Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 15:41
PEBKAC schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 16:00:
Vandaag mijn PS5 mogen ontvangen vanuit de UK *O* . Even een vraag : Kan hier een normale C8 Stekker op aansluiten of moet er nog een adapter op?
normale C8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 10-10 17:12
miicker schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Hoe kreeg je daar een notificatie voor dan? Via toychamp zelf?
Kwam ergens voorbij op een Telegram kanaal.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11-10 19:50
Top, die ik heb nog liggen ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ganicus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 08-03 12:26
roffeltjes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:22:
Nederlandse winkels kan je gevoeglijk vergeten.

De drops zijn klein, wachtlijsten giga en de websites niet al te stabiel. Dit gaat in 2021 waarschijnlijk niet veranderen. Richt je hoop primair op Amazon.

Ik weet dat het onpopulair is, maar als je alles goed instelt EN je bent in de gelegenheid is de kans dat je een PS5 scoort bij Amazon gewoon heel groot.

- Het is geen toeval dat mensen consequent een PS5 kunnen kopen. Toeval zou juist betekenen dat het compleet random is.
- Je hoeft niet supersnel te klikken of naast je PC te wonen, wel moet je snel bij je PC/telefoon kunnen staan. Je hebt bij een Amazon drop een paar minuten. En nu met de laatste truc van Melvin krijg je 1-2 minuten waarschuwing van te voren!

Ik ben absoluut geen Luck Luke, en woon niet naast mijn PC (alle keren moest ik naar mijn PC rennen), toch ben ik bij Amazon nu al drie keer op tijd (derde keer niet gekocht, interesse of ik weer op tijd zou zijn). Dat is in mijn geval 100% van de Amazon drops => Geen geluk.

Je ziet ook hier bij de Amazon drops dat je vooral gejuich ziet, terwijl bij de Intertoys tombola mensen hier posten dat ze pech hadden. Oftewel, het is niet alsof mensen hier niet aangeven als ze achter de boot vissen.

Nog éénmaal de stappen voor de mensen die issues hebben:

1. Installeer Telegram op je telefoon en laptop en wordt lid van de PSX PS5 groep.
- Je notificaties op de telegram staan aan.
- Je PC heeft een raampje open op fcksclprs.nl zodat het luchtalarm afgaat (deze stap is optioneel, de PSX bot is de manier om te bestellen).

2.Zorg dat alles goed staat op zowel je telefoon als je PC

- Je hebt accounts bij alle webshops
- Je logt in één keer in.
- Je hebt de juiste betaalmethodes bij Amazon geregistreerd.

Je hebt dit getest met de linkjes die bovenin de Telegram groep staan!

Je test regelmatig of alles nog goed staat!

Je test dit zowel op je PC als je telefoon.

3. Als je niet online kan zijn vanwege werk is dat geen technisch probleem. Misschien is er een vriend/familielid die je wil assisteren.

=> Misschien is een ander helpen ook scalpen, maar persoonlijk vind ik dit legitiem. Als mijn broer ook een PS5 had gewild had ik die derde ook gewoon gekocht.
Iemand toevallig de telegram link??

Gebruik voortaan de zoekfunctie, je vraag maar neerplemepen en iemand anders voor je laten zoeken is lekker lui...

[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 12:02

Joran

<3 natalee

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

miicker schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Hoe kreeg je daar een notificatie voor dan? Via toychamp zelf?
In de telegram PS5 Stock Alerts kwam die voorbij: https://t.me/ps5voorraad

Al 3 gelukkigen zijn gebeld

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gamemunk
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19-03-2021
Ik kan mijn pre-order van 18-9 bij mm Amersfoort vrijdag ophalen....EINDELIJK!!!!!.🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 22:37
De productpagina van de PS5 disc is weer verdwenen van Intertoys.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:49
PS5 disc van amazon.es is hier afgeleverd. Suc6 voor wie er nog één zoekt, gaat lukken!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarssenfcu
  • Laatst online: 30-09-2021
Goeiemiddag!

Iemand al wat gehoord van mm the wall?
Hier de digi versie op 18-09 besteld

Verder hoor je toch niks van ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-10 16:43
Blijkbaar sta ik opnieuw in de rij van de zoekenden na de disk versie van de es drop aan mede-tweaker te hebbend beloofd en digitale een goede vriend van mij die beetje terneergeslagen thuis zit met al die corona steunpakket papieren voor zijn kapperszaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extramuros
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 11-03-2021
Zijn er deze week nog forumleden gebeld door Gamemania dat ze hun preorder op kunnen komen halen? Ze hebben volgens betrouwbare bron in supply chain op 4-2 2500 disk ontvangen, maar het blijft angstvallig stil op ps5 fora en in Telegram groepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
Timothy3000 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 17:43:
De productpagina van de PS5 disc is weer verdwenen van Intertoys.
Wat zegt dat? Misschien mis ik iets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:29
Wacht er nog iemand anders op de UK versie, bezorging Post NL uiterlijk 9 Feb? Zou 8 Feb aankomen. Nu staat er wordt vandaag bezorgd maar de status is nog steeds ontvangen door post nl, niet eens gesorteerd of bezorger onderweg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:14
timpie81 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:50:
Wacht er nog iemand anders op de UK versie, bezorging Post NL uiterlijk 9 Feb? Zou 8 Feb aankomen. Nu staat er wordt vandaag bezorgd maar de status is nog steeds ontvangen door post nl, niet eens gesorteerd of bezorger onderweg.
Hier sinds zondag telkens aan het eind van de dag een wijziging naar bezorging morgen.
Hij lijkt echter nu in een busje te zitten die ik ook kan volgen op de kaart. Dat nog nooit eerder gezien bij postNL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Laatst online: 10-10 17:29
jaspermeul schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:56:
[...]

Hier sinds zondag telkens aan het eind van de dag een wijziging naar bezorging morgen.
Hij lijkt echter nu in een busje te zitten die ik ook kan volgen op de kaart. Dat nog nooit eerder gezien bij postNL.
Top hopelijk vanavond feest voor jou. Ik had dat live tracking eergisteren. Kon ik precies zien hoeveel er nog voor mij waren. Twee straten van mij af en nog 3 pakketjes voor me kreeg ik de melding uw bezorgd moment is aangepast naar morgen lol. Geen idee wat er allemaal gebeurt bij post nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 11:13
Extramuros schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:33:
Zijn er deze week nog forumleden gebeld door Gamemania dat ze hun preorder op kunnen komen halen? Ze hebben volgens betrouwbare bron in supply chain op 4-2 2500 disk ontvangen, maar het blijft angstvallig stil op ps5 fora en in Telegram groepen...
Heb wel een mail gekregen van Game Mania op 8-2 dat ik nog niet tot de gelukkigen behoor.
Preorder geplaatst net voor release bij de winkel in Arnhem Centrum.

Dus als je die mail niet gehad hebt dan is de kans wel aanwezig dat je een belletje kan verwachten lijkt me.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extramuros
SideShow118 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:05:
[...]

Heb wel een mail gekregen van Game Mania op 8-2 dat ik nog niet tot de gelukkigen behoor.
Preorder geplaatst net voor release bij de winkel in Arnhem Centrum.

Dus als je die mail niet gehad hebt dan is de kans wel aanwezig dat je een belletje kan verwachten lijkt me.
Heb die mail van 8-2 ook gekregen, evenals een op 18-11, 1-12 en 8-12-20 met ongeveer dezelfde info erin, het lijkt bij Gamemania helemaal stil te staan. Heb preorder geplaatst op 19-6-20 bij de winkel in Zoetermeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAD85
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 06:29
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 17:01 ]

Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 11-10 18:58
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 17:01 ]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 11:13
Extramuros schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 19:26:
[...]

Heb die mail van 8-2 ook gekregen, evenals een op 18-11, 1-12 en 8-12-20 met ongeveer dezelfde info erin, het lijkt bij Gamemania helemaal stil te staan. Heb preorder geplaatst op 19-6-20 bij de winkel in Zoetermeer.
Ya dat gevoel heb ik ook. Het klinkt bijna als een fout om bij hen te preorderen.

Als ik lees dat mensen die preorders hadden staan bij Bol en MM op, of zelfs na, de dag van release en dat zij al helemaal uitgeleverd zijn dan weet ik niet wat er bij GM aan de hand is.

in Arnhem zijn echter twee GM's. Toen ik wilde reserveren konden ze geen cijfers geven maar er werd mij geadviseerd om naar het andere filiaal te gaan omdat die ongeveer de helft minder preorders had.

Eenmaal aangekomen bij de andere GM bleek dat ik ongeveer nummer 150 op de lijst was in die winkel. En de reserveren gaan per winkel. Dus het lijkt er ook wel op dat ze een ongelooflijke hoeveelheid preorders hadden staan.

Ik snap dat ze geen indicatie kunnen geven van leveringen in de toekomst maar iets meer openheid over de geleverde zaken en aantallen die er nog open staan was nog wel gewenst. (b.v. wij hebben afgelopen keer 500 exemplaren gekregen en op dit moment zijn de preorders van Oktober uitgeleverd ofzo zou wel fijn zijn)

Maar ik wacht wel geduldig af want zoveel hebben we ook weer niet te kiezen.

[ Voor 16% gewijzigd door SideShow118 op 10-02-2021 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extramuros
SideShow118 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 20:27:
[...]

Ya dat gevoel heb ik ook. Het klinkt bijna als een fout om bij hen te preorderen.

Als ik lees dat mensen die preorders hadden staan bij Bol en MM op, of zelfs na, de dag van release en dat zij al helemaal uitgeleverd zijn dan weet ik niet wat er bij GM aan de hand is.

in Arnhem zijn echter twee GM's. Toen ik wilde reserveren konden ze geen cijfers geven maar er werd mij geadviseerd om naar het andere filiaal te gaan omdat die ongeveer de helft minder preorders had.

Eenmaal aangekomen bij de andere GM bleek dat ik ongeveer nummer 150 op de lijst was in die winkel. En de reserveren gaan per winkel. Dus het lijkt er ook wel op dat ze een ongelooflijke hoeveelheid preorders hadden staan.

Ik snap dat ze geen indicatie kunnen geven van leveringen in de toekomst maar iets meer openheid over de geleverde zaken en aantallen die er nog open staan was nog wel gewenst. (b.v. wij hebben afgelopen keer 500 exemplaren gekregen en op dit moment zijn de preorders van Oktober uitgeleverd ofzo zou wel fijn zijn)

Ik had ze een mail gestuurd voor meer opheldering waarom de uitleveringen zo lang op zich laten wachten, toen gaven ze aan al preorders aan te nemen vanaf september 2019. Ik kan me hierbij voorstellen dat ze inmiddels zo’n gigantische wachtlijst hebben aangelegd die ze zelf ook niet meer kunnen overzien en waarvan ze überhaupt niet meer kunnen garanderen dat ze ze allemaal uit kunnen leveren. Het feit dat ze sinds 4-2-21 geen preorders meer aannemen, lijkt dit vermoeden alleen maar te versterken. Ik kijk het ook nog wel even aan maar ga serieus partijen als Bol en Amazon in de gaten houden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 15:34
En zojuist is mijn UK Amazon gearriveerd. Succes met de hunt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:38
Jep, mijn UK model kwam ook 3 uur geleden binnen...

CC problemen!
Brexit-Kafka!!
Sneeuw en ijs!!!

Niets kon dat ding tegenhouden!!!!! :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

Ik stond rond kerst 2019 mij toevallig even te vervelen in GM op Kronenburg toen de wederhelft kleding aan het shoppen was. Ik moest toen in mijzelf lachen toen ik een medewerker tegen klant hoorde zeggen: "JA die 5 moet je nu echt al reserveren hoor, anders kom je er het eerste half jaar nooit tussen"...

Moest lachen omdat ik die opmerking totaal niet serieus nam, ik dacht echt dat ze binnen een maand op pallets vol bij MediaMarkt zouden liggen. Dat heb ik onderschat. Maar al die tijd al preorders aannemen en nu niks kunnen leveren is wel heel treurig onderschat....

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
[...]

Ik weet dat je maar een voorbeeld noemt maar er zijn er van juli en augustus waar ik zelf zit nig niet uitgeleverd.

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Levering van Amazon.it bestelling via UPS is veranderd van volg week dinsdag naar morgen al. Zou bijzonder zijn als hij er voor het weekend al zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:14
ActualFantasy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 07:33:
Levering van Amazon.it bestelling via UPS is veranderd van volg week dinsdag naar morgen al. Zou bijzonder zijn als hij er voor het weekend al zou zijn.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CIBlJ6Ezw6CWdwmsuDIapfFn_8k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PuezUrKfCfI4f54IZD4FWzlO.png?f=user_large

Ze zijn snel hoor die UPS/Italianen, gisterochtend weg uit Milaan en vanmiddag al thuis volgens de planning.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Same here. Ik ben van 23/02 naar 17/02 en nu naar 15/02 gegaan.. Volgende week maandag zou ie toekomen. Lekker snel!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

MelvinW schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Yep en met wat trucjes ook te bestellen bij die winkels, of ze het ook daadwerkelijk aan je geven, geen idee. En nee, don't bother asking how :P.

[Afbeelding]
dit zijn gewoon de nieuwe regels vanaf volgende week toch? afhalen in een timeslot

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 17:55
jaspermeul schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:19:
[...]

Ze zijn snel hoor die UPS/Italianen, gisterochtend weg uit Milaan en vanmiddag al thuis volgens de planning.
Zou het toch knap vinden als het vandaag nog gaat lukken. Ze zouden, volgens UPS, nu in Herne-Boernig in Duitsland moeten zijn..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• jmignolet
  • Laatst online: 27-09 13:08
Is de PS5 in een kartonnen doos verpakt voor degene die hier nog rondsurfen en een PS5 hebben gekregen van Amazon? :)

Ik vermoed dat ze dit verpakken en niet open en bloot een PS5 doos is met een UPS sticker erop.. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Laatst online: 11-10 10:29
jmignolet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:56:
Is de PS5 in een kartonnen doos verpakt voor degene die hier nog rondsurfen en een PS5 hebben gekregen van Amazon? :)

Ik vermoed dat ze dit verpakken en niet open en bloot een PS5 doos is met een UPS sticker erop.. :p
Niet uit eigen ervaring, maar ik heb inderdaad foto's gezien waar gewoon een normale doos er omheen zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
jmignolet schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:56:

Komt inderdaad met een omdoos.

• Maurice_1984
  • Laatst online: 05-10 12:20
M@cer schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Zou het toch knap vinden als het vandaag nog gaat lukken. Ze zouden, volgens UPS, nu in Herne-Boernig in Duitsland moeten zijn..
Die van mij zou ook sinds 8.21 in Herne-Boernig zijn en vandaag leveren. Dat lijkt me erg sterk. Nu heb ik wel eerder meegemaakt met UPS dat ze ineens voor de deur staan terwijl de tracking een aantal stappen achterloopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:57

sopsop

[v] [;,,;] [v]

M@cer schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Laatst bekende locatie bij mijn disk versie van Amazon.it is Utrecht. Hij is nu onderweg naar mijn adres (y)

• Extramuros
Dennisdn schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 06:13:
[...]

Ik stond rond kerst 2019 mij toevallig even te vervelen in GM op Kronenburg toen de wederhelft kleding aan het shoppen was. Ik moest toen in mijzelf lachen toen ik een medewerker tegen klant hoorde zeggen: "JA die 5 moet je nu echt al reserveren hoor, anders kom je er het eerste half jaar nooit tussen"...

Moest lachen omdat ik die opmerking totaal niet serieus nam, ik dacht echt dat ze binnen een maand op pallets vol bij MediaMarkt zouden liggen. Dat heb ik onderschat. Maar al die tijd al preorders aannemen en nu niks kunnen leveren is wel heel treurig onderschat....
Het lijkt er inderdaad op dat ze een astronomische hoeveelheid preorders hebben aangenomen, de Coolblue ps5 actie afgelopen november bracht ruim 80.000 mensen in beweging om digitaal hun ‘schoen’ te zetten in slechts enkele dagen tijd in de hoop een ps5 te kunnen bemachtigen. Ik kan me zo voorstellen dat bij Gamemania de lijsten ook dergelijke aantallen kunnen bevatten of dat deze nog veel hoger zijn aangezien ze al preorders aannamen sinds september 2019...

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 16:20
Misschien een stukje info waar sommige van jullie wat mee kunnen, nu dat de gamemania weer 'open' is voor click-en-collect, heb ik mijn lokale vestiging gebeld met de vraag of ze nog wat accessoires hadden liggen, oa de charging dock die overal uitverkocht is.

Die hadden ze nog, en ook de dualsense 5 nog erbij gekocht. Voor de mensen die nog opzoek zijn naar accessoires de tip om je lokale vestiging eens te bellen.

• Mc_Smurf
  • Laatst online: 11-10 15:10
XO101 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
Misschien een stukje info waar sommige van jullie wat mee kunnen, nu dat de gamemania weer 'open' is voor click-en-collect, heb ik mijn lokale vestiging gebeld met de vraag of ze nog wat accessoires hadden liggen, oa de charging dock die overal uitverkocht is.

Die hadden ze nog, en ook de dualsense 5 nog erbij gekocht. Voor de mensen die nog opzoek zijn naar accessoires de tip om je lokale vestiging eens te bellen.
Charger is vollop op voorraad bij onze vrienden van BOL.com voor een prima prijs dit keer ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10 19:39
XO101 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:25:
Valt wel mee toch?

https://www.bol.com/nl/p/...station/9300000007897869/

laat die referrals voortaan uti je links...

[ Voor 13% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 16:55 ]

• Thydras
  • Laatst online: 07-05-2021
Al een paar weken volg ik hier de gang van zaken op met de pre-orders, zeker om enige info te kunnen vinden over pre-orders van GM.
Mijn pre-order dateert van 18/9 GM, ik veronderstel dat ik nog wel even zal mogen wachten.
Daarnaast bedacht ik me dit net, als de geruchten waar zijn en er werd vorige week een "grote" levering bij GM bezorgd van 2500 stuks, is dat nog altijd maar ongeveer 32 per filiaal in de benelux.
Echt groot kan je dit niet noemen, zeker als de pre-orders al een jaar op voorhand doorgingen.
In ieder geval probeer ik geduldig af te wachten 8)7

• XO101
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 02-10 16:20
Gisterenochtend nog overal uitverkocht, maar goed om te weten dat bol ze nu weer heeft. Zal vannacht wel een wagonlading binnen zijn gekomen. Nu maar hopen dat er ook weer wat ps5's bijzitten dan.

• Extramuros
Thydras schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 09:28:
Al een paar weken volg ik hier de gang van zaken op met de pre-orders, zeker om enige info te kunnen vinden over pre-orders van GM.
Mijn pre-order dateert van 18/9 GM, ik veronderstel dat ik nog wel even zal mogen wachten.
Daarnaast bedacht ik me dit net, als de geruchten waar zijn en er werd vorige week een "grote" levering bij GM bezorgd van 2500 stuks, is dat nog altijd maar ongeveer 32 per filiaal in de benelux.
Echt groot kan je dit niet noemen, zeker als de pre-orders al een jaar op voorhand doorgingen.
In ieder geval probeer ik geduldig af te wachten 8)7
Die 2500 is bevestigd door een bron in de supply chain van Sony en kan een nalevering zijn geweest, ik had 8-12 een mail ontvangen dat ze tot eind vorig jaar geen nieuwe leveringen meer binnenkregen, de eerste levering die ze dit jaar binnenkregen dateert van eind januari. Volgens dezelfde bron zijn er ook nog enkele kleinere leveringen geweest van 500-800 stuks, Gamemania geeft zelf ook aan ‘regelmatig’ leveringen binnen te krijgen. Maar je heb gelijk, 32 per filiaal is niet veel, er wordt een lijst per vestiging bijgehouden en een centrale lijst die chronologisch de preorders bevat van alle filialen op het hoofdkantoor van Gamemania. Aan de hand van die centrale lijst worden de filialen voorzien van exemplaren, dus een nummer op een lijst bij een lokale Gamemania waar je een preorder hebt geplaatst bied geen zekerheid wanneer je aan de beurt bent.

• Thydras
Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:04:
[...]

Die 2500 is bevestigd door een bron in de supply chain van Sony en kan een nalevering zijn geweest, ik had 8-12 een mail ontvangen dat ze tot eind vorig jaar geen nieuwe leveringen meer binnenkregen, de eerste levering die ze dit jaar binnenkregen dateert van eind januari. Volgens dezelfde bron zijn er ook nog enkele kleinere leveringen geweest van 500-800 stuks, Gamemania geeft zelf ook aan ‘regelmatig’ leveringen binnen te krijgen. Maar je heb gelijk, 32 per filiaal is niet veel, er wordt een lijst per vestiging bijgehouden en een centrale lijst die chronologisch de preorders bevat van alle filialen op het hoofdkantoor van Gamemania. Aan de hand van die centrale lijst worden de filialen voorzien van exemplaren, dus een nummer op een lijst bij een lokale Gamemania waar je een preorder hebt geplaatst bied geen zekerheid wanneer je aan de beurt bent.
Bedankt voor de duiding, het wordt er niet rooskleuriger op. Mijn Demon Souls zal wel nog even in het plastiekje blijven.

• Rooobiin89
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 16:00
Ook hier van Nedgame een berichtje gehad, bestelling van begin November wordt geleverd deze week. Echter de track en trace die vanaf gisterenavond zou moeten werken werkt nog steeds niet. Is dat systeem wellicht nog steeds ontregeld vanwege de drukte rond Kerst?

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 15:17
Rooobiin89 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:11:
Ook hier van Nedgame een berichtje gehad, bestelling van begin November wordt geleverd deze week. Echter de track en trace die vanaf gisterenavond zou moeten werken werkt nog steeds niet. Is dat systeem wellicht nog steeds ontregeld vanwege de drukte rond Kerst?
Pakketbezorgers hebben het per definitie op dit moment erg druk.

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 13:14
Rooobiin89 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:11:
Het duurt inderdaad weleens vaker dat een T&T even tijd nodig heeft. Op dit moment zal de drukte meer te maken hebben met de sneeuw dan met de kerst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extramuros
Thydras schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:06:
[...]

Bedankt voor de duiding, het wordt er niet rooskleuriger op. Mijn Demon Souls zal wel nog even in het plastiekje blijven.
Ja helaas, we hebben schijnbaar op het verkeerde paard gewed :-( . Het enige wat je nog zou kunnen doen is de grote webwinkels zoals Bol en Amazon in de gaten houden, deze droppen over het algemeen grotere hoeveelheden exemplaren, waardoor je meer kans maakt er eerder een te bemachtigen.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Ja helaas, we hebben schijnbaar op het verkeerde paard gewed :-( . Het enige wat je nog zou kunnen doen is de grote webwinkels zoals Bol en Amazon in de gaten houden, deze droppen over het algemeen grotere hoeveelheden exemplaren, waardoor je meer kans maakt er eerder een te bemachtigen.
Bol zou vorige week al een lading gehad hebben, maar ze zijn nog niet in de verkoop gegaan volgens mij. * CSB zit al dagen te azen, wil ook DS remake spelen...

[ Voor 5% gewijzigd door CSB op 11-02-2021 10:24 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Rooobiin89
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 16:00
Tijnio schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Het duurt inderdaad weleens vaker dat een T&T even tijd nodig heeft. Op dit moment zal de drukte meer te maken hebben met de sneeuw dan met de kerst.
iRobert schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:14:
[...]

Pakketbezorgers hebben het per definitie op dit moment erg druk.
Mooie is dat tussen het stellen van de vraag en dit moment mijn T&T beschikbaar is en het komt morgen binnen! Ik denk dat mijn vriendin Valentijnsdag alleen gaat vieren >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thydras
CSB schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Bol zou vorige week al een lading gehad hebben, maar ze zijn nog niet in de verkoop gegaan volgens mij. * CSB zit al dagen te azen, wil ook DS remake spelen...
Zolang ik geen PS5 heb, laat ik mijn pre-order gewoon staan natuurlijk. Maar om verder te gaan op de "paarden", op meerdere paarden wedden kan geen kwaad natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:37
Leuk tripje door Frankrijk en Duitsland (Amazon.es):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y-9syGul8Qd4hPitqo-jJ6T8y90=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dAwPquEU4vr8UC1ILX89mHHF.jpg?f=user_large

• Extramuros
Thydras schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:26:
[...]

Zolang ik geen PS5 heb, laat ik mijn pre-order gewoon staan natuurlijk. Maar om verder te gaan op de "paarden", op meerdere paarden wedden kan geen kwaad natuurlijk.
Hahaha, daar geef ik je helemaal gelijk in! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:18
Ik opende dit topic weer eens en bedacht me, eens kijken naar de track en trace van mijn bestelling van Amazon Italy van afgelopen dinsdag 9 feb;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HvhypCyuYaYOJHXpjClt-nSvww4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6Cf1T2lQUtd4pu3DrldWYRST.png?f=fotoalbum_large

Hij heeft Haast! jeetje ik schrik me een ongeluk! vanmiddag al!

[ Voor 6% gewijzigd door NepGangster op 11-02-2021 10:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
WidgetTWW schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:26:
Leuk tripje door Frankrijk en Duitsland (Amazon.es):

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iqbMxkdl5SIUlmPzdmw0qqIOl6A=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Mf0eua1LYrQACsnZy9cbNAh9.png?f=user_large

Die van mij ook. :*)

Maar die uit Italie wordt sneller geleverd dan die uit Spanje? :o

[ Voor 5% gewijzigd door SimonsJerry op 11-02-2021 10:41 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 07:15
De amazon.it levering is hier net binnen :D Wat is dat snel gegaan zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extramuros
CSB schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:22:
[...]

Volgens geruchten gaat Bol volgende week droppen, hun pick-up points voor de bezorgdiensten schijnen momenteel vol te liggen door de winterse omstandigheden en om verdere overbelasting te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
NepGangster schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:39:

Hij heeft Haast! jeetje ik schrik me een ongeluk! vanmiddag al!
Hier ging de deurbel om ±9.45 al :p.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Volgens geruchten gaat Bol volgende week droppen, hun pick-up points voor de bezorgdiensten schijnen momenteel vol te liggen door de winterse omstandigheden en om verdere overbelasting te voorkomen.
Ik bestelde maandag nog iets bij bol.com, dat werd woensdag gewoon geleverd (wel een dagje later dan normaal, maar ik denk dat postnl gewoon een achterstandje heeft, werd wel meteen verzonden), kan me niet voorstellen dat een PS5 daar heel anders behandeld wordt als welk ander product, dat staat gewoon als 1 van die miljoenen nummertjes in hun database.

[ Voor 9% gewijzigd door LordLynx op 11-02-2021 10:48 ]

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-10 16:43
SimonsJerry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:40:
[...]

[Afbeelding]

Die van mij ook. :*)

Maar die uit Italie wordt sneller geleverd dan die uit Spanje? :o
Hmm, en mijn es bestelling is nog niet aangekomen.
Ik zie eigenlijk geen track details na de eerste melding dat zij op 5de verzonden is. Verwachte leveringsdatum is vandaag toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
Dinsdag wat besteld bij bol gister in huis dus fakenieuws 😂

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-10 14:19
BennyTelstar schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:47:
Dinsdag wat besteld bij bol gister in huis dus fakenieuws 😂
Maandag wat besteld op Bol.com en vandaag pas bij een afleverpunt.... niet helemaal fake nieuws dus....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BennyTelstar
  • Laatst online: 15-08-2021
Bol vast selectief met zijn klanten 😜 goede klant gaat voor 😊

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-10 20:09

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Gisteren 3 dingen besteld bij Bol, vandaag alle 3 bezorgd. Nog 1 voor de fake news colum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Laatst online: 10-10 12:27
Bedankt voor de link!
Ik had hem vanmorgen toch nog voor €32,99 kunnen bestellen nu hebben ze hem omhoog geschroefd naar €39,99 haha wel vies hoor😜

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 17:04 . Reden: referral uit de link gehaald ]

• Hertog Jansen
  • Laatst online: 03-06 06:15
benitostyle schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 10:17:
Had graag de digital willen bemachtigen en dan mijn nieuwe disk voor een eerlijke prijs verkopen. Jammer.
Wat vind je beter aan de digital dan?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nlreturns
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Hertog Jansen schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:12:
[...]

Bij mijn Switch heb ik op 2 spellen na (waarvan 1 in de start bundel zat) alles digitaal gekocht. Niks mis met disc versie, maar 100 euro meer betalen voor iets wat je niet/nooit ga gebruiken is een beetje raar.

Met hoe graag ik hem momenteel wil is het mij die 100 euro wel waard (zou zelfs een kut scalper 100 euro meer geven voor een digital..)

• Paprika
LordFather schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:07:
[...]

Bedankt voor de link!
Ik had hem vanmorgen toch nog voor €32,99 kunnen bestellen nu hebben ze hem omhoog geschroefd naar €39,99 haha wel vies hoor😜
Ik had er een paar besteld met de gedachte dat er vast mensen zijn die voor 33 een willen komen ophalen, maar toen bedacht ik mij dat er ook weer niet zoveel voor de doorverkoop zullen worden gekocht. Nu de prijs opeens omhoog is had ik die bestelling beter niet kunnen annuleren. Stom zeg :+.

• Paprika
nlreturns schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:16:
[...]

Bij mijn Switch heb ik op 2 spellen na (waarvan 1 in de start bundel zat) alles digitaal gekocht. Niks mis met disc versie, maar 100 euro meer betalen voor iets wat je niet/nooit ga gebruiken is een beetje raar.

Met hoe graag ik hem momenteel wil is het mij die 100 euro wel waard (zou zelfs een kut scalper 100 euro meer geven voor een digital..)
Geen Blu-ray voor jou dus :p.

• Ziglar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:03

Ziglar

humulus lupulus

vanmorgen redelijk in het ootje genomen door MediaMarkt :(
er stond op de website dat bestellen mogelijk was. ook kon ik de ps5 toevoegen aan mijn winkelmandje en door naar de verzendgegevens.
staat er ineens dat bestellen niet mogelijk is.... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Hertog Jansen schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:12:
[...]

-Bij de ps4 veel problemen gehad met de disklade die bleef openen en afgaan op de gekste momenten.
-Ik koop hooguit 2 tot 3 games per jaar die ik nooit doorverkoop.
-Ik plaats de ps5 achter mijn tv (cinewall) waardoor het ruim 1cm aan dikte scheelt.
-Films en series kijk ik allemaal online waardoor ik nooit een fysieke schijf gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 11-10 18:42
Ziglar schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:17:
vanmorgen redelijk in het ootje genomen door MediaMarkt :(
er stond op de website dat bestellen mogelijk was. ook kon ik de ps5 toevoegen aan mijn winkelmandje en door naar de verzendgegevens.
staat er ineens dat bestellen niet mogelijk is.... 8)7
Dit is al vanaf november zo bij MediaMarkt :+

• Extramuros
LordLynx schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:45:
[...]

Ik bestelde maandag nog iets bij bol.com, dat werd woensdag gewoon geleverd (wel een dagje later dan normaal, maar ik denk dat postnl gewoon een achterstandje heeft, werd wel meteen verzonden), kan me niet voorstellen dat een PS5 daar heel anders behandeld wordt als welk ander product, dat staat gewoon als 1 van die miljoenen nummertjes in hun database.
5 volle vrachtwagens met ps5 leveringen geven wel degelijk extra druk op de bezorg capaciteit naast de reguliere pakketstroom, de huidige lockdown maatregelen en de winterse omstandigheden. Bovendien hanteren bezorgdiensten als PostNL contractafspraken zoals maximale hoeveelheid aangeboden coli’s per dag om hun SLA-afspraken na te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Mr. Rawnar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:49:
[...]

Het lijkt volgens deze site dat een aantal Intertoys winkels nog voorraad hebben. Enig idee of dit klopt. :?
Ik heb ze stuk voor stuk gebeld maar helaas. Nergens verkrijgbaar. Dat wat ze hebben stond al gereserveerd.
Als er vandaag nog 20.000 stuks geleverd zou worden dan zou gelijk uitverkocht zijn gezien de vele pre-orders in het land. 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door EvilTurkey op 11-02-2021 11:39 ]

Scientia Potentia Est

• Maurice_1984
  • Laatst online: 05-10 12:20
nico445 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 10:41:
De amazon.it levering is hier net binnen :D Wat is dat snel gegaan zeg.
Heb jij wel tussentijdse updates gekregen? Ik heb er 1 besteld en die stond tot een uur geleden op vandaag. Nu is er een nieuwe vastgestelde leverdatum. De laatste update is ergens in Duitsland 8:21 uur.

• Kensel
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-09-2021
Zojuist gebeld met MM Ede. We staan 31e op de lijst (maar er zijn nu ruim 20 stuks binnen voor de mensen voor ons), dus eigenlijk zijn we 10e op de lijst.

Volgende week krijgen ze als het goed is een nieuwe levering, dus dan is het wachten hopelijk achter de rug!

We hebben ons 5 november 2020 op de lijst laten zetten (even voor de beeldvorming voor mede-hunters).

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 07:15
Maurice_1984 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Heb jij wel tussentijdse updates gekregen? Ik heb er 1 besteld en die stond tot een uur geleden op vandaag. Nu is er een nieuwe vastgestelde leverdatum. De laatste update is ergens in Duitsland 8:21 uur.
Niet in de mail verder. Alleen toen die uit voor bezorging was dat die er aan kwam.

Afgeleverd 11/02/2021 10:38
Afgelopen gebeurtenis Is onderweg 11/02/2021 8:12 Heerenveen, Netherlands
Afgelopen gebeurtenis Verzonden 09/02/2021 18:40 Milano, Italy
Afgelopen gebeurtenis Etiket aangemaakt 09/02/2021 16:45 Italy

• RazorMaron
  • Laatst online: 11-10 18:58
Kensel schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:40:
Zojuist gebeld met MM Ede. We staan 31e op de lijst (maar er zijn nu ruim 20 stuks binnen voor de mensen voor ons), dus eigenlijk zijn we 10e op de lijst.

Volgende week krijgen ze als het goed is een nieuwe levering, dus dan is het wachten hopelijk achter de rug!

We hebben ons 5 november 2020 op de lijst laten zetten (even voor de beeldvorming voor mede-hunters).
En ik maar denken dat Ede wel meevalt als het gaat om een PS5 aanschaffen. Dat er zoveel mensen in de omgeving zijn die gamen had ik niet verwacht.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 17:55
Maurice_1984 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Hier ook vertraging naar morgen (vanwege het slechte weer volgens de app, maar versterking is onderweg ;))

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 15:42

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

GameMania (GM): volgende week woensdag kan ik de PS5 ophalen (2x). Pre order 17-06-2020.

Finally the wait is over! *O*

Edit: 2e voor m'n neefje.

[ Voor 10% gewijzigd door SqueakyClean op 11-02-2021 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Laan1988 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Dit is al vanaf november zo bij MediaMarkt :+
Doe maar vanaf september 2020. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:27:
[...]

5 volle vrachtwagens met ps5 leveringen geven wel degelijk extra druk op de bezorg capaciteit naast de reguliere pakketstroom, de huidige lockdown maatregelen en de winterse omstandigheden. Bovendien hanteren bezorgdiensten als PostNL contractafspraken zoals maximale hoeveelheid aangeboden coli’s per dag om hun SLA-afspraken na te komen.
Net hier het dak van TNT ingestort. Dus denk dat er wat vertragingen zullen komen in deze regio. :|

• dijkiedijkie
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21-04 18:55
Lees dat grote rode blok onderaan het topic nog eens goed door zou ik zeggen :)

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 11-02-2021 13:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extramuros
SqueakyClean schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 12:21:
GameMania (GM): volgende week woensdag kan ik de PS5 ophalen (2x). Pre order 17-06-2020.

Gefeliciteerd, goed bericht! Heb 19-6 preorder geplaatst dus ben benieuwd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021

Blij te zien dat er iets beweegt.
Ben benieuwd hoe ver ze in de pré orders zullen zitten nadat de 2500 stuks (discs die ze vorige week zouden moeten ontvangen hebben) geleverd zullen zijn.

Wachten deert me niet echt, heb besteld ergens rond 10 januari denk ik in Game Mania in Kortrijk, zal dus sowieso nog een eind duren. Maar iets meer openheid zouden ze toch aan de dag mogen leggen vind ik. Zoals hoeveel pré orders er nog openstaan (per maand bvb.). Hoeveel er opgeleverd zijn, enz.. Maar dat geldt uiteindelijk niet alleen voor GM 😅.
Dan hebben de wachtenden ten minste niet het eindeloos gissen en kan je een inschatting maken of je dadelijk mag gaan hopen, als je nog een paar maand moet wachten of wie weet kunnen ze zelfs niet iedereen beleveren in 2022?
Want niemand blijkt weet te hebben van hoeveel pré orders er nog openstaan.

Verder vind ik het best wel gek hoe dit alles loopt, zo goed als the perfect storm. Veel interesse, meer interesse door lockdowns, toeleverbedrijven die problemen ondervinden, scalpers die er graten inzien, nog meer interesse door de schaarste en de hype die errond gecreëerd word...

Leuk om te zien ook hoeveel info hier gedeeld word, waarvoor dank! Veel gameplezier.

• Thydras

Alleh, kzit nog maar 3 maand achter, let's gooooooo :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extramuros
Zojuist gebeld door Gamemania (GM), ik kan volgende week woensdag m’n ps5 ophalen, finally!!! Preorder 19-6-20 *O* _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Extramuros op 11-02-2021 13:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thydras
Extramuros schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:08:
Zojuist gebeld door Gamemania (GM), ik kan volgende week woensdag m’n ps5 ophalen, finally!!! Preorder 19-6-20 *O* _/-\o_
Ze zijn duidelijk bezig de lijst aant afgaan.
Ben benieuwd of ze aan juli raken vandaag, dat zou toch al wat vooruitzichten kunnen bieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extramuros
Thydras schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:09:
[...]

Ze zijn duidelijk bezig de lijst aant afgaan.
Ben benieuwd of ze aan juli raken vandaag, dat zou toch al wat vooruitzichten kunnen bieden.
Er zit nu blijkbaar schot in, ze zijn druk aan het rondbellen as we speak heb ik begrepen van de winkelmedewerkster

• Hertog Jansen
  • Laatst online: 03-06 06:15
benitostyle schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 11:20:
[...]

-Bij de ps4 veel problemen gehad met de disklade die bleef openen en afgaan op de gekste momenten.
-Ik koop hooguit 2 tot 3 games per jaar die ik nooit doorverkoop.
-Ik plaats de ps5 achter mijn tv (cinewall) waardoor het ruim 1cm aan dikte scheelt.
-Films en series kijk ik allemaal online waardoor ik nooit een fysieke schijf gebruik.
Dus eigenlijk alleen ietsjes dunner en voor de rest is het persoonlijk. Alles Streamen sowieso ja, zeker als je het juiste programma hebt :*)

Zelf heb ik gemerkt met de PS4 dat de digitale games na een tijdje(en soms al vrij snel) flink in de aanbieding zijn. Heb echt hele goeie deals gescoord op de USA store en die games werken dan ook gewoon op je NL account >:)
Denk dat ik ook geen schijfjes meer hoef, zeker ook als PS now nog verbeterd.

Heb nog een andere vraag.. met de handleiding een paar pagina's om op Amazon.it of .es te scoren heb je dan echt persee een cc nodig? Want als ik een account aanmaak op bijv. Amazon.it dan kan ik ook mijn bankgegevens instellen zag ik. Is het iemand zo gelukt een ps5 af te rekenen? Heb geen cc namelijk :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SimonsJerry
Hertog Jansen schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Heb nog een andere vraag.. met de handleiding een paar pagina's om op Amazon.it of .es te scoren heb je dan echt persee een cc nodig? Want als ik een account aanmaak op bijv. Amazon.it dan kan ik ook mijn bankgegevens instellen zag ik. Is het iemand zo gelukt een ps5 af te rekenen? Heb geen cc namelijk :|
Mijn order kwam bij .es er alleen doorheen met een CC. Betalen met bank werd bij mij continu geblokkeerd en ik had 5 dagen de tijd om een CC te fixen.

[ Voor 8% gewijzigd door SimonsJerry op 11-02-2021 14:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:23
Hertog Jansen schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 13:42:
[...]

Dus eigenlijk alleen ietsjes dunner en voor de rest is het persoonlijk. Alles Streamen sowieso ja, zeker als je het juiste programma hebt :*)

Zelf heb ik gemerkt met de PS4 dat de digitale games na een tijdje(en soms al vrij snel) flink in de aanbieding zijn. Heb echt hele goeie deals gescoord op de USA store en die games werken dan ook gewoon op je NL account >:)
Denk dat ik ook geen schijfjes meer hoef, zeker ook als PS now nog verbeterd.

Ik zou als ik jou was zo’n debet mastercard nemen van bijv Transferwise. Je hebt geen jaarlijkse kosten of iets en het is ook geen krediet. Je kan er gewoon geld opzetten via iDeal en het is veilig gebruik het al jaren. Ook met amazon bestellingen werkt het perfect!

• SimonsJerry
En het pakketje gaat door.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TM17dnO-SsXG8zOFFzOnhZ2P9WE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/u6W9frx9ZbTRVSG979N5t1gY.png?f=user_large

Afleverdatum staat op maandag 15 februari. Is er een kans dat het pakket misschien dit weekend al geleverd wordt? Niemand is maandag namelijk thuis om het pakket aan te nemen. :O

• Kaasdipje
  • Laatst online: 11-10 10:29
SimonsJerry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:05:

[Afbeelding]

Afleverdatum staat op maandag 15 februari. Is er een kans dat het pakket misschien dit weekend al geleverd wordt? Niemand is maandag namelijk thuis om het pakket aan te nemen. :O
Geef je adres maar even door dan neem ik het wel voor je aan :+ >:)

• ActualFantasy
Iemand bekend met UPS?

Krijg nu mail dat ie morgen bezorgt wordt en dat er voor getekend moet worden en dan moet ik Nu tekenen, en dan kom ik op een vage site met een of andere onbegrijpelijke tekst over het Toestemming geven voor overdracht van zending?

Moet ik dat doen, of kan ik gewoon tekenen als ze het komen afleveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:32
ActualFantasy schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:14:
Iemand bekend met UPS?

Krijg nu mail dat ie morgen bezorgt wordt en dat er voor getekend moet worden en dan moet ik Nu tekenen, en dan kom ik op een vage site met een of andere onbegrijpelijke tekst over het Toestemming geven voor overdracht van zending?

Moet ik dat doen, of kan ik gewoon tekenen als ze het komen afleveren?
Gewoon ter plaatse tekenen.
Alleen handig als ze hem bijvoorbeeld achter neer kunnen zetten maar als je zeker thuis bent niet doen.

• ActualFantasy
TrueGamer schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:15:
[...]

Gewoon ter plaatse tekenen.
Alleen handig als ze hem bijvoorbeeld achter neer kunnen zetten maar als je zeker thuis bent niet doen.
Al staat mijn huis in de fik, ik blijf thuis ;)

Dankje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:23
SimonsJerry schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 14:05:

[Afbeelding]

Zou makkelijk moeten kunnen. Denk dat je hem morgen avond al hebt en anders zaterdag :)

• rb14_
  • Laatst online: 08-03-2021
Sta al sinds december op plek 18 bij de MM in Den Bosch. Iemand al wat gehoord van dit filliaal? Zie namelijk steeds meer dat andere fillialen in t land dat ze al aan t uitleveren zijn
Pagina: 1 ... 402 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord