Zeker als je rond die datum zelf nog een poging heb gedaan voor een pre order in de lokale Mediamark maar ze er geen meer aanpakte.MisterMoon schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:58:
Grr best frustrerend (geen afgunst) om te lezen dat mensen met pre-orders van zelfs december nog eerder zijn dan september (mijn geval bij gamemania)
Helaas ingezet op het verkeerde paard.
Lullig ja, uiteindelijk wordt het wachten beloond.TylerMayhem schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:14:
[...]
Zeker als je rond die datum zelf nog een poging heb gedaan voor een pre order in de lokale Mediamark maar ze er geen meer aanpakte.
Drop bol voor 8 uur ‘s ochtends maar ik zat erbij, en mijn vriendin ook. Dus nu hebben we er twee haha.
Net stock alert bij Bol!! Ik heb er 1 besteld, wordt morgen geleverd!!
Mijn hunt is over, veel succes iedereen verder
Mijn hunt is over, veel succes iedereen verder
Nog steeds beschikbaar ook. Ze hebben ze dus inderdaad opgespaard!
Mij lukt het niet om een tweede exemplaar te bestellen (geeft fout aan in de winkelwagen).Brabants schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:57:
Nog steeds beschikbaar ook. Ze hebben ze dus inderdaad opgespaard!
Jeuj hier net ook gelukt bij bol.com
Geen informatie beschikbaar
Bol.com leek wel te makkelijk, zouden de bots pas om 08:00 wakker worden? Heb er ook een! Is nu wel weer niet te bestellen bij mij maar ik zou zeggen proberen kan altijd.
Net gelukt bij bol.com, zou morgen worden bezorgd.
Kan het nog mis gaan als je afgerekend hebt en een bestelnummer hebt?
Komt allemaal goed, die telegram groep van melvin weer niks?Kneepie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:59:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Eentje voor m'n broertje besteld, ben benieuwd of de handel wordt verwijderd gezien ik al eerder ooit een ps5 bij bol heb kunnen bestellen.
Helaas wel, vorige keer waren er heel veel bestellingen geannuleerd.Kneepie schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 07:59:
Weer is een beetje overdreven hè? @MelvinW heeft heel erg veel mensen geholpen. Beetje waardering mag ook wel.Amaze86 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:02:
[...]
Komt allemaal goed, die telegram groep van melvin weer niks?
Ik had hem ook. Eerst stond er niet leverbaar en toen een paar keer refreshen, zoals de bot aangaf, en toen kon ik hem wel bestellen. Bevestiging binnen en zou morgen afgeleverd moeten worden. Dus afwachten maar.
De PSX-Sense bot doet al dagen niets meer. Iemand een andere welke wel werkt?
laatste tijd is die gewoon traag. ah je hebt ook gelijk heRKD schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:03:
[...]
Weer is een beetje overdreven hè? MelvinW heeft heel erg veel mensen geholpen. Beetje waardering mag ook wel.
op bij bol.com
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 03-03-2021 08:04 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Waaaaaaaaaaaaaa,
kijk toevallig bij bol.com en kon er 1 bestellen
Een 2e voor me zoon lukte helaas niet meer op ander account
Maar we zijn al heel blij met 1
kijk toevallig bij bol.com en kon er 1 bestellen
Een 2e voor me zoon lukte helaas niet meer op ander account
Maar we zijn al heel blij met 1
Nou had ik ook had op 8/8/2020 bij GM een pre order geplaatst en was er vorige vrijdag. Dus komt dicht bij jou in de buurt. Als het een troost kan zijn: het is zeker het wachten waard!MisterMoon schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:58:
Grr best frustrerend (geen afgunst) om te lezen dat mensen met pre-orders van zelfs december nog eerder zijn dan september (mijn geval bij gamemania)
Helaas ingezet op het verkeerde paard.
Hier ook 'gelukt'. Moest 10x refreshen, verschillende soorten foutmeldingen. Zelfs 1x heel specifiek dat de PS5 uitverkocht was.
Nu wel betaald en een bestelnummer. We wachten af...
Nu wel betaald en een bestelnummer. We wachten af...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Yesss eindelijk :-) The hunt is over!
psn: Arco1981
Hier zet hij 'm niet in de winkelwagen
Here's to you Nicola and Bart
Melvin was anders de laatste 3 weken wel de snelste. Nu een keertje niks, kan gebeuren.Amaze86 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:02:
[...]
Komt allemaal goed, die telegram groep van melvin weer niks?
Echt hoe dan... Ik had Telegram openstaan toen de melding binnenkwam. Direct geklikt en alweer direct uitverkocht.
Voor mij hoeft dat rotding niet meer

Via de website werd mijn winkelwagen steeds leeg gemaakt, maar via de app lukte het wel! Hopen dat bol hem morgen echt levert.
Bedankt melvinw voor de geweldige bot!
Send me your gameboys
Frustrerend inderdaad. Maar weer wachten.Menkoro schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:06:
Echt hoe dan... Ik had Telegram openstaan toen de melding binnenkwam. Direct geklikt en alweer direct uitverkocht.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Sorry, "Bol.com is geblokkeerd vanwege misbruik vanaf het IP adres waarmee u momenteelBrabants schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:06:
[...]
Melvin was anders de laatste 3 weken wel de snelste. Nu een keertje niks, kan gebeuren.
bol.com bezoekt.". 10 minuten geleden voor de drop bannen ze het IP van m'n server en ik sliep nog
Echt even 10x refreshen of zo, want dan zie ik hem weer staan en kan ik hem in mijn mandje doen.Meister Sachs schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:07:
[...]
Frustrerend inderdaad. Maar weer wachten.
Ik ook meerdere keren moeten proberen, uiteindelijk kwam die in mijn winkelmand maar via de site lukte het niet om te betalen, via de app vervolgens wel.Joran schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:07:
Via de website werd mijn winkelwagen steeds leeg gemaakt, maar via de app lukte het wel! Hopen dat bol hem morgen echt levert.
psn: Arco1981
Als er staat uitverkocht, gewoon een paar keer refreshen! Het staat nog steeds te koop
Bol net was wel een gevalletje refreshen als de malle. Het wisselde tussen beschikbaar en nu bestellen en uitverkocht. Na tig keer refreshen kon ik eindelijk afrekenen via de site met ideal. Pas om klokslag 8u dus ik zal er wss naast grijpen.
Vreemd, ik kreeg geen mail van bol zelf dat er voorraad is. En iederen kan ineens bestellen. Hoop maar dat het geen fout is
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Dat is wel echt flauw van Bol. Aan de andere kant, de telegrambot waarmee ik hem kreeg heeft 3% van het aantal volgers dat jouw groep heeft. Daarom misschien mede kunnen bestellenMelvinW schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:07:
[...]
Sorry, "Bol.com is geblokkeerd vanwege misbruik vanaf het IP adres waarmee u momenteel
bol.com bezoekt.". 10 minuten geleden voor de drop bannen ze het IP van m'n server en ik sliep nog
Ik heb er 1 kunnen bestellen, gewoon blijven refreshen, ik heb ook een bevestiging gekregen dus ik ga er vanuit dat het goed komt.
Bij bol.com besteld, krijg ik een melding dat mijn kaartverificatie tot 30 minuten kan duren en als dat mislukt ik opnieuw moet bestellen..... zelfde kaart waar ik al jaren mee bestel (gisteren zelfs nog) en die ook in mijn account staat . Bovendien ging het maar om 120 euro want de rest had ik cadeaubonnen staan.....
Dat is echt wel balen... houden ze hem vast voor je?LordLynx schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:11:
Bij bol.com besteld, krijg ik een melding dat mijn kaartverificatie tot 30 minuten kan duren en als dat mislukt ik opnieuw moet bestellen..... zelfde kaart waar ik al jaren mee bestel (gisteren zelfs nog) en die ook in mijn account staat . Bovendien ging het maar om 120 euro want de rest had ik cadeaubonnen staan.....
Ik refresh elke keer, soms verschijnt er inderdaad de mogelijkheid om te bestellen. Als ik dan echter bestel en naar het winkelwagentje ga, dan is het winkelwagentje dus leeg.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ach, kan gebeurenBrabants schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:09:
[...]
Dat is wel echt flauw van Bol. Aan de andere kant, de telegrambot waarmee ik hem kreeg heeft 3% van het aantal volgers dat jouw groep heeft. Daarom misschien mede kunnen bestellen
Heeft bol 10.000 van die dingen of zo..
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Ook hier weer pech, vanaf het begin komt ie niet in mijn winkelmandje.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Gelukkig de de normale ps5 kunnen kopen. Dus mijn ad gaat de verkoop in.
Blij dat ik het mailtje van bol heb gekregen
Ik zit al een tijd op de drop van bol te wachten dus ik denk dat ze het hebben opgespaardRawChild schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:13:
Heeft bol 10.000 van die dingen of zo..
Send me your gameboys
Had ik ook, was er direct bij. Zie hem in de app nog wel pending maar op desktop is er niets van terug te lezen.LordLynx schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:11:
Ga er verder dan ook van uit dat het dan niet gelukt is. Zonde, was weer iemand blij mee te maken geweest. Kwam ook redelijks onverwachts tijdens mijn bakkie koffie.
Gefeliciteerd aan de lucky ones!
Via de bol app kan ik hem helemaal niet vinden, wel gewoon via de site maar komt niet in het winkelmandje.
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Ondertussen ook de mail met bevestiging binnen. Zou toch niet waar zijn dit?
Voor degenen die pech hadden: blijf proberen. Ik heb in een tijdsbestek van 5 minuten echt zeker 10 lege winkelmandjes gezien.
Ik geloof het trouwens nog steeds niet helemaal.
Voor degenen die pech hadden: blijf proberen. Ik heb in een tijdsbestek van 5 minuten echt zeker 10 lege winkelmandjes gezien.
Ik geloof het trouwens nog steeds niet helemaal.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Website zegt nu al een tijd uitverkocht bij mij, ondanks al 10.000 keer refreshen, denk dit hem weer was boys!
als ik nu blijf refreshen blijft hij op uitverkocht staan. Dus ik denk dat het over is. Of zou dat komen omdat ik al 1 besteld heb? Wou gewoon kijken om de anderen hier te helpen.
Bol is blijkbaar weer aan het klooien geweest als ik het hier zo lees...
Aan degene die hem besteld hebben gekregen: je zal tevreden zijn. Zelfs zonder goede games.
Aan degene die hem besteld hebben gekregen: je zal tevreden zijn. Zelfs zonder goede games.
Issie sealed? Ik heb dus als het klopt via Bol.com de disc, maar ik wil veel liever de digital.Ruudox schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:14:
Gelukkig de de normale ps5 kunnen kopen. Dus mijn ad gaat de verkoop in.
Was dit van bol.com zelf of van een partner? Aangezien de link zegt: partner.bol.com ?
Had hem in me winkelwagen wou hem afrekenen maar helaas gebeurde niks meer.
Volgende keer beter
(Was overigens Bol.com)
Volgende keer beter
(Was overigens Bol.com)
Dit wil zeggen dat fsclprs jou een tip geeft voor de playstation 5. Zij zijn partner van bol.com en ontvangen commissie per verkochte playstation 5TwitWit schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:17:
Was dit van bol.com zelf of van een partner? Aangezien de link zegt: partner.bol.com ?
Bij mij staat verkopen: Bol.comTwitWit schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:17:
Bol zelfTwitWit schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:17:
Ik moet ook zeggen, wat een verademing dat de website er niet uit knalt op het moment dat de bot hem dropt.
Send me your gameboys
Ik krijg dus gewoon nergens een melding. Lekker weer.. nu staat ie op niet leverbaar op de site
Heb hem kunnen bestellen en betalen om 7:55. Gelijk erna ook bevestiging dat hij morgen wordt bezorgd.
Wel raar dat de bot van PSX niet afging op Telegram.
Heeft @MelvinW hierboven uitgelegd. Het IP adres wat hij gebruikt om te checken hadden ze geblokt 10 minuten van te voren.Ozz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:23:
Heb hem kunnen bestellen en betalen om 7:55. Gelijk erna ook bevestiging dat hij morgen wordt bezorgd.
Sh*t weer te laat.
Ben hier nog altijd voor mijn neef en maatje
Neef moet het nog doen met een antieke PS4 Pro doen en maatje heeft al XsX.
Maar i.v.m. sommige games geen crossplay heeft wil hij ook een PS5
Ben hier nog altijd voor mijn neef en maatje

Neef moet het nog doen met een antieke PS4 Pro doen en maatje heeft al XsX.
Maar i.v.m. sommige games geen crossplay heeft wil hij ook een PS5
Uitslaap? je bent nu al wakkerhmr schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:26:
Damnit, net als ik uitslaapdag heb dropt er een serieuze kans...

Zie het nu ook ja. Balen voor de mensen die afhankelijk waren van zijn Bot.pelidee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:25:
[...]
Heeft @MelvinW hierboven uitgelegd. Het IP adres wat hij gebruikt om te checken hadden ze geblokt 10 minuten van te voren.
Mijn hunt lijkt in ieder geval te stoppen nu.
Iedereen nog veel succes met het bemachtigen van de PS5.
Bol leest ook mee op Telegram en hebben hun voorzorgsmaatregelen getroffenOzz schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:23:
Ik werd wakker van mijn telefoon die wel een berichtje van telegram, van een andere bot kreeg. Dat was mijn gelukhmr schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:26:
Damnit, net als ik uitslaapdag heb dropt er een serieuze kans...
Zo klonk het niet. Ga straks wel contact met ze opnemen want dit vind ik wel echt idioot...Joris8580 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:13:
[...]
Dat is echt wel balen... houden ze hem vast voor je?
Let op nu krijg ik nieuwe melding van telegram en op de site kan ik hem weer in het mandje doen
Idd weer een melding en het is hier gelukt en betaald en bevestiging.
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850
Zojuist melding en besteld op bol.com. Ik doe niet actief mee aan de hunt op een PS5 maar heb er nu wel een kunnen bestellen en bevestiging in mail 😬
Dat is logisch. Dat is dan mogelijk net 1 exemplaar die vrijkomt omdat er mogelijk in het bestelproces van iemand een fout heeft plaatsgevonden. Het initiële aanbod is allang weg.j.f.otten schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:33:
Let op nu krijg ik nieuwe melding van telegram en op de site kan ik hem weer in het mandje doen
Vorige poging mislukt, deze keer opnieuw poging gedaan.
'Indien je hebt betaald verschijnt binnen enkele minuten je bestelling in het overzicht. Je ontvangt ook een bestelbevestiging per e-mail. Indien je niet hebt betaald, probeer het alsjeblieft opnieuw.'
We zien wel
'Indien je hebt betaald verschijnt binnen enkele minuten je bestelling in het overzicht. Je ontvangt ook een bestelbevestiging per e-mail. Indien je niet hebt betaald, probeer het alsjeblieft opnieuw.'
We zien wel
Blijven proberen! Ik heb hem zojuist nog besteld..
mandje blijft leeg, echt al 50+ keer geprobeerd

Het is toch gelukt! De ps5 stock alerts gaf op 8:32 nog een melding en daarmee lukte het.
Ik kreeg ook weer een melding en gelijk besteld! Hopelijk is het gelukt
Zelfde hier en afgeschreven...Sannies schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:35:
Vorige poging mislukt, deze keer opnieuw poging gedaan.
We zien wel
Minuut geleden besteld betaald en een mail gehad. dit is niet de bedoeling, lees de topciwaarschuwing
[ Voor 43% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2021 11:29 ]
Ik dacht ik meld het gewoon omdat ik misschien anderen help :-) Zelf had ik om 8:01 uurFireBladeX schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:35:
[...]
Dat is logisch. Dat is dan mogelijk net 1 exemplaar die vrijkomt omdat er mogelijk in het bestelproces van iemand een fout heeft plaatsgevonden. Het initiële aanbod is allang weg.
En definitief mail / betaling compleet. Eerste keer mislukte, 2e keer ging makkelijk.
Duurt allemaal wel even met checks dus nog steeds geen goede hoop maar wel tof dat ze het in ieder geval spreiden al is het natuurlijk nog steeds een ietwat rare tijd.
Duurt allemaal wel even met checks dus nog steeds geen goede hoop maar wel tof dat ze het in ieder geval spreiden al is het natuurlijk nog steeds een ietwat rare tijd.
Hallo Wesley,
We zien dat je op de ''breng mij op de hoogte'' knop* hebt geklikt voor de nieuwe PlayStation 5. Helaas is de vraag naar de PlayStation groter dan de voorraad die we van Sony hebben gekregen.
Daarom hebben we ervoor gekozen de groep die als eerste op de ‘’breng mij op de hoogte’’ knop heeft geklikt, vanochtend te informeren over de nieuwe voorraad. Inmiddels zijn we helaas weer door de voorraad heen. We begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is maar vinden het belangrijk je hierover te informeren.
Zodra we weer een nieuwe voorraad aan PlayStations krijgen, laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten. We snappen dat je benieuwd bent naar je plek in de wachtrij. Helaas kunnen we je hier geen antwoord op geven. Ook de klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je geen informatie geven over je plek in de wachtrij. Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan.
We hopen snel weer meer voorraad te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
We zien dat je op de ''breng mij op de hoogte'' knop* hebt geklikt voor de nieuwe PlayStation 5. Helaas is de vraag naar de PlayStation groter dan de voorraad die we van Sony hebben gekregen.
Daarom hebben we ervoor gekozen de groep die als eerste op de ‘’breng mij op de hoogte’’ knop heeft geklikt, vanochtend te informeren over de nieuwe voorraad. Inmiddels zijn we helaas weer door de voorraad heen. We begrijpen dat dit een teleurstelling voor je is maar vinden het belangrijk je hierover te informeren.
Zodra we weer een nieuwe voorraad aan PlayStations krijgen, laten we dit aan de eerstvolgenden in de wachtrij weten. We snappen dat je benieuwd bent naar je plek in de wachtrij. Helaas kunnen we je hier geen antwoord op geven. Ook de klantenservice heeft hier geen zicht op en kan je geen informatie geven over je plek in de wachtrij. Je kunt erop vertrouwen dat we eerlijk te werk gaan.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
gebruik de zoekfunctie
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2021 11:21 ]
Kreeg dezelfde mail inderdaad. Proberen heeft dus geen zin meer. Trouwens wel apart, want ik ben helemaal niet door bol.com op de hoogte gebracht.pelidee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:45:
Hallo Wesley,
Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit is nadrukkelijk niet de bedoeling, lees de topicwaarschuwing
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2021 11:25 ]
Bestelling zoals gezegd gelukt en betaald etc. Niet de bedoeling, lees de topicwaarschuwing
[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2021 11:26 ]
Net succesvol via Bol.com de bestelling geplaatst en betaald. De hunt voor mij is nu hopelijk over.
Het vreemde wel is dat ik op de PC issues had om hem in de winkelwagen te krijgen en op de smartphone lukte dit wel, vervolgens heb ik hem op de PC kunnen afrekenen.
Het vreemde wel is dat ik op de PC issues had om hem in de winkelwagen te krijgen en op de smartphone lukte dit wel, vervolgens heb ik hem op de PC kunnen afrekenen.
PSN : Geraedus
Hier ook een bestelling kunnen plaatsen bij Bol. Collega blij kunnen maken. Was overigens vaag want via de app lukte het niet, moest via de aangeboden urls
Bol.com weer open (?)
Heb al bestelling eerder geplaatst maar Bot melde het dus klikte, stond weer bestelmogelijkheid
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000004162282/
Heb al bestelling eerder geplaatst maar Bot melde het dus klikte, stond weer bestelmogelijkheid
https://www.bol.com/nl/p/...console/9300000004162282/
[ Voor 93% gewijzigd door Sannies op 03-03-2021 09:19 ]
Deze mail had ik ook, echter daarvoor heb ik via "verlanglijstje" wel kunnen bestellen. Word ook vermeld in mijn account tevens staat de reservering al op mijn CC.pelidee schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 08:45:
Hallo Wesley,
Met vriendelijke groet,
Klantenservice bol.com
Bestelknop verschijnt inderdaad, maar winkelwagentje blijft leeg...
en weer offtopic. Iedere keer vemelden dat het niet is gelukt mag je achterwege laten
[ Voor 63% gewijzigd door Geronimous op 03-03-2021 11:28 ]
Via verlanglijstje ook nog klikbaar om in winkelwagen te stoppen maar dan is de volgende pagina er zit niks in uw winkelwagen...JaspW schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:20:
[...]
Deze mail had ik ook, echter daarvoor heb ik via "verlanglijstje" wel kunnen bestellen. Word ook vermeld in mijn account tevens staat de reservering al op mijn CC.
Hoe open je vanuit telegram direct in de app? Ik krijg dat niet voor elkaar. Nu ook allen de bestelknip en lege winkelwagen
Soms werkt het wel, soms niet, als het niet werkt druk je rechtsboven op de drie puntjes en klik je op "openen in browser", bij mij opent dan wel de app.prld schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:21:
Hoe open je vanuit telegram direct in de app? Ik krijg dat niet voor elkaar. Nu ook allen de bestelknip en lege winkelwagen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Had om 8.30 besteld 8.40 zag ik op mijn CC de reservering staan.Boelmeister schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 09:21:
[...]
Via verlanglijstje ook nog klikbaar om in winkelwagen te stoppen maar dan is de volgende pagina er zit niks in uw winkelwagen...
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |