Was je Nedgame bundel nog niet geleverd? Is er al zicht wanneer die komt?kevinr1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:52:
[...]
Sorry hoor, als ik een melding zie dat ik een ps5 kan kopen, dan koop ik direct.
In alle adreline om zo'n ding maar te bemachtigen hou ik me niet bezig met details zoals details vd verkoper en incorrecte verkoopprijs.
De vorige ps5 bij Nedgame was een bundelpakket, die kostte 540 voor een ps5 zonder disk en daarbij kreeg je nog een controller en wat andere zaken.
Het is niet dat ik het geloof. Maar als je een melding krijgt over een drop, ga je niet elk dingetje nachecken, je gaat betalen en hopen dat jij een ps5 krijgt.
Tweakjes,
Zojuist mijn PS5 bevestiging gehad van MM amersfoort, weekend van 13 december besteld. Ik had er al een bemachtigd via Amazon.de, deze gaat dus lekker naar een maat van me. Veel succes!
Zojuist mijn PS5 bevestiging gehad van MM amersfoort, weekend van 13 december besteld. Ik had er al een bemachtigd via Amazon.de, deze gaat dus lekker naar een maat van me. Veel succes!
De site beschrijft voor 12 maart. Maar ik zie het somber in.Timothy3000 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:31:
[...]
Was je Nedgame bundel nog niet geleverd? Is er al zicht wanneer die komt?
Life is meant to be experienced
Thanks voor de melding! Ik heb in Amersfoort ook een pre-order staan dus hopelijk krijg ik dan ook snel bericht 🤞Mr Bald Duck schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:33:
Tweakjes,
De ps5 van amazon NL voor die maat van mij was om 18:00 geleverd bij mij thuis, heb m net voor de avondklok bij mn maatje gebracht
Ik volg dit forum al een tijdje in de hoop ergens een ps5 te kunnen aanschaffen. Nu zijn er ook een aantal websites die de voorraad van de mediamarkt aangeven. Kloppen deze getallen en hoe moet ik dit zien. Het lijkt er namelijk op dat sommige filialen hun pre orders weggewerkt hebben of zie ik dit verkeerd?
Bizar he.Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:38:
16.000 die hardcore zoeken naar een PS5. En 100.000 die dit ook doen, maar niet in een telegram groep zitten. En dan te bedenken dat in Juli vorig jaar op je dooie gemak een PS5 kon pre-orderen bij MM. Komt deze schaarste dan echt zo onverwacht?
Liep op launch day met 2 dozen de winkel uit.. Ik had wel een bepaalde schaarste verwacht, maar gewoon normale schaarste die je bij een launch hebt.
Als ik dit in had kunnen schatten, had ik er 5 of 7 gepre ordered en netjes voor €500,00 verkocht aan vrienden of op Tweakers geknald.
Ѫа$тёя чѳця аят
Ondertussen staat er bij mij (zoals voorspeld): "Levering vertraagd". Ik verwacht hem de eerst komende weken / maanden niet. Wellicht binnenkort een mailtje dat de bestelling is geannuleerd van hun kant uit.D-rez schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:48:
Deze morgen via dreamland.be een digitale versie gereserveerd voor mijn collega (ik wil zelf de dsik version). Normaal zou ik ze 26/2 op kunnen halen in mijn lokale Colruyt volgens de bevestigingsmail.
Ben benieuwd.
Begin toch een lichtje grudge te krijgen met MM. Van de zomer geinformeerd naar wanneer de pre-orders zijn, als antwoord gehad dat vanaf de officiele aankondiging kon. Niet verder gekeken dan mn neus lang is en braaf tot de aankondiging gewacht maar wel zuur om er dan achter te komen dat pre-orderen toen allang mogenlijk was.
Eind November/begin December meerdere malen langsgeweest om te zien of ik mezelf op de lijst kan zetten, telkens met antwoord dat dit niet meer mogenlijk was, nu komen er mensen voorbij met orders van rond die periode (welliswaar vermoedelijk in NL) die em kunnen ophalen.
Eind November/begin December meerdere malen langsgeweest om te zien of ik mezelf op de lijst kan zetten, telkens met antwoord dat dit niet meer mogenlijk was, nu komen er mensen voorbij met orders van rond die periode (welliswaar vermoedelijk in NL) die em kunnen ophalen.
Hier van het zelfde._skyhopper_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 07:47:
[...]
Ondertussen staat er bij mij (zoals voorspeld): "Levering vertraagd". Ik verwacht hem de eerst komende weken / maanden niet. Wellicht binnenkort een mailtje dat de bestelling is geannuleerd van hun kant uit.
Behalve bij de MM Ede, wachten mensen nog die in september besteld hebben.lometje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 19:24:
[...]
Niet veel later (15 december) gingen de winkels dicht en dan zou het pre-orderen ook gestopt moeten zijn. Daarmee lijkt het einde in zicht?
Sta zelf nu op positie 100 ongeveer (8 december besteld)
Dat lijkt ook niet te kloppen. In Ede, zoals bij meerdere filialen, lijkt het eind van de pre-orderlijst in zicht en een deze dagen zul je wel gebeld worden, wanneer de PS5s ook daadwerkelijk in het filiaal binnen komen/ze toekomen aan het rondbellen.gerjan10 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Behalve bij de MM Ede, wachten mensen nog die in september besteld hebben.
Sta zelf nu op positie 100 ongeveer (8 december besteld)
Ook logisch, 15 december gingen de winkels dicht dus 8 december is bijna het einde van de rit.
Kan die van mij vandaag ophalen (was wel een pre-order) dus ga ervan uit dat de groep die gisteren heeft besteld niet lang zal moeten wachten.
Waar zit Game Mania ondertussen?
Beweegt daar iets, want op hun statussite alvast niet veel
Onlangs in GM Eeklo geweest, daar bleek dat ze begin augustus zaten, meer mocht hij niet kwijt...frederic318is schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:48:
voor disk neem ik aan, ach in ergens 3-4 maand zullen ze wel in januarie zijnThydras schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:51:
[...]
Onlangs in GM Eeklo geweest, daar bleek dat ze begin augustus zaten, meer mocht hij niet kwijt...
Hangt een beetje van het filiaal af, maar een aantal zijn al half september aan het bellen voor de disk (geen idee waar ze met de digital ergens zitten).frederic318is schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:48:
Het lastige met die statussite is dat ze daar hanteren welke data compleet zijn uitgeleverd, er hoeft dus maar een traag filiaal of extreem geduldige klant tussen te zitten om de hele boel op te houden. Of ze vergeten het te updaten, kan ook natuurlijk.
[ Voor 25% gewijzigd door L-uuc op 25-02-2021 11:23 ]
Snap niet zo goed hoe dat werkt. PS5 supply site. Daar lopen de preorders van MM drastisch terug tot zelfs 0. Dat terwijl onze plaatselijk MM heel iets anders aangeeft. Waar haalt die site deze wijsheid vandaan? iemand een idee?

Is gebaseerd op een uitleesbare API van MM; Dus simpel gezegd, een database waar in staat wat er volgens hun 'online voorraad' beschikbaar zou moeten zijn bij de winkels. Links zijn iets verder terug wel eens gedeeld maar is allemaal vrij technischShaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:34:
Snap niet zo goed hoe dat werkt. PS5 supply site. Daar lopen de preorders van MM drastisch terug tot zelfs 0. Dat terwijl onze plaatselijk MM heel iets anders aangeeft. Waar haalt die site deze wijsheid vandaan? iemand een idee?

Ik heb ook geen idee. Mijn vader (een stok oude gamer haha) heeft ergens eind december bij MM Alkmaar een pre-order geplaatst. Belde vorige week met de vraag hoeveelste hij stond. Er werd gezegd 133 (wat ik al extreem raar vond). Vanmorgen werd hij gebeld dat hij hem kon halen en dat ding staat nu bij hem. Dus zeg het maar...Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:34:
Komt uit de MM API, dus uit het voorraadbeheersysteem van Media Markt zelf.Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:34:
Het lijkt er op dat de filialen de stuks nog niet allemaal binnen hebben, maar dat het in het 'algemene' magazijn ligt sinds een aantal dagen. Er is zo ongelofelijk veel binnen gekomen de laatste dagen dat de filialen inderdaad nog met een waslijst aan pre-orders zitten die effectief de komende dagen uitgeleverd kunnen gaan worden tot de lijsten bijna weggewerkt zijn. Maar omdat die stuks nog niet in de filialen binnen zijn weten ze dat zelf nog niet.
Althans, dat is de beredenering die nu het meest logisch lijkt.
Tsja. Er staat: Duiven -13 en ze zeggen -100. Of ik heb weer iemand aan de lijn die me piepelt net als laatst bij Wehkamp. (zeggen er is geen voorraad dat ik op tweakers de een na de andere bevestiging zie voorbij komen) Maar deze vrouw klokt erg series en keek er ook daadwerkelijk naar en leek te weten hoe het zat. Tsja. Als het -13 is rij ik er nu nog heen. Maar goed. Ik geloof dat niet echt.Oskitz85 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:45:
[...]
Ik heb ook geen idee. Mijn vader (een stok oude gamer haha) heeft ergens eind december bij MM Alkmaar een pre-order geplaatst. Belde vorige week met de vraag hoeveelste hij stond. Er werd gezegd 133 (wat ik al extreem raar vond). Vanmorgen werd hij gebeld dat hij hem kon halen en dat ding staat nu bij hem. Dus zeg het maar...
Dan zouden ze dus ff 87 stuks uitleveren? laten we het hopen. Dat strookt echter niet met haar opmerkingen dat ze er per keer 10 a 15 binnen krijgen. Laten we het gewoon hopen...Tim14ww schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:46:
[...]
Komt uit de MM API, dus uit het voorraadbeheersysteem van Media Markt zelf.
Het lijkt er op dat de filialen de stuks nog niet allemaal binnen hebben, maar dat het in het 'algemene' magazijn ligt sinds een aantal dagen. Er is zo ongelofelijk veel binnen gekomen de laatste dagen dat de filialen inderdaad nog met een waslijst aan pre-orders zitten die effectief de komende dagen uitgeleverd kunnen gaan worden tot de lijsten bijna weggewerkt zijn. Maar omdat die stuks nog niet in de filialen binnen zijn weten ze dat zelf nog niet.
Althans, dat is de beredenering die nu het meest logisch lijkt.
Het kan dus dat Duiven zelf zegt -100 (volgens lokaal voorraadsysteem) maar dat in het centrale magazijn er al 87 zijn ingeboekt voor Duiven maar nog getransporteerd moeten worden. Deze worden pas in Duiven ingeboekt als ze er zijn.Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 11:51:
[...]
Tsja. Er staat: Duiven -13 en ze zeggen -100. Of ik heb weer iemand aan de lijn die me piepelt net als laatst bij Wehkamp. (zeggen er is geen voorraad dat ik op tweakers de een na de andere bevestiging zie voorbij komen) Maar deze vrouw klokt erg series en keek er ook daadwerkelijk naar en leek te weten hoe het zat. Tsja. Als het -13 is rij ik er nu nog heen. Maar goed. Ik geloof dat niet echt.
Zoals hieronder mij gezegd wordt. MM heeft iets meer dan 5000 disc binnen gekregen deze week. Ze moeten deze echter allemaal nog verdelen onder de filialen. Binnen 2 weken verwacht ik dat mensen gebeld/gemaild zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door OMD op 25-02-2021 12:11 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat zou zomaar kunnen ja. Media Markt Nederland heeft 5000+ stuks binnen gekregen deze week, dus waarschijnlijk is dat het verhaal ja.Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:05:
[...]
Dan zouden ze dus ff 87 stuks uitleveren? laten we het hopen. Dat strookt echter niet met haar opmerkingen dat ze er per keer 10 a 15 binnen krijgen. Laten we het gewoon hopen...
Laten we het hopen want dan zou er weer winkelvoorraad moeten komen.Tim14ww schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Dat zou zomaar kunnen ja. Media Markt Nederland heeft 5000+ stuks binnen gekregen deze week, dus waarschijnlijk is dat het verhaal ja.
Is er toevallig iemand hier die bij MM Duiven een pre-order had geplaatst?
Ik denk dat het opeens heel snel kan gaan, als je inderdaad ziet hier op het forum dat de afgelopen week veel mensen hun orders krijgen vanuit MM zou het me niet verbazen als binnen een korte periode alle 'pre-orders' van MM weggewerkt zijn. Kunnen we dan ook daar met z'n allen de website offline halen als er iets live komtShaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:05:
[...]
Dan zouden ze dus ff 87 stuks uitleveren? laten we het hopen. Dat strookt echter niet met haar opmerkingen dat ze er per keer 10 a 15 binnen krijgen. Laten we het gewoon hopen...
Zal voorlopig niet gebeuren als je onderstaand bericht mag geloven...MelleJ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:23:
[...]
Ik denk dat het opeens heel snel kan gaan, als je inderdaad ziet hier op het forum dat de afgelopen week veel mensen hun orders krijgen vanuit MM zou het me niet verbazen als binnen een korte periode alle 'pre-orders' van MM weggewerkt zijn. Kunnen we dan ook daar met z'n allen de website offline halen als er iets live komt
https://www.nu.nl/games/6...er-tot-juli-aanhoudt.html
Schaarste bestaat in verschillende gradaties hè, waar Jim Ryan waarschijnlijk op doelt is dat er tot dan nog niet voor iedere klant die een winkel in loopt onmiddellijk een console beschikbaar is. Niet dat er in de tussentijd helemaal niet geleverd wordt en die leveringen incidenteel niet eens relatief groot kunnen zijn.Extramuros schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:49:
[...]
Zal voorlopig niet gebeuren als je onderstaand bericht mag geloven...
Kan natuurlijk ook marketing zijn zodat mensen die misschien nog twijfelen (of bijvoorbeeld willen wachten tot black friday/kerst) straks direct aanschaffen zodra ze beschikbaar zijn.Extramuros schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 12:49:
[...]
Zal voorlopig niet gebeuren als je onderstaand bericht mag geloven...
Op een gegeven moment heeft iedereen die er significant meer voor betalen er wel eentje en is het opkopen voor winst niet interessant meer, dan zullen ze voor 'normale consumenten'veel breder beschikbaar zijn.
Een vriend van mij heeft zojuist bericht gehad van GameMania Sittard dat hij zijn diskversie morgen kan komen afhalen. Hij had hem daar op 9 september gepre-ordered.frederic318is schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 10:48:
Mediamarkt en GameMania hebben gigalevering gehad, Bol en Coolblue moeten dan toch ook wat hebben gekregen?
yess! Net gebeld door MM Ede. Ik kan om 4 uur mijn PS5 ophalen
(08-12) besteld.
Die sparen volgens mij tot ze een zeer groot aantal hebben.Brabants schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:36:
Mediamarkt en GameMania hebben gigalevering gehad, Bol en Coolblue moeten dan toch ook wat hebben gekregen?
Maar weer pre-orders aannemen, ho maar..gerjan10 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:37:
yess! Net gebeld door MM Ede. Ik kan om 4 uur mijn PS5 ophalen(08-12) besteld.
Zo jammer, haha
Je kunt het ze toch niet kwalijk nemen dat ze eerst alles uitleveren en dan eventueel pas weer een nieuwe (pre-order) lijst aanleggen? Niets verplicht ze om met pre-orders te werken.GamezMaster schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:47:
[...]
Maar weer pre-orders aannemen, ho maar..
Zo jammer, haha
Dat klopt zeker, maar bij andere vestigingen doen ze het wel. En die krijgen dan waarschijnlijk ook weer voorrang op uitlevering vanuit het hoofdkantoor. Dat maakt het jammer.D-rez schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:50:
[...]
Je kunt het ze toch niet kwalijk nemen dat ze eerst alles uitleveren en dan eventueel pas weer een nieuwe (pre-order) lijst aanleggen? Niets verplicht ze om met pre-orders te werken.
Ze doen het nu niet omdat ze er "zoveel moeten uitleveren". Maar er staat nog maar 1 persoon op de pre-order lijst daar voor de disk versie.
Ik heb ergens zo'n idee dat die filialen gewoon een 'persoonlijke' lijst maken met mensen die ze eerst bellen voordat ze ze in de open verkoop gooien. Dit ook omdat het 'online voorraad' niet overeenkomt met de andere voorraad. Dus in plaats van de mensen dan bij de 'officiële' lijst erbij te zetten gaan ze gewoon als ze PS5's binnenkrijgen die mensen ook weer bellen en ze dan pas 'verkopen'.GamezMaster schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:51:
[...]
Dat klopt zeker, maar bij andere vestigingen doen ze het wel. En die krijgen dan waarschijnlijk ook weer voorrang op uitlevering vanuit het hoofdkantoor. Dat maakt het jammer.
Ze doen het nu niet omdat ze er "zoveel moeten uitleveren". Maar er staat nog maar 1 persoon op de pre-order lijst daar voor de disk versie.
EDIT: Geen inside-info overigens, gewoon wat ik zo denk als ik zie dat de cijfers in de API niet veranderen en het ook lijkt bepaalde filialen dit wel te doen en andere weer niet. Ach, als ze maar uitgeleverd worden, dat is weer goed voor de levertijden.
[ Voor 13% gewijzigd door MelleJ op 25-02-2021 14:57 ]
Ik snap zeker je 'frustratie' hoor (als ik het zo mag noemen).GamezMaster schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 14:51:
[...]
Dat klopt zeker, maar bij andere vestigingen doen ze het wel. En die krijgen dan waarschijnlijk ook weer voorrang op uitlevering vanuit het hoofdkantoor. Dat maakt het jammer.
Kon zonet mijn disc PS5 versie ophalen in MM Rijswijk.
Stonden zeker 40 dozen klaar achter de balie om opgehaald te worden (alleen de disc versies in de witte doos). Hebben dus een echt flinke voorraad binnengekregen. Zag geen digitale versies ertussen staan.
Gaat op het moment dus lekker vlot met het uitleveren van de pre-orders.
P.s. Had hem 1 december besteld daar.
[ Voor 5% gewijzigd door Chrasher op 25-02-2021 15:07 ]
PSN-id: Chrasher
Dat strookt wel weer meer met ps5 supply voorraad. Denk dat ik zo dan toch ff langs de MM fiets. Tx!Chrasher schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:01:
Kon zonet mijn disc PS5 versie ophalen in MM Rijswijk.Stonden zeker 40 dozen klaar achter de balie om opgehaald te worden (alleen de disc versies in de witte doos). Hebben dus een echt flinke voorraad binnengekregen. Zag geen digitale versies ertussen staan.
Je wordt gebeld want het afhalen gebeurt alleen op bestelling en afspraak. Ze mogen maar een x aantal mensen binnen hebben per half uur. Legitimatie wordt ook gevraagd n.a.v. de naam op de bestelling.Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Dat strookt wel weer meer met ps5 supply voorraad. Denk dat ik zo dan toch ff langs de MM fiets. Tx!
[ Voor 8% gewijzigd door Chrasher op 25-02-2021 15:15 ]
PSN-id: Chrasher
Ondertussen heb ik een nieuwe datum in de Dreamland webshop.
27 februari zou ik de PS5 kunnen ophalen. Daar verandering?
Dan moet ik hem eerst bestellen en dat moet aan de balie.. Dan mogen ze me morgen bellenChrasher schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:14:
[...]
Je wordt gebeld want het afhalen gebeurt alleen op bestelling en afspraak. Ze mogen maar een x aantal mensen binnen hebben per half uur. Legitimatie wordt ook gevraagd n.a.v. de naam op de bestelling.
bij mij nog steeds op "bestelling geregistreerd" en leverdatum morgen, maar twijfel er sterk aan of dat het geval zal zijn_skyhopper_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Levering vertraagd_skyhopper_ schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Verwachte leveringsdatum26/02/2021
Aan de balie zal je hem niet mogen bestellen, want het is alleen click & collect (of het moet BE zijn)Shaker74 schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:00:
[...]
Dan moet ik hem eerst bestellen en dat moet aan de balie.. Dan mogen ze me morgen bellen
En ik weet ook niet of nu nog bestellen zin heeft. Ze hebben net een mega-levering gehad, ik kan me voorstellen dat Sony zijn pijlen nu op andere winkels gaat richten om daar de pre-orders weg te halen en dat MM nu gewoon 1 of 2 maanden niets meer krijgt.
Kijk wmb mag iedereen alles proberen, maar ik denk dat dit echt een gevalletje is van leveringen uit het verleden zeggen niets over leveringen in de nabije toekomst.
[ Voor 12% gewijzigd door Gomez12 op 25-02-2021 16:12 ]
Na lekker chill te hebben gewacht, vandaag opgebeld door GM Zoetermeer. Mag mijn digital edition volgende week ophalen. Pre-order geplaatst op 21/11/2020. Gaat al hard dus daar bij GM. Komt toevallig dezelfde dag binnen als mijn nieuwe bank voor de woonkamer... Bijzondere dag dus. 
Succes aan iedereen die nog aan het wachten/jagen/zoeken/lurken is.
[ Voor 4% gewijzigd door Phntm op 25-02-2021 16:28 ]
Veel plezier met je nieuwe bank!!Komt toevallig dezelfde dag binnen als mijn nieuwe bank voor de woonkamer... Bijzondere dag dus.
[ Voor 18% gewijzigd door _skyhopper_ op 25-02-2021 16:31 ]
Woah. Nice. Ik heb 9-11-2020 bij GM te Utrecht een pre-order geplaatst. Maar helaas nog nieks. 🙈Phntm schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:27:
Na lekker chill te hebben gewacht, vandaag opgebeld door GM Zoetermeer. Mag mijn digital edition volgende week ophalen. Pre-order geplaatst op 21/11/2020. Gaat al hard dus daar bij GM. Komt toevallig dezelfde dag binnen als mijn nieuwe bank voor de woonkamer... Bijzondere dag dus.
Mijn rug en billen zullen het ervaren!
Ook een digital edition? Daar zijn minder pre-orders van geplaatst. En het verschilt natuurlijk ook per winkel hoeveel bestellingen ze daar hebben staan. Ik ben in ieder geval positief verrast dat ik nu al aan de beurt was.4acesNL schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:31:
[...]
Woah. Nice. Ik heb 9-11-2020 bij GM te Utrecht een pre-order geplaatst. Maar helaas nog nieks. 🙈
Mediamarkt Turnhout lag de digital deze week zomaar in de rekken.
Oh, haha. Disk versie. Ach, ik wacht geduldig en kijk hier eh, iedere dag naar de gelukkigen die hem wel al hebben/ krijgen. Geniet er van.
Tjah ik ga niet de auto in om richting België te rijden voor een console... gewoon relaxed wachten. Al zullen er wel mensen zijn die dat graag doen...Ferry Bouman schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:37:
Mediamarkt Turnhout lag de digital deze week zomaar in de rekken.
@4acesNL Geeft het even wat tijd. Die mensen doen ook hun best. Op dit moment niet veel te beleven qua games. Ik heb Ghost of Tsushima al online aangeschaft en ga daarna nog Persona 5 Scramble aanschaffen zodra ik ghost of Tsushima heb uitgespeeld
Net bij MM Amsterdam noord een disk en digital edition opgehaald, preorder geplaatst op 1 dec
Volgens de voorraad checker ligt er een disk editie bij roermond op voorraad (staat op 1) ipv -getal
Showmodelprld schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 19:50:
Volgens de voorraad checker ligt er een disk editie bij roermond op voorraad (staat op 1) ipv -getal
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Eind november besteld bij MM Groningen. Werd gisteren gebeld dat ik m'n ps5 disk kon ophalen dus ben erg blij. Een maat van mij heeft (veel) eerder besteld bij Gamemania, maar die heeft nog steeds niets gehoord.
Weet iemand hoe ver GM is met het uitleveren?
Het ligt er echt aan welk filiaal voor GM blijkbaar... ik zie er al van september voor de disc maar ik zit in kortrijk op 8/8/20 en heb nog niets gehoord.Benniec schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:29:
Eind november besteld bij MM Groningen. Werd gisteren gebeld dat ik m'n ps5 disk kon ophalen dus ben erg blij. Een maat van mij heeft (veel) eerder besteld bij Gamemania, maar die heeft nog steeds niets gehoord.
Tot zover het verhaal dat ze op basis van besteldatum gingen uitleverenBenniec schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:29:

Inderdaad... ik ben er absoluut niet over te spreken. Klantenservice is ook niet echt behulpzaam deze beweren dat ze chronologisch uitleveren en beweren dat de informatie fake is die ik hier krijg. Dit hou je toch niet voor mogelijk?TrueGamer schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:18:
[...]
Tot zover het verhaal dat ze op basis van besteldatum gingen uitleveren
Inmiddels staat mijn Dreamland order terug op "In behandeling"
Hier is mijn status ook veranderd naar “in behandeling”. Wat zegt je datum?D-rez schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:06:
Inmiddels staat mijn Dreamland order terug op "In behandeling"
DE staat ook terug beschikbaar precies op site van Dreamland
Nog altijd 26/02_skyhopper_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:13:
[...]
Hier is mijn status ook veranderd naar “in behandeling”. Wat zegt je datum?
Nee je hebt geen Pre-order geplaatst want dan had je de PS5 op 19-11-2020 gehadPhntm schreef op donderdag 25 februari 2021 @ 16:27:
Je hebt een bestelling geplaatst voor een nalevering

Daarentegen gefeliciteerd
Xbox series X is sinds eind januari 3 keer online gekomen bij Bol. Je zou verwachten dat er op z'n minst 1 of 2 leveringen met playsation 5's zouden zijn in deze tijdspanne.
Vanmorgen is de PS5 digital geleverd die ik afgelopen week bij Amazon.nl had besteld. Zoon heeft besloten deze te houden en de Wehkamp bestelling gaat naar de Tweaker voor uiteraard het normale bedrag.
Console uitgepakt, wat een enorm groot ding. Dit was al bekend, tenminste van verhalen, maar ik moet zeggen daar is niks gelogen aan. Extreem stil, dus geluk met de ventilator lijkt het.
Bedankt @MelvinW ! Dankzij de Telegram groep is het gelukt om ertussen te komen.
Console uitgepakt, wat een enorm groot ding. Dit was al bekend, tenminste van verhalen, maar ik moet zeggen daar is niks gelogen aan. Extreem stil, dus geluk met de ventilator lijkt het.
Bedankt @MelvinW ! Dankzij de Telegram groep is het gelukt om ertussen te komen.
Veel plezier met spelen, denk dat je zoontje er veel plezier mee gaat hebben.Pannekoek81 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:20:
Vanmorgen is de PS5 digital geleverd die ik afgelopen week bij Amazon.nl had besteld. Zoon heeft besloten deze te houden en de Wehkamp bestelling gaat naar de Tweaker voor uiteraard het normale bedrag.
ps. Die van de wehkamp al verkocht?
[ Voor 6% gewijzigd door anandovic8312 op 26-02-2021 10:23 ]
"Ja", aan iemand anders van Tweakersanandovic8312 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 10:20:
[...]
Veel plezier met spelen, denk dat je zoontje er veel plezier mee gaat hebben.
ps. Die van de wehkamp al verkocht?
Bedankt, ik ga er ook vanuit. Ik heb hem niet meer gehoord sinds de DHL weg is gereden.
Iig t/m 13-9 want ik heb hem daar net opgehaald.Benniec schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 01:29:
Ze worden chronologisch toegewezen op basis van een landelijke lijst, hoe snel elk filiaal contact op neemt kan heel erg verschillen dus je hoeft hem niet per sé eerder thuis te hebben dan mensen die later gepreorderd hebben.Joris8580 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 07:23:
[...]
Inderdaad... ik ben er absoluut niet over te spreken. Klantenservice is ook niet echt behulpzaam deze beweren dat ze chronologisch uitleveren en beweren dat de informatie fake is die ik hier krijg. Dit hou je toch niet voor mogelijk?
Over Wehkamp gesproken... mensen al wat meer gehoord de afgelopen dagen?
Een chat levert niet meer op dan de standaard antwoorden, dat er nog afgewacht moet worden.
Een chat levert niet meer op dan de standaard antwoorden, dat er nog afgewacht moet worden.
Volgens een medewerker volgt er komende week weer een levering. Vanmorgen contact gehad, exacte dag is onbekend. Er zijn der mate veel orders gedaan dat ze een deel al hebben geannuleerd. De rest wacht nog of heeft een leverdatum.pelidee schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:17:
Over Wehkamp gesproken... mensen al wat meer gehoord de afgelopen dagen?
Kijk daar hebben we wat aan, een simpele mail met meer info zou al heel veel 'gezeur' schelen aan hun klantenservice. Maar goed, zal de strategie zijn die ze kiezen.Pannekoek81 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:22:
[...]
Volgens een medewerker volgt er komende week weer een levering. Vanmorgen contact gehad, exacte dag is onbekend. Er zijn der mate veel orders gedaan dat ze een deel al hebben geannuleerd. De rest wacht nog of heeft een leverdatum.
Laten we het hopen dat iedereen die nu nog een 'wacht op goedkeuring' of 'uitverkocht (pre-sale)' er volgende week dan eentje krijgt
Top!
Laat vanavond even weten of je je console vandaag bent mogen gaan ophalen.
haha. Wehkamp. Dat wordt weer bellen en te horen krijgen nee hoor die hebben we niet want dan had IK dat wel gewetenPannekoek81 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 11:22:
[...]
Volgens een medewerker volgt er komende week weer een levering. Vanmorgen contact gehad, exacte dag is onbekend. Er zijn der mate veel orders gedaan dat ze een deel al hebben geannuleerd. De rest wacht nog of heeft een leverdatum.
aangepast bij mijn naar "onderweg" en tracking code ontvangen, ziet er goed uit!_skyhopper_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 08:13:
[...]
Hier is mijn status ook veranderd naar “in behandeling”. Wat zegt je datum?
Waitkamp....Shaker74 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:40:
[...]
haha. Wehkamp. Dat wordt weer bellen en te horen krijgen nee hoor die hebben we niet want dan had IK dat wel geweten
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Thuislevering voor vandaag?Aroha schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 13:44:
[...]
aangepast bij mijn naar "onderweg" en tracking code ontvangen, ziet er goed uit!
Mocht je trouwens nog een PS5 Accessoire zoeken, bijv. een Pulse 3D, bundels samen met een controller of bijv. aanbiedingen omtrent ps5 met korting. Die worden ook geplaatst in het kanaal
https://t.me/s/ps5accessoire
O ja, en we hebben bijna 9000 leden in ons PS5 Stock Alerts kanaal!
https://t.me/s/ps5voorraad
https://t.me/s/ps5accessoire
O ja, en we hebben bijna 9000 leden in ons PS5 Stock Alerts kanaal!
Gisteren had de klantendienst aan mijn vrouw gezegd dat alle PS5 leveringen met een dag waren uitgesteld.
De mijne komt in een Colruytwinkel toe. Ik ga er dan ook maar van uit dat hij daar pas morgen zal zijn.
Mijn zoon (en ik zelf) zullen nog een dagje geduld moeten hebben.
denk ook dat je hem morgen kan ophalen, hier ook eentje blij maken met het goede nieuws._skyhopper_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:37:
[...]
Gisteren had de klantendienst aan mijn vrouw gezegd dat alle PS5 leveringen met een dag waren uitgesteld.
De mijne komt in een Colruytwinkel toe. Ik ga er dan ook maar van uit dat hij daar pas morgen zal zijn.
Mijn zoon (en ik zelf) zullen nog een dagje geduld moeten hebben.
staat hier nog altijd 'in behandeling' dus ik verwacht niet dat ik hem dit weekend al ga hebben_skyhopper_ schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 12:05:
[...]
Top!
Laat vanavond even weten of je je console vandaag bent mogen gaan ophalen.
Ik kreeg net een sms dat ik mijn ps5 disc edition mag ophalen bij GM pre order van 8/8/2020.
Toch nog eve gebeld naar GM voor alle zekerheid. En het bleek te kloppen!
Eindelijk game time!
Succes nog met de hunt iedereen mijne is eindelijk bijna afgelopen!
Morgen ga ik er om. Ik blijf dit topic nog een beetje volgen met een half oog tussen het gamen door... ik kan het amper geloven.
Eindelijk game time!
Morgen ga ik er om. Ik blijf dit topic nog een beetje volgen met een half oog tussen het gamen door... ik kan het amper geloven.
Zojuist een pre-order kunnen doen bij de mediamarkt in Enschede, hij kon me helaas niet vertellen op welk nummer ik stond, maar ik sta er iig op, in Hengelo was het niet mogelijk.
Zag je naam hier een paar keer passeren, je was duidelijk aant aftellen. Veel game plezier!Joris8580 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:10:
Ik kreeg net een sms dat ik mijn ps5 disc edition mag ophalen bij GM pre order van 8/8/2020.
Eindelijk game time!
Goed om te zien dat ze voorruit gaan. Elke stap is eentje dichter naar 18/9/2020
18/9/2020?Thydras schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Zag je naam hier een paar keer passeren, je was duidelijk aant aftellen. Veel game plezier!
Goed om te zien dat ze voorruit gaan. Elke stap is eentje dichter naar 18/9/2020
Staan momenteel 33 reserveringen voor Disc en 55 voor Digital bij Enschede, dus als je die zojuist geplaatst hebt, dan is dat wel een goede indicatieanandovic8312 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:18:
Zojuist een pre-order kunnen doen bij de mediamarkt in Enschede, hij kon me helaas niet vertellen op welk nummer ik stond, maar ik sta er iig op, in Hengelo was het niet mogelijk.
Thanks, het ligt er echt aan welk filiaal je zit hoor. Ik neem aan dat jij ook op een disc wacht?Thydras schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Zag je naam hier een paar keer passeren, je was duidelijk aant aftellen. Veel game plezier!
Mhm, die koptelefoons zat ik nou eigenlijk niet helemaal op de wachten. En de enige bundle zonder koptelefoon heb ik ook niet perse veel interesse in Fifa 21dNyw schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:42:
Cooblue is bezig met bundels online te gooien
zie; https://www.coolblue.nl/consoles/playstation5
Desondanks, goed vooruitzicht! Misschien dat er dan volgende week nog wat vanuit CB komt.
Hmm, ben benieuwd... Mail icon maar weer aangekliktdNyw schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:42:
Dit mag helemaal niet, ze moeten ook het losse product (EAN) aanbieden, dit is koppelverkoop. Gewoon de accessoires retourneren die je niet wilt met deze reden.dNyw schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:42:
Van koppelverkoop is sprake wanneer de leverancier de verkoop van een bepaald product afhankelijk stelt van de koop van een ander product. Het eerste product wordt het „koppelende” product genoemd, en het tweede het „gekoppelde” product.
[ Voor 27% gewijzigd door Jumpman op 26-02-2021 15:47 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit is puur om scalpers te weren. Om eerlijk te zijn vind ik het zodoende in dit geval helemaal niet erg.Jumpman schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:45:
[...]
Dit mag helemaal niet, ze moeten ook het losse product (EAN) aanbieden, dit is koppelverkoop. Gewoon de accessoires retourneren die je niet wilt met deze reden.
Die staan er ook gewoon bij.Jumpman schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:45:
[...]
Dit mag helemaal niet, ze moeten ook het losse product (EAN) aanbieden, dit is koppelverkoop. Gewoon de accessoires retourneren die je niet wilt met deze reden.
Tja, scalpers verkopen die bundel gewoon door met winst. Dit is vooral om de retailer meer winst te bezorgen (op accessoires zit zo'n 40% op de PlayStation 5 zelf bijna niets).D-rez schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 15:47:
[...]
Dit is puur om scalpers te weren. Om eerlijk te zijn vind ik het zodoende in dit geval helemaal niet erg.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |