Ik woon in de grote stad Utrecht en mijn bestelling is ook nog niet verzonden, dus dat zegt allemaal vrij weinig volgens mij.Stan43nl schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:27:
[...]
Zou het, omdat ik ergens in een hutje op heide in Drenthe woon, ook kunnen dat mijn "vervoersopdracht" nog niet is "opgekocht" door een koeriersbedrijf dat ik nog geen T&T heb? Aangezien bij Amazon koeriersbedrijfen moeten bieden op de opdrachten? Ik kan me namelijk voorstellen dat de opdrachten naar de steden eerder "verkocht" zijn dan de opdrachten naar dit godvergeten oord...
Of zeg ik nu iets geks?
Als je via iDeal hebt weten te betalen verwacht ik dat het goed komt, al zal je misschien een dagje langer moeten wachten.gerrit1991 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 14:13:
[...]
Ik had hetzelfde met de rabo. Echter had hij de order wel verwerkt alleen gaf hij een fout dat ik de betaalwijze aan moest passen. Vervolgens nog via iDeal weten te betalen maar ik vrees dat hij eruit gegooid gaat worden bij mij. De bestelling staat alleen nog wel op 'vrijdag binnen' dus ik blijf maar hopen..
Ik had met de UK ook CC problemen en heb dat drie dagen later met Gift cards rechtgetrokken. Bij mij is hij 5 dagen later dan de eerste leveringen alsnog (vandaag!) verstuurd.
Amazon vertelde mij dat je eerste order als reservering op een specifiek item geldt en heb je vijf dagen om je betaling te regelen (zie ook hun mail als het misgaat met je CC). Ik vond het ook spannend en had er net als jij een hard hoofd in, maar het lijkt er op dat het verhaal helemaal klopt. Je zal hooguit nu onderin de lijst hangen dus wordt er iets later verscheept (al zal je zeker niet de laatste zijn als je vandaag eht al hebt rechtgetrokken).
Hoezo altijd maar weer die drama dat je bestelling niet binnen 2 minuten wordt opgevolgd door een T&T?
Log eens in op je account. Staat er nog altijd "vrijdag 5 februari" als bezorgdatum? Ga dan eens naar het besteloverzicht van je order. Waarschijnlijk staat ie daar al op de status "Wordt nu verzonden" en heb je hem dus gewoon deze week. 
/f/image/OcFqTnA5LqyfmB5s7MR7SARc.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/OcFqTnA5LqyfmB5s7MR7SARc.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mhseRybtYT2SwnAAFnDfrPoe.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 57% gewijzigd door Paprika op 02-02-2021 16:55 ]
Ik kan uit eigen ervaring en veel geluk vertellen dat alle 3 mijn Amazon-orders van vorig jaar op de geschatte leverdatum of eerder zijn geleverd. Het is gewoon geduld hebben, en niks om je druk om te maken.Paprika schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:46:
Hoezo altijd maar weer die drama dat je bestelling niet binnen 2 minuten wordt opgevolgd door een T&T?Log eens in op je account. Staat er nog altijd "vrijdag 5 februari" als bezorgdatum? Ga dan eens naar het besteloverzicht van je order. Waarschijnlijk staat ie daar al op de status "Wordt nu verzonden" en heb je hem dus gewoon deze week.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nog betreft al dat rare inklaren vanuit de UK: Dat is allemaal administratief, je Console wordt echt niet continue heen en weer gesjeesd door de tunnel.
Maar nu snap je wel meteen waarom NEXIT zo'n onzalig idee is. Dit is voor consumenten vervelend, maar voor bedrijven is dit afgrijselijk en als je bederfelijke waar verscheept sta je al met 386-0 achter tov leverancier uit EU landen.
Maar nu snap je wel meteen waarom NEXIT zo'n onzalig idee is. Dit is voor consumenten vervelend, maar voor bedrijven is dit afgrijselijk en als je bederfelijke waar verscheept sta je al met 386-0 achter tov leverancier uit EU landen.

Mijn bestelling staat nu op Amazon aangegeven als Verzonden. 
Nog geen T&T mail ontvangen, maar dat zal spoedig wel volgen.
Maar in Belgie zit die wel vast tot alle inklaring is geregeld toch? Die kan daar dus 24 uur stilliggen?roffeltjes schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:14:
Nog betreft al dat rare inklaren vanuit de UK: Dat is allemaal administratief, je Console wordt echt niet continue heen en weer gesjeesd door de tunnel.![]()
Gisteren contact gehad met Amazon DE en ze gaven aan dat ik een nieuwe PS5 ontvang ipv een gebruikte Amazon Warehouse deal bij een nieuwe restock.
Zojuist contact gehad omdat dus de nieuwe restock niks had gedaan met m'n order, en ze gaven aan dat het niet mogelijk is en een interne onderzoek is gestart naar waarom diegene dat heeft gezegd.
Zojuist contact gehad omdat dus de nieuwe restock niks had gedaan met m'n order, en ze gaven aan dat het niet mogelijk is en een interne onderzoek is gestart naar waarom diegene dat heeft gezegd.

Hoi! Sorry als dit al een paar keer gevraagd is, maar ik ben nog niet heel erg thuis in bestellen via Amazon (Duitsland).
Ik heb dus gistermiddag ook via een telegramgroep op Amazon.de geprobeerd om een tweedehands PS5 te bestellen, inclusief een betaling via iDeal die ook is afgeschreven. Ik las dat er best veel mensen waren die het gelukt was.
Als ik nu op mijn bestelling kijk zie ik dit:
/f/image/ct69Q0YEb6hTcQwp05MzTjp7.png?f=fotoalbum_large)
Ik lees nu allemaal berichten van mensen die vanochtend een bestelling hebben geplaatst en die deze week al iets geleverd krijgen. Was mijn bestelling dan toch te laat en gaat Amazon dit uiteindelijk nog annuleren, of blijft dit nu hangen tot er een nieuwe lading tweedehands PS5's komt?
Ik weet niet hoe ik dit bij Amazon.de moet checken, mijn Duits is niet bepaald fantastisch
Ik heb dus gistermiddag ook via een telegramgroep op Amazon.de geprobeerd om een tweedehands PS5 te bestellen, inclusief een betaling via iDeal die ook is afgeschreven. Ik las dat er best veel mensen waren die het gelukt was.
/f/image/ct69Q0YEb6hTcQwp05MzTjp7.png?f=fotoalbum_large)
Ik lees nu allemaal berichten van mensen die vanochtend een bestelling hebben geplaatst en die deze week al iets geleverd krijgen. Was mijn bestelling dan toch te laat en gaat Amazon dit uiteindelijk nog annuleren, of blijft dit nu hangen tot er een nieuwe lading tweedehands PS5's komt?
Ik weet niet hoe ik dit bij Amazon.de moet checken, mijn Duits is niet bepaald fantastisch
Dan zal je moeten wachten tot er een volgende levering komt of je kan het annuleren.Menkoro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:39:
Hoi! Sorry als dit al een paar keer gevraagd is, maar ik ben nog niet heel erg thuis in bestellen via Amazon (Duitsland).
[Afbeelding]
Als je voor een tweedehands betaald hebt zul je inderdaad moeten wachten tot er weer een is. Er is geen enkele reden voor Amazon om mensen een nieuwe te sturen als ze die allemaal direct voor de volle prijs kunnen verkopen
Sowieso waren en maar 3 tweedehands en zijn er alleen hier op Tweakers volgens mij al 10 gekocht.
Mijn order van vanochtend is bij UPS en zou morgen rond de middag bezorgt worden, lijkt er op dat het eindelijk gaat gebeuren als hij niet kwijt raakt...
Sowieso waren en maar 3 tweedehands en zijn er alleen hier op Tweakers volgens mij al 10 gekocht.
Mijn order van vanochtend is bij UPS en zou morgen rond de middag bezorgt worden, lijkt er op dat het eindelijk gaat gebeuren als hij niet kwijt raakt...
[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 02-02-2021 17:54 ]
Prijsverschil was ongeveer een euro of 10 en dat hoefde niet betaald te worden volgens de medewerker waarmee ik sprak maar vandaag kreeg ik te horen dat het niet mocht.LOTG schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:53:
Als je voor een tweedehands betaald hebt zul je inderdaad moeten wachten tot er weer een is. Er is geen enkele reden voor Amazon om mensen een nieuwe te sturen als ze die allemaal direct voor de volle prijs kunnen verkopen
Same problem. Zelfs deze mail terug gekregen van Amazon.de, echt een gekke situatie. Ik moet dus maar een nieuwe account aanmaken of een ander vragen er 1 voor mij te bestellen omdat hun systeem niet werkt?thcshadow schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 13:21:
Proficiat aan allen die er 1 hebben kunnen bemachtigen!!
Ik heb zelf al een PS5, warehouse dealtje maar wou er nog 1 bestellen voor mijn collega op het werk.
Was er enkele seconden na de drop al bij, kon in winkelwagen plaatsen en bestellen maar ik kreeg toen de melding bij bestellen dat dit artikel gelimiteerd is tot 1 per persoon en ik die al besteld had op 25 december.
Dus opnieuw kopen zit er blijkbaar niet in..Nog iemand iets gelijkaardig meegemaakt?
Greetings from Amazon.de!
I completely understand your concerns and I understand that you would like to acquire PlayStation 5 as soon as possible.
I can see that, as you have mentioned, order X-X-X that was placed with Amazon Warehouse has been cancelled.
However, please note that there is a limit on how many PlayStation 5 consoles can be purchased from one account and even though this order has been cancelled, it is still recognized by system as one order for this item.
Therefore, I would kindly recommend you to either order again from another account or ask someone to make a purchase for you.
I apologize for any inconvenience caused due to this situation.
[ Voor 4% gewijzigd door Moracin op 02-02-2021 18:02 ]
Verwijderd
Verzendbevestiging gehad van de bestelling van vanochtend. Wordt via DHL geleverd. Levering aankomende donderdag.
Ook mijn bestelling staat nu op verzonden, levering donderdag. Nog geen T&T, maar die zal spoedig volgen.Devil N schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:29:
Mijn bestelling staat nu op Amazon aangegeven als Verzonden.
Edit: Ook via DHL
De mijne (besteld vanmorgen) is om 17:00 verstuurd via DHL. Komt donderdag aan.ditani360 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 16:09:
[...]
precies dit, we gaan het zien allemaal...maar nu wil ik 'm ook gewoon in de kamer hebben staan
Sommige zijn ook met UPS verstuurd hoorde ik.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Exact hetzelfde hier. Het duurde even voordat de T&T info beschikbaar kwam en de mail verstuurd werd, maar alles lijkt nu in orde voor bezorging op donderdag.Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 18:01:
Verzendbevestiging gehad van de bestelling van vanochtend. Wordt via DHL geleverd. Levering aankomende donderdag.
Hier voorlopig nog niets.
Staat al de hele dag op verzending wordt voorbereid met geschatte leverdatum vrijdag.
Had wel na bevestiging direct een mailtje om betaalwijze aan te passen.
Direct Oude visa vervangen door de nieuwe en staat toch goed nu bij mijn bestelling.
Zal dus nog even geduld moeten hebben.
Maar als ge dan veel mensen hier ziet reageren dat ze track n trace hebben gekregen dan begin ik lichtjes te panikeren 😂.
Staat al de hele dag op verzending wordt voorbereid met geschatte leverdatum vrijdag.
Had wel na bevestiging direct een mailtje om betaalwijze aan te passen.
Direct Oude visa vervangen door de nieuwe en staat toch goed nu bij mijn bestelling.
Zal dus nog even geduld moeten hebben.
Maar als ge dan veel mensen hier ziet reageren dat ze track n trace hebben gekregen dan begin ik lichtjes te panikeren 😂.
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Hier nu ook tijdsframe van UPS.
Vastgestelde aflevering
Woensdag 03/02/2021
Geschat tijdstip
10:45 - 14:45
Ligt nu in Herne-Boernig, Germany.
Update
02/02/2021 - 16:29
Vastgestelde aflevering
Woensdag 03/02/2021
Geschat tijdstip
10:45 - 14:45
Ligt nu in Herne-Boernig, Germany.
Update
02/02/2021 - 16:29
Tjiens raar, ook besteld om 9,04 mail ontvangen van AMAZON maar nog levering op vrijdag. geen traceercode ontvangen.
SPiET
Mijn bestelling van 09:03 staat ook nog op voorbereiden voor verzenden. Denk niet dat we ons druk hoeven te maken. Als je donderdagochtend nog geen vooruitgang ziet is het wat anders. Voor nu just wait and see.
Ik werd net even heel enthousiast omdat ik dacht dat mijn ps5 inmiddels in tilburg was, maar dat was dus de customs clearance van tilbury, haha

En hier ook onderweg met DHL.... 
Order van 09:03
Order van 09:03
[ Voor 19% gewijzigd door ditani360 op 02-02-2021 19:38 ]
Genieten & genieten
Zijn de drops voor nu weer geweest of volgt er nog een verwachte drop?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
*knip* laat het sturen maar aan de mods over...
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 02-02-2021 21:20 ]
9:03 bevestiging gehad en wordt vrijdag bezorgd met DHL. En de geruchten gaan dat er morgen weer drop is bij de AH.
Wat ben jij grappig...TacoTaco schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 20:00:
9:03 bevestiging gehad en wordt vrijdag bezorgd met DHL. En de geruchten gaan dat er morgen weer drop is bij de AH.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Hier nog steeds niks.. tikt net eerste streepje aan bij tracking. Wel een order van 09:03 dus komt vast goed maar de reacties van hij is verzonden en heb tt zijn wel een beetje ontmoedigend haha. Maar niet meer dan terecht natuurlijk!
- Telegram melding: 9:01
- Bestelbevestiging mail: 9:04 Betaald met CC - Rabo - Handmatig verifieren in de Rabo app
- Verzendbevestiging mail: 17:37 - DHL
- Zendingsgegevens ontvangen bij DHL - 17:42
- Pakket aangekomen bij Amazon Faciliteit 20:19 - Dormagen, Cologne, DE
- Mail DHL - 3 feb 6:29 - vanavond bezorgd
Update 3-2:
Wederom vervroegd van donderdag naar woensdag.
[ Voor 24% gewijzigd door Beyond op 03-02-2021 06:53 ]
Al het goeie.......
Bestelbevestiging mail: 9:03, betaald met CC - ABN
Nog geen verzendbevestiging, wel een verwachte levering van aanstaande vrijdag.
Komt vast goed, heb dat eigenlijk wel vaker met Amazon dat er pas later verzonden wordt en het dan alsnog op tijd is.
Zo lang de verwachte datum niet wijzigt niks om je druk over te maken.
Ik sta al 1,5 maand 4e op de lijst bij de lokale Intertoys. Heb ik toch meer vertrouwen in deze bestelling 😜
Nog geen verzendbevestiging, wel een verwachte levering van aanstaande vrijdag.
Komt vast goed, heb dat eigenlijk wel vaker met Amazon dat er pas later verzonden wordt en het dan alsnog op tijd is.
Zo lang de verwachte datum niet wijzigt niks om je druk over te maken.
Ik sta al 1,5 maand 4e op de lijst bij de lokale Intertoys. Heb ik toch meer vertrouwen in deze bestelling 😜
[ Voor 14% gewijzigd door greenlizzard op 02-02-2021 21:20 ]
Ik heb besteltijd op 09:04 en halfuur geleden verzonden status gekregen en een track en tracé via DHL
Zijn er hier al mensen die Amazon UK hebben besteld en die al door de douane zijn?
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE 10:18 AM 1February
dit duurt nog wel langer als gedacht.

Hier hetzelfdeBlackPink schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:23:
Zijn er hier al mensen die Amazon UK hebben besteld en die al door de douane zijn?
Same, starting to get tired of this already...BlackPink schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:23:
25 jan bij amazon uk besteld die is 13:24 door custom clearance alleen nog geen T&T.
Vanochtend een tweede kunnen bestellen via .de en die verscheen rond 18:00 in mijn postnl app, wordt donderdag bezorgd. Wel raar dat het op amazon nog niet als verzonden aangegeven is.
Uk zal waarschijnlijk later aankomen, die gaat naar mijn zwager.
Vanochtend een tweede kunnen bestellen via .de en die verscheen rond 18:00 in mijn postnl app, wordt donderdag bezorgd. Wel raar dat het op amazon nog niet als verzonden aangegeven is.
Uk zal waarschijnlijk later aankomen, die gaat naar mijn zwager.
Hmm dat is heel raar? Misschien verklaart dat waarom er bij sommigen nog niet staat dat die verzonden is, dat de website gewoon achterloopt?1Zeydoun schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:41:
Bij mij nog niks....zie het morgen wel. Zit nu meer op mijn Ikea bestelling te wachten.....als die ooit binnen komt
Hop,hop,hop!
Bij mij is het bij beide dat de status op de website of app achterloopt. Maar als ik de berichten lees is het zeker niet bij iedereen het geval.JipGemser schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:42:
[...]
Hmm dat is heel raar? Misschien verklaart dat waarom er bij sommigen nog niet staat dat die verzonden is, dat de website gewoon achterloopt?
Jeff Bezos just resigned, guys 🤓 I bet this has something to do with PS5 orders

Hier precies zelfde idd.. komt dus goed hahaJipGemser schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 22:46:
Mijn status is zojuist van "Verzending wordt voorbereid" naar "Wordt nu verzonden" gegaan. Er zit dus een kleine beweging in.
Via Servicedesk kun je je laten bellen, gaat via +44 nummer maar je krijgt NL medewerker aan de lijn. Echt supergoed geregeld. Niets aannemen, gewoon vragen!Menkoro schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 17:39:
[Afbeelding]
Net een mail binnen van DHL dat ze vanavond voor de deur staan. Dat zou wel echt lekker snel zijn.
Gisteravond nadat ik was gaan slapen hebben ze m'n ps5 de deur uit gedaan blijkbaar. Deze week eindelijk een PS5!
Hier ook een mail ontvangen dat ze vanavond voor de deur staan met de .de bestelling van gisteren.

PS5 disc ineens niet meer op Intertoys zichtbaar, toch een drop straks?
:fill(white):strip_exif()/f/image/XqJXykarxHE8Uw8kKhjLy75h.png?f=user_large)
Hier ook...dat zou wel echt fantastisch zijn
Genieten & genieten
Dat is snelditani360 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 06:46:
[Afbeelding]
Hier staat hij sinds gister avond op 'SHIPMENT DATA RECEIVED BY DHL,.
Wanneer was hij bij jou aangekomen op het depot in Duitland?
Ben benieuwd.
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike84- op 03-02-2021 07:07 ]
Hier ook! .de bestelling van gister en word vandaag bezorgd tussen 10:15 14:15 UPSditani360 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 06:46:
[Afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Mijn Duitse model is net ook verstuurd. Het UK model gaat naar mijn zwager.
Ik doe verder niet meer mee met de race, maar ik heb wel weer een collega geholpen met Telegram en fcksclprs
Maakt verder niet uit, als je ziet dat er maar 11k mensen meedoen met de PSX-Sense bot kan het niet anders dan dat iedereen die deze route pakt nog in Q1 klaar gaat zijn. Uiteraard zijn er buitenlandse bots, maar de claim dat dit de snelste bot is lijkt me heel plausibel gezien het succes. Als je online bent en de website gaat niet dood is het echt wel raak.
Nogmaals, @MelvinW heeft bijzonder goed werk verricht.
Ik doe verder niet meer mee met de race, maar ik heb wel weer een collega geholpen met Telegram en fcksclprs
Maakt verder niet uit, als je ziet dat er maar 11k mensen meedoen met de PSX-Sense bot kan het niet anders dan dat iedereen die deze route pakt nog in Q1 klaar gaat zijn. Uiteraard zijn er buitenlandse bots, maar de claim dat dit de snelste bot is lijkt me heel plausibel gezien het succes. Als je online bent en de website gaat niet dood is het echt wel raak.
Nogmaals, @MelvinW heeft bijzonder goed werk verricht.
PS5 van Amazon DE wordt vanavond verwacht
. Gisteren om 09.04 bestelbevestiging ontvangen.
Dat is balen, heddesheim lijkt me duitsland. Als ik op maps kijk is die dan ook echt de verkeerde kant op gegaan.LOTG schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:34:
Neeeeee
Zou vanmiddag komen, nu helemaal geen indicatie meer....
[Afbeelding]
Gisteren besteld om 9uur, vandaag geleverd. Toppers.
En ook hier komt de bestelling bij Amazon 🇩🇪 vanavond binnen. Gisteren besteld en bevestigd in de mail om 09.04.
Hier staat nu wel : wordt nu verzonden en nog steeds vrijdag.
Wel leuk dat er bij velen al vandaag geleverd wordt 👍🏻
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Hier ook! Zelfde besteltijd en soms zelfs eerder dan sommige mensen die hem vandaag krijgen.Snakefoodjah schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:44:
Hier staat nu wel : wordt nu verzonden en nog steeds vrijdag.
Wel de DHL t&t ontvangen. Tracking id op de Amazon site kan je met je postcode gewoon invullen bij de DHL t&t op de website. Daar staat dat de levering is aangekondigd maar product nog niet is ontvangen. Maar dan krijg ik wel meteen notificaties via DHL
Zijn er Belgen die al een t&t gekregen hebben van bpost?
Ik heb een barcode gekregen, als ik ze opzoek bij bpost: “ongeldige barcode”
Ik heb er weinig vertrouwen in, elke keer ik dit voorheb wordt het pakket gewoon niet geleverd...
Ik heb er weinig vertrouwen in, elke keer ik dit voorheb wordt het pakket gewoon niet geleverd...
Ook hier staat DHL vanavond voor de deur met de bestelling van gisteren!
Als alle bestellingen geleverd zijn van.. De en uk dan gaat het hier nog stil worden haha. Speel al een weekje op de bol ps5 en is echt genieten. In combi met een lgxc tv is toch wel echt waardig next gen hoor. Als tip: heb een seagate ps4 2tb harddisk gekocht. Na het installeren van Black ops, warzone, demon souls was de hdd al nagenoeg vol

Kan de naam van dit topic niet beter veranderd worden in: "Vertel hier wat de status van mijn ps5 order bij Amazon is"?
Mijn Amazon DE wordt vandaag met de DHL geleverd. Mijn Amazon UK bevindt zich nu in Frankrijk.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Onderwerp past prima in dit topic. Mijne komt ook vanavondArx schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:24:
Mijn Amazon DE wordt vandaag met de DHL geleverd. Mijn Amazon UK bevindt zich nu in Frankrijk.
Echt joh zo snel? Dat wordt dan even wennen want ik heb nu de PS4 Pro 1TB dus geen zorgen qua ruimte. Maar als de PS5 al vol zit met 3 games.... Komen ze straks met een “nieuwe” PS5 met grotere hdd...cropolite schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:20:
Als alle bestellingen geleverd zijn van.. De en uk dan gaat het hier nog stil worden haha. Speel al een weekje op de bol ps5 en is echt genieten. In combi met een lgxc tv is toch wel echt waardig next gen hoor. Als tip: heb een seagate ps4 2tb harddisk gekocht. Na het installeren van Black ops, warzone, demon souls was de hdd al nagenoeg vol

Ik kreeg jammer genoeg pas vanochtend bericht dat mij ps5 was pas verzonden. (Gisteren amazon.de besteld)
Het werd steeds spannender of die niet geannuleerd werd
Het werd steeds spannender of die niet geannuleerd werd
Ik heb zelf nog geen track n trace code gekregen.Dealer schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:07:
Wordt nu verzonden staat er….
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Yep, zijn wel echt grote games dit hé. En die externe hdd's kosten ook niet meer de wereld.botwood schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:26:
[...]
Echt joh zo snel? Dat wordt dan even wennen want ik heb nu de PS4 Pro 1TB dus geen zorgen qua ruimte. Maar als de PS5 al vol zit met 3 games.... Komen ze straks met een “nieuwe” PS5 met grotere hdd...
Ik ben nu wel echt de besteller van de vriendengroep geworden voor de ps5. Door al m'n tijdsinvestering hier, op telegram en Twitter haha. Disclaimer: verdien er niets mee.
Je gaat een t&t krijgen soon, vraag mij af of je ze kan gebruiken op de website of bpost app wanneer je ze hebtSnakefoodjah schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:35:
[...]
Ik heb zelf nog track n trace code gekregen.
Wordt nu verzonden staat er….
Hier zelfde haha maar dan voor de familie.. UK order naar mn neefje en de DE naar mn neefje voor andere kant... dus wanneer die beide binnen zijn neem ik afscheid van dit forumcropolite schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:39:
[...]
Yep, zijn wel echt grote games dit hé. En die externe hdd's kosten ook niet meer de wereld.
Ik ben nu wel echt de besteller van de vriendengroep geworden voor de ps5. Door al m'n tijdsinvestering hier, op telegram en Twitter haha. Disclaimer: verdien er niets mee.
Hier ook vanmorgen eindelijk verzendbevestiging gehad, verzonden met DHL en krijg het vooralsnog op vrijdag.
gisteren besteld, ze zeiden dat hij vrijdag/donderdag zou komen.
Gisteravond was hij wel verstuurd, en net bericht gehad van DHL dat hij vanavond afgeleverd word
Gisteravond was hij wel verstuurd, en net bericht gehad van DHL dat hij vanavond afgeleverd word
Yep same na beiden leveringen. Voelde me gisteren die man van de postcodeloterij toen ik m'n maat belde over de verzending van de DeAmazon ps5.ivokenevil schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:56:
[...]
Hier zelfde haha maar dan voor de familie.. UK order naar mn neefje en de DE naar mn neefje voor andere kant... dus wanneer die beide binnen zijn neem ik afscheid van dit forum
Had gisteren om 09:03 bevestiging ontvangen maar ik krijg hem vrijdag pas 
TV Discussie is offtopic
TV Discussie is offtopic
[ Voor 38% gewijzigd door BM op 03-02-2021 09:53 ]
-Mike84- schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 07:05:
[...]
Dat is snel
Hier staat hij sinds gister avond op 'SHIPMENT DATA RECEIVED BY DHL,.
Wanneer was hij bij jou aangekomen op het depot in Duitland?
Ben benieuwd.
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZFtL6JGdXvO7nFsv4puevPrk.png?f=user_large)
Genieten & genieten
De verwachte leverdatum van de bestelling was vrijdag en het is nu al woensdag. Dus je maakt je terecht zorgen. Ik denk dat je beter je bestelling kan annuleren, zal je een hoop stress besparen.EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Meer mensen bij wie de status van de bestelling van gisteren nog ongewijzigd is? Gezien de berichten van alle andere maak ik mij nu toch ernstig zorgen
Geen zorgen. Mijn bestelling van gisteren om 0904 uur is ook pas vanochtend om 0636 uur verzonden.EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Meer mensen bij wie de status van de bestelling van gisteren nog ongewijzigd is? Gezien de berichten van alle andere maak ik mij nu toch ernstig zorgen
Geef het even de tijd.
haha, point takenxminator schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:29:
[...]
De verwachte leverdatum van de bestelling was vrijdag en het is nu al woensdag. Dus je maakt je terecht zorgen. Ik denk dat je beter je bestelling kan annuleren, zal je een hoop stress besparen.
Ik liep gistermiddag ook al flink te stressen en te twijfelen omdat sommige mensen hun verzendbevestiging hadden gekregen en ik nog niet. Uiteindelijk kwam dat allemaal vanzelf goed. Je moet niet te veel proberen om Amazon's logistieke proces te begrijpen met logische redenatie, want met logica heeft het weinig te maken.EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]

EricHens heeft wel terecht een andere status in zijn bestelling, maar hoezo zat jij nou flink te stressen?Devil N schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:31:
[...]
Ik liep gistermiddag ook al flink te stressen en te twijfelen omdat sommige mensen hun verzendbevestiging hadden gekregen en ik nog niet. Uiteindelijk kwam dat allemaal vanzelf goed. Je moet niet te veel proberen om Amazon's logistieke proces te begrijpen met logische redenatie, want met logica heeft het weinig te maken.
- Je zit pas sinds maandag in de Telegram groep.
- Je kreeg netjes om 9.04 een bevestiging in je mail.
- Er stond al direct "wordt bezorgd op vrijdag" bij je order.
- Je creditcard betaling was goed gegaan.
- Je status was om 15.00 in de middag al "wordt nu verzonden".
- Je order wordt vandaag al geleverd.
Als je met zoveel ideale scenario's al gaat stressen.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 03-02-2021 09:37 ]
Het menselijk brein doet wonderlijke dingen.Paprika schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:35:
[...]
EricHens heeft wel terecht een andere status in zijn bestelling, maar hoezo zat jij nou flink te stressen?
- Je zit pas sinds maandag in de Telegram groep.
- Je kreeg netjes om 9.04 een bevestiging in je mail.
- Er stond al direct "wordt bezorgd op vrijdag" bij je order.
- Je creditcard betaling was goed gegaan.
- Je status was om 15.00 in de middag al "wordt nu verzonden".
- Je order wordt vandaag al geleverd.
Als je met zoveel ideale scenario's al gaat stressen.
Ik was vooral onzeker omdat diverse mensen problemen hadden met hun CC-betalingen, specifiek met ING. Van mijn kant leek alles goed te zijn gegaan, maar ik ging toch twijfelen. Ik wist ook wel dat ik aan het overreageren was, en ik had beter dit forum compleet kunnen sluiten na het plaatsen van m'n bestelling, maar enthousiasme en onrust gaan al gauw hand in hand.
Hoop het voor degene die er nog geen 1 hebben zodat ze er 1 kunnen bestellen.bakkie1985 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 06:45:
PS5 disc ineens niet meer op Intertoys zichtbaar, toch een drop straks?
Hier ook. En woon op nog geen steenworp afstand van Duitsland.EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Don't worry...
Hi, yes I received the bPost confirmation of delivery early this morning - but it says nothing more than 'preparation by the sender'. I suppose if you receive this notification today, delivery tomorrow is very likely.Dealer schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 08:07:
Vreemd, op 1 februari warehouse deal besteld.
geld is betaald en is niet te vinden in mijn revolut (CC) maar wel afgeschreven bij bestellen.
bestelling zou morgen moeten komen maar dat strokje is nog net niet bij verzonden?
geld is betaald en is niet te vinden in mijn revolut (CC) maar wel afgeschreven bij bestellen.
bestelling zou morgen moeten komen maar dat strokje is nog net niet bij verzonden?
Iemand in dit topic heeft daar met Amazon een keer over gesproken. Je staat dan op de zogenaamde "lijst". Wanneer er weer een (nieuwe) warehouse deal binnenkomt dan krijg je die toegezonden. Ben bang dat ie echter niet morgen bij je is.dragonwith schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:54:
Maar er staat wel een dag bij.flab007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:57:
[...]
Iemand in dit topic heeft daar met Amazon een keer over gesproken. Je staat dan op de zogenaamde "lijst". Wanneer er weer een (nieuwe) warehouse deal binnenkomt dan krijg je die toegezonden. Ben bang dat ie echter niet morgen bij je is.
En dat lijntje toont ook progressie.
Of zal dat allemaal niks betekenen?
Mag ik een ieder nog even attenderen op de Topic Warning? En dan specifiek het stukje over ontopic blijven. Discussies over welke tv/monitor/speakers/bankstel/zithoek perfect bij de PS5 passen zijn offtopic, en daarmee niet gewenst
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Er waren er drie en alleen in in dit forum hadden 20 mensen aangegeven deze ook te hebben besteld.dragonwith schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:54:
Aha...empoirky schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:45:
[...]
Hi, yes I received the bPost confirmation of delivery early this morning - but it says nothing more than 'preparation by the sender'. I suppose if you receive this notification today, delivery tomorrow is very likely.
I contacted bpost by phone:
We don’t know this barcode, try asking amazon.
I contacted amazon by phone:
The friendly woman told me it was sent and she could not give me anymore information.
I have had this before and couple of times and every time in the end the package was ultimately “lost”.
Great
Guess I’ll have to just wait and see, hope it comes through..
Progressie is door een algoritme bepaald maar zegt niks over een werkelijke voorgang. Je staat echter wel op de lijst maar er is geen garantie over wanneer je je PS5 krijgt. Daarom zou ik dit als een soort vangnet beschouwen. Misschien komt ie deze maand nog los. Maar als er een andere drop komt moet je het daar zeker ook proberen en deze gewoon weer cancelen. Amazon is heel relaxed met haar cancel policy.dragonwith schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:00:
[...]
Maar er staat wel een dag bij.
Voor de Belgen met een Dreamland reservering.
Eind januari zijn er 400 geleverd, eind februari verwachten ze een nieuwe lading, was eerst voorzien 1000 maar nu bijgewerkt naar 400.
Het is blijkbaar wel niet mogelijk om te kijken hoe ver je zit in de wachtlijst (of de helpdesker wilde de moeite niet doen
)
Eind januari zijn er 400 geleverd, eind februari verwachten ze een nieuwe lading, was eerst voorzien 1000 maar nu bijgewerkt naar 400.
Het is blijkbaar wel niet mogelijk om te kijken hoe ver je zit in de wachtlijst (of de helpdesker wilde de moeite niet doen
Dit heb ik ook. Ik heb gemaild met Amazon en zij gaven aan dat het product niet meer op voorraad is en dat deze wordt verzonden zodra deze weer voorraad is. Dus ik ga er vanuit met die status dat het nog wel weer even kan duren.EricHens schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[Afbeelding]
Die lijn is niets meer dan een visualisatie van: Aantal dagen tussen vandaag en de gestelde leverdatum / Aantal dagen tussen huidige orderdatum en de gestelde leverdatum x 100%dragonwith schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:00:
[...]
Maar er staat wel een dag bij.
[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 03-02-2021 10:11 ]
volgens mij ben ik, omdat ik gister weer eens een consultancy klus had om 09u, een vd weinigen die constant achter de pot pist. Ik kan niet wachten tot er ' gewoon ' voorraad is.
Las gisteravond wat over de Intertoys, maar daar is de disc versie ondertussen verdwenen vd site (gisteravond een ' bliepbliep'.
Ik zal telegram maar weer eens gaan raadplegen
Ach ja; er zijn ergere dingen in deze tijd, toch?
Las gisteravond wat over de Intertoys, maar daar is de disc versie ondertussen verdwenen vd site (gisteravond een ' bliepbliep'.
Ik zal telegram maar weer eens gaan raadplegen
Ach ja; er zijn ergere dingen in deze tijd, toch?
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
I really would not worry too much - when was it dispatched?Dealer schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:02:
[...]
Aha...
I contacted bpost by phone:
We don’t know this barcode, try asking amazon.
I contacted amazon by phone:
The friendly woman told me it was sent and she could not give me anymore information.
I have had this before and couple of times and every time in the end the package was ultimately “lost”.
Great![]()
Guess I’ll have to just wait and see, hope it comes through..
Usually it takes quite a long time for bpost to recognise the tracking number after the shipping and I think they do it as soon as the package is in Belgium.
I still don't have my UK order tracking number recognised - even though its been in customs checks for a couple of days now in Belgium.
Mijn Amazon.co.uk bestelling van 25-1 blijft al twee dagen hierop staan. De tekst levering 9 February is nu veranderd naar levering 'Tuesday'.
1 February
Mouscron, BE
1 February
Mouscron, BE
Bijzonder, ik heb zojuist ook een reactie vanuit Amazon:nosfertu schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Dit heb ik ook. Ik heb gemaild met Amazon en zij gaven aan dat het product niet meer op voorraad is en dat deze wordt verzonden zodra deze weer voorraad is. Dus ik ga er vanuit met die status dat het nog wel weer even kan duren.
U ontvangt een verzendbevestiging per e-mail zodra het pakket met de Sony PlayStation 5 ons logistieke centrum heeft verlaten. Helaas zie ik nog geen expliciete leverdatum staan, maar als het pakket is overgedragen aan een bezorgdienst ontvangt u automatisch een track & tracecode waarmee u uw pakket kunt volgen. Ik ga er van uit dat u het pakket binnen enkele dagen ontvangt.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |