Iemand al een belletje vanuit media markt The wall
Hier digi op 18 sept. Besteld helaas geen flauw idee hoe of wat!
Hier digi op 18 sept. Besteld helaas geen flauw idee hoe of wat!
Ik ook nog steeds de melding dat ik een mail krijg als er een datum bekend is. Wacht het nog even tot morgen af, dan nog maar eens met de klantenservice chatten.
Vandaag ontvangen.jaspermeul schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:56:
Bezorging UK order voor tweede dag op rij uitgesteld..
Meer mensen last van?
Bedankt voor het idee van de app, was ik nog niet van op de hoogte. Ik heb m gedownload en zie in de app wel twee bestellingen “gereserveerd” staan, een van Amazon.it en een van Google temporary Hold (....?) rond de tijd dat ik besteld heb. Maar achter allebei staat +0,00 euro... Hoe dan ook, als ik naar het opdrachten scherm ga is daar geen opdracht voor mij om goed te keuren. Ook geen verdere sms/mail gehad.Christiano007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:50:
[...]
Bij bepaalde sites moet je inloggen met je ICS voordat je het definitief kunt bestellen. Dan krijg je dus een inlogscherm waar je een gebruikersnaam moet intypen. Hier kun je ook je account maken (user + ww + telefoonnr)
Weet niet of dat bij Mijn ICS anwb ook kan (inloggen op de site)
Dit staat er op de site:
3D Secure). Dit kan via de app met 'Opdracht goedkeuren'. Heeft u geen app? Dan voert u een wachtwoord en een sms-code in.
3D Secure: extra controle bij online betalingen
Als u een online betaling doet, krijgt u regelmatig de vraag om de opdracht (betaling) te bevestigen. Dit kan via de app. Heeft u geen app? Ook dan houd u uw mobiele telefoon bij de hand, u ontvangt een verificatiecode via sms. Deze vult u in om de transactie af te ronden.
Zou ik niet doen, op telegram heeft er ook eentje dat gedaan, koop werd afgewezen en geld ook niet terug.cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:30:
[...]
Bedankt voor het idee van de app, was ik nog niet van op de hoogte. Ik heb m gedownload en zie in de app wel twee bestellingen “gereserveerd” staan, een van Amazon.it en een van Google temporary Hold (....?) rond de tijd dat ik besteld heb. Maar achter allebei staat +0,00 euro... Hoe dan ook, als ik naar het opdrachten scherm ga is daar geen opdracht voor mij om goed te keuren. Ook geen verdere sms/mail gehad.
Ik snap er niks van, maar op de een of andere manier loopt het spoor voor mij hier dood.![]()
Even een heel andere boeg waar ik het dan nog over zou kunnen gooien: hoe zijn de ervaringen hier met de gift cards? Als ik via een site (dundle.com kwam ik zo snel even tegen) 5x100eu aan Amazon.it giftcards met iDeal betaal, kan ik met die codes de bestelling dan direct aftikken, gewoon zonder verder gedoe, zonder dat ik hier nog iets hoef te betalen / verificeren? Hoe ging dit bij anderen die deze weg gekozen hebben? Misschien nog een laatste optie voor mij..
Dat was toch met de gift card die met gestolen cc is betaald en vervolgens via third party site is verkocht?Ton Hasselt schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:37:
[...]
Zou ik niet doen, op telegram heeft er ook eentje dat gedaan, koop werd afgewezen en geld ook niet terug.
Hij kocht die giftcards bij dundle met idealkrablander schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:41:
[...]
Dat was toch met de gift card die met gestolen cc is betaald en vervolgens via third party site is verkocht?
cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:30:
[...]
Bedankt voor het idee van de app, was ik nog niet van op de hoogte. Ik heb m gedownload en zie in de app wel twee bestellingen “gereserveerd” staan, een van Amazon.it en een van Google temporary Hold (....?) rond de tijd dat ik besteld heb. Maar achter allebei staat +0,00 euro... Hoe dan ook, als ik naar het opdrachten scherm ga is daar geen opdracht voor mij om goed te keuren. Ook geen verdere sms/mail gehad.
Ik snap er niks van, maar op de een of andere manier loopt het spoor voor mij hier dood.![]()
Even een heel andere boeg waar ik het dan nog over zou kunnen gooien: hoe zijn de ervaringen hier met de gift cards? Als ik via een site (dundle.com kwam ik zo snel even tegen) 5x100eu aan Amazon.it giftcards met iDeal betaal, kan ik met die codes de bestelling dan direct aftikken, gewoon zonder verder gedoe, zonder dat ik hier nog iets hoef te betalen / verificeren? Hoe ging dit bij anderen die deze weg gekozen hebben? Misschien nog een laatste optie voor mij..
Ja, ik krijg een soortgelijk scherm als bij jou. Als ik op opdracht goedkeuren klik krijg ik een scherm met Geen opdrachten te zien. Dus het probleem zit ergens anders.Maurice_1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:52:
[...]
[Afbeelding]
Zoals je op deze afbeelding kunt zien, kun je hier in de app van ABN MasterCard voor opdracht goedkeuren kiezen. Zo moet ik al een hele tijd mijn aankopen goedkeuren en sinds begin dit jaar ook bij Amazon. Gewoon even de app downloaden die bij je ICS creditcard hoort en deze manier van verificatie instellen. En let erop dat je het op één mobiel apparaat kan instellen.
Mijne vanavond ontvangen. Ps ik woon omgeving drechtsteden.jaspermeul schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:56:
Bezorging UK order voor tweede dag op rij uitgesteld..
Meer mensen last van?
Het wordt een beetje off-topic zo. Sorry moderators. Maar als je dan nu eerst bij Amazon opnieuw je creditcard bijwerkt wordt je dan niet doorverwezen naar deze verificatie stap?cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 21:55:
[...]
Ja, ik krijg een soortgelijk scherm als bij jou. Als ik op opdracht goedkeuren klik krijg ik een scherm met Geen opdrachten te zien. Dus het probleem zit ergens anders.
Ik haak er even op in. Je kan je creditcard bijwerken je gaat naar je account->transacties als je hier op klikt zie je al je eerdere aankopen maar je ziet ook een kopje settings hier kan je per amazon site (UK, FR IT) je kaart koppelen. Als je dit hebt gedaan ga je naar je order hier selecteer je anders betalen klik je nogmaals je creditcard aan en kan je deze betaling opnieuw verifiëren. Dit is hoe een amazon medewerker mij er doorheen heeft geloosd.Maurice_1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:15:
[...]
Het wordt een beetje off-topic zo. Sorry moderators. Maar als je dan nu eerst bij Amazon opnieuw je creditcard bijwerkt wordt je dan niet doorverwezen naar deze verificatie stap?
Helaas vanmorgen de drop gemist, dus met .it geen ervaring.cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:28:
[...]
Hee, ik heb ook een Visa kaart van ANWB. Vandaag besteld bij amazon.it , maar ik kreeg foute betaalmelding. Contact gehad met Amazon, die zei dat het aan de kredietverlener (visa anwb) ligt, dus met hen contact opgenomen, maar bij ANWB zeggen ze dat ze niet kunnen handelen met Amazon ivm de nieuwe regelgeving en er twee staps autorisatie oidnodig is, die Amazon.it niet ondersteunt aldus ANWB-Visa
Hoe dan ook, weet jij toevallig of je iets aan hebt staan wat ik misschien niet heb? Mijn ANWB zegt gewoon heel duidelijk : alles is goed, je moet bij Amazon zijn
Maurice_1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:15:
[...]
Het wordt een beetje off-topic zo. Sorry moderators. Maar als je dan nu eerst bij Amazon opnieuw je creditcard bijwerkt wordt je dan niet doorverwezen naar deze verificatie stap?
Nee helaas, ik ben in het settings scherm gekomen en heb nu de credit card als standaardbetaling aangegeven. Moest ik nog even het 16 cijferige nummer invoeren. Daarna bij order opnieuw geklikt op CC (stond ie al op, dus alleen maar opnieuw doorgeklikt). Maar nee, geen verificatie.BlackPink schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 22:24:
[...]
Ik haak er even op in. Je kan je creditcard bijwerken je gaat naar je account->transacties als je hier op klikt zie je al je eerdere aankopen maar je ziet ook een kopje settings hier kan je per amazon site (UK, FR IT) je kaart koppelen. Als je dit hebt gedaan ga je naar je order hier selecteer je anders betalen klik je nogmaals je creditcard aan en kan je deze betaling opnieuw verifiëren. Dit is hoe een amazon medewerker mij er doorheen heeft geloosd.
Ter land, ter zee en in de kroeg
[ Voor 46% gewijzigd door Sannies op 09-02-2021 23:42 ]
Grappig om te zien dat jou beide lukt en ik zelfde seconde dat bericht kwam mij niet gelukt isSannies schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 23:40:
Ook de Digital van IT inmiddels verzonden dus check je mail. Deze komt dan wel weer via DHL bij mij.
De Disc verloopt via UPS en schijnt donderdag al te komen maar daar geloof ik niet zo heel erg in.
Bizar snel allemaal anyway, Amazon
Ik kon ze ook beide kopen. Heb alleen de disk gekocht.ElMayo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:16:
[...]
Grappig om te zien dat jou beide lukt en ik zelfde seconde dat bericht kwam mij niet gelukt is
ElMayo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:16:
Grappig om te zien dat jou beide lukt en ik zelfde seconde dat bericht kwam mij niet gelukt is
Heb persoonlijk meer het idee (uit eigen ervaring en waarschijnlijk dus gewoon hartstikke incorrectblackshelve schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 00:19:
Ik kon ze ook beide kopen. Heb alleen de disk gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 10-02-2021 00:51 ]
"The wonder is, not that the field of stars is so vast, but that man has measured it."
Waarschijnlijk van de zomer pas.ntzv schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:17:
Ik vraag me nu inmiddels wel af wanneer het gewoon mogelijk is een PS5 in de winkel of een webshop te kopen. zit al een tijdje in die stock alert telegram apps. maar daar zit zoveel volk in dat het via die weg ook vrijwel onmogelijk is er eentje te bemachtigen. daarnaast zullen die telegram groups wel niet de enige plekken zijn waar zulk soort bots actief zijn.
Status nu: bezorg moment onbekend en bij jullie?
Dan vind ik het heel raar dat ik nu gelijktijdig op amazon.es en amazon.it ingelogd sta met het account dat ik zowel voor amazon.nl, amazon,com, amazon.de en amazon.co.uk gebruik.
Hier precies hetzelfde. "Bezorgtijd nog niet bekend". Duurt uiteindelijk toch een stuk langer dan verwacht, maar ben allang blij dat er een exemplaar onderweg is.timpie81 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:56:
[...]
[ Voor 50% gewijzigd door Jepperrrr op 10-02-2021 08:34 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Je moet maar eens kijken hoeveel mensen er in de app zitten. Nadat een bericht verschijnt zijn er elke keer gemiddeld 8K+ mensen die op zoek zijn naar een nieuwe console. Met elke drop gaat er misschien een paar honderd van af. Wij zitten vanuit Nederland te snoepen op een PS5 in duitsland. Maar dat zullen de belgen en alle andere in heel europa wel doen. Dus de vijver is klein met elke keer aan paas visjes. Op het moment dat er een melding komt, komt deze in heel europa ( ervan uitgaand dat er in elk land wel zo een Bot Tracker is).ntzv schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:17:
Ik vraag me nu inmiddels wel af wanneer het gewoon mogelijk is een PS5 in de winkel of een webshop te kopen. zit al een tijdje in die stock alert telegram apps. maar daar zit zoveel volk in dat het via die weg ook vrijwel onmogelijk is er eentje te bemachtigen. daarnaast zullen die telegram groups wel niet de enige plekken zijn waar zulk soort bots actief zijn.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 16:48 ]
Zomer 2022 bedoel je toch zeker? Er zijn nog ontzettend veel mensen die er gewoonweg geen kunnen bemachtigen, omdat de mensen in botgroepen nog altijd maar een fractie van de markt zijn. Wat ik verwacht dat er gaat gebeuren is dat na iedere drop een groter percentage van de online sales op tweedehands websites gaat belanden. Immers kunnen de actieve botvolgers alle voorraden blijven opkopen het komende jaarHaskoF schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:19:
[...]
Er komen misschien een paar duizend consoles bij, maar er zitten wel 100K+ mensen te vissen.
Ik denk en ben ook bang dat je de PS5 rond de zomer normaal ken verkrijgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 10-02-2021 09:38 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Een sale op een product dat bij voorraad direct wordt opgekocht?RazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:45:
Nog een leukere vraag, wanneer denken jullie dat de PS5 in de sale zal zijn? Aankomende kerst?
Daarom begin ik ook eerst met de vraag wanneer jullie denken dat hij gewoon op voorraad zal zijn. In de zin van, dat ik op een willekeurige dag bij de Media Markt of de Intertoys kan binnenlopen en naar buiten kom met een PS5. Dat ik bij de MM bestel en dat hij de volgende dag in huis is.Paprika schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:47:
[...]
Een sale op een product dat bij voorraad direct wordt opgekocht?
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Diezelfde discussie liep al een paar posts boven je. Ik denk zelf dus overigens van nietRazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Daarom begin ik ook eerst met de vraag wanneer jullie denken dat hij gewoon op voorraad zal zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 10-02-2021 09:52 ]
Zal voorlopig niet zijn. Sony heeft recent aangegeven dat de PS5 onder kostprijs verkocht wordRazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:51:
[...]
En daarna pas de vraag wanneer jullie denken dat hij in de sale komt.
Zelf denk ik dat eind lente/begin zomer er genoeg PS5's zijn? Om in december de eerste sale plaats te laten vinden?
Het bedrijf geeft in de cijfers ook officieel toe dat de PS5 onder kostprijs wordt verkocht. Dat gebeurde, omdat het bedrijf besloot de console 'voor een strategisch prijspunt te verkopen', waarbij de prijs lager lag dan de productiekosten. Het verkopen van consoles onder de kostprijs is gebruikelijk bij de release van een nieuwe generatie
[ Voor 36% gewijzigd door Mikemkm op 10-02-2021 09:54 . Reden: toevoeging url ]
Genoeg voorraad zal er voorlopig niet zijn. Ik gok dat je pas "genoeg" voorraad zal zien rond de kerst.RazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Daarom begin ik ook eerst met de vraag wanneer jullie denken dat hij gewoon op voorraad zal zijn. In de zin van, dat ik op een willekeurige dag bij de Media Markt of de Intertoys kan binnenlopen en naar buiten kom met een PS5. Dat ik bij de MM bestel en dat hij de volgende dag in huis is.
Zelf denk ik dat eind lente/begin zomer er genoeg PS5's zijn? Om in december de eerste sale plaats te laten vinden?
De kans dat er überhaupt sales op de PS5 gaan komen lijkt me nihil. Ze maken nu al geen winst op de console zelf. Denk dat hij, net als de Switch, vrijwel alleen tegen deze prijs verkrijgbaar gaat zijn.RazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:51:
[...]
Daarom begin ik ook eerst met de vraag wanneer jullie denken dat hij gewoon op voorraad zal zijn. In de zin van, dat ik op een willekeurige dag bij de Media Markt of de Intertoys kan binnenlopen en naar buiten kom met een PS5. Dat ik bij de MM bestel en dat hij de volgende dag in huis is.
Sony verkoopt ze met verlies en er is meer vraag dan dat ze kunnen leveren, dus ze zijn wel gek als ze de prijzen verlagen (laat staan winkels).RazorMaron schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:45:
Wanneer denken jullie dat de PS5 gewoon normaal op voorraad zal zijn?
Nog een leukere vraag, wanneer denken jullie dat de PS5 in de sale zal zijn? Aankomende kerst?
Ik heb ene PS4 Pro en ik twijfel of ik nu al wil overstappen op de PS5 of even wil wachten totdat deze in de sale zit.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Precies. Vooral dat thuiszitten maakt het vrij makkelijk. Als iemand tips wilt (ik denk echt dat het meer een goed systeem hebben is dan geluk), mag je me altijd PM'en. Het is echt geen hogere wiskunde om je conversion rate op te krikken.Starscreamer schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Dat dus ik werkte op 18/11/2020 thuis en had de mogelijkheid meerdere PS5 te bestellen.
Was toen zeker makkelijk om aan 1 te komen (je had een half uur de tijd)
Had ik het toen maar geweten dan had ik nu niet hier hoeven te kijken voor mijn neef![]()
Al vind ik het vaak beste gezellig.
Hij had ook al naast de Xbox Series X gevist en baalt als een stekker.
Daarentegen heeft hij een PC met 2 rtx2080Ti kaarten dus heeft niks te zeuren![]()
en hij kan vast wel vooruit met 3x PS4 waarvan 2x Pro en 3x Xbox ONE (waarvan 2 X)
Scientia Potentia Est
DE is op 2 februari nog aan de beurt geweest. NL zou ik niet op rekenen, want dat is de stock van DE. Niemand kan het met zekerheid zeggen, maar het klinkt alsof je geen creditcard hebt. FR is de enige die in het rijtje ontbreekt dusver, maar daar ga je geen iDeal treffen.EvilTurkey schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:14:
Wanneer wordt het verkrijgbaar bij Amazon.NL en .DE? Vind dat UK en SE maar lastig..
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 11-02-2021 16:52 ]
Even in dit draadje gezocht op "mediamarkt preorders https":onepicnick schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:23:
Heeft iemand de link van de preorder tracker voor mij? Ik kan dat ding nergens meer vindenik wil weten hoeveel er +- af zijn gegaan
Thanks ! Je bent de beste !Paprika schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Even in dit draadje gezocht op "mediamarkt preorders https":
https://www.playstation-gaming.nl/ps5-voorraad/
Of ze krijgen echt niks, of, en dat is mijn theorie, ze krijgen er elke week een paar en wachten tot ze een redelijke hoeveelheid hebben, om die dan in 1 keer aan te beiden.Biatch schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:38:
Wat is er eigenlijk met coolblue aan de hand? Tot vorige week stond er binnenkort verkrijgbaar en nu op tijdelijk uitverkocht. Als ik tussen de Amazon leveringen klets hier doorlees zie ik ook niets over coolblue
Kan me best voorstellen dat PS5's je site dermate "DDoS'en" dat het voordeliger is om ze inderdaad in 1x erop te knallen als je het redelijk voorbereid hebt. Het is niet alsof ze rijk worden van die dingen, en als je site een uur lang niet beschikbaar is voor wasmachines en weet ik het ...ActualFantasy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Of ze krijgen echt niks, of, en dat is mijn theorie, ze krijgen er elke week een paar en wachten tot ze een redelijke hoeveelheid hebben, om die dan in 1 keer aan te beiden.
Dan hebben hun duidelijk wanneer alles is, en stellen ze zo weinig mogelijk mensen teleur, omdat ze een redelijke aantal hebben in voorraad.
Maar dat is puur een theorie die ik in mijn hoofd heb.
Het lijkt volgens deze site dat een aantal Intertoys winkels nog voorraad hebben. Enig idee of dit klopt.Paprika schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Even in dit draadje gezocht op "mediamarkt preorders https":
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Het was natuurlijk slimmer om er gewoon eentje op te zoeken, even te bellen en zien wat ze zeggen. Nu gaan anderen dat doenMr. Rawnar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:49:
[...]
Het lijkt volgens deze site dat een aantal Intertoys winkels nog voorraad hebben. Enig idee of dit klopt.
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 10-02-2021 10:58 ]
Dat denk ik ook. Net een analyse gezien, gebaseerd op een Bloomberg stuk, waarin dit ondersteund werd op basis van beschikbaarheid van componenten. Er is maar een beperkte beschikbaarheid in de wereld en de grote jongens proberen daar grote claims in te leggen. Men verwacht dat zowel de PS5, de XSX als de Switch slechts beperkt beschikbaar zal zijn gedurende geheel 2021. Erger nog, de beschikbaarheid zal na de herfst alleen maar slechter worden i.v.m. de weer oplopende vraag voor holiday season 2021. Dus het zou best wel eens zomer 2022 kunnen zijn voordat je op je gemakkie een winkel uit kan lopen met 1 van deze consoles.Paprika schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 09:35:
[...]
Zomer 2022 bedoel je toch zeker? Er zijn nog ontzettend veel mensen die er gewoonweg geen kunnen bemachtigen, omdat de mensen in botgroepen nog altijd maar een fractie van de markt zijn. Wat ik verwacht dat er gaat gebeuren is dat na iedere drop een groter percentage van de online sales op tweedehands websites gaat belanden. Immers kunnen de actieve botvolgers alle voorraden blijven opkopen het komende jaar. De tweedehands prijs zal wel dalen, maar voorraad waarbij je een week na een levering nog een kunt kopen? Voorlopig zie ik dat niet gebeuren.
Toevallig afgelopen zaterdag langs de MM Amsterdam Noord gelopen en ze waren toen bezig met 3 trolleys waarvan er eentje iets blauws had aan de bovenkant, verder waren ze helemaal in zwart plastic gewikkeld.onepicnick schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:23:
Heeft iemand de link van de preorder tracker voor mij? Ik kan dat ding nergens meer vindenik wil weten hoeveel er +- af zijn gegaan
ik heb de Intertoys winkel bij mij in de buurt,Belfeld, gebeld.Mr. Rawnar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:49:
[...]
Het lijkt volgens deze site dat een aantal Intertoys winkels nog voorraad hebben. Enig idee of dit klopt.
Lijkt inderdaad dat sommige Intertoys-vestigingen voorraad hebben ingeboekt: https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/Cylanes schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:16:
[...]
ik heb de Intertoys winkel bij mij in de buurt,Belfeld, gebeld.
Volgens de de site nog op voorraad, maar alles was gereserveerd of reeds verkocht.
[ Voor 9% gewijzigd door Tijnio op 10-02-2021 11:24 ]
Klinkt wel realistisch. Vandaag een cargo ritje naar een distributiecentrum in de regio en dan is ie er morgen wel.Mr. Swanzi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:27:
Iemand anders ook bericht ontvangen van UPS dat de PS5 van Amazon Italië morgen wordt afgeleverd? Gisteren besteld, lijkt wel heeeel snel!
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 10-02-2021 11:30 . Reden: Fixed ]
Of gewoon met de vrachtwagen. Die geen echt niet op het vliegtuig, veels te duur.Paprika schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Klinkt wel realistisch. Vandaag een cargo vlucht naar een vliegveld in de regio en dan is ie er morgen wel.
Ja sorry. Dit moest inderdaad distributiecentrum en vrachtauto zijnjaspermeul schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Of gewoon met de vrachtwagen. Die geen echt niet op het vliegtuig, veels te duur.
Ja, via Amazon staat hij op komende maandag. Tracking van UPS staat op morgenmiddagMr. Swanzi schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:27:
Iemand anders ook bericht ontvangen van UPS dat de PS5 van Amazon Italië morgen wordt afgeleverd? Gisteren besteld, lijkt wel heeeel snel!
Niet alles zal daadwerkelijk uit Italië komen. Denk dat ze het van de dichtstbijzijnde DC sturen als daar al voorraad ligt.jaspermeul schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:29:
[...]
Of gewoon met de vrachtwagen. Die geen echt niet op het vliegtuig, veels te duur.
Die van mij komt ook morgen en die is om 6:45 uit Milaan vertrokken. Denk dat ze daar allemaal wel wegkomenElMayo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:32:
[...]
Niet alles zal daadwerkelijk uit Italië komen. Denk dat ze het van de dichtstbijzijnde DC sturen als daar al voorraad ligt.
[ Voor 28% gewijzigd door M@cer op 10-02-2021 11:38 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zeker waar. In de chat zit iemand waar die uit Frankrijk komt. Maar ook die gaat toch echt met de vrachtwagen.ElMayo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:32:
[...]
Niet alles zal daadwerkelijk uit Italië komen. Denk dat ze het van de dichtstbijzijnde DC sturen als daar al voorraad ligt.
Klopt!jaspermeul schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:39:
[...]
Zeker waar. In de chat zit iemand waar die uit Frankrijk komt. Maar ook die gaat toch echt met de vrachtwagen.
Luchtvracht is onzettend duur en binnen Europa eigenlijk niet nodig als je niet zelfde dag nog wel wil hebben.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Yep en met wat trucjes ook te bestellen bij die winkels, of ze het ook daadwerkelijk aan je geven, geen idee. En nee, don't bother asking howMr. Rawnar schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:49:
[...]
Hahaha kom op.. delen jij! (Stuur maar tikkie via DM)MelvinW schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:45:
[...]
Yep en met wat trucjes ook te bestellen bij die winkels, of ze het ook daadwerkelijk aan je geven, geen idee. En nee, don't bother asking how.
[Afbeelding]
Misschien wachten ze ook tot volgende week als hopelijk de bezorgers meer ruimte hebben ? Vergeet niet dat de (lokale) straten in woonwijken nog steeds een grote k-zooi is, omdat ze daar niet vegen/strooien.ActualFantasy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 10:41:
[...]
Of ze krijgen echt niks, of, en dat is mijn theorie, ze krijgen er elke week een paar en wachten tot ze een redelijke hoeveelheid hebben, om die dan in 1 keer aan te beiden.
Dan hebben hun duidelijk wanneer alles is, en stellen ze zo weinig mogelijk mensen teleur, omdat ze een redelijke aantal hebben in voorraad.
Maar dat is puur een theorie die ik in mijn hoofd heb.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zou ik nu al doen, omdat er een grote horde op die beperkte aantallen duikt. Zorg in iOS ook dat je geen OTP in de app or browser nodig hebt, dus al ingelogd bent.miicker schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:44:
Is het slim om je credit card nu alvast toe te voegen op alle Amazon websites? Of is het juist beter om dit te doen tijdens het afrekenen?
OpElMayo schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:46:
[...]
Hahaha kom op.. delen jij! (Stuur maar tikkie via DM)
Ik heb hem wel in mijn winkelmandje gekregenMelvinW schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 12:09:
[...]
OpDenk ook niet dat het de bedoeling is om op deze manier te bestellen haha.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
[ Voor 5% gewijzigd door roffeltjes op 10-02-2021 13:24 ]
[ Voor 4% gewijzigd door haaymaan op 10-02-2021 13:42 ]
Hoe kan je die voorraad zien van MM Amsterdam Noord? Want gewoon via de website lukt dat niet. Ik woon daar namelijk ook in de buurtHelox-in-a-box schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 11:12:
[...]
Toevallig afgelopen zaterdag langs de MM Amsterdam Noord gelopen en ze waren toen bezig met 3 trolleys waarvan er eentje iets blauws had aan de bovenkant, verder waren ze helemaal in zwart plastic gewikkeld.
Zag gister dat er voorraad van de MM Amsterdam Noord af is gegaan van 154(?) naar 138.
Toeval? MisschienOf mensen hebben hun preorder geannuleerd.
same herehaaymaan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:41:
Amazon IT Digitaal versie nog steeds niet verzonden geld staat op gereserveerd.ik heb ze een mail gestuurd zeggen ze binnen twee dagen wordt status aangepast!!!
Nog meer mensen last van ...
Ja! echt zojuist! 16-02!ActualFantasy schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:05:
Ik krijg net een mail van digitale editie van amazon.it!
Speditto oggi!
Hij gaat onderweg!
https://www.playstation-gaming.nl/ps5-voorraad/j.f.otten schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 13:58:
[...]
Hoe kan je die voorraad zien van MM Amsterdam Noord? Want gewoon via de website lukt dat niet. Ik woon daar namelijk ook in de buurt
Ah nee, dat had ik gisteren de hele dag.timpie81 schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 07:56:
[...]
Is vermoedelijk gewoon een foutje. Volgens mij zijn alle exemplaren voor pre-orders die in de winkel zijn geplaatst.miicker schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:31:
Die voorraad hier bij Intertoys klopt denk ik ook niet:
Bij Hilversum staat bijvoorbeeld bij de disc versie "InStock", zojuist gebeld, maar ze hebben niets geven ze aan.
Ik kon betalen, maar kreeg toen de melding uitverkocht:) Achja, we wachten weer rustig af.Wizzu schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:46:
Net een Playstation 5 online gekomen om af te halen bij ToyChamp Kerkrade. Ik was een paar seconden na de notificatie maar de hele site lag al plat en kwam niet verder dan de stap voor het afrekenen. Waarschijnlijk een verdwaalde geannuleerde PS5.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
ToyChamp Middelburg en Rotterdam waren gisteren ook kort op voorraad. Wellicht ook kleine leveringen per filiaal. ToyChamp heeft nooit aan pre-orders gedaan, dus first come first serve en enkel afhalen.Wizzu schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:46:
Net een Playstation 5 online gekomen om af te halen bij ToyChamp Kerkrade. Ik was een paar seconden na de notificatie maar de hele site lag al plat en kwam niet verder dan de stap voor het afrekenen. Waarschijnlijk een verdwaalde geannuleerde PS5.
Hoe kreeg je daar een notificatie voor dan? Via toychamp zelf?Wizzu schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:46:
ik kreeg hem via een telegram bot, maar was alleen af te halen in Kerkrademiicker schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 14:56:
[...]
Hoe kreeg je daar een notificatie voor dan? Via toychamp zelf?
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq