hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Voor elk Amazon land heb je een aparte account voor prime nodig.mustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:38:
Uhm.. Waarom werkte m'n Prime delivery niet bij amazon.fr? Is dit alleen geldig bij amazon.nl?
Ik kreeg een scherm met proefperiode terwijl ik al een abonnement hebt(proefperiode)
Ja, die prime aanbieding krijg ik ook telkens bij verschillende Amazon sites, lijkt alsof ie het telkens opnieuw vraagt.SideShow118 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Haha ja ach het is ook goed.
Ik kreeg volgens mij een prime aanbieding toen ik in winkelmandje wilde stoppen.
Blinde paniek natuurlijk.
En als het wel wat kost is het iets van 3 euro ofzo. Kan kostbare seconden schelen, gewoon niet over twijfelen.
Goed om te horen dat het je gelukt is man, daar doen we het voorRKD schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:39:
@MelvinW je bent geweldigZojuist gelukt bij de amazon.fr voor een vriend van mij, ik had zelf al geluk met de laatste amazon.de drop. Superbot!
Yeah maar die extra pagina tussendoor is verwarrend en je moet even de tijd nemen om het te lezen en begrijpen waar het over gaat. Het kostte mij ook enkele waardevolle seconden om door de Prime pagina heen te klikken, en als je al onder tijddruk staat dan is dat een vrij ongewenste extra bron van stress.Sannies schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:46:
Gewoon Prime negeren of klikken. Is proefperiode, kost niets meen ik.
En als het wel wat kost is het iets van 3 euro ofzo. Kan kostbare seconden schelen, gewoon niet over twijfelen.
En Amazon heeft er plots een hoop nieuwe Prime-leden bijDevil N schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:48:
[...]
Yeah maar die extra pagina tussendoor is verwarrend en je moet even de tijd nemen om het te lezen en begrijpen waar het over gaat. Het kostte mij ook enkele waardevolle seconden om door de Prime pagina heen te klikken, en als je al onder tijddruk staat dan is dat een vrij ongewenste extra bron van stress.
Gelukkig toch even de pagina door translate gehaald maar kost je mooi stukje geld anders.
Hier ook inderdaad. Eerst een maand gratis en half maart een jaarbetaling van 49 euro.nico445 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:50:
Goed opletten op die prime! Ik heb daar laatst ook onbewust opgeklikt en die staat op jaarbetaling!
Gelukkig toch even de pagina door translate gehaald maar kost je mooi stukje geld anders.
Die gaat mooi geannuleerd worden als de playstation binnen is
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik heb deze keer als ik alles even terug lees het idee dat het niet zo'n hele grote drop is geweest. Relatief weinig posts met JAAAAAAAAAA HEBBESCSB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
Ik kreeg alleen maar foutmeldingen bij .fr. Jullie moeten me toch eens uitleggen hoe het jullie wel lukt. Ik probeer het trouwens via Chrome op mijn android, misschien is dat het?
Chrome op Android werkt gewoon goed dus dat is het niet
Laat maar weten als er meer nieuws is!
Eens, melding telegram op telefoon. Gelijk op mijn computer ook geklikt op telegram en toen was de voorraad er al niet meer. Ook via telefoon niet meer.Sannies schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:04:
[...]
Ik heb deze keer als ik alles even terug lees het idee dat het niet zo'n hele grote drop is geweest. Relatief weinig posts met JAAAAAAAAAA HEBBES
Chrome op Android werkt gewoon goed dus dat is het niet
Ik kreeg ook gelijk een foutmelding. Om moedeloos van te worden. Zowel de losse verkoop als de maandenlange pre order die ik heb lopen.pelidee schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:06:
[...]
Eens, melding telegram op telefoon. Gelijk op mijn computer ook geklikt op telegram en toen was de voorraad er al niet meer. Ook via telefoon niet meer.
Staat alleen "levering gepland voor vrijdag" en een vinkje bij "vandaag besteld"haaymaan schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:11:
Iemand uit Amazon FR verzend bevestiging gekregen???
Dat duurt toch altijd even? Staat bij mij nu nog gewoon bij 'vandaag besteld'.haaymaan schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:11:
Ik had hem ook via mijn android via chrome.CSB schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 10:55:
Ik kreeg alleen maar foutmeldingen bij .fr. Jullie moeten me toch eens uitleggen hoe het jullie wel lukt. Ik probeer het trouwens via Chrome op mijn android, misschien is dat het?
Bot melding: ik open de item pagina.
Ik zie niet beschikbaar in het Frans staan.
Ik klik op mijn lijst via mijn account.
Ik zie binnen 'mon liste' ajouter a pannier.
PS5 disc zit in mijn winkelmandje.
Ik kies mijn adres, bam prime banner, overzicht > confirmer en klaar.
Voorheen kreeg ik bij Amazon.de/co.uk een rode balk bij afrekenen en klikken op confirm.
Inmiddels heeft Amazon.fr mijn sepa betaling geweigerd. Aangepast naar betalen met CC. Bezorging is verschoven van vrijdag voor 20u naar zaterdag.
Even dit stukje gekopieerd uit de Telegram groep:haaymaan schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:11:
Bestelling geplaatst? Top! Hieronder wat informatie:
1. Als je Amazon order zegt dat je 'm op datum X krijgt, dan krijg je 'm ook op die datum.
2. Amazon belast niet altijd meteen je CreditCard. Dit kan zelfs pas gebeuren op het moment dat het item verzonden wordt.
3. Deel geen screenshots met je bestelnummers. Mensen kunnen dit gebruiken om je order te annuleren bij de klantenservice.
4. Laat je order met rust. Ga niet onnodig dingen veranderen, dit kan alleen maar vertraging opleveren.
5. De Amazon klantenservice ziet net zoveel als jij. Het heeft geen zin contact op te nemen om te vragen of alles goed is of wanneer je order komt. Heb je een bestelling geplaatst en staat deze in je account, dan is alles in orde. Volg de status. Wacht tot bezorgdag.
6. Elke order wordt apart behandeld. Dat een ander zijn order eerder verstuurd wordt of een andere status heeft dan jij zegt helemaal niets. Nogmaals, wacht tot bezorgdag.
7. Als er problemen zijn met een betaling of iets anders m.b.t. je account dan neemt Amazon zelf contact met je op. Zolang zij dat niet doen is er niets aan de hand.
8. Zie je geen leverdatum? Geen paniek. Als Amazon toch niet kan leveren dan krijg je daar bericht over. Je hebt een bestelling, dat is al meer dan veel anderen hebben. Heb geduld.
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:14 ]
Dat laatste klopt niet. Als de item niet in voorraad is, krijg je daar heel vaak nooit een bericht over.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:17:
[...]
Even dit stukje gekopieerd uit de Telegram groep:
Bestelling geplaatst? Top! Hieronder wat informatie:
1. Als je Amazon order zegt dat je 'm op datum X krijgt, dan krijg je 'm ook op die datum.
2. Amazon belast niet altijd meteen je CreditCard. Dit kan zelfs pas gebeuren op het moment dat het item verzonden wordt.
3. Deel geen screenshots met je bestelnummers. Mensen kunnen dit gebruiken om je order te annuleren bij de klantenservice.
4. Laat je order met rust. Ga niet onnodig dingen veranderen, dit kan alleen maar vertraging opleveren.
5. De Amazon klantenservice ziet net zoveel als jij. Het heeft geen zin contact op te nemen om te vragen of alles goed is of wanneer je order komt. Heb je een bestelling geplaatst en staat deze in je account, dan is alles in orde. Volg de status. Wacht tot bezorgdag.
6. Elke order wordt apart behandeld. Dat een ander zijn order eerder verstuurd wordt of een andere status heeft dan jij zegt helemaal niets. Nogmaals, wacht tot bezorgdag.
7. Als er problemen zijn met een betaling of iets anders m.b.t. je account dan neemt Amazon zelf contact met je op. Zolang zij dat niet doen is er niets aan de hand.
8. Zie je geen leverdatum? Geen paniek. Als Amazon toch niet kan leveren dan krijg je daar bericht over. Je hebt een bestelling, dat is al meer dan veel anderen hebben. Heb geduld.
Genoeg mensen die nooit een datum kregen na hun order, maar wel geleverd hebben gekregen hoormustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Dat laatste klopt niet. Als de item niet in voorraad is, krijg je daar heel vaak nooit een bericht over.
Maar wat als het gaat om een warehouse deal? Dan kan je rustig de rest van je leven wachtenMelvinW schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:21:
[...]
Genoeg mensen die nooit een datum kregen na hun order, maar wel geleverd hebben gekregen hoor
Warehouse deal is ook maar echt 1 van natuurlijkmustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 11:46:
[...]
Maar wat als het gaat om een warehouse deal? Dan kan je rustig de rest van je leven wachten
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:15 ]
Zelfde bij mij gebeurd heb het geld + na paar weken een gratis PS5 ontvangen.hmr schreef op maandag 15 februari 2021 @ 16:12:
Nou mijn pakket is inderdaad kwijtgeraakt tijdens de bezorging... Dat geeft DHL aan en tevens dat er een onderzoek moet worden ingesteld door Amazon.
Amazon biedt geld terug aan. Daar heb ik natuurlijk geen **** aan. Man wat een kutdag. Gelegenheid maakt de de dief zegt men wel eens hé
Tussentijds had ik een PS5 kunnen bemachtigen > dus ik stond versteld aan de deur toen de bezorger met een andere PS5 kwam haha..
[ Voor 32% gewijzigd door PCRaceMASTER op 16-02-2021 12:34 ]
Heb je direct je geld terug gehad en alsnog een ps5?PCRaceMASTER schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:32:
[...]
Zelfde bij mij gebeurd heb het geld + na paar weken een gratis PS5 ontvangen.
Tussentijds had ik een PS5 kunnen bemachtigen > dus ik stond versteld aan de deur toen de bezorger met een andere PS5 kwam haha..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ben ook maar meteen bellen naar ze who knows..Sanderman1991 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
Ik werd net gebeld door Wehkamp omdat ik had achtergelaten dat ik op de hoogte gehouden wilde worden over de PS5 levering. Ze hebben een nieuwe lading binnen en bellen blijkbaar mensen op de lijst op met de vraag of je nog interesse hebt. Was even bang dat het een scam was, maar hij is daadwerkelijk toegevoegd aan mijn account op Wehkamp. Dus houd je telefoon in de gaten!
Ik had dus een aantal weken geleden gebeld naar de Wehkamp om op de reserveringslijst te komen, maar daar gaven ze aan dat die er niet is, en ik maar de website in de gaten moet houden.Sanderman1991 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
Ik werd net gebeld door Wehkamp omdat ik had achtergelaten dat ik op de hoogte gehouden wilde worden over de PS5 levering. Ze hebben een nieuwe lading binnen en bellen blijkbaar mensen op de lijst op met de vraag of je nog interesse hebt. Was even bang dat het een scam was, maar hij is daadwerkelijk toegevoegd aan mijn account op Wehkamp. Dus houd je telefoon in de gaten!
Snap er nu even niks meer van?
[ Voor 42% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:19 ]
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 16-02-2021 13:07 ]
ik hang nog in de wachtbiertje79 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:54:
Ik heb net ook even gebeld, maar zij kon niets voor mij betekenen helaas.
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
wat is je verhaal geweest? de meeste krijgen toch 0 op het rekestJoosie200 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:48:
Ik heb net wel telefonisch kunnen bestellen. Hij staat in mijn overzicht en ik krijg nog een betaalverzoek om vooruit te betalen. Als ik snel genoeg ben en erbij zit doe ik dat graag.
Hoop niet dat we slachtoffer zijn van grapjes hierover. Mijn humor als het gaat over dit onderwerp is al een tijdje verdwenen.
Voel me iig wel beetgenomen. Maar goed, en door.
Het ligt er echt aan wie je aan de lijn krijgt is me opgevallenShaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:57:
Gebeld. Ze weten nergens van ook niet dat ze mensen bellen als ze er zijn. Ze geeft aan ze gewoon op de site te gooien.
Hoop niet dat we slachtoffer zijn van grapjes hierover. Mijn humor als het gaat over dit onderwerp is al een tijdje verdwenen.
Daar heb je gelijk in ik zou een telefoontje of een smsje krijgen als ze hem hadden dus wacht rustig af en zelf hoef ik niet verder te kijkenroffeltjes schreef op maandag 15 februari 2021 @ 20:25:
[...]
Een paar aannames:
1. Je gaat geen klanten bellen als je geen reden hebt.
2. Je hoeft mensen niet aan het lijntje te houden want die Ps5 verkoop je toch wel.
Dit zou dus inhouden dat ze inderdaad elk moment een pallet verwachten en dat je erbij zit.
Maar dit is wel koffiedikkijken, ik zou er niet op rekenen. Ik zou gewoon blijven zoeken tot je er ééntje hebt, want de wachtlijsten die zijn eeeeeeindeloos. Pas als ze een verzendbevestiging eruit gooien kan je gerust zijn.
Dat zal wel de ultieme rickroll zijn hoor.Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:57:
Maar ik ga er ook eens een poging aan wagen... al 7 min in de wachtrij.
edit; er zouden 300 stuks op voorraad zijn??
[ Voor 6% gewijzigd door FireBladeX op 16-02-2021 13:01 ]
Al meerdere mensen in de PSX chat die een bestelling hebben kunnen plaatsen, het is dus echt geen grap. Er zijn 288 beschikbaar.FireBladeX schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Dat zal wel de ultieme rickroll zijn hoor.
Maar ik ga er ook eens een poging aan wagen... al 7 min in de wachtrij.
Geen grap, kreeg net een appje van iemand met hetzelfde verhaal. Al is het mij niet duidelijk of hij zelf belde.Shaker74 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:57:
Gebeld. Ze weten nergens van ook niet dat ze mensen bellen als ze er zijn. Ze geeft aan ze gewoon op de site te gooien.
e: Ah zie daar, helemaal bevestiging
[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 16-02-2021 13:02 ]
als in: het is je de 2e keer wel gelukt?ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:58:
[...]
Het ligt er echt aan wie je aan de lijn krijgt is me opgevallen
Al 12 min in de wachtReem0nN schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:03:
Het is inmiddels gelukt om telefonisch te bestellen.
Hoewel het niet gemakkelijk ging.![]()
[Afbeelding]
Soort telefoon ddos is dit
[ Voor 126% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:27 ]
22 September een besteld en betaald die vervolgens werd geannuleerd.
In plaats dat ze eerst die mensen benaderen die toen naast het potje piste
Wat is het artikelnummer? sorry maar ik vind hem echt niet...ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:06:
Degene die via telefoon willen bestellen, niet PS5 Zeggen maar het artikel nr noemen. Heb nog keer gebeld en nu lukte het wel
wat is het artikelnummer danElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:06:
Degene die via telefoon willen bestellen, niet PS5 Zeggen maar het artikel nr noemen. Heb nog keer gebeld en nu lukte het wel
Wat is het artikelnummer? Digital of Disc is allebei goed. Ik kan het niet vinden op de Wehkamp site, alleen de algemene PS5 uitverkocht pagina.ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:06:
vroeger was het 16644185 en 16644186TweakerDwayne schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:07:
[...]
Wat is het artikelnummer? Digital of Disc is allebei goed. Ik kan het niet vinden op de Wehkamp site, alleen de algemene PS5 uitverkocht pagina.
Als ik plaatje uit Telegram mag geloven, succes
Surfin' paradise!
vorige keer bij BCC kwam ik er ook niet doorheen na 10 min pagina laten laden ook al was ik er binnen 20 sec bij.
Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen
Artikelnummer is 16644186 voor disc
Mijn bestelling staat op wachten op goedkeuring. Ben benieuwd of de bestellingen die wel doorgekomen zijn ook daadwerkelijk vanmiddag goedgekeurd gaan worden.
Hopelijk niet al teveel offtopic, maar ik vraag mij dat even af eigenlijk. Het spaart je site, dat wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Sannies op 16-02-2021 13:11 ]
Ook gelijk gebeld maar gelijk al nummer niet beschikbaar. Kakzooi zeg wordt niet makkelijk gemaakt.Brogala schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:09:
Ik belde gelijk om 12:57 maar kreeg toen al te horen dat het nummer niet beschikbaar was. Ook na nog een keer proberen. Chat ook niet beschikbaar.
vorige keer bij BCC kwam ik er ook niet doorheen na 10 min pagina laten laden ook al was ik er binnen 20 sec bij.
Nou ja, nieuwe ronde nieuwe kansen
Artikelnummer is 16644186 voor disc
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Waarschijnlijk een flink aantal annuleringen zo.Mathijsonly1 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:11:
Ik verbaas me er weer zo over dat mensen zo makkelijk een bestelling plaatsen. na het bericht meteen gaan bellen, maar ik heb nog geen 1 keer verbinding kunnen maken.
Gelet op de vorige keer toen zijn de telefoonbestellingen wel uitgeleverd meteen maar gaan bellen om 12:34 uur. Om 12:40u stond de bestelling in mijn account.Sanderman1991 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
[ Voor 55% gewijzigd door Joosie200 op 16-02-2021 13:14 ]
Bij mij ook - hang al 21 minuten aan de lijn, waarvan de laatste 11 zonder muziek. Zie het somber in.dsonnaville schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:13:
wachtmuziekje is al een tijdje stil - iemand nog doorverbonden daarna?
Zie je daadwerkelijk ook de voorraad omlaag gaan? Anders verwacht ik best wat annuleringen strakjes
De medewerker gaf aan dat alle bestellingen (waarbij mensen pro-actief Wehkamp benaderen) allemaal onder voorbehoud zijn. Dit betekent, dat mensen die op het lijst stonden vorige keer, zelf door Wehkamp benaderd zullen worden. De exemplaren die vervolgens overblijven, zullen onderverdeeld worden onder de pro-actieve bellers van vandaag. Aan de ander kant, als je er deze keer niet bij zit, blijf je op het lijst en bij de volgende drop, heb jij dan 'voorrang' omdat je al op de lijst staan van de reserveringen.
Of het daadwerkelijk ook zo gaat, geen idee maar dat is wat de vrouwke tegen mij zei.
Moet eerst nog goedgekeurd worden he. Niet te vroeg juichen
Voorraad gaat bij Wehkamp er pas af in de API als het daadwerkelijk de deur uit is helaas.ElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:14:
[...]
Zie je daadwerkelijk ook de voorraad omlaag gaan? Anders verwacht ik best wat annuleringen strakjes
ok ik snap hem. mensen bellen al sinds 12:40 door. De rest vanaf 12:57.. Ik hoor helaas bij die laatste groep hahaSanderman1991 schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:30:
Excuus geronimoElMayo schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 12:46:
Volgens mij gaat het er echt om wie je aan de lijn krijgt bij wehkamp..[mbr]*knip* mag wel wat beleefder blijven. Lees die topicwaarschuwing nu eens aandachtig door.[/]
[ Voor 12% gewijzigd door siemenz op 16-02-2021 13:22 ]
Bij mij viel het geluid weg tijdens het gesprek..... Dus tsjaa dat kan ook nog.siemenz schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:22:
Deksels, dan had ik dus gewoon aan de lijn moeten blijven, had opgehangen.
Heel Europa is volgens mij plat door hem geweest
Gelukkig zit ik in Dubaimustiej schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:30:
Is MelvinW nog steeds niet in de boeien geslagen?
Heel Europa is volgens mij plat door hem geweest
waar baseer je dit op?BennyTelstar schreef op dinsdag 16 februari 2021 @ 13:31:
Het lijkt er op dat de mediamarkt winkels ook weer voorraad hebben gekregen😁
Daar op
[ Voor 3% gewijzigd door BennyTelstar op 16-02-2021 13:34 ]
Het is mij zojuist gelukt en daarna gaat je order naar een andere afdeling. Daar zien ze pas of er voldoende is binnengekomen. Per mail volgt vandaag een update.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/KOebqQL5I2yB5VFDzlYqvcdJ.jpg?f=fotoalbum_large)