• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Laatste hoop dus ik zal het maar moeten proberen binnen 1 of 2 minuten 😄

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

hehe bij mijn Intertoys bestelling staat "op voorraad" - zouden ze stiekem al in het magazijntje liggen? :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

BaRF schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:51:
hehe bij mijn Intertoys bestelling staat "op voorraad" - zouden ze stiekem al in het magazijntje liggen? :P
Ik zou bellen :D

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:01
pokle312 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 11:50:
Ik ben niet echt op de hoogte van alles maar de enige manier om nu nog eentje te bemachtigen is dus via coolblue of bcc?
Of heel veel zakken Doritos chips kopen: https://doritos.nl/playstation5

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-12 10:16
Lootbox!

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Heb er al 9 kilo bij, ik wacht nog ff 2 dagen dus :P

• Finalchaos
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-07-2023
piertje1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:15:
[...]

Heb er al 9 kilo bij, ik wacht nog ff 2 dagen dus :P
Das idd voor mij ook geen optie meer... ik probeer kilo's te verliezen.. hele zakken doritos vreten en vervolgens een ps5 winnen waardoor je nog minder beweegt.. Ik zie alweer dat plaatje voor me van Southpark met de WoW aflevering met een emmer en stront.. fill in the rest :p

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-12 15:22
Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:18:
[...]

Das idd voor mij ook geen optie meer... ik probeer kilo's te verliezen.. hele zakken doritos vreten en vervolgens een ps5 winnen waardoor je nog minder beweegt.. Ik zie alweer dat plaatje voor me van Southpark met de WoW aflevering met een emmer en stront.. fill in the rest :p
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CoE2gm7CYTnQLOJOQdXhuJ_YRow=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/PIP7XZWHkrzCtwKtd3hSEuuG.gif?f=user_large _/-\o_ :+

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

BM

Moderator Spielerij
fevaho schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:59:
[...]

hier nog iemand, misschien 2e topic voor aanmaken ?
Modbreak:Laat ik dit even de kop indrukken. Voor (ver)kopen van consoles/preorders, danwel voor anderen bestellen is niet iets wat we op het forum willen zien. Aan- en verkoop kan via Vraag & Aanbod, niet hier op het forum

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Ik heb trouwens zojuist bevestiging gekregen van de klantenservice van de Intertoys dat degene die de ps5 vanmorgen hebben besteld hem op de release kunnen verwachten.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 13:57:
Ik heb trouwens zojuist bevestiging gekregen van de klantenservice van de Intertoys dat degene die de ps5 vanmorgen hebben besteld hem op de release kunnen verwachten.
Top 👍

• Starscreamer
Is het je toch gelukt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ eindelijk of niet :)

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Starscreamer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:06:
[...]

Is het je toch gelukt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ eindelijk of niet :)
Eindelijk inderdaad _/-\o_ Lang voor moeten strijden e :+

• pokle312
  • Niet online
vullen ze op random tijden pre-orders erbij? Of hoe werkt het?

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Helaas nog geen pre-order kunnen scoren. Nu de hoop op Coolblue/BCC gevestigd :)

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Zorg dat je het forum in de gaten houdt, bij iedere update wordt het hier doorgegeven.

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:40
pokle312 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:10:
vullen ze op random tijden pre-orders erbij? Of hoe werkt het?
Ik zelf denk dat er ook een aantal annuleringen tussen zitten of mensen die meer dan 1 per account hebben besteld en dat die er tussenuit worden gehaald.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-12 23:42
Een vriend van mij heeft hem bij de Mediamarkt gereserveerd en ik bij Bol. Ben benieuwd wie de ander het eerste jaloers kan maken (zal waarschijnlijk puur aan de postroute gaan liggen...).

• pokle312
  • Niet online
spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:11:
Zorg dat je het forum in de gaten houdt, bij iedere update wordt het hier doorgegeven.
Handige tip, ga ik zeker doen.

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12 16:45

CSB

:D

GRRR, weer gemist. Kan ook niet hè, werken tussendoor... :/

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

• Figueros
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-03-2024
Waar hebben jullie de tracker bij MediaMarkt op staan? Die van mij komt continu op omdat het Niet op voorraad tekstje steeds wijzigt ofzo. Beetje irritant haha.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Figueros schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:29:
Waar hebben jullie de tracker bij MediaMarkt op staan? Die van mij komt continu op omdat het Niet op voorraad tekstje steeds wijzigt ofzo. Beetje irritant haha.
Op 020:)

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12 23:23
😂😂😂😂😂

Weet iemand die pre order op Duitse Amazon heeft staan of de datum nog heel erg kan wijzigen? Mijn staat op levering voor 23/24 november. Net na de launchdate maar dat vind ik niet zo heel erg. Al blij dat ik er eentje heb kunnen bemachtigen. :)

Verwijderd

elaho schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:36:
[...]

😂😂😂😂😂

Weet iemand die pre order op Duitse Amazon heeft staan of de datum nog heel erg kan wijzigen? Mijn staat op levering voor 23/24 november. Net na de launchdate maar dat vind ik niet zo heel erg. Al blij dat ik er eentje heb kunnen bemachtigen. :)
Naar mijn weten aardig accuraat, mijn bestelling bij Amazon.es staat 25/26 november voor levering.

• kevineuro
  • Laatst online: 18-06-2022
[...]

😂😂😂😂😂

Ik verwacht niet dat de datum bij amazon nog gaat veranderen. Die hebben het over het algemeen aardig op een rijtje.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:19
[...]

😂😂😂😂😂

Je kan de levering ook op 19 November krijgen als je hem op premium verzending zet (kost 7 euro). Kan alleen als hij ge-pre-ordered is met CC.

Verder blijft het altijd maar de vraag of hij dan werkelijk komt, maar met amazon mag je er redelijk vanuit gaan dat ze hun zaakjes op orde hebben niet zoals KUCH Wehkamp KUCH

[ Voor 3% gewijzigd door cold_as_ijs op 29-09-2020 14:45 ]

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Wel grappig dat ik de zelfde vraag stelde vanmorgen maar een ander antwoord kreeg... Volgens die mevrouw is het niet zeker, en moest ik de track and tracé in de gaten houden tegen die tijd.

• Starscreamer
cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:45:
[...]

Je kan de levering ook op 19 November krijgen als je hem op premium verzending zet (kost 7 euro). Kan alleen als hij ge-pre-ordered is met CC.

Verder blijft het altijd maar de vraag of hij dan werkelijk komt, maar met amazon mag je er redelijk vanuit gaan dat ze hun zaakjes op orde hebben niet zoals KUCH Wehkamp KUCH
Nou dat vraag ik mij af ik wacht nog steeds op TLOU2 special edition :(

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

[...]

😂😂😂😂😂

Je kan je levermethode achteraf nog aanpassen naar Prime als je met CC hebt betaald, dan wordt het gewoon de 19e.

• kevineuro
cronixx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:47:
[...]

Je kan je levermethode achteraf nog aanpassen naar Prime als je met CC hebt betaald, dan wordt het gewoon de 19e.
Met amazon.fr kan dit niet he?

• elaho
cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:45:
[...]

Het lukt niet om de verzending aan te passen want ik heb met iDeal betaald. En ik ga maar niet bellen om het aan te passen straks gaat het fout. ;)

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:14
kevineuro schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:48:
[...]

Hier ben ik ook benieuwd naar. Ik heb bij Amazon.fr besteld met CC.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:46:
[...]

Wel grappig dat ik de zelfde vraag stelde vanmorgen maar een ander antwoord kreeg... Volgens die mevrouw is het niet zeker, en moest ik de track and tracé in de gaten houden tegen die tijd.
Inderdaad, ik heb ook nog steeds het onderbuikgevoel dat alles straks een grote fout is geweest.. Ik heb denk ik PTSD opgelopen door de Wehkamp :+

• kevineuro
Sonicfreak schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:48:
[...]

ja ik ook, hij word wel 19e verzonden maar komt pas 25e/26e aan.

• ajaxkoen93
spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:49:
[...]

Inderdaad, ik heb ook nog steeds het onderbuikgevoel dat alles straks een grote fout is geweest.. Ik heb denk ik PTSD opgelopen door de Wehkamp :+
De order zullen we sowieso ontvangen... Want de betaling en alles is doorgezet, dat heeft de klantenservice bevestigd... Alleen ze kon niet heel duidelijk zijn over de leverdatum. Maar grote kans dat hij gewoon de 19e geleverd word.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:51:
[...]

De order zullen we sowieso ontvangen... Want de betaling en alles is doorgezet, dat heeft de klantenservice bevestigd... Alleen ze kon niet heel duidelijk zijn over de leverdatum. Maar grote kans dat hij gewoon de 19e geleverd word.
Dat is bij de Wehkamp vorige week ook allemaal zo gegaan hoor ;)

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:29
spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:55:
[...]

Dat is bij de Wehkamp vorige week ook allemaal zo gegaan hoor ;)
Naja, geen bevestiging door de klantenservice toch?

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Nfear schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:58:
[...]

Naja, geen bevestiging door de klantenservice toch?
Zeker wel, maar die pre-order stond een halfuur online. Deze was zo weer weg, dus ik verwacht niet dat dit een foutje is.

[ Voor 23% gewijzigd door spinnenman op 29-09-2020 15:00 ]

• cold_as_ijs
Wat maar aantoont dat het redelijk zinloos is om de klantenservice lastig te vallen met vragen of het werkelijk en wanneer het doorgaat. Ze weten vaak zelf ook niet hoeveel ze geleverd worden en hoeveel er wanneer verstuurd worden. Je hebt hem pas als hij binnen. Snap dat iedereen super ongeduldig is, maar het duurt nog bijna 2 maanden... dus relax en laat die klantenservice met rust s _O-

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:02:
[...]

Wat maar aantoont dat het redelijk zinloos is om de klantenservice lastig te vallen met vragen of het werkelijk en wanneer het doorgaat. Ze weten vaak zelf ook niet hoeveel ze geleverd worden en hoeveel er wanneer verstuurd worden. Je hebt hem pas als hij binnen. Snap dat iedereen super ongeduldig is, maar het duurt nog bijna 2 maanden... dus relax en laat die klantenservice met rust s _O-
Ik moet je gelijk geven, maar geduldig ben ik niet |:(

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

Ik hoop enorm erg dat Bol.com of Mediamarkt etc, nog even een lading dropt en ik gewoon een PS5 op releasedag kan hebben :(

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

kevineuro schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:48:
[...]

Sonicfreak schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:48:
[...]

Bij amazon.fr geen mogelijkheid om dit te veranderen achteraf.

https://untappd.com/user/OzzBier

• ajaxkoen93
cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:02:
[...]

Die 10 consoles die ze verkocht hebben vanmorgen zal het er niet om doen... Waarschijnlijk gewoon geannuleerde bestelling of nieuwe kleine voorraad.

Het is niet zoals bij de Wehkamp waar meer dan 200 mensen een preorder doen.

Als je iets betaald, mag je gerust een vraag stellen en als je dat als klantenservice vervelend vind moet je ander werk zoeken😋 ook al duurt het nog 2 maanden. Je wilt info, en als ze die niet kunnen geven moet je iets niet verkopen... Zoals coolblue en BCC doen dit slim, geen gezeik en gezeur de 18e verkoop klaar.

• LordLynx
  • Laatst online: 00:25
cronixx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:47:
[...]

Wel bijzonder dat dit op de duitse site WEL kan maar op de nederlandse niet, hier is 'prime verzending' 22-23 november 8)7

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:55

OzzieMann

PSN: OzzieMann

LordLynx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:15:
[...]

Wel bijzonder dat dit op de duitse site WEL kan maar op de nederlandse niet, hier is 'prime verzending' 22-23 november 8)7
En dan komt het ook nog allebei uit hetzelfde warenhuis. :+ :o

https://untappd.com/user/OzzBier

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Klopt, ik heb zo vaak dat ik wat bij amazon.de koop en dat het uit Frankrijk komt. Bijna altijd duurt het na verzending 2 dagen voordat het binnen is. Meestal klopt de voorspelling wel, maar ik heb het ook wel eens eerder gehad.

Wat betreft klantenservice: ik snap heel goed dat je wilt weten waar je aan toe bent. Als je bestelling wel 'klopt' hoef je niet meer panisch elk moment van de dag dit topic te volgen. Ik heb nu een bestelling bij amazon en ik ga er vanuit dat dat goed gaat, dus ik volg dit topic minder dan ervoor.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12 19:38
LordLynx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:15:
[...]

Bij de Spaanse Amazon kan dit ook niet. Ik krijg tussen 24 en 26 november de levering.

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:32:
[...]

Bij de Spaanse Amazon kan dit ook niet. Ik krijg tussen 24 en 26 november de levering.
Heb ook nog zitten kijken of er nog iets te regelen valt, maar helaas... :(

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-12 07:05
[...]

Wees blij dat het is confirmed for levering - maar aks je het op launch day wil hebben ergens anders kijken ?
en deze aan mij passen :D - ik wil best wachten hoor

Wat ik wil zeggen is
Het maakt me niet uit wanneer ik een PS5, maar eerder OF ik er een kan bemachtigen - vooralsnog is het nog geen PS5 kunnen bemachtigen

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• LordLynx
  • Laatst online: 00:25
[...]

Maar dat begrijp ik dan nog wel, dat is gewoon een flinke afstand die overbrugt moet worden. De nederlandse Amazon haalt zijn spullen waarschijnlijk uit het duitse magazijn maar als je op de duitse site besteld kunnen ze het wel op releasedag bij je hebben maar op de nederlandse site niet, zelfs niet als je het abonnement voor die snellere verzending hebt.

Overigens ben ik nog steeds sceptisch over deze bestelling bij Amazon, mijn Last of Us 2 CE die ik bij ze besteld had heb ik ook nooit ontvangen.....

[ Voor 11% gewijzigd door LordLynx op 29-09-2020 15:48 ]

• elaho
Dit bericht kreeg ik zojuist van bol.com

Onlangs heb je telefonisch contact opgenomen, waarbij jij je afvroeg wanneer het weer mogelijk is op de PlayStation 5 te bestellen of te pre-orderen.

De pre-order van de PS5 is op dit moment live. De Playstation 5 productpagina staat op ‘niet leverbaar’ dit betekent dat de console nu is uitverkocht. Het is niet bekend wanneer we op een later moment nieuwe consoles binnen krijgen.

Op dit moment staat de productpagina op ‘niet leverbaar’, omdat je bij bol.com nog geen (!) pre-order kunt plaatsen van de nieuwe consoles. Op dit moment weten we nog niet hoeveel consoles we exact kunnen gaan verwachten. Vandaar dat de pre-order van de nieuwe consoles op een later nader te bepalen tijdstip volgt, zodat we geen enkele gameliefhebber onnodig hoeven te teleurstellen. Hou er rekening mee dat de beschikbaarheid zeer beperkt zou kunnen zijn.

Wanneer je op de 'Blijf op de hoogte' knop hebt geklikt en in je account de voorkeur e-mails allemaal hebt aangevinkt, dan zullen wij wanneer we meer informatie hebben je via e-mail op de hoogte houden. Let op: de ‘Blijf op de hoogte knop’ is geen (!) garantie dat je succesvol een klantbestelling kan plaatsen gezien de gelimiteerde oplage van de nieuwe consoles.

Ik vertrouw erop je voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan gerust een mail terug want ik sta voor je klaar.

Met vriendelijke groet,

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-12 14:03

spaceboy

Op grote hoogte

mindwarper schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:46:
[...]
Het maakt me niet uit wanneer ik een PS5, maar eerder OF ik er een kan bemachtigen - vooralsnog is het nog geen PS5 kunnen bemachtigen
Niet te dramatisch he? Uiteindelijk komt het echt wel goed met de voorraden. Ik ga er vanuit dat het voor mij ergens in 2021 wordt. En da's prima. Mijn PS4 backlog is groot zat en er zijn niet gelijk 20 must-play-at-release games voor de PS5 die ik langs zie komen.

Mijn advies: take it easy en wacht rustig af. De kans dat jij echt nooit een PS5 bij de Mediamarkt gewoon uit het schap kan pakken is echt 0.0001%.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• lorenzopot
  • Laatst online: 21-12 02:32

lorenzopot

fenomenaal

-

[ Voor 110% gewijzigd door lorenzopot op 29-09-2020 16:34 ]

• koenvd90
lorenzopot schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:59:
Blijft raar dat je op dit soort gare websites kan bestellen, maar wel voor afterpay met Klarna kan kiezen

https://www.biogaming.de/

(uiteraard niet bestellen!)
Om mensen over te halen en ze te laten denken dat het betrouwbaar is.

• piertje1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-04 15:11
Blijft raar dat je op dit soort gare websites kan bestellen, maar wel voor afterpay met Klarna kan kiezen

https://www.randmomsite....

Kunnen we niet gewoon afspreken dat als je het zelf als niet vertrouwd dat de site gewoon niet gepost wordt hierzo?

p.s. ff de sitenaam aangepast anders spam ik de domeinnaam hier ook.

[ Voor 10% gewijzigd door piertje1984 op 29-09-2020 16:20 ]

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 01:13

https://onzin/

Hou toch eens op met zulke onzin-sites posten (jij en hierboven), hier heeft serieus niemand wat aan :?
Of het nou om oplichting gaat of dat je achteraf kan betalen (en je dus alsnog je persoonlijke adresgegevens weggeeft), zulke kleine partijen krijgen gewoon geen goeie voorraad dus is het gewoon onnodige spam.

Bambu Lab P1S Combo

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

spaceboy schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:59:
[...]

Niet te dramatisch he? Uiteindelijk komt het echt wel goed met de voorraden. Ik ga er vanuit dat het voor mij ergens in 2021 wordt. En da's prima. Mijn PS4 backlog is groot zat en er zijn niet gelijk 20 must-play-at-release games voor de PS5 die ik langs zie komen.

Mijn advies: take it easy en wacht rustig af. De kans dat jij echt nooit een PS5 bij de Mediamarkt gewoon uit het schap kan pakken is echt 0.0001%.
"Nooit" uiteraard niet.. maar maanden wachten is voor veel gamers wel echt een no-go. Ik weet nog heel goed dat de PS4 echt minimaal 6 maanden tot een jaar compleet niet te verkrijgen was.

En ik liep naïef de Intertoys in zonder preorder op launch dag.. daar waren ze druk de lijst met preorder aan het bellen.

Toen een persoon aan de lijn aangaf te willen wachten tot zijn salaris er was (week later) mocht ik direct zijn plekje hebben. Niet netjes natuurlijk, maar wat was ik blij _/-\o_

This space is occupied

• cold_as_ijs
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:12:
[...]

Die 10 consoles die ze verkocht hebben vanmorgen zal het er niet om doen... Waarschijnlijk gewoon geannuleerde bestelling of nieuwe kleine voorraad.

Het is niet zoals bij de Wehkamp waar meer dan 200 mensen een preorder doen.

Als je iets betaald, mag je gerust een vraag stellen en als je dat als klantenservice vervelend vind moet je ander werk zoeken😋 ook al duurt het nog 2 maanden. Je wilt info, en als ze die niet kunnen geven moet je iets niet verkopen... Zoals coolblue en BCC doen dit slim, geen gezeik en gezeur de 18e verkoop klaar.
Natuurlijk mag dat hoor, dat zeg ik niet. Maar 1 van de 10 posts in de topic gaat over mensen die twijfelen over hun pre-order of moeten melden dat ze de klantenservice hebben gecontacteerd over hun pre-order. Iedere keer komt daar hetzelfde uit. Het is allemaal zinloos, je kan hier beter praten over waar wel nog pre-orders te scoren zijn dan door te gaan met dit geneuzel. >:)

Klantenservice weet ook niet meer dan wat jij weet hoor, ze verkopen bij die shops duizenden producten denk maar niet dat de medewerkers weten wat de status is van verschillende producten anders dan wat jij weet. Accepteer dit gewoon en wacht het af. Er zijn nog duizenden dingen die er mis kunnen gaan waardoor jij op release dag geen PS5 hebt, hiervan is het thuisblijven op de 19e zowat het enige waar je wel controle op hebt.

• cold_as_ijs
spinnenman schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 15:04:
[...]

Ik moet je gelijk geven, maar geduldig ben ik niet |:(
Heel begrijpbaar, ben ook even heel hyped geweest. Maar het duurt nog 7 weken ofzo >:)

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

cold_as_ijs schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 16:53:
[...]

Heel begrijpbaar, ben ook even heel hyped geweest. Maar het duurt nog 7 weken ofzo >:)
Te lang

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 10:08
Was net weer even beschikbaar bij Mediamarkt.nl. Nadat ik me had ingelogd en wou betalen was het alweer uitverkocht :(

• reinierkramer
Agaron schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:20:
Was net weer even beschikbaar bij Mediamarkt.nl. Nadat ik me had ingelogd en wou betalen was het alweer uitverkocht :(
Moet wel heel kort geweest zijn dan ook geen melding gehad of iets dergelijks.

• cronixx

cronixx

krieuw

reinierkramer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:22:
[...]

Moet wel heel kort geweest zijn dan ook geen melding gehad of iets dergelijks.
ik ook niet inderdaad, interval op 30 sec...

• D_aan
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-11 14:30
cronixx schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:23:
[...]

ik ook niet inderdaad, interval op 30 sec...
Same here, geen melding gehad.

• mindwarper
geen melding gehad idd - interval staat op 1 minuut - korter kan niet met de extension die ik heb

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• tovenaar1988
  • Laatst online: 10-12 23:41
Agaron schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:20:
Geen melding gehad op zowel mijn telefoon als laptop dus die verkoop moet wel bloedsnel zijn gegaan.

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11 10:08
Heb ook geen bericht gekregen en mijn interval staat op 20 sec. Zag echter op budget gaming een comment dat die beschikbaar is. Dat was die ook maar verwacht maar 1 of 2 stuks want was zo weer weg. Maar weer wachten op de volgende mogelijkheid :)

• reinierkramer
Agaron schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:52:
Heb ook geen bericht gekregen en mijn interval staat op 20 sec. Zag echter op budget gaming een comment dat die beschikbaar is. Dat was die ook maar verwacht maar 1 of 2 stuks want was zo weer weg. Maar weer wachten op de volgende mogelijkheid :)
Welke extentie gebruik jij dan die van mij gaat maar tot 1 minuut interval.

• timl88
  • Laatst online: 25-08-2021
reinierkramer schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 17:58:
[...]

Welke extentie gebruik jij dan die van mij gaat maar tot 1 minuut interval.
Distill kan iedere 5sec

• mindwarper
Dank je voor tip heb otsledit vervangen voor distill.io nu - dank voor de tip

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Wacht hij dan eerst totdat de pagina geladen is?

• reinierkramer
Dat 5 seconden is ook geen aanrader krijg hele tijd meldingen van de media markt 😂 dan veranderen er weer een paar letters.

• Finalchaos
Heb er maar fysiek een gereserveerd bij de mediamarkt. Ben nr 46 in de lijst. Digitale editie. Hopelijk zeggen er veel mensen van die 45 voor me af omdat ze hem eerder online hebben of bijv toch de disc versie willen... dat met die online reserveringen lukt me toch nooit

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:49:
Heb er maar fysiek een gereserveerd bij de mediamarkt. Ben nr 46 in de lijst. Digitale editie. Hopelijk zeggen er veel mensen van die 45 voor me af omdat ze hem eerder online hebben of bijv toch de disc versie willen... dat met die online reserveringen lukt me toch nooit
Wow 46 is een nette plek kerel

• Dennie1988
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 24-12 14:35
iemand hier fysiek gereserveerd bij de mediamarkt ekkersrijt?(eindhoven) zo ja iemand als iets gehoord?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 18:49:
In welke stad is dat? Hier in Middelburg zou ik op 160 komen vorige week - dat heb ik maar laten doen :P

• mindwarper
misschien ga ik dat ook maar doen hier in mijn Media Markt op nog geen 7 minuten lopen
MM Rijswijk is dat - maar daar zal de lijst wel veel langer zijn als ik dat zou doen - daarom ook nog niet aangedurfd

• Finalchaos
In Roermond heb ik gereserveerd. Let wel.. ik heb de digitale variant genomen. De normale disc editie zat op 150 reserveringen. Maar er waren volgens mij 50 disc varianten en 15 digital varianten toegezegd tijdens de eerste levering (vandaag is door Sony deze informatie aan hun retailers gedeeld). Dus hebben jullie ook wat inside information ;)

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19:40
Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:24:
In Roermond heb ik gereserveerd. Let wel.. ik heb de digitale variant genomen. De normale disc editie zat op 150 reserveringen. Maar er waren volgens mij 50 disc varianten en 15 digital varianten toegezegd tijdens de eerste levering (vandaag is door Sony deze informatie aan hun retailers gedeeld). Dus hebben jullie ook wat inside information ;)
Oke, ik vind dat erg weinig. Ben benieuwd of deze informatie inderdaad is gedeeld aan alle retailers en of hier dan nog extra preorders uit gaan komen.

• Niek_1981
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

Dennie1988 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:04:
iemand hier fysiek gereserveerd bij de mediamarkt ekkersrijt?(eindhoven) zo ja iemand als iets gehoord?
Zaterdag ben ik er geweest, hebben totaal nog geen idee hoeveel ze er krijgen. T.z.t. krijg je een belletje van ze of je de gelukkige bent ja of te nee.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Duifvis
  • Laatst online: 04-08 20:55
Misschien dat Alternate NL ook nog een kans biedt vlak voor de release. Bij de Duitse webwinkel staan de producten wel online (uitverkocht uiteraard).
https://www.alternate.de/...ery=playstation+5&x=0&y=0

Deze naam had ik nog niet voorbij horen komen.

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Toen ik de dag na de aankondigingen bij de Mediamarkt Heerlen langs ging en naar reserveren vroeg zeiden ze al dat ze al op 140 preorders zaten. En dat ik dan sowieso pas in 2021 aan de beurt zou zijn. Toen heb ik het er maar bij gelaten..

This space is occupied

• Boterham71
  • Laatst online: 19-12 10:16
Finalchaos schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:24:
En volgens de winkel? Hebben ze nou wel of niet die cijfers genoemd?

• Finalchaos
Zoals ik al zei. Mediamarkt Roermond zei dat ze 50 disc en 15 digital edities kregen met eerste levering. Dit staat los van de reserveringen online.

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16
Om mogelijke teleurstelling te voorkomen, even een heads-up aan een ieder die Rabobank heeft en met creditcard hebben betaald.

Rabobank is momenteel -al ruim voor de einddatum- hun creditcards aan het vervangen.
Op het moment dat je bericht krijgt van een nieuwe creditcard, zal de huidige nog maar 2 maanden geldig zijn.

Nou en? Zullen jullie denken..

Nou, ik heb m’n PS5/XSX besteld met m’n huidige creditcard. Op deze creditcard is ook het aankoop bedrag gereserveerd door de verkopende partij, echter worden de bedragen pas afgehouden op het moment dat de consoles verzonden worden (midden November dus). Dit zal door het verlopen van de creditcard niet mogelijk zijn, waardoor je potentieel kunt fluiten naar je console.

Gezien Rabobank dit momenteel landelijk aan het uitrollen is, zal ik niet de enige zijn met dit issue...
Check dit even goed, bel Rabobank en/of de verkopende partij en informeer naar advies/oplossing

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Rck010 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 19:58:
Om mogelijke teleurstelling te voorkomen, even een heads-up aan een ieder die Rabobank heeft en met creditcard hebben betaald.

Rabobank is momenteel -al ruim voor de einddatum- hun creditcards aan het vervangen.
Op het moment dat je bericht krijgt van een nieuwe creditcard, zal de huidige nog maar 2 maanden geldig zijn.

Nou, ik heb m’n PS5/XSX besteld met m’n huidige creditcard. Op deze creditcard is ook het aankoop bedrag gereserveerd door de verkopende partij, echter worden de bedragen pas afgehouden op het moment dat de consoles verzonden worden (midden November dus). Dit zal door het verlopen van de creditcard niet mogelijk zijn, waardoor je potentieel kunt fluiten naar je console.

Gezien Rabobank dit momenteel landelijk aan het uitrollen is, zal ik niet de enige zijn met dit issue...
Check dit even goed, bel Rabobank en/of de verkopende partij en informeer naar advies/oplossing
Je kan toch gewoon je cc nummer wijzigen? Hebben wij ook gedaan.

• koenvd90

Je moet gewoon je nieuwe cc in je account zetten. De verkoper gaat eerst contact met je opnemen als een betaling in eerste instantie niet lukt

• Rck010
koenvd90 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:01:
[...]

Je moet gewoon je nieuwe cc in je account zetten. De verkoper gaat eerst contact met je opnemen als een betaling in eerste instantie niet lukt
Ik heb contact opgenomen met Bol (in dit geval) en hun wisten me hier geen duidelijk antwoord op te geven.
De klantenservice heeft mijn case doorgezet naar de financiële afdeling, en de betaling wordt waarschijnlijk omgezet van creditcard naar AfterPay.

• cronixx

cronixx

krieuw

Alles wat iedereen boven mij zegt + over 2 maanden is de PS5 al gereleased.

• Rck010
Ik heb twee Rabobank klantenservice medewerkers gesproken, en konden me geen duidelijk antwoord geven.
Ook de Bol medewerker kon mij niet van een duidelijk antwoord voorzien.

Ik wil jullie slechts een heads-up geven, voor als je in een vergelijkbare situatie zit. Zou vervelend zijn als je door zoiets naast je pre-order grijpt.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Gelukkig meteen afgetikt. Betalen moet je toch.

• Rck010
bram1984 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 20:17:
Gelukkig meteen afgetikt. Betalen moet je toch.
Aftikken is ‘t probleem niet.
Grotere aankopen op internet betaal ik meestal met creditcard ivm de extra aankoopverzekering.

• Rck010
Zie overigens ook dat de reservering verdwenen is in mijn creditcard overzicht.
Maar kan me herinneren dat ik dit voorheen ook wel eens gezien heb, iemand anders waarbij de reservering ook niet meer zichtbaar is?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:52
Is het niet zo dat je nieuwe CC pas actief wordt wanneer je deze activeert?
Ik zou dan zeggen, dan activeer je hem toch niet ;)

• laurens700
  • Laatst online: 04-08-2024
schumi2004 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:35:
Is het niet zo dat je nieuwe CC pas actief wordt wanneer je deze activeert?
Ik zou dan zeggen, dan activeer je hem toch niet ;)
Binnen twee maanden dien je de nieuwe CC te activeren. Mocht je dit niet doen dan blokkeren ze je oude als je nieuwe CC.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Ilex
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:58
Rck010 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 21:28:
Zie overigens ook dat de reservering verdwenen is in mijn creditcard overzicht.
Maar kan me herinneren dat ik dit voorheen ook wel eens gezien heb, iemand anders waarbij de reservering ook niet meer zichtbaar is?
Ja hier ook, na 1 dag was de reservering weer verdwenen. Werd ook door een andere mede-tweaker gezegd dat de reservering alleen wordt gedaan om te checken of de kaartgegevens kloppen. Verder is mijn bestelling gewoon bevestigd en staat er een verwachte leverdatum bij.

• JimmyJoness
  • Laatst online: 20-12 22:50
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 14:46:
[...]

Ik heb ook een intertoys pre order, ze laten niets los over een gegarandeerde leverdatum. Bericht van spinnenman kan niet echt zijn

• mindwarper
Hoe kan ik er voor zorgen om in distill.io op de MediMarkt NL pagina - false positives te voorkomen met een scan interval rond 10 seconden ?
of is het kiezen of delen in die kwestie...

ik weet een tikkeltje off-topic, maar wil zeker zijn dat ik een preorder niet meer zo makkelijk misloop - geen garantie maar toch

Pagina: 1 ... 40 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord