Tja je bent er zelf bijdennis15510 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:15:
Zonet een pre-order bundel weten te bemachtigen bij nedgames, maar wat een hoge prijzen zeg.

Tja je bent er zelf bijdennis15510 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:15:
Zonet een pre-order bundel weten te bemachtigen bij nedgames, maar wat een hoge prijzen zeg.
Voor mijn beeldvorming. Wat kosten de bundels? 600 en 800?dennis15510 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:15:
713 euro zoiets?Shaker74 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:51:
[...]
Voor mijn beeldvorming. Wat kosten de bundels? 600 en 800?
Nederlandse PS5 clan / 30+
799 voor een disc editie met extra controller en 3 games.Shaker74 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:51:
[...]
Prijzen kloppen inderdaad.Shaker74 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:51:
[...]
Nice! Wat is dan precies het truukje? Ik ben er elke keer als de kippen bij maar ik krijg geen betaalmogelijkheid, zelfs met eindeloos refreshen en al ingelogd zijn. Ik sta op het punt het op te geven met nedgame.IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:
Heb ook kunnen bestellen bij Nedgame. Op zich wel te doen eens je het trucje door hebt.
Zat ook niet bij de gelukkigen van BCC dus nu maar de DE bij Nedgame besteld. Op zich wel een nette bundel. Die shoptegoed kan gewoon omgezet worden in PSN tegoed om PS Plus van te financieren of games te kopen.
Die disc bundel vind ik kwa prijs outpriced, gewoon omdat ik de games te duur vind.
ANyhow misschien dat er ervaren personen zijn die dit topic monitoren; ik heb Nedgame betaald en de order staat in mijn account. Is er nog een risico zoals bij BCC dat ie niet geleverd wordt?
Ik zie levering eind maart staan bij Nedgame, wordt er mondjesmaat uitgeleverd en zou ik levering uiterlijk eind maart moeten verwachten?
thanks alvast voor de ervaringen.
Sterker nog, op dit moment ook voorradig op bol.comCyberDonky schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:16:
[...]
Gisteren was er nog een Pulse 3D bij Bol. Tip, telegramkanaal PS5 Accessoires Stock Alerts: https://t.me/ps5accessoire En bij Amazon komen ze ook zo nu en dan.
Nee niet mogelijk, je bestelling betreft namelijk een pre-order.IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:04:
Heb ook kunnen bestellen bij Nedgame. Op zich wel te doen eens je het trucje door hebt.
Zat ook niet bij de gelukkigen van BCC dus nu maar de DE bij Nedgame besteld. Op zich wel een nette bundel. Die shoptegoed kan gewoon omgezet worden in PSN tegoed om PS Plus van te financieren of games te kopen.
Die disc bundel vind ik kwa prijs outpriced, gewoon omdat ik de games te duur vind.
ANyhow misschien dat er ervaren personen zijn die dit topic monitoren; ik heb Nedgame betaald en de order staat in mijn account. Is er nog een risico zoals bij BCC dat ie niet geleverd wordt?
Ik zie levering eind maart staan bij Nedgame, wordt er mondjesmaat uitgeleverd en zou ik levering uiterlijk eind maart moeten verwachten?
thanks alvast voor de ervaringen.
Oke, wel apart daar er niet staat dat het om een pre-order gaat.0619tje schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:31:
[...]
Nee niet mogelijk, je bestelling betreft namelijk een pre-order.
Je hebt in principe nog niet betaald voor een playstation. Bij bcc betaal je echt al voor dat ding, maar ze hebben ze niet dus krijg je m ook niet.
Een pre order kunnen ze ook later verzenden. Maar je hebt in iedergeval een plekje op de reserveer lijst
Ja klopt, tweedehands 1 stuk.Ronnyslasher schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:30:
[...]
Sterker nog, op dit moment ook voorradig op bol.com
Dan bewijst dat maar weer hoe snel de accesoires ook gaan, want net was nog reguliere verkoop vanuit bol.com zelf
Gebukt is genomen.
IngamerX schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 13:36:
[...]
Oke, wel apart daar er niet staat dat het om een pre-order gaat.
Naja, ik heb nu bij BCC uit staan en bij Nedgame, whichever is first dan kan ik de ander altijd nog annuleren. Heb nu wel 1k aan orders uit staan. Je moet er wat voor over hebben om die scalpers het daglicht niet te gunnen
Of de uitslag dan maandag zou zijn, wisten ze ook nog niet.Als je je reeds had ingeschreven voor de vorige loting, dan doe je automatisch weer mee. Het is nog onbekend of er opnieuw een inschrijvingsronde plaatsvindt voor de nieuwe loting.
Heb het idee dat ze ook niet zeker weten dat ze dus binnen twee weken weer 800 stuks krijgen.Dat weten wij op dit moment ook nog niet. Zodra er meer nieuws is, staat dit op https://bit.ly/2HlM0Qq.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Het komt nu een beetje over alsof Nedgame de bots aan het misbruiken is om bezoekers op de site te krijgen. Werken we lekker niet aan mee.Ronnyslasher schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:11:
Kreeg de hele middag al mini-hartaanvalletjes van die Nedgame pop-up elke 2 uur in de PSX-Sense bot. Gelukkig hebben ze nu besloten die niet meer te laten zien.
Het domme was ook gewoon dat ik de disc bundel al veel te duur vond maar toch elke keer weer op dat linkje klikte. Ik weet zelf ook niet met welke verwachting...MelvinW schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:26:
[...]
Het komt nu een beetje over alsof Nedgame de bots aan het misbruiken is om bezoekers op de site te krijgen. Werken we lekker niet aan mee.
Zaterdag kwam deze beschikbaar rond 11 uur dacht ik, binnen een minuut natuurlijk uitverkocht. Heb kunnen bestellen en gisteren de PS5 ontvangen.Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:21:
[...]
Pfff, das zuur. Neem aan dat je wel een 'sorry e-mail' gehad hebt?
Hoe zit het trouwens met Media Markt? Want ik zag iets over een online drop, maar kan hierover zo 1,2,3 niets vinden op hun website en in het topic.
Moet morgen toch naar de MM in Leidschendam dus ga even brutaal vragen hoe het daar zit
Gefeliciteerd! Bevalt de bundel?Psycho_Mantis schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 16:20:
[...]
Zaterdag kwam deze beschikbaar rond 11 uur dacht ik, binnen een minuut natuurlijk uitverkocht. Heb kunnen bestellen en gisteren de PS5 ontvangen.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Welk MM filiaal als ik vragen mag? En was dat een pre-order via de qr code van ongeveer 2 week geleden?Slurpie schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:37:
Aah nice.
Vandaag door MediaMarkt gebeld dat ik er morgen 1 kan komen ophalen.
Super blij, ware het niet dat ik vrijdag voor een operatie aan een hand moet en dan 2 a 3 weken niet kan spelen
Nieuwegein. Nee pre-order van oktober.joowq schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 21:42:
[...]
Welk MM filiaal als ik vragen mag? En was dat een pre-order via de qr code van ongeveer 2 week geleden?
Ja dat was mijn gedachte ook. Best wel slim als je het mij vraagt.MelvinW schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 15:26:
[...]
Het komt nu een beetje over alsof Nedgame de bots aan het misbruiken is om bezoekers op de site te krijgen. Werken we lekker niet aan mee.
[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 22:45 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Geld inmiddels netjes terug gestort door de BCC.shameblaster schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:24:
[...]
Correct:
Geachte heer/mevrouw xxxxx ,
Hiermee bevestigen wij de annulering van uw order. Indien er nog een betaling op de order staat zullen wij dit bedrag binnen 7 werkdagen overmaken op het bij ons bekende rekeningnummer.
Als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u op https://www.bcc.nl/klantenservice kijken om te zien of uw vraag ertussen staat.
Met vriendelijke groet,
Xxxxx
Team BCC klantenservice
Cons:::BB4E
De PS5 uiteraard, extra controller is ook best handig. Maar verder zat ik niet te wachten op 3th party accessoires zoals button caps, dockingstation en een overpriced usb kabel. Maarja, je moet er wat voorover hebben.Dupaul schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 18:02:
[...]
Gefeliciteerd! Bevalt de bundel?
Heeft iemand anders al meer informatie ontvangen van de mediamarkt waarvan de bestelling niet verstuurd is omdat er te weinig PS5's waren?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Zelfde hier, ik hoop ook nog steeds wat te horen.Dutchzilla schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 08:24:
Ben benieuwd of mediamarkt Amsterdam noord vandaag de mensen gaat contacteren die wel konden bestellen, maar niets kregen. Begin deze week zou mijn broer iets horen, maar het blijft stil van uit daar.
heb problemen bij het toevoegen aan mijn winkelwagentje....Paprika schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:13:
Zoals altijd geen problemen weer bij Amazon. Blijft toch gewoon de beste shop.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
This is absolutely ridiculous
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Ook via de direct kopen link gelukt, one click buy stond aan en kostte maar 10 seconden + confirm in de ING app.DM89 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:19:
Zojuist een Disk versie besteld via Amazon via de direct in winkelwagen link, via productpagina werkte het niet.
Levering zaterdag, ben benieuwd.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Zelfde verhaal hier. Ik krijg hem in winkelmandje maar dan krijg ik een error als ik het winkelmandje wil afrekenenJheroun schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:22:
Nou volgens mij zijn ze al weer op. Browsers reageren wel verschillend op de Amazon paginas, zo lijkt het.
Chrome zegt nog steeds vrolijk "op voorraad" maar geeft een foutmelding richting winkelwagen. Edge laat meteen "niet op voorraad" zien. De direct kopen link uit de Telegram groep geeft ook aan dat hij er niet meer is.
Volgens mij de eerste keer sinds de PS5 launch dat ik bijna direct kon reageren, maar ook dan is het nog lastig
Zelfde verhaal hier.laurens291 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:23:
[...]
Zelfde verhaal hier. Ik krijg hem in winkelmandje maar dan krijg ik een error als ik het winkelmandje wil afrekenen
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:18 ]
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ja dit vond ik ook tricky. Maar goed, wetende dat je een verkeerde versie toch wel kwijt raakt...Purk9 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:28:
Yes via amazon.de Zaterdag komt de disc-version binnen. Gewoon via iphone besteld. Wel even naar raboscanner moeten rennen om betaling te doen (kon niet via app)
Stond er niet bij dat het om disc ging maar ga ik wel vanuit :-) Zag later wel op 1 foto een gleuf voor de disc dus komt vast goed ......hoop ik
dat dacht ik dus ookArnout schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Ja dit vond ik ook tricky. Maar goed, wetende dat je een verkeerde versie toch wel kwijt raakt...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zolang er nog chiptekorten bestaan. Toch nog wel even. Helaas geen glazen bol hier.mebrein schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:29:
Heeft iemand beeld hoe lang die tekorten nog zullen blijven bestaan? Als ik het zo zie gaat dit tot eind 2021 zo door.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ging bij mij ook fout, wou eerst met CC betalen maar die kreeg ik niet geauthoriseerd.Reeker schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:24:
Verdorie, mijn betaling zorgt voor problemen. Iemand ervaring met de betaling op een later tijdstip (1 uur later) afronden met Ideal? Amazon geeft aan dat ik 'm nog moet autoriseren..
LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound
Thanks. Nog even zweten dusMalignant schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Ging bij mij ook fout, wou eerst met CC betalen maar die kreeg ik niet geauthoriseerd.
Uiteindelijk bleeft de bestelling staan en iets later met iDeal afgerekend.
Of het een uur later nog lukt weet ik niet.
Als je doorklikt dan komt die uit op een foutmelding. Dus het lijkt actief maar is al vaak vrij snel uitverkocht.krablander schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:30:
Volgens mij was dit de langst durende PS5 drop ooit. Bijna 10 minuten voordat ze uitverkocht waren.
Echt letterlijk precies hetzelfde.Purk9 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:28:
Yes via amazon.de Zaterdag komt de disc-version binnen. Gewoon via iphone besteld. Wel even naar raboscanner moeten rennen om betaling te doen (kon niet via app)
Stond er niet bij dat het om disc ging maar ga ik wel vanuit :-) Zag later wel op 1 foto een gleuf voor de disc dus komt vast goed ......hoop ik
Mooi man.Th4M45ta schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:34:
[...]
Echt letterlijk precies hetzelfde.
En de twijfel of het de disk editie was en die mini heart attack met naar de rabo scanner sprinten.
Denk gewoon dat het zowaar gelukt is voor mij. Ongekend.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Hier is het gelukt met Ideal op 2e poging. Echter laat hij nu zien bezorgdatum onbekend helaas IPV levering morgenMalignant schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Ging bij mij ook fout, wou eerst met CC betalen maar die kreeg ik niet geauthoriseerd.
Uiteindelijk bleef de bestelling staan en iets later met iDeal afgerekend.
PSN: MGFlexican.
Ik heb hetzelfe probleem maar dan omgekeert. Ideal die een foutcode geeft. Ook geen mogelijkheid om te veranderen naar CC. Maar even een mailtje gestuurd naar de klantenservice maar ik vrees het ergsteMalignant schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Uiteindelijk bleef de bestelling staan en iets later met iDeal afgerekend.
Ik heb bij de digital hetzelfde probleem. No big deal want ik heb liever de disc versie, maar het was toch mooi geweest als ik de digital had als "ruilmateriaal" voor iemand die de disc heeft en liever de digital wou.Morenoo91 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:36:
[...]
Hier is het gelukt met Ideal op 2e poging. Echter laat hij nu zien bezorgdatum onbekend helaas IPV levering morgen
Wellicht dat je na verificatie toch door de betalings vertraging bij de volgende batch kan zitten
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 17-03-2021 09:38 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
CO.UK kon bij de vorige drop niet geleverd worden naar NL.Ronnyslasher schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:45:
Bah... Zul je net zien, ik verwacht 'm al heel lang op Amazon.de, ben ik net wanneer de drop daadwerkelijk komt niet in staat om 'm aan te schaffen.
We wachten maar weer af op de volgende drop. Enige kans dat NL of CO.UK snel volgt?
Geen datum bij Amazon is waarschijnlijk er naast. Maar goed, zou hem nog laten staan en kijken hoe het zich ontwikkeld.Tibbi3 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:47:
Nadat mijn disc bestelling op "Nog niet verzonden" staat, waardoor ik denk ik achter het net vis, is het wel gelukt om een digital te bestellen (levering zaterdag).
Wat zeggen jullie...disc annuleren of nog even wachten?
Ervaring zegt dat mocht het niet leverbaar zijn word het door Amazon geannuleerdTibbi3 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:47:
Nadat mijn disc bestelling op "Nog niet verzonden" staat, waardoor ik denk ik achter het net vis, is het wel gelukt om een digital te bestellen (levering zaterdag).
Wat zeggen jullie...disc annuleren of nog even wachten?
PSN: MGFlexican.
This is absolutely ridiculous
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ik zou wel even het bestelnummer weg doen je weet maar nooit...Dennuske1983 schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:24:
Bij mij eindelijk ook gelukt. Heb een bevestigingsmail ontvangen. Kan nog steeds amper geloven dat ik er doorheen ben gekomen.... levering staat voor morgen (mijn verjaardag) haha!
- knip -
[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:24 . Reden: afbeelding in quote verwijderd ]
Wordt waarschijnlijk met DHL bezorgd. Daar kun je zodra je t&t hebt de tijd e.d. wijzigen.GK_ams schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 09:54:
Hier eindelijk gelukt (zo lijkt het) disc met leverdatum. Alleen op leverdatum ben ik misschien niet thuis. Weet iemand of premium levering naar Nederland ook werkt? Want ik kan het nu nog wijzigen.
[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:13 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 17-03-2021 11:12 ]
Voor degene die als status ook ‘zaterdag’ hebben denk ik wel dat de bestelling goed is aangekomen.I have checked and see that the payment is successful.
It is due to be delivered before 20. März 2021.
I can see that our logistics center is currently preparing your order for dispatch.
You will receive a dispatch confirmation by e-mail as soon as your shipment leaves our logistics center.
We appreciate your patience and understanding.
[ Voor 34% gewijzigd door Paprika op 17-03-2021 10:15 ]
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq