Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 03-05-2022
Nu ben ik benieuwd of Mediamarkt etc. morgen (net als Wehkamp) consoles binnen krijgen. De PS4 heb ik destijds op releasedag in de winkel gekocht zonder problemen haha. Maar dit houdt het wel spannend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
WiFiKabelNodig schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:30:
Nu ben ik benieuwd of Mediamarkt etc. morgen (net als Wehkamp) consoles binnen krijgen. De PS4 heb ik destijds op releasedag in de winkel gekocht zonder problemen haha. Maar dit houdt het wel spannend O-)
Ik denk dat je nu nog een eindje zal moeten wachten als je nergens op de lijst staat helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Zo spannend is het toch niet, ik kan je nu alvast vertellen dat je de PS5 niet op releasedag in de winkel gekocht hebt zonder problemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HyAcey
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
(overleden)
Gomez12 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:46:
[...]

Zo spannend is het toch niet, ik kan je nu alvast vertellen dat je de PS5 niet op releasedag in de winkel gekocht hebt zonder problemen.
Hij had het over de ps4 niet ps5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Track en trace is binnen en net betaald, lijkt allemaal goed te komen 😍.

Morgen lekker Destiny 2 spelen en misschien CoD Cold War kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamernl1
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 06-01-2021
Nog meer mensen geen track & trace binnen van wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-10 22:43
Dan had je echt kneiterveel mazzel, want de PS4 had net zo goed leveringsproblemen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-10 23:10
Krijg ik net binnen vanuit die Telegram app

"Klantenservice van Amazon.de heeft bevestigd dat 09-01-2021 om 12.00 uur lokale tijd PS5 stock zal gaan komen. Ook is aangegeven dat er nog geen datum bekend is wanneer er voorraad zal zijn bij Amazon NL, ES en IT. "

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02:42
botwood schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:29:
Krijg ik net binnen vanuit die Telegram app

"Klantenservice van Amazon.de heeft bevestigd dat 09-01-2020 om 12.00 uur lokale tijd PS5 stock zal gaan komen. Ook is aangegeven dat er nog geen datum bekend is wanneer er voorraad zal zijn bij Amazon NL, ES en IT. "
Zo, moeten we nu ook al tijdreizen naar het verleden om een PS5 te scoren?! :') De Amazon klantenservice staat er bekend om niet altijd met juiste informatie te komen..zou het met een korrel zout nemen en gewoon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
MelvinW schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:34:
[...]

Zo, moeten we nu ook al tijdreizen naar het verleden om een PS5 te scoren?! :') De Amazon klantenservice staat er bekend om niet altijd met juiste informatie te komen..zou het met een korrel zout nemen en gewoon afwachten.
Oh heh, er staat echt 2021 in mijn Telegram app. 8)7 |:(
Iets met kopieren en plakken.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-10 23:03
Tja Amazon...
Binnen 1 seconde uitverkocht door bots...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:27
IamPeacock schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:46:
Tja Amazon...
Genoeg mensen hier die er via Amazon eentje (of meerdere) hebben weten te bemachtigen hoor :)

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iandb1
  • Laatst online: 30-07-2024
Tja Amazon...
Denk dat heel veel mensen, waaronder ik, dit kunnen ontkrachten ;) Enige probleem wat er zou kunnen zijn is dat de site er uit ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IamPeacock
iandb1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Denk dat heel veel mensen, waaronder ik, dit kunnen ontkrachten ;) Enige probleem wat er zou kunnen zijn is dat de site er uit ligt
Zou top zijn. Ik las eens over de RTX kaarten dat die meteen uitverkocht geraken door bots op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11:59
Ik las een bericht in de telegram-app dat er voorraad zou zijn om 12:00 uur bij amazon. Ga ik alvast een extra controller en Spider Man: Miles Morales in mijn winkelwagentje doen, lees ik nog een keer het bericht en lees ik nu pas dat het 09-01 gaat gebeuren ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• botwood
Just trying to help :)

We gaan het wel zien. Niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iandb1
IamPeacock schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:48:
[...]

Zou top zijn. Ik las eens over de RTX kaarten dat die meteen uitverkocht geraken door bots op Amazon.
Je hebt op amazon wel een one-click-buy functie, die bots kunnen misbruiken. Maar bij de ps5 staat die functie uit, dus dat scheelt al super veel tegen bots. Dus ik gok dat die functie bij de RTX kaarten niet uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
[...]

Ik wel :> 19 november opgehaald bij MM, maar was dan ook ruim op tijd met pre-orderen dankzij dit forum :)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:41
botwood schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:42:
[...]
Oh heh, er staat echt 2021 in mijn Telegram app. 8)7 |:(
Iets met kopieren en plakken.................
Hoe plak jij dat je precies 1 nummer aanpast in het midden van een bericht :+
Tja Amazon...
Bij een reguliere 'drop' is het tijdframe wel een paar minuten i.p.v. seconden.
IamPeacock schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 11:48:
[...]
Ook dit is niet waar. Daar heb je zo'n 1 a 2 minuten, wegens kleinere aantallen. PS5 drops op Amazon lijken er honderden (duizenden?) te zijn gezien de hoeveelheid bestellingen alleen al op Tweakers. Videokaarten zijn vaak een stuk of 40 op z'n best. Dat helpt niet bij een website waar half Europa probeert te shoppen.

[ Voor 33% gewijzigd door Paprika op 07-01-2021 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
[...]

Lezen is ook een kunst. 8)7 Ik heb de PS4 op releasedag in de winkel gekocht, wellicht met wat geluk ;) Had ik maar een PS5 O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• botwood
Paprika schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:13:
[...]

Hoe plak jij dat je precies 1 nummer aanpast in het midden van een bericht :+
Een bakker vertelt zijn geheimen toch ook niet? 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:30
botwood schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 14:37:
[...]

Een bakker vertelt zijn geheimen toch ook niet? 8)
https://www.bol.com/nl/f/...-bakker/9200000074637821/ :+

Kreeg het Telegram bericht ook binnen op mijn telefoon, beetje selectief lezen tussen het werk door: Amazon, ps5, stock... klik... oh wacht de 9e pas ;w

Nou ja dan over 2 dagen er maar klaar voor zitten, overleg annuleren om die tijd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Paprika schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 12:13:
[...]

Ook dit is niet waar. Daar heb je zo'n 1 a 2 minuten, wegens kleinere aantallen. PS5 drops op Amazon lijken er honderden (duizenden?) te zijn gezien de hoeveelheid bestellingen alleen al op Tweakers. Videokaarten zijn vaak een stuk of 40 op z'n best. Dat helpt niet bij een website waar half Europa probeert te shoppen.
Ik denk idd wel duizenden. Toen ik mn PS5 op 3 december op amazon.co.uk bestelde kon je tien minuten lang bestellen. Dat is best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:50
Is die datum überhaupt nog ergens anders bevestigd of is er iets van bewijs te zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
NotSoSteady schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:42:
Is die datum überhaupt nog ergens anders bevestigd of is er iets van bewijs te zien?
Iemand claimt met de klantenservice te hebben gesproken/ gechat. Heb er een hele vage screenshot voorbij zien komen maar neem het met een korrel zout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 13:01
Kal1mar1 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:03:
[...]

Iemand claimt met de klantenservice te hebben gesproken/ gechat. Heb er een hele vage screenshot voorbij zien komen maar neem het met een korrel zout.
Ik zou morgen en Zaterdag toch maar de kanalen in de gaten houden want als Wehkamp deze week zelfs best wat voorraad had, verwacht ik van andere webshops toch ook wel het een en ander.

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
Davidas schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
[...]

Ik zou morgen en Zaterdag toch maar de kanalen in de gaten houden want als Wehkamp deze week zelfs best wat voorraad had, verwacht ik van andere webshops toch ook wel het een en ander.
Over Wehkamp gesproken, zij verwachten een volgende levering eind februari. Dat werd me verteld in een chat bericht op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Davidas schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 17:18:
[...]

Uiteraard, zal alles in de gaten houden maar er werd ook beweerd dat er deze week (vandaag) een drop zou komen. Niet alles wat op het internet staat is juist, zoals je wel weet. Desalniettemin houden we ogen en oren open

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
The hunt is over! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Nnp8LmGopbSdG8LqirwIBLOs2j8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T9MetFYX1laDuRCZje0Grgku.jpg?f=fotoalbum_large

Het was het zoeken zeker waard. Net veel van Destiny 2 gespeeld. Wat een geluid en beelden. De controller voelt ook echt premium aan. Nu lekker genieten.

Succes iedereen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• botwood

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Wackmack schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 18:26:
The hunt is over! [Afbeelding]

Het was het zoeken zeker waard. Net veel van Destiny 2 gespeeld. Wat een geluid en beelden. De controller voelt ook echt premium aan. Nu lekker genieten.

Succes iedereen!
Wow nice! Ik kan niet wachten! Veel plezier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
BOL binnenkort levering? UK en DE Amazon levering binnen nu en 12 januari?

Nog andere (bevestigd)voorraad ergens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
mustiej schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:01:

Wou dezelfde vraag stellen net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsCSGO
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-09 18:47
Ik sta ook op de lijst van BOL. Benieuwd wanneer ze gaan leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Waar lees je dat BOL een levering krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-10 17:22
Jasmijn22 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:13:
[...]

Ze zouden volgens mijn herinnering een levering krijgen in januari 2021 dacht ik? Daarnaast is er een wachtlijst aangemaakt etc dus ik verwacht wel dat er een levering komt binnenkort.. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
  • Laatst online: 03-02-2021
Jasmijn22 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:13:
[...]

De gedupeerden die op 4 dec een geslaagde PS5 wisten te scoren bij Bol, maar later toch werden ontnomen door een annulering, krijgen een oplossing.

Klanten die in aanmerking komen hebben afgelopen dinsdagmiddag een mail ontvangen om zich uiterlijk voor 19 januari aan te meden voor een reserveringslijst.

Pas vanaf die datum wordt voor hen de bestelling aangemaakt in hun account en is het wachten op de uitlevering, daar is tot op heden nog geen verdere informatie voor m.b.t. voorraad.

Wat wel bekend is, is dat ook Wehkamp voorraad heeft ontvangen en eerder deze week klanten hebben opgebeld die het product in hun wensenlijstje hadden staan.
Degenen die op tijd waren hadden geluk en hebben als het goed is een T&T ontvangen en sommigen zelfs al thuis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mege1965
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-12-2024

Ik zag op een Duitse site dat er rond de 19e nieuwe levering verwacht wordt. Bol.com zegt ook dat mensen die op 4 december een order gecanceld hebben en zich opnieuw hebben aangemeld voor hun order van 4 december rond de 19e in hun bestelling moeten zien.

Ik ga er dan vanuit dat er dan nieuwe ps5 komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Timmetey schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:28:
[...]

Wat wel bekend is, is dat ook Wehkamp voorraad heeft ontvangen en eerder deze week klanten hebben opgebeld die het product in hun wensenlijstje hadden staan.
Degenen die op tijd waren hadden geluk en hebben als het goed is een T&T ontvangen en sommigen zelfs al thuis.
Vandaag heb ik me op die wensenlijst kunnen laten zetten bij Wehkamp. Of laat ik het zo zeggen, mijn e-mailadres is toegevoegd aan een lijst binnen Wehkamp. Ben benieuwd of dat wat oplevert.

[ Voor 9% gewijzigd door Vincitore058 op 07-01-2021 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Vincitore058 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:10:
[...]

Vandaag heb ik me op die wensenlijst kunnen laten zetten bij Wehkamp. Ben benieuwd of dat wat oplevert.
Helaas waren ze al erg snel door de voorraad heen na de tientallen belletjes, aldus Wehkamp.
Niet iedereen die gebeld werd, of hij/zij nog interesse had in de PS5, kon een gat in de lucht spreken.

Met een voorraad van 300 consoles werd al vrij snel duidelijk dat er een willekeurige selectie werd gemaakt wie er uiteindelijk wel en niet een kreeg. Of Wehkamp nog spoedig een tweede lading ontvangt is niet bevestigd, maar ik zal daar maar niet vanuit gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Timmetey schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:16:
[...]

Helaas waren ze al erg snel door de voorraad heen na de tientallen belletjes, aldus Wehkamp.
Niet iedereen die gebeld werd, of hij/zij nog interesse had in de PS5, kon een gat in de lucht spreken.

Met een voorraad van 300 consoles werd al vrij snel duidelijk dat er een willekeurige selectie werd gemaakt wie er uiteindelijk wel en niet een kreeg. Of Wehkamp nog spoedig een tweede lading ontvangt is niet bevestigd, maar ik zal daar maar niet vanuit gaan.
Ben allang blij dat ik alsnog op een lijst geplaatst ben. We zullen zien. Ga nergens van uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Timmetey schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 21:28:
[...]

De gedupeerden die op 4 dec een geslaagde PS5 wisten te scoren bij Bol, maar later toch werden ontnomen door een annulering, krijgen een oplossing.

Klanten die in aanmerking komen hebben afgelopen dinsdagmiddag een mail ontvangen om zich uiterlijk voor 19 januari aan te meden voor een reserveringslijst.

Pas vanaf die datum wordt voor hen de bestelling aangemaakt in hun account en is het wachten op de uitlevering, daar is tot op heden nog geen verdere informatie voor m.b.t. voorraad.

Ah op die manier. Ja ik ben 1 van de gedupeerden die op de lijst staat. Dus hoe eerder hoe beter. :D :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-10 18:39

Redox

Motion Design / VFX

Weet iemand hoeveel er ongeveer bij bol.com werden geannuleerd op 4 december? Om toch enig idee te krijgen van de lengte van de wachtrij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ingrid1986
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
In de telegram group waren er zo’n 1150 (36% van bijna 3200) die aangeven besteld te hebben bij bol (in de pol). In de volgende pol waar zo’n 640 man op reageerde gaf 30% aan dat zijn bestelling geannuleerd was en 31% dat die niet geannuleerd was (de rest gaf aan niet bij bol besteld te hebben).

Als je aanneemt dat het een representatieve groep/percentage is, zijn er dus ongeveer net zoveel geannuleerd als dat er wel verstuurd zijn. Nu dus maar hopen dat de volgende batch minstens net zo groot is, dan zouden in theorie alle mensen op de reserveringslijst voorzien worden.

Ik had die mail gewoon bijna over het hoofd gezien :o ! Gelukkig gisteren uiteindelijk alsnog me ook op de reservering laten zetten (mijne was ook geannuleerd dus).

[ Voor 12% gewijzigd door Ingrid1986 op 08-01-2021 02:34 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
En de Empire Hunts zijn net begonnen, zo te zien! ;) .. veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Ingrid1986 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 02:31:
In de telegram group waren er zo’n 1150 (36% van bijna 3200) die aangeven besteld te hebben bij bol (in de pol). In de volgende pol waar zo’n 640 man op reageerde gaf 30% aan dat zijn bestelling geannuleerd was en 31% dat die niet geannuleerd was (de rest gaf aan niet bij bol besteld te hebben).

Als je aanneemt dat het een representatieve groep/percentage is, zijn er dus ongeveer net zoveel geannuleerd als dat er wel verstuurd zijn. Nu dus maar hopen dat de volgende batch minstens net zo groot is, dan zouden in theorie alle mensen op de reserveringslijst voorzien worden.

Ik had die mail gewoon bijna over het hoofd gezien :o ! Gelukkig gisteren uiteindelijk alsnog me ook op de reservering laten zetten (mijne was ook geannuleerd dus).
Een geluk bij een ongeluk dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 12:24
When can we start with the hunt.
Let the PS5 hunt games begin!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
HaskoF schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:43:
When can we start with the hunt.
Let the PS5 hunt games begin!
Volgens telegram morgen 12u

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Net nog even met de klantenservice van Bol.com gechat. Iedereen die zich aan heeft gemeld voor de reserveringslijst krijgen een mail/verzoek om de PS5 te kunnen bestellen. Zoals eerder aangeven zal dit pas rond 19 januari zijn. Ze gaf aan dat er weer voorraad was ergens tussen week 4 en week 6. Weet natuurlijk niet of we dit met een korreltje zout moeten nemen. Maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
Stel voor op kort termijn is Amazon UK beschikbaar is het dan nog interessant hier een PS5 te bestellen?
Of is dit door alle bijkomende kosten niet meer interessant benieuwd hoe jullie daar over denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
BlackPink schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:59:
Stel voor op kort termijn is Amazon UK beschikbaar is het dan nog interessant hier een PS5 te bestellen?
Of is dit door alle bijkomende kosten niet meer interessant benieuwd hoe jullie daar over denken.
Ik denk dat zolang de kosten niet te overheersend zijn dat wel nog interessant kan zijn. Ik zou wel eerst de kosten baten analyse maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

nosfertu schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 09:58:
Net nog even met de klantenservice van Bol.com gechat. Iedereen die zich aan heeft gemeld voor de reserveringslijst krijgen een mail/verzoek om de PS5 te kunnen bestellen.
Hoe bedoel je dit? In mijn mail staat dat ze hem gewoon gaan versturen als je op de lijst staat? Klopt dit niet?

Dit staat er namelijk:

Kan ik een cadeaubon gebruiken voor de betaling?
Nee, je betaalt achteraf via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken.

[ Voor 20% gewijzigd door Jasmijn22 op 08-01-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nosfertu
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Jasmijn22 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:01:
[...]

Hoe bedoel je dit? In mijn mail staat dat ze hem gewoon gaan versturen als je op de lijst staat? Klopt dit niet?

Dit staat er namelijk:

Kan ik een cadeaubon gebruiken voor de betaling?
Nee, je betaalt achteraf via iDeal, Bancontact of Creditcard. Het is daarom helaas niet mogelijk om een cadeaubon te gebruiken.
Zoals zij het aangaf niet. Je krijgt een mail/melding in de app dat je hem kan bestellen(alleen voor de personen die op de lijst staat. Maar goed, vaak weten de klantenservice ook niet alles. Ik zag ook staan dat het al zichtbaar zou zijn in je account, maar dat is ook nog niet het geval. Las ook ergens dat dit pas vanaf 19 januari zichtbaar zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
nosfertu schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Zoals zij het aangaf niet. Je krijgt een mail/melding in de app dat je hem kan bestellen(alleen voor de personen die op de lijst staat. Maar goed, vaak weten de klantenservice ook niet alles. Ik zag ook staan dat het al zichtbaar zou zijn in je account, maar dat is ook nog niet het geval. Las ook ergens dat dit pas vanaf 19 januari zichtbaar zou zijn..
Ik vind het alleen jammer dat je niet met Bol.com bonnen mag betalen. Aangezien ik meer dan 300 euro heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:31:
[...]

Ik vind het alleen jammer dat je niet met Bol.com bonnen mag betalen. Aangezien ik meer dan 300 euro heb....
Gaat er iemand heel hard bij bol.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
oneshot1tkil schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:34:
[...]

Gaat er iemand heel hard bij bol.com
Haha tsjaa als je genoeg betaalde onderzoekjes doet, kan je zo bonnen bij elkaar sparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

nosfertu schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 10:27:
[...]

Ah oke. Nou ik zie het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:33
iemand toevallig nog wat gehoord van Nedgame?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zspaulus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 16:14
bie100 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:27:
iemand toevallig nog wat gehoord van Nedgame?
Nope. Bestelling van 08-10-2020 14:16 staat nog steeds op "Betaald".

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:33
zspaulus schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:42:
[...]

Nope. Bestelling van 08-10-2020 14:16 staat nog steeds op "Betaald".
nou dan wachten we rustig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik ben bang dat het Maart gaat worden 🥱

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetey
Ton Hasselt schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:28:
Ik ben bang dat het Maart gaat worden 🥱
De angst van het oneindig te moeten wachten op de twijfel om überhaupt de PS5 te kunnen scoren delen wij allemaal, maar geef de moed nog niet op.

Morgenmiddag om 12.00 wordt er weer nieuwe voorrad verwacht bij Amazon DE. Wie weet heb je geluk en is de hunt voor jou ten einde.
Wat ik hoop en ook wel verwacht is dat er na de uitlevering van Bol voor de gedupeerden van 4 dec een lichtpuntje aan het einde van de tunnel zal branden.

Dat gezegd te hebben doel ik op meer duidelijkheid over hoe, wanneer en wat m.b.t. binnenlandse voorraad.
Blijf up-to-date en hopelijk duurt alles minder lang dan we verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Timmetey schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:49:
[...]

De angst van het oneindig te moeten wachten op de twijfel om überhaupt de PS5 te kunnen scoren delen wij allemaal, maar geef de moed nog niet op.

Morgenmiddag om 12.00 wordt er weer nieuwe voorrad verwacht bij Amazon DE. Wie weet heb je geluk en is de hunt voor jou ten einde.
Wat ik hoop en ook wel verwacht is dat er na de uitlevering van Bol voor de gedupeerden van 4 dec een lichtpuntje aan het einde van de tunnel zal branden.

Dat gezegd te hebben doel ik op meer duidelijkheid over hoe, wanneer en wat m.b.t. binnenlandse voorraad.
Blijf up-to-date en hopelijk duurt alles minder lang dan we verwachten.
Ik vrees dat ik dan nog zal moeten wachten tot april... ben het wachten nu wel zat als je het mij vraagt. Ik mag geen online aankopen doen en moet persé bij GM blijven op de wachtlijst zijnde 8/8/20. GM leverde nu uit tot mei. Als het aan dit tempo doorgaat ben ik zelfs bang dat ik april niet haal maar dat het mei juni wordt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:30
Timmetey schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 22:16:
[...]

Dit is onjuiste informatie. Wehkamp is naar mensen gaan bellen die een PS5 op hun wensenlijst hadden staan. Dit feit is bekend gemaakt in een telegram chat groep. Hierna is iedereen massaal gaan bellen naar Wehkamp.
Vanaf pakweg 14.00 tot 23.30 zijn er telefonisch orders aangenomen. Bijna alle orders zijn ook daadwerkelijk uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Zitten jullie ook al klaar voor Amazon? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
Nitwitt1991 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:07:
Ja hoor, verleden keer had ik er een maar heb hem toen geannuleerd wegens de kinderziektes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:37
Zeker, hopelijk heb ik dit keer meer mazzel.

PSN : Geraedus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
Nee, sta bij bol op de lijst en zit bij de eerst volgende levering van MM. Dus wacht daar geduldig op. Heb geen zin om verder te stressen. Succes voor degenen die wel klaar zitten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Timmetey schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 00:49:
[...]

Morgenmiddag om 12.00 wordt er weer nieuwe voorrad verwacht bij Amazon DE.
Volgens wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 09:08
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themax1992
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19-10 22:19
Gezien de interesse voor de mogelijke Amazon.de launch, zijn de ervaring daarmee dus wel goed?

Zelf natuurlijk ook geinteresseerd, maar twijfel of ik niet beter nog even op een nederlandse webshop kan wachten. Nog nooit iets besteld via Amazon.de namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerooney32
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
Hebben jullie een link voor de goeie pagina van amazon voor de disc edition? Aangezien nu op amazon.de alleen de digital version tevoorschijn komt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:46
themax1992 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:32:
Gezien de interesse voor de mogelijke Amazon.de launch, zijn de ervaring daarmee dus wel goed?

Zelf natuurlijk ook geinteresseerd, maar twijfel of ik niet beter nog even op een nederlandse webshop kan wachten. Nog nooit iets besteld via Amazon.de namelijk.
Ik bestel geregeld via Amazon.de en ben altijd tevreden geweest.
Meestal laat ik het aankomen op m'n werk, maar in mijn rayon wordt Amazon 9/10 keer 's avonds geleverd door DHL. Dus soms wacht ik een dagje langer. Verzending gaat vlot en goed verpakt. Sinds Amazon beschikbaar is in Europa bestel ik er vaker dan bij Bol.com. Zowel via .de als .co.uk en .nl.

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK-1990
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-06-2023
*offtopic* Er is een heel apart topic waarin het al heel vaak het geluid is besproken. Gebruik de zoekfunctie ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milliker
  • Laatst online: 15-04-2021
Jerooney32 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:35:
Hebben jullie een link voor de goeie pagina van amazon voor de disc edition? Aangezien nu op amazon.de alleen de digital version tevoorschijn komt
https://www.amazon.de/-/n...fix=pla&sr=8-2&th=1&psc=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizjee
  • Laatst online: 15-10 09:29
Kan je twee keer dezelfde versie kopen op amazon.de? Ik heb al eens de disc gekocht daar, maar probeer er nu 1 te scoren voor vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
*offtopic* Ik zie je erg vaak (offtopic) vragen stellen hier die erg makkelijk zelf zijn uit te zoeken. in ons Het algemeen beleid staat ook dat we verwachten dat je er zelf wat moeite doet voor je vragen stelt op het forum. Vragen over garantie zijn er genoeg gesteld, zijn in veelvoud te vinden op dit forum en op internet.

[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 09-01-2021 11:55 ]

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Vizjee schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:49:
Kan je twee keer dezelfde versie kopen op amazon.de? Ik heb al eens de disc gekocht daar, maar probeer er nu 1 te scoren voor vrienden.
Volgens mij niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IamPeacock
Ik ben nog niet overtuigd dat er om.12u een lading te koop zal staan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krissiekris
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-10 14:43
Ik ben ook nog niet overtuigd, maar ik kan de kans niet negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
Ben benieuwd. Aangezien die chat medewerkers normaal maar iets zeggen, alleen al om van het gezeik af te zijn...!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK-1990
Nou 12h00 niks op Amazon DE dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
PK-1990 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:01:
Nou 12h00 niks op Amazon DE dusver.
Vorige drop (23nov) was ook dik een uur later a 2uur?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• de Foarsitter
Helaas. Ik zie de melding van de bot wel verschijnen als er wel voorraad is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iandb1
Lijkt er inderdaad op dat er geen nieuwe lading is. En de site ligt er ook niet uit of heeft vertraging, dus gok niet dat mensen verwachten dat er nu een lading komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Iemand nog contact genomen met de chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 11:05
Helaas, jammer weer. We wachten rustig af :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotAvailable
  • Laatst online: 13:12
Weet iemand toevallig of er nog ergens een 3d pulse headset te verkrijgen is? Grotere Nederlandse aanbieders hebben al een hele tijd geen stock meer...

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Het grote sprookjestopic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PK-1990
0619tje schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:01:
[...]

Vorige drop (23nov) was ook dik een uur later a 2uur?
Ik ga niet 2 uur lang refreshen, zo wanhopig ben ik niet. Heb wel betere dingen te doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:38
Greatsword schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:07:
[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden

Het grote sprookjestopic

Je hebt er inmiddels al genoeg gehad vind je niet 8)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-10 19:20
Goed nieuws! Heb net even met Amazon Duitsland gesproken het was een misverstand: 2027, 9 Januari om 12:00pm CET komt de PS6.

We waren net te vroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentinoa88
timpie81 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:08:
Goed nieuws! Heb net even met Amazon Duitsland gesproken het was een misverstand: 2027, 9 Januari om 12:00pm CET komt de PS6.

We waren net te vroeg
Leukste thuis 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beyond
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35

Beyond

Dussssss.......

Ik had 'm in mijn verlanglijstje staan van Amazon.de en ben niet gebeld. ;)

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
timpie81 schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 12:08:

We waren net te vroeg
_O-
Pagina: 1 ... 367 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord