Je kan nog even wachten ik zit op 8/8 in de vestiging van Kortrijk...Thydras schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:28:
Al een paar weken volg ik hier de gang van zaken op met de pre-orders, zeker om enige info te kunnen vinden over pre-orders van GM.
Mijn pre-order dateert van 18/9 GM, ik veronderstel dat ik nog wel even zal mogen wachten.
Daarnaast bedacht ik me dit net, als de geruchten waar zijn en er werd vorige week een "grote" levering bij GM bezorgd van 2500 stuks, is dat nog altijd maar ongeveer 32 per filiaal in de benelux.
Echt groot kan je dit niet noemen, zeker als de pre-orders al een jaar op voorhand doorgingen.
In ieder geval probeer ik geduldig af te wachten
Okay dit is goed nieuws... nog een kleine 2 maand achter zit ik dus ben beniewd...Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:08:
Zojuist gebeld door Gamemania (GM), ik kan volgende week woensdag m’n ps5 ophalen, finally!!! Preorder 19-6-20![]()
Als ik één van de Telegramgroepen moet geloven zijn er 46 disc en 20 digital geleverd bij MM Den Bosch deze week. Als je op plek 18 staat, zou je verwachten dat je bij deze levering zit.rb14_ schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:22:
Sta al sinds december op plek 18 bij de MM in Den Bosch. Iemand al wat gehoord van dit filliaal? Zie namelijk steeds meer dat andere fillialen in t land dat ze al aan t uitleveren zijn
Is er iemand die al wat heeft gehoord van de mediamarkt in Alphen aan den Rijn? Het is er namelijk behoorlijk stil.
Hebben de gelukkigen die vandaag gebeld zijn door GameMania ook de update van 08-Feb-21 gehad dat je PS5 helaas nog niet geleverd wordt?Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:08:
Zojuist gebeld door Gamemania (GM), ik kan volgende week woensdag m’n ps5 ophalen, finally!!! Preorder 19-6-20![]()
Kunnen we uitsluiten of dit een algemene mail was of dat dit preorders buiten de levering 2500 stuks valt
Heb 07-07-20 besteld dus hoop er eigenlijk bij te zitten natuurlijk...
Brandenburg .. rechtstreeks uit een vliegtuig ? Ik gok nog 2 dagen door Duitsland rijden in de bekende blauwe vrachtwagens, dan is maandag wel realistisch. In het weekend staan de vrachtwagens daar ook stil... en er is een massa sneeuw ook in Duitsland gevallen.SimonsJerry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:05:
En het pakketje gaat door.
[Afbeelding]
Afleverdatum staat op maandag 15 februari. Is er een kans dat het pakket misschien dit weekend al geleverd wordt? Niemand is maandag namelijk thuis om het pakket aan te nemen.
(Wochenendruhezeit für Lkw-Fahrer)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heb tot op heden niks vernomen van ze. Hopelijk is dit waar en krijg ik deze week nog wat te horen.Tijnio schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:30:
[...]
Als ik één van de Telegramgroepen moet geloven zijn er 46 disc en 20 digital geleverd bij MM Den Bosch deze week. Als je op plek 18 staat, zou je verwachten dat je bij deze levering zit.
Vertelde een medewerker van MM dat ze misschien nieuwe levering krijgen? Want dan zou dat ook goed nieuws voor mij zijn.Kensel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:40:
Zojuist gebeld met MM Ede. We staan 31e op de lijst (maar er zijn nu ruim 20 stuks binnen voor de mensen voor ons), dus eigenlijk zijn we 10e op de lijst.
Volgende week krijgen ze als het goed is een nieuwe levering, dus dan is het wachten hopelijk achter de rug!
We hebben ons 5 november 2020 op de lijst laten zetten (even voor de beeldvorming voor mede-hunters).
Ja die mail heb ik ook gehad, maar die staat wrs los van de levering van 2500 stuksBlackVeined schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Hebben de gelukkigen die vandaag gebeld zijn door GameMania ook de update van 08-Feb-21 gehad dat je PS5 helaas nog niet geleverd wordt?
Kunnen we uitsluiten of dit een algemene mail was of dat dit preorders buiten de levering 2500 stuks valt
Heb 07-07-20 besteld dus hoop er eigenlijk bij te zitten natuurlijk...
Helaas, hij is een dagje uitgesteld.NepGangster schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:39:
Ik opende dit topic weer eens en bedacht me, eens kijken naar de track en trace van mijn bestelling van Amazon Italy van afgelopen dinsdag 9 feb;
[Afbeelding]
Hij heeft Haast! jeetje ik schrik me een ongeluk! vanmiddag al!
Eerst Maandag, vanmorgen donderdag, en nu vrijdag.
En toch baal je dan nog dat hij 'te laat' komt
/f/image/1MU0BZtWVMMWZgz4vt7qOMC8.png?f=fotoalbum_large)
Jij hebt op 8/2 de mail gehad van GM dat je "nog niet je PS5 kon ophalen binnenkort"?Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:37:
[...]
Ja die mail heb ik ook gehad, maar die staat wrs los van de levering van 2500 stuks
En nu ben je gebeld door GM dat je hem toch kunt ophalen?
Ja heb die ‘helaas’ mail van 8/2 gehad en toch gebeld vandaag, dus mail en levering lijken los van elkaar te staan.SideShow118 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:41:
[...]
Jij hebt op 8/2 de mail gehad van GM dat je "nog niet je PS5 kon ophalen binnenkort"?
En nu ben je gebeld door GM dat je hem toch kunt ophalen?
Thanks voor de bevestiging Extramuros, weten we waar we aan toe zijn met een sprankeltje hoop!Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:44:
[...]
Ja heb die ‘helaas’ mail van 8/2 gehad en toch gebeld vandaag, dus mail en levering lijken los van elkaar te staan.
inderdaad!BlackVeined schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:47:
[...]
Thanks voor de bevestiging Extramuros, weten we waar we aan toe zijn met een sprankeltje hoop!
(waarom stuur je die mail dan uit...)
[ Voor 7% gewijzigd door SideShow118 op 11-02-2021 15:51 ]
Same here. GM email gehad om maandag. Vanmorgen gebeld.Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:44:
[...]
Ja heb die ‘helaas’ mail van 8/2 gehad en toch gebeld vandaag, dus mail en levering lijken los van elkaar te staan.
Bij welk filiaal had je een pre order staan?SqueakyClean schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:59:
[...]
Same here. GM email gehad om maandag. Vanmorgen gebeld.
Waarschijnlijk om het aantal mensen dat steeds maar weer hun klantenservice lastig valt met de vraag om een update in te perken.SideShow118 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:50:
[...]
inderdaad!
(waarom stuur je die mail dan uit...)
Inderdaad, volgens mij gewoon iedereen die nog een bestelling met PS5 had openstaan, en hoppa, send. Lijkt me een stuk minder tijdsinvesterend dan gaan opzoeken wie de volgende is in de lijst die mogelijk aan de beurt is.Santiago2019 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 16:30:
[...]
Waarschijnlijk om het aantal mensen dat steeds maar weer hun klantenservice lastig valt met de vraag om een update in te perken.
Gisteren stond de ps5 plots op de site MM België, online niet te bestellen weliswaar. Dan maar contact opgenomen met MM Brugge. De advertentie op de site was ondertussen al weer verwijderd.
De persoon die ik aan lijn had wist momenteel niets van een komende levering, en als deze er al zou komen hebben ze in die ene vestiging al een reservatielijst van boven de 200! Het lijkt er dus op dat mensen die niet op zo een lijst nog wat geduld moeten hebben:(
De persoon die ik aan lijn had wist momenteel niets van een komende levering, en als deze er al zou komen hebben ze in die ene vestiging al een reservatielijst van boven de 200! Het lijkt er dus op dat mensen die niet op zo een lijst nog wat geduld moeten hebben:(
Ja, dat gaf de medewerker van MM aan. Ze klonk vrij zeker hierover. Ze geeft alleen geen aantallen genoemd.Qtjenl schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 15:31:
[...]
Vertelde een medewerker van MM dat ze misschien nieuwe levering krijgen? Want dan zou dat ook goed nieuws voor mij zijn.
Laten we hopen dat het voor jou ook goed nieuws is!
Yes, eindelijk is mijn Mediamarkt pre order verzonden!
Online besteld op 17-11-2020
De hunt is eindelijk over, heb er vaak naast gegrepen, maar nu komt mijn pre-order toch echt!!!
Succes iedereen
Online besteld op 17-11-2020
De hunt is eindelijk over, heb er vaak naast gegrepen, maar nu komt mijn pre-order toch echt!!!
Succes iedereen
Is dat niet omdat het tekenen voor pakketjes in real life in principe niet mag door de bedrijfscorona-regels?ActualFantasy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:14:
Iemand bekend met UPS?
Krijg nu mail dat ie morgen bezorgt wordt en dat er voor getekend moet worden en dan moet ik Nu tekenen, en dan kom ik op een vage site met een of andere onbegrijpelijke tekst over het Toestemming geven voor overdracht van zending?
Moet ik dat doen, of kan ik gewoon tekenen als ze het komen afleveren?
Sow, nov. 2021 BACK TO THE FUTUREjcj1982 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:26:
Yes, eindelijk is mijn Mediamarkt pre order verzonden!
Online besteld op 17-11-2021
Succes iedereen
Mijn excuus heb in de haast onder werktijd tot mijn spijt niet alles gelezen.dijkiedijkie schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:32:
[mbr]Lees dat grote rode blok onderaan het topic nog eens goed door zou ik zeggen :)[/]
Laten we het Zeker hopen!! bedankt voor je reactie.Kensel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:11:
[...]
Ja, dat gaf de medewerker van MM aan. Ze klonk vrij zeker hierover. Ze geeft alleen geen aantallen genoemd.
Laten we hopen dat het voor jou ook goed nieuws is!
Nedgame heeft pre-order online voor 759 euro

Nedgame zojuist een voorraad van digital en disk. Alleen verkopen ze het wel in een bundel met 3 games en een extra headset (of controller) waardoor je meteen al 750€ kwijt bent...
edit: niet eens voorraad, maar enkel pre-order
edit: niet eens voorraad, maar enkel pre-order
[ Voor 12% gewijzigd door iLaurens op 11-02-2021 18:24 ]
Belachelijk slechte deal trouwens. Idem voor die digital edition.shadowkid053 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:23:
Een bundel maar dan minimaal 80euro duurder lol
Wanneer je scalpers wilt tegen gaan maar je scalpt zelf
Zijn we wel gewend van Nedgame, Xbox Series X ging bij hun ook voor 599mustiej schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:25:
Een bundel maar dan minimaal 80euro duurder lol
Nah, was € 549,00MelvinW schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:26:
[...]
Zijn we wel gewend van Nedgame, Xbox Series X ging bij hun ook voor 599
En de site is down ''wegens onderhoud''.
Lol, jij kwam nog op die pagina? Hier was hij direct al down.shadowkid053 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:23:
Boycot nedgame, kom op zeg 759 ... doei doei nedgame
:strip_exif()/f/image/nsyRdkEWwUudnbtcrw1GVtYE.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 78% gewijzigd door jgsr op 11-02-2021 18:31 ]
kreeg op een gegeven moment wel een pagina zonder styling, kon op een knop pre-order klikken maar die request gaf een 400 terug...dr.lowtune schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:28:
[...]
Lol, jij kwam nog op die pagina? Hier was hij direct al down.
Twee keer in winkelwagen gehad. Twee keer leeg gegooid.dr.lowtune schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:28:
[...]
Lol, jij kwam nog op die pagina? Hier was hij direct al down.
Behalve ps5 stock moeten webshops straks ook een hoop extra server capaciteit regelen voor dit soort pieken....(of een wachtrij zoals bij concertkaartjes)shadowkid053 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:29:
[...]
Twee keer in winkelwagen gehad. Twee keer leeg gegooid.
De digitale versie is ook uitverkocht op Nedgame
[ Voor 12% gewijzigd door youriberen op 11-02-2021 18:43 ]
Ik heb de digitiale editie betaald. Alleen na betaling kreeg ik een 503.
Is mijn bestelling dan wel gesplaatst? Of kan ik er vanuit gaan dat dit niet goed verwerkt is?
Is mijn bestelling dan wel gesplaatst? Of kan ik er vanuit gaan dat dit niet goed verwerkt is?
Life is meant to be experienced
Ik zou ff je mail checken.kevinr1 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 18:47:
Ik heb de digitiale editie betaald. Alleen na betaling kreeg ik een 503.
Ik heb dus geen mail ontvangen
Is er wel geld afgeschreven? Anders ben ik bang dat het niet is gelukt.
echt he, weer binnen 2 seconden op de link geklikt en direct service unavailable into website down into uitverkocht... achja, weer een poging mislukt, maar weer wachten op de volgende.
Geld is idd afgeschreven.
EDIT
Ik zie vervolgens het volgende:
/f/image/yoJDNdmZy6EuBRPp3K5a5V43.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand dit eerder ervaren?
EDIT
Ik zie vervolgens het volgende:
/f/image/yoJDNdmZy6EuBRPp3K5a5V43.png?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand dit eerder ervaren?
[ Voor 89% gewijzigd door kevinr1 op 11-02-2021 19:07 ]
Wat zat er in die bundel? Lijkt aardig overpriced maar dat is Nedgame.
20 euro PS kaartTimothy3000 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:07:
Wat zat er in die bundel? Lijkt aardig overpriced maar dat is Nedgame.
1 jaar PS Plus
2e controller
Valt opzich nog mee..
Hier inderdaad ook een dagje vertraging op de bestelling uit ITA. Komt nu morgen, zit weer beweging in. Niet erg verder, vandaag zou ook echt bizar snel geweest zijn gezien de omstandigheden
Stond er bij Nedgame ook bij wanneer ze die preorders verwachten te leveren?
Dat is toch niet verkeerd.nlreturns schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:09:
[...]
20 euro PS kaart
1 jaar PS Plus
2e controller
Valt opzich nog mee..
1 jaar PSPLUS = volgens mij iets van 55 eur..
20 euro = 20 euro
2e controller 65 euro
is toch samen 140 euro waarde voor 50 euro meer?
Best gek dat hier zoveel kriitek op is.
Edit: oh ik zie dat ik naar de digi versie keek en rekende naar de diskversie..
Dan hebben ze dus eigenlijk gewoon alles wat het kost in de prijs inbegrepen.
maw; geen korting in je bundel.
[ Voor 19% gewijzigd door NepGangster op 11-02-2021 19:21 ]
Denk dat mensen eerder vallen over feit dat het een pre-order was bovenop dat het een dure bundel was dus niet direct in stock, o.i.d. Althans, zo kijk ik zelf naar die deals. Puur rekenen wat het uiteindelijk zou kosten heb ik zelf niet gedaanNepGangster schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:19:
[...]
Dat is toch niet verkeerd.
20 euro = 20 euro
2e controller 65 euro
e: Ah, ja, zie nu je edit en post onder mij en ik zelf had ook even vluchtig gekeken. Da's een fiks dure bundel dan. Allicht nog een ander verhaal als koop ook ontvangen was, maar raar dat ze zulke pre-orders verkopen. Zou ik nooit gedaan hebben, in ieder geval.
[ Voor 24% gewijzigd door Sannies op 11-02-2021 19:25 ]
50 euro meer?? 150 bedoel je, digital versie is 399NepGangster schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:19:
[...]
Dat is toch niet verkeerd.
20 euro = 20 euro
2e controller 65 euro
Edit: oh ik zie dat ik naar de digi versie keek en rekende naar de diskversie..
Dan hebben ze dus eigenlijk gewoon alles wat het kost in de prijs inbegrepen.
maw; geen korting in je bundel.
Het is in elk geval meer waar voor je geld dan die Xbox Series X waar je voor €100,- extra niets bij kreeg. Maar alsnog een goedkope manier van Nedgame om een paar tientjes binnen te slepen.
Nee, dus 0 meer.jgsr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:21:
[...]
50 euro meer?? 150 bedoel je, digital versie is 399
Als je de bundel interessant vind wellicht... maar ik denk dat het gros hier enkel de kale console wil.
Timothy3000 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:18:
Stond er bij Nedgame ook bij wanneer ze die preorders verwachten te leveren?
/f/image/SUPZvDMDJvd0QdWJt4sSlmyI.png?f=fotoalbum_large)
Nette prijs hoor, op scalpplaats betaal je €800+ zonder de extra’s
Absoluut. Alleen de bundel is niet verkeerd.jgsr schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:33:
[...]
Als je de bundel interessant vind wellicht... maar ik denk dat het gros hier enkel de kale console wil.
En als ik moet kiezen tussen:
* Of nog een onbekende tijd wachten en later een kale ps5 halen voor 400 euro.
* Of nu kans maken, en 150 meer betalen met producten van toegevoegde waarde
Mijn keuze is snel gemaakt. Die bundel voor de Disk versie, die was 770 euro volgens mij. Die vond ik inderdaad wel te duur om aan te schaffen.
Mijn Amazon.IT disk variant is vanmiddag bezorgd! Supersnel dus!
Dat is een algemene boodschap die altijd bovenin het logo staat. Geldt voor producten op voorraad.
Dit waren pre-orders toch? Staat er in je bestelling een leverdatum?
[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 11-02-2021 19:49 ]
Ik dacht 15 maart te hebben gezien toen ik de site open had. Klikte het mede daardoor weg.Timothy3000 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:46:
[...]
Dat is een algemene boodschap die altijd bovenin het logo staat. Geldt voor producten op voorraad.
Dit waren pre-orders toch? Staat er in je bestelling een leverdatum?
Ik vind het hoogst dubieus. Ze hebben geen flauw idee of ze dat gaan halen. Op zich misschien een alternatief voor degene die geen CC heeft en niet durft te gokken op Amazon.de
Ik vind het een slechte deal. En ik vind het ook dom als je zoiets nu met ideal aftikt. Misschien ben ik niet erg optimistisch maar ik zou een maand lang in de stress zitten of ze niet failliet gaan. Zo goed gaat het nu niet in de detailhandel met alle winkels die dicht zijn.
Buiten dat.. Wie zegt dat ze 12 maart gaan halen als het nu al een drama is om voorraad in NL te krijgen.. Daarnaast hebben ze nog gewoon winkel pre-orders lopen van voor de launch op 19 Nov.Maurice_1984 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 19:59:
Ik vind het een slechte deal. En ik vind het ook dom als je zoiets nu met ideal aftikt. Misschien ben ik niet erg optimistisch maar ik zou een maand lang in de stress zitten of ze niet failliet gaan. Zo goed gaat het nu niet in de detailhandel met alle winkels die dicht zijn.
Ruikt bij mij een beetje naar op het randje spelen van koppelverkoop!!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Mijn bezorging van Amazon zou vandaag aankomen, maar wordt waarschijnlijk pas na het weekend
. Vertraging bij DHL. Man man...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Stel je krijgt de bundel binnen, kan je de games etc dan niet terug sturen onder retour recht?
Nee, want dat is niet het product dat je gekocht hebt. Je koopt een bundel. Dus alles terug of niets.Technofreakz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 21:31:
Stel je krijgt de bundel binnen, kan je de games etc dan niet terug sturen onder retour recht?
En als het wel mag kunnen zij natuurlijk zeggen dat de game maar 1 euro waard is.
Je kan telegram toch op je telefoon installeren ?miicker schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 20:31:
fcksclprs is ermee gestopt helaas, jammer, vond het erg handig, zeker omdat telegram op mijn werkomgeving niet werkt (geblokkeerd).
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Klopt, alleen moet ik dan ook met mijn telefoon bestellen, vind ik net wat minder lekker werken, zeker met translate e.d.siemenz schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 22:54:
[...]
Je kan telegram toch op je telefoon installeren ?
Tja dat klopt. Maar beter een half ei dan een lege dop.miicker schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:07:
[...]
Klopt, alleen moet ik dan ook met mijn telefoon bestellen, vind ik net wat minder lekker werken, zeker met translate e.d.
Je hoeft niet met translate iets te doen. Amazon werkt heel simpel.miicker schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 23:07:
[...]
Klopt, alleen moet ik dan ook met mijn telefoon bestellen, vind ik net wat minder lekker werken, zeker met translate e.d.
Of je nou in china of spanje zit. De knopjes en de kleur waar je op klikt is altijd hetzelfde.
Dus als je de link kan openen en je bent er op tijd bij, dan is het alleen maar op het oranje knopje drukken totdat je hebt betaald

Yup, meest erge wat je per ongeluk kan gebeuren in dat hele proces is ook Prime aanschaffen maar dat is nou ook niet echt een groot bedrag
Gewoon de gekleurde knopjes spammen en alles komt goed als alles al goed staat in je account
Of gewoon even oefenen met een product maar uiteindelijk niet aanschaffen. Is ook helder
e: Degene die ook vertraging hadden van de IT Disc versie. Zag zojuist dat 'ie weer vertrokken is dus zal inderdaad morgen wel lukken. Aantal hadden hem vandaag al binnen zag ik
De Digi versie ligt nog lekker knus in Frankrijk en zal inderdaad wel na het weekend worden
e2: Yup, Disc ligt inmiddels in Eindhoven en Digi is ook weer onderweg. Dus ze zullen ze vast allemaal nog wel leveren voor het weekend, en anders halen ze maandag zeker. Have fun!
Gewoon de gekleurde knopjes spammen en alles komt goed als alles al goed staat in je account
Of gewoon even oefenen met een product maar uiteindelijk niet aanschaffen. Is ook helder
e: Degene die ook vertraging hadden van de IT Disc versie. Zag zojuist dat 'ie weer vertrokken is dus zal inderdaad morgen wel lukken. Aantal hadden hem vandaag al binnen zag ik
De Digi versie ligt nog lekker knus in Frankrijk en zal inderdaad wel na het weekend worden
e2: Yup, Disc ligt inmiddels in Eindhoven en Digi is ook weer onderweg. Dus ze zullen ze vast allemaal nog wel leveren voor het weekend, en anders halen ze maandag zeker. Have fun!
[ Voor 58% gewijzigd door Sannies op 12-02-2021 03:14 ]
Hij is in Nederland
Nu is dhl wel even apart aan het doen de laatste tijd. Krijg continu mail dat ik pakketjes krijg dezelfde dag en die worden allemaal pas later ontvangen.
Krijg iets van 4 Amazon bezorgingen voor 2 bestellingen
Nu is dhl wel even apart aan het doen de laatste tijd. Krijg continu mail dat ik pakketjes krijg dezelfde dag en die worden allemaal pas later ontvangen.
Krijg iets van 4 Amazon bezorgingen voor 2 bestellingen

Ter land, ter zee en in de kroeg
BCC heeft een klein aantal als bundel: https://www.bcc.nl/gaming...t-extra-controller/302239
In de winkelwagen kunnen doen, daarna ging het mis...MelvinW schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
BCC heeft een klein aantal als bundel: https://www.bcc.nl/gaming...t-extra-controller/302239
was er DIRECT bij en wederom niet in het mandje te krijgen of af te rekenen....MelvinW schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
/f/image/Jxup9nfM9KCkt7CCeN3rCF6g.png?f=fotoalbum_large)
Verder kwam ik niet helaas. Niet gek ook als minimaal 14.000 mensen het proberen en dat is dan alleen nog via Telegram.
[ Voor 35% gewijzigd door MaTr1x op 12-02-2021 08:42 ]
Telefoon in mijn hand terwijl ik het telegram bericht binnenkrijg, klik gelijk op de link en kan vervolgens de site van BBC nog geen eens meer benaderen
psn: Arco1981
Die Telegramgroups zijn eigenlijk een verhulde DDOS aanval geworden
SameKarpertjuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:40:
Telefoon in mijn hand terwijl ik het telegram bericht binnenkrijg, klik gelijk op de link en kan vervolgens de site van BBC nog geen eens meer benaderen
Dit was kansloosKarpertjuh schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:40:
Je was me voor.MelvinW schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:36:
[ Voor 14% gewijzigd door HenkEisDS op 12-02-2021 08:47 ]
Ik ben heel benieuwd, ik heb de betaling afgerond en het geld is afgeschreven.
Bedankt voor je bestelling
We gaan direct aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Wat kan je van ons verwachten:
Zal wel neerkomen op een annulering, ben benieuwd
We gaan direct aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Ik kwam niet eens meer op de siteTribunus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:46:
Hier hetzelfde! Ben benieuwd, ordernummer gekregen en allesTribunus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:46:
Moest mijn adres invullen bij BCC, kreeg een "er ging iets mis" en nu bij een oneindige spinner terecht gekomen...
Zojuist een bevestigingsmail gekregen dat het is gelukt op BCC en dat hij morgen wordt bezorgd. Direct betaald met Ideal. Ben benieuwd...
Ik was er snel bij denk ik, direct alles moeten invullen van NAW gegevens..
toen bij betalen kwam de loading icon, en die gaat af en toe nog weg met een foutmelding Probeer opnieuw..
Ik ben er bang voor.
toen bij betalen kwam de loading icon, en die gaat af en toe nog weg met een foutmelding Probeer opnieuw..
Ik ben er bang voor.
Gelukt bij bcc, site knalde er uit dus klantenservice gebeld en mocht er zelfs 2 bestellen 🎉
Ze hadden er 500 op voorraad vertelde de medewerker.
[ Voor 22% gewijzigd door HertogJack op 12-02-2021 08:50 ]
psn: HertogJack
Slim 🧠HertogJack schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:49:
Gelukt bij bcc, site knalde er uit dus klantenservice gebeld en mocht er zelfs 2 bestellen 🎉
Zelfde hier, ook mail etc.miicker schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:48:
[...]
Hier hetzelfde! Ben benieuwd, ordernummer gekregen en allesZou morgen bezorgd moeten worden
Rare is dat ik het lukte nadat de site een aantal keer offline is geweest. Probeerde het eerst op telefoon maar kwam niet verder met bestellen, en late op de laptop zag ik dat er nog een extra optie kwam in die popup (wel of geen verzekering).
Alsof de PS5 nog in de winkelmand zat vanaf mijn iphone (wellicht doen ze dit op basis van IP?) stond wel dat binnen 30 minuten de reservering zou worden geannuleerd als ik niet zou betalen.
Geen idee hoe dit werkt maar ik ben zeeeer benieuwd haha
Heb ook een bevestigingsmail gehad om 8.42. Geld ook afgeschreven. Wordt maandag bezorgd. Ben benieuwd.
Als het er 500 zijn heb ik opzich nog wel een "goed gevoel" is toch een flink aantal.HertogJack schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:49:
Vraag me trouwens af of het de disc of digital versie is. Zag ik niet zo snel in de haast.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |