Hoe zit dat eigenlijk met garantie als ik bij Amazon.it heb besteld?
Je kan gewoon bij Sony zelf aankloppen.slvans schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:01:
gaat gewoon via amazon of Sonyslvans schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:01:
Heeft er iemand ervaring met de bezorgoptie 'snel' op Amazon.it?
Ik weet bij de vorige .fr drop dat mijn collega er voor had gekozen, die zat gewoon in hetzelfde busje.
Nu heb ik 12-18 maart als leverdatum, dus denk zelf dat het niet uitmaakt, alleen 2-3 euro meer.
Ik weet bij de vorige .fr drop dat mijn collega er voor had gekozen, die zat gewoon in hetzelfde busje.
Nu heb ik 12-18 maart als leverdatum, dus denk zelf dat het niet uitmaakt, alleen 2-3 euro meer.
EU, dus je krijgt gewoon een verzendlabel van ze (UPS of DHL meestal) en stuurt hem terug. Pakketje afgeven is in die zin echt niet anders dan een andere webwinkel. Sowieso vreemd dat mensen zo huiverig zijn, want een pakketje naar een webwinkel in Groningen verzenden duurt al bijna even lang en evenveel moeiteslvans schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:01:
Ik heb expres niet besteld omdat ze buiten NL zijn. Dus dat is sowieso gezeik met garantie etc.
Ik heb geen zin om mijn product naar de andere kant van EU te sturen als er iets is. Je product gaat alleen door cargo al stuk
ik wacht netjes Nederlandse leveringen wel.
Ik heb geen zin om mijn product naar de andere kant van EU te sturen als er iets is. Je product gaat alleen door cargo al stuk

Ik heb net een hele anderhalve euro bijbetaald voor rapida. Krijg hem nu sabato ofwel zaterdag. Anders was het pas over een week.pelidee schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:02:
Heeft er iemand ervaring met de bezorgoptie 'snel' op Amazon.it?
Ik weet bij de vorige .fr drop dat mijn collega er voor had gekozen, die zat gewoon in hetzelfde busje.![]()
merk dat je geen ervaring hebt met amazon..die zijn juist heel goed met garantie.ThaddeusX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:
Ik heb expres niet besteld omdat ze buiten NL zijn. Dus dat is sowieso gezeik met garantie etc.
Ik heb geen zin om mijn product naar de andere kant van EU te sturen als er iets is. Je product gaat alleen door cargo al stukik wacht netjes Nederlandse leveringen wel.
Hoi allemaal,
Ik heb vandaag via amazon.it met mijn creditcard een bestelling geplaatst.
Echter zie ik mensen praten over “bevestigen via app””
Wanneer ik via de
Amazon app inlog en naar mijn bestellingen ga zie ik geen optie bevestig bestelling...
Wanneer ik via de
Amazon app inlog en naar mijn bestellingen ga zie ik geen optie bevestig bestelling...
Ik zit bij de Rabobank, en ze bedoelen de Rabo/ING weet ik wat app.medjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:09:
Hoi allemaal,
Wanneer ik via de
Ik moest in mijn Rabo app de betaling goedkeuren.
Het bevestigen gaat via je creditcard maatschappij. Ik heb een ICS creditcard en dus bevestig ik mijn betaling via de ICS app.medjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:09:
Hoi allemaal,
Wanneer ik via de
Ik heb hetzelfde gedaan. Normale leverdatum stond op 12-18 maart, voor die 2 euro extra hem met wat meer zekerheid zaterdag binnen krijgen vind ik dan wel de moeite.Joosie200 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:
[...]
Ik heb net een hele anderhalve euro bijbetaald voor rapida. Krijg hem nu sabato ofwel zaterdag. Anders was het pas over een week.
Iemand die het gelukt is om eerder vandaag via Amazon.fr een disc-versie van de ps5 te bestellen, heeft het ding dat nog moet binnenkomen nu al via vraag-en-aanbod te koop gezet. Het is toch ook wel triest, hoor smh. Maakt de zoektocht extra frustrerend.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Bij mij ook gelukt om te bestellen bij amazon.it, eindelijk 
Ik durf dit eigenlijk niet te doen, site geeft ook een waarschuwing dat de betaling opnieuw goedgekeurd moet worden en vorige week ging mijn betaling bij bol.com ook al de mist in..... wacht maar een paar dagen extra.....Joosie200 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:
[...]
Ik heb net een hele anderhalve euro bijbetaald voor rapida. Krijg hem nu sabato ofwel zaterdag. Anders was het pas over een week.
Ik heb het via Bunq gedaan. Ik zie geem bevestiging in deActualFantasy schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:10:
[...]
Ik zit bij de Rabobank, en ze bedoelen de Rabo/ING weet ik wat app.
Ik moest in mijn Rabo app de betaling goedkeuren.
App??
Hier ook niks. Maar een keer ingeschreven via de regeltjes maar geen mail mogen ontvangen. Toch raar. Op twitter geven ze aan dat iedereen nu een mail zou moeten hebben gehad. Maar blijkbaar niet dus. Ze bellen wel tot en mer woensdag dus wie weet nog even geduld hebben. Zit ook niks in de spam of promotions box.
Boy1308 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 08:30:
Nog steeds geen mail ontvangen van CB. Wat een farce. Had wel 2x meegedaan maar telkens met ander e-mail en ander Sim kaart. Vrouw had wel rond 19u30 mail met “helaas”
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ik weet niet of dat voor elke CC/bank geld.medjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:15:
[...]
Ik heb het via Bunq gedaan. Ik zie geem bevestiging in de
App??
Bij de rabo app is dat pas sinds kort namelijk.
Ik heb dit wel gedaan, moest toen een betaling van 1,50 goedkeuren, niet het hele bedrag.LordLynx schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:15:
Bij mij ook gelukt om te bestellen bij amazon.it, eindelijk![]()
[...]
Ik durf dit eigenlijk niet te doen, site geeft ook een waarschuwing dat de betaling opnieuw goedgekeurd moet worden en vorige week ging mijn betaling bij bol.com ook al de mist in..... wacht maar een paar dagen extra.....
Send me your gameboys
Ik heb ook niets ontvangen, mijn vriendin wel. Zouden de mensen die geen mail hebben dan gebeld worden van de week?DAMAGE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:15:
Hier ook niks. Maar een keer ingeschreven via de regeltjes maar geen mail mogen ontvangen. Toch raar. Op twitter geven ze aan dat iedereen nu een mail zou moeten hebben gehad. Maar blijkbaar niet dus. Ze bellen wel tot en mer woensdag dus wie weet nog even geduld hebben. Zit ook niks in de spam of promotions box.
[...]

Hoe kun je dat achteraf aanpassen?NIB0R schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:19:
[...]
Nee, Net besteld uit Italië. Aanstaande zaterdag zegt ie. Wel gekozen voor de snelle levering. Die kan je trouwens nog aanpassen na bestelling als je wilt.
Gaat om de disc versie
Add me op Stadia: Gloogle
Ga naar je order > modifica tempi die spedizione > kies voor Rapida
Bij je orderoverzicht met de knop verzendmethode wijzigen (of een soortgelijke vertaling, iets met spedizione).
Als dat er niet meer staat, en je alleen nog maar de knoppen traceer pakket en verwijder items hebt dan staat die al klaar voor picken en kan je het niet meer aanpassen. Goede nieuws is dat die dan toch wel snel verzonden gaat worden.
Ik heb even gekeken. Maar dat kan ik inmiddels ook niet meer aanpassen. Waarschijnlijk dus alleen mogelijk vlak na je bestelling.
Zie het van de goede kant. Grote kans dat ze dus al met je order aan de haal zijn gegaan.
Sinds mijn voltooide bestelling bij Amazon FR vanochtend niet meer.Meister Sachs schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:43:
Gebruiken jullie nog steeds de telegram-bot van PSX-Sense?
Dat dacht ik ook, dat ik het niet meer kan aanpassen, maar als je bestel details bekijkt, daar kan ik het nog wel aanpassen.NIB0R schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:58:
[...]
Ik heb even gekeken. Maar dat kan ik inmiddels ook niet meer aanpassen. Waarschijnlijk dus alleen mogelijk vlak na je bestelling.
Zie het van de goede kant. Grote kans dat ze dus al met je order aan de haal zijn gegaan.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ah oke! Heb bij beide gekeken maar nergens de mogelijkheid. Waarschijnlijk doen ze toch 1 grote batch naar de Nederlandse klanten, naja heeft geen haast.Merdera schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:59:
[...]
Dat dacht ik ook, dat ik het niet meer kan aanpassen, maar als je bestel details bekijkt, daar kan ik het nog wel aanpassen.
Staat ook al hier op. Dat zal het wel verklaren.
In preparation for shipping
[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 09-03-2021 11:01 ]
Nee er wordt wel onderscheid gemaakt tussen prio en "normale" shipping.Pukson schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:00:
[...]
Ah oke! Heb bij beide gekeken maar nergens de mogelijkheid. Waarschijnlijk doen ze toch 1 grote batch naar de Nederlandse klanten, naja heeft geen haast
Met de Series X had ik dat ding een dag later in huis omdat ik iets had bijbetaald terwijl de andere lotgenoten veel langer moesten wachten.
(Ik heb voor deze order overigens ook vrijdag, geen prio genomen dit keer)
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 09-03-2021 11:02 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Grappig, ik check net nog een keer, en nu kan ik de verzendmethode ook niet meer wijzigen.Pukson schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:00:
[...]
Ah oke! Heb bij beide gekeken maar nergens de mogelijkheid. Waarschijnlijk doen ze toch 1 grote batch naar de Nederlandse klanten, naja heeft geen haast.
Staat ook al hier op. Dat zal het wel verklaren.
In preparation for shipping
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Buitengewoon.PK-1990 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:58:
[...]
Sinds mijn voltooide bestelling bij Amazon FR vanochtend niet meer.
Oh yeah, vanochtend tijdens een Teams vergadering die ik zelf leidde even tussendoor bij amazon.it besteld
Jongens, heeeeel even wachten, even mijn CC betaling goedkeuren in de app
De disk komt eraan, 12-18 Maart zoals velen. Kan de verzending niet meer wijzigen, maar dat boeit niet. Die ene week maakt weinig uit.
De disk komt eraan, 12-18 Maart zoals velen. Kan de verzending niet meer wijzigen, maar dat boeit niet. Die ene week maakt weinig uit.
PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos
Inderdaad, al super dat er eentje op weg is lol. Veel plezier!Robindd schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:25:
Oh yeah, vanochtend tijdens een Teams vergadering die ik zelf leidde even tussendoor bij amazon.it besteldJongens, heeeeel even wachten, even mijn CC betaling goedkeuren in de app
![]()
Hoe kan je dat aanpassen?slvans schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 09:28:
[...]
Goed dat je het zegt. Hij zou bij mij pas tussen 18 en 25 maart komen. Nu aanstaande zaterdag. Voor 1,50 extra.
Thnx!
Heb via amazon.it de ps5 besteld en heb mail gekregen dat ie ter voorbereiding voor verzending is alleen heb nog niet betaald en betaalinformatie zegt automatische incasso en mijn bank gaat de betaling dan automatisch of moet ik nog iets doen. (Ben op m'n werk en bankpas ligt thuis)
Minder concurrentie
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Hebben de mensen die hebben besteld bij amazon.fr een leverdatum zichtbaar?
PSN: MGFlexican.
Zaterdag.Morenoo91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:43:
Ik heb er gisteren ook 1 'gewonnen' bij Coolblue.
Gek dat je tegenwoordig blij kan zijn met het winnen van een 'koopgarantie'
.
Ben benieuwd wanneer CB contact opneemt.
Snap niet dat ze je niet gewoon een soort unieke 'privé' link sturen om te kunnen bestellen.
Zijn er al mensen gebeld door ze?
Gek dat je tegenwoordig blij kan zijn met het winnen van een 'koopgarantie'

Snap niet dat ze je niet gewoon een soort unieke 'privé' link sturen om te kunnen bestellen.
Bij mij staat Livraison prévue vendredi (levering gepland voor Vrijdag)Morenoo91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:43:
Ah, vaag
Bij mij staat er "Not shipped yet" (vertaald van Pas encore expédié) maar geen datum
Bedrag is wel al afgeschreven van mijn cc
[ Voor 4% gewijzigd door Subnets-202 op 09-03-2021 11:48 ]
Hier ook vanmorgen gelukt de disc versie te scoren via Amazon.it voor EUR 441 (excl. Italiaanse BTW en inclusief Zwitserse).
Omdat zo een privé link makkelijk gehackt kan worden.Frank_P schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:44:
Gek dat je tegenwoordig blij kan zijn met het winnen van een 'koopgarantie'.
Voordat je het weet heb ik die link van je al gebruikt

Dus ze spelen het veilig.
Hmm met het aantal 'wanhopige' mensen kan ik me dat voorstellenThaddeusX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:50:
[...]
Omdat zo een privé link makkelijk gehackt kan worden.
Voordat je het weet heb ik die link van je al gebruikt![]()
Dus ze spelen het veilig.

Maar goed, ik heb maar even geduld tot CB me belt.
Had nooit verwacht te winnen eerlijk gezegd met ZOveel inschrijvingen.
Net een Disk versie op amazon italie kunnen scoopen en een digital op amazon france.
Ik en me kameraad zijn voorzien, ik hoop dat ze goed binnen komen.
Heb wel een confirm mailtje gehad van amazon dus ben benieuwd!
Ik en me kameraad zijn voorzien, ik hoop dat ze goed binnen komen.
Heb wel een confirm mailtje gehad van amazon dus ben benieuwd!
Ja vrijdag bij mij!Morenoo91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:43:
Tres bon!
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Yup, vrijdag.Morenoo91 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:43:
gelijk al tijdens/na bestellen.
Huh maar je bent niet gebeld, hoe weet je dan dat je ingeloot hebt?Frank_P schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:44:
Gek dat je tegenwoordig blij kan zijn met het winnen van een 'koopgarantie'.
Omdat ik een mail heb gehad waarin staat dat ik een PS5 met accessoires etc mag bestellen en dat ze uiterlijk woensdag 10 maart telefonisch contact op nemen om de bestelling rond te maken.Donstil schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 12:51:
[...]
Huh maar je bent niet gebeld, hoe weet je dan dat je ingeloot hebt?
Ook als je dat niet hebt gedaan krijgen de meesten het zaterdag (amazon.it).Joosie200 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:
[...]
Er gaan dus nog steeds mailtjes rond van Coolblue. Ik zit er helaas niet bij. Wel balen. Maar ja hopelijk over twee weken wel raak. Ondertussen Amazon maar in de gaten blijven houden denk ik zo. Blijft voorlopig nog wel even drama met die consoles.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ooh nice, die optie is er ook nog dusFrank_P schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:19:
[...]
Omdat ik een mail heb gehad waarin staat dat ik een PS5 met accessoires etc mag bestellen en dat ze uiterlijk woensdag 10 maart telefonisch contact op nemen om de bestelling rond te maken.
Ik denk zelfs dat het tot rond september kan duren de gekte rond de consoles...DAMAGE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 13:31:
Er gaan dus nog steeds mailtjes rond van Coolblue. Ik zit er helaas niet bij. Wel balen. Maar ja hopelijk over twee weken wel raak. Ondertussen Amazon maar in de gaten blijven houden denk ik zo. Blijft voorlopig nog wel even drama met die consoles.
Ik heb niks speciaals gekozen en hij wordt ook zaterdag geleverd.kevinr1 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:37:
Ik moest mijn mastercard gegevens opnieuw invullen bij de italiaanse amazon.
vervolgens de betaling accorderen in m'n rabo app.
ik heb de bestelling ook aangepast naar 'quick', hij wordt zaterdag bezorgd!!
[Afbeelding]
heb wel de disc versie besteld bij Amazon fr
Dat is dus niet waar. Je kunt voor je garantie gewoon bij Sony NL aankloppen. En als je bij Amazon koopt kun je gewoon Amazon.nl aan pingen. Garantie (afhandeling) is tegenwoordig allang geen probleem meer. Als dat echt een probleem zou zijn dan kun je ook niks meer bij de mediamarkt kopen. Dat is immers een Duits bedrijf met meerdere regionale vestigingen.ThaddeusX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:04:
Ik heb geen zin om mijn product naar de andere kant van EU te sturen als er iets is. Je product gaat alleen door cargo al stukik wacht netjes Nederlandse leveringen wel.
Lucky bastard! Veel plezier ermee.Vindepin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:19:
Daar is ie dan!Gister middag het goede nieuws van Coolblue en nu al in huis. Iedereen veel succes en plezier, hopelijk duurt het niet lang meer voor hij voor iedereen beschikbaar is
![]()
[Afbeelding]
Dankjewel! Bij het afleveren liet de bezorger het pakket op een haar na vallen, kreeg ik me toch even een hartverzakking
Zou wat zijn na al dat wachten lol. Veel plezier!Vindepin schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:27:
[...]
Dankjewel! Bij het afleveren liet de bezorger het pakket op een haar na vallen, kreeg ik me toch even een hartverzakking
Zie :
kevinr1 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 11:37:
Ik moest mijn mastercard gegevens opnieuw invullen bij de italiaanse amazon.
vervolgens de betaling accorderen in m'n rabo app.
ik heb de bestelling ook aangepast naar 'quick', hij wordt zaterdag bezorgd!!
[Afbeelding]
De aanbieding van Nedgame wordt zo verafschuwd dat de site niet eens meer crashed?xD
I spoke too soon...
I spoke too soon...
[ Voor 12% gewijzigd door 12th op 09-03-2021 15:04 ]
Zelfs deze lukt niet12th schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:04:
De aanbieding van Nedgame wordt zo verafschuwd dat de site niet eens meer crashed?xD
I spoke too soon...

Probeer maar eens voor 2 kids iets te regelen...(en dan allebei een eigen)
1st world problems

[ Voor 17% gewijzigd door Mikemkm op 09-03-2021 15:34 ]
Volgens mij bedoel je first world problems...Mikemkm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:06:
[...]
Zelfs deze lukt niet
3rd world problems
Hier was dat een tijd met de XSS, uiteindelijk gevonden in de carrefour om de hoek...
Zelfde hier man. Steeds in het wagentje maar bij afrekenen komt de time-out en dan is het wegMikemkm schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:06:
[...]
Zelfs deze lukt niet
1st world problems
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Onlangs geld afgeschreven van mijn creditcard via Amazon.it. Maar mijn bestelstatus is nog steeds niet ge-updatet.
Duurt het altijd zo lang?
Als je een datum hebt en geld van je creditcard gereserveerd is komt het echt wel goed met Amazon.medjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:42:
Onlangs geld afgeschreven van mijn creditcard via Amazon.it. Maar mijn bestelstatus is nog steeds niet ge-updatet.
Verwacht zelf ook ergens loop van de dag nog een verzendbevestiging.
Bij mij meteen de onderhoudsmelding. Daar koop ik trouwens toch niet. Het verbaasd me dat die steeds voorraad hebben met een levertijd die een eindje weg ligt.12th schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:04:
I spoke too soon...
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ja ik vraag me ook wel af hoe ze het doen. Maar zelfs al zou nedgame nog de enige mogelijkheid zijn, ik vertik het om 130 euro aan shop tegoed te kopen. Dan kan je net zo goed naar marktplaats gaan.johoo schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:45:
[...]
Bij mij meteen de onderhoudsmelding. Daar koop ik trouwens toch niet. Het verbaasd me dat die steeds voorraad hebben met een levertijd die een eindje weg ligt.
Ach, koop 2 games, PS plus etc en je bent er vanaf....12th schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:47:
[...]
Ja ik vraag me ook wel af hoe ze het doen. Maar zelfs al zou nedgame nog de enige mogelijkheid zijn, ik vertik het om 130 euro aan shop tegoed te kopen. Dan kan je net zo goed naar marktplaats gaan.
Wanneer komt Amazon.NL nou hiermee?

Scientia Potentia Est
Amazon.nl is qua magazijn (voor PS5's) 1:1 Amazon.de, dus je zal eerder een drop zien op .de dan op .nl.
Maar het gebeurd wel eens, dat .nl komt, maar het is beter om naar de landen om ons heen te kijken bij drops van Amazon.
Is al de hele dag hoopvol de .de aan het refreshen.Cordon schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:02:
[...]
Amazon.nl is qua magazijn (voor PS5's) 1:1 Amazon.de, dus je zal eerder een drop zien op .de dan op .nl.![]()
Maar het gebeurd wel eens, dat .nl komt, maar het is beter om naar de landen om ons heen te kijken bij drops van Amazon.
Bingo! Ik heb hem ook kunnen bemachtigen vandaag via Amazon.itmedjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:42:
Eigenlijk schandalig

Alles is goed met hem hoor nu, dus toen vanochtend vroeg die Telegram zooi afging kon ik eindelijk eens tijdig reageren
Ik had mn bestelling op amazon.fr geannuleerd en ben voor de Italiaanse versie gegaan. Zojuist verzendbevestiging binnen dat het maandag (15-03) wordt bezorgd.
Net gebeld door coolblue voor na gemiste oproep van gister, en hop morgen komt die.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik zal wel de meest unlucky bastard ooit zijn. Alle lotingen heb ik tot nu toe verloren. Pre-order loopt zal sinds begin jan. en nog steeds niks. En omdat bestel link hier niet (of te laat) geplaatst worden ben ik ook daar steeds te laat.
Feels bad
Feels bad

Je kan via telegram de bot toevoegen. Dan krijg je via telegram melding als er een drop komtrgs19 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:17:
Ik zal wel de meest unlucky bastard ooit zijn. Alle lotingen heb ik tot nu toe verloren. Pre-order loopt zal sinds begin jan. en nog steeds niks. En omdat bestel link hier niet (of te laat) geplaatst worden ben ik ook daar steeds te laat.
Feels bad
Zo kreeg vandaag een mail van Nedgame dat me bundel vandaag wordt verzonden. Dus als alles goed gaat ben ik vanaf morgen klaar met de hunt
Beter, hier staat nog 12-18 maartEngineer Stewie schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 14:14:
[...]
Ik heb niks speciaals gekozen en hij wordt ook zaterdag geleverd..
heb wel de disc versie besteld bij Amazon fr
Ik zie net in m’n Amazon app (die ik even op Italiano heb gezet) dat ik geen huisnummer in de order heb staan
Zal dit problemen opleveren en wat kan ik hier aan doen?
Zucht.

Zal dit problemen opleveren en wat kan ik hier aan doen?
Zucht.
Heb geen Telegram, is er een tut hoe ik die bot etc toevoeg en waar?Valentino199 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:32:
[...]
Je kan via telegram de bot toevoegen. Dan krijg je via telegram melding als er een drop komt
Heb jij gekozen voor normale of snelle zending?FireBladeX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 16:50:
Ik had mn bestelling op amazon.fr geannuleerd en ben voor de Italiaanse versie gegaan. Zojuist verzendbevestiging binnen dat het maandag (15-03) wordt bezorgd.
Hier nog niks gebekend (snelle zending)
Ben bang dat die retour gaat eenmaal aangekomen in Nederlandse depot.Justdoit schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:49:
Ik zie net in m’n Amazon app (die ik even op Italiano heb gezet) dat ik geen huisnummer in de order heb staan![]()
Zal dit problemen opleveren en wat kan ik hier aan doen?![]()
Zucht.
Normale zending.NIB0R schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:51:
[...]
Heb jij gekozen voor normale of snelle zending?
Hier nog niks gebekend (snelle zending)
Lekker dan. Heb ik weer.FireBladeX schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:53:
[...]
Ben bang dat die retour gaat eenmaal aangekomen in Nederlandse depot.
Ik heb ook kunnen bestellen via amazon italie. Ik was alleen te laat voor snelle verzending, dus staat nu op standaard. Er gebeurd nog niet veel als ik op bestelstatus klik... Verwachte aankomstdatum is 12 tot 18 maart overigens.
Ik heb dat op de website van IT indien ik gebruik maak van automatisch vertalen van de website naar NL. Zodra ik automatisch vertalen uitzet dan is het huisnummer wel zichtbaar.
Ik kreeg net om 18:11 de verzendbevestiging van amazon.it. Volgens de Amazon app is de levering zaterdag al. Heb standaard verzending gekozen en betaald met ING Mastercard. Verzonden met DHL.medjai69 schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 15:42:
Ik heb gewoon de standaard debit betaling gekozen. Status staat op Ordinato Oggi (vandaag besteld), heb nog geen geld afgeschreven gezien maar ik neem aan dat dat een dag kan kosten omdat het een bankrekening betaling is?
Qua mail alleen nog een bestelbevestiging, maar geen verzendbevestiging of iets in die trant. Leveringsdatum wordt zaterdag aangegeven.
Qua mail alleen nog een bestelbevestiging, maar geen verzendbevestiging of iets in die trant. Leveringsdatum wordt zaterdag aangegeven.
Ik heb ook standaard verzending bij Amazon.it gedaan.
In eerste instantie levertijd 12-18 maart. Rond 18:00 uur een mail ontvangen dat hij verzonden is met aankomstdatum zaterdag 13 maart. Ik denk dat er zaterdag (of wellicht al op vrijdag) heel wat mensen blij gemaakt gaan worden.....
In eerste instantie levertijd 12-18 maart. Rond 18:00 uur een mail ontvangen dat hij verzonden is met aankomstdatum zaterdag 13 maart. Ik denk dat er zaterdag (of wellicht al op vrijdag) heel wat mensen blij gemaakt gaan worden.....
Mocht je op Amazon willen toeslaan om een PS5 te kunnen scoren, is het dan handig om die 1-click optie aan te zetten om snel af te kunnen rekenen? Of raden jullie dat af?
Ja aanzetten, evenals je standaard betaalwijze.DAMAGE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:14:
Mocht je op Amazon willen toeslaan om een PS5 te kunnen scoren, is het dan handig om die 1-click optie aan te zetten om snel af te kunnen rekenen? Of raden jullie dat af?
@pelidee Ik heb als standaard een automatisch afschrijving staan van mijn bankrekening. Ik neem aan dat dat gewoon werkt ook in italie en frankrijk? Of kun je dan beter een creditcard toevoegen?
daar werkt CC veel beter...afschrijving niet volgens mij.DAMAGE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:18:
@pelidee Ik heb als standaard een automatisch afschrijving staan van mijn bankrekening. Ik neem aan dat dat gewoon werkt ook in italie en frankrijk? Of kun je dan beter een creditcard toevoegen?
Creditcard, op .de en .nl na kan je niet betalen met SEPA.DAMAGE schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 20:18:
Lekker hoor, ik heb helaas nog geen mail gehad, bij mij staat er nog steeds 12-18 maart.arieiv schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:43:
Ook standaard hier maar staat nog op preparation for shipment. Zal vanavond wel rond zijn! Ben benieuwdarieiv schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:43:
Great, elke dag dat er een drop gebeurt houd ik dit topic niet in de gaten. Zo gaat het nog lang duren eer ik kan genieten van de PS5 
Alle andere dagen zie ik iedereen zijn PS5 bevestigde order posten
Alle andere dagen zie ik iedereen zijn PS5 bevestigde order posten

[ Voor 21% gewijzigd door Unrealiac op 09-03-2021 20:43 ]
Here's to you Nicola and Bart
Ja.. je order word dan retour gestuurdJustdoit schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 18:49:
Ik zie net in m’n Amazon app (die ik even op Italiano heb gezet) dat ik geen huisnummer in de order heb staan![]()
Zal dit problemen opleveren en wat kan ik hier aan doen?![]()
Zucht.
Ik heb bij it rapide verzending. Hij staat op 13 maart aankomst.arieiv schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 19:43:
Maar heb eerder gehad dat het soms later aankomt dan de normale verzend wijze.
En bij fr staat bij mij 12 maart, normale verzending
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |