Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 07:23
Shaker74 schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:13:
[...]

Zij klaar met vragen of PS5 en ik ben klaar met ernaar vragen 8)7 als ik doe wat men zegt "hou website in de gaten" ben ik pas 2022 aan de beurt.
Om heel eerlijk te zijn was ik er juist daarom ook wel klaar mee. Tijdje terug al besloten om een switch aan te schaffen. Ik dacht, waarom niet :D. De games die ik wel wil spelen op de playstation zijn over het algemeen, naar wat ik terug heb kunnen vinden op internet, niet "beter" op de ps5. Gaat dan met name om Yakuza en een aantal jrpg's. Daar ben ik nog wel zoet mee tot begin/eind 2022 vermoed ik lol.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
joowq schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:27:
[...]

Ja de aanbetaling dient in de winkel gedaan te worden, (wel op afspraak ivm corona) maar dat maakt het dan wel betrouwbaar
Dus het is mogelijk dat iemand later gebeld (of anderzijds) wordt voor een aanbetaling? De medewerker van MM Assen heb ik daar dus niets over horen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikGLD
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-07-2022
MisterMoon schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:06:
Iemand enig idee hoe de Gamemania ervoor staat qua uitleveringen?
Ik sta in Nijmegen op de lijst sinds 22-09, maar heb al een tijdje geen update meer gezien bij Gamemania (https://www.gamemania.nl/info/ps5-reserveren)
Ik in Arnhem sinds 25-09 dus zelfde vraag 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterMoon
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
ErikGLD schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:17:
[...]

Ik in Arnhem sinds 25-09 dus zelfde vraag 😅
Duurt nu wel erg lang bij de GM, maar we komen in de buurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-07 05:49
Ozz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:06:
MM lijkt flink uit te leveren. Jammer dat het bij Coolblue allemaal moeizaam gaat. Heb daar nog een tegoed van 250 euro die ik wil gebruiken. ;(
Ik heb nog bijna 400 euro aan bol.com bonnen maar daar zit ook geen schot in.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 14:54
MonaToet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 12:20:
[...]

Hiervoor is een chat met bot ook word hier medegedeeld waar er een pre order word aangenomen.

https://t.me/joinchat/IXoAA8pID4YbSaPA
Was volgens mij niet de vraag. :P Er was een mooie tracker waarmee je kon zien of de min voorraad af nam of niet. Was benieuwd hoe dat getal nu was aangezien MM Eindhoven weer pre-orders via de QR code aanneemt.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonaToet
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 18-03-2021

MonaToet

De MM Chat

johoo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:05:
[...]

Was volgens mij niet de vraag. :P Er was een mooie tracker waarmee je kon zien of de min voorraad af nam of niet. Was benieuwd hoe dat getal nu was aangezien MM Eindhoven weer pre-orders via de QR code aanneemt.
Ik weet niks van een tracker heb wel een bot gemaakt die dat bijhoud.
Inclusief de leveringen gister waren pre orders terug naar boven de 100

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
johoo schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:05:
[...]

https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/

Bedoel je deze? Die kom ik iig tegen eerder in het forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

pelidee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:14:
[...]

https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/

Bedoel je deze? Die kom ik iig tegen eerder in het forum.
De stand van Eindhoven klopt daar niet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JX0VzgSkDlbYybN-qdo7gSNVdr8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3SfotHG2urMw1isfXsI4uNpi.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door MonaToet op 01-03-2021 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-07 14:24

Ozz

Coolblue geeft via Twitter meerdere keren aan dat er nog geen drop is geweest. Waarom de status is aangepast op de website zijn ze aan het "onderzoeken".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MonaToet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:16:
[...]

De stand van Eindhoven klopt daar niet

[Afbeelding]
Don't shoot the messenger ;-).
Maar kan me voorstellen dat als de website/qr code hier gedeeld is dat er wel meer dan 29 mesnen een pre order hebben gedaan ja haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrdekker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:56
Ozz schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:26:
Coolblue geeft via Twitter meerdere keren aan dat er nog geen drop is geweest. Waarom de status is aangepast op de website zijn ze aan het "onderzoeken".
Ik kreeg via de chat te horen dat ze dit doen om bots te misleiden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

pelidee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:26:
[...]

Maar kan me voorstellen dat als de website/qr code hier gedeeld is dat er wel meer dan 29 mesnen een pre order hebben gedaan ja haha.
Was geen aanval :)
Sterker nog hij heeft in telegram gestaan met 600 mensen nog voor die hier gedeeld werd.
Dus waarschijnlijk klopt deze ook niet omdat nog niet alles is ingevoerd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
pelidee schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:26:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik was zondag de eerste die hem in de winkel scande en volgens de medewerker was het bordje er zaterdagmiddag neergezet (en was de PS5 zelf enkele uren op voorraad). Ik zal zo eens bellen om te kijken of ze me al hebben geregistreerd en waar ik sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

Brabants schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:46:
[...]

Ik ben benieuwd. Ik was zondag de eerste die hem in de winkel scande en volgens de medewerker was het bordje er zaterdagmiddag neergezet (en was de PS5 zelf enkele uren op voorraad). Ik zal zo eens bellen om te kijken of ze me al hebben geregistreerd en waar ik sta...
Heb je nog niks gehoord? Ik heb echt al tientallen mensen gezien die wel gebeld zijn en op de lijst zijn gezet.
Echter kreeg ik wel het idee dat het niet echt chronologisch gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
MonaToet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Heb je nog niks gehoord? Ik heb echt al tientallen mensen gezien die wel gebeld zijn en op de lijst zijn gezet.
Nee niks gehoord, dat meen je niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmilham
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-03-2021
[...]

Wie het laatst komt is het eerst aan de beurt 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johoo
[...]

Zondagochtend via de qr code aangemeld. Geen bevestiging via email ontvangen en ook nog niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 23:11
chrdekker schreef op maandag 1 maart 2021 @ 14:30:
[...]

Ik kreeg via de chat te horen dat ze dit doen om bots te misleiden...
Je bent voor de gek gehouden door de CoolBlue chat! 8)7

Een orderbot werk via Selenium package van Python en scant de URL webpagina voor de PS5. Dit heeft niets te maken met misleidende twitter berichten.
Ik gebruik namelijk zelf ook een bot voor Bol, Coolblue en Amazon DE en het werkt perfect voor producten die op voorraad zijn of komen, dus een bot protectie hebben ze niet.

[ Voor 14% gewijzigd door NBAasDOGG op 01-03-2021 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Meister Sachs schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:58:
[...]

Hopelijk heb je positief resultaat. Het blijft een apart iets hoe dit allemaal verloopt.
Niet gelukt. Heb ook Assen geprobeerd maar kwam bij dezelfde moeilijk nederlands pratende mevrouw uit..

Wie weet is ze morgen vrij 😀

[ Voor 5% gewijzigd door mindgem op 01-03-2021 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-07 23:11
RKD schreef op maandag 1 maart 2021 @ 11:57:
Zojuist bij Mediamarkt Amersfoort via 033-4452599 een pre order kunnen doen voor de disk. Ze nemen ze daar gewoon aan.
Nog bedankt! Vanmiddag na het lezen van jouw bericht ook via hetzelfde nummer een pre-order gedaan. Deze avond nog in de winkel een aanbetaling gedaan van welgeteld 1 cent. Er werd niet naar een klantnummer gevraagd, ik kreeg een factuur en een bon mee, en ik hoefde geen bevestiging per mail te verwachten (mijn mailadres werd niet eens gevraagd). Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 14:53

RKD

PenguinEmperor schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:25:
[...]

Nog bedankt! Vanmiddag na het lezen van jouw bericht ook via hetzelfde nummer een pre-order gedaan. Deze avond nog in de winkel een aanbetaling gedaan van welgeteld 1 cent. Er werd niet naar een klantnummer gevraagd, ik kreeg een factuur en een bon mee, en ik hoefde geen bevestiging per mail te verwachten (mijn mailadres werd niet eens gevraagd). Ik ben benieuwd...
Graag gedaan, ik moest zelf wel 50,- aftikken. Wel grappig zag vanmiddag toen ik eraan kwam net iemand op de fiets wegrijden met een PS5 achterop :) leek een digital te zijn :+

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meister Sachs
mindgem schreef op maandag 1 maart 2021 @ 17:58:
[...]

Niet gelukt. Heb ook Assen geprobeerd maar kwam bij dezelfde moeilijk nederlands pratende mevrouw uit..

Wie weet is ze morgen vrij 😀
Ik kreeg een man aan de telefoon (niet dat verschil zou moeten uitmaken lol). Kreeg je ook de verkoopafdeling aan de telefoon? Tja, zou een compleet dezelfde “soort” werknemer kunnen zijn als de mensen die over de werkvloer lopen. Geen idee, hoor. Mij werd echter via de telegrambot verteld specifiek dit nummer te bellen: 0592332669. Een ander nummer dus dan wordt vermeld via de website met de gegevens van het filiaal in Assen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

Meister Sachs schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:56:
[...]

Ik kreeg een man aan de telefoon (niet dat verschil zou moeten uitmaken lol). Kreeg je ook de verkoopafdeling aan de telefoon? Tja, zou een compleet dezelfde “soort” werknemer kunnen zijn dan de mensen die over de werkvloer lopen. Geen idee, hoor. Mij werd echter via de telegrambot verteld specifiek dit nummer te bellen: 0592332669. Een ander nummer dus dan wordt vermeld via de website met de gegevens van het filiaal in Assen.
Alle nummer op de website behalve Assen eindigen op 00 daardoor ga je automatisch naar de algemene klantenservice. Dus is de truc indd om de latste 2 cijfers aan te passen dank krijg je iemand op de vloer.
Goed dat het gelukt is, hopelijk voor jullie krijgen ze snel een fatsoenlijke nieuwe levering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Laatst online: 06-07 20:02

siemenz

Koetje

RKD schreef op maandag 1 maart 2021 @ 19:26:
[...]

Graag gedaan, ik moest zelf wel 50,- aftikken. Wel grappig zag vanmiddag toen ik eraan kwam net iemand op de fiets wegrijden met een PS5 achterop :) leek een digital te zijn :+
Ik heb ook een preorder gedaan bij Amersfoort. Ook 50 euro betaald. Nouja.. we zie het wel wanneer we aan de beurt zijn. Ik blijf schieten op de Bol en Coolblue aanbiedingen mogen die komen, maar dan heb ik in ieder geval een mooie achtervang.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
MonaToet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:15:
[...]

Alle nummer op de website behalve Assen eindigen op 00 daardoor ga je automatisch naar de algemene klantenservice. Dus is de truc indd om de latste 2 cijfers aan te passen dank krijg je iemand op de vloer.
Goed dat het gelukt is, hopelijk voor jullie krijgen ze snel een fatsoenlijke nieuwe levering ;)
Inderdaad, dank daarvoor trouwens! 👍😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

Meister Sachs schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:16:
[...]

Inderdaad, dank daarvoor trouwens! 👍😀
Geen dank doe het met liefde.
Hopelijk is iedereen snel voorzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rx9lsZIYQFO7KlLBqKp5uZyJhHI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q7Lt4ZuvfTT83qAgqCYgBTqT.jpg?f=fotoalbum_large

Lekker tijdstip van SupraBazar om disk editions te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Coolblue gaat weer verloten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:15:
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabants
“Nee we gaan echt niet loten” :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:29:
Ene kant snap ik ze ook wel.
Site die plat gaat...Kost ze meer dan de verkoop van de PS5.
En die PS5 krijgen ze ook wel weg via de loting, dus probleem van je site plat opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
pelidee schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:31:
[...]

Ene kant snap ik ze ook wel.
Site die plat gaat...Kost ze meer dan de verkoop van de PS5.
En die PS5 krijgen ze ook wel weg via de loting, dus probleem van je site plat opgelost.
Op de info die de CB klantenservice geeft kun je niet vertrouwen die zeggen elke keer je belt wat anders... is mij vorige keer ook al opgevallen. Tegen mij zeiden ze dat ze met een wachtlijst zaten terwijl dit niet kan want ze doen helemaal niet aan wachtlijsten daar. Soms komen ze met een ik mag het eigenlijk niet zeggen maar verhaaltje wat ook langs geen kanten klopt. Een loting is ook inderdaad goed om sc****rs tegen te gaan.

Even over de ps5 heb ettelijke uurtjes in die play room doorgebracht het is vaak zo onnozel dat het gewoon grappig is... ik ben tevreden over de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thydras
  • Laatst online: 07-05-2021
D-rez schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 07:15:
[Afbeelding]

Lekker tijdstip van SupraBazar om disk editions te stoppen.
Net binnen geweest, geen aanwezig in Lievegem

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-07 19:03
Enige tijd terug in de HyperCarrefour in Marche-en-Famenne zag ik een verkoopster sleuren met enkele PS5's, was natuurlijk voor de pre-orders. Aangezien ik zo'n 200km verder woon, niks mee gedaan. Dit weekend loop ik in de HyperCarrefour in Doornik, zie ik allemaal PS5's over de toonbank vliegen. Ook pre-orders, maar getver, das mn ogen uitsteken. Dan maar even gevraagd of ze weer pre-orders aanvaarden in mn mooiste Frans. "Ja hoor, we zijn bijna door onze pre-orders heen, dus als je wil zet ik je op de lijst. Er zijn er nog 7 voor je." "Perfect, maar ik wil wel een Digital Edition?" "Wacht, ik kijk even. Oh, die zijn al volledig verwerkt, dan ben je de eerste op de lijst..."

Needless to say, mijn GSM blijft 24/7 in hoorsafstand :D

No Gillette, No Minette

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-07 11:00
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:15:
Prima oplossing wat mij betreft! Geen scalpers / bots die je voor zijn. Gewoon iedereen in een hoge hoed en de mensen die eruit worden gehaald contacteren en via die weg een console laten kopen. Ze kunnen toch niet iedereen tevreden krijgen, maar naar mijn idee is dit wel de meest eerlijke weg.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Mijn pre-order bij MM Eindhoven staat vast en is per mail bevestigd!

Vandaag maar snel de aanbetaling doen en dan hopelijk ook snel de PS5 in huis. Nu nog kijken waar dat gigantische ding moet komen te staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
msnguy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:42:
Mijn pre-order bij MM Eindhoven staat vast en is per mail bevestigd!

Vandaag maar snel de aanbetaling doen en dan hopelijk ook snel de PS5 in huis. Nu nog kijken waar dat gigantische ding moet komen te staan :+
Wanneer heb je gereserveerd? Ik heb zondag om 12:01 gereserveerd maar nog niks gehoord :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Wanneer heb je gereserveerd? Ik heb zondag om 12:01 gereserveerd maar nog niks gehoord :?
Gek hoe dit per filiaal verschilt. Ik heb gisteren een pre-order telefonisch gedaan. De man bevestigde mijn mailadres en telefoonnummer. Ik krijg een belletje zodra een exemplaar voor mij binnen is. Ik heb echter niet alsnog een bevestiging via mail gehad. Noch werd er met een woord gerept over aanbetalingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 07-07 05:49
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 08:29:
Ik vind het eigenlijk alleen maar goed, je ziet dat de meeste consumenten er op een normale manier nauwelijks tussenkomen, zelfs met telegrambots omdat de echte bots alles wegkapen. Zo heeft iedereen een eerlijke kans.......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Dus de mediamarkt Assen neemt niet meer aan. Hebben opmerkingen gehad vanuit hun hoofdkantoor om de reserveringen niet meer boven de 25 te laten komen. En daar zitten ze nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-07 13:01
mindgem schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:10:
Dus de mediamarkt Assen neemt niet meer aan. Hebben opmerkingen gehad vanuit hun hoofdkantoor om de reserveringen niet meer boven de 25 te laten komen. En daar zitten ze nu :)
Das wel raar dan,MM Eindhoven Centrum had gisteren 102 en nu 108 Pre orders.

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonaToet

MonaToet

De MM Chat

GRAD85 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:16:
[...]

Das wel raar dan,MM Eindhoven Centrum had gisteren 102 en nu 108 Pre orders.
En daar komen er nog veel meer bij aangezien ze de formulieren nog lang niet allemaal hebben terug gebeld.
Ook had Eindhoven Centrum er gister 7 op voorraad bijgekregen dit is door de toegenomen pre orders weer komen te vervallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:38

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

De Coolblue pagina met de spelregels van de loting was al heel even online. Tot 8 maart kun je je via de Coolblue app inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

*knip* doe maar gewoon niet...

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 02-03-2021 12:22 ]

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-03 19:26
het is dus nog niet mogelijk om je aan te melden via de app voor de loting? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

bgeijsen schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:20:
het is dus nog niet mogelijk om je aan te melden via de app voor de loting? :)
Men verwacht dat die pagina morgen online komt zodat iedereen zich kan aanmelden. Linkje met de spelregels was wel heel even online, maar is nu weer offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:22:
[...]

Men verwacht dat die pagina morgen online komt zodat iedereen zich kan aanmelden. Linkje met de spelregels was wel heel even online, maar is nu weer offline gehaald.
Dus alle inschrijvingen van eerder gelden niet meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
ElMayo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Dus alle inschrijvingen van eerder gelden niet meer?
Ik denk het, gok dat ze gewoon weer vers starten aangezien ze natuurlijk ook niet weten hoeveel mensen inmiddels via andere manier een PS5 hebben bemachtiged.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
Ben wel benieuwd wat/wanneer bol.com iets gaat doen. Dat is inmiddels een beetje mijn laatste hoop geworden om enigszins op tijd nog iets te kunnen bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
bgeijsen schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:52:
Ben wel benieuwd wat/wanneer bol.com iets gaat doen. Dat is inmiddels een beetje mijn laatste hoop geworden om enigszins op tijd nog iets te kunnen bemachtigen...
Ik had stiekem wel verwacht/gehoopt dat er vanochtend iets zou komen, omdat dinsdagochtend altijd populair is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:01
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:59:
[...]

De Coolblue pagina met de spelregels van de loting was al heel even online. Tot 8 maart kun je je via de Coolblue app inschrijven.
Nog steeds online hoor: https://www.coolblue.be/n...regels-playstation-5.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgs19
  • Laatst online: 14-11-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

rgs19 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:50:
[...]

Waar meld je je aan dan?
Je kunt alleen meedoen via de Coolblue-app. Heb je die nog niet, ga dan met een snelheid van 120 fps naar de App Store of Google Play-store en download ‘m.

------------------------------------

Kan nu alleen nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Je kunt alleen meedoen via de Coolblue-app. Heb je die nog niet, ga dan met een snelheid van 120 fps naar de App Store of Google Play-store en download ‘m.

Kan nu alleen nog niet.
Vond het al raar, kon niets vinden via de app 8)7 :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgs19
  • Laatst online: 14-11-2021
Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 12:51:
[...]

Kan nu alleen nog niet.
Weet ik. Ik zit ook in de app, maar ik kan me nergens inschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-07 12:40
Dit is van coolblue België?

Of ook voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-07 11:18

hmr

Zijn de bots nog online? Het is wel erg stil... :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 03-05 18:21
hmr schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:11:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qGMpr5s3iZq5ayeIkKyWwzw5p0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/xNiCekU2IGAyENT6RcpZOhPg.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
In de app van Coolblue kan ik me nergens inschrijven, zal nog wel online moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
hmr schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:11:
ik hoop stilte voor de storm ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:41

Cordon

Lievelings jankert

anandovic8312 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:00:
[...]

Dit is van coolblue België?

Of ook voor Nederland.
Die van Nederland is offline gehaald, maar was dezelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:20
Aanmelden voor 8 maart. Dat is mijn verjaardag. Zou mooi zijn als ik dan wordt gebeld natuurlijk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 11:29
Mijn persoonlijke stockbot ging een aantal minuten geleden af voor mediamarkt.be en na een paar keer te refreshen een PS5 kunnen bestellen! Hopelijk gaat het niet om een fout, maar ik hou er wel rekening mee dat het kan.

Als het toch gelukt is is de hunt met m'n persoonlijke stockbot na een 2.5 maand eindelijk voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkiedijkie
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-04 18:55
Had hem ook,, maar geen bezorging en Nederland helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:43:
[...]

Ik heb zondag gereserveerd maar geen idee hoe laat. Ik kreeg gisteren ineens een mailtje dat de pre-order bevestigd was en ik bij de Media Markt zelf moest betalen voor vrijdag.

Ik heb net de aanbetaling gedaan van 1 cent (in plaats van 50 euro) en ik heb de factuur en het bonnetje nu in bezit! Deze ga ik nu dus mooi koesteren in een gouden kluis :*)

En nu de Media Markt stock bot op Telegram maar goed in de gaten houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
msnguy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:49:
[...]

Ik heb zondag gereserveerd maar geen idee hoe laat. Ik kreeg gisteren ineens een mailtje dat de pre-order bevestigd was en ik bij de Media Markt zelf moest betalen voor vrijdag.

Ik heb net de aanbetaling gedaan van 1 cent (in plaats van 50 euro) en ik heb de factuur en het bonnetje nu in bezit! Deze ga ik nu dus mooi koesteren in een gouden kluis :*)

En nu de Media Markt stock bot op Telegram maar goed in de gaten houden...
Zeiden ze nog iets over de hoe lang de levering ongeveer ging duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:50:
[...]

Zeiden ze nog iets over de hoe lang de levering ongeveer ging duren?
Nee. Logisch, want dat weten ze zelf ook niet natuurlijk. Ik krijg vanzelf een mailtje als hij klaar ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

Hopen dat iedereen die door MM wordt voorzien van een PS5 niet meedoen met de loterij van Coolblue. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

Ozz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:57:
Hopen dat iedereen die door MM wordt voorzien van een PS5 niet meedoen met de loterij van Coolblue. :X
Nee joh die gaan weer meedoen en dan de PS5 voor 1200 euro aanbieden via MP en hun eigen PS5 hiermee financieren. :+

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 04-07 11:04
EvilTurkey schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Nee joh die gaan weer meedoen en dan de PS5 voor 1200 euro aanbieden via MP en hun eigen PS5 hiermee financieren. :+
Die loterij heeft ook echt geen zin. Iedereen gaat nu mee doen en met meerdere accounts/adressen.
Men heeft nu alle tijd om aan te melden hiervoor. Waarom dan niet even aanmelden om het maar te proberen? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozz

Ozz

EvilTurkey schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:01:
[...]

Kans bestaat dat mensen dan gaan undercutten omdat er dan te veel op de markt komt. Dan kun je hem op Marktplaats wellicht kopen voor 50/100 euro meer dan normaal. Voor iemand die hem echt perse wilt hebben zijn dat wel redelijke bedragen.

700/800 euro voor een Playstation 5 gaat niet meer gebeuren gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 29-06 17:04
Je komt nu met deze link op een inlog pagina. Denk dus dat ze door hebben gehad dat het daar nog stond

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n52k7VOQCvDxVQBbkexEE_KqinA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0bQ0H9IIfFodUzBAuWV5xYaU.jpg?f=fotoalbum_large

Hierbij een screenshot die ik heb gemaakt van de Coolblue PS5 actie O-)

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Pompi schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:07:
[...]

Je komt nu met deze link op een inlog pagina. Denk dus dat ze door hebben gehad dat het daar nog stond
Ook de grotere partijen zullen vast wel mensen hebben die hier of andere fora meelezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneepie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15:39
EvilTurkey schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:22:
[Afbeelding]

Hierbij een screenshot die ik heb gemaakt van de Coolblue PS5 actie O-)
Maar je kan je nog niet aanmelden via de app?
Ik zie het namelijk nergens te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey

EvilTurkey

New World Order

Kneepie schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:26:
[...]

Maar je kan je nog niet aanmelden via de app?
Ik zie het namelijk nergens te staan.
Nee dat gaat morgenmiddag pas live, zolang je maar voor 8 maart hebt aangemeld.

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ik zal wel blind zijn. Ik heb de de app geupdate. maar zie nergens een optie om me in te schrijven voor die loting.

EDIT: ah en met dat ik het vraag geeft iemand al aan dat het vanaf morgen is :)

[ Voor 26% gewijzigd door Laryx op 02-03-2021 14:28 ]

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Laatst online: 04-07 11:04
Laryx schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:27:
Ik zal wel blind zijn. Ik heb de de app geupdate. maar zie nergens een optie om me in te schrijven voor die loting.

EDIT: ah en met dat ik het vraag geeft iemand al aan dat het vanaf morgen is :)
Door Coolblue is ook nog niks gecommuniceerd. Wacht gewoon geduldig af ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Laatst online: 14:53

RKD

mannetje19 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Door Coolblue is ook nog niks gecommuniceerd. Wacht gewoon geduldig af ;)
Geduld is voor veel mensen een lastige emotie voor dit onderwerp :P

[ Voor 3% gewijzigd door RKD op 02-03-2021 14:33 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Ik zag toevallig dat formuliertje van MM Eindhoven voorbij komen zondag. Ingevuld toen maar ook niks gehoord helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:38
Massief schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 14:55:
Ik zag toevallig dat formuliertje van MM Eindhoven voorbij komen zondag. Ingevuld toen maar ook niks gehoord helaas.
Ik verwacht dat naast jou ook minimaal 1.000 andere hebben gereageerd. Het is pas enkele dagen geweest. Wat voor reden heeft het dat ze contact met je opnemen als ze toch geen PS5 achter de hand hebben liggen. Afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlreturns
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Sibert schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 13:39:
Mijn persoonlijke stockbot ging een aantal minuten geleden af voor mediamarkt.be en na een paar keer te refreshen een PS5 kunnen bestellen! Hopelijk gaat het niet om een fout, maar ik hou er wel rekening mee dat het kan.

Als het toch gelukt is is de hunt met m'n persoonlijke stockbot na een 2.5 maand eindelijk voorbij :)
Heb jij al iets meer dan een bevestiging ontvangen? De laatste keer was hij bij mij geannuleerd bij die gekke belgen.. Deze keer betaaladres ook aangepast naar BE >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
nlreturns schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:50:
[...]

Heb jij al iets meer dan een bevestiging ontvangen? De laatste keer was hij bij mij geannuleerd bij die gekke belgen.. Deze keer betaaladres ook aangepast naar BE >:)
Nee helaas enkel order bevestiging

Edit: ik woon zelf wel in België

[ Voor 5% gewijzigd door Sibert op 02-03-2021 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
FireBladeX schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 15:47:
[...]

Ik verwacht dat naast jou ook minimaal 1.000 andere hebben gereageerd. Het is pas enkele dagen geweest. Wat voor reden heeft het dat ze contact met je opnemen als ze toch geen PS5 achter de hand hebben liggen. Afwachten dus.
Ik sta al rond 500 om precies te zijn 7(8)7 ! Peuterde het net los uit een medewerker toen ik vroeg hoe het zat met mijn order op zondag om 12:01.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Ik sta al rond 500 om precies te zijn 7(8)7 ! Peuterde het net los uit een medewerker toen ik vroeg hoe het zat met mijn order op zondag om 12:01.
hahah

tja als mensen QR codes op internet gaan delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:02:
[...]

Begrijp ik nu goed dat jij op plek 500 staat bij MM Eindhoven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
johoo schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:08:
[...]

Begrijp ik nu goed dat jij op plek 500 staat bij MM Eindhoven?
Ja, dat gaf de medewerker wel aan. Hij gaf ook aan dat het hun eigen systeem was, en ik vraag me af of ze goed met het hoofdkantoor hebben overlegd of het wel zo slim was om deze actie op te zetten. Volgens mij hebben ze dit per ongeluk uit de klauwen laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Brabants schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:20:
[...]

Ja, dat gaf de medewerker wel aan. Hij gaf ook aan dat het hun eigen systeem was, en ik vraag me af of ze goed met het hoofdkantoor hebben overlegd of het wel zo slim was om deze actie op te zetten. Volgens mij hebben ze dit per ongeluk uit de klauwen laten lopen
als dat zo is kloppen die voorraadbots voor geen hout!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
Zojuist gebeld door MM Rotterdam Centrum dat mn ps5 klaar ligt voor me. 4 December pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
siemenz schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 16:33:
[...]

als dat zo is kloppen die voorraadbots voor geen hout!
Ik vertrouw die bots meer dan die medewerker. 500 is totaal niet reëel. Volgens de bot zijn er vandaag 30 pre-orders bijgekomen. Dat vind ik een veel realistischer getal. De vraag is alleen wanneer je in het systeem staat: Wanneer ze je bellen, wanneer je de bevestiging krijgt of wanneer je bij de vestiging hebt betaald?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

msnguy schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 17:02:
[...]

Ik vertrouw die bots meer dan die medewerker. 500 is totaal niet reëel. Volgens de bot zijn er vandaag 30 pre-orders bijgekomen. Dat vind ik een veel realistischer getal. De vraag is alleen wanneer je in het systeem staat: Wanneer ze je bellen, wanneer je de bevestiging krijgt of wanneer je bij de vestiging hebt betaald?
of er liggen nog heel veel onverwerkte reserveringen waardoor er nog geen backorder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ik weet van enkele die zondagmorgen via de qr “besteld” hebben maar nog niks gehoord hebben.

Ik neem aan dat 100 man per dag benaderen niet zo’n grote moeite is. Ik lees dat het nu via e-mail gaat. Nog makkelijker.

Zou mij dus niet verbazen als er zo echt wel veel gepre-ordered hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sibert
Ik heb intussen tracking en factuur gekregen van mediamarkt.be gekregen voor de PS5 die ik deze namiddag kunnen bestellen heb. De hoop is dus al wat groter dat ik die daadwerkelijk krijg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sibert schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:06:
Ik heb intussen tracking en factuur gekregen van mediamarkt.be gekregen voor de PS5 die ik deze namiddag kunnen bestellen heb. De hoop is dus al wat groter dat ik die daadwerkelijk krijg :)
Je krijgt hem ook daadwerkelijk, ging bij mij juist hetzelfde. *O*

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MisterMoon
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Grr best frustrerend (geen afgunst) om te lezen dat mensen met pre-orders van zelfs december nog eerder zijn dan september (mijn geval bij gamemania)

Helaas ingezet op het verkeerde paard.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

MisterMoon schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:58:
Grr best frustrerend (geen afgunst) om te lezen dat mensen met pre-orders van zelfs december nog eerder zijn dan september (mijn geval bij gamemania)

Helaas ingezet op het verkeerde paard.
Dat heb ik bij de rij in de supermarkt ook altijd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Laatst online: 29-12-2021
Sibert schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 18:06:
Als je in Belgie woont, dan krijg je hem gewoon.
Pagina: 1 ... 420 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord