Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
BlackPink schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:07:
[...]

Toevallig een ander product als ps5 besteld op amazon.nl en deze werd ook verzonden vanuit spanje zie onderstaande reis. denk dat jouwe ook nog een tussenstop maakt in Lauwin-planque.
[Afbeelding]
Mijn Spaanse lijkt ook deze reis te gaan maken, sinds gisteravond vertrokken uit Isere.. gepland voor donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Kaasdipje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:48:
Argh, ik had geen amazon.it account. Aanmaken kostte teveel tijd dus weer achter het net gegrepen. Nu maar hopen dat er nog drops op andere sites komen vandaag
Je hoeft niet eerst een account aan te maken op een andere Amazon-site, gewoon de inlog gebruiken van bijv NL of Duitsland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-10 10:29
ferryc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Je hoeft niet eerst een account aan te maken op een andere Amazon-site, gewoon de inlog gebruiken van bijv NL of Duitsland..
Dit leek voor mij niet te werken iig. Ik logde eerst in, dit werkte niet. Toen account aangemaakt, toen werkte dat wachtwoord niet. Toen nieuw wachtwoord aangemaakt en kwam ik er pas in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 12:37
ferryc schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Dit werkt helaas niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:35
Bij mij wel hoor, ik log op elke amazon site in met hetzelfde account.

Erg fijn als er een drop is en je ligt in de stoel van de tandarts :(

[ Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 09-02-2021 11:25 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferryc
Nou, bij mijn Spaanse PS5 vorige week anders prima hoor.

edit:
Tip, probeer het nogmaals, toch wel essentieel als je de volgende keer niet bij de tandarts bent. Succes man!

[ Voor 22% gewijzigd door ferryc op 09-02-2021 11:30 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
MM Heerhugowaard heeft een voorraadje binnengekregen en is op dit moment aan het bellen voor leveringen. Net mediamarkt medewerker gesproken. Ze hebben ongeveer 30 stuks (disk) binnengekregen. Echter was ik al voorzien via Bol.com en maak ik de iemand anders gelukkig door mijn reservering te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartjestraatman
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 05-05-2021
Hallo mensen.

Vanochtend is de amazon .it disk versie gelukt bij mij. Ik heb levering 13-15 februari staan. Betalingsmethode is automatische incasso (ABN AMRO). Ik lees alleen sommige berichten op internet dat bij amazon italie niet geaccepteerd wordt. Iemand hier ervaring mee? Want het ziet er gewoon naar uit dat hij hier gaat binnenkomen. Alvast bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:36

Vuvuzela

My spire is forming

Mathijsonly1 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:10:
ik heb mijn Amazon.es Digital bestelling geannuleerd. ik kreeg de betaling er niet doorheen. Dagen met Amazon support proberen op te lossen en met met ABN ICS. Nu ben ik erachter dat die creditcard bedrijven alle betalingen afkeuren als deze wordt uitgevoerd zonder Strong Customer Authentication (SCA). Volgens ABN hebben ze dit volledige aangezet sinds begin februari en zien ze veel problemen met online betalingen waarbij de bedrijf (in dit geval Amazon) dit proces niet triggert maar direct probeert de betaling uit te voeren. ABN, in dit geval, keurt alle betalingen dan gelijk af. hetzelfde resultaat kreeg ik met een andere VISA kaart.

Als je betaling eenmaal is mislukt kom je er dan ook niet meer uit, omdat de pagina waar je betaalmethode aanpast deze procedure niet goed volgt. Dit werkt dus wel bij de initiële bestelling. Wat bij mij helaas toen misging omdat er een storing was bij ABN waardoor ik het smsje niet ontving (nu aangepast naar de app verificatie overigens).

Amazon.es support weigerde het verder uit te zoeken dus heb ik het er maar bij gelaten.

Ik vond het te tricky om voor 410 euro bonnen te kopen voor Amazon Spanje en dan later te ondervinden dat ze hem niet versturen.

Ik dacht ik deel het even voor anderen. ;w
Ik heb dit dus ook gehad.. geen idee hoe maar heb achteraf alsnog die extra authenticatie gekregen. Bestelling gedaan met een VISA die zelfs al verlopen was. Gelukkig was de order doorgegaan maar de betaling geweigerd, na een mail van Amazon heb ik dat gecorrigeerd maar nogmaals geweigerd vanwege die multi factor authentication. SEPA geprobeerd werkt niet. Toen getwijfeld aan kadobonnen maar daar had ik geen trek in, heb contact gehad met Amazon maar daar had ik niet heel veel aan. In afwachting tot wat Amazon ging doen heb ik m'n betaling weer op CC gezet en toen kreeg ik plots de pagina met de multi factor authentication en kon ik m'n betaling rond krijgen..

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crying.freeman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-03-2024
crazynuts schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:34:
MM Heerhugowaard heeft een voorraadje binnengekregen en is op dit moment aan het bellen voor leveringen. Net mediamarkt medewerker gesproken. Ze hebben ongeveer 30 stuks (disk) binnengekregen. Echter was ik al voorzien via Bol.com en maak ik de iemand anders gelukkig door mijn reservering te annuleren.
Weet iemand of Bol.com vandaag nog voorraad krijgt of is deze al weg?

[ Voor 6% gewijzigd door crying.freeman op 09-02-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-10 08:40
crying.freeman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Weet iemand of Bol.com vandaag nog voorraad krijgt of is deze al weg?
Ik heb in ieder geval nog geen meldingen gezien dat er een drop is geweest bij bol.com. Zijn uiteindelijk ook maar geruchten dat ze een voorraad zouden krijgen deze week.

Zie ongeveer wel elke week geruchten dat bol.com enz voorraad zouden krijgen en dat is nog geen enkele keer waar geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-10 09:18
bartjestraatman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:39:
Hallo mensen.

Vanochtend is de amazon .it disk versie gelukt bij mij. Ik heb levering 13-15 februari staan. Betalingsmethode is automatische incasso (ABN AMRO). Ik lees alleen sommige berichten op internet dat bij amazon italie niet geaccepteerd wordt. Iemand hier ervaring mee? Want het ziet er gewoon naar uit dat hij hier gaat binnenkomen. Alvast bedankt :)
Die van mij is niet gelukt bij de ING in ieder geval, nu zelfs mn amazon account gelocked en orders geannuleerd. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crying.freeman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-03-2024
Is er een site of iets waar inhoudelijk is te zien waar eventueel voorraad dropped? Zo ja heeft iemand dan een link. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07:32
crying.freeman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:58:
Is er een site of iets waar inhoudelijk is te zien waar eventueel voorraad dropped? Zo ja heeft iemand dan een link. _/-\o_
https://www.techtastic.nl...ng-retailers-nieuwe-drop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjestraatman
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:58:
[...]

Die van mij is niet gelukt bij de ING in ieder geval, nu zelfs mn amazon account gelocked en orders geannuleerd. ;w
Heb je ook een bevestigingsmail gekregen na de bestelling? Want als dat zo is dan kan ik ook verwachten dat hij geannuleerd gaat worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
Vuvuzela schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Ik heb dit dus ook gehad.. geen idee hoe maar heb achteraf alsnog die extra authenticatie gekregen. Bestelling gedaan met een VISA die zelfs al verlopen was. Gelukkig was de order doorgegaan maar de betaling geweigerd, na een mail van Amazon heb ik dat gecorrigeerd maar nogmaals geweigerd vanwege die multi factor authentication. SEPA geprobeerd werkt niet. Toen getwijfeld aan kadobonnen maar daar had ik geen trek in, heb contact gehad met Amazon maar daar had ik niet heel veel aan. In afwachting tot wat Amazon ging doen heb ik m'n betaling weer op CC gezet en toen kreeg ik plots de pagina met de multi factor authentication en kon ik m'n betaling rond krijgen..
nice!

jammer genoeg bij mij niet - ik heb het zoveel keer geprobeerd maar was er mee gestopt nadat ik 3 CCs had gebruikt.

Dit ook op amazon.es?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-10 15:41
bartjestraatman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Heb je ook een bevestigingsmail gekregen na de bestelling? Want als dat zo is dan kan ik ook verwachten dat hij geannuleerd gaat worden ;w
Ik heb wel gekregen over die digitale versie.maar mijn CC staat op gereserveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
bartjestraatman schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Ja, maar ik kreeg dus ook dat mijn betalingsmethode gecontroleerd moest worden, als je dat niet hebt gehad zal het vast wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjestraatman
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Ja, maar ik kreeg dus ook dat mijn betalingsmethode gecontroleerd moest worden, als je dat niet hebt gehad zal het vast wel goed komen.
Ik ga het even afwachten, zie in ieder geval nog niets in mijn ABN app staan van de incasso. Jammer dat het niet gelukt is bij jou. Veel succes nog met de hunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:38
Totdat Amazon hun betalingen in lijn brengt met SCA zullen mensen die nu problemen hebben met hun CC het voorlopig even moeten doen met Amazon.de, of toch cadeaubonnen gebruiken (wat bij mij prima werkte).

Je mag ervan uitgaan dat ze dit gaan fixen, maar het is nu even een gedoe. Amazon KS kan hier niets mee, dit is beyond their pay-grade, maar als ze genoeg sales gaan missen wordt er echt wel iemand wakker.

Wel vervelend dat het breder is dan de ING, maar dat het bij elke kaart kan gebeuren zodra SCA wordt aangezet.

[ Voor 17% gewijzigd door roffeltjes op 09-02-2021 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
roffeltjes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:08:
Totdat Amazon hun betalingen in lijn brengt met SCA zal je het voorlopig even moeten doen met Amazon.de, of toch cadeaubonnen gebruiken (wat bij mij prima werkte).

Je mag ervan uitgaan dat ze dit gaan fixen, maar het is nu even een gedoe. Amazon KS kan hier niets mee, dit is beyond their pay-grade, maar als ze genoeg sales gaan missen wordt er echt wel iemand wakker.
Ja ik wilde het idd met bonnen gaan doen, maar toen werd dus mijn account gelockt :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
roffeltjes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:08:
Totdat Amazon hun betalingen in lijn brengt met SCA zal je het voorlopig even moeten doen met Amazon.de, of toch cadeaubonnen gebruiken (wat bij mij prima werkte).

Ik ben toch wel blij met mijn American Express. Die komt elke keer zo er doorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Ik ben toch wel blij met mijn American Express. Die komt elke keer zo er doorheen...
Ik heb een VISA van VISA-zelf, dus niet via de bank en gaat ook gladjes. Mensen met problemen lijken allen een CC van/via een bank te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
ANWB Visa ook geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
ABN AMRO ICS gaat probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
pelidee schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:14:
ANWB is geen bank |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
Ik heb ook nooit problemen gehad met betalingen. Heb gewoon zo'n CC van de Rabobank. Ook sinds dit jaar een Visa, voorheen Mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:09:
[...]
Ja ik wilde het idd met bonnen gaan doen, maar toen werd dus mijn account gelockt :X
Je hebt op de Amazon site bonnen van 25 euro gekocht? Ja dan blocken ze omdat "smurfen" (boekhoudterm voor ophakken van een bedrag) waarschuwingen afgeeft.

Been there, done that.

Oplossingsmethode:

1. Amazon contacteren en account vrij laten geven.
2. De bonnen die zijn voldaan blijven op je saldo staan.
3. De bonnen die nu op pending staan gaan allemaal falen (immers die krijgen hun SCA check niet). Je zal dus een weekje gespammed worden door Amazon.
4. Tekort aan giftcards aanvullen met https://dundle.com/nl/amazon/?c=it (kaarten voor Amazon IT). Je kan dan meteen 100 euro bonnen kopen met ideal, scheelt weer werk.

Kwam bij mij ook gewoon goed.

Andere optie is annuleren, maar je huidige tegoed aan bonnen die al zijn voldaan bij Amazon IT blijven daar op het saldo staan, dus dan zal je daar andere dingen mee moeten kopen.

[ Voor 11% gewijzigd door roffeltjes op 09-02-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Betreft die credit cards: Hou er rekening mee dat:

1. De regelgeving pas vanaf januari inging.
2. Banken het nu aan het implementeren zijn (ING vanaf januari, ABN blijkbaar vanaf feb, Rabo onbekend).

Kans is dus niet gering dat de Rabo dit nog moet aanzetten en dan zitten ze daar in hetzelfde schuitje.

Anders gezegd; als Amazon de SCA check verkeerd uitvoert (en daar lijkt het toch sterk op) dan gaat dit potentieel elke Europese credit card raken. Nogmaals, dit gaan ze ongetwijfeld heeeeel snel fixen, dus hopelijk blijven de meeste mensen hiervan bespaard.

Misschien dat VISA een andere SCA implementatie heeft dan Mastercard, maar dat is onmogelijk om te zeggen tenzij je een expert bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qtjenl
  • Laatst online: 16-02-2021
Wanneer heb je besteld bij mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
roffeltjes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:24:
Betreft die credit cards: Hou er rekening mee dat:

1. De regelgeving pas vanaf januari inging.
2. Banken het nu aan het implementeren zijn (ING vanaf januari, ABN blijkbaar vanaf feb, Rabo onbekend).

Kans is dus niet gering dat de Rabo dit nog moet aanzetten en dan zitten ze daar in hetzelfde schuitje.

Anders gezegd; als Amazon de SCA check verkeerd uitvoert (en daar lijkt het toch sterk op) dan gaat dit potentieel elke Europese credit card raken. Nogmaals, dit gaan ze ongetwijfeld heeeeel snel fixen, dus hopelijk blijven de meeste mensen hiervan bespaard.

Misschien dat VISA een andere SCA implementatie heeft dan Mastercard, maar dat is onmogelijk om te zeggen tenzij je een expert bent.
Rabo moet je ook goedkeuren (neem aan dat je bedoeld inloggen bank app en transactie bevestigen)?
Kan gelukkig allemaal via je telefoon zonder reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
TrueGamer schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Rabo moet je ook goedkeuren (neem aan dat je bedoeld inloggen bank app en transactie bevestigen)?
Kan gelukkig allemaal via je telefoon zonder reader.
Het loopt niet stuk op MFA, dat gaat bij ING en bij ABN ook goed (anders krijg je niet de initiële reservering).

Maar zodra Amazon die nul euro reservering probeert om te zetten omzeilen ze SCA (PSD2) en dan loopt het mis.

Verhaal van ING was precies hetzelfde als dat van de ABN, dus ik vermoed dat de info die we los van elkaar krijgen wel klopt. Overigens wist de helpdesk en India er ook van, dus Amazon weet het wel. Het is heel vervelend want zo vaak gebruiken we de credit card niet, het is juist voor bestellen in het buitenland (vaak buiten Europa)... heel vervelend dat dit nu niet altijd goed lijkt te gaan.

Ik ben benieuwd of VISA beter gaat dan MasterCard, anders maar eens nadenken over overstappen, maar eerst maar even wachten tot het stof hierover is neergedaald. Ongetwijfeld zijn ze nu heel druk naar de implementaties aan het kijken, een credit card maatschappij wil natuurlijk laagdrempelig blijven.

[ Voor 41% gewijzigd door roffeltjes op 09-02-2021 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:42
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 09:02:
Voor de liefhebber een PS5 digitaal te koop! Disk lukte niet vanwege overleg. Wie heeft interesse?

(Amazon Frankrijk is de enige die nog niet is geweest).
Heel graag, wil juist de digitale versie.
Tot nu toe nog steeds niet gelukt.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onepicnick
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-02-2023
ik ben nr 114 in heerhugowaard, je kan mij wel heel blij maken?:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Dat woordje mogelijk is wel hilarisch. Alles is mogelijk. 8)7

Dat gezegd hebbende, hopen dat die sites robuuster zijn dan die van Intertoys, anders wordt het weer een frustrerende tombola :+

Verder denk ik dat NedGame en Gamemania nog wel een halfjaar aan pre-orders hebben uitstaan als ik zo de posts hier lees :X

[ Voor 13% gewijzigd door roffeltjes op 09-02-2021 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
roffeltjes schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Dat woordje mogelijk is wel hilarisch. Alles is mogelijk. 8)7

Dat gezegd hebbende, hopen dat die sites robuuster zijn dan die van Intertoys, anders wordt het weer een frustrerende tombola :+

Verder denk ik dat NedGame en Gamemania nog wel een halfjaar aan pre-orders hebben uitstaan als ik zo de posts hier lees :X
Idd Nedgame en zeker Gamemania zullen geen verkoop hebben komende maanden. Zeggen nu al voor lopende orders dat het hopelijk van de zomer wordt..

Beste kans is Bol en tussendoor misschien keer Wehkamp/Intertoys/BCC etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T Devito
  • Laatst online: 14-02-2021
Hier een Pre-order staan bij de MM Nieuwegein (18-09)
Betreft een PS5 Digital.

tot op heden niks vernomen. ze reageren ook niet op mails 7(8)7
benieuwd hoe lang het nog gaat duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-10 22:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dlHQ29HZD5jt3orxQMMOJqHIR9s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/H7Ci49kNpasJP9elIPNQZHWI.png?f=fotoalbum_large

Weet iemand wat ik hier mee moet? heb al 2 creditcards geprobeerd. Daar kan het niet aan liggen. Ook iban geprobeerd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Maar toch heb je ze echt haha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Wesselkoning schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:00:
[Afbeelding]

Weet iemand wat ik hier mee moet? heb al 2 creditcards geprobeerd. Daar kan het niet aan liggen. Ook iban geprobeerd
Die wordt geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 10:36

Vuvuzela

My spire is forming

onzin. Je hebt 5 dagen om de betaling te regelen. Desnoods met kadobonnen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
Wesselkoning schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:00:
[Afbeelding]

Dit had ik dus ook en toen daarna mn amazon account gelockt na wat pogingen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wessel0101
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Had blijkbaar een limiet van 500 op mn betaalpas voor het buitenland. Die is er nu af. Met hulp van amazon chat de betaling opnieuw gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TarikLuis
Wesselkoning schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:14:
[...]

Had blijkbaar een limiet van 500 op mn betaalpas voor het buitenland. Die is er nu af. Met hulp van amazon chat de betaling opnieuw gedaan.
Oh interessant, ik kan nergens iets vinden op de ING site hierover, heb jij dit via een andere bank gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:21:
[...]

Oh interessant, ik kan nergens iets vinden op de ING site hierover, heb jij dit via een andere bank gedaan?
Zit bij ABN Amro, was gewoon de limiet van mijn pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haaymaan
Na een email naar amazon.it .....omdat nog geen datum bij staat ...

I totally understand that you would like to have more information about your order considering it’s not been shipped yet. Kindly rest assured that your order will be shipped so soon.

Following to your e-mail, I've checked your order # xxxxxxxxccc and I confirm it has entered the shipping process and now it's entered an advanced shipping phase which is "shipping soon" and prepared to be dispatched.

I would like to remind you that the reason why some items take time to be dispatched is that Amazon has several Fulfillment centers across all over the world, that means your items may occasionally be available only in certain locations and might pass through several countries before reaching its final destination.

Your items are going to be shipped from a warehouse in Italy.

I can see that the estimated delivery date is marked as "unknown".

I ask you not to worry at all as I have instantly flagged the matter to a higher team to check out and inform us about the estimated date.

It can take up to 2 days to receive an update.

Rest assured I will follow up your case myself and as soon as I receive a reply from them or any update related to the estimated date it will be my commitment to inform you about.

I’m confident that the order will be delivered shortly since it has entered an advanced shipping phase like I have mentioned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:18
haaymaan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:28:

I totally understand that you would like to have more information about your order considering it’s not been shipped yet. Kindly rest assured that your order will be shipped so soon.

Following to your e-mail, I've checked your order # xxxxxxxxccc and I confirm it has entered the shipping process and now it's entered an advanced shipping phase which is "shipping soon" and prepared to be dispatched.

I would like to remind you that the reason why some items take time to be dispatched is that Amazon has several Fulfillment centers across all over the world, that means your items may occasionally be available only in certain locations and might pass through several countries before reaching its final destination.

I ask you not to worry at all as I have instantly flagged the matter to a higher team to check out and inform us about the estimated date.

Rest assured I will follow up your case myself and as soon as I receive a reply from them or any update related to the estimated date it will be my commitment to inform you about.

I’m confident that the order will be delivered shortly since it has entered an advanced shipping phase like I have mentioned.
Dan maar vertrouwen daarop..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jepperrrr
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-11-2022
haaymaan schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:28:

Heb ook gechat, omdat ik ook nog geen datum zag. De helpdesk medewerker kon mij ook vertellen dat de betaling en alles gewoon gelukt was, en dat ik er 1 zou krijgen.

Ben heeeel benieuwd :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
Ik ook ,we zien het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 17:43
Je kon via Italie Amazon toch niet laten versturen naar NL adres of wel? Volgens mij was dat de enige Europese Amazon waar wij niks aan hadden dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
mustiej schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:49:
Je kon via Italie Amazon toch niet laten versturen naar NL adres of wel? Volgens mij was dat de enige Europese Amazon waar wij niks aan hadden dacht ik.
Jawel, kan gewoon. Al vaker gezien maar klopt niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Qtjenl schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:26:
[...]

Wanneer heb je besteld bij mediamarkt
24 oktober
onepicnick schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Heb besloten om niet verder te gaan handelen met m'n PS5 en iemand in opvolging van de lijst blij te maken door te annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:21
mustiej schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:49:
Er is inderdaad een keer een drop geweest van Amazon IT waar we niet konden bestellen omdat ze niet naar Nederland leverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
ElMayo schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:57:
[...]

Er is inderdaad een keer een drop geweest van Amazon IT waar we niet konden bestellen omdat ze niet naar Nederland leverde.
Precies, dit was de dag waarop elke amazon.xx dropte om het half uur.
In het 'begin tijdperk' van de hunt. De nieuwere mensen hier zullen dat niet meegemaakt hebben. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 15:02
MediaMarkt Online heeft een levering gehad van 40 Disc PS5's en 15 Digitals. Er stonden nog 30 orders voor disc open en 9 voor digital. Daarmee komt hun huidige voorraad op 10 Disc en 6 Digital, waarschijnlijk niet genoeg voor een drop. Deze info komt uit hun API en gaat dus om online voorraad, dat los staat van de winkels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
pelidee schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:13:
[...]

Precies, dit was de dag waarop elke amazon.xx dropte om het half uur.
In het 'begin tijdperk' van de hunt. De nieuwere mensen hier zullen dat niet meegemaakt hebben. ;)
Ah, oh ja, klopt. Dat was ik alweer vergeten. Nou ja, heel die dag. Overal ging het mis, haha. Poh, wat baalde ik. Bewust Duitsland (of UK, geen idee meer) nog overgeslagen wat wel gelukt zou zijn want 'NL zou vast nog wel komen!'.

Niet dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Laatst online: 29-12-2021
MelvinW schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:20:
MediaMarkt Online heeft een levering gehad van 40 Disc PS5's en 15 Digitals. Er stonden nog 30 orders voor disc open en 9 voor digital. Daarmee komt hun huidige voorraad op 10 Disc en 6 Digital, waarschijnlijk niet genoeg voor een drop. Deze info komt uit hun API en gaat dus om online voorraad, dat los staat van de winkels.
Ik wist niet dat er ook nog een digitaal wachtlijst bestond voor de MM, maar die is dus nu weggewerkt. Mensen die in oktober in MM hebben gereserveerd, zijn nu aan de beurt om de ps5 te ontvangen begreep ik. Bij GM zitten ze nog bij juni? Iemand met een pre order van GM die al wel een console binnen heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:14
Swatchss schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Ik wist niet dat er ook nog een digitaal wachtlijst bestond voor de MM, maar die is dus nu weggewerkt. Mensen die in oktober in MM hebben gereserveerd, zijn nu aan de beurt om de ps5 te ontvangen begreep ik. Bij GM zitten ze nog bij juni? Iemand met een pre order van GM die al wel een console binnen heeft?
Dit kan natuurlijk per winkel verschillen. MM zijn tientallen winkels met elk hun eigen wachtlijsten. Misschien is de ene winkel bij oktober, dan andere pas bij juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
Swatchss schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:24:
[...]

Dit gaat specifiek over online orders. Daar stonden nog wat orders open die nog afgeleverd moeten worden. Die zijn nu weggewerkt en blijven er nog een twintigtal ps5's over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:57

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Zojuist bevestiging ontvangen dat mijn bestelling van vanmorgen bij Amazon.it is verzonden met UPS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jepperrrr
sopsop schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:36:
Zojuist bevestiging ontvangen dat mijn bestelling van vanmorgen bij Amazon.it is verzonden met UPS _/-\o_
Lekker man! die van mij heeft (nog) geen datum... Ik had wel snelle levering geklikt. In de hoop dat het iets zou uitmaken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Jepperrrr op 09-02-2021 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 09:37
TarikLuis schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 13:12:
[...]

Heeft dat creditcard gedoe niet met de PSD2 te maken ? Ik heb meerdere creditcards, maar gebruik AMEX voor Amazon. Soms zie je die een extra handshake doen. Je kunt ook Amazon aan je "express lijst" toevoegen. Banken/creditcard bedrijven zijn officieel verplicht per 1-1 om iets van een verificatie te doen bij aankopen, dus dat jij het echt bent.

Jammer dat Amazon geen Paypal doet.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:18
sopsop schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:36:
Hier ook, een track en trace code ontvangen en die werkt ook al.
Maandag de 15e wordt hij verwacht volgens UPS.
Klinkt beter dan de DHL van DE die komt altijd pas savonds, hopelijk bij UPS wat sneller in huis op de dag zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-08 13:14
Mochten mensen nog op zoek zijn naar de Pulse 3D Headset, deze is nu beschikbaar bij Coolblue:
https://www.coolblue.nl/p...se-draadloze-headset.html

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkooYqo_KczsdcR1VNfDAvK3NtM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FdMi8p0TaYw21MNYeaFfp4Hp.jpg?f=fotoalbum_large

Yes!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Zo die Italianen houden wel van een vlotte afhandeling. Vanmorgen besteld en zojuist al verzonden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartjestraatman
Bij mij ook de zending van vanochtend al verzonden. Gewoon gelukt met ABN AMRO automatische incasso (geen CC dus). Kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03:07
Maurice_1984 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 15:05:
Zo die Italianen houden wel van een vlotte afhandeling. Vanmorgen besteld en zojuist al verzonden.
Hmmm 23 februari van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Ik heb nog geen datum dus zal wel een amazon credit van een 10tje krijgen binnenkort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
Ik was er ook wel behoorlijk snel bij. Zat achter de laptop toen de melding van PSX binnen kwam en binnen een minuut had ik de orderbevestiging in mij mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-09 13:08
Ja same. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jepperrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
Hier ook in arrivo lunedì met UPS _/-\o_

Digital staat ook rond die periode maar nog geen verdere info behalve dat 'ie in verzending is. Zal ook wel maandag worden.

[ Voor 60% gewijzigd door Sannies op 09-02-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicky440
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 12-04-2021
onepicnick schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:38:
[...]

Welke datum had jij hem gepreoderd ik 16 november

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Staat bij mij nog op 18 februari bij Amazon.it (disc versie).

[ Voor 12% gewijzigd door MaZo op 09-02-2021 16:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 17:55
Inmiddels ook bevestiging gehad van Amazon.it dat de order onderweg is en ook al te tracken bij UPS.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onepicnick
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-02-2023
Nicky440 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:10:
[...]

Welke datum had jij hem gepreoderd ik 16 november
23 november :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny G
  • Laatst online: 26-01-2022
Zojuist gebeld door mediamarkt Breda dat de console vanaf morgenochtend 09.30 af te halen is voor ons, onze pre-order was geplaatst op 22 september 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Laatst online: 29-01 17:36
Kenny G schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:20:
Zojuist gebeld door mediamarkt Breda dat de console vanaf morgenochtend 09.30 af te halen is voor ons, onze pre-order was geplaatst op 22 september 2020
Zo jaloers! :P Geniet ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Lekker hoor! Ik heb hem in november geplaatst in Breda, dus ik zal nog wel even moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
M@cer schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 16:13:
Inmiddels ook bevestiging gehad van Amazon.it dat de order onderweg is en ook al te tracken bij UPS.
Standaard verzending?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zspaulus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 15:40
Update van mijn Nedgame Q1 bestelling (gedaan op 8-oct, Disk versie). Bestelling is verzonden en zou morgen aan moeten komen.

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicky440
  • Laatst online: 12-04-2021
Heb jij gebeld naar de MM om te vragen wat je plek is?

[ Voor 13% gewijzigd door Nicky440 op 09-02-2021 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

Gadverdamme, weer gemist! Zo te zien kan ik beter Amazon in de gaten houden dan Nederlandse webwinkels, want dat is ruk.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlreturns
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Mediamarkt belgië was net live - Geen meldingen op bots :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
nlreturns schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:11:
Mediamarkt belgië was net live - Geen meldingen op bots :(
Omdat ik de link van de digital voor MediaMarkt nog niet had, nu wel :P. + beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Laatst online: 10:51
Ik drie weken later besteld in het filiaal. Dan zal maart 'm ook niet gaan worden vrees ik. Al komt GT7 toch niet voor september dus ik heb nog even :)
Wel goed om te lezen dat ze bij MM weer consoles binnen hebben gekregen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04:14
Bezorging UK order voor tweede dag op rij uitgesteld..
Meer mensen last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drinnian
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-09 17:06
jaspermeul schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:56:
Meer mensen last van?
Yup, hier ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 17:29
jaspermeul schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 18:56:
Meer mensen last van?
Helaas wel had 1,95 betaald om hem gisteren te krijgen i.p.v. vandaag. Gisteren last minute een push bericht van PostNL dat het vandaag zou worden. Heb er een hard hoofd in want normaal krijg ik een push bericht dat de bezorger onderweg is. Vandaag nog niet gekregen.

Zal wel door sneeuw en drukte komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-10 14:57

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Net een update van UPS over mijn PS5 Disk van Amazon.it, hij wordt donderdag al bezorgd, stuk sneller dan a.s. maandag dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Laatst online: 03-12-2024
pelidee schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 12:14:
Hee, ik heb ook een Visa kaart van ANWB. Vandaag besteld bij amazon.it , maar ik kreeg foute betaalmelding. Contact gehad met Amazon, die zei dat het aan de kredietverlener (visa anwb) ligt, dus met hen contact opgenomen, maar bij ANWB zeggen ze dat ze niet kunnen handelen met Amazon ivm de nieuwe regelgeving en er twee staps autorisatie oid :? nodig is, die Amazon.it niet ondersteunt aldus ANWB-Visa

Hoe dan ook, weet jij toevallig of je iets aan hebt staan wat ik misschien niet heb? Mijn ANWB zegt gewoon heel duidelijk : alles is goed, je moet bij Amazon zijn :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:14

Christiano007

Ich bin der champion

cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:28:
[...]

Hee, ik heb ook een Visa kaart van ANWB. Vandaag besteld bij amazon.it , maar ik kreeg foute betaalmelding. Contact gehad met Amazon, die zei dat het aan de kredietverlener (visa anwb) ligt, dus met hen contact opgenomen, maar bij ANWB zeggen ze dat ze niet kunnen handelen met Amazon ivm de nieuwe regelgeving en er twee staps autorisatie oid :? nodig is, die Amazon.it niet ondersteunt aldus ANWB-Visa

Hoe dan ook, weet jij toevallig of je iets aan hebt staan wat ik misschien niet heb? Mijn ANWB zegt gewoon heel duidelijk : alles is goed, je moet bij Amazon zijn :/
Ik heb ook een ANWB VISA en moest vorige week toen ik iets ging bestellen bij Amazon opnieuw mijn creditcard bevestigen na een order.

Vandaag dus ook besteld bij .it en toen moest ik de twee-staps verificatie doen die bij sommige andere sites ook moet (maar niet overal). En dat is een kwestie van een WW en een sms die op je telefoon komt

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cancellaratje
  • Laatst online: 03-12-2024
Christiano007 schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:39:
[...]

Ik heb ook een ANWB VISA en moest vorige week toen ik iets ging bestellen bij Amazon opnieuw mijn creditcard bevestigen na een order.

Vandaag dus ook besteld bij .it en toen moest ik de twee-staps verificatie doen die bij sommige andere sites ook moet (maar niet overal). En dat is een kwestie van een WW en een sms die op je telefoon komt
Oké, de klantenservice medewerker zei tegen mij dat die twee staps verificatie met Amazon.it niet mogelijk is, en dat het dus niet zou lukken. Hoe heb jij die verificatie gedaan? Ik kan me niet herinneren dat die optie bij mij gekomen is.

in ieder geval dank voor je antwoord!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

cancellaratje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:48:
[...]

Oké, de klantenservice medewerker zei tegen mij dat die twee staps verificatie met Amazon.it niet mogelijk is, en dat het dus niet zou lukken. Hoe heb jij die verificatie gedaan? Ik kan me niet herinneren dat die optie bij mij gekomen is.

in ieder geval dank voor je antwoord!
Bij bepaalde sites moet je inloggen met je ICS voordat je het definitief kunt bestellen. Dan krijg je dus een inlogscherm waar je een gebruikersnaam moet intypen. Hier kun je ook je account maken (user + ww + telefoonnr)

Weet niet of dat bij Mijn ICS anwb ook kan (inloggen op de site)

Dit staat er op de site:

3D Secure). Dit kan via de app met 'Opdracht goedkeuren'. Heeft u geen app? Dan voert u een wachtwoord en een sms-code in.
3D Secure: extra controle bij online betalingen
Als u een online betaling doet, krijgt u regelmatig de vraag om de opdracht (betaling) te bevestigen. Dit kan via de app. Heeft u geen app? Ook dan houd u uw mobiele telefoon bij de hand, u ontvangt een verificatiecode via sms. Deze vult u in om de transactie af te ronden.

[ Voor 25% gewijzigd door Christiano007 op 09-02-2021 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
sopsop schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:27:
Net een update van UPS over mijn PS5 Disk van Amazon.it, hij wordt donderdag al bezorgd, stuk sneller dan a.s. maandag dus!
Krijg nou wat, inderdaad, hier ook donderdag al. Haha, wat snel zeg. Bizar eigenlijk. Nu maar even afwachten wat de digi doet, zal mij benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Sannies schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:58:
[...]

Krijg nou wat, inderdaad, hier ook donderdag al. Haha, wat snel zeg. Bizar eigenlijk. Nu maar even afwachten wat de digi doet, zal mij benieuwen!
Hier nog geen verzendbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
Sannies schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 19:58:
[...]

Hier volgens Amazon maandag en volgens UPS donderdag al. We zullen het zien. ik vind overmorgen erg kortdag vanuit Milaan.
Pagina: 1 ... 400 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord