Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:17
Yavi06 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:25:
Mijn Amazon.co.uk bestelling van 25-1 blijft al twee dagen hierop staan. De tekst levering 9 February is nu veranderd naar levering 'Tuesday'.

1 February
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE
Zelfde verhaal hier, volgens klantenservice is alles nog goed.

Dat de tekst is aangepast is omdat er nu niet meer meerdere dinsdagen zijn voor 9 feburari.
Gisteren kon dat natuurlijk nog verwarring geven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Gisteren de Amazon.de deal kunnen meepakken voor een maat, net berichtje gestuurd dat ie em op kan halen: Disk Edition komt net binnen :) Hou de T&T code van de bezorger in de gaten mensen (niet enkel de Amazon info), hij kan veel eerder binnen komen dan vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• empoirky
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
jaspermeul schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Zelfde verhaal hier, volgens klantenservice is alles nog goed.

Dat de tekst is aangepast is omdat er nu niet meer meerdere dinsdagen zijn voor 9 feburari.
Gisteren kon dat natuurlijk nog verwarring geven.
I just had this update, which I think other tweakers reported yesterday. But apparently we are still waiting for customs clearance from EU side.

9:29 AM
Completed customs clearance process
Tilbury, United Kingdom

10:55 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

[ Voor 14% gewijzigd door empoirky op 03-02-2021 11:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
empoirky schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:48:
[...]

I just had this update, which I think other tweakers reported yesterday. But apparently we are still waiting for customs clearance from EU side.

9:29 AM
Completed customs clearance process
Tilbury, United Kingdom

10:55 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Lauwin-Planque is one of the big Amazon distribution centers. If the package is over there it is customs cleared. The next step is that it'll be transferred to the local shipping agent (DHL, UPS, PostNL, Bpost). Usually if I have a package lying in Lauwin-Planque I'll get it delivered the next day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
Bij mij is de levering ergens vrijdag vooralsnog. Bevestiging binnen en Tracenummer is bij DHL al bekend. Ook 2 feb besteld bij de drop op amazon.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
Ik heb een bevestiging van 09:04 en hij staat nog op Verzending wordt voorbereid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:07
basset schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:30:
Bij mij is de levering ergens vrijdag vooralsnog. Bevestiging binnen en Tracenummer is bij DHL al bekend. Ook 2 feb besteld bij de drop op amazon.
Waar vind jij een track en trace-nummer?

Als ik account > bestellingen > besteldetails > pakket volgen doe, krijg ik alleen maar te zien dat het vrijdag wordt bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
mr.JamesBond schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Als ik account > bestellingen > besteldetails > pakket volgen doe, krijg ik alleen maar te zien dat het vrijdag wordt bezorgd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vjS5_hORpv6YeTTKT_fldhD9RWU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JPvGXuQywyX3BDAXVdYEmj5p.png?f=fotoalbum_large

Onder het DHL-connect gebeuren staat bij mij de TT code die ik in DHL kan invullen

[ Voor 6% gewijzigd door ivokenevil op 03-02-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
ivokenevil schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:38:
[...]

[Afbeelding]

Onder het DHL-connect gebeuren staat bij mij de TT code die ik in DHL kan invullen
Ah oke, dank voor de screenshot. Bij mij staat het er niet maar is ook nog niet verzonden, dus misschien ligt het daar aan. Wordt nu wel een beetje spannend hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
mr.JamesBond schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Ah oke, dank voor de screenshot. Bij mij staat het er niet maar is ook nog niet verzonden, dus misschien ligt het daar aan. Wordt nu wel een beetje spannend hoor
Op het moment dat die verzonden is krijg je daar te zien welke vervoerder en hun t&t. Die kan je dan invullen op de website van de vervoerder. Daar zie je meer gedetailleerde infomatie dan het beknopte in Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
pelidee schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:42:
[...]

Op het moment dat die verzonden is krijg je daar te zien welke vervoerder en hun t&t. Die kan je dan invullen op de website van de vervoerder. Daar zie je meer gedetailleerde infomatie dan het beknopte in Amazon.
Nog even afwachten dan voor mij, spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
mr.JamesBond schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:41:
[...]

Snap ik zeker, maar bij mijn order uit UK werd ook een dag later verzonden dan de rest dus komt vast goed! En anders even chatten of bellen met ze en dan weet je het zeker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teocyn
  • Laatst online: 08-10 11:42
Ihaznobrain schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:05:
[...]

ook bij mij zojuist binnengekomen met nog geen levertijd! _/-\o_ (ook betaald met Afterpay)
Net even contact opgenomen met Intertoys over de levering via PostNL. Bij mij is die nog steeds niet verwerkt bij PostNL. Ze gaven aan dat die bij Intertoys helemaal goed is gegaan en al uit het distributiecentrum verstuurd is naar PostNL. Maar PostNL had blijkbaar wat bezorgproblemen, waardoor het vertraging op heeft gelopen. Dus het is bij PostNL, maar ik moet nog iets langer geduld hebben en de Track & Trace in de gaten houden.
Is die bij jou inmiddels al verwerkt bij PostNL?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:53
Teocyn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Net even contact opgenomen met Intertoys over de levering via PostNL. Bij mij is die nog steeds niet verwerkt bij PostNL. Ze gaven aan dat die bij Intertoys helemaal goed is gegaan en al uit het distributiecentrum verstuurd is naar PostNL. Maar PostNL had blijkbaar wat bezorgproblemen, waardoor het vertraging op heeft gelopen. Dus het is bij PostNL, maar ik moet nog iets langer geduld hebben en de Track & Trace in de gaten houden.
Grappig, bij mij exact hetzelfde. Ook nog steeds niet ontvangen bij PostNL...

Al sinds maandag! Bezorging wordt elke keer een dag uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]

Meer mensen bij wie de status van de bestelling van gisteren nog ongewijzigd is? Gezien de berichten van alle andere maak ik mij nu toch ernstig zorgen 8)7
Hmm ik ben bang dat ik je teleur ga stellen. Die pagina heb ik bijna een maand lang gezien op amazon.co.uk... Dan hebben ze inderdaad teveel bestellingen binnen gehad en nu sta je op de pre-order lijst... Ik kan je nog de mails vanuit Amazon doorsturen over dit euvel. Punt is gewoon dat ze meer aannemen dan dat ze hebben door de drukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
Paprika schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:35:
[...]

EricHens heeft wel terecht een andere status in zijn bestelling, maar hoezo zat jij nou flink te stressen?

- Je zit pas sinds maandag in de Telegram groep.
- Je kreeg netjes om 9.04 een bevestiging in je mail.
- Er stond al direct "wordt bezorgd op vrijdag" bij je order.
- Je creditcard betaling was goed gegaan.
- Je status was om 15.00 in de middag al "wordt nu verzonden".
- Je order wordt vandaag al geleverd.

Als je met zoveel ideale scenario's al gaat stressen. 8)7
Haha inderdaad.... Kijk als je vandaag nou nog steeds bij Amazon op bestelling is ontvangen hebt staan zou ik gaan stressen. Maar geen minuut eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
Giga_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Hmm ik ben bang dat ik je teleur ga stellen. Die pagina heb ik bijna een maand lang gezien op amazon.co.uk... Dan hebben ze inderdaad teveel bestellingen binnen gehad en nu sta je op de pre-order lijst... Ik kan je nog de mails vanuit Amazon doorsturen over dit euvel. Punt is gewoon dat ze meer aannemen dan dat ze hebben door de drukte...
Ik was er al bang voor, dit terwijl ik om 09:02 bestelbevestiging op de mail heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
Giga_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:39:
[...]

had jij overigens in het besteloverzicht ook staan 'Verzending wordt voorbereid' ?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DD4mYFUbvU819uPPM373QVRSqOA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TI7qyDNOlHT26bgviHkLBqa8.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Wordt de ps5 bij amazon.de in productverpakking of met een omdoos verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danman15
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 20:00
krablander schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:13:
Mijn ervaring bij Amazon (niet de PS5 specifiek maar wel met de XSX), is dat ze er netjes een doos omheen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Amazon.fr was eerder met omdoos, kan me ook niet voorstellen dat ze zonder omdoos de deur uitgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Alle pakketten die ik heb ontvangen (inclusief enkele PS5's) waren netjes verpakt in een Amazondoos met een glimlach erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
Yavi06 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:25:
Mijn Amazon.co.uk bestelling van 25-1 blijft al twee dagen hierop staan. De tekst levering 9 February is nu veranderd naar levering 'Tuesday'.

1 February
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE
Teusday is dinsdag en dinsdag is het 09-02 badum tsss :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:57
Omdoos, de PS5 dozen zijn infantiel kwetsbaar ;w
Het is een witte doos met daar omheen een slechte kwaliteit wikkel van dun karton.
Dat dunne karton kan zelfs scheuren als je de PS5 uit de transportdoos verkeerd oppakt...
Let dus met name hoe je de onderkant van de PS5 uit de transportdoos oppakt en uithaalt.

[ Voor 9% gewijzigd door MGSNK op 03-02-2021 13:26 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:42
EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:56:
[...]

had jij overigens in het besteloverzicht ook staan 'Verzending wordt voorbereid' ?

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde status, maar als je dan klikt op gele knop levering volgen of zo dan krijg je de melding:
Een bestelling ontvangen
We sturen je een e-mail zodra we een verwachte leveringsdatum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
nosfertu schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:28:
[...]

Ik heb dezelfde status, maar als je dan klikt op gele knop levering volgen of zo dan krijg je de melding:
Een bestelling ontvangen
We sturen je een e-mail zodra we een verwachte leveringsdatum hebben.
Ik heb dit ook. Net gebeld met Amazon en men geeft aan dat de PS5'en in verschillende distributie-centra staan en dus bezorgtijden kunnen variëren afh. van waar jouw PS staat. Heeft te maken met vervoerders vinden/volle vrachtwagens etc. Dus, als je deze status hebt is er ergens een PS5 met jouw naam erop! Worden deze wk echt nog wel verzonden gaf de medewerkster aan. Ik was trouwens niet de eerste die hierover belde :F

Edit, kreeg zojuist deze mail:
Beste mijnheer,

Ik zie dat ons logistieke centrum uw bestelling momenteel gereedmaakt voor verzending.

U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra de verzending ons logistieke centrum heeft verlaten.

U kunt verwachten dat uw pakket binnenkort wordt bezorgd. Er is op onze Hulp-pagina een korte video beschikbaar waarin wordt uitgelegd hoe u een bezorging kunt volgen:
http://www.amazon.de/gp/h...l?nodeId=505016#verfolgen

Meer informatie over bezorgtijden vindt u op de volgende Hulp-pagina's:

Internationale bezorging: http://www.amazon.de/gp/h...lay.html?nodeId=200170100

Ik hoop dat ik u heb kunnen helpen en bedank u voor het winkelen op Amazon.de.

[ Voor 33% gewijzigd door ferryc op 03-02-2021 13:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Zit keurig een doos omheen!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1e-kpFjtfCLO7BkiGcgrpPkMMtg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/AghvyJ0ZQdqiZlyZDQwIjXsl.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:56

RKD

[...]

[Afbeelding]
Deze had ik ook, sprong vanmorgen naar Wordt nu verzonden en heb zojuist de T&T gekregen. Bestelling was origineel om 09:03 gedaan. Denk dat je nog goed zit maar even moet wachten.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teocyn
robbertg91 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:27:
[...]

Grappig, bij mij exact hetzelfde. Ook nog steeds niet ontvangen bij PostNL...

Al sinds maandag! Bezorging wordt elke keer een dag uitgesteld.
Ja heb precies hetzelfde idd. Hopelijk komt die deze week nog binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-08 10:50
Teocyn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:22:
[...]

ook hier nog niks binnen. heb zelf vanochtend contact gehad met PostNL en die gaven aan dat Intertoys deze gisteren pas heeft aangemeld voor ophalen vandaag. Intertoys zelf legt de schuld weer bij PostNL 8)7

maargoed, ik krijg bij PostNL meer info en ze gaven aan dat hij vandaag bij Intertoys opgepikt moest worden.
Mijn t&t bleef ook aangeven (nog steeds) dat het pakket nog niet in het bezit is van PostNL.

we blijven maar even geduldig :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:15
Bij Amazon.de staat levering voor 20:00 vanavond, bij UPS staat bezorgtijd tussen 10:30 en 13:30, maar ze zijn nog niet geweest :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:38
Over het afleveren en verzendklaar maken:

Hoewel ik de stress begrijp heeft contact opnemen met de Klantenservice van Bol, Intertoys, of Amazon totaal geen zin. Ze hebben geen inzage in de voorraad, ze vertellen hooguit dat men bezig is met "voorbereiden".

Het enige wat helpt is gewoon geduld hebben. Mijn UK order was ook gedoe (eerst CC gezeik en daardoor de eerste verscheping gemist) maar wonder boven wonder is er ééntje gevonden en zit hij toch in een vrachtwagen mijn kant op.

Mensen die nu gaan piepen over de Duitsland order moeten gewoon even diep ademhalen en wachten. Als het maandag is kan je eens contact met ze op gaan nemen, maar op dit moment zou ik het gewoon laten gaan, immers je kan het proces niet versnellen en het is helemaal niet duidelijk of mensen nu pech gaan hebben zoals hier wordt gesuggereerd.

Wat je kan doen als je CC betaling blijft stuiteren bij Amazon en je niet via iDeal kan aftikken?

=> Symptoom: je hebt een bevestiging van de bestelling, maar Amazon begint je opeens te spammen met payment declined mail. Wat er gebeurd is dat reservering op je CC is gelukt, maar dat het daarna alsnog vastloopt.

Wat je kan doen is via Dundle.com met iDeal Amazon gift cards kopen.

LET OP!

1. Koop de juiste Gift card voor het juiste land!
2. Als de koop alsnog geanulleerd zou worden zit je met giftcards vor die shop, dit is zeer zeker een risico.

Ik heb de gok genomen en zo mijn UK order weten te betalen, maar bedenk je dus dat er een risico aan vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 22:38
Zojuist reactie gekregen vanuit Amazon.co.uk omdat mijn zending al 2-3 dagen bij custom clearance staat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UB0pMao01Xcm9Sxmcuft40sbk4I=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9he1l0uC99BXGHR4o5wDRgem.jpg?f=user_large

Klinkt een beetje raar. Ze voegde eraan toe dat de zending tot 17 februari open staat. Als het later is dan zal Amazon de zending automatisch annuleren en het geld terug storten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:08
Boterham71 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:30:
Bij Amazon.de staat levering voor 20:00 vanavond, bij UPS staat bezorgtijd tussen 10:30 en 13:30, maar ze zijn nog niet geweest :/
Zolang die op vandaag blijft staan zit je wel goed. Vertragingen zie je vaker met deze enorme drukte betreft pakketjes.

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:15
UnitedJunk schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:03:
[...]

Zolang die op vandaag blijft staan zit je wel goed. Vertragingen zie je vaker met deze enorme drukte betreft pakketjes.
Hij is zojuist veranderd naar "voor einde dag". Hoop het. Genoeg verdwenen PS5s in de busjes van UPS haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robbertg91
Ihaznobrain schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:17:
[...]

ook hier nog niks binnen. heb zelf vanochtend contact gehad met PostNL en die gaven aan dat Intertoys deze gisteren pas heeft aangemeld voor ophalen vandaag. Intertoys zelf legt de schuld weer bij PostNL 8)7

maargoed, ik krijg bij PostNL meer info en ze gaven aan dat hij vandaag bij Intertoys opgepikt moest worden.
Mijn t&t bleef ook aangeven (nog steeds) dat het pakket nog niet in het bezit is van PostNL.

Ik ben 100% zeker dat het nog op het distributiecentrum van intertoys staat, dat gaf de klantenservice medewerker aan. Deze had geen zicht wanneer het zou worden opgehaald.

Dus maar weer geduld hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:38
Yavi06 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:56:
Zojuist reactie gekregen vanuit Amazon.co.uk omdat mijn zending al 2-3 dagen bij custom clearance staat:

[Afbeelding]

Klinkt een beetje raar. Ze voegde eraan toe dat de zending tot 17 februari open staat. Als het later is dan zal Amazon de zending automatisch annuleren en het geld terug storten...
Ik heb nu ook dat de ps5 al paar dagen bij custom clearance ligt, hij is wel klaar bij custom staat er maar zie nog geen verandering in de status.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:17
timetje100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:12:
[...]

Ik heb nu ook dat de ps5 al paar dagen bij custom clearance ligt, hij is wel klaar bij custom staat er maar zie nog geen verandering in de status.
Dan krijg je vannacht vast een update dat die ergens anders is aangekomen.
Update daarna duurt gewoon een tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Boterham71 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:30:
Hier ook tussen 10.45 en 14.45.
Nog niet langsgeweest.

Bij mijn collega is die wel al bezorgd, zal idd met de drukte te maken hebben. We wachten af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
robbertg91 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:10:
[...]

Ik ben 100% zeker dat het nog op het distributiecentrum van intertoys staat, dat gaf de klantenservice medewerker aan. Deze had geen zicht wanneer het zou worden opgehaald.

Dus maar weer geduld hebben!
dat is precies wat ik met teveel woorden probeerde duidelijk te maken :9

Hij ligt 100% bij Intertoys. omdat Intertoys een zakelijke klant is bij PostNL kunnen zij zelf t&t aanmaken en laten verzenden (maandag). echter heeft Intertoys gisteren pas de zending aangemeld voor ophalen(waarschijnlijk vandaag, niet zeker). dit is wat PostNL mij wist te melden vandaag.

Lekker bezig zijn ze daar zeg, voor 14:00 besteld is morgen in huis... bijna een week verder nu.

Nu moet ik ook zeggen dat als hij dan daadwerkelijk binnen is straks, ben ik dit waarschijnlijk allang vergeten haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
timetje100 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:12:
[...]

Ligt jouwe bij Moeskroon BE? de mijne is daar op 01-02 aangekomen en vannacht is de status veranderd dat hij nu in het depot in FR ligt. Grote kans dat jij morgenochtend een update ziet in de track en trace.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:16

djfrankel

It's a trap!

ferryc schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:32:
[...]

Ik heb dit ook. Net gebeld met Amazon en men geeft aan dat de PS5'en in verschillende distributie-centra staan en dus bezorgtijden kunnen variëren afh. van waar jouw PS staat. Heeft te maken met vervoerders vinden/volle vrachtwagens etc. Dus, als je deze status hebt is er ergens een PS5 met jouw naam erop! Worden deze wk echt nog wel verzonden gaf de medewerkster aan. Ik was trouwens niet de eerste die hierover belde :F

...
Ik heb gister ook even contact met Amazon gehad over deze status met de vraag of ik wellicht een bestelling had geplaatst maar de stock al op was. Medewerker heeft dat nagezocht en zei dat ik besteld had voordat de stock op was. Het is inderdaad dat het vanuit een distributie centrum verstuurd moet worden en men daar mee bezig is. "Vervelende" is dat je ziet dat mensen morgen al een PS5 in huis krijgen terwijl wij nog niet eens weten wanneer het verzonden gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:19
djfrankel schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Ik heb gister ook even contact met Amazon gehad over deze status met de vraag of ik wellicht een bestelling had geplaatst maar de stock al op was. Medewerker heeft dat nagezocht en zei dat ik besteld had voordat de stock op was. Het is inderdaad het vanuit een distributie centrum verstuurd moet worden en men daar mee bezig is. "Vervelende" is dat je ziet dat mensen morgen al een PS5 in huis krijgen terwijl wij nog niet eens weten wanneer het verzonden gaat worden.
Wat is het probleem? Verwachte leverdatum is toch vrijdag? Welke dag is het vandaag?

Amazon kan zelfs nog tot 04.00 op vrijdag een bestelling versturen en dan is het ook nog zelfs op vrijdag binnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:16

djfrankel

It's a trap!

xminator schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:22:
[...]

Wat is het probleem? Verwachte leverdatum is toch vrijdag? Welke dag is het vandaag?

Amazon kan zelfs nog tot 04.00 op vrijdag een bestelling versturen en dan is het ook nog zelfs op vrijdag binnen.
Nee voor een aantal mensen staat de verwachte bezorgdatum op "we e-mailen je zodra we een verwachtte bezorgdatum hebben" en dat maakt mensen ongerust. Mijzelf inclusief :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
djfrankel schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:21:
[...]

Ik heb gister ook even contact met Amazon gehad over deze status met de vraag of ik wellicht een bestelling had geplaatst maar de stock al op was. Medewerker heeft dat nagezocht en zei dat ik besteld had voordat de stock op was. Het is inderdaad dat het vanuit een distributie centrum verstuurd moet worden en men daar mee bezig is. "Vervelende" is dat je ziet dat mensen morgen al een PS5 in huis krijgen terwijl wij nog niet eens weten wanneer het verzonden gaat worden.
Zou me er ook totaal niet druk over maken. Bij mij was er ook geen vooruitgang en rond de lunch kreeg ik ineens de bevestiging dat het proces bij DHL van start is gegaan. Bedenk je dat er duizenden bestellingen zijn gedaan. Dat duurt even om ze allemaal te verwerken en niet iedereen heeft het even snel. Geduld is een schone zaak (die paar dagen extra na een paar maanden er een te kunnen bestellen kunnen er ook nog wel bij) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
xminator schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:22:
[...]

De reden van mijn initiële stress is dat hij oorspronkelijk op vrijdag stond, maar nu op "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben." Al duurt het nog twee weken bij wijze van, je wilt zeker weten dat het nog goed gaat allemaal. Dat blijkt nu dus zo te zijn dus wachten we geduldig (nou ja..) af. Laten we het voorpret noemen :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Is het misschien beter als jullie je track&trace geschiedenis elders delen? Door alle ruis van iedereen z'n order vervalt, naar mijn mening, het principe van deze ZT PS5 topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robbertg91
Ihaznobrain schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:18:
[...]

dat is precies wat ik met teveel woorden probeerde duidelijk te maken :9

Hij ligt 100% bij Intertoys. omdat Intertoys een zakelijke klant is bij PostNL kunnen zij zelf t&t aanmaken en laten verzenden (maandag). echter heeft Intertoys gisteren pas de zending aangemeld voor ophalen(waarschijnlijk vandaag, niet zeker). dit is wat PostNL mij wist te melden vandaag.

Lekker bezig zijn ze daar zeg, voor 14:00 besteld is morgen in huis... bijna een week verder nu.

Nu moet ik ook zeggen dat als hij dan daadwerkelijk binnen is straks, ben ik dit waarschijnlijk allang vergeten haha.
Ik ga nergens meer van uit! Ik hoop op morgen, maar heb er een hard hoofd in..

Duurt toch helaas langer als gedacht (en gehoopt)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• factor
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 13:24
Wizzu schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:34:
Is het misschien beter als jullie je track&trace geschiedenis elders delen? Door alle ruis van iedereen z'n order vervalt, naar mijn mening, het principe van deze ZT PS5 topic.
Lijkt me toch precies onder het levertijden gedeelte van het topic vallen :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
factor schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:44:
[...]

Lijkt me toch precies onder het levertijden gedeelte van het topic vallen :X
Als je het bij het verwisselen van essentiële informatie/veranderingen houdt wel ja. Maar ik denk dat velen niet zitten te wachten op post #3265 over het feit dat iemand er weinig vertrouwen in heeft omdat hij zijn bevestiging niet binnen 1 milliseconde heeft gehad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iandb1
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-07-2024
Santiago2019 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:56:
[...]

Als je het bij het verwisselen van essentiële informatie/veranderingen houdt wel ja. Maar ik denk dat velen niet zitten te wachten op post #3265 over het feit dat iemand er weinig vertrouwen in heeft omdat hij zijn bevestiging niet binnen 1 milliseconde heeft gehad.
Precies dit _/-\o_ . Of het vergelijken van de seconde waarop een bevestigingsmail is verstuurd. Mensen die hier voor de voorraad zijn kunnen niet eens meer een vraag stellen of mensen nieuwe informatie hebben, aangezien dit bericht verdrinkt in de zee van (in mijn ogen vaak) onnodige status updates.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Vraag: Iemand zei gisteren iets over een voorraad bij Intertoys van 1000 stuks voor vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:20

Vuvuzela

My spire is forming

Nitwitt1991 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:04:
Vraag: Iemand zei gisteren iets over een voorraad bij Intertoys van 1000 stuks voor vandaag?
Wat is de vraag?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Öf daar nog een update over is?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 18:03

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Nitwitt1991 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:04:
Net voordat er iemand melding maakte van een lading voorraad die bij AH beschikbaar zou komen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15:24
Nitwitt1991 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:06:
[...]

Öf daar nog een update over is?
Jazeker staan inmiddels allemaal bij mij in de schuur (geintje). Ik neem alle speculaties met een grote korrel zout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
timpie81 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:10:
[...]

Jazeker staan inmiddels allemaal bij mij in de schuur (geintje). Ik neem alle speculaties met een grote korrel zout.
Dat deden sommige ook over Amazon en die hebben nu niks. #lol

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Vanochtend gebeld door Mediamarkt Hengelo dat ze deze week een levering verwachten en dat mijn ps5 hier bij zit. Ze denken hem eind deze week te kunnen leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
Intertoys heeft vandaag 1000 stuks disc binnen gekregen. Dit zal morgen of overmorgen online worden aangeboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18:48
dNyw schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:20:
Intertoys heeft vandaag 1000 stuks disc binnen gekregen. Dit zal morgen of overmorgen online worden aangeboden.
Enig idee over het tijdstip? Bedankt voor de inlichting in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Balen. Ik wacht al een tijdje op een digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
mr.JamesBond schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:36:
[...]

Onder DHLconnect komt een track and trace nummer te staan

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
lexkalin schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:26:
[...]

Enig idee over het tijdstip? Bedankt voor de inlichting in ieder geval!
Helaas niet, is niet mijn info. Maar het kan willekeurig. De vorige keer was het rond 10:00uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizzu
dNyw schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:53:
[...]

Helaas niet, is niet mijn info. Maar het kan willekeurig. De vorige keer was het rond 10:00uur.
Bedankt voor het laten weten inderdaad. Verklaard trouwens ook waarom nu de pagina van alleen de PS5 discs bij intertoys niet meer beschikbaar is en de digitale nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Teocyn
Ihaznobrain schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:17:
[...]

Lekker handig 8)7

Maar fijn dat je in ieder geval iets meer duidelijkheid hebt gekregen, geeft mij ook weer een beetje rust haha. Nu nog verder wachten, maar zoals eerder gezegd, hopelijk deze week nog!
robbertg91 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:42:
[...]

Ik ga nergens meer van uit! Ik hoop op morgen, maar heb er een hard hoofd in..

Duurt toch helaas langer als gedacht (en gehoopt)
Is inderdaad jammer, maar hopelijk komt hij deze week nog! Als ik het bekijk hoe ik er eerder tegen aan keek en hoopte dat ik hem tegen april zou hebben lijkt het nu beter te gaan dan ik had gehoopt. Maar het is vervelend om een Track & Trace al te hebben om vervolgens elke dag te zien dat die nog niet verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
[...]

[Afbeelding]
Ja dat had ik ook. Alhoewel het er anders uit zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Ups pretendeert nu morgen te komen, hopelijk sorteren ze dan nu wel goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Warduss
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 12-10 09:29
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TQ7AEqoAfHNBM9aya55r2AnSTYU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lKzp4N37S6HY9pTX6XAssEpv.png?f=fotoalbum_large

Ik ga zo achter een dhl wagen aanrennen denk ik...
*adresgegevens kloppen gewoon, nog gechecked bij DHL net

[ Voor 6% gewijzigd door Warduss op 03-02-2021 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PK-1990
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06-2023
Wizzu schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:01:
[...]

Bedankt voor het laten weten inderdaad. Verklaard trouwens ook waarom nu de pagina van alleen de PS5 discs bij intertoys niet meer beschikbaar is en de digitale nog wel.
Ik begrijp jouw logica niet. Hij schrijft dat er 1000 stuk discs binnen zijn bij Intertoys. Waarom zou dat dan verklaren waarom de digital versie nog wel op de website staan maar de disc versie niet? Zou dan toch andersom moeten zijn (er vanuitgaande dat ze geen digitale versie hebben) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicky440
  • Laatst online: 12-04-2021
Smithhy schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:20:
Vanochtend gebeld door Mediamarkt Hengelo dat ze deze week een levering verwachten en dat mijn ps5 hier bij zit. Ze denken hem eind deze week te kunnen leveren.
Waneer had u hem gepreoderd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 11:38
Zullen niet in normale verkoop komen er zijn nog genoeg gereserveerde plekken die voor gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wizzu
PK-1990 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:17:
[...]

Ik begrijp jouw logica niet. Hij schrijft dat er 1000 stuk discs binnen zijn bij Intertoys. Waarom zou dat dan verklaren waarom de digital versie nog wel op de website staan maar de disc versie niet? Zou dan toch andersom moeten zijn (er vanuitgaande dat ze geen digitale versie hebben) :?
Soms updaten ze de productwebsite voordat ze een product opnieuw aanbieden op de webshop. In dit geval verwijderen ze het kort vooraf

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• brickvansteen
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 10:46
Heren,

Had de hoop bijna gevestigd op een scalper maar sinds maandag de telegram groep gejoined dankzij dit topic. Gister gelijk geopend bij de pop-up van telegram en zit nu heerlijk op mijn gloednieuwe ps5 te spelen.

Bedankt!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
It has arrived! *O*

Nogmaals bedankt iedereen voor de Telegram bot en alle hulpvolle updates en informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Warduss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:11:
[Afbeelding]

Wat is dat enorm balen zeg. Want komt dit nog goed of moet je dan weer opnieuw hunten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Nicky440 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:29:
[...]

Waneer had u hem gepreoderd ?
17 september

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
Teocyn schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:02:
[...]

Lekker handig 8)7

Maar fijn dat je in ieder geval iets meer duidelijkheid hebt gekregen, geeft mij ook weer een beetje rust haha. Nu nog verder wachten, maar zoals eerder gezegd, hopelijk deze week nog!

[...]

Is inderdaad jammer, maar hopelijk komt hij deze week nog! Als ik het bekijk hoe ik er eerder tegen aan keek en hoopte dat ik hem tegen april zou hebben lijkt het nu beter te gaan dan ik had gehoopt. Maar het is vervelend om een Track & Trace al te hebben om vervolgens elke dag te zien dat die nog niet verstuurd is.
PostNL info lijkt te kloppen, zit beweging in de T&T _/-\o_

Nu geduldig wachten op het busje morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Zeydoun
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 07-07-2023
Warduss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:11:
[Afbeelding]

Ik ben geen fan van DHL vooral niet waar ik woon. Dit is mij overkomen met een andere bestelling, bleek dat het beschadigd was en retour ging en niet verkeerd adres. Heeft 3 weken geduurd voordat het bij afzender binnen was.

Mijn bestelling uit UK wordt dinsdag bezorgd door postnl.

Bestelling uit DE is bij DHL aangemeld en is gepland voor vrijdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:09
Mijn DE bestelling van afgelopen week is ook binnen :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warduss
Na verder contact met DHL is er mij verteld dat het pakket sowieso terug gaat naar Duitsland tenzij Amazon aangeeft dat het bezorgd moet worden op het aangegeven adres. Als DHL eenmaal "verkeerd adres" of "niet kunnen bezorgen" heeft aangegeven gaat het pakket terug naar Amazon, ook al maken zij zelf de fout en geef ik aan dat ze die moeten corrigeren. |:(

[ Voor 11% gewijzigd door Warduss op 03-02-2021 19:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timpie81
Warduss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:19:
Na verder contact met DHL is er mij verteld dat het pakket sowieso terug gaat naar Duitsland tenzij Amazon aangeeft dat het bezorgd moet worden op het aangegeven adres. Als DHL eenmaal "verkeerd adres" of "niet kunnen bezorgen" heeft aangegeven gaat het pakket terug naar Amazon, ook al maken zij zelf de fout en geef ik aan dat ze die moeten corrigeren. |:(
Heeft mijn zwager gehad helaas met een Xbox uit Italië via Amazon. Ook met DHL. Wel netjes geld terug gehad van Amazon maar helaas toen opnieuw moeten proberen te bestellen. Hopelijk loopt het bij jou beter af en sturen ze hem opnieuw toe of corrigeren ze het nog voor die weer richting Amazon gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Warduss
timpie81 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:29:
[...]

Heeft mijn zwager gehad helaas met een Xbox uit Italië via Amazon. Ook met DHL. Wel netjes geld terug gehad van Amazon maar helaas toen opnieuw moeten proberen te bestellen. Hopelijk loopt het bij jou beter af en sturen ze hem opnieuw toe of corrigeren ze het nog voor die weer richting Amazon gaat.
Ik heb het geluk dat ik ook een bestelling heb kunnen doen bij Amazon UK, dus krijg sowieso (tenzij PostNL het ook verkloot, hou alle vingers en tenen gekruisd) een PS5 binnen. Maar moet nu mijn collega gaan teleurstellen als die niet aankomt, hij was zó blij. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Warduss schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:32:
[...]

Ik heb het geluk dat ik ook een bestelling heb kunnen doen bij Amazon UK, dus krijg sowieso (tenzij PostNL het ook verkloot, hou alle vingers en tenen gekruisd) een PS5 binnen. Maar moet nu mijn collega gaan teleurstellen als die niet aankomt, hij was zó blij. :(
Dat is zeker slim geweest daar ook te bestellen. Dat zal wel goedkomen, kans dat het twee keer mis gaat is wel erg klein. UK zal nu toch wel eens binnen moeten komen als ik de berichten hier volg is die al een tijd onderweg. Nog even geduld en dan genieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• empoirky
I can confirm UK order is supposed to arrive tomorrow for me (in Belgium) at least according to bpost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
empoirky schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 19:35:
I can confirm UK order is supposed to arrive tomorrow for me (in Belgium) at least according to bpost.
Mine is still in Mouscron 😂

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9AUr1gauBGFRx_4ypPbwaX9xkmo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4wWOqHMWTyz7NHdW7cLTTzAi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Zojuist de PS5 binnengekregen van amazon.de drop gisteren. Dus ik ga er vandoor. Vooral bedankt voor de telegram!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stan43nl
  • Laatst online: 11:53
Ook die van mij is ondertussen aangesloten en is nu aan het updaten.

Voor de makers van de Telegram Bot; Ontzettend bedankt, zonder jullie was mij dit nooit gelukt! _/-\o_

Ik blijf dit forum in de gaten houden voor een collega.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• empoirky
I think it’s normal - mine was dispatched a couple of days earlier - on Saturday. Fingers crossed that tomorrow it finishes clearance for you as well.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Yes, zojuist mijn Amazon DE PS5 ontvangen! _/-\o_ Ik ga hem straks aansluiten. :>

En daarmee ga ik deze thread ook verlaten maar niet zonder jullie te vermelden dat ik een ontzettend leuke tijd met jullie heb meegemaakt. Trots dat ik met jullie samen dit moment heb gedeeld in de strijd om (soms) zo’n (klote) PS5 te bemachtigen. O-) Dit gevoel ga je jaren vasthouden en de anekdotes zullen met de PS6 terugkeren. Weet je nog toen... _O- Dus daarom, ik zie jullie wel weer op het forum bij de aankondiging van PS5 Pro wanneer het hele circus weer helemaal van vooraf aan begint. :+ ;w

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 12-10 09:37
Nutral schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 20:06:
Zojuist de PS5 binnengekregen van amazon.de drop gisteren. Dus ik ga er vandoor. Vooral bedankt voor de telegram!
Ja hier ook met DHL. Best wel snel voor Amazon.de. Zo te zien worden ze nog steeds met de firmware van November gefabriceerd (meest recente is van December).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Hier ook via de Telegram bot de PS5 van de Amazon drop van gisteren ontvangen. Ben er onwijs blij mee.
Dankjewel aan de maker van deze bot _/-\o_

Nu zoek ik alleen nog een dualsense oplaadstation en daar was hier ook een bot voor, maar die werkt niet meer. Weet iemand hier nog een andere bot voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Lucien_K94 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 11:35:
Ik heb een bevestiging van 09:04 en hij staat nog op Verzending wordt voorbereid
Ben nieuwsgierig, nog steeds?
Heb dit al binnen een 1,5 dag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cilly64
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Net Pulse 3D besteld bij Gamemania. Is nog bestelbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Zeydoun
  • Laatst online: 07-07-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vqvtma5KeOIG-DqHU6m70sDS2Ow=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/meEHk2aXAEjrOg3VGLWAlB0G.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VJJ468mPqJmldPffFMwbceylwkM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZG8arNqXgiFEGzzF6HGnY652.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucien_K94
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 27-01 10:24
JD88 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:15:
[...]

Ben nieuwsgierig, nog steeds?
Heb dit al binnen een 1,5 dag...
Ja er is nog niets aan de status veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warduss
Nog geprobeerd via Amazon, maar helaas:

"Regarding your order *********, first of all I want to apologize you for this inconvenience.

From time to time, it can happen that the label is damaged, scratched and it can not be scanned properly .

I can see that the item is returning back to us, and you will receive the full refund .

I am not able to issue a replacement since the item is currently not in stock, but I can offer you a price match if the price changes."

Nu maar wachten op de zending uit de UK en helaas morgen m'n collega teleurstellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 16:20

Vuvuzela

My spire is forming

Jammer dat die site al plat ligt als er 10 bezoekers zijn.. K*t robot

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:33
Ach, ook ik heb besteld bij amazon.de, kreeg keurig een mail dat deze vrijdag geleverd zou worden,
Status is nu: levering onbekend.

Blijkbaar komt deze dus gewoon niet. (zal wel wachten worden op de volgende levering)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Lucien_K94 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 21:28:
[...]

Ja er is nog niets aan de status veranderd.
Dan ben ik eens benieuwd.....

Hebben meerdere dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Erik__
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:32
Yupz, hier ook :X

Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII

Pagina: 1 ... 391 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord