Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:18

OMD

gerjan10 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 22:54:
https://smilelife-shop.com/

Deze webshop claimt ps5's op voorraad te hebben.
Geen KvK gevonden, webshop gehost in het buitenland. Alles wijst erop dat dit hardstikke fake is.
Ik heb er gelijk een melding van gemaakt, willen jullie dit ook doen? Zou het zuur vinden als mensen hier in trappen ...
Haha, KVK nummer op de website is van MediaMarkt :o

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Eindelijk staat mijn PS5 van Dreamland op in behandeling. Dat zal dus deze week worden. *O*

Mijn hunt is over. Veel succes nog allen.

Trouwens er is nog nieuwe voorraad beschikbaar (per BE stock bot)

https://www.dreamland.be/...igital-edition-wit-125033

[ Voor 35% gewijzigd door Santiago2019 op 24-02-2021 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
Santiago2019 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 07:58:
Eindelijk staat mijn PS5 van Dreamland op in behandeling. Dat zal dus deze week worden. *O*

Mijn hunt is over. Veel succes nog allen.

Trouwens er is nog nieuwe voorraad beschikbaar (per BE stock bot)

https://www.dreamland.be/...igital-edition-wit-125033
Ik zie het, enkel de digital wel. Het is voor de rappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-07 17:49
Joris8580 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:19:
[...]

alweer weg:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Joris8580 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:19:
[...]

Niet meer verkrijgbaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _skyhopper_
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 14-03-2023
Vrijdag lid geworden van alle telegramgroepen en deze morgen al kunnen bestellen bij Dreamland.
Mijn zoon was blij! Vrijdag wordt de PS geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-07 11:03
_skyhopper_ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:30:
Vrijdag lid geworden van alle telegramgroepen en deze morgen al kunnen bestellen bij Dreamland.
Mijn zoon was blij! Vrijdag wordt de PS geleverd.
Hoort Dreamland in de telegram groep? Dacht dat het enkel NL winkels waren?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-07 12:40
Hij kwam voorbij in de Belgische telegram groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-07 11:29
anandovic8312 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:32:
Hij kwam voorbij in de Belgische telegram groep.
Heb je een linkje van deze groep? Zou ook graag lid worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-06 23:28
Sibert schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:37:
[...]

Heb je een linkje van deze groep? Zou ook graag lid worden
https://t.me/PS5BE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RensVerlaak
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:41
Gisteren is het mij gelukt om de digital edition te bemachtigen via Amazon.nl, deze komt vanavond binnen. Wat zal mijn schoonbroer hier blij mee zijn. }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandovic8312
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-07 12:40
Die dus, ik zat nog achter het stuur :), kwam eigenlijk tot nu toe alleen maar mediamarkt België tegen, en was in de veronderstelling dat dreamland niet naar Nederland verzend, tenminste dat is bij lego wel zo dacht ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23:22
Gisteren mijn bestelling van Nedgame ontvangen en het werkt allemaal top! Qua prijs betaal je misschien iets meer (als je de adviesprijzen bij elkaar optelt niet eens volgens mij), maar een redelijk snelle levering en de "kleine" ondernemer wat gunnen in deze barre tijden is ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
RensVerlaak schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 08:53:
Gisteren is het mij gelukt om de digital edition te bemachtigen via Amazon.nl, deze komt vanavond binnen. Wat zal mijn schoonbroer hier blij mee zijn. }:O
jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Mensen nog wat updates over hun Wehkamp bestelling?
Las een bericht op twitter dat er gisteren ook mensen gebeld zijn door Wehkamp, dat hun playstation er aan komt en dat ze moeten betalen met Afterpay.

Hier nog wachten op goedkeuren, terwijl er gisteren ook weer een aantal mensen annuleringen hebben ontvangen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dimitrive
  • Laatst online: 24-02-2021
pelidee schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:15:
Mensen nog wat updates over hun Wehkamp bestelling?
Las een bericht op twitter dat er gisteren ook mensen gebeld zijn door Wehkamp, dat hun playstation er aan komt en dat ze moeten betalen met Afterpay.

Hier nog wachten op goedkeuren, terwijl er gisteren ook weer een aantal mensen annuleringen hebben ontvangen.
Gister is mijn status veranderd van "Wachten op goedkeuring" naar "uitverkocht - pre release". Wat ik begreep van Wehkamp is dat mijn order nu is goed gekeurd en dat ze nu aan het kijken zijn of ze mijn order met de voorraad kan matchen. We krijgen sowieso bericht deze week werd mij gemeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Order van Amazon.nl van gisterochtend wordt vanuit Duitsland verstuurd.
Hier staan ze vanmiddag tussen 16 en 19 voor de deur krijg ik net van DHL bevestigd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

Deze morgen via dreamland.be een digitale versie gereserveerd voor mijn collega (ik wil zelf de dsik version). Normaal zou ik ze 26/2 op kunnen halen in mijn lokale Colruyt volgens de bevestigingsmail.

Ben benieuwd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xstreamdigital
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-07 09:39
D-rez schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:48:
Deze morgen via dreamland.be een digitale versie gereserveerd voor mijn collega (ik wil zelf de dsik version). Normaal zou ik ze 26/2 op kunnen halen in mijn lokale Colruyt volgens de bevestigingsmail.

Ben benieuwd.
Ik ben ook opzoek voor de Disk versie. Helaas kan je ze niet pre orderen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

Xstreamdigital schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:52:
[...]

Ik ben ook opzoek voor de Disk versie. Helaas kan je ze niet pre orderen online.
Ik had ze afgelopen vrijdag misschien bijna, alleen had ik blijkbaar de kaartlezer voor mijn betaalpas niet bij 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _skyhopper_
  • Laatst online: 14-03-2023
D-rez schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 09:48:

Ben benieuwd.
Hier hetzelfde... Achteraf gezien had ik beter voor online betalen gekozen met thuislevering. Ik heb vroeger bij afhaling al twee keer voorgehad dat ik nadien een mail kreeg dat ze het toch niet kunnen leveren of dat er geen voorraad meer is en dat de bestelling vervalt. Met spanning afwachten dus tot vrijdag!

Ik heb gebeld naar de klantendienst maar ik kon de verzendwijze / betaling niet meer aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

Heeft iemand al een melding gehad van MM Leidschendam?
Ik had al aan de beurt moeten zijn maar ik heb nog niets gehoord. Winkel kan mij niet helpen, dat is het meest irritante omdat je natuurlijk hebt aanbetaald.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
OMD schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:33:
Ik had al aan de beurt moeten zijn maar ik heb nog niets gehoord. Winkel kan mij niet helpen, dat is het meest irritante omdat je natuurlijk hebt aanbetaald.
Wat dit betreft is MediaMarkt heel minimaal met hun info. Denk ook niet meer dat ze het op deze manier gaan doen volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
OMD schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Is Rotterdam zuid. Zie een aantal posts boven mij. Daar zegt iemand dat hij gebeld is naar aanleiding van zijn pre-order op 19 december.
Oh ander filliaal. Dan heb ik niks gezegd. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiervandaan
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 10-07 10:40
OMD schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:33:
Ik heb zojuist MM Leidschendam gebeld om op de pre-order lijst te komen. Volgens deze medewerker ben ik op rond nummer 90 gezet. Afgelopen week hebben ze een grote voorraad binnen gehad. Als ze volgende keer weer zo'n voorraad binnen krijgen, zou ik er gelijk bij zitten. Volgens hem krijgen ze nieuwe voorraaden om de twee weken de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-07 16:47
hiervandaan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 10:52:
[...]

Ik heb zojuist MM Leidschendam gebeld om op de pre-order lijst te komen. Volgens deze medewerker ben ik op rond nummer 90 gezet. Afgelopen week hebben ze een grote voorraad binnen gehad. Als ze volgende keer weer zo'n voorraad binnen krijgen, zou ik er gelijk bij zitten. Volgens hem krijgen ze nieuwe voorraaden om de twee weken de laatste tijd.
Op ps5-nieuws.nl staat Leidschendam op -50 (disc). Lijkt dus niet helemaal te kloppen deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiervandaan
mannetje19 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:48:
[...]

Op ps5-nieuws.nl staat Leidschendam op -50 (disc). Lijkt dus niet helemaal te kloppen deze site.
Misschien is deze site niet helemaal up to date, maar het kan natuurlijk ook zijn dat er vanmorgen veel mensen gebeld hebben naar dit filiaal om weer op de pre-order lijst te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 01-07 17:44
hiervandaan schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Misschien is deze site niet helemaal up to date, maar het kan natuurlijk ook zijn dat er vanmorgen veel mensen gebeld hebben naar dit filiaal om weer op de pre-order lijst te komen.
Terwijl 'officieël' je volgens mij helemaal niet meer op de pre-order lijsten kunt komen. Heb het online al een aantal keer geprobeerd en ook met mijn filiaal gebeld maar ze zeggen allemaal dat het niet meer mogelijk is :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiervandaan
MelleJ schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Terwijl 'officieël' je volgens mij helemaal niet meer op de pre-order lijsten kunt komen. Heb het online al een aantal keer geprobeerd en ook met mijn filiaal gebeld maar ze zeggen allemaal dat het niet meer mogelijk is :'(
Volgens verschillende berichten in die Telegram app ligt het er echt aan welk filiaal je belt en welke medewerker je aan de lijn krijgt. Ik zou er gewoon een aantal bellen bij jou in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjan10
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08-2021
mannetje19 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 11:48:
[...]

Waar zie je dat als ik vragen mag, de voorraad bij bepaalde vestigingen? Kan je dit ook zien van de vestiging in Ede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zojuist contact opgenomen met Mediamarkt Amersfoort, maar die zeggen dat telefonisch nu een pre-order plaatsen niet mogelijk is. Blijkbaar moet je een beetje geluk hebben met wie je aan de lijn krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

gerjan10 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Waar zie je dat als ik vragen mag, de voorraad bij bepaalde vestigingen? Kan je dit ook zien van de vestiging in Ede?
https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-07 14:11
Gebeld met MM Duiven. Ze nemen geen telefonische pre-orders aan. Op dit moment zitten ze op 100 disc versies en 60 digi versies in pre order. Ze krijgen er 10 a 15 per keer binnen. Dat laatste schrik wel een beetje van. Had verwacht dat ze er meer zouden krijgen. Als ik dus nr. 101 zou worden ben ik waarschijnlijk over 20 weken aan de beurt. Tsja. Ik denk dat het dus niet zoveel zin heeft.

De voorraad via ps5 supply kloppen dus absoluut niet. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:09
Ook bij MM Den Bosch hoef je het niet te proberen. Nemen telefonisch geen pre-orders aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 20:56
Hij is hier nu weer op voorraad (weet niet voor hoelang) maar je moet een leveringsadres in België hebben (ze verzenden niet naar Nederland).

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ik denk dat de kans op ergens een ‘pre order’ te plaatsen vrij klein is in gelijk welke keten of winkel omdat het nu ook niet meer om pre orders gaat maar meer om na bestellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
knorde schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Hij is hier nu weer op voorraad (weet niet voor hoelang) maar je moet een leveringsadres in België hebben (ze verzenden niet naar Nederland).
Zal weer voor de rappen zijn.

Edit:

Je kunt hem in het winkelmandje zetten maar het artikel is niet voorradig

[ Voor 12% gewijzigd door Joris8580 op 24-02-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xstreamdigital
knorde schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Jammer dat het weer geen disk versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Xstreamdigital schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:52:
[...]

Jammer dat het weer geen disk versie is.
Zie even post boven jou post hij lijkt op voorraad te zijn maar je kan hem i je winkelmandje doen maar niet naar check out.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xstreamdigital
Joris8580 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 12:56:
[...]

Zie even post boven jou post hij lijkt op voorraad te zijn maar je kan hem i je winkelmandje doen maar niet naar check out.
Het gaat enkel om digitale versie. Waar ik helaas niets mee ben. En helaas blijft het elders overal stil. Vooral Coolblue en bol.com vind ik verdacht stil. Die lijken mij te wachten op genoeg voorraad. En daarna pas een drop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20

Joran

<3 natalee

Xstreamdigital schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:14:
[...]

Het gaat enkel om digitale versie. Waar ik helaas niets mee ben. En helaas blijft het elders overal stil. Vooral Coolblue en bol.com vind ik verdacht stil. Die lijken mij te wachten op genoeg voorraad. En daarna pas een drop.
Ook amazon.nl qua disc-versie vind ik erg stil

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-07 06:55
Excuus als dit al gemeld was maar Power Unlimited heeft nu een eigen voorraadchecker voor de PS5:

https://www.pu.nl/artikel...-je-nu-een-playstation-5/

[ Voor 5% gewijzigd door Timothy3000 op 24-02-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xstreamdigital
Joran schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 13:18:
[...]

Ook amazon.nl qua disc-versie vind ik erg stil
Inderdaad, had na de drop van Digitale kort daarna eigenlijk drop van disk verwacht. Maar helaas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
[...]

Ja klopt ik ben met digital ook niet veel... maar ben gelukkig bijna aan de beurt bij GM eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
[...]

Had ook een lichte voorkeur voor de disk versie maar ben al lang tevreden dat ik er een heb. Einde van het jaar waarschijnlijk uitkijken naar een disk versie. Of eventueel wanneer er nieuwe modellen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
Vanochtend paar Drops in Duitsland geweest in Müller.de (ca 9 uur) en rond iets voor 10 in saturn.de. Bij Müller waren het losse consoles en verscheidene bundles bij Saturn. Heb in beide geen chance gehad, bij Muller natuurlijk geen account 😔.
De site van Muller ging na luttele minuten ook plat 🤣 eigenlijk grappig om te zien de chaos om een console.

Ik vraag me af of het überhaupt loont voor de 'kleinere spelers' om deze (online) aan te bieden. Als je site telkens plat gaat, je hotline rood gloeiend staat, ..

PS zijn er expectations wanneer amazon.de zou droppen?

Veel jaagplezier verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

Er stond net op amazon.nl bij de disc versie een 'available from these sellers'. Helaas opende er een lege sidebar.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:51
Joran schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 14:30:
Er stond net op amazon.nl bij de disc versie een 'available from these sellers'. Helaas opende er een lege sidebar.
Dat was 1tje van €1000 ja :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran

Joran

<3 natalee

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2021 16:15 ]

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMD

OMD

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 24-02-2021 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
De beste kans om een ps5 redelijk snel te bemachtigen is via MM ze hebben voor de tweede keer deze week een flinke levering (disk versie) gekregen!!! Zelf sommige winkels zijn door de reserveringen heen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Laatst online: 10-07 11:49
Wat ik dan niet snap is waarom die voorraad dan niet online bij de (lokale) winkel / vestiging zelf komt als afhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

BOEFJE_NL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:12:
Wat ik dan niet snap is waarom die voorraad dan niet online bij de (lokale) winkel / vestiging zelf komt als afhalen...
Ik denk niet dat ik je begrijp maar de voorraad is binnengekomen bij MediaMarkt Nederland. In het hoofd magazijn. Dit duurt ongeveer 1 a 2 weken voordat het volledig is verdeeld onder de filialen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BOEFJE_NL
  • Laatst online: 10-07 11:49
Dat is het antwoord wat ik zocht haha. Centraal, niet online -> lokaal, niet online. Je kunt namelijk online laten bezorgen maar ook zien of er voorraad vrij is gegeven per lokale vestiging. Alles staan nog op geen voorraad.

Ik vraag mij dus vooral af wat er dus centraal is binnen gekomen ook (deels) online verkocht gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

BOEFJE_NL schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 16:20:
Dat is het antwoord wat ik zocht haha. Centraal, niet online -> lokaal, niet online. Je kunt namelijk online laten bezorgen maar ook zien of er voorraad vrij is gegeven per lokale vestiging. Alles staan nog op geen voorraad.

Ik vraag mij dus vooral af wat er dus centraal is binnen gekomen ook (deels) online verkocht gaat worden.
In 1 week 5000 stuks maar nog niet alle pre-orders zijn uitgeleverd. Zal dus vooralsnog niets in voorraad komen.

Staan nog 870 stuks van de disc edition in pre-order.

[ Voor 4% gewijzigd door OMD op 24-02-2021 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
https://www.mediamarkt.nl/static/assets/json/marketids.json

https://api.mediamarktsat...bP8VgZo67k9y6AjOtR2lqWG4O

Bovenste link is van outlet is oftewel winkel code

Onderste link is de actuele stock/voorraad/bestellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
Jeetje wat gaat MediaMarkt opeens hard. Maar ben nog steed niet gebeld. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pessimist07
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08-2021
Bol.com verkoper nexus; levering 1-2 weken...

lijkt fake?

430 euro voor disk

[ Voor 15% gewijzigd door pessimist07 op 24-02-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
Bol.com dropte net, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
pessimist07 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:19:
Bol.com verkoper nexus; levering 1-2 weken...

lijkt fake?
fake of niet, bestellen was niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
FireBladeX schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:19:
[...]

fake of niet, bestellen was niet mogelijk.
Heb via ideal betaald dus ik geloof wel dat het kon.
Edit: staat dat ie 8 maart wordt bezorgd en ik heb 430 euro betaald (op het plaatje staat een disc).

[ Voor 18% gewijzigd door Brabants op 24-02-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Laatst online: 09-07 21:51
Brabants schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:20:
[...]

ik kreeg hem in het winkelwagentje, maar die werd bij betalen leeg gemaakt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Een wederverkoper ja met nul reviews, net online, onder de verkoopprijs. Hoeveel bellen moeten afgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pessimist07
[...]

Ben benieuwd of je hem krijgt... is nieuwe verkoper zonder beoordelingen en verkoopt onder de prijs :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
niet dat ik zie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokbrood89
  • Laatst online: 30-06-2022
Joosie200 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Een wederverkoper ja met nul reviews, net online, onder de verkoopprijs. Hoeveel bellen moeten afgaan.
Precies dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
[...]

Dan hoop ik dat het niet fake is voor je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 16:15
[...]

Mij ook niet gelukt, misschien maar 1 op "voorraad"?

Los daarvan grote kans dat het fake is maar via bol kan je een gokje wagen. Mijn ervaring is dat Bol het wel netjes regelt mocht het toch niet goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbbg
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-09-2021
j.f.otten schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:21:
[...]

ik kreeg hem in het winkelwagentje, maar die werd bij betalen leeg gemaakt
Hier hetzelfde, toen nog een keer geprobeerd en kwam ik er door heen en heb betaald.

ik neem aan dat als het fake is Bol.com niet moeilijk gaat doen over geld terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
pessimist07 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:21:
[...]

Ben benieuwd of je hem krijgt... is nieuwe verkoper zonder beoordelingen en verkoopt onder de prijs :O
Klinkt als een probleem voor Bol.com als zij hem niet kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-07 16:15
Mrbbg schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:22:
[...]

Hier hetzelfde, toen nog een keer geprobeerd en kwam ik er door heen en heb betaald.

ik neem aan dat als het fake is Bol.com niet moeilijk gaat doen over geld terug?
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-05 11:18

kevinr1

Dude?

BAM!
Wel besteld, wel betaald! Ik was echt turbo snel. Ik denk dat ik binnen 3 seconden in m'n winkelmandje had geplaatst, ingelogd was, en daarna op 'betalen' gedrukt.

Bewijs:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JF2CqnLHgUUEsZ3IQra9Da7KJGQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hvYwkXL5VHAIg3O9wbAWGAwo.png?f=fotoalbum_large

Life is meant to be experienced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 20:02

siemenz

Koetje

kevinr1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:23:
BAM!
Wel besteld, wel betaald! Ik was echt turbo snel. Ik denk dat ik binnen 3 seconden in m'n winkelmandje had geplaatst, ingelogd was, en daarna op 'betalen' gedrukt.

Bewijs:

[Afbeelding]
prettige wedstrijd ;w

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KSettenbandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 09:43
Mrbbg schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:22:
[...]

Ooit ook een gaming muis gekocht via een 3e partij. Volgens mij geregistreerd op hetzelfde adres.
Kwam erachter dat een begeleid wonen groep op het adres geregistreerd staat...

Netjes geld terug gekregen van Bol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
KSettenbandje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:25:
[...]

Ooit ook een gaming muis gekocht via een 3e partij. Volgens mij geregistreerd op hetzelfde adres.

Begeleid Wonen
Borgerderstraat 11 - 13 in je verwacht het niet... Nooitgedacht

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-07 14:22
BAM!

Bewijs:

[Afbeelding]
Je bent dus misschien wel de snelst genaaide persoon ooit van NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokbrood89
  • Laatst online: 30-06-2022
BAM!

Bewijs:

[Afbeelding]
Om welke versie gaat het? Disk of digitaal? Dat stond er helemaal niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrbbg
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-09-2021
[...]

ahhh klinkt goed! Dan is het alsnog t proberen waard, je weet maar nooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
[...]

Zo te zien inderdaad een wooninstelling van curaXL. Ik denk dat ik ga cancelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methacus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-06 20:39
Naast het feit dat er hier €430,00 wordt gevraagd voor een product dat bij elke retailer voor € 499,99 over de toonbank gaat kloppen de specificaties van het product ook van geen kant op die specifieke pagina (500 gb ssd i.p.v. 825 gb, gewicht van 28 gram, etc).

Maar via Bol.com zal het inderdaad wel goedkomen met geld terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pessimist07
Stokbrood89 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Om welke versie gaat het? Disk of digitaal? Dat stond er helemaal niet bij.
Voorzien van disc lade (staat in de tekst) 😄

Haha maar ik denk oprecht dat het een fictieve versie is 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijkiedijkie
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-04 18:55
Bij mij lukte het tot de betaling,,,,, en toen was ie weg kreeg de melding dat hij niet aangeboden werd bij Bol? Snap er niets meer van maar blijf het proberen. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-07 20:06
pessimist07 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:28:
[...]

Voorzien van disc lade (staat in de tekst) 😄

Haha maar ik denk oprecht dat het een fictieve versie is 😉
Benieuwd of ie meer dan een lege doos krijgt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dijkiedijkie
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-04 18:55
En een PS4 in de doos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brabants
Inmiddels twee keer doorheen gekomen: Amazon fr werd gecanceld en deze van Bol lijkt nep.
We komen steeds dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Brabants schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:31:
Inmiddels twee keer doorheen gekomen: Amazon fr werd gecanceld en deze van Bol lijkt nep.
We komen steeds dichterbij.
Driemaal is scheepsrecht (y)

Maar dan bij een echte drop verkocht door Bol zelf en niemand anders. Kan niet anders dan dat Coolblue en Bol hun voorraad dusdanig proberen aan te vullen voor ze los gaan met een nieuwe verkoopronde?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Amazon.nl bestelling van gisteren word zo dadelijk geleverd, deze gaat naar een maatje van me 👍🏼👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prld
0619tje schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:34:
Amazon.nl bestelling van gisteren word zo dadelijk geleverd, deze gaat naar een maatje van me 👍🏼👍🏼
Ik ben toch je maat:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-07 00:29

hmr

Waarom heb ik geen maten die mijn een ps5 verkopen? Of gaat er bij jullie ook gewoon een opslag van 100 piek bij vrienden bovenop :p.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

mbt de bestelling op bol.com van zojuist met 'nexus' als leverende partij:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7fGo7AZRPpFXxTpcWcEQFuP8uHw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/wPgEnSThpyvIuggjmOZc1LyI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
Overigens zit je als klant helemaal safe bij Bol. Inmiddels zijn er al door meerdere klanten meldingen van het bedrijf gemaakt bij de klantenservice, Bol gaat er achteraan en zorgt dat iedereen zijn geld terug krijgt. Bovendien worden je gegevens niet naar NEXUS (het bedrijf dat de PS5 verkocht) verstuurd, hoorde ik net van de klantenservice van Bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:25
Maurice_1984 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:27:
[...]

Je bent dus misschien wel de snelst genaaide persoon ooit van NL
hahaha dat mensen dit ook geloven hé.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevinr1

kevinr1

Dude?

Amaze86 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:49:
[...]

hahaha dat mensen dit ook geloven hé.
Sorry hoor, als ik een melding zie dat ik een ps5 kan kopen, dan koop ik direct.
In alle adreline om zo'n ding maar te bemachtigen hou ik me niet bezig met details zoals details vd verkoper en incorrecte verkoopprijs.

De vorige ps5 bij Nedgame was een bundelpakket, die kostte 540 voor een ps5 zonder disk en daarbij kreeg je nog een controller en wat andere zaken.

Het is niet dat ik het geloof. Maar als je een melding krijgt over een drop, ga je niet elk dingetje nachecken, je gaat betalen en hopen dat jij een ps5 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
kevinr1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:52:
[...]

Sorry hoor, als ik een melding zie dat ik een ps5 kan kopen, dan koop ik direct.
In alle adreline om zo'n ding maar te bemachtigen hou ik me niet bezig met details zoals verkoper en prijs.

De vorige ps5 bij Nedgame was een bundelpakket, die kostte 540 voor een ps5 zonder disk en daarbij kreeg je nog een controller en wat andere zaken.

Het is niet dat ik het geloof. Maar als je een melding krijgt over een drop, ga je niet elk dingetje nachecken, je gaat betalen en hopen dat jij een ps5 krijgt.
Precies dit, cancelen kan altijd nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertyfield
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-06-2024
Mijn order via Bol is zojuist geannuleerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_85o-9ZESmObv4gaqJ3dAKK4X-Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zYm20mpswsQqJH8foNK34UXI.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
kevinr1 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 17:52:
[...]

In alle adreline om zo'n ding maar te bemachtigen hou ik me niet bezig met details zoals details vd verkoper en incorrecte verkoopprijs.

Ik had hoogst waarschijnlijk hetzelfde tegen gekomen hoor. Dus is helemaal niet zo dom van de persoon die ik nu quote... als er melding komt van een bot dat je kan kopen dan klik je en dan koop je zo snel mogelijk... dit is gewoon brute pech.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stefananas86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-05 00:37
Net gebeld door MM The Wall, kan de disc versie ophalen. Pre order van 03/12/20.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ozz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-07 12:21

Ozz

Ook besteld bij Bol.com. Zag er op het eerste oog vanwege de prijs al een beetje shady uit. Toch de gok genomen, je weet dat je bij Bol wel goed zit als het verkeerd gaat.

Contact opgenomen en ze hebben de bestelling geannuleerd. Geld is met enkele dagen terug op de rekening. Was te proberen allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:30
Beweging bij cyberport? Verzendkosten zijn afgerekend bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 17:11

lometje

Multimediant

Stefananas86 schreef op woensdag 24 februari 2021 @ 18:36:
Net gebeld door MM The Wall, kan de disc versie ophalen. Pre order van 03/12/20.
Niet veel later (15 december) gingen de winkels dicht en dan zou het pre-orderen ook gestopt moeten zijn. Daarmee lijkt het einde in zicht?
Pagina: 1 ... 417 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord