diskMaho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
Vraag me trouwens af of het de disc of digital versie is. Zag ik niet zo snel in de haast.
Ik neem aan de disc, gezien de prijs.Maho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
Vraag me trouwens af of het de disc of digital versie is. Zag ik niet zo snel in de haast.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Disk.Maho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:
Pfff de moed begint me wel in de schoenen te zinken... Was er van moment 1 bij maar kwam er niet door heen, zowel met apple pay niet gelukt als met de normale gang van zaken. Het blijft telkens steken in de winkelwagen...
Ik kom er gewoon niet doorheen, zowel via mobiel, laptop, en telefonisch niet.
BCC dacht slim te zijn om de bots om de tuin te leiden door het als een ander product (bundel) te verkopen, maar we waren er op voorbereid
dat was echt absurd... volgens mij sprongen er dik 12000 mensen op de site
Op voorbereid en toch niet gelukt! Blijkbaar mocht je er telefonisch zelfs 2 bestellen. Had ze dan meteen even alle 500 besteld voor je mede tweakersMelvinW schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:54:
BCC dacht slim te zijn om de bots om de tuin te leiden door het als een ander product (bundel) te verkopen, maar we waren er op voorbereid

Apart wel dat het zo'n bundel was, eigenlijk. Hopelijk inderdaad 500 gekregen zoals iemand zegt, dat geeft hoop voor degene die het gelukt zijn!
Same here... hij zit nog wel in mijn winkelmand, kan mijn gegevens invoeren et cetera maar als ik wil betalen blijft hij laden en stopt er dan meebgeijsen schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:54:
Pfff de moed begint me wel in de schoenen te zinken... Was er van moment 1 bij maar kwam er niet door heen, zowel met apple pay niet gelukt als met de normale gang van zaken. Het blijft telkens steken in de winkelwagen...
Hier ook..Reem0nN schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:00:
Zit sinds een paar min met dit scherm voor me neus, maar ben bang dat er niks gaat gebeuren.![]()
[Afbeelding]
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Ik had alle hoop opgegeven, maar toen ik terugkeerde naar mijn winkelmand stond erbij dat de reservering zou vervallen na een bepaalde tijd. Kon gewoon afrekenen en bestelling was bevestigd. Nu hopen dat ik 'm alsnog krijg.
EDIT: gebeld met de klantenservice. Zover ze het daar kunnen zien wordt de bestelling klaargezet voor verzending. Fingers crossed.
Wellicht een idee voor anderen om het winkelmandje nog eens na te kijken
EDIT: gebeld met de klantenservice. Zover ze het daar kunnen zien wordt de bestelling klaargezet voor verzending. Fingers crossed.
Wellicht een idee voor anderen om het winkelmandje nog eens na te kijken
[ Voor 32% gewijzigd door Gerder op 12-02-2021 09:07 ]
Ik denk dat ik wel 50 keer apple pay heb geprobeerd! helaas pindakaas.
Helaas, verder dan 'toegevoegd aan uw winkelwagen' kwam ik niet. Ik kreeg ook nog een knop om hem direct met Apple Pay te kopen, maar die deed helaas ook niks. Volgende keer dan maar!
Send me your gameboys
Ik zou even blijven wachten. Ik had dit de vorige keer, toen de storm kwam te liggen kon ik rustig het bestelproces doorlopen.Reem0nN schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:00:
Zit sinds een paar min met dit scherm voor me neus, maar ben bang dat er niks gaat gebeuren.![]()
[Afbeelding]
Hier bij de eerste keer proberen bleef de site maar laden. Even later nog een keer geprobeerd en toen kwam ik er op een magische wijze toch doorheen.
Direct afgerekend met IDEAL en ook een mail gekregen met een ordernummer... nu duimen dus
Direct afgerekend met IDEAL en ook een mail gekregen met een ordernummer... nu duimen dus
Ik ben nu aan het wachten tot ik mijn betaalgegevens in kan vullen.. HIj gaat telkens verder, lijkt wel alsof ze daadwerkelijk hem reserveren voor je..Aid schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:05:
[...]
Ik zou even blijven wachten. Ik had dit de vorige keer, toen de storm kwam te liggen kon ik rustig het bestelproces doorlopen.
NVM nu ben ik er uit gegooid op het laatste moment..
[ Voor 7% gewijzigd door Terrie op 12-02-2021 09:07 ]
Ah jammerTerrie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:07:
[...]
Ik ben nu aan het wachten tot ik mijn betaalgegevens in kan vullen.. HIj gaat telkens verder, lijkt wel alsof ze daadwerkelijk hem reserveren voor je..
[ Voor 4% gewijzigd door Aid op 12-02-2021 09:08 ]
Had ik helaas ook, was terug gegaan, opeens was mijn winkelwagentje wel beschikbaar, echter bij levering ging het fout en kwam ik op een lege winkelwagen terecht..Terrie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:07:
[...]
Ik ben nu aan het wachten tot ik mijn betaalgegevens in kan vullen.. HIj gaat telkens verder, lijkt wel alsof ze daadwerkelijk hem reserveren voor je..
NVM nu ben ik er uit gegooid op het laatste moment..
Had er echt even heel erg goede hoop in..:) Ik heb 25 minuten lang op meerdere devices het geprobeerd, haha.
Haha ik dacht dat ook, dit is mijn moment!! Ik kwam zelfs op de pagina terecht maarja vanaf daar ging alles kapotTerrie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Had er echt even heel erg goede hoop in..:) Ik heb 25 minuten lang op meerdere devices het geprobeerd, haha.
Ik was aan het wachten tot ik m'n Paypal account in mocht vullenbgeijsen schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Haha ik dacht dat ook, dit is mijn moment!! Ik kwam zelfs op de pagina terecht maarja vanaf daar ging alles kapot... wat een ellende.
De spanning zat er weer lekker in op de ochtend!
[ Voor 7% gewijzigd door Terrie op 12-02-2021 09:12 ]
Dus je hebt een dure consoles gekocht terwijl je niet weet wat het isMaho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 08:52:

Leuk om deze gekte hier allemaal te lezen lijkt wel dat de console nu moeilijker is te verkrijgen als bij de pre-order
Ik heb uit principe al mijn pre-orders ook geannuleerd, het slaat echt helemaal nergens op en dat er ook geen enkele normale manier is om aan rotconsole te komen. Dit is oprecht het einde wat PlayStation betreft voor mij. Ik blijf lekker op Game Pass Ultimate en Xbox.
Kon beide opties niet meer kiezen, hang net telefonisch op met BCC, en ze reserveren dus eigenlijk helemaal niet, ook al staat dat dus wel vermeld.Gerder schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:15:
[...]
Je kunt ze geen een van beide aanklikken neem ik aan? Ik kreeg dit ook maar heb niet de tijd genomen om de schuin gedrukte lettertjes te lezen. Ben meteen doorgegaan en kreeg een bevestiging.
Na een refresh van de pagina, is de PS5 idd uit mijn winkelwagen verdwenen.
Ach, gezien het doel valt dat wel mee hoor. Is voor een ziek kind dus had 100 euro “teveel” daarom ook zeker acceptabel gevonden.Starscreamer schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:13:
[...]
Dus je hebt een dure consoles gekocht terwijl je niet weet wat het is![]()
Leuk om deze gekte hier allemaal te lezen lijkt wel dat de console nu moeilijker is te verkrijgen als bij de pre-order![]()
Nice! Hopelijk kan hij of zij er snel van genieten!Maho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Ach, gezien het doel valt dat wel mee hoor. Is voor een ziek kind dus had 100 euro “teveel” daarom ook zeker acceptabel gevonden.
Maho79 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:18:
[...]
Ach, gezien het doel valt dat wel mee hoor. Is voor een ziek kind dus had 100 euro “teveel” daarom ook zeker acceptabel gevonden.

Dat is pas een DOEL!
Verwijderd
Hoezo slaat het nergens op? Er is een groot tekort bij AMD voor de chips. Ook videokaarten zijn nergens te vinden. Er is een coronapandemie bezig waardoor alle processen al anders lopen dan normaal. Wellicht moet je gewoon je verwachtingen bij stellen.Rhinosaur schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:16:
Ik heb uit principe al mijn pre-orders ook geannuleerd, het slaat echt helemaal nergens op en dat er ook geen enkele normale manier is om aan rotconsole te komen. Dit is oprecht het einde wat PlayStation betreft voor mij. Ik blijf lekker op Game Pass Ultimate en Xbox.
Dat kon ik dus wel. Balen man. Ik wacht het rustig af. Hopen op het besteReem0nN schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Kon beide opties niet meer kiezen, hang net telefonisch op met BCC, en ze reserveren dus eigenlijk helemaal niet, ook al staat dat dus wel vermeld.
Na een refresh van de pagina, is de PS5 idd uit mijn winkelwagen verdwenen.
Ik bedoel, de wijze waarop webshops omgaan hiermee. Er zijn veel betere manieren om dit te doen. Gewoon even online gooien, een DDOS laten uitvoeren op je website en constant mensen teleurstellen. Zoals ik zei, principekwestie en daarmee ben ik klaar in deze topic.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:20:
[...]
Hoezo slaat het nergens op? Er is een groot tekort bij AMD voor de chips. Ook videokaarten zijn nergens te vinden. Er is een coronapandemie bezig waardoor alle processen al anders lopen dan normaal. Wellicht moet je gewoon je verwachtingen bij stellen.
Bij mij is het wel gelukt bij BCC. Ik ben via telegram naar de website gegaan. Bij het invullen van de adresgegevens, leveringsopties en betaling duurde het ongeveer 5 minuten per stap. Maar ik ben er doorheen. Morgen levert BCC de PS5 al.
Gefeliciteerd! Dit betekend ook 0.0000001% meer kans voor de nog zoekendeSpenker schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:24:
Bij mij is het wel gelukt bij BCC. Ik ben via telegram naar de website gegaan. Bij het invullen van de adresgegevens, leveringsopties en betaling duurde het ongeveer 5 minuten per stap. Maar ik ben er doorheen. Morgen levert BCC de PS5 al.
Heeft iedereen met ES drop zijn bestelling al gekregen?
Ik heb per geluk beide versies aangeschaft, maar blijkbaar was het too good to be true.
De digitale versie is onlangs aangekomen (ga een goede vriend van mij schenken). Maar de disk versie (die ik heb aan medetweaker beloofd) gisteren werd niet geleverd. Nu staat het als zij niet tot 17 Feb aankwam, dan kan ik vergoeding aanvragen.
Wat ik vreemd vind, dat er geen DHL details sinds 5 Feb zijn (het moment van aankondiging). En ook geen tussenstappen op amazon zichtbaar.
Was hetzelfde voor de andere bestelling, maar toen zij in NL arriveerde kreeg ik vroeg s' ochtends DHL bevestiging en kon de route natrekken.
Ik heb per geluk beide versies aangeschaft, maar blijkbaar was het too good to be true.
De digitale versie is onlangs aangekomen (ga een goede vriend van mij schenken). Maar de disk versie (die ik heb aan medetweaker beloofd) gisteren werd niet geleverd. Nu staat het als zij niet tot 17 Feb aankwam, dan kan ik vergoeding aanvragen.
Wat ik vreemd vind, dat er geen DHL details sinds 5 Feb zijn (het moment van aankondiging). En ook geen tussenstappen op amazon zichtbaar.
Was hetzelfde voor de andere bestelling, maar toen zij in NL arriveerde kreeg ik vroeg s' ochtends DHL bevestiging en kon de route natrekken.
Misschien hadden AMD, Nvidia, Sony en Microsoft hun launch pas dit jaar kunnen doen zodat ze misschien iets meer op voorraad hadden en niet in de kaart spelen van scalpers.Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:20:
[...]
Hoezo slaat het nergens op? Er is een groot tekort bij AMD voor de chips. Ook videokaarten zijn nergens te vinden. Er is een coronapandemie bezig waardoor alle processen al anders lopen dan normaal. Wellicht moet je gewoon je verwachtingen bij stellen.
Anderzijds BCC gemist stond in de supermarkt bij de kassa. Hopelijk vandaag nog andere drops
Heeft iemand al even de moeite genomen om te bellen naar de BCC om te vragen of de order (die gelukt lijkt te zijn) ook daadwerkelijk is doorgekomen zoals het zou moeten?
Ik heb even een app gestuurd maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. (verwacht ik ook niet zo snel natuurlijk)
Ik heb even een app gestuurd maar daar heb ik nog geen reactie op gekregen. (verwacht ik ook niet zo snel natuurlijk)
Ik denk dat we deze situatie nog wel even houden. Als er elke keer mondjesmaat PS5's beschikbaar komen en mensen blijven scalpers steunen door voor woekerprijzen te kopen, tja, dan gaat dit niet veranderen.jlena schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Misschien hadden AMD, Nvidia, Sony en Microsoft hun launch pas dit jaar kunnen doen zodat ze misschien iets meer op voorraad hadden en niet in de kaart spelen van scalpers.
Anderzijds BCC gemist stond in de supermarkt bij de kassa. Hopelijk vandaag nog andere drops
Eigenlijk zou je gewoon in 1x een drop van 40k consoles in NL moeten hebben.
Heb hem kunnen bestellen op BCC met dank aan de PSX-Sense Telegram bot.
Iemand een idee of ik kan doneren aan die lui?
Iemand een idee of ik kan doneren aan die lui?
Verwijderd
Ik vond de manier hoe Nedgame het had aangeboden wel slim. Met 3 games erbij. Dan is het veel minder interessant voor scalpers.dr.lowtune schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Ik denk dat we deze situatie nog wel even houden. Als er elke keer mondjesmaat PS5's beschikbaar komen en mensen blijven scalpers steunen door voor woekerprijzen te kopen, tja, dan gaat dit niet veranderen.
Eigenlijk zou je gewoon in 1x een drop van 40k consoles in NL moeten hebben.
Maar een wachtrij net zoals bij ticketmaster is ook wel handig zodat een site niet plat gaat. Daarnaast ook als winkel niet gelijk je hele voorraad verkopen. Maar alleen telefonisch bijvoorbeeld. Of 1 per account zoals bol.com doet.
Gefeliciteerd! Bij welke MM heb je besteld?jcj1982 schreef op donderdag 11 februari 2021 @ 17:26:
Yes, eindelijk is mijn Mediamarkt pre order verzonden!
Online besteld op 17-11-2020
De hunt is eindelijk over, heb er vaak naast gegrepen, maar nu komt mijn pre-order toch echt!!!
Succes iedereen
Ja ik, ze konden enkel zien dat de betaling was gelukt en dat de bestelling naar alle waarschijnlijkheid klaargezet zou worden.Tribunus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:33:
Heeft iemand al even de moeite genomen om te bellen naar de BCC om te vragen of de order (die gelukt lijkt te zijn) ook daadwerkelijk is doorgekomen zoals het zou moeten?
Desondanks houd ik een slag om de arm. Nu rustig wachten op een verzendbevestiging.
nou, ik heb natuurlijk ook weer naast de pot gepist. Weer geen ps5.
Zie nu wel, voor de liefhebber, dat Amazon.de er 1 op voorraad heeft.
Ik hoef m zelf niet hoor. Kost maar 1190 euro + 99,50 verzendkosten
Zie nu wel, voor de liefhebber, dat Amazon.de er 1 op voorraad heeft.
Ik hoef m zelf niet hoor. Kost maar 1190 euro + 99,50 verzendkosten

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
ik heb van BCC via de app bevestigd gekregen dat ik 1 van de gelukkige ben!
Heb je die vraag zelf gesteld of kreeg je dat bericht automatisch?Tribunus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:58:
ik heb van BCC via de app bevestigd gekregen dat ik 1 van de gelukkige ben!![]()
![]()
![]()
Hopen dat BOL volgt vandaag.
[ Voor 94% gewijzigd door Timothy3000 op 12-02-2021 10:07 ]
zelf gevraagdGerder schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:00:
[...]
Heb je die vraag zelf gesteld of kreeg je dat bericht automatisch?
Mede door een ochtend waarin ik uit bed komen zag als een onderneming vergelijkbaar met de beklimming van de Mount Everest verliep mijn dagelijkse opsta ritueel behoorlijk anders. Met wat geluk zat ik rond de drop van BCC in de badkamer op de pot om zelf wat te droppen. Normaliter ben ik dan goed en wel onderweg naar werk of ik zit in levensvreugdevernietigende Teams meetings.
Hoe dan ook, als ik afga op de prachtige mails van BCC zou het dus gelukt moeten zijn, direct twee controllers, hoef ik daar ook niet meer over na te denken. Ze beweren zelfs dat DHL hem morgen al komt leveren, dat neem ik met een korreltje zout, want hey, DHL.
Nu moet ik dus alleen nog een valentijnscadeautje scoren voor m'n vriendin
PS.
Ik ga zo nog een keer checken of het wel echt klopt natuurlijk, want met alle teleurstellingen bij velen over de afgelopen paar maanden is niets zeker
Hoe dan ook, als ik afga op de prachtige mails van BCC zou het dus gelukt moeten zijn, direct twee controllers, hoef ik daar ook niet meer over na te denken. Ze beweren zelfs dat DHL hem morgen al komt leveren, dat neem ik met een korreltje zout, want hey, DHL.
PS.
Ik ga zo nog een keer checken of het wel echt klopt natuurlijk, want met alle teleurstellingen bij velen over de afgelopen paar maanden is niets zeker
Deze berichten maken dit forum een stuk aangenamer. Hopelijk klopt het echt en veel plezier!ConZito schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:09:
Mede door een ochtend waarin ik uit bed komen zag als een onderneming vergelijkbaar met de beklimming van de Mount Everest verliep mijn dagelijkse opsta ritueel behoorlijk anders. Met wat geluk zat ik rond de drop van BCC in de badkamer op de pot om zelf wat te droppen. Nnormaliter ben ik dan goed en wel onderweg ben naar werk of ik zit in levensvreugdevernietigende Teams meetings.
PS.
Heeft er nog iemand iets gehoord van GM? Laatste wat ik zag dat 19/6 geleverd werd.
Goed nieuws, gefeliciteerd! Heb ze zelf ook nog maar even een whatsappje gestuurd. Ben benieuwd naar het antwoord.
Ik heb nog een Ps5 bij MM Belgie in mijn winkelmandje, maar je moet een adres in Belgie hebben (en afhalen is geen optie). Iemand?
Heb die al vaak in mn mandje gehad, gaat fout na doorklikken betalen. Nu uitverkochtacehighhugo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:20:
Ik heb nog een Ps5 bij MM Belgie in mijn winkelmandje, maar je moet een adres in Belgie hebben (en afhalen is geen optie). Iemand?
Heb klantenservice gebeld maar er is niets meer. Helaas.
Ik had niet door dat het over belgië ging, had voor deze situatie expres mijn vriendin haar ouders hun adres klaarliggen...acehighhugo schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:20:
Als ik niet in een vergadering zat was ik misschien meer oplettend

Zojuist om bevestiging gevraagd bij de BCC of de bestelling er goed was doorheen gekomen, ze bevestigen dat hij morgen wordt geleverd.
Zelfde hier!Terriongaming schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:33:
Zojuist om bevestiging gevraagd bij de BCC of de bestelling er goed was doorheen gekomen, ze bevestigen dat hij morgen wordt geleverd.
Ik kreeg deze keer geen melding in Telegram door. Pas toen ik de groep opende zag ik de BCC drop. Hoe kan dat nou weer?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Bestelling bij MM België net gelukt. Blijven proberen en nu kunnen betalen!
Wellicht had je even geen internet? Ik kreeg de melding op mijn telefoon alsook op de laptop, niets aan de hand dus wat dat betreft.CSB schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:48:
Ik kreeg deze keer geen melding in Telegram door. Pas toen ik de groep opende zag ik de BCC drop. Hoe kan dat nou weer?
Same here! Bevestiging gekregen via de whatsapp van de klantenservice.SBBandage schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:38:
[...]
Zelfde hier!Hij wordt zo snel mogelijk geleverd!
Jammer genoeg geen adres in belgie, maar via een Bpost punt geprobeerd. Werd er toch weer uitgeknikkerd op het laatste moment..
Proficiat!Gerder schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 10:58:
[...]
Same here! Bevestiging gekregen via de whatsapp van de klantenservice.![]()
Hier meermaals op betaalpagina geraakt maar dan foutmelding.
Op naar de volgende!
Ben er zelf ook 100x uitgeknikkerd ofzo, en dan ineens wel doorgekomen tot de betaling.Terrie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:00:
Jammer genoeg geen adres in belgie, maar via een Bpost punt geprobeerd. Werd er toch weer uitgeknikkerd op het laatste moment..
Ik ben er ook twee keer doorgekomen, tot betaling, en dan ging iets "mis".DeYentel schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:01:
[...]
Ben er zelf ook 100x uitgeknikkerd ofzo, en dan ineens wel doorgekomen tot de betaling.

Nedgame heeft schijnbaar weer pre-order online staan. Site down helaas.
Let wel op, levertijd staat op 12 maart zag ik. Behoorlijk aan de prijs ook (750 volgens mij, met wat games etc)shadowkid053 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:06:
Betaalmethode komt niet omhoog bij mij..:)
Is ook alweer gesloten. Is inderdaad een bundel.Tribunus schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:07:
[...]
Let wel op, levertijd staat op 12 maart zag ik. Behoorlijk aan de prijs ook (750 volgens mij, met wat games etc)
Net gebeld worden door gamemania, dinsdag kan ik mijn reservering van 18/6 ophalen
Altijd zo jammer dat de meeste sites binnen 5 seconden na een melding down zijn. Het ziet ernaar uit dat je alleen nog een echte kans hebt op de grote sites zoals Amazon

Tja, het blijft echt kansloos he. Nedgame.nl gelijk plat en weer niet gelukt.
Enige wat helpt is dat niemand uiteindelijk "toehapt" om van scalpers een PS5 te kopen. Verder: geduld hebben. Maar ik begin het wel irritant te vinden. En dan denk ik maar weer: ach, de PS4 Pro doet het ook nog prima. Maar tóch is dat een boer-met-kiespijn...
Enige wat helpt is dat niemand uiteindelijk "toehapt" om van scalpers een PS5 te kopen. Verder: geduld hebben. Maar ik begin het wel irritant te vinden. En dan denk ik maar weer: ach, de PS4 Pro doet het ook nog prima. Maar tóch is dat een boer-met-kiespijn...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dit was echt kansloos inderdaad. Geen betaalopties omdat de pagina voor geen meter laadt, waarna daarbij de adresgegevens invullen ook een drama was (kut vinkje voor auto invullen) en daarna was de winkelwagen alweer leeg...
Op Mediamarkt komen er sporadisch disk versies ter beschikking! Ik heb zonet een disk op de kop kunnen slaan. Ook bevestigingsmail gekregen daarop klantendienst gebeld en zij hebben mij bevestigd dat deze binnen de 3 dagen geleverd wordt.
Dan heb jij meer geluk gehad dan ik, heb hier meerdere keren kunnen doorklikken maar helaas.AkaStapke schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:21:
Op Mediamarkt komen er sporadisch disk versies ter beschikking! Ik heb zonet een disk op de kop kunnen slaan. Ook bevestigingsmail gekregen daarop klantendienst gebeld en zij hebben mij bevestigd dat deze binnen de 3 dagen geleverd wordt.
Nu is hij uit de webshop gehaald.
Nederland of België?AkaStapke schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:21:
Ik heb ook tien keren geprobeerd tot me het opeens gelukt is...Thydras schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:22:
[...]
Dan heb jij meer geluk gehad dan ik, heb hier meerdere keren kunnen doorklikken maar helaas.
Nu is hij uit de webshop gehaald.
Ik vind deze nooit niet terug op de belgische webshop, mag ik vragen hou u dat voor elkaar heeft gekregen?
Ik heb een pre-order in mijn winkelwagen zitten bij NEDGAME maar kan als ik vervolgens het aantal moet selecteren kan ik niet kiezen uit +1
Is al gesloten. Helaas.Kneepie schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:28:
Ik heb een pre-order in mijn winkelwagen zitten bij NEDGAME maar kan als ik vervolgens het aantal moet selecteren kan ik niet kiezen uit +1
https://www.mediamarkt.be...5-gb-9395201-1907411.htmlTylerMayhem schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:27:
[...]
Ik vind deze nooit niet terug op de belgische webshop, mag ik vragen hou u dat voor elkaar heeft gekregen?
Nedgame .......
in mijn winkelwagen error .... refresh nog steeds in winkelwagen druk op ideal ... error
repeat voor 12 min ... en alles weer weg
zucht begin de moed wel beetje op te geven inmiddels zonder koopbot er tussen te komen.

in mijn winkelwagen error .... refresh nog steeds in winkelwagen druk op ideal ... error
repeat voor 12 min ... en alles weer weg
zucht begin de moed wel beetje op te geven inmiddels zonder koopbot er tussen te komen.
De disc versie heb ik in m'n winkelmandje gekregen bij Mediamarkt, maar daarna krijg ik de foutmelding dat ie nergens op voorraad is: "Deze bestelling kunnen we helaas niet lokaal bezorgen, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."AkaStapke schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:21:
Tot meerdere keren toe hier ook, nog een geluk dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten of het zou te frustrerend worden.JaY- schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:32:
[...]
De disc versie heb ik in m'n winkelmandje gekregen bij Mediamarkt, maar daarna krijg ik de foutmelding dat ie nergens op voorraad is: "Deze bestelling kunnen we helaas niet lokaal bezorgen, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn."
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 12-02-2021 15:50 ]
shadowkid053 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 11:06:

[ Voor 8% gewijzigd door nlreturns op 12-02-2021 12:01 ]
Vanmorgen via Telegram bericht van PSX Sense stockbot dat PS5 disc met 2 controllers bij BCC beschikbaar was. Link gevolgd. Site was heel traag. Veel laadtijd in het bestelproces. Ik heb de site gewoon laten laden, nooit op refresh geklikt. Bestelling gedaan en betaald via Ideal. Na betaling niet meer terug de webshop in gekomen. Mail gehad met bevestiging, bezorging morgen. Nu net ook TC.
Weet natuurlijk niet zeker dat het allemaal vlekkeloos verloopt maar BCC heeft iig mn geld gekregen hah!
Weet natuurlijk niet zeker dat het allemaal vlekkeloos verloopt maar BCC heeft iig mn geld gekregen hah!
Speedfreak: Tesla Model 3 Performance | Lotus Elise Cup 250
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |