Hoe bedoel je gratis? Je hebt er gewoon dik voor betaald. Mensen die het er niet bij krijgen zijn genaaid.shadowkid053 schreef op zaterdag 13 maart 2021 @ 18:04:
[...]
Meeh, gratis headset erbij voor mn neefje. Prima.
Iemand die ook de bestelling bij BCC heeft geannuleerd? Inmiddels al het geld terug? Ik heb zelf nog niks terug gehoord op mijn annuleringsmail
Ook geannuleerd hier. Puur omdat ik met IDeal heb betaald en het water veel retailer aan de lippen staat. Als ik met credit card of PayPal had betaald, zou ik het zelf niet geannuleerd hebben.Rooms schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:39:
Iemand die ook de bestelling bij BCC heeft geannuleerd? Inmiddels al het geld terug? Ik heb zelf nog niks terug gehoord op mijn annuleringsmail
Zie het voorbeeld van de Kijkshop afgelopen week..
Ook hier nog geen bevestiging van annulering. Zal denk ik begin v.d. week wel komen anders bel ik er achter aan. Vaak duurt het dan nog wel 5-8 dagen voordat je het geld terug hebt.
Ik had hem gister moeten krijgen volgens Amazon maar hij is nog steeds niet bij DHL aangemeld. Amazon geeft nu 14-19 maart aan. Fijn dat jij wel een concrete nieuwe datum hebt. Mijn PS5 vertrok ook vrijdag uit Schoenefeld.Ibin schreef op zondag 14 maart 2021 @ 08:51:
Veel plezier met jullie PS5’s! Mooie timing in het weekend.
Aan de hand van de berichten over de IT PS5’s had ik gehoopt om die van mij ook te ontvangen uit IT. Helaas gaat deze er net wat langer over doen.
Laatste update:
venerdì 12 marzo
15:52
La spedizione è partita dallo stabilimento Amazon
Schönefeld, Brandenburg DE
0:38
La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon
Schoenefeld, Brandenburg DE
Verwachte bezorgdatum volgens Amazon staat nu op woensdag 17 maart.
Van BCC had ik ook de annuleringsmail gehad, wel laten staan. Gisteren kreeg ik opeens het bericht dat mijn levering binnen was gekomen en dat ik een dag kon kiezen. Uiteraard maandag (eerste mogelijkheid) gekozen, en een uur daarna kreeg ik weer twee mails dat de levering een week vertraagd was 🤔 Iemand een idee of het nou gelukt is of niet?
Schoenefeld is in oost Duitsland (Berlijn). Vrachtwagens mogen tijdens het weekend niet de weg op, dus waarschijnlijk nog onderweg naar een Amazon magazijn in Krefeld of Keulen, waarna DHL het overneemt. Ik gok morgen avond.TweakerDwayne schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:47:
[...]
Ik had hem gister moeten krijgen volgens Amazon maar hij is nog steeds niet bij DHL aangemeld. Amazon geeft nu 14-19 maart. Fijn dat jij wel een concrete nieuwe datum hebt. Mijn PS5 vertrok ook vrijdag uit Schoenefeld.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dan is er waarschijnlijk nog niks verzonden en blijft de datum net zo lang opschuiven tot dat wel zo is.
Bij mij zat die vrijdag ook op schoenefeld en gisteren (zaterdag) ontvangen. Dus amazon it bestelling en zonder extra betaling voor snelle shipment.
Gewoon rustig afwachten, komt goed.
Gewoon rustig afwachten, komt goed.
[ Voor 11% gewijzigd door xminator op 14-03-2021 10:28 ]
Mijn amazon it die zou vrijdag aankomen, niet gebeurd. En toen stond er tussen 13-18 maart.
Deze was al in duitsland (op de shoenenberg) en omdat ik dit vaker mee heb gemaakt, weet ik dat het dan de volgende dag meestal word bezorgd. En zo kwam hij ook binnen op de 13e.
Samen met een fransoos
Deze was al in duitsland (op de shoenenberg) en omdat ik dit vaker mee heb gemaakt, weet ik dat het dan de volgende dag meestal word bezorgd. En zo kwam hij ook binnen op de 13e.
Samen met een fransoos
En weer te laat bij Ned game. Zelfs op zondag :-|
bijzondere website.
Ik kom tot inloggen en daarna bank kiezen. Dit lukt nog net
Dit nu al vele malen.
Maar dan loopt de boel weer vast.
Kom niet verder
Is er een manier die meer resultaat bied?
bijzondere website.
Dit nu al vele malen.
Kom niet verder
Nedgame moet je opgeven, die site wordt continue door bots gescalpt. Het is onmogelijk dat een mens in 10 seconden de stappen kan doorlopen, toch zijn ze altijd binnen een minuut weer uitverkocht 🤣Mikemkm schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:39:
bijzondere website.
Dit nu al vele malen.
Kom niet verder
Daarnaast kan die site bijna geen traffic handelen 😌
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
het zijn meestal geannuleerde bestellingen dus vaak maar 1 beschikbaar...ja dan wordt het lastig.Mikemkm schreef op zondag 14 maart 2021 @ 11:39:
bijzondere website.
Dit nu al vele malen.
Kom niet verder
@Rooms Wat staat er nu bij jou als status op de site van de Mediamarkt?
Heb zelf geen mail gehad dat het langer zou duren, maar verder gebeurd hier niet veel. Status blijft op Bestelling aangemaakt.
Heb zelf geen mail gehad dat het langer zou duren, maar verder gebeurd hier niet veel. Status blijft op Bestelling aangemaakt.
Ik heb exact hetzelfde. Wel gebeld maar kon niet opnemen en via voicemail te horen gekregen dat ze niet konden leveren. Heb nog geen mail gehad over wat er nu gaat gebeuren maar bij MediaMarkt staat Bestelling verzonden naar magazijn.Psycho_Mantis schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:02:
Zal morgen wel wat te horen krijgen hoop ik.
ik heb dat mailtje wel gehad en bij mijn bestelling staat nu
"Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending."
"Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending."
Bij mij staat inderdaad ook als status bestelling aangemaakt.Psycho_Mantis schreef op zondag 14 maart 2021 @ 12:02:
Apart. Mijn order bij BCC is niet geannuleerd, tenminste ik heb geen e-mail gehad en de klantenservice zei dat de order er nog goed instaat.Svenzeau schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:58:
Van BCC had ik ook de annuleringsmail gehad, wel laten staan. Gisteren kreeg ik opeens het bericht dat mijn levering binnen was gekomen en dat ik een dag kon kiezen. Uiteraard maandag (eerste mogelijkheid) gekozen, en een uur daarna kreeg ik weer twee mails dat de levering een week vertraagd was 🤔 Iemand een idee of het nou gelukt is of niet?
Alleen is mijn levering altijd komende dinsdag geweest omdat ik niet in de gelegenheid ben om het pakket eerder in ontvangst te nemen.
Wat ik hier lees is dat er meer mensen zijn die geen annulering gehad hebben, maar ook geen levering ontvangen op vrijdag.
Hoop morgen toch een positieve e-mail te krijgen met daarin een verzending.
Ik, nouja mijn vrouw dan, kreeg gister dezelfde mail. Een uur later volgde de vertragingsmail zonder dat wij iets met de eerste mail hadden gedaan. Ik heb toen de klantenservice gebeld om te vragen hoe of wat. Die medewerker wist mij te vertellen dat er inderdaad niets was om te leveren en dat het voor hem (=klantenservice) niet duidelijk was wanneer er weer een levering zou zijn. Kon een week zijn, of twee of vier...Svenzeau schreef op zondag 14 maart 2021 @ 09:58:
Inmiddels de order geannuleerd. Deze was voor mijn broer maar eigenlijk kwam het hem wel beter uit om de PS5 ergens later dit jaar te kopen. 'Jullie' hebben dus weer een plaatsje op de lijst gewonnen!
offtopic
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:30 ]
Ja dat laatste hoop ik ook, dat hij dan toch verzonden wordt maar het is wel wat onduidelijk.Postman schreef op zondag 14 maart 2021 @ 14:50:
[...]
Apart. Mijn order bij BCC is niet geannuleerd, tenminste ik heb geen e-mail gehad en de klantenservice zei dat de order er nog goed instaat.
Alleen is mijn levering altijd komende dinsdag geweest omdat ik niet in de gelegenheid ben om het pakket eerder in ontvangst te nemen.
Wat ik hier lees is dat er meer mensen zijn die geen annulering gehad hebben, maar ook geen levering ontvangen op vrijdag.
Hoop morgen toch een positieve e-mail te krijgen met daarin een verzending.
Deze geeft me dan weer wat minder vertrouwen dat het goed komt komende week 😋 Zat ook te denken dat je steeds opschuift door andere annuleringen en dat ik misschien net op die grens zat waar er nog consoles beschikbaar waren. We wachten het af.schaapiej schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:12:
[...]
Ik, nouja mijn vrouw dan, kreeg gister dezelfde mail. Een uur later volgde de vertragingsmail zonder dat wij iets met de eerste mail hadden gedaan. Ik heb toen de klantenservice gebeld om te vragen hoe of wat. Die medewerker wist mij te vertellen dat er inderdaad niets was om te leveren en dat het voor hem (=klantenservice) niet duidelijk was wanneer er weer een levering zou zijn. Kon een week zijn, of twee of vier...
Inmiddels de order geannuleerd. Deze was voor mijn broer maar eigenlijk kwam het hem wel beter uit om de PS5 ergens later dit jaar te kopen. 'Jullie' hebben dus weer een plaatsje op de lijst gewonnen!
Vorige drop bij BCC was 4 weken geleden , hoop dat het nu net zo is
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
BCC heeft 11 maart nog gedropt.backupdevice schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:58:
offtopic
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:30 ]
En daarvoor was het 12 februari = 4 weken geledenbackupdevice schreef op zondag 14 maart 2021 @ 18:58:
Al tandenpoetsend zag ik op 8 Februari in de telegrambot een stock alert voor de PS5 disk editie in de Franse amazon. Direct geklikt, betaald en klaar. Woensdag kreeg ik de verzendnotificatie en vrijdag stond de postbode aan de deur. Bijna onwerkelijk hoe snel en makkelijk dat het ging maar het kan dus echt! Mijn zoektocht is klaar, succes mannen/vrouwen!
I want to live forever, so far.. so good.
Sinds vrijdag trotse eigenaar van een PS5 
Succes allen met de zoektocht!
Succes allen met de zoektocht!
Die van mij, van Amazon IT, werd vrijdags niet geleverd. Voor de mensen die mijn verhaal in de gaten hebben gehouden: ik had natuurlijk geen huisnummer bij mijn bestelling staan / opgegeven.
Bij verzendbevestiging vanuit Amazon direct UPS gebeld en de melding daar gedaan. Deze medewerker zou het aanpassen.
Nou, vrijdag de hele dag in spanning UPS in de gaten gehouden, om 16:14 de melding dat de koerier het adres niet kon vinden. Direct UPS gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan (Ik ben in de tussentijd in de auto gesprongen in de hoop die koerier nog te kunnen onderscheppen, dat mocht helaas niet baten
) en zij gaf inderdaad aan dat de wijziging niet was doorgevoerd. Kon dus 2 extra dagen duren. Erg fijn. Krijg net de melding dat 'ie vandaag weer geleverd moet worden dus ik ben heel benieuwd!
Bij verzendbevestiging vanuit Amazon direct UPS gebeld en de melding daar gedaan. Deze medewerker zou het aanpassen.
Nou, vrijdag de hele dag in spanning UPS in de gaten gehouden, om 16:14 de melding dat de koerier het adres niet kon vinden. Direct UPS gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan (Ik ben in de tussentijd in de auto gesprongen in de hoop die koerier nog te kunnen onderscheppen, dat mocht helaas niet baten

Ik ben maar gestopt met hunten. Ik heb nog een bestelling bij BCC openstaan en daar wacht ik geduldig op. Ben het een beetje zat om constant de botmeldingen in de gaten te houden, en toch naast te grijpen terwijl ik voor mijn gevoel erg snel ben. 
Nu hopen dat BCC snel weer een levering gaat krijgen. Mijn gevoel zegt dat de aanvoer van PS5's wat opgeschroefd is de laatste tijd.

Nu hopen dat BCC snel weer een levering gaat krijgen. Mijn gevoel zegt dat de aanvoer van PS5's wat opgeschroefd is de laatste tijd.
Volvo EX30 SMER Core - Wallbox Pulsar Plus 22kW
Ik heb dezelfde tactiek, al vind ik het wel zorgelijk dat bcc niks communiceert over plek in de wachtrij. Heeft natuurlijk geen zin om op plek 897 te staan en er maar 100 of 200 per maand binnen komen . Beetje transparantie zou fijn zijn .Ktenolix schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:32:
Ik ben maar gestopt met hunten. Ik heb nog een bestelling bij BCC openstaan en daar wacht ik geduldig op. Ben het een beetje zat om constant de botmeldingen in de gaten te houden, en toch naast te grijpen terwijl ik voor mijn gevoel erg snel ben.
[ Voor 10% gewijzigd door backupdevice op 15-03-2021 10:46 ]
Ja eens. Mij vertelden ze dat het ook afhankelijk is van hoeveel mensen alsnog annuleren en daarom niks konden zeggen. Ze werken het wel in chronologische volgorde af (op basis van tijdstip van bestellen).backupdevice schreef op maandag 15 maart 2021 @ 10:45:
[...]
Ik heb dezelfde tactiek, al vind ik het wel zorgelijk dat bcc niks communiceert over plek in de wachtrij. Heeft natuurlijk geen zin om op plek 897 te staan en er maar 100 of 200 per maand binnen komen . Beetje transparantie zou fijn zijn .
Maar goed, ik hoop van harte dat het er niet zoveel zijn (minder dan 500) die op de lijst staan voor de volgende levering.
Ik ben bang dat ik aardig ver achteraan sta bij BCC (bestelling 08:55 bevestigd), maar ik denk ook dat deze 'pre-order', als je het zo mag noemen, wel de effectiefste is om achter de hand te houden. Ga dus nog lekker door met hunten en laat m'n bestelling bij BCC wel staan.
Ik hoorde ook dat het ontiegelijk lang duurt om de bestelling te annuleren i.v.m. de drukte bij klantenservice en daarna duurt het nog een week voor je het geld terug hebt.
Ik hoorde ook dat het ontiegelijk lang duurt om de bestelling te annuleren i.v.m. de drukte bij klantenservice en daarna duurt het nog een week voor je het geld terug hebt.
Dat wil ik dus ook doen, maar de reactie van BCC op mijn email van vorige week maakt mij niet blij.Ronnyslasher schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:10:
Ik ben bang dat ik aardig ver achteraan sta bij BCC (bestelling 08:55 bevestigd), maar ik denk ook dat deze 'pre-order', als je het zo mag noemen, wel de effectiefste is om achter de hand te houden. Ga dus nog lekker door met hunten en laat m'n bestelling bij BCC wel staan.
Bedankt voor uw reactie.
Helaas hebben wij nog geen duidelijkheid over wanneer er nieuwe artikelen worden geleverd.
Zodra er nieuwe voorraad binnenkomt zullen wij deze meteen versturen.
Wij kunnen niet aangeven hoe hoog u op de wachtlijst staat,
Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze excuses voor al het ongemak.
Begrijp best wel dat zij afhankelijk zijn van 3e partijen qua levering, maar het niet kunnen aangeven van plek op de wachtlijst is pure luiheid. Dit is iets wat zij zelf in de hand hebben.
Correct:Ronnyslasher schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:10:
Geachte heer/mevrouw xxxxx ,
Hiermee bevestigen wij de annulering van uw order. Indien er nog een betaling op de order staat zullen wij dit bedrag binnen 7 werkdagen overmaken op het bij ons bekende rekeningnummer.
Als u nog vragen of opmerkingen heeft kunt u op https://www.bcc.nl/klantenservice kijken om te zien of uw vraag ertussen staat.
Met vriendelijke groet,
Xxxxx
Team BCC klantenservice
Cons:::BB4E
.
[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:26 ]
Een backoffice die waarschijnlijk onderbemand is helpt niet echt. En BCC vergelijken met CB , Amazon en Bol...ElMayo schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:25:
[...]
Wel vaag dat bij een amazon, cooblue en bol de ruimte op de CC gelijk vrij komt bij annulering en ik nu nog 7 dagen moet wachten
[ Voor 9% gewijzigd door backupdevice op 15-03-2021 11:33 ]
Je merkt aan alles dat BCC niet gewend en niet in staat is om zo'n grote stroom van orders te verwerken. Klantenservice loopt onderhand ook op hun tandvlees met antwoorden die ontzettend kortaf zijn.backupdevice schreef op maandag 15 maart 2021 @ 11:32:
[...]
Een backoffice die waarschijnlijk onderbemand is helpt niet echt. En BCC vergelijken met CB , Amazon en Bol...
Ik heb zojuist een track&trace ontvangen van mijn Mediamarkt bestelling van Zaterdag. Het lijkt erop dat hij vanavond nog bezorgd wordt
Mijn BCC order werd gevolgd door een sorry sorry mail helaas.
Levering staat nog altijd op afgelopen vrijdag. Ik had echt niet het idee dat die zal komen maar dat aanpassen is toch wel het minste wat ze kunnen doen. Dat geeft vertrouwen dat het pakket niet kwijt is oid.
Bij andere wel aangepast ?
Levering staat nog altijd op afgelopen vrijdag. Ik had echt niet het idee dat die zal komen maar dat aanpassen is toch wel het minste wat ze kunnen doen. Dat geeft vertrouwen dat het pakket niet kwijt is oid.
Nee, staat hier ook nog gewoon op originele status. Administratie loopt hopeloos achter daar, helaas. Idem voor annuleringsverzoeken, zie hierboven.vankleef schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:47:
Nee, bij mij staat ook nog steeds levering 12 maart. Order is ook pas recentelijk toegevoegd aan mijn BCC overzicht met melding niet voorradig. Het is afwachten tot de volgende drop en hopen dat er genoeg annuleringen zijn waardoor je erbij zit.vankleef schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:47:
Nog een weekje geloof ik tot de volgende Coolblue loting, dat is de volgende realistische kans voor mij. Fingers crossed!
Hier hetzelfde inderdaad, hij was inactief, toen weer op actief (en zelf via die mail levering voor vandaag gepland) maar de datum van de order staat inderdaad nog op vrijdag. Fingers crossed dat er alsnog vandaag een pakket geleverd wordt maar eigenlijk weet ik wel betervankleef schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:47:
Jammer dat het allemaal zo rommelig is daar, door de verwarrende berichtgeving maken ze het eigenlijk alleen maar drukker voor zichzelf doordat iedereen weer aanvullende vragen gaat stellen.
Op Twitter was BCC heel duidelijk. Iedereen die een Sorry Email heeft gehad, krijgt geen PS5. Je staat wel op de wachtlijst. Helaas geven/weigeren zij inzage te geven qua omvang en plek van/op de wachtlijst.Svenzeau schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:58:
[...]
Hier hetzelfde inderdaad, hij was inactief, toen weer op actief (en zelf via die mail levering voor vandaag gepland) maar de datum van de order staat inderdaad nog op vrijdag. Fingers crossed dat er alsnog vandaag een pakket geleverd wordt maar eigenlijk weet ik wel beter![]()
Jammer dat het allemaal zo rommelig is daar, door de verwarrende berichtgeving maken ze het eigenlijk alleen maar drukker voor zichzelf doordat iedereen weer aanvullende vragen gaat stellen.
Vandaag de pre order van Game Mania Nijmegen omgezet van Disk naar Digitaal (voor mijn broer). Ik kom wel achteraan in de rij, maar Game Mania geeft op de site aan dat ze daar al bij begin februari 2021 zijn. Hopelijk word ik binnenkort gebeld! 
Iemand misschien een status update van de Digitale versie bij GM?

Iemand misschien een status update van de Digitale versie bij GM?
Inderdaad. Ik ben dan wel benieuwd hoeveel PS5's ze de vorige keer hebben ontvangen. 200?backupdevice schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Op Twitter was BCC heel duidelijk. Iedereen die een Sorry Email heeft gehad, krijgt geen PS5. Je staat wel op de wachtlijst. Helaas geven/weigeren zij inzage te geven qua omvang en plek van/op de wachtlijst.
Nog even over bots gesproken, ik heb het idee dat er ook mensen zijn die bots/scriptjes gebruiken om automatisch (op basis van een stock melding) een PS5 te bestellen. Het gaat zo gigantisch snel.
Lees de topicwaarschuwing eens aandachtig
[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:26 ]
Ik denk wel meer dan 200, maar het zou fijn zijn als BCC iets meer transparantie toonde. Ik heb namelijk het gevoel dat half PS5 zoekend Nederland daar nu in de wachtrij staat afgaande op berichten hier en op Twitter.Ktenolix schreef op maandag 15 maart 2021 @ 14:28:
[...]
Inderdaad. Ik ben dan wel benieuwd hoeveel PS5's ze de vorige keer hebben ontvangen. 200?
Nog even over bots gesproken, ik heb het idee dat er ook mensen zijn die bots/scriptjes gebruiken om automatisch (op basis van een stock melding) een PS5 te bestellen. Het gaat zo gigantisch snel.
-knip-
[ Voor 11% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:26 . Reden: knip in quote ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:26 ]
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:28 ]
In ieder geval zijn ze de achterstand wel aan het wegwerken. Ik heb nu een bevestigingsmail van de order annulering (request van afgelopen vrijdag, dus 1 werkdag delay wat nog niet heel gek is). Daarmee veranderd de status van de order op hun eigen site trouwens niet... Nu nog even afwachten hoe lang het duurt eer ze het geld terugstorten.Svenzeau schreef op maandag 15 maart 2021 @ 12:58:
[...]
Hier hetzelfde inderdaad, hij was inactief, toen weer op actief (en zelf via die mail levering voor vandaag gepland) maar de datum van de order staat inderdaad nog op vrijdag. Fingers crossed dat er alsnog vandaag een pakket geleverd wordt maar eigenlijk weet ik wel beter![]()
[ Voor 4% gewijzigd door ray1979 op 15-03-2021 15:20 ]
Mijn broer had bij mediamarkt besteld binnen enkele seconden naar de bot melding. Gebeld dat hij er niet bij zit, maar ook niet ver op de wachtlijst staat nu. Met de vraag of hij de bestelling wilde laten staan.
Ik zie dat sommige van jullie een headset hebben aangeboden gekregen. Hij heeft dat niet. Geen probleem. Wel zou hij begin deze week gebeld worden met een update.
Iemand toevallig al wat gehoord en wat hadden ze te vertellen?
Ik zie dat sommige van jullie een headset hebben aangeboden gekregen. Hij heeft dat niet. Geen probleem. Wel zou hij begin deze week gebeld worden met een update.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Ik ben ook gebeld, maar heb geen aanbod gehad. Ook bij mij werd er vermeld dat ik niet ver op de wachtlijst stond.Dutchzilla schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:06:
Mijn broer had bij mediamarkt besteld binnen enkele seconden naar de bot melding. Gebeld dat hij er niet bij zit, maar ook niet ver op de wachtlijst staat nu. Met de vraag of hij de bestelling wilde laten staan.
Ik heb zojuist gebeld, maar er was nog niets duidelijk. Er werd wel gesproken over een levering richting het eind van deze week.
Disc versie van Amazon IT is geleverd hoor! Was bijna bang dat 'ie terug naar Italie zou gaan... thank god!
offtopic, vraag dat aan de beheerder van de bot
[ Voor 68% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:36 ]
Down precies (helaas).phoz schreef op maandag 15 maart 2021 @ 15:45:
Wat is er met de telegram bot gebeurd van de Belgische winkels?
Zojuist even contact gezocht met BCC omtrent de wachtlijst. Hun klantenservice geeft nu het volgende aan:
Lijkt mij erg sterk toch? Ik begrijp dat de klantenservice hier geen inzage op heeft, maar dat er geen onderscheid gemaakt wordt in besteltijd?Ik denk niet dat hier onderscheid voor wordt gemaakt aangezien iedereen tegelijkertijd heeft besteld. Ik kan dit ook niet nagaan, vandaar mijn semi-onduidelijk antwoord.
Ik heb de vraag gesteld hoe zij denken dit op te lossen... bijv bij een volgende drop . Communiceer dit gewoon , is toch geen rocket scienceRonnyslasher schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:23:
Zojuist even contact gezocht met BCC omtrent de wachtlijst. Hun klantenservice geeft nu het volgende aan:
[...]
Lijkt mij erg sterk toch? Ik begrijp dat de klantenservice hier geen inzage op heeft, maar dat er geen onderscheid gemaakt wordt in besteltijd?
Irriteer mij niet aan van wat er gebeurt is, maar ik irriteer mij wel aan het feit dat de terugkoppeling zwaar ondermaats is.
[ Voor 19% gewijzigd door backupdevice op 15-03-2021 16:36 ]
Weet niet in welke regio jij dan kijkt. Maar hier in Twente, gaat je dat niet lukken volgens mij.Beavbusi schreef op maandag 15 maart 2021 @ 16:41:
Volgens mij wordt het scalpen ook al een stuk minder. Voor 100 euro meer heb je er vandaag nog een. Dus gaat de goede kant op voor ieder die er nog geen heeft
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb dus nooit een 'sorry e-mail' gehad en mijn status is nog steeds dat het pakket morgen bezorgd gaat worden. Met verder alleen een communicatie op donderdag met de klantenservice dat als ik geen annulering mail krijg het allemaal wel goed gaat komen.backupdevice schreef op maandag 15 maart 2021 @ 13:05:
[...]
Op Twitter was BCC heel duidelijk. Iedereen die een Sorry Email heeft gehad, krijgt geen PS5. Je staat wel op de wachtlijst. Helaas geven/weigeren zij inzage te geven qua omvang en plek van/op de wachtlijst.
Acht de kans vrij klein dat ik nog vandaag een verzending ga krijgen.

:strip_exif()/f/image/5rZnkCVvALaMbnxiGknS00Uo.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: screenshot van mijn status pagina toegevoegd
[ Voor 23% gewijzigd door Postman op 15-03-2021 17:27 ]
Maar jouw status is echt wel een stapje verder dan de orders waar geen PS aan gekoppeld is, zie een van mijn posts een paar pagina’s terug.Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:23:
[...]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb dus nooit een 'sorry e-mail' gehad en mijn status is nog steeds dat het pakket morgen bezorgd gaat worden. Met verder alleen een communicatie op donderdag met de klantenservice dat als ik geen annulering mail krijg het allemaal wel goed gaat komen.
[Afbeelding]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:23 ]
Heb jij een TT codePostman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:23:
[...]
Dat is allemaal leuk en aardig, maar ik heb dus nooit een 'sorry e-mail' gehad en mijn status is nog steeds dat het pakket morgen bezorgd gaat worden. Met verder alleen een communicatie op donderdag met de klantenservice dat als ik geen annulering mail krijg het allemaal wel goed gaat komen.
[Afbeelding]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:23 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Er zijn 2 order pagina's. Die jij geplaatst heb zie ik ook via de status link in de order mail. Daar staat hetzelfde op als jouw screenshot, met alleen een andere leverdatum dus.ray1979 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:30:
Maar jouw status is echt wel een stapje verder dan de orders waar geen PS aan gekoppeld is, zie een van mijn posts een paar pagina’s terug.
Je moet even bij je account kijken (of maken) en dan krijg je dus die status pagina te zien.
Nee, geen TT, geen annulering, niets. Daarom vrees ik ook dat het niets gaat worden, heb nog een kleine hoop dat ze nog iets versturen, maar die hoop wordt ook steeds minder naarmate de tijd verstrijkt. Neem aan dat ze bij BCC ook niet tot 24u blijven werken.
TT wordt soms pas om 00:00 verstrekt..Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 17:42:
[...]
Nee, geen TT, geen annulering, niets. Daarom vrees ik ook dat het niets gaat worden, heb nog een kleine hoop dat ze nog iets versturen, maar die hoop wordt ook steeds minder naarmate de tijd verstrijkt. Neem aan dat ze bij BCC ook niet tot 24u blijven werken.
Het zou dus zo maar kunnen...
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Dit geeft de burger moed!furian88 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:13:
[...]
TT wordt soms pas om 00:00 verstrekt..
Het zou dus zo maar kunnen...
Weet niet hoe ze bij BCC werken, maar wacht het nog even rustig af. Kan alleen maar beter worden
Snap ik, wou dat ik in dezelfde situatie zat..Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:15:
[...]
Dit geeft de burger moed!
Weet niet hoe ze bij BCC werken, maar wacht het nog even rustig af. Kan alleen maar beter worden
/f/image/3kWmnhPhw1DCJLQyUJV6RicN.png?f=fotoalbum_large)
Pfff, das zuur. Neem aan dat je wel een 'sorry e-mail' gehad hebt?furian88 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:16:
[...]
Snap ik, wou dat ik in dezelfde situatie zat.. [Afbeelding]
Hoe zit het trouwens met Media Markt? Want ik zag iets over een online drop, maar kan hierover zo 1,2,3 niets vinden op hun website en in het topic.
Moet morgen toch naar de MM in Leidschendam dus ga even brutaal vragen hoe het daar zit
Ja wel de sorry mail gehad. hier op gereageerd met de vraag hoe t nou zat.Postman schreef op maandag 15 maart 2021 @ 18:21:
[...]
Pfff, das zuur. Neem aan dat je wel een 'sorry e-mail' gehad hebt?
Hoe zit het trouwens met Media Markt? Want ik zag iets over een online drop, maar kan hierover zo 1,2,3 niets vinden op hun website en in het topic.
Moet morgen toch naar de MM in Leidschendam dus ga even brutaal vragen hoe het daar zit
Heb geen reactie mogen ontvangen

Ik laat hem staan omdat mijn zwager ook nog een ps5 wil, maar die wil rustig wachten..
ik heb nu al 3x misgeslagen sinds ik me aangemeld heb voor de telegram bot.
Feedback van BCC
De verantwoordelijke afdeling is intern bezig met het verbeteren van het uitleveringsproces i.v.m. de PS5. Hoe zij dit doen, hebben wij op het moment geen inzicht op als klantenservice
De verantwoordelijke afdeling is intern bezig met het verbeteren van het uitleveringsproces i.v.m. de PS5. Hoe zij dit doen, hebben wij op het moment geen inzicht op als klantenservice
Mediamarkt die al voorzichtig berichtgeving durft te sturen dat er winkelvoorraad gaat komen.
Mediamarkt die al voorzichtig berichtgeving durft te sturen dat er winkelvoorraad gaat komen.
[ Voor 65% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:32 ]
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Nou de e-mail van BCC met "sorry, geen voorraad" is vannacht binnengekomen. Volgens de status pagina is de order nog steeds in levering, geloof er allemaal niets meer van. Ook de klantenservice zegt dat het allemaal goed gaat komen.
Erge is dat ik dus eerder een bevestiging gekregen heb dan de meeste andere mensen hier die wel iets geleverd hebben gekregen op vrijdag, maar omdat ik niet thuis was en een andere leverdatum gekozen heb val ik buiten de boot.
Ze leveren dus gewoon uit wat ze kunnen en kijken daar totaal niet naar wie eerder of later besteld heeft.
Fijn voor de mensen die nu wel een PS5 hebben, beetje jammer voor mij.
Ga de order dus ook annuleren want ik heb nul vertrouwen in een eerlijk proces bij een volgende drop van BCC.

Erge is dat ik dus eerder een bevestiging gekregen heb dan de meeste andere mensen hier die wel iets geleverd hebben gekregen op vrijdag, maar omdat ik niet thuis was en een andere leverdatum gekozen heb val ik buiten de boot.
Ze leveren dus gewoon uit wat ze kunnen en kijken daar totaal niet naar wie eerder of later besteld heeft.
Ga de order dus ook annuleren want ik heb nul vertrouwen in een eerlijk proces bij een volgende drop van BCC.

Je kon sinds oktober 2019 al preorderen bij GameMania.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
De ps5 markt voor de console mag dan wel een beetje soepeler worden maar de accessoires die zijn wel tering moeilijk te krijgen vooral dat laadstation en de pulse headset. Ik heb geluk met de pulse gehad en hem voor mijn verjaardag van afgelope vrijdag gekregen van mijn ouders. Heb hem nog niet echt gebruikt dus kan niets zeggen over geluid etc...
Voor iedereen die bij BCC besteld had met een creditcard en geannuleerd heeft. Blijkbaar kunnen ze niet terugstorten op een creditcard. Me betaling stond eerst nog op pending maar nu hebben ze het gewoon geaccepteerd ondanks dat ik geannuleerd had. Ik heb ze even gebeld en ze hebben dus een IBAN nummer nodig.
Een CC is toch gewoon gekoppeld aan een rekening hebben ze dat nummer toch ook? Echt vreemd...ElMayo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:41:
Voor iedereen die bij BCC besteld had met een creditcard en geannuleerd heeft. Blijkbaar kunnen ze niet terugstorten op een creditcard. Me betaling stond eerst nog op pending maar nu hebben ze het gewoon geaccepteerd ondanks dat ik geannuleerd had. Ik heb ze even gebeld en ze hebben dus een IBAN nummer nodig.
Ik had ook bij BCC besteld en betaald met credit card, deze reservering stond zondag weer teruggestort op mijn account.ElMayo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:41:
Vond het ook vreemd maar blijkbaar is het een chaos daar. Ipv net als elke andere winkel het geld gewoon niet te claimen zodat het automatisch terug gaat claimen ze het gewoon.Joris8580 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:42:
[...]
Een CC is toch gewoon gekoppeld aan een rekening hebben ze dat nummer toch ook? Echt vreemd...
Sorry maar dan zijn het echt een bende prutsers hoor... ze kunnen zelfs een afgeschreven bedrag toch gewoon terug storten? Nu ja zal te veel werk zijn...ElMayo schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:44:
[...]
Vond het ook vreemd maar blijkbaar is het een chaos daar. Ipv net als elke andere winkel het geld gewoon niet te claimen zodat het automatisch terug gaat claimen ze het gewoon.
[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:26 ]
Lees de topicwaarschuwing eens aandachtig. Alleen maar klantenservice lopen bashen is ongewenst en draagt niets bij.
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 16-03-2021 15:40 ]
Nog mensen die deze week hun bundel van Nedgame krijgen?
Nedgame kwam zojuist weer met een voorraad, site lag er meteen uit, jammer de bammer.
Ik sla Nedgame tegenwoordig gewoon over . Elke keer slaat de website vast met betalen .buMf00d schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:39:
Nedgame kwam zojuist weer met een voorraad, site lag er meteen uit, jammer de bammer.
Nedgame gooit zojuist een bundel met de disc edition online. Daarbij moet je wel 3 games en een extra controller afnemen van in het totaal 300 euro. Het gaat dan in het geval van spider man ook nog eens om de ultimate edition.
Hij was wel te bestellen , maar volgens mij was het er maar 1.buMf00d schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:39:
Daarbij vragen ze wel belachelijk veel geld voor die bundel als je niet van plan bent om die spellen te spelen.
En daarbij komt ook nog dat je niet met Paypal of CC kan betalen, fijn dan voor dit soort bedragen.
[ Voor 12% gewijzigd door Leeghoofd21 op 16-03-2021 10:42 ]
HANDTEKENING!!!
Schiet inderdaad gewoon niet op, had alles in m'n winkelmandje en dan kan ie vervolgens de betaalmethode niet inladen. Het is helaas niet anders.backupdevice schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 10:40:
[...]
Ik sla Nedgame tegenwoordig gewoon over . Elke keer slaat de website vast met betalen .
Ik heb hem op Nedgame wel kunnen bestellen volgens mij (d.m.v. vooruitbetaling via bank), maar ik denk dat ik hem toch over sla (vanwege de belachelijk hoge prijs voor de bundel). Mocht ik er dus iemand mee blij kunnen maken PM me dan even, dan kijken we hoe dat we dat kunnen regelen.
//heb al iemand die hem wilt, sorry voor de rest!
//heb al iemand die hem wilt, sorry voor de rest!
[ Voor 17% gewijzigd door Ferron op 16-03-2021 10:53 ]
Het is mij net gelukt om 1 bundel te bestellen bij Nedgame.dedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:51:
Nog mensen die deze week hun bundel van Nedgame krijgen?
Maar ik had geluk denk ik.
Hoe zit het met garantie op het moment dat je het als 2e hands koopt met bon?
Bijv. bij CoolBlue gaat alles via je account...winkels zijn dicht en verkopen sowieso geen PS5. Heb je dan recht op garantie?
Bijv. bij CoolBlue gaat alles via je account...winkels zijn dicht en verkopen sowieso geen PS5. Heb je dan recht op garantie?
Ik heb dus 3 Maart een bundel besteld bij Nedgame en wacht er momenteel nog op. Levering voor eind Maart uiteraard, maar wel vreemd dat er telkens weer kleine drops plaatvinden. Dit zijn misschien annuleringen, maar dan zijn ze wel erg zeker van de voorraad die moet komen.
Er zijn ook mensen die vorige week al geleverd kregen.
Zelf via iDeal betaald en met gemak kunnen afrekenen.
Ik heb zelf ook op 3 Maart de bundel bij de tweede drop kunnen bestellen. Dit was om 16:19u.dedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:19:
Ik heb dus 3 Maart een bundel besteld bij Nedgame en wacht er momenteel nog op. Levering voor eind Maart uiteraard, maar wel vreemd dat er telkens weer kleine drops plaatvinden. Dit zijn misschien annuleringen, maar dan zijn ze wel erg zeker van de voorraad die moet komen.
Vorige week vrijdag zag ik dat er al mensen waren die een melding kregen dat de bundel geleverd zou worden.
Dit waren allemaal mensen die de bundel bij de eerste drop op 3 Maart hebben kunnen bestellen.
Ik heb vrijdag nog even gebeld met de klantenservice en die bevestigden in ieder geval dat mijn bestelling wel goed was gegaan. Ze gaven aan dat ze het maximale wat ze konden uitleveren bij postnl die vrijdag hadden gedaan en dat de andere bestellingen deze week waarschijnlijk de deur uit zouden gaan.
Ik ben benieuwd.
Ik heb ook de bundel van 3 maart besteld en vorige week binnengekregen. Vermoed inderdaad dat de kleine drops annuleringen zijn.dedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:19:
You're too slow!
Ik kan nergens meer een Discord link vinden met meldingen wanneer er ergens stock is. Iemand een linkje toevallig?
Thanks voor de info! Ik heb vlak voor jou besteld 15:58. Het verschil zit hem dan in die eerste en tweede drop. Ik heb ook contact gehad over mijn bestelling, die is ook in orde. Wel gek dat er zoveel is uitgeleverd aan postnl die vrijdag. Lijkt mij eerder dat er weer voorraad moet komen, anders was er gisteren wel weer een lading verstuurd toch?lalasno1 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Ik heb zelf ook op 3 Maart de bundel bij de tweede drop kunnen bestellen. Dit was om 16:19u.
Vorige week vrijdag zag ik dat er al mensen waren die een melding kregen dat de bundel geleverd zou worden.
Dit waren allemaal mensen die de bundel bij de eerste drop op 3 Maart hebben kunnen bestellen.
Ik heb vrijdag nog even gebeld met de klantenservice en die bevestigden in ieder geval dat mijn bestelling wel goed was gegaan. Ze gaven aan dat ze het maximale wat ze konden uitleveren bij postnl die vrijdag hadden gedaan en dat de andere bestellingen deze week waarschijnlijk de deur uit zouden gaan.
Ik ben benieuwd.
Deze week klinkt erg hoopvol! Kan niet wachten haha.
Graag gedaan! Ik hoop ook dat ze onze bestellingen ergens deze week versturen.dedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 11:42:
[...]
Thanks voor de info! Ik heb vlak voor jou besteld 15:58. Het verschil zit hem dan in die eerste en tweede drop. Ik heb ook contact gehad over mijn bestelling, die is ook in orde. Wel gek dat er zoveel is uitgeleverd aan postnl die vrijdag. Lijkt mij eerder dat er weer voorraad moet komen, anders was er gisteren wel weer een lading verstuurd toch?
Deze week klinkt erg hoopvol! Kan niet wachten haha.
Ze moeten in ieder geval wel heel zeker zijn van hun voorraad.
Gisteren waren er een heel aantal drops van de digital versie. (Waarschijnlijk annuleringen) en net dus nog van de disc versie.
Bijzonder dat er mensen zijn die eerst een bundel kopen (pre-orderen) en dan weer hun bestelling annuleren.lalasno1 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:00:
[...]
Graag gedaan! Ik hoop ook dat ze onze bestellingen ergens deze week versturen.
Ze moeten in ieder geval wel heel zeker zijn van hun voorraad.
Gisteren waren er een heel aantal drops van de digital versie. (Waarschijnlijk annuleringen) en net dus nog van de disc versie.
Wellicht ergens ander een PS5 bemachtigd. Hou me op de hoogte over je bestelling? Dan doe ik dat ook
Zal ik doen! Succes en ik hoop dat we beiden snel goed nieuws hebben.dedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:10:
[...]
Bijzonder dat er mensen zijn die eerst een bundel kopen (pre-orderen) en dan weer hun bestelling annuleren.
Wellicht ergens ander een PS5 bemachtigd. Hou me op de hoogte over je bestelling? Dan doe ik dat ook
Zonet een pre-order bundel weten te bemachtigen bij nedgames, maar wat een hoge prijzen zeg
.
Gisteren was er nog een Pulse 3D bij Bol. Tip, telegramkanaal PS5 Accessoires Stock Alerts: https://t.me/ps5accessoire En bij Amazon komen ze ook zo nu en dan.Joris8580 schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 09:38:
De ps5 markt voor de console mag dan wel een beetje soepeler worden maar de accessoires die zijn wel tering moeilijk te krijgen vooral dat laadstation en de pulse headset. Ik heb geluk met de pulse gehad en hem voor mijn verjaardag van afgelope vrijdag gekregen van mijn ouders. Heb hem nog niet echt gebruikt dus kan niets zeggen over geluid etc...
Klopt ja, ik ben zo'n persoondedonleon schreef op dinsdag 16 maart 2021 @ 12:10:
[...]
Bijzonder dat er mensen zijn die eerst een bundel kopen (pre-orderen) en dan weer hun bestelling annuleren.

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |