Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:38:
Uhm.. Waarom werkte m'n Prime delivery niet bij amazon.fr? Is dit alleen geldig bij amazon.nl?

Ik kreeg een scherm met proefperiode terwijl ik al een abonnement hebt(proefperiode)
Prime is lokaal. Dus Prime nl is geen Prime fr.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-10 09:00
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:38:
Uhm.. Waarom werkte m'n Prime delivery niet bij amazon.fr? Is dit alleen geldig bij amazon.nl?

Ik kreeg een scherm met proefperiode terwijl ik al een abonnement hebt(proefperiode)
Voor elk Amazon land heb je een aparte account voor prime nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:40

RKD

@MelvinW je bent geweldig :) Zojuist gelukt bij de amazon.fr voor een vriend van mij, ik had zelf al geluk met de laatste amazon.de drop. Superbot!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-08 16:47
Ook ik heb er weer naast gegrepen. Bij co.uk op tijd, bij FR te laat omdat ik opeens mijn CC moest herkoppelen terwijl ik one-click pay had ingesteld... wat een ellende... Ooit, ooit zal ik er 1 bemachtigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:31
SideShow118 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:18:
[...]

Haha ja ach het is ook goed.

Ik kreeg volgens mij een prime aanbieding toen ik in winkelmandje wilde stoppen.
Blinde paniek natuurlijk. :P
Ja, die prime aanbieding krijg ik ook telkens bij verschillende Amazon sites, lijkt alsof ie het telkens opnieuw vraagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09-10 06:42
Amazon FR gelukt net en levering staat op aanstaande vrijdag 19 feb :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anicolasgarcia
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-02-2021
I bought it in Amazon.fr, but last time I did the same in DE it was cancelled after some days :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
Gewoon Prime negeren of klikken. Is proefperiode, kost niets meen ik.

En als het wel wat kost is het iets van 3 euro ofzo. Kan kostbare seconden schelen, gewoon niet over twijfelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-10 19:18
RKD schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:39:
@MelvinW je bent geweldig :) Zojuist gelukt bij de amazon.fr voor een vriend van mij, ik had zelf al geluk met de laatste amazon.de drop. Superbot!
Goed om te horen dat het je gelukt is man, daar doen we het voor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Sannies schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:46:
Gewoon Prime negeren of klikken. Is proefperiode, kost niets meen ik.

En als het wel wat kost is het iets van 3 euro ofzo. Kan kostbare seconden schelen, gewoon niet over twijfelen.
Yeah maar die extra pagina tussendoor is verwarrend en je moet even de tijd nemen om het te lezen en begrijpen waar het over gaat. Het kostte mij ook enkele waardevolle seconden om door de Prime pagina heen te klikken, en als je al onder tijddruk staat dan is dat een vrij ongewenste extra bron van stress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Devil N schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:48:
[...]

Yeah maar die extra pagina tussendoor is verwarrend en je moet even de tijd nemen om het te lezen en begrijpen waar het over gaat. Het kostte mij ook enkele waardevolle seconden om door de Prime pagina heen te klikken, en als je al onder tijddruk staat dan is dat een vrij ongewenste extra bron van stress.
En Amazon heeft er plots een hoop nieuwe Prime-leden bij _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 07:15
Goed opletten op die prime! Ik heb daar laatst ook onbewust opgeklikt en die staat op jaarbetaling!
Gelukkig toch even de pagina door translate gehaald maar kost je mooi stukje geld anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laan1988
nico445 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
Goed opletten op die prime! Ik heb daar laatst ook onbewust opgeklikt en die staat op jaarbetaling!
Gelukkig toch even de pagina door translate gehaald maar kost je mooi stukje geld anders.
Hier ook inderdaad. Eerst een maand gratis en half maart een jaarbetaling van 49 euro.
Die gaat mooi geannuleerd worden als de playstation binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:36

CSB

:D

Ik kreeg alleen maar foutmeldingen bij .fr. Jullie moeten me toch eens uitleggen hoe het jullie wel lukt. Ik probeer het trouwens via Chrome op mijn android, misschien is dat het?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
CSB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
Ik kreeg alleen maar foutmeldingen bij .fr. Jullie moeten me toch eens uitleggen hoe het jullie wel lukt. Ik probeer het trouwens via Chrome op mijn android, misschien is dat het?
Ik heb deze keer als ik alles even terug lees het idee dat het niet zo'n hele grote drop is geweest. Relatief weinig posts met JAAAAAAAAAA HEBBES

Chrome op Android werkt gewoon goed dus dat is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreymhb
  • Laatst online: 30-12-2021
Ik heb hem op 22 nov besteld bij Mediamarkt Alexandrium en nu zie ik dat mensen die hem de 14e hebben besteld hem binnen hebben. Dus ik heb hoop langzamerhand.

Laat maar weten als er meer nieuws is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Sannies schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:04:
[...]

Ik heb deze keer als ik alles even terug lees het idee dat het niet zo'n hele grote drop is geweest. Relatief weinig posts met JAAAAAAAAAA HEBBES

Chrome op Android werkt gewoon goed dus dat is het niet ;)
Eens, melding telegram op telefoon. Gelijk op mijn computer ook geklikt op telegram en toen was de voorraad er al niet meer. Ook via telefoon niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
pelidee schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:06:
[...]

Eens, melding telegram op telefoon. Gelijk op mijn computer ook geklikt op telegram en toen was de voorraad er al niet meer. Ook via telefoon niet meer.
Ik kreeg ook gelijk een foutmelding. Om moedeloos van te worden. Zowel de losse verkoop als de maandenlange pre order die ik heb lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 15:39
Iemand uit Amazon FR verzend bevestiging gekregen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
Waarom eigenlijk bijna 8 euro verzendkosten? :@

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
haaymaan schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:11:
Staat alleen "levering gepland voor vrijdag" en een vinkje bij "vandaag besteld"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Dat duurt toch altijd even? Staat bij mij nu nog gewoon bij 'vandaag besteld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
CSB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
Ik had hem ook via mijn android via chrome.
Bot melding: ik open de item pagina.
Ik zie niet beschikbaar in het Frans staan.
Ik klik op mijn lijst via mijn account.
Ik zie binnen 'mon liste' ajouter a pannier.
PS5 disc zit in mijn winkelmandje.
Ik kies mijn adres, bam prime banner, overzicht > confirmer en klaar.

Voorheen kreeg ik bij Amazon.de/co.uk een rode balk bij afrekenen en klikken op confirm.

Inmiddels heeft Amazon.fr mijn sepa betaling geweigerd. Aangepast naar betalen met CC. Bezorging is verschoven van vrijdag voor 20u naar zaterdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 21:34
Even dit stukje gekopieerd uit de Telegram groep:

Bestelling geplaatst? Top! Hieronder wat informatie:

1. Als je Amazon order zegt dat je 'm op datum X krijgt, dan krijg je 'm ook op die datum.

2. Amazon belast niet altijd meteen je CreditCard. Dit kan zelfs pas gebeuren op het moment dat het item verzonden wordt.

3. Deel geen screenshots met je bestelnummers. Mensen kunnen dit gebruiken om je order te annuleren bij de klantenservice.

4. Laat je order met rust. Ga niet onnodig dingen veranderen, dit kan alleen maar vertraging opleveren.

5. De Amazon klantenservice ziet net zoveel als jij. Het heeft geen zin contact op te nemen om te vragen of alles goed is of wanneer je order komt. Heb je een bestelling geplaatst en staat deze in je account, dan is alles in orde. Volg de status. Wacht tot bezorgdag.

6. Elke order wordt apart behandeld. Dat een ander zijn order eerder verstuurd wordt of een andere status heeft dan jij zegt helemaal niets. Nogmaals, wacht tot bezorgdag.

7. Als er problemen zijn met een betaling of iets anders m.b.t. je account dan neemt Amazon zelf contact met je op. Zolang zij dat niet doen is er niets aan de hand.

8. Zie je geen leverdatum? Geen paniek. Als Amazon toch niet kan leveren dan krijg je daar bericht over. Je hebt een bestelling, dat is al meer dan veel anderen hebben. Heb geduld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01:16
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:17:
[...]

Even dit stukje gekopieerd uit de Telegram groep:

Bestelling geplaatst? Top! Hieronder wat informatie:

1. Als je Amazon order zegt dat je 'm op datum X krijgt, dan krijg je 'm ook op die datum.

2. Amazon belast niet altijd meteen je CreditCard. Dit kan zelfs pas gebeuren op het moment dat het item verzonden wordt.

3. Deel geen screenshots met je bestelnummers. Mensen kunnen dit gebruiken om je order te annuleren bij de klantenservice.

4. Laat je order met rust. Ga niet onnodig dingen veranderen, dit kan alleen maar vertraging opleveren.

5. De Amazon klantenservice ziet net zoveel als jij. Het heeft geen zin contact op te nemen om te vragen of alles goed is of wanneer je order komt. Heb je een bestelling geplaatst en staat deze in je account, dan is alles in orde. Volg de status. Wacht tot bezorgdag.

6. Elke order wordt apart behandeld. Dat een ander zijn order eerder verstuurd wordt of een andere status heeft dan jij zegt helemaal niets. Nogmaals, wacht tot bezorgdag.

7. Als er problemen zijn met een betaling of iets anders m.b.t. je account dan neemt Amazon zelf contact met je op. Zolang zij dat niet doen is er niets aan de hand.

8. Zie je geen leverdatum? Geen paniek. Als Amazon toch niet kan leveren dan krijg je daar bericht over. Je hebt een bestelling, dat is al meer dan veel anderen hebben. Heb geduld.
Dat laatste klopt niet. Als de item niet in voorraad is, krijg je daar heel vaak nooit een bericht over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:18:
[...]

Dat laatste klopt niet. Als de item niet in voorraad is, krijg je daar heel vaak nooit een bericht over.
Genoeg mensen die nooit een datum kregen na hun order, maar wel geleverd hebben gekregen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
Iemand al wat gehoord van Mediamarkt Den Bosch qua uitlevering deze maand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
MelvinW schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Genoeg mensen die nooit een datum kregen na hun order, maar wel geleverd hebben gekregen hoor :)
Maar wat als het gaat om een warehouse deal? Dan kan je rustig de rest van je leven wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:46:
[...]

Maar wat als het gaat om een warehouse deal? Dan kan je rustig de rest van je leven wachten :9
Warehouse deal is ook maar echt 1 van natuurlijk :P Bij grote drops zijn er altijd wel annuleringen, mislukte betalingen etc. waardoor er nog wat meer vrij komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
  • Laatst online: 08:48
* Het forum heeft een hele mooie zoekfunctie.

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
Iemand die weet of GM nog steeds aan het rondbellen is voor de maand augustus?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Sanderman1991
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik werd net gebeld door Wehkamp omdat ik had achtergelaten dat ik op de hoogte gehouden wilde worden over de PS5 levering. Ze hebben een nieuwe lading binnen en bellen blijkbaar mensen op de lijst op met de vraag of je nog interesse hebt. Was even bang dat het een scam was, maar hij is daadwerkelijk toegevoegd aan mijn account op Wehkamp. Dus houd je telefoon in de gaten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PCRaceMASTER
  • Laatst online: 30-09 11:31
hmr schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:12:
Nou mijn pakket is inderdaad kwijtgeraakt tijdens de bezorging... Dat geeft DHL aan en tevens dat er een onderzoek moet worden ingesteld door Amazon.

Amazon biedt geld terug aan. Daar heb ik natuurlijk geen **** aan. Man wat een kutdag. Gelegenheid maakt de de dief zegt men wel eens hé :(
Zelfde bij mij gebeurd heb het geld + na paar weken een gratis PS5 ontvangen.
Tussentijds had ik een PS5 kunnen bemachtigen > dus ik stond versteld aan de deur toen de bezorger met een andere PS5 kwam haha..

[ Voor 32% gewijzigd door PCRaceMASTER op 16-02-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

PCRaceMASTER schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:32:
[...]

Zelfde bij mij gebeurd heb het geld + na paar weken een gratis PS5 ontvangen.
Tussentijds had ik een PS5 kunnen bemachtigen > dus ik stond versteld aan de deur toen de bezorger met een andere PS5 kwam haha..
Heb je direct je geld terug gehad en alsnog een ps5?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Sanderman1991 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
Ik werd net gebeld door Wehkamp omdat ik had achtergelaten dat ik op de hoogte gehouden wilde worden over de PS5 levering. Ze hebben een nieuwe lading binnen en bellen blijkbaar mensen op de lijst op met de vraag of je nog interesse hebt. Was even bang dat het een scam was, maar hij is daadwerkelijk toegevoegd aan mijn account op Wehkamp. Dus houd je telefoon in de gaten!
Ben ook maar meteen bellen naar ze who knows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 09:33
Ik had dus een aantal weken geleden gebeld naar de Wehkamp om op de reserveringslijst te komen, maar daar gaven ze aan dat die er niet is, en ik maar de website in de gaten moet houden.
Snap er nu even niks meer van? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Volgens mij gaat het er echt om wie je aan de lijn krijgt bij wehkamp..*knip* mag wel wat beleefder blijven. Lees die topicwaarschuwing nu eens aandachtig door.

[ Voor 42% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik heb net wel telefonisch kunnen bestellen. Hij staat in mijn overzicht en ik krijg nog een betaalverzoek om vooruit te betalen. Als ik snel genoeg ben en erbij zit doe ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
*knip* zinloze post

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02:09
Ik heb net ook even gebeld, maar zij kon niets voor mij betekenen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

biertje79 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:54:
Ik heb net ook even gebeld, maar zij kon niets voor mij betekenen helaas.
ik hang nog in de wacht :)

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Joosie200 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:48:
Ik heb net wel telefonisch kunnen bestellen. Hij staat in mijn overzicht en ik krijg nog een betaalverzoek om vooruit te betalen. Als ik snel genoeg ben en erbij zit doe ik dat graag.
wat is je verhaal geweest? de meeste krijgen toch 0 op het rekest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
Gebeld. Ze weten nergens van ook niet dat ze mensen bellen als ze er zijn. Ze geeft aan ze gewoon op de site te gooien.

Hoop niet dat we slachtoffer zijn van grapjes hierover. Mijn humor als het gaat over dit onderwerp is al een tijdje verdwenen.

Voel me iig wel beetgenomen. Maar goed, en door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
De vrouw die ik aan de telefoon kreeg gaf aan dat ze alleen mensen benaderen, die toentertijd hun emailadres hadden achtergelaten. Wellicht gaat dat om het toevoegen aan favorieten binnen het account? Verbinding viel uit het niets ook weg (ik hoorde niks meer van haar kant). Die zal er vast klaar mee zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:57:
Gebeld. Ze weten nergens van ook niet dat ze mensen bellen als ze er zijn. Ze geeft aan ze gewoon op de site te gooien.

Hoop niet dat we slachtoffer zijn van grapjes hierover. Mijn humor als het gaat over dit onderwerp is al een tijdje verdwenen.

Het ligt er echt aan wie je aan de lijn krijgt is me opgevallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnijman
  • Laatst online: 20-02-2021
roffeltjes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:25:
[...]

Een paar aannames:

1. Je gaat geen klanten bellen als je geen reden hebt.
2. Je hoeft mensen niet aan het lijntje te houden want die Ps5 verkoop je toch wel.

Dit zou dus inhouden dat ze inderdaad elk moment een pallet verwachten en dat je erbij zit.

Maar dit is wel koffiedikkijken, ik zou er niet op rekenen. Ik zou gewoon blijven zoeken tot je er ééntje hebt, want de wachtlijsten die zijn eeeeeeindeloos. Pas als ze een verzendbevestiging eruit gooien kan je gerust zijn.
Daar heb je gelijk in ik zou een telefoontje of een smsje krijgen als ze hem hadden dus wacht rustig af en zelf hoef ik niet verder te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:57

Dat zal wel de ultieme rickroll zijn hoor.
Maar ik ga er ook eens een poging aan wagen... al 7 min in de wachtrij.

edit; er zouden 300 stuks op voorraad zijn??

[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 16-02-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
FireBladeX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:00:
[...]

Dat zal wel de ultieme rickroll zijn hoor.
Maar ik ga er ook eens een poging aan wagen... al 7 min in de wachtrij.
Al meerdere mensen in de PSX chat die een bestelling hebben kunnen plaatsen, het is dus echt geen grap. Er zijn 288 beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies

Geen grap, kreeg net een appje van iemand met hetzelfde verhaal. Al is het mij niet duidelijk of hij zelf belde.

e: Ah zie daar, helemaal bevestiging

[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 16-02-2021 13:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PascalS50
Via Wehkamp staat mijn bestelling op ''wachten op goedkeuring''. Ben benieuwd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 09:33
Het is inmiddels gelukt om telefonisch te bestellen.
Hoewel het niet gemakkelijk ging. })

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FnhC9WmzNiGNNhQKbB-A7eG9DQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KOebqQL5I2yB5VFDzlYqvcdJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:58:
[...]

Het ligt er echt aan wie je aan de lijn krijgt is me opgevallen
als in: het is je de 2e keer wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
Reem0nN schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:03:
Het is inmiddels gelukt om telefonisch te bestellen.
Hoewel het niet gemakkelijk ging. })

[Afbeelding]
Al 12 min in de wacht :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-10 10:59
ik krijg heletijd "niet bereikbaar" lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marino_91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 22:37
Kun je zowel de disc als DE versie bestellen via Wehkamp of alleen disc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Hier gaat de lijn een paar keer over en dan is het 'nummer niet beschikbaar, probeer het later nogmaals'.

Soort telefoon ddos is dit :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
:o

[ Voor 126% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
siemenz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:03:
[...]

als in: het is je de 2e keer wel gelukt?
Yes maar dit keer art nr genoemd ipv ps5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Slaat nergens op wat Wehkamp nu doet.
22 September een besteld en betaald die vervolgens werd geannuleerd. 8)7
In plaats dat ze eerst die mensen benaderen die toen naast het potje piste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oBi-eend
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09-10 18:02
ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:06:
Degene die via telefoon willen bestellen, niet PS5 Zeggen maar het artikel nr noemen. Heb nog keer gebeld en nu lukte het wel :D
Wat is het artikelnummer? sorry maar ik vind hem echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
wat is het artikelnummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08-10 14:33
Degene die via telefoon willen bestellen, niet PS5 Zeggen maar het artikel nr noemen. Heb nog keer gebeld en nu lukte het wel :D
wat is het artikelnummer dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
Wat is het artikelnummer? Digital of Disc is allebei goed. Ik kan het niet vinden op de Wehkamp site, alleen de algemene PS5 uitverkocht pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aid
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

TweakerDwayne schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:07:
[...]

Wat is het artikelnummer? Digital of Disc is allebei goed. Ik kan het niet vinden op de Wehkamp site, alleen de algemene PS5 uitverkocht pagina.
vroeger was het 16644185 en 16644186

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
Art Nummer - 16-644-186

Als ik plaatje uit Telegram mag geloven, succes :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
Na 10 minuten gewacht te hebben lijkt de lijn er uit te klappen. Het wachtmuziekje is gestopt, nu alleen nog maar stilte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Lijn doet niets meer van Wehkamp... :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Niet online
Ik belde gelijk om 12:57 maar kreeg toen al te horen dat het nummer niet beschikbaar was. Ook na nog een keer proberen. Chat ook niet beschikbaar.

vorige keer bij BCC kwam ik er ook niet doorheen na 10 min pagina laten laden ook al was ik er binnen 20 sec bij.

Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Artikelnummer is 16644186 voor disc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/NxCQsTV/ps5.jpg

Gelukt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 23:26
Vanuit verlanglijst geprobeerd toe te voegen maar dat werkt helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
16644186 is disc idd. Ondertussen een natuurlijke ddos op de telefoonlijn als ik het zo hoor.

Mijn bestelling staat op wachten op goedkeuring. Ben benieuwd of de bestellingen die wel doorgekomen zijn ook daadwerkelijk vanmiddag goedgekeurd gaan worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sannies
Wat zou de motivatie zijn van Wehkamp om dit zo te doen overigens? Is al vaker zo telefonisch verlopen, toch?

Hopelijk niet al teveel offtopic, maar ik vraag mij dat even af eigenlijk. Het spaart je site, dat wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Sannies op 16-02-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Ze staan ook in de app, maar ik kan ze niet toevoegen aan de winkelwagen. Krijg elke keer de melding; Helaas, het artikel kan niet worden toegevoegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Ik verbaas me er weer zo over dat mensen zo makkelijk een bestelling plaatsen. na het bericht meteen gaan bellen, maar ik heb nog geen 1 keer verbinding kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 00:16
Brogala schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:09:
Ik belde gelijk om 12:57 maar kreeg toen al te horen dat het nummer niet beschikbaar was. Ook na nog een keer proberen. Chat ook niet beschikbaar.

vorige keer bij BCC kwam ik er ook niet doorheen na 10 min pagina laten laden ook al was ik er binnen 20 sec bij.

Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Artikelnummer is 16644186 voor disc
Ook gelijk gebeld maar gelijk al nummer niet beschikbaar. Kakzooi zeg wordt niet makkelijk gemaakt.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:02
Bij mij ook vanaf 12.57 totaal geen verbinding kunnen krijgen.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:57
Mathijsonly1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:11:
Ik verbaas me er weer zo over dat mensen zo makkelijk een bestelling plaatsen. na het bericht meteen gaan bellen, maar ik heb nog geen 1 keer verbinding kunnen maken.
Waarschijnlijk een flink aantal annuleringen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Laatst online: 10-09 13:39
wachtmuziekje is al een tijdje stil - iemand nog doorverbonden daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Ik las het bericht hier van 12:30u om 12:33u.
Gelet op de vorige keer toen zijn de telefoonbestellingen wel uitgeleverd meteen maar gaan bellen om 12:34 uur. Om 12:40u stond de bestelling in mijn account.

[ Voor 55% gewijzigd door Joosie200 op 16-02-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Wehkamp heeft ook 16 digitals hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 07:21
dsonnaville schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:13:
wachtmuziekje is al een tijdje stil - iemand nog doorverbonden daarna?
Bij mij ook - hang al 21 minuten aan de lijn, waarvan de laatste 11 zonder muziek. Zie het somber in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
MelvinW schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:13:
Wehkamp heeft ook 16 digitals hoor :P
Zie je daadwerkelijk ook de voorraad omlaag gaan? Anders verwacht ik best wat annuleringen strakjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek92
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
De verbinding lijkt er al even helemaal uit te liggen, gaat al enige niet meer over als ik probeer te bellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireBladeX
Wees niet getreurd mensen, heel veel mensen vergeten het volgende bij te zeggen.
De medewerker gaf aan dat alle bestellingen (waarbij mensen pro-actief Wehkamp benaderen) allemaal onder voorbehoud zijn. Dit betekent, dat mensen die op het lijst stonden vorige keer, zelf door Wehkamp benaderd zullen worden. De exemplaren die vervolgens overblijven, zullen onderverdeeld worden onder de pro-actieve bellers van vandaag. Aan de ander kant, als je er deze keer niet bij zit, blijf je op het lijst en bij de volgende drop, heb jij dan 'voorrang' omdat je al op de lijst staan van de reserveringen.

Of het daadwerkelijk ook zo gaat, geen idee maar dat is wat de vrouwke tegen mij zei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PascalS50
Moet eerst nog goedgekeurd worden he. Niet te vroeg juichen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:14:
[...]

Zie je daadwerkelijk ook de voorraad omlaag gaan? Anders verwacht ik best wat annuleringen strakjes
Voorraad gaat bij Wehkamp er pas af in de API als het daadwerkelijk de deur uit is helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
ok ik snap hem. mensen bellen al sinds 12:40 door. De rest vanaf 12:57.. Ik hoor helaas bij die laatste groep haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-10 16:43
Mijn .es bestelling is ook blijkbaar verloren gegaan. Hebt nooi DHL bereikt zoals het eruitziet. Overmorgen mag ik geld terug aanvragen. Ga misschien ook om vervanger proberen te vragen, maar ben niet meer happig op de erste revisie en aangezien gebrek aan nieuwe games. Kan aantal jaren lekker blijven me met Series X verlustigen. Toch is dat voorval teleurstellend want ik had mijn bestelling aan medetweaker beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
Volgens mij gaat het er echt om wie je aan de lijn krijgt bij wehkamp..[mbr]*knip* mag wel wat beleefder blijven. Lees die topicwaarschuwing nu eens aandachtig door.[/]
Excuus geronimo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Deksels, dan had ik dus gewoon aan de lijn moeten blijven, had opgehangen.

[ Voor 12% gewijzigd door siemenz op 16-02-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
siemenz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:22:
Deksels, dan had ik dus gewoon aan de lijn moeten blijven, had opgehangen.
Bij mij viel het geluid weg tijdens het gesprek..... Dus tsjaa dat kan ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 09:41
Kom 3r niet doorheen. Nummer is onbereikbaar

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Een minuut stilte voor alle Wehkamp medewerkers die overspoelt worden door telefoontjes. Moet toch echt een kutjob zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
Is MelvinW nog steeds niet in de boeien geslagen?

Heel Europa is volgens mij plat door hem geweest :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:30:
Is MelvinW nog steeds niet in de boeien geslagen?

Heel Europa is volgens mij plat door hem geweest :D
Gelukkig zit ik in Dubai :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
Het lijkt er op dat de mediamarkt winkels ook weer voorraad hebben gekregen😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
BennyTelstar schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:31:
Het lijkt er op dat de mediamarkt winkels ook weer voorraad hebben gekregen😁
waar baseer je dit op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
https://api.mediamarktsat...bP8VgZo67k9y6AjOtR2lqWG4O

Daar op

[ Voor 3% gewijzigd door BennyTelstar op 16-02-2021 13:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:51
Er doorheen komen bij de wehkamp is geen garantie voor levering.

Het is mij zojuist gelukt en daarna gaat je order naar een andere afdeling. Daar zien ze pas of er voldoende is binnengekomen. Per mail volgt vandaag een update.
Pagina: 1 ... 408 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord