• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
mindwarper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:58:
Hoe kan ik er voor zorgen om in distill.io op de MediMarkt NL pagina - false positives te voorkomen met een scan interval rond 10 seconden ?
of is het kiezen of delen in die kwestie...

ik weet een tikkeltje off-topic, maar wil zeker zijn dat ik een preorder niet meer zo makkelijk misloop - geen garantie maar toch
Ben bang van wel ;(

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 11:05

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Hoe kan ik er voor zorgen om in distill.io op de MediMarkt NL pagina - false positives te voorkomen met een scan interval rond 10 seconden ?

ik weet een tikkeltje off-topic, maar wil zeker zijn dat ik een preorder niet meer zo makkelijk misloop - geen garantie maar toch
Ik heb hem naar monitoring op "Select parts of the page" gezet. Op full page monitoring kreeg ik ook telkens updates

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:02

H.Boss

Hugo Boss

Rck010 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:20:
[...]

Aftikken is ‘t probleem niet.
Grotere aankopen op internet betaal ik meestal met creditcard ivm de extra aankoopverzekering.
En die aankoopverzekering gebruik je voor betrouwbare webshops? Dat is gewoon onzin.

Meeste mensen die cc gebruiken, gebruiken dat puur voor uitgesteld betalen, reizen boeken en online betalingen in het buitenland. Maar ik geloof er niks van dat je bij een MM, Bol.com of andere betrouwbare webshop aankoopverzekering nodig hebt.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:25
H.Boss schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:14:
[...]

En die aankoopverzekering gebruik je voor betrouwbare webshops? Dat is gewoon onzin.

Meeste mensen die cc gebruiken, gebruiken dat puur voor uitgesteld betalen, reizen boeken en online betalingen in het buitenland. Maar ik geloof er niks van dat je bij een MM, Bol.com of andere betrouwbare webshop aankoopverzekering nodig hebt.
Via deze verzekering zijn alle aankopen die je met creditcard doet voor een bepaalde periode (afhankelijk van de kaart 90 dagen tot een jaar) verzekerd tegen vermissing, diefstal of beschadiging. Voor kostbare zaken als smartphones of laptops hoef je dus – sowieso gedurende de verzekerde periode – geen extra verzekering af te sluiten.

Gratis extra verzekerd dus.

Haters everywhere but I don’t really care

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:02

H.Boss

Hugo Boss

matthijst schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:22:
[...]

Via deze verzekering zijn alle aankopen die je met creditcard doet voor een bepaalde periode (afhankelijk van de kaart 90 dagen tot een jaar) verzekerd tegen vermissing, diefstal of beschadiging. Voor kostbare zaken als smartphones of laptops hoef je dus – sowieso gedurende de verzekerde periode – geen extra verzekering af te sluiten.

Gratis extra verzekerd dus.
Dus als je die hebt ontvangen en een maand later wordt deze gestolen of je laat hem vallen dan kun je aanspraak doen op die verzekering?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
H.Boss schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:29:
[...]

Dus als je die hebt ontvangen en een maand later wordt deze gestolen of je laat hem vallen dan kun je aanspraak doen op die verzekering?
Exact.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12 18:03

Je moet 'select parts of this page' gebruiken en dan de tekst 'online uitverkocht' selecteren.

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
NotSoSteady schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 23:37:
[...]

Je moet 'select parts of this page' gebruiken en dan de tekst 'online uitverkocht' selecteren.
Dat had ik al gedaan inderdaad, maar ik had iets te groot veld gepakt - ook met tekst niet bekend wanneer voorraad er ook bij gepakt...
Nu alleen de online uitverkocht tekst gebruikt...

Nu die nog van Intertoys strak krijgen, daar heb ik ook parts van webpage gepakt, maar krijg nog wel "false positives"
even verder zoeken - of heeft iemand een tip ?
EDIT: heb het stukje schrijf een review weggelaten nu.. eens kijken

[ Voor 6% gewijzigd door mindwarper op 30-09-2020 00:49 . Reden: typo's - verduidelijking ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• mindwarper
Lijkt erop dat regelmatig bij intertoys de prijs wegvalt en dan weer terugkomt (499,99 €) en kort erna weer weg...
Repeating cycle... elke 5 minuten dan ongeveer deze gebeurtenis
En oh ja refresh cyclus is 30 seconden

EDIT: Intertoys tracker op OFF gezet dan maar voorlopig

[ Voor 22% gewijzigd door mindwarper op 30-09-2020 03:27 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• FR-VAK-R
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-12-2021
Besteld bij intertoys tracker bleef afgaan. Hoop dat 3e keer scheepsrecht is en dat ik nu geen annulering krijg...

• GK87
  • Registratie: December 2014
  • Niet online
Wellicht flink Doritos inslaan om een PS5 te winnen: https://www.pushsquare.co...ith_huge_doritos_campaign

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Hm, was gisteren van half 6 tot half 7 nog actief maar moest daarna echt aan m'n dag beginnen en daardoor helaas de pre-orders van Intertoys gemist. Maar ik snap ook wel dat Intertoys die niet om 6 uur open gooit :+ Misschien krijgt Bol er nog wat binnen

Ik heb in ieder geval nog wel een Switch met BOTW en Mario All Stars, daarmee hou ik me wel tot Q1 2021 zoet :Y)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:20
Of gewoon wachten op een zwarte versie.

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-12 18:44
DE staat nu bestelbaar op intertoys!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-10 22:37
biertje79 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 05:30:
Je was me voor

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 24-12 09:47
Kon nog steeds bestellen de de op intertoys.

Aaaaand its gone.

[ Voor 19% gewijzigd door Statz87 op 30-09-2020 05:49 ]

• koenvd90
  • Laatst online: 21-06 08:48
And its gone

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Kidding me right :/ verdorie

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Echt hoor, ik ben altijd om 5 uur wakker, maar ik dacht: om 5 uur zal er wel niks online komen 8)7.

Nou ja, dat wordt dus nooit meer slapen

[ Voor 8% gewijzigd door rrikkert op 30-09-2020 07:14 ]

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Damn...

Om 01.00 nog gekeken, nu weer en weer net gemist...er zijn belangrijker zaken, maar het is wel balen dat elke keer misgrijpen...

Mocht er een mede-tweaker een 2e pre-order willen doorgeven tzt...😇🙏🏻☺️🍻

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 20-12 18:44
Gelukkig net op tijd kunnen preoderen de digital edition bij intertoys al had ik liever de disk editie gewild

• boefje79
Formula one schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:16:
Gelukkig net op tijd kunnen preoderen de digital edition bij intertoys al had ik liever de disk editie gewild
Mocht je de disc-versie nog kunnen scoren...ik wil juist graag de DE 😉

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
waarom gooien ze midden in de nacht voorraad online? echt GVD. pis er steeds naast. :(

• piertje1984
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:41:
waarom gooien ze midden in de nacht voorraad online? echt GVD. pis er steeds naast. :(
Ja hier ben ik ook wel pissed om ja :/

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:20
Ik heb ook 1 kunnen preorderen....maar ik heb liever de disk versie.
Misschien dan maar een disk versie van iemand kopen .

Gelukkig heb ik de digitale als backup

• Flghter1982
piertje1984 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:52:
[...]

Ja hier ben ik ook wel pissed om ja :/
begint me hier ook echt m'n strot uit te komen. zit verdomme ruim 14 uur per dag de boel in de gaten te houden en dan tyfen ze midden in de nacht als de gemiddelde persoon slaapt voorraad online. ik sta er verdomme nog vroeger voor op omdat ik zo'n vermoeden had aan de hand van gister met de disc versie. maar midden in de nacht ga ik niet op de gok een wekker zetten :(

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:03
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:54:
[...]

begint me hier ook echt m'n strot uit te komen. zit verdomme ruim 14 uur per dag de boel in de gaten te houden en dan tyfen ze midden in de nacht als de gemiddelde persoon slaapt voorraad online. ik sta er verdomme nog vroeger voor op omdat ik zo'n vermoeden had aan de hand van gister met de disc versie. maar midden in de nacht ga ik niet op de gok een wekker zetten :(
je zou toch gaan denken dat mensen bots hebben ingezet om overal de voorraad te snipen ?! :(

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-12 20:14
fuqua schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:57:
[...]

je zou toch gaan denken dat mensen bots hebben ingezet om overal de voorraad te snipen ?! :(
dit is niets nieuws hé, hier is al uitgebreid aan bod gekomen hoe je trackers kan installeren, wat toch ongeveer hetzelfde principe is....

• Flghter1982
fre_ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:59:
[...]

dit is niets nieuws hé, hier is al uitgebreid aan bod gekomen hoe je trackers kan installeren, wat toch ongeveer hetzelfde principe is....
leuk en wel maar ik ga mijn pc niet midden in de nacht aan laten staan met trackers die soms af en toe afgaan omdat er een website een lettertje heeft veranderd. en dus fals alarm is. overdag vind ik dat prima want dan ben ik er al bij. maar ga dr niet mijn nachtrust voor opgeven.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:02
fuqua schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:57:
[...]

Soms heb ik dat gevoel ook, maar ik kijk letterlijk iedere keer toevallig in dit topic op het juiste moment. Ik heb serieus waar geeneens plugins of wat dan ook geïnstalleerd. Ik had er ondertussen al 5 of 6 kunnen bestellen. Ik vind het echter een te groot risico om steeds te bestellen en te verkopen via V&A bijvoorbeeld. Ik hoef er geen cent meer voor, maar ik baal wel voor een paar Tweakers hier die er steeds naast grijpen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

Serieus, half 6 sochtends?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Flghter1982
try 4 uur snachts

• boefje79
Gusev schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:02:
[...]

Soms heb ik dat gevoel ook, maar ik kijk letterlijk iedere keer toevallig in dit topic op het juiste moment. Ik heb serieus waar geeneens plugins of wat dan ook geïnstalleerd. Ik had er ondertussen al 5 of 6 kunnen bestellen. Ik vind het echter een te groot risico om steeds te bestellen en te verkopen via V&A bijvoorbeeld. Ik hoef er geen cent meer voor, maar ik baal wel voor een paar Tweakers hier die er steeds naast grijpen.
Serieus, als je zo’n gouden pik hebt...ik hou mij zeer aanbevolen...want blijkbaar is die van mij van zink...🤪

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 07:41:
Ik denk persoonlijk dat er 's nachts een script loopt dat gecancelde orders vrijmaakt of zo. Iets geautomatiseerd. Dat loopt meestal in de nacht.

This space is occupied

• Flghter1982
Collaborator schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:06:
[...]

Ik denk persoonlijk dat er 's nachts een script loopt dat gecancelde orders vrijmaakt of zo. Iets geautomatiseerd. Dat loopt meestal in de nacht.
nou ik ga er mijn wekker niet meer voor zetten. ik ben er even helemaal klaar mee. ik probeer het wel bij coolblue op 18 november en anders jammer dan. dan haal ik er wel een keer 1tje op in 2022 als je gewoon de winkel in kan lopen. :-(

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:02
boefje79 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:05:
[...]

Serieus, als je zo’n gouden pik hebt...ik hou mij zeer aanbevolen...want blijkbaar is die van mij van zink...🤪
Sorry ik ben gestopt met bestellen. Ik hoop een andere Tweaker blij te kunnen maken op release dag en heb er eentje voor mezelf. Ik heb echter ooit in dit topic gezet dat ik het leuk vind om op release dag de stad in te gaan en kijken of ik er een kan scoren. Maar dat ben ik :P vind de ambiance en sfeer om op release dag op pad te gaan wat hebben :P

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:10
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:08:
[...]

nou ik ga er mijn wekker niet meer voor zetten. ik ben er even helemaal klaar mee. ik probeer het wel bij coolblue op 18 november en anders jammer dan. dan haal ik er wel een keer 1tje op in 2022 als je gewoon de winkel in kan lopen. :-(
En met wat mazzel een of aandere aanbiedig hebt met 2 games er bij.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-12 23:19
JimmyJoness schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:38:
[...]

Ik heb ook een intertoys pre order, ze laten niets los over een gegarandeerde leverdatum. Bericht van spinnenman kan niet echt zijn
Och dat is wel degelijk echt, alleen een andere klantenservice medewerker. Ga er maar vanuit dat klantenservice echt niet weet hoeveel Sony gaat leveren. Moet je daarom ongerust worden over je pre-order? Nee, kans is vrij groot dat Intertoys het aantal wat ze zijn toegezegd ook geleverd krijgen.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

JimmyJoness schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 22:38:
[...]

Ik heb ook een intertoys pre order, ze laten niets los over een gegarandeerde leverdatum. Bericht van spinnenman kan niet echt zijn
Ik heb 2 keer de bevestiging gekregen dat iedereen die de pre-order gedaan heeft de bestelling op de release datum kan verwachten, maar zeker zijn we natuurlijk nooit. ;)

• piertje1984
Iemand enig idee waar die code in de zak doritos zit? Kan em niet vinden

• kevineuro
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-06-2022
cold_as_ijs schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:08:
[...]

Och dat is wel degelijk echt, alleen een andere klantenservice medewerker. Ga er maar vanuit dat klantenservice echt niet weet hoeveel Sony gaat leveren. Moet je daarom ongerust worden over je pre-order? Nee, kans is vrij groot dat Intertoys het aantal wat ze zijn toegezegd ook geleverd krijgen.
Ik heb gehoord dat alle landen in europa de afgelopen dagen te horen hebben gekregen hoeveel zij er van Sony krijgen. Ik ga er dus vanuit dat er geen pre orders meer komen, en ook dat alle pre orders die nu zijn bevestigd verzekerd zijn van een console rond release datum

• boefje79
Gusev schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:08:
[...]

Sorry ik ben gestopt met bestellen. Ik hoop een andere Tweaker blij te kunnen maken op release dag en heb er eentje voor mezelf. Ik heb echter ooit in dit topic gezet dat ik het leuk vind om op release dag de stad in te gaan en kijken of ik er een kan scoren. Maar dat ben ik :P vind de ambiance en sfeer om op release dag op pad te gaan wat hebben :P
Too bad en alle begrip! Herkenbaar om die vibe in de stad te voelen rondom een release, zal nu met maatregelen echter wel anders zijn, ik verwacht bv tijdslots, geen rijen...

En de vibe is toch anders als je zeler bent van een exemplaar, dus ik hoop nog even door 🙏🏻

• DarkNeogen
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik ben ook een beetje bang dat door de 'schaarste' fysieke winkels bezoeken en met je nieuwe buit door de stad lopen, wat Opsporing Verzocht-acteurs aantrekt om je daarvan te ondoen. :9

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
boefje79 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:24:
[...]

Too bad en alle begrip! Herkenbaar om die vibe in de stad te voelen rondom een release, zal nu met maatregelen echter wel anders zijn, ik verwacht bv tijdslots, geen rijen...

En de vibe is toch anders als je zeler bent van een exemplaar, dus ik hoop nog even door 🙏🏻
Grappig inderdaad dat die vibe zo gevoeld wordt (net als de vibe als je de week voor kerst in de stad loopt o.i.d.). Alleen ook gek: het is niet alsof iedereen in de stad rondloopt om een PS5 te bemachtigen. Al voelt dat voor een gamer misschien wel zo :9

Wat misschien wel anders is: iedereen die al online heeft besteld gaat waarschijnlijk niet voor de gein de stad doorlopen: die moeten namelijk thuis wachten op hun PS5 :+

• Flghter1982
DarkNeogen schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:25:
Ik ben ook een beetje bang dat door de 'schaarste' fysieke winkels bezoeken en met je nieuwe buit door de stad lopen, wat Opsporing Verzocht-acteurs aantrekt om je daarvan te ondoen.
let them try. dat wordt dan snel een aflevering "op de 1e hulp" >:)

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

rrikkert schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:27:
[...]

Grappig inderdaad dat die vibe zo gevoeld wordt (net als de vibe als je de week voor kerst in de stad loopt o.i.d.). Alleen ook gek: het is niet alsof iedereen in de stad rondloopt om een PS5 te bemachtigen. Al voelt dat voor een gamer misschien wel zo :9

Wat misschien wel anders is: iedereen die al online heeft besteld gaat waarschijnlijk niet voor de gein de stad doorlopen: die moeten namelijk thuis wachten op hun PS5 :+
Zeker wel :) Ik hoop namelijk nog steeds dat de intertoys er genoeg heeft zodat ik er een op kan halen, als dat zo is gaat mijn pre-order naar een collega die er naast gegrepen heeft.

• piertje1984
Ik ben ook een beetje bang dat door de 'schaarste' fysieke winkels bezoeken en met je nieuwe buit door de stad lopen, wat Opsporing Verzocht-acteurs aantrekt om je daarvan te ondoen. :9
Dan krijg je karate kids 4 want dan chop ik als een achterlijke om me heen :P

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

tip, neem een vuilniszakje mee en doe dat er omheen ;)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
piertje1984 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:11:
Iemand enig idee waar die code in de zak doritos zit? Kan em niet vinden
Da's een mooie. Ik heb niets met de actie verpakking gedaan, maar ik gluurde wel even naar binnen om de code te zoeken... niets gezien!
Best vage actie.

MW3: Aap_1

• D_aan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:30
Zlat schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:37:
[...]

Da's een mooie. Ik heb niets met de actie verpakking gedaan, maar ik gluurde wel even naar binnen om de code te zoeken... niets gezien!
Best vage actie.
Stond op 1 van de chipjes geprint, net te gulzig gegeten

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12 23:37
BaRF schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:37:
[...]

tip, neem een vuilniszakje mee en doe dat er omheen ;)
Nog een tip: kleed je als een zwerver en neem een winkelkar mee. Doe daar wat zooi uit een container in, incl je vuilniszakje met PS5.

Komt het helemaal goed!

Etuuuuuh!

• Flghter1982
CRpt3r55 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:41:
[...]

Nog een tip: kleed je als een zwerver en neem een winkelkar mee. Doe daar wat zooi uit een container in, incl je vuilniszakje met PS5.

Komt het helemaal goed!
of neem een transparante tas mee waar iedereen kan zien dat er een ps5 in zit en doe iedereen een lol en maak de straten wat schoner als er schorem op af komt :)

bedenk wel: enige fight skills vereist :P

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-12 20:14
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:08:
[...]

volledig akkoord. sony had beter de release een half jaar uitgesteld om hun voorraad op orde te krijgen.

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
D_aan schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:40:
[...]

Stond op 1 van de chipjes geprint, net te gulzig gegeten
Haha, dus toch!
Maar een meer serieuze note: hierzo tips https://www.reddit.com/r/...s_win_playstation_5_bags/

MW3: Aap_1

• D_aan
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:42:
[...]

of neem een transparante tas mee waar iedereen kan zien dat er een ps5 in zit en doe iedereen een lol en maak de straten wat schoner als er schorem op af komt :)

bedenk wel: enige fight skills vereist :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8BFDb-v6kUzwnvL3GbuQrkAv9Hg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/BFVpFG2wye0mgWzQLXT6QbjC.png?f=fotoalbum_large

• wesdre
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:11
fre_ schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:44:
[...]

volledig akkoord. sony had beter de release een half jaar uitgesteld om hun voorraad op orde te krijgen.
Dan hadden ze de launch slag verloren tegen ms.
Dus denk dat ze tactisch wel moesten.

Voor ons was dat beter geweest idd. ;)

WP: PUHZ-SHW112YAA + ERSC-VM2D

• piertje1984
Ja die had ik gelezen, en dus hek de zak voorzichtig open geknikt maar ik zie echt niets, heel de zak afgescand. Zal vanavond nogmaals proberen :/

• FR-VAK-R
Vannacht om 4 uur werd ik wakker van m'n telefoon die bleef trillen. Ik toch maar ff kijken en ja hoor intertoys alert. M'n vriendin werd al kwaad en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was op dit tijdstip. Heb maar gekozen voor afterpay waar ik eigenlijk met CC wilde betalen. Kon het niet maken om het licht aan te doen en de gegevens van m'n nieuwe CC op te zoeken. Hoop wel dat na de annulering van zowel Wehkamp als amazon.fr ik nu wel beet heb.

• maurice008
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12-2020
@FR-VAK-R Welke tracker gebruik jij voor op je telefoon?

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
FR-VAK-R schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:56:
Vannacht om 4 uur werd ik wakker van m'n telefoon die bleef trillen. Ik toch maar ff kijken en ja hoor intertoys alert. M'n vriendin werd al kwaad en vroeg wat ik in hemelsnaam aan het doen was op dit tijdstip. Heb maar gekozen voor afterpay waar ik eigenlijk met CC wilde betalen. Kon het niet maken om het licht aan te doen en de gegevens van m'n nieuwe CC op te zoeken. Hoop wel dat na de annulering van zowel Wehkamp als amazon.fr ik nu wel beet heb.
Next level shit dit.

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

Het was alleen de Digital Edition die kort beschikbaar was toch? Mijn tracker is niet af gegaan bij de disk versie

• FR-VAK-R
maurice008 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:58:
@FR-VAK-R Welke tracker gebruik jij voor op je telefoon?
De betaalde versie van webalert

• FR-VAK-R
lorenzopot schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:01:
Het was alleen de Digital Edition die kort beschikbaar was toch? Mijn tracker is niet af gegaan bij de disk versie
Nee, eerst kwam de disc versie uit.

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

FR-VAK-R schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:03:
[...]

Nee, eerst kwam de disc versie uit.
Heel gek. Ik heb de tracker op 5 seconde refresh staan op de disk versie site en heb geen melding gehad..

• FR-VAK-R
lorenzopot schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:05:
[...]

Heel gek. Ik heb de tracker op 5 seconde refresh staan op de disk versie site en heb geen melding gehad..
Ik heb teruggekeken en rond 3 uur kwam de disc versie al af en toe beschikbaar. 4 uur werd ik wakker en rond 5 was de disc versie "uitverkocht"

• lorenzopot

lorenzopot

fenomenaal

FR-VAK-R schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:09:
[...]

Ik heb teruggekeken en rond 3 uur kwam de disc versie al af en toe beschikbaar. 4 uur werd ik wakker en rond 5 was de disc versie "uitverkocht"
Vervelend, want ik was toevallig rond die tijd wakker. Waar heb jij de tracker op staan?

• Starscreamer
  • Laatst online: 24-12 15:22
FR-VAK-R schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:56:
Zo zou mijn vriendin ook kunnen reageren :X _/-\o_ _/-\o_ :+

• FR-VAK-R
lorenzopot schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:12:
[...]

Vervelend, want ik was toevallig rond die tijd wakker. Waar heb jij de tracker op staan?
Ik had de tracker op beide versies zelf staan maar ook op de pagina met zoekresultaten als je ps5 invoert en dan had ik bij beide versies "ophalen in winkel" geselecteerd daar ging hij uiteindelijk op af.

• piertje1984
FR-VAK-R schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:16:
[...]

Ik had de tracker op beide versies zelf staan maar ook op de pagina met zoekresultaten als je ps5 invoert en dan had ik bij beide versies "ophalen in winkel" geselecteerd daar ging hij uiteindelijk op af.
Ik krijg die stomme tracktool dus niet werkend op mn werklaptop :(

• Huismarb
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-12 10:42
Zlat schreef op woensdag 30 september 2020 @ 08:37:
[...]

Best vage actie.
Achter op de zak staat de tekst "Vind de code hier aan de binnenkant". De code zit precies op de 'lasnaad' van de chips zak. (Meestal bovenaan). Ik raad je aan om even d.m.v. een zaklamp de naad te scannen, dan zou je hem moeten kunnen vinden.

• Flghter1982
ps5 disk en DE nu verwijderd van de intertoys pagina. GG

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:24:
Klopt zal wel net zoals de Wehkamp voor hun voorraad zijn van voor de release.

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Bliep bliep

• D_aan
Ik kreeg eindelijk een keer een melding van distill, meteen hartslag 200 voor niks.....

• Flghter1982
doomdenker in mijzelf gaat nu ook dingen denken als. wat als sony express niet uitleverd om ook de kwartaal cijfers van Q1 2021 al gegarandeerd succes te maken? grrr. ik haat smurfen.. enzo.. O_o

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-12 08:39

itsoutthere

The Truth

Het was ook wel een beetje een anticlimax dat alle Amazons een voor een online kwamen en uiteindelijk AmazonNL niet...

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

• Flghter1982
zit me net overigens wel te bedenken dat coolblue wellicht grote kans is omdat het geen pre-order is en dus ook geen achteraf betalen? schrikt mischien scalpers en bots af?

• Timovdr
  • Laatst online: 09-12-2020
itsoutthere schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:47:
Het was ook wel een beetje een anticlimax dat alle Amazons een voor een online kwamen en uiteindelijk AmazonNL niet...
Is amazon it dan ook al online gegaan?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Timovdr schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:52:
[...]

Is amazon it dan ook al online gegaan?
Nope, ook niet.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:18
NiRo1982 schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 14:56:
[...]

Ik ben net bij MM Nieuwegein langs geweest met dezelfde vraag maar zij wisten nog helemaal niets. Ik moet wachten totdat zij contact opnemen als ze meer info hebben. Wanneer dit zou zijn konden ze me niet vertellen.
Zit bij MediaMarkt Nieuwegein met een vrij vroege pre-order. Denk dat het wel goed gaat komen. Mijn PS4 en PS4 pro had ik op release datum daar.

Toch kan het geen kwaad om ff wat mail eruit te sturen. Ookal kunnen ze niets garanderen op dit moment.

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Flghter1982 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:52:
zit me net overigens wel te bedenken dat coolblue wellicht grote kans is omdat het geen pre-order is en dus ook geen achteraf betalen? schrikt mischien scalpers en bots af?
Coolblue en BCC zullen geen super grote voorraad hebben, en hou er maar rekening mee dat heeeeel veeeel mensen die laatste dag gaan proberen om die pre-order te scoren... Ik verwacht veel teleurgestelde mensen en ook weer annuleringen.

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-12 12:34
Wat ik niet begrijp is waarom ze om 4 uur 's nachts ineens weer voorraad bijvullen. Is dit express om niet teveel drukte te krijgen op de website?

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-12 23:01
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:04:
Wat ik niet begrijp is waarom ze om 4 uur 's nachts ineens weer voorraad bijvullen. Is dit express om niet teveel drukte te krijgen op de website?
Waarschijnlijk een script met annuleringen of wijzigingen/fouten in bestellingen

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 09:54:
[...]

Zit bij MediaMarkt Nieuwegein met een vrij vroege pre-order. Denk dat het wel goed gaat komen. Mijn PS4 en PS4 pro had ik op release datum daar.

Toch kan het geen kwaad om ff wat mail eruit te sturen. Ookal kunnen ze niets garanderen op dit moment.
Mediamarkt is heel onduidelijk. Ik ben langs geweest in Zoetermeer, en daar werd mij gezegd dat de eerste 60 met disc pre order zijn gemaild dat ze het op release kunnen komen ophalen. De manager daar zei dat ze 60-80 disc en 10-30 digital verwachten. Meanwhile werd op hun twitter gezegd dat elk filiaal 150 stuks krijgt..

• GranCanaria
Tarz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:05:
[...]

Waarschijnlijk een script met annuleringen of wijzigingen/fouten in bestellingen
Ja idd of een cron job die 's nachts hun voorraad bijwerkt met nieuwe voorraad. Met andere woorden, is het een idee om gewoon de komende dagen op dat tijdstip de website in de gate te houden?

• GranCanaria
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:06:
[...]

Mediamarkt is heel onduidelijk. Ik ben langs geweest in Zoetermeer, en daar werd mij gezegd dat de eerste 60 met disc pre order zijn gemaild dat ze het op release kunnen komen ophalen. De manager daar zei dat ze 60-80 disc en 10-30 digital verwachten. Meanwhile werd op hun twitter gezegd dat elk filiaal er 150 stuks krijgt..
Oeh wat ik hoop ik dat onze lokale intertoys dat ook krijgt. Dan ben ik verzekerd van een exemplaar op de release dag. Ik sta op positie 51.

• Boterham71
Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:06:
[...]

Mediamarkt is heel onduidelijk. Ik ben langs geweest in Zoetermeer, en daar werd mij gezegd dat de eerste 60 met disc pre order zijn gemaild dat ze het op release kunnen komen ophalen. De manager daar zei dat ze 60-80 disc en 10-30 digital verwachten. Meanwhile werd op hun twitter gezegd dat elk filiaal er 150 stuks krijgt..
Mijn vrouw is storemanager bij een ander type winkel, maar die zegt ook altijd tegen klanten dat ze minder binnen krijgt. Anders staan ze op de dag van ophalen allemaal in de rij. Zeker in deze tijd af te raden.

Ik zou niet zo uitgaan van wat men zegt. Daarnaast hebben 10 man 10 verschillende antwoorden gekregen.

• Boterham71
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:08:
[...]

Oeh wat ik hoop ik dat onze lokale intertoys dat ook krijgt. Dan ben ik verzekerd van een exemplaar op de release dag. Ik sta op positie 51.
Sorry, maar LOL. Intertoys winkel die 150 stuks krijgt?

• GranCanaria
Boterham71 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:08:
[...]

Sorry, maar LOL. Intertoys winkel die 150 stuks krijgt?
Waarom een mediamarkt wel en een intertoys niet? echter bedoel ik niet perse 150 maar 51, dan ben ik al geholpen.

[ Voor 12% gewijzigd door GranCanaria op 30-09-2020 10:10 ]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:09:
[...]

Waarom een mediamarkt wel en een intertoys niet?
Not sure if serious. Je weet hoeveel groter MM is dan Intertoys? Ik denk dat een Intertoys vestiging al blij mag zijn met 20-30 stuks.

• Tarz
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:09:
[...]

Waarom een mediamarkt wel en een intertoys niet? echter bedoel ik niet perse 150 maar 51, dan ben ik al geholpen.
Financiele slagkracht, verkoopcijfers van games, bonussen.... nog even doorgaan? :P

• FR-VAK-R
Ik was 2 weken geleden langs m'n lokale intertoys geweest (randstad) en daar zou ik op plek 26 komen. Die medewerker zei je mag er op maar het heeft echt geen zin voor de release. Ze wisten niet of ze überhaupt een voorraad kregen en als ze wat kregen zouden dat er nooit meer dan 10 zijn.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

bram1984 schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:10:
[...]

Not sure if serious. Je weet hoeveel groter MM is dan Intertoys? Ik denk dat een Intertoys vestiging al blij mag zijn met 20-30 stuks.
Zelfde verhaal met Gamemania. Die krijgen altijd kleine voorraden maar. Zeker vergeleken met een Mediamarkt of webshops als Bol.com

This space is occupied

• GranCanaria
[...]

Ja dat kan maar ik werk er niet en weet niet hoe het zit met de leveringen dus hoop mag ik toch wel hebben. Het is geen feit, van de andere ook niet uiteraard. Het is voor iedereen gewoon afwachten.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Ja ik denk ook dat een gemiddelde Intertoys niet voor 75000 euro aan PS5 handel krijgt op release.

• tovenaar1988
  • Laatst online: 10-12 23:41
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:04:
je begrijpt wel dat er ook mensen zijn in nachtdiensten of mensen die overdag de mogelijkheid niet hebben om alles in de gaten te houden? Denk bijvoorbeeld aan een vrachtwagenchauffeur.

• Tarz
Ik ben wel echt benieuwd hoeveel mensen hier en elders er naar aanleiding van deze Intertoys 4 uur 's nachts gebeurtenis vannacht een wekker zetten of hun tracker geluid harder zetten :)

* Tarz slaapt in elk geval door

• GranCanaria
Tarz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:12:
Ik ben wel echt benieuwd hoeveel mensen hier en elders er naar aanleiding van deze Intertoys 4 uur 's nachts gebeurtenis vannacht een wekker zetten of hun tracker geluid harder zetten :)

Ik ga het in ieder geval proberen.

• mindwarper
Tarz schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:12:

ik was om 03:24h nog wakker, had ik nou maar met half uurtje langer achter laptop gezeten...
Ik had TV aangezet...

Het ging om de Digtial Edition begreep ik ??? - die had ik toch niet gewild...

Maar ik slaap normaal ook om die tijd inderdaad.

EDIT: BIj intertoys is de link naar PS5 Disc Edition weg

[ Voor 12% gewijzigd door mindwarper op 30-09-2020 10:16 ]

• Boterham71
GranCanaria schreef op woensdag 30 september 2020 @ 10:11:
[...]

Ja dat kan maar ik werk er niet en weet niet hoe het zit met de leveringen dus hoop mag ik toch wel hebben. Het is geen feit, van de andere ook niet uiteraard. Het is voor iedereen gewoon afwachten.
Ik had mijn PS4 gepreorderd bij Intertoys Spijkenisse, ik was nummer 6. Mag jij 1 keer raden hoeveel ze er binnenkregen? (precies 6)

Ik verwacht niet dat het nu heel anders is.
Pagina: 1 ... 41 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord