Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Precies dit. Ik hou mn hart vast en probeer nog niet te vroeg te juichen. Wel check ik mijn mail om de 2 seconde. Dat is ook niet goed voor je hart trouwens. Hahaha!!Pannekoek81 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:37:
Er doorheen komen bij de wehkamp is geen garantie voor levering.
Het is mij zojuist gelukt en daarna gaat je order naar een andere afdeling. Daar zien ze pas of er voldoende is binnengekomen. Per mail volgt vandaag een update.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Vrouw die ik kreeg zei al dat ik de 8e achter elkaar was bij haar, dus dat ze het artikelnummer inmiddels wel wist haha.
Staat nu ook gekoppeld onder mijn account, maar die vrouw gaf inderdaad aan beperkte voorraad, moet nog goedgekeurd worden en mogelijk komt er later nog een verzoek voor aanbetaling.
Maar goed.. niet geschoten is altijd mis
Zullen de PS5's op bol.com deze week dan eindelijk ook online komen?
haha als ik zo die fora volg lijkt het of ik de enige ben waar het nog niet gelukt isgerjan10 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:01:
Helaas weer niet gelukt.
Zullen de PS5's op bol.com deze week dan eindelijk ook online komen?
Ik heb ook nog niks hoor... en als ik de telegram groep moet geloven 15,5k anderen ook nog niet...siemenz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:02:
[...]
haha als ik zo die fora volg lijkt het of ik de enige ben waar het nog niet gelukt is
of die blijven bestellen voor de handel.bgeijsen schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Ik heb ook nog niks hoor... en als ik de telegram groep moet geloven 15,5k anderen ook nog niet...
Verwacht ik ook niet op korte termijn haha.
Toch Telegram goed in de gaten houden idd..
Ik had wat problemen met betalen dus ben benieuwd of mijn bestelling wordt verzonden of geannuleerd.
Idem, zie dit staan:ElGrandoNeuso schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:05:
Mijn Wehkamp order is goedgekeurd. Wordt morgen geleverd. Heb nog niet betaald overigens.
bezorging op 17 feb.
11:00 - 15:00 uur
Nog geen bevestiging in de email noch een betaalverzoek. Maar die komt vanzelf.
Misschien voor Bol dezelfde tactiek gebruiken die Coolblue wil doen, een loting. Dan heb je in ieder geval allemaal evenveel kans
Had jij zelf gebeld of werd je gebeld door wehkamp?ElGrandoNeuso schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:05:
Mijn Wehkamp order is goedgekeurd. Wordt morgen geleverd. Heb nog niet betaald overigens.
Hoe laat was jij er doorheen?ElGrandoNeuso schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:05:
Foto, anders is het niet gebeurd!ElGrandoNeuso schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:05:
Kreeg je een mail? Of gewoon in je account gekeken?
Volgens Coolblue zelf gaan ze niet meer loten. Maar ja Wehkamp zei ook tegen mij vanmiddag ook dat ze geen PS5's hadden en volgens dit forum is dat toch echt anders. Dus wat ik ervan moet geloven. Weet het niet.r_ketting schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:06:
[...]
Misschien voor Bol dezelfde tactiek gebruiken die Coolblue wil doen, een loting. Dan heb je in ieder geval allemaal evenveel kans

Congratz, hopelijk volgt de rest snel.

Ik hield mijn account in de gaten. Mail komt nog. Dus als ik in 1 keer alles moet betalen geen probleem.MrTuinstra schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Kreeg je een mail? Of gewoon in je account gekeken?
[ Voor 98% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:27 ]
Bij mij inmiddels ook! 11.00 - 15.00 uurElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:15:
Ook bij mij staat hij in me account met middag levering! 14.00 - 18:00
Wehkamp zelf telefonisch benaderd
ik heb ook gechat. maar ze moeten nog reageren bij me..... 12.38 een bericht gestuurd.. nog geen reactie.
Wel slim om de scalpers tegen te gaan.
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Afwachten dus tot we een melding krijgen dat er ergens voorraad is! En dan heel erg snel zijn!Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:10:
[...]
Volgens Coolblue zelf gaan ze niet meer loten. Maar ja Wehkamp zei ook tegen mij vanmiddag ook dat ze geen PS5's hadden en volgens dit forum is dat toch echt anders. Dus wat ik ervan moet geloven. Weet het niet.
Add me op Stadia: Gloogle
Order geplaatst op 14-11-2021
Vanavond ophalen!
Morgen licht hij bij een vriend van me!
Hopelijk vandaag of morgen ook gebeld worden door Zoetermeer dan heb ik alle orders eindelijk binnen hahaha.
Succes allemaal!
Ps ik ben zelf recentelijk voorzien door GM Delft!
Ik was heel snel. 12:45 Ik was er zo doorheen. Maar de beste dame zegt me glas hard (ondanks dat ik aangaf dat andere mensen er 1 konden bestellen) nee hoor, we hebben geen voorraad gekregen dan had ik dat vast wel geweten. Fijne dag. En daar zit je dan.. Wat kun je doen. Ben er wel ff klaar mee. Dat wel.r_ketting schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:20:
[...]
Afwachten dus tot we een melding krijgen dat er ergens voorraad is! En dan heel erg snel zijn!
Zooooo, die is pittig. hohoho...Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Ik was heel snel. 12:45 Ik was er zo doorheen. Maar de beste dame zegt me glas hard (ondanks dat ik aangaf dat andere mensen er 1 konden bestellen) nee hoor, we hebben geen voorraad gekregen dan had ik dat vast wel geweten. Fijne dag. En daar zit je dan.. Wat kun je doen. Ben er wel ff klaar mee. Dat wel.

Life is meant to be experienced
Heeeeel eerlijk snap ik het aan de andere kant ook wel!Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:35:
[...]
Ik was heel snel. 12:45 Ik was er zo doorheen. Maar de beste dame zegt me glas hard (ondanks dat ik aangaf dat andere mensen er 1 konden bestellen) nee hoor, we hebben geen voorraad gekregen dan had ik dat vast wel geweten. Fijne dag. En daar zit je dan.. Wat kun je doen. Ben er wel ff klaar mee. Dat wel.
Want hoevaak denk je dat die mensen klanten aan de telefoon hebben en ze stijf schelden of hele tijd zeuren en smeken om meer nieuws en of een playstation. Ik heb wel respect voor die mensen aan de telefoon!
had ik ook,Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:35:
[...]
klinkt als een afwijzing in de kroeg, "nee sorry ik heb al een vriend" en later op de avond staat ze met je maat te tongen
Ik denk dat wij dezelfde vrouw hadden gesproken. Net nog even gebeld, de vrouw die ik nu sprak, snapte er helemaal niks van dat haar collega zo kon zijn. Dus maar even aantekening in mijn account gezet...Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Mensen die in september besteld hebben wachten nog..
Als je die mail hebt gehad mag je er wel vanuit gaan dat je hem gaat krijgen ook. Hier nog niks ontvangen. Blijf de F5 spammen haha. Maja, ga van niks uit dan valt het sowieso mee.PascalS50 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:45:
Als je bij Wehkamp die betaalmail hebt gehad en betaald mag je er toch wel vanuit gaan dat hij komt? Of moet ik nog steeds minimaal blij zijn en zeker zijn als ik eenmaal betaling verwerkt en Track en Trace heb gehad?
Jij had de bestelling iets na 2en toch?Pukson schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:46:
[...]
Als je die mail hebt gehad mag je er wel vanuit gaan dat je hem gaat krijgen ook. Hier nog niks ontvangen. Blijf de F5 spammen haha. Maja, ga van niks uit dan valt het sowieso mee.
Die negatieve stock lijkt meer op een verdeelsleutelMathijsonly1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:51:
[...]
alright. maar hoe lees ik hier dat er stock aankomt dan?
[Afbeelding]
Zit je dan van af 9uur in de morgen onder werktijd op de site van Wehkamp op de Ctrl+F5 te rammen... Komt ie niet op de site maar moet je bellen of via de chat. Beetje jammer net gebeld en ze zijn op geen reservering lijst en ze weten nog niet wanneer ze nieuwe krijgen bel maar ff elke dag wordt er gezegd want ze komen niet op de site.
Oh, dat is ook zuur. Ooh oh oh oh.. Dit is wel naar om te lezen.dijkiedijkie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:01:
Grrr,pfff😠.
Zit je dan van af 9uur in de morgen onder werktijd op de site van Wehkamp op de Ctrl+F5 te rammen... Komt ie niet op de site maar moet je bellen of via de chat. Beetje jammer net gebeld en ze zijn op geen reservering lijst en ze weten nog niet wanneer ze nieuwe krijgen bel maar ff elke dag wordt er gezegd want ze komen niet op de site.
Waarom ben je dan al de hele dag aan het F5'en?
Life is meant to be experienced
Nou nee, weinig begrip. Ik heb niet gezeurd, ben altijd beleefd en heb altijd respect voor andere, Ik kwam niet verder met haar dus heb ik haar ook nog een fijne dag gewenst. Alleen schiet ik er geen bal mee op en sta ik weer op 0 terwijl ik er eens een keer op tijd bij was. Dus nee heb weinig begrip voor haar.JayKay1987 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:40:
[...]
Heeeeel eerlijk snap ik het aan de andere kant ook wel!
Want hoevaak denk je dat die mensen klanten aan de telefoon hebben en ze stijf schelden of hele tijd zeuren en smeken om meer nieuws en of een playstation. Ik heb wel respect voor die mensen aan de telefoon!
bij mij staat er ''Bezorging op zaterdag'', maar ik heb nog geen verzendbevestiging.Brabants schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:08:
Ik heb er vanochtend een kunnen bestellen via amazon.fr maar ik heb nog geen verwachte bezorgdatum.
Er staat alleen:
[Afbeelding]
Iemand anders al wel een datum ontvangen?
Als je geen datum hebt staan in je bestelling dan was je waarschijnlijk net te laat. Bij Amazon is het zo dat je gelijk een datum moet zien, dan zit je goed.Brabants schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:08:
Ik heb er vanochtend een kunnen bestellen via amazon.fr maar ik heb nog geen verwachte bezorgdatum.
Er staat alleen:
[Afbeelding]
Ik zou de bestelling nog even laten staan, vorige keer gaven ze een tegoedbon als excuses.
Ik had alles ingesteld maar moest door een extra verifieer ronde met mijn American Express cc, erg jammer dit.RKD schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:09:
[...]
Als je geen datum hebt staan in je bestelling dan was je waarschijnlijk net te laat. Bij Amazon is het zo dat je gelijk een datum moet zien, dan zit je goed.
Ik zou de bestelling nog even laten staan, vorige keer gaven ze een tegoedbon als excuses.
Bij mij staat geplande levering vrijdag.Brabants schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:08:
Er staat alleen:
[Afbeelding]
ik heb op 23-11 gepreorderd daar maar heb geen telefoon bij me hier op werk! ik hoop dat ik er deze/volgende bij zit!Qtjenl schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:10:
Net gebeld door MM Heerhugowaard dat ik mijn ps5 besteld op 18/11 vanavond kan halen die hebben dus nog een drop gehad.
Je kan ook een paar posts terug lezen..Piecas schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:24:
Heeft iemand al een bevestiging van Wehkamp ontvangen? Bij mij staat de bestelling nog op wachten op goedkeuring.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nog geen e-mail gehad voor eventuele betaling.
Vreemd, was na mij weten wel 1 van de eerste na mijn idee.
Wachten het maar rustig af.
Hier bevestiging al gehad en kunnen betalen. Ook T&T van DHL staat er al in.Piecas schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:24:
Heeft iemand al een bevestiging van Wehkamp ontvangen? Bij mij staat de bestelling nog op wachten op goedkeuring.
(Kleine extra info; Ik heb zelf wehkamp gebeld voor degene die pas aansluit rond 12:55)
Wat een geklooi zeg, hoop dat de rest wel een heeft kunnen bemachtigen!
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Bij alle andere eerdere drops via Amazon, Intertoys, Bol, Coolblue en Wehkamp greep ik mis. Ik had mazzel bij de Mediamarkt op 17 november. En vandaag nu twee, via Amazon en Wehkamp. Het kan verkeren maar ik maak twee vrienden er enorm blij mee.Headblast schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:50:
Ongelovelijk was deze keer echt op tijd bij zowel amazon als wehkamp en toch niet gelukt.
Waar staat jouw T&T-nummer? Ik zie nml. alleen staan dat hij morgen wordt geleverd (er dus ook doorheen gekomenElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Hier bevestiging al gehad en kunnen betalen. Ook T&T van DHL staat er al in.
(Kleine extra info; Ik heb zelf wehkamp gebeld voor degene die pas aansluit rond 12:55)
Dat vroeg ik me dus ook af. Zie namelijk alleen bezorgtijd maar nog geen T&TPepppie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:54:
[...]
Waar staat jouw T&T-nummer? Ik zie nml. alleen staan dat hij morgen wordt geleverd (er dus ook doorheen gekomen)
Kreeg hem in de mail kon kijken waar me pakket isPepppie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:54:
[...]
Waar staat jouw T&T-nummer? Ik zie nml. alleen staan dat hij morgen wordt geleverd (er dus ook doorheen gekomen)
Ach, zolang er hoop is.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dan is mijn vraag aan jouw, wanneer heb jij hem daar besteld?JayKay1987 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:29:
Zojuist gebeld door MM Alphen aan de Rijn!
Order geplaatst op 14-11-2021
Vanavond ophalen!
Morgen licht hij bij een vriend van me!
Hopelijk vandaag of morgen ook gebeld worden door Zoetermeer dan heb ik alle orders eindelijk binnen hahaha.
Succes allemaal!
Ps ik ben zelf recentelijk voorzien door GM Delft!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Dat staat letterlijk in het bericht dat je quoteDj Neo Ziggy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Dan is mijn vraag aan jouw, wanneer heb jij hem daar besteld?
Ah oke! Ik keek in m'n account op de website, dus denk dat ze die van mij dan aan het inpakken zijn, etiketje erop aan het plakken zijn en dan de mail gaan typenElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:59:
[...]
Kreeg hem in de mail kon kijken waar me pakket is
November van dit jaar.Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:01:
[...]
Dan is mijn vraag aan jouw, wanneer heb jij hem daar besteld?
Ik bedoel die in delft.joblamie schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:03:
[...]
Dat staat letterlijk in het bericht dat je quote
Ik heb hem in mei gepreorderd en mag hem morgen halen.
Persoonlijk zou ik raar vinden als jij hem in november heb besteld. En al hebt.
Was het de diskversie of de digital?
[ Voor 5% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 16-02-2021 16:15 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Telefonisch is er een wachttijd van 15 min, dus vandaar dat ik even vraag aan een mede tweaker
Denk dat ze achter af betalen vewerken dan. Want bij iedereen zal het achteraf betalen zijn. Ik kreeg de T&T en factuur al voor ik uberhaupt betaald had. Heb ook geen betaal methode gekozen vooraf.Reem0nN schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:16:
Ook iemand hier waarbij de status op betaling wordt verwerkt staat terwijl ik nog geen e-mail heb gehad met betalingsmogelijkheid? Had bij de Wehkamp telefonisch besteld om 12:42.
Telefonisch is er een wachttijd van 15 min, dus vandaar dat ik even vraag aan een mede tweaker
Je moet wachten totdat je een mail krijgt met een ideal link erin en dan kan je betalen. Daarna wachten tot de betaling verwerkt is.Reem0nN schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:16:
Ook iemand hier waarbij de status op betaling wordt verwerkt staat terwijl ik nog geen e-mail heb gehad met betalingsmogelijkheid? Had bij de Wehkamp telefonisch besteld om 12:42.
heb jij bovenop het telefoontje ook een mailtje gehad toevallig?Qtjenl schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:10:
Net gebeld door MM Heerhugowaard dat ik mijn ps5 besteld op 18/11 vanavond kan halen die hebben dus nog een drop gehad.
Na jaren tweakers zonder account te bezoeken heb ik speciaal voor jullie een tweakers account aangemaakt.
Vandaag is het eindelijk door jullie gelukt om een ps5 te bemachtigen.
Super bedankt!
Mvg,
Mike
Ik belde ook om 12:51 uur. Moest enkele minuutjes wachten voordat ik iemand sprak. Ook de bestelling erin kunnen laten zetten, maar bij mij wacht het nog op goedkeuring. Hoop raakt hier wel langzam kwijt.donkey02 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:34:
Door het actief mee lezen in dit topic heb ik ook een ps5 weten te bemachtigen. 12:51 gebeld direct geholpen. Zojuist een mail gehad om te betalen. Mijn dank is groot aan de tipgever!!!
Schijnt dus dat de e-mail met de betaalmogelijkheden niet was aangekomen.
Toen maar een handmatige overboeking gedaan.
Ze feliciteerde me dan weer wel dat ik 1 van de gelukkige was.
"We have also verified the status of the item on our site so we can confirm that this item is temporarily out of stock.
I want to assure you that we are working with our suppliers in order to procure this item for us to send it to you as soon as possible at the price indicated during the validation of your order. As soon as it is available, we will confirm by e-mail the date and the modalities of sending it."
mijn betaling was niet goed verwerkt en dus achter het net gevist, maar schijnbaar dus wel als eerste aan de beurt bij de volgende drop.
Leuk om te lezen dat het je gelukt is. Veel speeluren gewenst. Mag ik vragen waar je hebt kunnen bestellen?Thanks-Tweakers schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:36:
Beste Mensen,
Na jaren tweakers zonder account te bezoeken heb ik speciaal voor jullie een tweakers account aangemaakt.
Vandaag is het eindelijk door jullie gelukt om een ps5 te bemachtigen.
Super bedankt!
Mvg,
Mike
Misschien toch nog even bellen>? er zijn medetweakers die rond 14:20 al een betaalmail en daarna een bevestiging hebben gekregen.RobvG schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:39:
[...]
Ik belde ook om 12:51 uur. Moest enkele minuutjes wachten voordat ik iemand sprak. Ook de bestelling erin kunnen laten zetten, maar bij mij wacht het nog op goedkeuring. Hoop raakt hier wel langzam kwijt.
Zou wel zuur zijn als het niet lukt ....
Als er tijdens elke vergadering van mij een drop zou komen, dan heeft iedereen volgende week een PS5L-uuc schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:06:
Voor wanneer is je volgende vergadering ingepland? Dan kan de rest van ons klaar zitten om te F5'en.
Dat ben ik inderdaad al aan het doen nadat ik hierboven las over die e-mail die niet aankwam.HaskoF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:47:
[...]
Misschien toch nog even bellen>? er zijn medetweakers die rond 14:20 al een betaalmail en daarna een bevestiging hebben gekregen.
Zou wel zuur zijn als het niet lukt ....
Edit: Ze kon verder nog niets terugvinden, behalve dat het nog goedgekeurd moest worden door de financiële afdeling. Als het afgekeurd zou worden zou ik het ook vernemen. Beiden zijn nog niet gebeurd.
[ Voor 20% gewijzigd door RobvG op 16-02-2021 17:04 ]
Hier ook maar even navraag gedaan.RobvG schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Dat ben ik inderdaad al aan het doen nadat ik hierboven las over die e-mail die niet aankwam.
Edit: Ze kon verder nog niets terugvinden, behalve dat het nog goedgekeurd moest worden door de financiële afdeling. Als het afgekeurd zou worden zou ik het ook vernemen. Beiden zijn nog niet gebeurd.
Aardige vrouw (Eva) stond me te woord, order staat er goed in. Er gaat een taak naar de financiele afdeling. Ze zei zelf al ze zitten daar niet met zoveel als dat wij zitten, er zijn ruim 600 taken die kant op gegaan vanmiddag, dus we willen u toch vragen geduld te hebben.
Als die informatie dus klopt zouden er veel meer zijn aangenomen dan de 300 voorraad waar @melvinw het over had.
We gaan het meemaken.
Nee alleen gebeld daar vroegen ze of ik nog een extra controller wou of meer.onepicnick schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:24:
[...]
heb jij bovenop het telefoontje ook een mailtje gehad toevallig?
Staat hier ook nog in afwachting
[ Voor 118% gewijzigd door Aggressor op 16-02-2021 20:55 ]
Waarom zou het de financiële afdeling zijn? Ik tik gewoon cash mijn bestelling af...Pukson schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:21:
Financiële afdeling is naar huis. Dus voor degene die nog op afwachten goedkeuring staat. Vanavond ga je sowieso niks meer horen, morgen nieuwe kansen. Maar grote kans uiteraard dat die toch geannuleerd wordt. We wachten het af.
Staat hier ook nog in afwachting
Maar vooralsnog geen verzending hier. Dus waarschijnlijk pechhhh
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Helaas is deze website van voorraad van de mm winkels niet meer beschikbaar
Hebben forum leden toevallig nog een ander?alvast bedankt
Hier pre order op 18-9-2020 ditale mm Utrecht the wall. Zou toch onderhand wel een belletje mogen verwachten
Ach als ik het hier zo lees is ongeveer iedereen hier bezig voor de doorverkoop en de vriend/collega/familie dus dit is een gebed zonder einde zolang die leveringsproblemen er zijn.Headblast schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:50:
Ongelovelijk was deze keer echt op tijd bij zowel amazon als wehkamp en toch niet gelukt.
Ah okay, ik heb niks gehoord van mijn 23november preorder dus denk dat ze daartussen ergens zijn gestopt 😅 thanks voor de response en veel plezier !Qtjenl schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:16:
[...]
Nee alleen gebeld daar vroegen ze of ik nog een extra controller wou of meer.
Het is mij gelukt via Wehkamp (telefonisch).HaskoF schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 16:46:
[...]
Leuk om te lezen dat het je gelukt is. Veel speeluren gewenst. Mag ik vragen waar je hebt kunnen bestellen?
Ik zag op dit forum iemand die het gelukt was (het eerste bericht) en heb gelijk gebeld.
Kreeg een zeer lieve dame aan de lijn en toen was het gelukt.
Ik kon een paar uur later via de website betalen.
Heb je gewoon gebeld naar wehkamp? Zit al een tijdje te zoeken maar zie niks op de website staan.Thanks-Tweakers schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:02:
[...]
Het is mij gelukt via Wehkamp (telefonisch).
Ik zag op dit forum iemand die het gelukt was (het eerste bericht) en heb gelijk gebeld.
Kreeg een zeer lieve dame aan de lijn en toen was het gelukt.
Ik kon een paar uur later via de website betalen.
Ben benieuwd of het nog steeds kan.
Wat een strijd begint dit te worden zeg.
Succes iig iedereen!
Exact dit had ik bij mijn Amazon.de bestelling. Week later werd de PlayStation alsnog verstuurd. Geef de hoop niet op dusBrabants schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 15:11:
[...]
Ik had alles ingesteld maar moest door een extra verifieer ronde met mijn American Express cc, erg jammer dit.
Ik heb inmiddels de cc hersteld en na het uitleggen van de situatie in steenkolen frans heb ik te horen gekregen dat ik binnenkort alsnog een playstation krijg van amazon.fr customer support.EricHens schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:02:
[...]
Exact dit had ik bij mijn Amazon.de bestelling. Week later werd de PlayStation alsnog verstuurd. Geef de hoop niet op dus
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |