Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-10 20:25
SideShow118 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:53:
[...]

Ach als ik het hier zo lees is ongeveer iedereen hier bezig voor de doorverkoop en de vriend/collega/familie dus dit is een gebed zonder einde zolang die leveringsproblemen er zijn.
Voor vrienden & familie kan ik het begrijpen maar dat doorverkopen is echt een ziekte aan het worden. Zelfs V&A waar men toch op een ander manier elkaar hielp is dat volledig weg.

GPU’s, PS5 en Ryzen allemaal naaien ze je een oor aan. Heel jammer en een van de reden dat het wel minder geworden is.

Iemand opperde om V&A een regel door te voeren van max 20% boven aankoopprijs te stellen maar zie dat ook helaas niet gebeuren.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 11:13
Headblast schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:33:
[...]

Voor vrienden & familie kan ik het begrijpen maar dat doorverkopen is echt een ziekte aan het worden. Zelfs V&A waar men toch op een ander manier elkaar hielp is dat volledig weg.

GPU’s, PS5 en Ryzen allemaal naaien ze je een oor aan. Heel jammer en een van de reden dat het wel minder geworden is.

Iemand opperde om V&A een regel door te voeren van max 20% boven aankoopprijs te stellen maar zie dat ook helaas niet gebeuren.
Dit is precies wat ik zou doen.

Niet voor meer dan 100eu boven de normale prijs wegdoen (voor de standaard PS5+1controller). Zelfde regel voor de Xboxen.

De rest gewoon weghalen. Ik zou als Tweakers zijnde niet meedoen aan deze scalperbende. Vooral de mensen die gewoon de zooi al op V&A zetten terwijl het nog geen 10 minuten geleden besteld is voor 750eu is gewoon achterlijk.

Die regel kan gewoon weer uitgefaseerd worden als dingen normaal op voorraad zijn en hoeft ook geen algemene V&A regel te worden. Gewoon een uitzondering voor deze uitzonderlijke situatie.

Ik heb zelf een GM reservering lopen maar als ik een PS5 kan scoren voor die tijd dan laat ik die GM reservering gewoon doorlopen. Dan kan die weg voor 550 aan een kennis of anders gaat die voor hetzelfde geld op V&A. Kan ik hem niet krijgen dan is de pre-order gewoon voor mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Zojuist bevestiging en t&t van de Amazon.fr bestelling van vandaag gehad voor DHL d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RensVerlaak
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:41
rs5racer schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:10:
Zojuist bevestiging en t&t van de Amazon.fr bestelling van vandaag gehad voor DHL d:)b
Ik ook!! O-)

Mijne komt met postnl

[ Voor 5% gewijzigd door RensVerlaak op 16-02-2021 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
JayKay1987 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:29:
Zojuist gebeld door MM Alphen aan de Rijn!
Order geplaatst op 14-11-2021
Vanavond ophalen!
Morgen licht hij bij een vriend van me!
Hopelijk vandaag of morgen ook gebeld worden door Zoetermeer dan heb ik alle orders eindelijk binnen hahaha.

Succes allemaal!

Ps ik ben zelf recentelijk voorzien door GM Delft!
Hoi Jaykay, Op welke plaats stond jij bij de mediamarkt in Alphen aan den Rijn toen jij hem bestelde?

Ik heb hem namelijk 26-11-2020 en helaas nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-10 16:01
haaymaan schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 18:18:
Iemand al update over Amazon.FR????
Naar wat voor update ben je op zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenjol
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-08 00:44
Ik zit in de "PS5 Stock Bot - by PSX-Sense.nl" telegram groep. Ook in "PS5 Stock Alerts (NL)", maar die is echt veel te traag volgens mij om succes te hebben als ik de tijden vergelijk tussen de twee groepen.

Zowel bij de amazon.fr als bij de Wehkamp zag ik de melding binnenkomen en reageerde ik gelijk, maar bij amazon kreeg ik een error en Wehkamp lag de lijn plat. Is het dan echt seconde werk nu, als in je had voor de amazon.fr slechts 5,2 seconden om te reageren? Of is er een andere groep die nog sneller is? Of moet ik mijn settings veranderen om sneller de notificatie te krijgen?

Ik snap niet helemaal hoe ik nog sneller had kunnen reageren dan de twee notificaties die ik vandaag kreeg. Als ik dan andere reacties zie van mensen die nu nog een PS5 hebben weten te bestellen voor hun broer, buurman, neef, zwager etc., dan heb ik het idee dat ik iets fout doe of in de verkeerde groep zit ofzo? :?

Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Zenjol schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:13:
Ik zit in de "PS5 Stock Bot - by PSX-Sense.nl" telegram groep. Ook in "PS5 Stock Alerts (NL)", maar die is echt veel te traag volgens mij om succes te hebben als ik de tijden vergelijk tussen de twee groepen.

Zowel bij de amazon.fr als bij de Wehkamp zag ik de melding binnenkomen en reageerde ik gelijk, maar bij amazon kreeg ik een error en Wehkamp lag de lijn plat. Is het dan echt seconde werk nu, als in je had voor de amazon.fr slechts 5,2 seconden om te reageren? Of is er een andere groep die nog sneller is? Of moet ik mijn settings veranderen om sneller de notificatie te krijgen?

Ik snap niet helemaal hoe ik nog sneller had kunnen reageren dan de twee notificaties die ik vandaag kreeg. Als ik dan andere reacties zie van mensen die nu nog een PS5 hebben weten te bestellen voor hun broer, buurman, neef, zwager etc., dan heb ik het idee dat ik iets fout doe of in de verkeerde groep zit ofzo? :?

Iemand advies?
Je doet niks verkeerd. Je kunt aansluiten bij de rest die hetzelfde hebben (zoals ik). Dit waren vrij kleine drops volgens mij, dus ging erg snel.. die van wehkamp op de app was handmatig geplaatst nadat iemand hier op het forum een kwartier eerder had medegedeeld dat je kom bellen..

Blijven proberen! Doe ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07

Iemand advies?
Je doet niets fout, er komt wat geluk bij kijken ook. Maar zoals ik al eerder op de dag dacht ; Amazon FR lijkt niet zo'n heel grote drop geweest te zijn. Ik zie relatief heel erg weinig vreugde berichten vergeleken met andere keren.

Ook kwam er volgens mij geen Digi na de Disc wat mijn gevoel versterkt. Blijft giswerk, maar zou deze ronde je je niet laten ontmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
Zijn er mensen tot laat in de middag een PS5 toegekend(goedgekeurd) via Wehkamp?

Misschien gaan ze nog morgen door met verwerken(goedkeuren) van bestellingen? ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:54:
Zijn er mensen tot laat in de middag een PS5 toegekend(goedgekeurd) via Wehkamp?

Misschien gaan ze nog morgen door met verwerken(goedkeuren) van bestellingen? ;w
Rond 20:45 ging deze bij mij naar een bezorgdatum. Maar geen mail nog, ook niet betaald. Ben heel benieuwd of ie überhaupt gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 21:54:

Geen verandering. Hier wachten we nog op een goedkeuring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:39
WidgetTWW schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 20:32:
[...]

Naar wat voor update ben je op zoek?
Of mensen tracking nummer hebben, maar inmiddels heb ik het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizar895
  • Laatst online: 21-10-2024
JayKay1987 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 14:29:
Zojuist gebeld door MM Alphen aan de Rijn!
Order geplaatst op 14-11-2021
Vanavond ophalen!
Morgen licht hij bij een vriend van me!
Hopelijk vandaag of morgen ook gebeld worden door Zoetermeer dan heb ik alle orders eindelijk binnen hahaha.

Succes allemaal!

Ps ik ben zelf recentelijk voorzien door GM Delft!
Van wanneer was je preorder bij de GM in Delft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:31
SideShow118 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 17:53:
[...]

Ach als ik het hier zo lees is ongeveer iedereen hier bezig voor de doorverkoop en de vriend/collega/familie dus dit is een gebed zonder einde zolang die leveringsproblemen er zijn.
Nogmaals, de aantallen hier en op Telegram zijn absoluut niet het probleem, ook niet als iedereen er drie koopt (en dat is echt een minderheid). Zolang je mee doet met de Telegram groep zit je gewoon in de voorhoede en ben je mits je goed beschikbaar bent in 1-2 maanden vrijwel zeker voorzien.

Ik weet het, kan een paar keer misgaan en zeker bij dit soort Wehkamp acties is het veel frustratie, maar het gros van de Amazon drops is voor mensen die dan online zijn een succes (met dank aan Melvin).

Stressen heeft ook verder geen zin.

En nog even voor de Amazon bestellers: Dat versturen kan even duren. Soms gaat het snel, soms wacht je een paar dagen, soms ben je een-twee dagen later dan de rest, geen reden om over te piekeren.

Enige wanneer je actie moet ondernemen is als Amazon je gaat mailen over mislukte betalingen en ook dan is er nog geen reden voor wanhoop.

Voor de rest gewoon het proces bij Amazon zijn loop laten begaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Blijkbaar was de Amazon FR drop heel klein, zowel de eerdere UK, als de DE en de ES drop had je een paar minuten (maar ook niet meer) en was de site ook prima bereikbaar.

Je moet dus snel zijn (niet aarzelen), maar Lucky Luke reflexen waren in die gevallen geen vereiste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:31
Ik ben sinds zondag ongeveer beetje op aan het letten; Wat ik inderdaad ook doe waar ik me wel veel kans mee acht, heb Telegram gewoon openstaan dat ik in ieder geval meldingen krijg en dan maak je al vrij veel kans heb ik het idee. Had Wehkamp kunnen bellen en had er mogelijk wel een gekregen maar daar had ik dan weer net niet voor over om dat tijdens m'n werk allemaal te gaan doen. Bij Amazon.fr even zitten refreshen maar leek idd nogal kleine voorraad. Ach, komt vast wel een keer goed komende maanden als we gewoon de Telegram in de gaten houden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
MelleJ schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:35:
Ik ben sinds zondag ongeveer beetje op aan het letten; Wat ik inderdaad ook doe waar ik me wel veel kans mee acht, heb Telegram gewoon openstaan dat ik in ieder geval meldingen krijg en dan maak je al vrij veel kans heb ik het idee. Had Wehkamp kunnen bellen en had er mogelijk wel een gekregen maar daar had ik dan weer net niet voor over om dat tijdens m'n werk allemaal te gaan doen. Bij Amazon.fr even zitten refreshen maar leek idd nogal kleine voorraad. Ach, komt vast wel een keer goed komende maanden als we gewoon de Telegram in de gaten houden :P
Precies. Besef dat je door Telegram wel mooi die kans bij Amazon Fr mee hebt gepikt, mensen die passief wachten op winkelvoorraad kunnen tot 2022 wachten :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
roffeltjes schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:38:
[...]

Precies. Besef dat je door Telegram wel mooi die kans bij Amazon Fr mee hebt gepikt, mensen die passief wachten op winkelvoorraad kunnen tot 2022 wachten :X
Mee eens! Ik ben inmiddels volgens hun klantenservice ook bijna aan de beurt bij GM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

Wehkamp besteld, en betaald! Jeej

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bizar895
  • Laatst online: 21-10-2024
Joris8580 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:40:
[...]

Mee eens! Ik ben inmiddels volgens hun klantenservice ook bijna aan de beurt bij GM.
Nice! Mag ik vragen bij welk gamemania filiaal? En op welke datum je de preorder hebt gedaan? En is het 't waard om even te bellen om te vragen op welke plek je staat of geven ze dan geen antwoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
Bizar895 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 23:43:
[...]

Nice! Mag ik vragen bij welk gamemania filiaal? En op welke datum je de preorder hebt gedaan? En is het 't waard om even te bellen om te vragen op welke plek je staat of geven ze dan geen antwoord?
Ik zit bij GM kortrijk en heb op 8/8/20 gepreorderd. Ik had eerst naar de winkel gebeld maar daarvan werd ik niet veel wijzer. Omdat hier toen gezegd werd dat er iemand van september al zijn ps5 had heb ik een beetje boos naar de klantenservice gemaild waarop deze zeiden dat ze tot augustus aan het uitleveren zijn en dat september niet kan kloppen. Dus zo weet ik dat ik bijna aan de beurt ben.Ik probeerde nog wat door te vragen maar kreeg verder geen reactie meer hoe of wat. Ik denk dus dat ik bij de volgende levering zal zitten.wat ze me wel vertelde in de winkel is dat ze al elke maand van dit jaar een levering hebben gehad en dat de winkel zelf maar weet een dag van te voren dat ze een levering krijgen en hoe veel het er zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Tipje voor de Wehkamp bestellers. Koop voor 500 euro cadeaubonnen op Wissel.nl zodra je PS5 in huis is. Bespaar je toch weer 30 euro mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Maurice_1984 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 06:25:
Tipje voor de Wehkamp bestellers. Koop voor 500 euro cadeaubonnen op Wissel.nl zodra je PS5 in huis is. Bespaar je toch weer 30 euro mee.
Edit: Eerst een 50€ bon gedaan, daarna één voor één de rest (4x 100€, 1x 50€). Werkt top!

Perfecte tip @Maurice_1984!

[ Voor 18% gewijzigd door Pepppie op 17-02-2021 07:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donkey02
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-10-2021
Begin nu toch wel zenuwachtig toch worden. Bij T&T staat nog het volgende: ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL.

Maar toch ook staat er bij dat mijn ps 5 vandaag tussen 11 en 17 word bezorgd. Hoe is dit bij de anderen die gisteren via wehkamp hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
donkey02 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:35:
Begin nu toch wel zenuwachtig toch worden. Bij T&T staat nog het volgende: ZENDING IS AANGEMELD, MAAR NOG NIET ONTVANGEN DOOR DHL.

Maar toch ook staat er bij dat mijn ps 5 vandaag tussen 11 en 17 word bezorgd. Hoe is dit bij de anderen die gisteren via wehkamp hebben besteld?
Geen stress. Bij mij is hij om 7:17 naar Aangekomen bij een Cityhub veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-10 20:04

RMX

We hebben je bestelling ontvangen.
We hebben je bestelling ingepakt en klaargezet.
Je pakket ligt klaar bij DHL voor bezorging.

Dit staat er bij mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goede tip _/-\o_

Mijn T&T is nog niet aangekomen bij de City hub. Maar ik geloof het wel met DHL, die updaten gewoon heel traag. Het dhl busje zie ik hier dagelijks de wijk doorcrossen in de middag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-10 16:43

Ik heb hetzelfde voor .es bestelling. Sinds 5 Feb is niks veranderd end de eerst geschatte levering periode ook gemist. Als het vandaag niet komt - morgen wordt het verloren verklaard en mag betaling terug aanvragen. Soms gebeurt het.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 21:34
Levering van Amazon fr staat ingepland voor komende vrijdag en pakket is aangemeld bij DHL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-10 20:30

Ach, ik ben nog steeds in afwachting van goedkeuring door Wehkamp, die ik inmiddels niet meer verwacht, dus klap maar in je handjes dat je er een krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:47
RobvG schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:01:
[...]

Ach, ik ben nog steeds in afwachting van goedkeuring door Wehkamp, die ik inmiddels niet meer verwacht, dus klap maar in je handjes dat je er een krijgt.
er zijn 43 te vergeven en ik wacht ook nog op mijn goedkeuring dus ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanks-Tweakers
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-02-2022

Bij mij is de status net veranderd naar “Je pakket ligt klaar bij DHL voor bezorging”.
Dus dan zal het bij jou ook vast goed gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Michel242186 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:05:
[...]

er zijn 43 te vergeven en ik wacht ook nog op mijn goedkeuring dus ben benieuwd.
43? Hoe kom je aan die informatie als ik vragen mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donkey02
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 31-10-2021

Geen paniek zojuist op cityhub aangekomen 😬

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:33
Morgen ook een trotse eigenaar van een PS5. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/59BDrTtUHWP6X3yHztTPcI-LrKo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OgRNPH9Gk3f6QEXfrSKnUSan.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:02

Joran

<3 natalee

Met al deze berichten baal ik echt dat ik gisteren net in een meeting zat toen wehkamp gebeld moest worden :(

Hopelijk komt er nog een dropje deze week, ik zit er klaar voor.

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerjan10
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08-2021
Joran schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:25:
Met al deze berichten baal ik echt dat ik gisteren net in een meeting zat toen wehkamp gebeld moest worden :(

Hopelijk komt er nog een dropje deze week, ik zit er klaar voor.
Same here, hopen op bol drop vandaag. Donderdag verwacht ik Coolblue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:20
Ik heb mijn ps5 nu eindelijk. De verzending met postNL had vertraging. Helaas heeft de controller een enorme afwijking dus ben meteen weer bezig om dat ding gerepareerd te krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
gerjan10 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:27:
[...]

Er is genoeg drop bij AH heb ik me laten vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
donkey02 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:20:
[...]

Geen paniek zojuist op cityhub aangekomen 😬
Bij mij nog niet. Met bezorging tussen 11 en 15u. Gaan ze hem pas updaten zodra de bezorger aan zijn ronde voor mijn wijk begint of wat? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khazan
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 27-05-2021
Eerste post op Tweakers! Gister een beetje aan de late kant rond 13:30 eindelijk erdoorheen gekomen bij Wehkamp. Een disc versie kunnen ‘bestellen’ en wacht nu op goedkeuring. Net weer gebeld en de vriendelijke dame vertelde mij dat het een paar dagen kan duren totdat de financiële afdeling alle bestellingen heeft gekeurd. Wees dus nog niet getreurd want er is nog hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-10 22:28
Khazan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:51:
Eerste post op Tweakers! Gister een beetje aan de late kant rond 13:30 eindelijk erdoorheen gekomen bij Wehkamp. Een disc versie kunnen ‘bestellen’ en wacht nu op goedkeuring. Net weer gebeld en de vriendelijke dame vertelde mij dat het een paar dagen kan duren totdat de financiële afdeling alle bestellingen heeft gekeurd. Wees dus nog niet getreurd want er is nog hoop.
dat klinkt vrij laat... :P
ik heb om 13:06 gebeld en ben er om 13:25 doorheen gekomen. Ik verwacht weinig kans dat ik er nog een bemachtig via deze route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreymhb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-12-2021
Mensen die de ps5 hebben georderd bij de MM Alexandrium in november? zo ja, wanneer? En heb je hem al binnen of niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaskoF
Khazan schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:51:
Welkom bij tweakers.
Leuk om te zien dat er tweakerts bij komen door de PS5. Laat het ons weten als je een update krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
CrystalViriS schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:28:
Ik heb mijn ps5 nu eindelijk. De verzending met postNL had vertraging. Helaas heeft de controller een enorme afwijking dus ben meteen weer bezig om dat ding gerepareerd te krijgen.
Ben hier wel benieuwd naar, wat voor afwijking? Beschadigd in het verzendproces?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Pepppie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 07:09:
[...]

Edit: Eerst een 50€ bon gedaan, daarna één voor één de rest (4x 100€, 1x 50€). Werkt top!

Perfecte tip @Maurice_1984!
We blijven wel zuinige Hollanders hè!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:47
Michel242186 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:05:
[...]

En inmiddels bevestiging ga hem morgen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
Maurice_1984 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:05:
[...]

We blijven wel zuinige Hollanders hè!
Absoluut! 30 euro is toch weer een half spel ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaskoF
Pepppie schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Absoluut! 30 euro is toch weer een half spel ;)
of een heel spel via marktplaats ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rendejo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-09 14:58
Gisteravond telefoontje gemist van MM in Enschede. Zojuist henzelf gebeld. M'n PS5 Disc Edition staat klaar. Gaat om een preorder van 20 november 2020. Valt me dan uiteindelijk nog mee, vind dat ik hem dan nog best snel krijg. :*)

Mensen, succes met de hunt. Ben blij dat ik die frustatie kan laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Heb nog wel wat bonnen maar geen PS5 :(

Mocht iemand ze willen overnemen stuur maar een DM

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Aangezien de prijs op bv marktplaats langzaam lijkt te zakken en hier ook steeds meer mensen gewoon zelf een PS5 kunnen bemachtigen is het naar mijn mening een klein tikkie minder hectisch aan het worden.

Ikzelf heb ook steeds misgegrepen, meestal zat ik in vergadering als er ergens een drop was. Maar als er steeds meer PS5s komen en steeds meer mensen er al één hebben moet het uiteindelijk goed komen.

Ik wilde er vooral één als 4k bluray speler, maar aangezien de PS5 geen Dolbyvision doet staat daar nu een losse unit voor dus ik heb ook niet zo veel haast meer. Ik denk dat ik wacht totdat ze gewoon in de winkels liggen om er dan een van marktplaats te kopen voor minder dan de winkelprijs als die scalpers blijven zitten met hun voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:32

backupdevice

No Risk , Full Push

Jheroun schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:30:
Aangezien de prijs op bv marktplaats langzaam lijkt te zakken en hier ook steeds meer mensen gewoon zelf een PS5 kunnen bemachtigen is het naar mijn mening een klein tikkie minder hectisch aan het worden.

Ikzelf heb ook steeds misgegrepen, meestal zat ik in vergadering als er ergens een drop was. Maar als er steeds meer PS5s komen en steeds meer mensen er al één hebben moet het uiteindelijk goed komen.

Ik wilde er vooral één als 4k bluray speler, maar aangezien de PS5 geen Dolbyvision doet staat daar nu een losse unit voor dus ik heb ook niet zo veel haast meer. Ik denk dat ik wacht totdat ze gewoon in de winkels liggen om er dan een van marktplaats te kopen voor minder dan de winkelprijs als die scalpers blijven zitten met hun voorraad :P
Ik ben meestal ook te langzaam als er een drop is. Zal toch wel mondjesmaat meer voorraad gaan komen?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 00:10
gerjan10 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 09:27:
[...]
Bol gaat ergens komende dagen verloten onder de mensen die zich aangemeld hebben via de breng mij op de hoogte knop. Ik denk dat je nog op tijd bent als je je wilt aanmelden.

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-08 16:47
rnenator schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:36:
[...]

Bol gaat ergens komende dagen verloten onder de mensen die zich aangemeld hebben via de breng mij op de hoogte knop. Ik denk dat je nog op tijd bent als je je wilt aanmelden.
Oh ik heb hier niks van mee gekregen? Ook geen mail ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnijman
  • Laatst online: 20-02-2021
Heb net een telefoontje van de MediaMarkt gehad mijn PlayStation digitaal editie ligt klaar
Ze komen hem morgen bezorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
[...]

Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Laatst online: 07-10 18:23
[...]

coolblue heeft de pagina volgens mij offline gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
prld schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:39:
[...]

coolblue heeft de pagina volgens mij offline gehaald.
Dan gaat het dus om coolblue, wat ik al wist, heb de dummy pagina ook gezien. Niet om bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Bij Amazon.fr loop ik met mijn ABN / ICS cc tegen dezelfde MFA muur op wat @Roffeltjes zo mooi beschreef eerder. Na bellen met ICS zagen zij wel dat Amazon.fr tot twee keer toe een reservering wilde plaatsen voor het volle bedrag, maar ze verschijnen als €0 reservering op mijn creditcard.

Ik kan zonder MFA popup niet de betaling bevestigen in de ICS app en ICS blijft de reservering afwijzen. Terwijl mijn saldo toereikend is, NAW overeenkomt met de gebruikte CC. Wat een feest die nieuwe regelgeving. Via andere webshops krijg ik wel die popup. Maar ga nu maar eens in krakkemikkig Frans dit uitleggen bij Amazon.

Die Dundle is legit @Roffeltjes? Helaas geen wissel alternatief zodat ik bij Amazon ook €30 korting kan regelen? :7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhndy
Mijne ligt ook nog bij de City Hub, ik refresh bijna elke minuut de pagina. Wat een gekkigheid. Zonder de PSX sense bot had me dit nooit gelukt. Heb om 13:18 via de chat besteld. Als ik de telegram groep moet geloven heb ik echt geluk, ben pas anderhalve week aan het hunten..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pepppie
  • Niet online
HaskoF schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:19:
[...]

of een heel spel via marktplaats ;)
We gaan All Digital he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnijman
  • Laatst online: 20-02-2021
25 oktober pre order geplaatst bij de MediaMarkt in Assen volgens hun nummer 24 van de tweede lichting
Vorige week een mailtje gehad dat ik bijna aan de beurt ben en wat mijn voorkeuren zijn qua bezorgen of ophalen en accessoires
Net gebeld door de MediaMarkt dat mijn PlayStation klaar lag en of ze hem konden bezorgen en dat ik aan de deur kan betalen
Heb gezegd moet met mijn bewind bellen en dan staat het geld er morgen ochtend op dus ze komen hem morgen bezorgen
Ik ben blij stuur nog even een foto als ik hem heb morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Laatst online: 11-04-2022
Man man man. Ik hou bol.com en met name m'n email al een week in de gaten. Allemaal verloren tijd. Voor wat eigenlijk als ik er over nadenk...

Achja we houden nog maar even vol..

[ Voor 6% gewijzigd door Massief op 17-02-2021 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SingSing
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-08 11:56
Massief schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:06:
Man man man. Ik hou bol.com en met name m'n email al een week in de gaten. Allemaal verloren tijd. Voor wat eigenlijk als ik er over nadenk...

Same here, sinds Patrick op 5 februari vertelde over die drop.
Kom op het punt dat ik misschien nog liever de drop mis, dan dat ik nog een week langer in Limbo moet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rs5racer
  • Laatst online: 23-09 20:07
Mijn amazon.fr bestelling is aangekomen bij een Amazon-centrum dus dat is goed nieuws dat er ook echt iets onderweg is!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 09-10 20:30
[...]

Het lijkt me vanzelfsprekend dat het wel zo gewenst is om bij dergelijk opvallende claims een bron te vermelden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Rhndy schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:44:
Mijne ligt ook nog bij de City Hub, ik refresh bijna elke minuut de pagina. Wat een gekkigheid. Zonder de PSX sense bot had me dit nooit gelukt. Heb om 13:18 via de chat besteld. Als ik de telegram groep moet geloven heb ik echt geluk, ben pas anderhalve week aan het hunten..
Die van mij ligt er al twee weken, of niet... Hoor steeds meer verhalen van Amazon bestellingen die verdwijnen bij de City Hub van DHL. Allemaal ps5's....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bgeijsen
hmr schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Die van mij ligt er al twee weken, of niet... Hoor steeds meer verhalen van Amazon bestellingen die verdwijnen bij de City Hub van DHL. Allemaal ps5's....
Met een sticker 'Game console' op de doos is het natuurlijk ook lekker makkelijk voor de minder bekwame mensen in deze samenleving...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:49

Dat heeft toch totaal geen zin. De melding komt als eerst in de Telegram pagina van psx-sense.

Volgens mij waren er bij de vorige (3 dec) drop van Bol ook mensen die klaagden geen mail te hebben gehad van Bol toen er voorraad kwam, of de mail kwam 15m later, terwijl de ps5 na 5m is uitverkocht. Het heeft dus totaal geen zin om de Bol pagina of je mail in de gaten te houden.

Misschien dat je het geluid van de melding van Telegram kan veranderen, zodat je weet wanneer je snel je telefoon moet pakken om te bestellen. De meeste drops zijn van 8:00 tot 12:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 12:11
Mijn bestelling bij de Wehkamp is na de hele tijd op wachten op goedkeuring, nu dan toch geannuleerd :(

Kut scalpers als je nu marktplaats bezoekt zie je alweer nieuwe staan die vandaag geleverd zijn.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30

Wat ik zo lastig vind is dat de verschillende winkels het anders aanpakken en de medewerkers niet allemaal op de hoogte lijken. Ik ben vaak te vroeg, te laat of als ik op tijd ben krijg ik een onwetende medewerkster aan de lijn en wordt met kluitje het riet in gestuurd terwijl om me heen de ene na de andere unit verkocht wordt. Frusterend. En ja, de ene gooit het in de online voorraad, de ander verloot het (of toch niet?) , de ander laat hun bellen. En als je denkt dat je het door hebt veranderd het weer. Ik heb er idd best al veel tijd en energie in zitten. Eigenlijk te veel als je eerlijk bent. Bij de PS6 ga ik dat ook zeker niet nog een keer doen. Die reserveer ik dit jaar vast. 8) En ach ja. Het gaat wel een keer lukken. Dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
JSTPS schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Dat heeft toch totaal geen zin. De melding komt als eerst in de Telegram pagina van psx-sense.

Volgens mij waren er bij de vorige (3 dec) drop van Bol ook mensen die klaagden geen mail te hebben gehad van Bol toen er voorraad kwam, of de mail kwam 15m later, terwijl de ps5 na 5m is uitverkocht. Het heeft dus totaal geen zin om de Bol pagina of je mail in de gaten te houden.

Misschien dat je het geluid van de melding van Telegram kan veranderen, zodat je weet wanneer je snel je telefoon moet pakken om te bestellen. De meeste drops zijn van 8:00 tot 12:00.
Waarom niet? Ik heb me maanden geleden opgegeven met de hou me op de hoogte knop. Dan krijg
ik toch een email als ze er zijn? Neem aan dat dat bericht iedereen tegelijk bereikt?

Of mis ik iets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreymhb
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HnZX92cn641JhFLa9fqI1cDKcwo=/x800/filters:strip_exif()/f/image/9XsC2D5qo1a8tuLRrpGnOxSQ.png?f=fotoalbum_large

MM levering week 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pessimist07
  • Registratie: Juni 2014
Pukson schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:48:
Mijn bestelling bij de Wehkamp is na de hele tijd op wachten op goedkeuring, nu dan toch geannuleerd :(

Kut scalpers als je nu marktplaats bezoekt zie je alweer nieuwe staan die vandaag geleverd zijn.
Hoelaat was je er door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Massief schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:48:
[...]

Waarom niet? Ik heb me maanden geleden opgegeven met de hou me op de hoogte knop. Dan krijg
ik toch een email als ze er zijn? Neem aan dat dat bericht iedereen tegelijk bereikt?

Of mis ik iets..
Waarschijnlijk komt de stock online, gaat er dan een procesje lopen om de mail te sturen, dat duurt allemaal paar minuten. Dus na 15 minuten heb jij je mail.
Maar zodra de stock online komt staat dat direct in de stock app. Zitten 15.000 mensen in waarvan er een paar duizend direct reageren in minder dan een minuut.
Dan ben jij met je mail dus veel te laat, ook al open je die direct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stan43nl
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-07 16:40
Vraagje voor de mensen die met giftcards hebben betaald.
Ik heb zojuist onderstaande email gekregen van Amazon Frankrijk.
"Hallo,
De betaling voor de onderstaande items is geweigerd.

Helaas kunnen we de gegevens op de geregistreerde bankrekening niet gebruiken als betaalmethode voor deze bestelling. Wijzig uw gewenste betalingsmethode om door te gaan. Betalen op factuur is helaas niet mogelijk.
Als uw bestelling wordt geannuleerd, wordt het bedrag van de cadeaubon dat voor die bestelling is gebruikt, bijgeschreven op uw cadeaukaartsaldo.
Als we binnen 5 dagen geen geldige betalingsinformatie voor uw bestelling ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd. *"

Ik heb het complete bedrag betaald met giftcards. Ik mag dan toch verwachten dat het pakket gewoon verzonden wordt? Volgens de klantenservice gisteren was er niets mis met mijn order, alleen krijg ik bovenstaande mail net binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:49
[...]

Of mis ik iets..
Ik zeg toch net dat de melding die van Bol komt waarschijnlijk later is dan de Telegram melding ;). En dat terwijl in de Telegram bot pagina 15.000 mensen zitten. Er zijn geruchten over een aantal van 4000 ps5's van Bol.com, dus dan weet je wat dat betekent.

Ik denk dat psx-sense je enige kans is.

https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online

Hoe heb je deze annulering ontvangen?
Jij was de persoon die hem +- 14.00 had besteld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
jaspermeul schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:51:
[...]

Waarschijnlijk komt de stock online, gaat er dan een procesje lopen om de mail te sturen, dat duurt allemaal paar minuten. Dus na 15 minuten heb jij je mail.
Maar zodra de stock online komt staat dat direct in de stock app. Zitten 15.000 mensen in waarvan er een paar duizend direct reageren in minder dan een minuut.
Dan ben jij met je mail dus veel te laat, ook al open je die direct.
Aha oke. Ik heb me dan maar ingeschreven op die telegram pagina die is genoemd.

We zullen het wel zien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
Massief schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:56:
[...]

Aha oke. Ik heb me dan maar ingeschreven op die telegram pagina die je noemde.

We zullen het wel zien dan.
In een week telegram ben ik verder gekomen dan in 3 maanden zonder. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 09:00
PS5 disc voorraad in de app (wehkamp) geeft nu ook aan uitverkocht..
Denk dat degene die nog niks gehoord hebben pech hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door TrueGamer op 17-02-2021 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:43
Net gebeld door MM Breda, ik mag een DE op gaan halen. Dat wordt pas vrijdag omdat ik niet eerder kan maar er was een preorder geannuleerd en ik was de eerste reserve. Had op 17 october besteld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
JSTPS schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:54:
[...]

Ik zeg toch net dat de melding die van Bol komt waarschijnlijk later is dan de Telegram melding ;). En dat terwijl in de Telegram bot pagina 15.000 mensen zitten. Er zijn geruchten over een aantal van 4000 ps5's van Bol.com, dus dan weet je wat dat betekent.

Ik denk dat psx-sense je enige kans is.

https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZ
Ik heb me ingeschreven, dan gaan we die in de gaten houden.

Thanx voor de tip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:20
cropolite schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 10:05:
[...]

Ben hier wel benieuwd naar, wat voor afwijking? Beschadigd in het verzendproces?
Nee hij was gewoon netjes verpakt daar ligt het niet aan lijkt mij. De analoque stick heeft een eigen wil. Geeft soms teveel input en soms reageert hij juist te weinig. Op Reddit is er al veel over te vinden zag ik. Er zijn zelfs al rechtzaken gestart. Het vreemde (voor mij) is dat het ding het in het begin prima leek te doen maar het probleem nu ontstaan is, dat terwijl de controller ook niet gevallen is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan

Hoelaat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan
TrueGamer schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:58:
PS5 disc voorraad in de app (wehkamp) geeft nu ook aan uitverkocht..
Denk dat degene die nog niks gehoord hebben pech hebben.
Hoelaat had je besteld?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Headblast
SideShow118 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 19:43:
[...]

Dit is precies wat ik zou doen.

Niet voor meer dan 100eu boven de normale prijs wegdoen (voor de standaard PS5+1controller). Zelfde regel voor de Xboxen.

De rest gewoon weghalen. Ik zou als Tweakers zijnde niet meedoen aan deze scalperbende. Vooral de mensen die gewoon de zooi al op V&A zetten terwijl het nog geen 10 minuten geleden besteld is voor 750eu is gewoon achterlijk.

Die regel kan gewoon weer uitgefaseerd worden als dingen normaal op voorraad zijn en hoeft ook geen algemene V&A regel te worden. Gewoon een uitzondering voor deze uitzonderlijke situatie.

Ik heb zelf een GM reservering lopen maar als ik een PS5 kan scoren voor die tijd dan laat ik die GM reservering gewoon doorlopen. Dan kan die weg voor 550 aan een kennis of anders gaat die voor hetzelfde geld op V&A. Kan ik hem niet krijgen dan is de pre-order gewoon voor mij :)
Heb een ad lopen op V&A en toch nog tweakers die reageren met ik heb er 1tje voor je voor 750 tot zelfs 950 euro.

Zou wat zijn als mods dit eens keer gaan aanpakken, wil je cashen lekker op MP maar wil je medetweaker helpen. Gebruik dan V&A voor die doeleinden tot inderdaad marktvoorraad er weer is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:50
Headblast schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:39:

Heb een ad lopen op V&A en toch nog tweakers die reageren met ik heb er 1tje voor je voor 750 tot zelfs 950 euro.

Zou wat zijn als mods dit eens keer gaan aanpakken, wil je cashen lekker op MP maar wil je medetweaker helpen. Gebruik dan V&A voor die doeleinden tot inderdaad marktvoorraad er weer is.
Maar die zitten toch ook in dit topic? Want heb toch regelmatig berichten voorbij zien komen van 'ja ik heb nu weer een disc edition te pakken gekregen' of 'weer 2 digital editions besteld' zogenaamd voor een vriend/kennis/familielid. Maar we weten allemaal wat daar mee wordt gedaan...

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:31
[...]

Of mis ik iets..
Helaas is vaak het moment dat ze bestelbaar raken iets eerder als dat de mails van Bol allemaal rond zijn gekomen (bij iedereen tegelijk). En de seconde (of in ieder geval, erg snel) dat ze bestelbaar staan op de website van Bol zien bots / mensen dit en die vertellen dit weer door aan andere groepen (via bijv. Telegram) en dan is binnen een paar minuten de voorraad weer op. Als je dan na 5-10 minuten pas de mail van Bol krijgt, is de kans dat je misgrijpt aanwezig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
MaTr1x schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Maar die zitten toch ook in dit topic? Want heb toch regelmatig berichten voorbij zien komen van 'ja ik heb nu weer een disc edition te pakken gekregen' of 'weer 2 digital editions besteld' zogenaamd voor een vriend/kennis/familielid. Maar we weten allemaal wat daar mee wordt gedaan...
True.. Ik wil er 1 voor eigen gebruik dan trek ik me terug en laat het aan andere over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
MaTr1x schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:45:
[...]

Misschien ben ik ook te goedgelovig dat de meeste hier ook echt voor een maatje of broertje proberen te scoren maar goed ik ga teveel off topic helaas nog geen bol.com of coolblue drop gezien :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Schej87
  • Laatst online: 06-10 21:37
Ik ben zojuist gebeld door MM Breda ivm mijn pre-order van 27-9-20, en ik mag hem om 17:00 komen ophalen 👍🏼

Techniek - Gaming - Audio - Video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06:50
Schej87 schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 12:48:
Ik ben zojuist gebeld door MM Breda ivm mijn pre-order van 27-9-20, en ik mag hem om 17:00 komen ophalen 👍🏼
Gefeliciteerd, werd ook eens tijd zeg!

PSN : Geraedus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-12-2024
Stan43nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:54:
Vraagje voor de mensen die met giftcards hebben betaald.
Ik heb zojuist onderstaande email gekregen van Amazon Frankrijk.
"Hallo,
De betaling voor de onderstaande items is geweigerd.

Helaas kunnen we de gegevens op de geregistreerde bankrekening niet gebruiken als betaalmethode voor deze bestelling. Wijzig uw gewenste betalingsmethode om door te gaan. Betalen op factuur is helaas niet mogelijk.
Als uw bestelling wordt geannuleerd, wordt het bedrag van de cadeaubon dat voor die bestelling is gebruikt, bijgeschreven op uw cadeaukaartsaldo.
Als we binnen 5 dagen geen geldige betalingsinformatie voor uw bestelling ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd. *"

Ik heb het complete bedrag betaald met giftcards. Ik mag dan toch verwachten dat het pakket gewoon verzonden wordt? Volgens de klantenservice gisteren was er niets mis met mijn order, alleen krijg ik bovenstaande mail net binnen...
Ik heb vorige week een PS5 bij Amazon.it besteld en heb toen SEPA opgegeven, wat natuurlijk niet kan. Uiteindelijk ook 505eu aan gift cards op de site gekregen, toen stond er bij mij (in Italiaans) “te betalen bedrag: 0,00 euro”. Heb toen nog een keer de betaalmethode opnieuw aangeklikt (niet werkende CC in mijn geval)en gewoon OK doorgeklikt. De foutmelding op de Amazon site verdween toen, en een uur of 10 later kreeg ik daadwerkelijk een bevestiging van Amazon hij is op transport.

Hoop dat het goed komt voor je! Bij mij heeft giftcards (dundle) wel gewerkt. Tenminste, bezorging wordt vanavond verwacht, dus er is nog één kleine horde die genomen moet worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
cancellaratje schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 13:30:
[...]

Ik heb vorige week een PS5 bij Amazon.it besteld en heb toen SEPA opgegeven, wat natuurlijk niet kan. Uiteindelijk ook 505eu aan gift cards op de site gekregen, toen stond er bij mij (in Italiaans) “te betalen bedrag: 0,00 euro”. Heb toen nog een keer de betaalmethode opnieuw aangeklikt (niet werkende CC in mijn geval)en gewoon OK doorgeklikt. De foutmelding op de Amazon site verdween toen, en een uur of 10 later kreeg ik daadwerkelijk een bevestiging van Amazon hij is op transport.

Hoop dat het goed komt voor je! Bij mij heeft giftcards (dundle) wel gewerkt. Tenminste, bezorging wordt vanavond verwacht, dus er is nog één kleine horde die genomen moet worden :)
nice :*)
ik durfde dit niet aan op amazon.es 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
YES!!! Bestelling van Wehkamp gisteren is binnen. Iedereen succes met de verdere zoektocht!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wehkamp is idd binnen.
Bestellen via Dundle leidt tot: wel geld van mijn rekening trekken via iDeal maar uiteindelijk tot: transaction declined. Dus geen Amazon.fr tegoed. Op zoek naar een andere site dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Op Instagram kreeg ik net de volgende reclame te zien:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sFS4xKtCPBBxS6tjqIebvOKTc24=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dixOjvoiM2LaphZ7W8VtMrgn.jpg?f=fotoalbum_large

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Pagina: 1 ... 410 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord