Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:06
dennis15510 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:15:
Zonet een pre-order bundel weten te bemachtigen bij nedgames, maar wat een hoge prijzen zeg :(.
Tja je bent er zelf bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:40
dennis15510 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:15:
Zonet een pre-order bundel weten te bemachtigen bij nedgames, maar wat een hoge prijzen zeg :(.
Voor mijn beeldvorming. Wat kosten de bundels? 600 en 800?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Shaker74 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:51:
[...]

713 euro zoiets?

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
[...]

799 voor een disc editie met extra controller en 3 games.
599 voor een DE. Volgens mij met extra controller en 130? euro shoptegoed...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronnyslasher
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
[...]

Prijzen kloppen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 10:18
Heb ook kunnen bestellen bij Nedgame. Op zich wel te doen eens je het trucje door hebt.

Zat ook niet bij de gelukkigen van BCC dus nu maar de DE bij Nedgame besteld. Op zich wel een nette bundel. Die shoptegoed kan gewoon omgezet worden in PSN tegoed om PS Plus van te financieren of games te kopen.

Die disc bundel vind ik kwa prijs outpriced, gewoon omdat ik de games te duur vind.

ANyhow misschien dat er ervaren personen zijn die dit topic monitoren; ik heb Nedgame betaald en de order staat in mijn account. Is er nog een risico zoals bij BCC dat ie niet geleverd wordt?

Ik zie levering eind maart staan bij Nedgame, wordt er mondjesmaat uitgeleverd en zou ik levering uiterlijk eind maart moeten verwachten?

thanks alvast voor de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:27
@IngamerX Naar wat ik begrepen heb, wordt het uiteindelijk wel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-12-2021
IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:
Heb ook kunnen bestellen bij Nedgame. Op zich wel te doen eens je het trucje door hebt.

Zat ook niet bij de gelukkigen van BCC dus nu maar de DE bij Nedgame besteld. Op zich wel een nette bundel. Die shoptegoed kan gewoon omgezet worden in PSN tegoed om PS Plus van te financieren of games te kopen.

Die disc bundel vind ik kwa prijs outpriced, gewoon omdat ik de games te duur vind.

ANyhow misschien dat er ervaren personen zijn die dit topic monitoren; ik heb Nedgame betaald en de order staat in mijn account. Is er nog een risico zoals bij BCC dat ie niet geleverd wordt?

Ik zie levering eind maart staan bij Nedgame, wordt er mondjesmaat uitgeleverd en zou ik levering uiterlijk eind maart moeten verwachten?

Nice! Wat is dan precies het truukje? Ik ben er elke keer als de kippen bij maar ik krijg geen betaalmogelijkheid, zelfs met eindeloos refreshen en al ingelogd zijn. Ik sta op het punt het op te geven met nedgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyslasher
CyberDonky schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:16:
[...]

Gisteren was er nog een Pulse 3D bij Bol. Tip, telegramkanaal PS5 Accessoires Stock Alerts: https://t.me/ps5accessoire En bij Amazon komen ze ook zo nu en dan.
Sterker nog, op dit moment ook voorradig op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:

Nee niet mogelijk, je bestelling betreft namelijk een pre-order.

Je hebt in principe nog niet betaald voor een playstation. Bij bcc betaal je echt al voor dat ding, maar ze hebben ze niet dus krijg je m ook niet.

Een pre order kunnen ze ook later verzenden. Maar je hebt in iedergeval een plekje op de reserveer lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Laatst online: 05-10 10:18
0619tje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:
[...]

Nee niet mogelijk, je bestelling betreft namelijk een pre-order.

Je hebt in principe nog niet betaald voor een playstation. Bij bcc betaal je echt al voor dat ding, maar ze hebben ze niet dus krijg je m ook niet.

Een pre order kunnen ze ook later verzenden. Maar je hebt in iedergeval een plekje op de reserveer lijst
Oke, wel apart daar er niet staat dat het om een pre-order gaat.

Naja, ik heb nu bij BCC uit staan en bij Nedgame, whichever is first dan kan ik de ander altijd nog annuleren. Heb nu wel 1k aan orders uit staan. Je moet er wat voor over hebben om die scalpers het daglicht niet te gunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16:42

CyberDonky

DealBytes

Ronnyslasher schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:30:
[...]

Sterker nog, op dit moment ook voorradig op bol.com
Ja klopt, tweedehands 1 stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyslasher
CyberDonky schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:46:
[...]

Ja klopt, tweedehands 1 stuk.
Dan bewijst dat maar weer hoe snel de accesoires ook gaan, want net was nog reguliere verkoop vanuit bol.com zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

De drops bij Nedgame demotiveren wel zeg. Iedere keer denk ik dat het gelukt is en dan klapt de website er weer uit.

Gebukt is genomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:36:
[...]

Oke, wel apart daar er niet staat dat het om een pre-order gaat.

Naja, ik heb nu bij BCC uit staan en bij Nedgame, whichever is first dan kan ik de ander altijd nog annuleren. Heb nu wel 1k aan orders uit staan. Je moet er wat voor over hebben om die scalpers het daglicht niet te gunnen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdbStTLu7RKQ9HrUxaPgWPSB8R8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/7jJRiod5kPLVWbnpo5fkQ7Q3.png?f=fotoalbum_large

Bij nedgame staat heel duidelijk dat het een pre order betreft. Alleen door het snel moeten klikken mogelijk ontgaan 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:09

Ktenolix

Pijlsnel

Gisteren Coolblue gevraagd of deze week inschrijving mogelijk was op de PS5 loting en maandag uitslag, of maandag pas opening. Aangezien ze aangaven in de 'helaas-mail' dat er over twee weken weer 800 stuks beschikbaar kwamen.

Reactie:
Als je je reeds had ingeschreven voor de vorige loting, dan doe je automatisch weer mee. Het is nog onbekend of er opnieuw een inschrijvingsronde plaatsvindt voor de nieuwe loting.
Of de uitslag dan maandag zou zijn, wisten ze ook nog niet.
Dat weten wij op dit moment ook nog niet. Zodra er meer nieuws is, staat dit op https://bit.ly/2HlM0Qq.
Heb het idee dat ze ook niet zeker weten dat ze dus binnen twee weken weer 800 stuks krijgen.

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:47
Na het lezen van alle reacties hier heb ik de hoop op een PS5 op korte termijn laten vallen.
Had voor mijn verjaardag om een aantal Media Markt bonnen gevraagd maar die ga ik denk ik liever spenderen aan een nieuwe 4K tv als eerste upgrade en dan wellicht volgend jaar zonder druk een PS5 op de kop tikken.

Hopelijk blijft mijn huidige PS4 nog even in leven want die is al best wat jaartjes oud 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:32
@Bobo221 @SingSing Ik weet niet hoe het met jullie Bol PS5 gaat maar ik kreeg net bevestiging van de klantenservice dat ze een nieuwe opsturen. Ook al een T&T binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronnyslasher
Kreeg de hele middag al mini-hartaanvalletjes van die Nedgame pop-up elke 2 uur in de PSX-Sense bot. Gelukkig hebben ze nu besloten die niet meer te laten zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12:21
Ronnyslasher schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:11:
Kreeg de hele middag al mini-hartaanvalletjes van die Nedgame pop-up elke 2 uur in de PSX-Sense bot. Gelukkig hebben ze nu besloten die niet meer te laten zien.
Het komt nu een beetje over alsof Nedgame de bots aan het misbruiken is om bezoekers op de site te krijgen. Werken we lekker niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyslasher
MelvinW schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Het komt nu een beetje over alsof Nedgame de bots aan het misbruiken is om bezoekers op de site te krijgen. Werken we lekker niet aan mee.
Het domme was ook gewoon dat ik de disc bundel al veel te duur vond maar toch elke keer weer op dat linkje klikte. Ik weet zelf ook niet met welke verwachting... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:41

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:21:
[...]

Pfff, das zuur. Neem aan dat je wel een 'sorry e-mail' gehad hebt?

Hoe zit het trouwens met Media Markt? Want ik zag iets over een online drop, maar kan hierover zo 1,2,3 niets vinden op hun website en in het topic.
Moet morgen toch naar de MM in Leidschendam dus ga even brutaal vragen hoe het daar zit })
Zaterdag kwam deze beschikbaar rond 11 uur dacht ik, binnen een minuut natuurlijk uitverkocht. Heb kunnen bestellen en gisteren de PS5 ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupaul
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-10-2023
Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:20:
[...]

Zaterdag kwam deze beschikbaar rond 11 uur dacht ik, binnen een minuut natuurlijk uitverkocht. Heb kunnen bestellen en gisteren de PS5 ontvangen.
Gefeliciteerd! Bevalt de bundel?

Heeft iemand anders al meer informatie ontvangen van de mediamarkt waarvan de bestelling niet verstuurd is omdat er te weinig PS5's waren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:48

beerns

it is I, Leclerc

even voor de mede BCC ' achter het net vissers'; die de sorry sorry sorry email hebben ontvangen en vervolgens net als mij geannuleerd hebben:
ik heb met ideal betaald en nadat de email rond 12u jl donderdag kwam; dezelfde middag geannuleerd.
Een email op zaterdag ontvangen dat mn annulering ontvangen was en eind vd middag had ik mn centen terug

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
Aah nice.
Vandaag door MediaMarkt gebeld dat ik er morgen 1 kan komen ophalen.
Super blij, ware het niet dat ik vrijdag voor een operatie aan een hand moet en dan 2 a 3 weken niet kan spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joowq
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-01 23:05
Slurpie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:37:
Aah nice.
Vandaag door MediaMarkt gebeld dat ik er morgen 1 kan komen ophalen.
Super blij, ware het niet dat ik vrijdag voor een operatie aan een hand moet en dan 2 a 3 weken niet kan spelen 8)7
Welk MM filiaal als ik vragen mag? En was dat een pre-order via de qr code van ongeveer 2 week geleden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10 20:21
joowq schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:42:
[...]

Welk MM filiaal als ik vragen mag? En was dat een pre-order via de qr code van ongeveer 2 week geleden?
Nieuwegein. Nee pre-order van oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:26:
[...]

Ja dat was mijn gedachte ook. Best wel slim als je het mij vraagt.

* knip * offtopic en webshops 'bashen' doen we ook niet

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 22:45 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Het is mij afgelopen zaterdag ook eindelijk gelukt, ps5 digital kunnen bestellen bij Nedgame. Mag aannemen dat de leveringstijd wel vrij accuraat is, anders gooien ze toch geen bundels halverwege maart online waar "levering eind maart" bij staat.

@MelvinW bestaat die PSX Telegram chat eigenlijk nog? Ik zat daar een tijdje in, maar begin vorige week was hij ineens verdwenen en ik kon hem nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:36
Nou mijn bestelling is maandag verstuurd van de MediaMarkt, maar tot op heden nog niet ontvangen bij de pakketservice ‘Trunkrs’ nooit van gehoord dus pakketje zal wel kwijt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:24:
[...]

Correct:

Geachte heer/mevrouw xxxxx  , 

Hiermee bevestigen wij de annulering van uw order. Indien er nog een betaling op de order staat zullen wij dit bedrag binnen 7 werkdagen overmaken op het bij ons bekende rekeningnummer.

Als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u op https://www.bcc.nl/klantenservice kijken om te zien of uw vraag ertussen staat.

Met vriendelijke groet,

Xxxxx

Team BCC klantenservice
Geld inmiddels netjes terug gestort door de BCC.

Vanmiddag zo goed als zeker alsnog een ps5 disc versie ophalen in de winkel. Kennis van mij had meerdere pre orders lopen. Zijn console heeft hij al binnen. Gisteren een belletje van een ander filiaal (intertoys) dat er weer 1 beschikbaar was.
Deze is nu voor mij. Maar geloof het pas als ik de console in mijn handen heb....

Mocht mijn pre order arriveren gaat die weer door naar de volgende in de vriendengroep. Succes allemaal.

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:41

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Dupaul schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:02:
[...]

Gefeliciteerd! Bevalt de bundel?

Heeft iemand anders al meer informatie ontvangen van de mediamarkt waarvan de bestelling niet verstuurd is omdat er te weinig PS5's waren?
De PS5 uiteraard, extra controller is ook best handig. Maar verder zat ik niet te wachten op 3th party accessoires zoals button caps, dockingstation en een overpriced usb kabel. Maarja, je moet er wat voorover hebben.

Ik weet trouwens niet of het verschil gemaakt heeft in priorisatie bij de MM, maar ik ben ook Mediamarkt Club member. Kan misschien een idee zijn om je daar even voor aan te melden, kost verder niks :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Ben benieuwd of mediamarkt Amsterdam noord vandaag de mensen gaat contacteren die wel konden bestellen, maar niets kregen. Begin deze week zou mijn broer iets horen, maar het blijft stil van uit daar.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupaul
Dutchzilla schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:24:
Ben benieuwd of mediamarkt Amsterdam noord vandaag de mensen gaat contacteren die wel konden bestellen, maar niets kregen. Begin deze week zou mijn broer iets horen, maar het blijft stil van uit daar.
Zelfde hier, ik hoop ook nog steeds wat te horen.

Mocht je meer informatie hebben, graag met ons delen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:58
Zijn hier nog meer mensen die nog geen geld terug hebben gekregen van BCC van de drop van vorige week?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:34
Zoals altijd geen problemen weer bij Amazon. Blijft toch gewoon de beste shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buMf00d
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-09 15:26
Paprika schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:13:
Zoals altijd geen problemen weer bij Amazon. Blijft toch gewoon de beste shop.
heb problemen bij het toevoegen aan mijn winkelwagentje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

Hoppa,

Had die PS5 op ITA en FR besteld maar toch geannuleerd omdat "er toch niks mee ging doen" maar nu op Amazon.de beschikbaar waar ik nog 300 EUR aan tegoed heb. Dus kan nu mooi dat tegoed inwissel voor een PS5 om die dan vervolgens weer te verkopen voor de normale prijs :D

Bezorging zaterdag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wPlotcWnTV7looNczCyBFUHkT0c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lLXwXmiZKQ5wFGHzGbntyUX0.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hatseflats Amazon had weer.
Kreeg hem eerst niet in de winkelmand maar daarna nog eens geprobeerd.

Komt Zaterdag al binnen naar het schijnt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Hier ook, staat op voorraad maar in winkelwagen stoppen tut ze leid, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 07:44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Hier zojuist nog een disk versie via Amazon.de op de kop getikt.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 18:32
Te laat bij amazon ivm creditcard:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:06
Zojuist een Disk versie besteld via Amazon via de direct in winkelwagen link, via productpagina werkte het niet.

Levering zaterdag, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
Hij is al tijdje te koop, denk flinke voorraad toch? Heb er ook 1 op de kop getikt voor een vriend. Maar kan er haast nog 1 kopen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:53
Yes, Amazon.de is gelukt! Wilde eigenlijk de Digital edition halen voor mijn broertje, maar vooruit, hier ben ik ook blij mee. Moest nog even snel 100 euro extra van mijn spaarrekening halen, maar blijkbaar was daar genoeg tijd voor.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 08:51

Kalkie

NLMP

Paar keer niet in mijn winkelmandje en foutmeldingen, uiteindelijk erdoorheen gekomen. Was nog even spannend, want het kosytte extra tijd om mijn cc check bij de Rabo te doen. Ik geloof het pas als hij morgen uit de doos komt. Wel gek dat je alleen aan het plaatje kan afleiden dat het om de disc versie gaat.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 13:12
Hier ook bij Amazon.de met levering zaterdag er doorheen gekomen.

Ben heel erg benieuwd.......

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
DM89 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:19:
Zojuist een Disk versie besteld via Amazon via de direct in winkelwagen link, via productpagina werkte het niet.

Levering zaterdag, ben benieuwd.
Ook via de direct kopen link gelukt, one click buy stond aan en kostte maar 10 seconden + confirm in de ING app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nou volgens mij zijn ze al weer op. Browsers reageren wel verschillend op de Amazon paginas, zo lijkt het.

Chrome zegt nog steeds vrolijk "op voorraad" maar geeft een foutmelding richting winkelwagen. Edge laat meteen "niet op voorraad" zien. De direct kopen link uit de Telegram groep geeft ook aan dat hij er niet meer is.

Volgens mij de eerste keer sinds de PS5 launch dat ik bijna direct kon reageren, maar ook dan is het nog lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier ook succes via Amazon DE

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
Jheroun schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:22:
Nou volgens mij zijn ze al weer op. Browsers reageren wel verschillend op de Amazon paginas, zo lijkt het.

Chrome zegt nog steeds vrolijk "op voorraad" maar geeft een foutmelding richting winkelwagen. Edge laat meteen "niet op voorraad" zien. De direct kopen link uit de Telegram groep geeft ook aan dat hij er niet meer is.

Volgens mij de eerste keer sinds de PS5 launch dat ik bijna direct kon reageren, maar ook dan is het nog lastig :P
Zelfde verhaal hier. Ik krijg hem in winkelmandje maar dan krijg ik een error als ik het winkelmandje wil afrekenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZackVayn
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-07-2021
laurens291 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:23:
[...]

Zelfde verhaal hier. Ik krijg hem in winkelmandje maar dan krijg ik een error als ik het winkelmandje wil afrekenen :/
Zelfde verhaal hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 25-09 14:00
Verdorie, mijn betaling zorgt voor problemen. Iemand ervaring met de betaling op een later tijdstip (1 uur later) afronden met Ideal? Amazon geeft aan dat ik 'm nog moet autoriseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 09:30
Heb hem kunnen bestelling, maar onbekende leverdatum.

Zal dus wel een annulering gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennuske1983
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-10 15:58
Bij mij eindelijk ook gelukt. Heb een bevestigingsmail ontvangen. Kan nog steeds amper geloven dat ik er doorheen ben gekomen.... levering staat voor morgen (mijn verjaardag) haha!

* snip * bestelgegevens te zien

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktenolix
  • Laatst online: 15:09

Ktenolix

Pijlsnel

Gaaf om te zien dat het bij Amazon vaak voor de meesten hier wel goed gaat :) Geen gezeik met falende webshops en teveel bestellingen aannemen (looking at you, BCC).

Vriend van mij heeft hem voor mij bemachtigd (hopelijk is het goed gegaan) :)

Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Laatst online: 31-08 10:49
Ondanks dat ik one click payment aan had staan, ging de app toch om de bankpas vragen. Dat duurde even, maar de transactie rondde netjes af. Dus hier is het ook gelukt. Leuk weekend voor de boeg

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:42
Wat een onzin, constant die foutmelding ondanks dat ik 10.000x een refresh heb gedaan..

Gefeliciteerd iig voor de mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:07

Thermometer

Whoop Whoop!

Wat goed is om te weten voor de Amazon.de hunt, is dat je moet blijven proberen als je een keer een foutmelding met 'Het is uit je winkelmandje gehaald' krijgt.

Kreeg die foutmelding drie keer. Steeds terug gegaan naar de hoofdpagina waar nog 'In Stock' stond. In winkelmandje proberen te doen en toen lukte het na de vierde keer _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Yes via amazon.de Zaterdag komt de disc-version binnen. Gewoon via iphone besteld. Wel even naar raboscanner moeten rennen om betaling te doen (kon niet via app)

Stond er niet bij dat het om disc ging maar ga ik wel vanuit :-) Zag later wel op 1 foto een gleuf voor de disc dus komt vast goed ......hoop ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnout
Purk9 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:28:
Yes via amazon.de Zaterdag komt de disc-version binnen. Gewoon via iphone besteld. Wel even naar raboscanner moeten rennen om betaling te doen (kon niet via app)

Stond er niet bij dat het om disc ging maar ga ik wel vanuit :-) Zag later wel op 1 foto een gleuf voor de disc dus komt vast goed ......hoop ik
Ja dit vond ik ook tricky. Maar goed, wetende dat je een verkeerde versie toch wel kwijt raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Laatst online: 31-08 10:49
Heeft iemand beeld hoe lang die tekorten nog zullen blijven bestaan? Als ik het zo zie gaat dit tot eind 2021 zo door.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purk9
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09-12-2024
Arnout schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:29:
[...]

Ja dit vond ik ook tricky. Maar goed, wetende dat je een verkeerde versie toch wel kwijt raakt...
dat dacht ik dus ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Volgens mij was dit de langst durende PS5 drop ooit. Bijna 10 minuten voordat ze uitverkocht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
digital edition ook nu bij amazon.de go go go

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
De DE link werkte heel lang niet, maar uiteindelijk werd ie toch actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Niet online
mebrein schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:29:
Heeft iemand beeld hoe lang die tekorten nog zullen blijven bestaan? Als ik het zo zie gaat dit tot eind 2021 zo door.
Zolang er nog chiptekorten bestaan. Toch nog wel even. Helaas geen glazen bol hier.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 21:17
Eindelijk er door heen met de discversie bij Amazon. Levering zaterdag al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 13:12
Reeker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:24:
Verdorie, mijn betaling zorgt voor problemen. Iemand ervaring met de betaling op een later tijdstip (1 uur later) afronden met Ideal? Amazon geeft aan dat ik 'm nog moet autoriseren..
Ging bij mij ook fout, wou eerst met CC betalen maar die kreeg ik niet geauthoriseerd.

Uiteindelijk bleef de bestelling staan en iets later met iDeal afgerekend.

Of het een uur later nog lukt weet ik niet.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reeker
  • Laatst online: 25-09 14:00
Malignant schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Ging bij mij ook fout, wou eerst met CC betalen maar die kreeg ik niet geauthoriseerd.

Uiteindelijk bleeft de bestelling staan en iets later met iDeal afgerekend.

Thanks. Nog even zweten dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Reeker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]

Thanks. Nog even zweten dus :(
Komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:34

lasharor

7 december 2004

krablander schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:30:
Volgens mij was dit de langst durende PS5 drop ooit. Bijna 10 minuten voordat ze uitverkocht waren.
Als je doorklikt dan komt die uit op een foutmelding. Dus het lijkt actief maar is al vaak vrij snel uitverkocht.

Is ook vaak zo op die andere Amazon sites.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Th4M45ta
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-08 20:49
Purk9 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:28:

Echt letterlijk precies hetzelfde.
En de twijfel of het de disk editie was en die mini heart attack met naar de rabo scanner sprinten.

Denk gewoon dat het zowaar gelukt is voor mij. Ongekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Th4M45ta schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:34:
[...]

Echt letterlijk precies hetzelfde.
En de twijfel of het de disk editie was en die mini heart attack met naar de rabo scanner sprinten.

Denk gewoon dat het zowaar gelukt is voor mij. Ongekend.
Mooi man.

Hier net te laat. Maar ik heb (nog) geduld :+

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

[...]

Hier is het gelukt met Ideal op 2e poging. Echter laat hij nu zien bezorgdatum onbekend helaas IPV levering morgen

Wellicht dat je na verificatie toch door de betalings vertraging bij de volgende batch kan zitten

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Laatst online: 11:57
[...]

Ik heb hetzelfe probleem maar dan omgekeert. Ideal die een foutcode geeft. Ook geen mogelijkheid om te veranderen naar CC. Maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar ik vrees het ergste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Morenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Hier is het gelukt met Ideal op 2e poging. Echter laat hij nu zien bezorgdatum onbekend helaas IPV levering morgen

Wellicht dat je na verificatie toch door de betalings vertraging bij de volgende batch kan zitten
Ik heb bij de digital hetzelfde probleem. No big deal want ik heb liever de disc versie, maar het was toch mooi geweest als ik de digital had als "ruilmateriaal" voor iemand die de disc heeft en liever de digital wou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:19
digital nog te koop

https://www.amazon.de/-/n...f709aaa439&language=nl_NL

helaas niet meer.

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 17-03-2021 09:38 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DazAlex
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-02-2024
Hier ook gelukt! Vrijwel meteen op de link geklikt en moest iets van twee keer het product toevoegen.
Betalen via iDeal was ingesteld maar op een of andere manier werkte dat niet.
Toen snel een vriend gebeld (die in de auto zat :9 ) voor creditcard en eindelijk is het gelukt.
Zaterdag komt 'ie binnen! Mooi verjaardagscadeau. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnyslasher
Bah... Zul je net zien, ik verwacht 'm al heel lang op Amazon.de, ben ik net wanneer de drop daadwerkelijk komt niet in staat om 'm aan te schaffen.
We wachten maar weer af op de volgende drop. Enige kans dat NL of CO.UK snel volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibbi3
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-10 09:30
Nadat mijn disc bestelling op "Nog niet verzonden" staat, waardoor ik denk ik achter het net vis, is het wel gelukt om een digital te bestellen (levering zaterdag).

Wat zeggen jullie...disc annuleren of nog even wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Ronnyslasher schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:45:
Bah... Zul je net zien, ik verwacht 'm al heel lang op Amazon.de, ben ik net wanneer de drop daadwerkelijk komt niet in staat om 'm aan te schaffen.
We wachten maar weer af op de volgende drop. Enige kans dat NL of CO.UK snel volgt?
CO.UK kon bij de vorige drop niet geleverd worden naar NL.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Tibbi3 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:47:
Nadat mijn disc bestelling op "Nog niet verzonden" staat, waardoor ik denk ik achter het net vis, is het wel gelukt om een digital te bestellen (levering zaterdag).

Geen datum bij Amazon is waarschijnlijk er naast. Maar goed, zou hem nog laten staan en kijken hoe het zich ontwikkeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 13:22

Morenoo91

Flexible Mexican

Tibbi3 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:47:

Ervaring zegt dat mocht het niet leverbaar zijn word het door Amazon geannuleerd

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11:53
Bestellen van de disk versie ging soepel. Minder geluk bij het bestellen van Digital. Hoop dat deze weer snel ergens tevoorschijn komt.

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
Hier digital gelukt (lijkt mij) zaterdag levering. Kon uiteindelijk met ideal betalen.

Benieuwd en wacht het even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DankHalfling
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10-06-2024
Na telegram bericht gelijk de Disk versie toch weten te bemachtigen iets extra betaald zodat hij morgen binnen komt. Nu duimen maar.

Tip van mijn kant gebruik Telegram op je laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GK_ams
  • Laatst online: 20-03-2021
Hier eindelijk gelukt (zo lijkt het) disc met leverdatum. Alleen op leverdatum ben ik misschien niet thuis. Weet iemand of premium levering naar Nederland ook werkt? Want ik kan het nu nog wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02
09:15 bevestiging disc binnen, met goedgekeurde CC. Ook bij mij staat er, Nog niet verzonden, We sturen je een email als het item beschikbaar is.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
Dennuske1983 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:24:
Bij mij eindelijk ook gelukt. Heb een bevestigingsmail ontvangen. Kan nog steeds amper geloven dat ik er doorheen ben gekomen.... levering staat voor morgen (mijn verjaardag) haha!

- knip -
Ik zou wel even het bestelnummer weg doen je weet maar nooit...

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:24 . Reden: afbeelding in quote verwijderd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 21:38
GK_ams schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:54:
Hier eindelijk gelukt (zo lijkt het) disc met leverdatum. Alleen op leverdatum ben ik misschien niet thuis. Weet iemand of premium levering naar Nederland ook werkt? Want ik kan het nu nog wijzigen.
Wordt waarschijnlijk met DHL bezorgd. Daar kun je zodra je t&t hebt de tijd e.d. wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:06
* lees de topicwaarschuwing * mijn disk bestelling van amazon.de gaat naar mijn collega voor de normale prijs. Hij zat er zelf alweer langs dus helemaal happy 😁 bij mijn bestelling staat trouwens wordt bezorgd op zaterdag dus zal wel goed zitten maar goed je weet maar nooit 😒

[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:55

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier staat levering op Zaterdag .

CC heeft het bedrag al gereserveerd dus dat is allemaal ok. Maar pas feesten als die binnen is.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cens
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-08 10:25
Bij mij lijkt het eindelijk ook gelukt via .de - de disc versie. Levering zaterdag. Maar ik ga pas juichen als ik de doos in huis heb :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
* lees de topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raskon
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-05-2021
Speciaal om mijn dank te betuigen en jullie op de hoogte te houden van de Amazon bestelling van de PS5, heb ik een account aangemaakt.

Dankzij de bot meteen de disc versie besteld bij Amazon DE. Automatische incasso was mislukt en werd mij gevraagd of ik mijn bestelling wilde voltooien. Had op deze manier nog wel voordeel dat mijn artikel extra lang wordt bewaard in mijn winkelmand.

De betaling is gedaan via iDeal maar ik kreeg geen bevestiging hiervan. Contact opgenomen met de klantenservice en zij geven het volgende aan:
I have checked and see that the payment is successful.

It is due to be delivered before 20. März 2021.

I can see that our logistics center is currently preparing your order for dispatch.

You will receive a dispatch confirmation by e-mail as soon as your shipment leaves our logistics center.

We appreciate your patience and understanding.
Voor degene die als status ook ‘zaterdag’ hebben denk ik wel dat de bestelling goed is aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupaul
Hier lijkt het ook gelukt via Amazon.de
Betaling via cc, levering zaterdag. Bevestiging op de mail om 09.13.

Echter heb ik zojuist de levering veranderd naar 1 dag levering, ook betaald via cc en bevestiging in de mail om 09.20.

Nu echter nu wel de melding dat bezorgdatum niet bekend is, (logisch) en ik een e-mail krijg zodra het product beschikbaar is? (Niet logisch)

Heb ik nu zojuist mijn kans op het ontvangen van de PS5 teniet gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Laatst online: 17:10
Bizar, bij Amazon .de en .co.uk een drop maar telkens een foutmelding op de site en app. Ik kwam er niet doorheen. Op Reddit werden aantallen van 50.000 genoemd die er mogelijk allemaal al weer doorheen zijn. Wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Amazon UK Digital werkt voor 440 euro. Komt dinsdag. Hoge import fee deposit.

[ Voor 34% gewijzigd door Paprika op 17-03-2021 10:15 ]

Pagina: 1 ... 434 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord