Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:19
Maurice_1984 schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:42:
Ik geloof echt wel dat er wat op de lopende bestellingen in de fysieke winkels gevonden gaat worden. Mediamarkt draait niet alleen om PS5. Er zijn ook andere bestellingen en reparaties die klaar liggen. Of klanten die eerdaags een echt onmisbaar apparaat zoals een wasmachine hadden willen afhalen.
Sterker nog, het werd letterlijk gezegd dat bij bijvoorbeeld bouwmarkten wel bestellingen opgehaald mogen worden omdat er ook dingen stuk kunnen gaan. De afhaal en reparatiebalie van MM zal dan vast ook wel open mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
Dennisdn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:18:
[...]

Sterker nog, het werd letterlijk gezegd dat bij bijvoorbeeld bouwmarkten wel bestellingen opgehaald mogen worden omdat er ook dingen stuk kunnen gaan. De afhaal en reparatiebalie van MM zal dan vast ook wel open mogen zijn.
Gaat geen enkel probleem zijn. Zorgen om niets.

De levering blijft nog steeds het grootste probleem.

MM, BCC, en wat dan ook gaat echt niet fysiek stoppen maar inderdaad ook gewoon vast wel creatief zijn met ophalen. Zou daar geen zorgen over gaan maken, hoor. Al is het in dit topic allicht meer het idee dat MM alleen om PS5 draait, mensen willen ook hun bestelde koelkast ophalen enzo hoor :+

Wat wel zo is dat het vertraging op kan gaan lopen in het begin maar dat komt ook wel goed. Jouw PS5, met alle respect, is voor MM enkel hinder gezien de tijd die zij kwijt zijn met beantwoorden en regelen van het afwerken van dat product.

7x Samsung Koelkast serie 3748623
3x Bosch Waschmachine serie 874
4x LG CX tv
157x PS5 met 43927923 man die vragen of 'ie komt en wanneer
9x PS5 kunnen leveren

Beetje flauw, maar wel realiteit, ergens :P

[ Voor 17% gewijzigd door Sannies op 15-12-2020 07:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 21:53
Sannies schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:39:
[...]

Gaat geen enkel probleem zijn. Zorgen om niets.

De levering blijft nog steeds het grootste probleem.

MM, BCC, en wat dan ook gaat echt niet fysiek stoppen maar inderdaad ook gewoon vast wel creatief zijn met ophalen. Zou daar geen zorgen over gaan maken, hoor. Al is het in dit topic allicht meer het idee dat MM alleen om PS5 draait, mensen willen ook hun bestelde koelkast ophalen enzo hoor :+

Wat wel zo is dat het vertraging op kan gaan lopen in het begin maar dat komt ook wel goed.
MM bezorgd ook gewoon aan huis hé. Ophalen bij het afhaalpunt is dus niet noodzakelijk. Daarbij voert MM voor grote producten ook reparaties aan huis uit.

Op de website van de Rijksoverheid wordt expliciet de bouwmarkt benoemd m.b.t. afhaalpunten. En op de website van de MM staat ook letterlijk dat alle winkels gesloten zijn.

We gaan het zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
SparksNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:45:
[...]

MM bezorgd ook gewoon aan huis hé. Ophalen bij het afhaalpunt is dus niet noodzakelijk. Daarbij voert MM voor grote producten ook reparaties aan huis uit.

Op de website van de Rijksoverheid wordt expliciet de bouwmarkt benoemd m.b.t. afhaalpunten. En op de website van de MM staat ook letterlijk dat alle winkels gesloten zijn.

We gaan het zien...
Ja, was al bezig mijn post te editten maar meer met focus dat de PS5 voor MM/BCC en weet ik het allemaal eigenlijk alleen maar hinder is gezien de manuren maar kwam er ook niet meer uit, haha.

Kortom, alles komt goed allicht met iets meer vertraging maar goed, komt goed joh.

De PS5 voor jou als consument is heilig hedendaags. Geloof mij maar, voor een MM/BCC is het een wanproduct dat zij haten. Daar zitten heel wat uren in inmiddels voor iets wat gewoon niet te krijgen is.

Die vriezer daar op de hoek though? Interesse allicht? Of die TV daaro? Of die airco? Goh, die hebben wij 15 in het magazijn, ik haal er zo 100 euro af voor je!

[ Voor 19% gewijzigd door Sannies op 15-12-2020 07:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-10 18:39

Redox

Motion Design / VFX

Sannies schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:50:
[...]

Ja, was al bezig mijn post te editten maar meer met focus dat de PS5 voor MM/BCC en weet ik het allemaal eigenlijk alleen maar hinder is gezien de manuren maar kwam er ook niet meer uit, haha.

Kortom, alles komt goed allicht met iets meer vertraging maar goed, komt goed joh.

De PS5 voor jou als consument is heilig hedendaags. Geloof mij maar, voor een MM/BCC is het een wanproduct dat zij haten. Daar zitten heel wat uren in inmiddels voor iets wat gewoon niet te krijgen is.

Die vriezer daar op de hoek though? Interesse allicht? Of die TV daaro? Of die airco? Goh, die hebben wij 15 in het magazijn, ik haal er zo 100 euro af voor je!
Waar heb je dit gelezen, op Facebook ? Wacht, ik doe zelf wel onderzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rimma
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-05 14:34
seeKo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:06:
[...]

Hier ook nog geen beweging vanuit IT met UPS. Nog steeds zegt het shipment ready voor UPS. Laat maar even weten wat Amazon zegt hierover.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Label aangemaakt 8 december en nog steeds geen enkele beweging in de UPS tracking. Staat nog steeds op geschatte leverdatum 15 december vanuit italie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:46
De PS5 Digital vanuit FR is vannacht vertrokken. 3 dec besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanooooo
  • Laatst online: 21:34
And so the hunt continues :)

Gisteravond zou DHL de PS5 (disc) bezorgen. Besteld op 3 december bij Amazon UK. Tot dat rond 21:00u opeens de melding verscheen dat mijn adresgegevens onjuist waren en het pakket retour gaat naar de afzender.

Contact gezocht met zowel Amazon als DHL. Volgens DHL kon de bezorger vermoedelijk het adres niet vinden en noteerde het adres daarom als onjuist. Overdag hebben andere bezorgers van DHL geen probleem het adres te vinden, maar goed. Volgens hun GPS data is de bezorger wel in de buurt geweest, maar dus niet dichtbij genoeg. Amazon heeft aan hun kant het een en ander gecontroleerd en zij hebben op de label/het pakket de juiste adresgegevens genoteerd. Deze gegevens komen ook terug in hun besteldetails en in de T&T code van DHL.

Een onbekende scan betekent bij DHL dat het pakket automatisch terug naar de afzender. Zo is het proces en daar is niets aan te doen. Amazon geeft aan teruggestuurde pakketten niet opnieuw te kunnen sturen vanwege het risico dat het pakket nogmaals niet wordt geleverd en retour gaat. Klinkt logisch, maar wel balen. Amazon stort het aankoopbedrag na de oorspronkelijke leverdatum (17 dec) terug op mijn creditcard.

Zo dichtbij, maar ook zo ver weg. We zoeken rustig en vrolijk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Lanooooo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:35:

Gisteravond zou DHL de PS5 (disc) bezorgen. Besteld op 3 december bij Amazon UK. Tot dat rond 21:00u opeens de melding verscheen dat mijn adresgegevens onjuist waren en het pakket retour gaat naar de afzender.

Contact gezocht met zowel Amazon als DHL. Volgens DHL kon de bezorger vermoedelijk het adres niet vinden en noteerde het adres daarom als onjuist. Overdag hebben andere bezorgers van DHL geen probleem het adres te vinden, maar goed. Volgens hun GPS data is de bezorger wel in de buurt geweest, maar dus niet dichtbij genoeg. Amazon heeft aan hun kant het een en ander gecontroleerd en zij hebben op de label/het pakket de juiste adresgegevens genoteerd. Deze gegevens komen ook terug in hun besteldetails en in de T&T code van DHL.

Een onbekende scan betekent bij DHL dat het pakket automatisch terug naar de afzender. Zo is het proces en daar is niets aan te doen. Amazon geeft aan teruggestuurde pakketten niet opnieuw te kunnen sturen vanwege het risico dat het pakket nogmaals niet wordt geleverd en retour gaat. Klinkt logisch, maar wel balen. Amazon stort het aankoopbedrag na de oorspronkelijke leverdatum (17 dec) terug op mijn creditcard.

Wauw, dit is echt balen zeg 😭😭😭😭
Ben blij dat je niet doet alsof je leven nu ophoud maar dat is wel zuur. Kon je het niet bij ze ophalen? Wat een idioten daarbij DHL 😾😾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanooooo
raishel70 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:38:
[...]

Ben blij dat je niet doet alsof je leven nu ophoud maar dat is wel zuur. Kon je het niet bij ze ophalen? Wat een idioten daarbij DHL 😾😾
Doordat de bezorger de adresgegevens als onjuist heeft genoteerd, gaat hun proces automatisch in werking. Ook nooit eerder problemen gehad met adresgegevens of iets dergelijks, dus opmerkelijk is het wel.
Had de bezorger gemeld dat ik niet thuis was, dan had ik het pakket kunnen ophalen of hadden ze een nieuwe poging gedaan. Helaas is het niet zo gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 19:08
raishel70 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:38:
[...]

Dan heb je echt pech. Pakketje van mij was laatst ook "zoek" in het DHL proces nadat de chauffeur er de brui aan gaf, maar kwam weer boven water. Heeft Amazon wel een onderzoek gestart ? Dat moet je asap doen en echt checken met wie je bij Amazon aan de lijn krijgt. Soms wordt je afgewimpeld zo van "wacht u nog een paar dagen".

Staat je adres wel goed in Google maps btw ? Valt mij wel op dat DHL mensen blindelings op Google maps vertrouwen. Mijn adres stond jaren op verkeerde plek, omdat de gemeente heeft zitten knoeien en huis nummers gerecycled heeft bij nieuwbouw in dit gebied waar ik woon.

[ Voor 17% gewijzigd door loekf2 op 15-12-2020 09:44 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Bij mij ook nog niks... Ik denk ook niet dat we iets gaan zien qua verandering aan de ups track trace. Aangezien amazon zegt dat hij helemaal niet met ups verzonden is.

Als ie vandaag niet binnen is maar allemaal even contact opnemen...
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 06:20:
[...]

Nog steeds geen update. Ik ga straks even contact opnemen met Amazon.

Wat is de status van jullie bestelling? @TwiiisT @diegott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanooooo
loekf2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:42:
[...]

Dan heb je echt pech. Pakketje van mij was laatst ook "zoek" in het DHL proces nadat de chauffeur er de brui aan gaf, maar kwam weer boven water. Heeft Amazon wel een onderzoek gestart ? Dat moet je asap doen en echt checken met wie je bij Amazon aan de lijn krijgt. Soms wordt je afgewimpeld zo van "wacht u nog een paar dagen".

Staat je adres wel goed in Google maps btw ? Valt mij wel op dat DHL mensen blindelings op Google maps vertrouwen. Mijn adres stond jaren op verkeerde plek, omdat de gemeente heeft zitten knoeien en huis nummers gerecycled heeft bij nieuwbouw in dit gebied waar ik woon.
Adres staat wel goed in Google Maps etc. Wat ik zal zei, nog nooit eerder meegemaakt dat een bezorgdienst aangeeft dat de adresgegevens onjuist zijn. Pure pech dat het nu alleen gebeurd bij de bezorging van de PS5, maar dat zul je dan net zien :)

Amazon gaf aan niet direct een onderzoek te starten, omdat het pakket "gewoon" retour gaat en zij zulke pakketen niet opnieuw uitleveren. Voor mij maakt dat ook niet heel veel uit, omdat het niets aan de situatie zal veranderen. Het geld krijg ik teruggestort en dat is onderaan de streep nu het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 16:33

kevinn

PSN; southation

seeKo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 07:06:
[...]

Hier ook nog geen beweging vanuit IT met UPS. Nog steeds zegt het shipment ready voor UPS. Laat maar even weten wat Amazon zegt hierover.
Contact gehad met de amazon chat.

Zoals eerder aangegeven is het pakketje onderweg met een intermediate/tussen koerier en is vertraagd door onvoorziene omstandigheden. Er zijn geen problemen met mijn order en ik zou binnenkort het pakketje kunnen verwachten. Medewerker heeft het probleem doorgezet naar de koerier en ik zou op de hoogte gebracht worden van de huidige status.

Helaas geen nuttige informatie dus.

Hij kon ook niet vertellen waar de koerier het zou afleveren (afleveren bij UPS in Nederland bijvoorbeeld). Pakket bevindt zich ergens tussen Milaan en Nederland.

Email Amazon.it
I have checked your order details and afraid to tell you that your order got delayed with intermediate courier due to some unforeseen situations that can sometimes arise that are beyond our control. I apologize for any inconvenience caused by this delay.

However, please do not worry, there is no issue with your order. Order will be dispatched and delivered soon. Further, to help you with this, I am contacting carrier. And asking for fast delivery.

Amazon.it will do its best to deliver your order as soon as possible.

I would like to inform you that there is no need to worry, you will get the order soon. To assist you with this, I have contacted carrier already, so they can update you exact order status.

To compensate at least in part the inconvenience caused, as a token of apology I have added a promotional voucher of EUR [5.00] to your Amazon account. You can use this amount to your next orders at Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Voor diegene die met SEPA hebben betaald bij AMazon.fr. Als het goed is worden er woensdag weer wat pakketten verstuurd en is de betaling nog niet in gang gezet.

Amazon NL bestellingen is helaas nog niks over bekend, maar aangezien we weer 3 weken verder zijn na de grote voorraad, verwacht ik vanaf morgen dat er weer wat verkopen komen. Dus iedereen die een PS5 wil vanaf morgen alle winkels weer in de gaten houden en volg mijn lijst met tips die ik eerder heb geplaatst.

Dan wordt die lockdown toch nog dragelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20

Onbegrijpelijk dat daar geen mauw aan te passen is. Dat pakket staat nu dus ergens in een DHL depot. Met jouw adres erop. En niemand kan die doos even bekijken en alsnog nog in het leveringsproces brengen. Dit klinkt echt als die paarse krokodil reclame. Is er ook geen contact met DHL hoger in de hiërarchie te krijgen? Mij zou je in ieder geval niet kwader kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Thanks voor het delen.
En een voucher erbij wauw!

Wat zei jij?

5 euro's?!? Op je muil, gauw!
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:51:
[...]

Contact gehad met de amazon chat.

Zoals eerder aangegeven is het pakketje onderweg met een intermediate/tussen koerier en is vertraagd door onvoorziene omstandigheden. Er zijn geen problemen met mijn order en ik zou binnenkort het pakketje kunnen verwachten. Medewerker heeft het probleem doorgezet naar de koerier en ik zou op de hoogte gebracht worden van de huidige status.

Helaas geen nuttige informatie dus.

Hij kon ook niet vertellen waar de koerier het zou afleveren (afleveren bij UPS in Nederland bijvoorbeeld). Pakket bevindt zich ergens tussen Milaan en Nederland.

Email Amazon.it

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico1101
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21-10 17:54
Iemand die de PS5 van amazon fr door UPS heeft ontvangen? Hoelang zit er tussen de depatch en ontvangst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991

Vermoedelijk deze week weer nieuwe verkopen. Dus ik hoop zo enorm voor je dat je er nog eentje kan scoren!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

TwiiisT schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:11:
Thanks voor het delen.

Wat zei jij?

[...]
Mijn dag is weer helemaal goed met die voucher! Ben die PS5 alweer helemaal vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10 14:41

cronixx

krieuw

enrico1101 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:14:
Iemand die de PS5 van amazon fr door UPS heeft ontvangen? Hoelang zit er tussen de depatch en ontvangst?
10 December dispatch vanaf amazon.fr
gister ontvangen van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53

Ah balen voor je, weer een slachtoffer van DHL. Je krijgt wel wat sneller je geld terug dan ik. BCC is daar wat lastiger in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
Maurice_1984 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:07:
[...]

Onbegrijpelijk dat daar geen mauw aan te passen is. Dat pakket staat nu dus ergens in een DHL depot. Met jouw adres erop. En niemand kan die doos even bekijken en alsnog nog in het leveringsproces brengen. Dit klinkt echt als die paarse krokodil reclame. Is er ook geen contact met DHL hoger in de hiërarchie te krijgen? Mij zou je in ieder geval niet kwader kunnen krijgen.
Geloof me ik heb alle paden bewandeld om iemand te laten kijken in het depot van DHL Utrecht. Dat doen ze gewoon echt niet. Ze zijn mega passief tot er een onderzoek komt. Zelfs als uit je T&t overduidelijke blijkt dat het mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanooooo
Maurice_1984 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:07:
[...]

Nope, dat doen ze niet. "Als we dat voor ieder pakket moeten doen, stoort dat ons proces enorm".
Als consument kan je verder niet veel. DHL komt pas in actie als Amazon een onderzoek start. Dat heeft Amazon ondertussen gedaan. Het adres staat op alle plekken goed genoteerd, de bezorger is volgens hun GPS data (wat eigenlijk niet gedeeld had mogen worden) op locatie geweest, maar toch is het pakket niet bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diegott
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-01-2021
kevinn schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 06:20:
[...]

Nog steeds geen update. Ik ga straks even contact opnemen met Amazon.

Wat is de status van jullie bestelling? @TwiiisT @diegott
Helaas bij die vriend van mij ook geen update, wacht nog steeds en vreest dat het er vandaag niet gaat komen. Als die bij een van jullie komt dan laat maar weten. Amazon zegt idd hetzelfde, wel vreemd want tot een dag geleden liep alles nog volgens schema en was dit normaal in het proces;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-10 15:14
Lanooooo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:55:
[...]

Nope, dat doen ze niet. "Als we dat voor ieder pakket moeten doen, stoort dat ons proces enorm".
Als consument kan je verder niet veel. DHL komt pas in actie als Amazon een onderzoek start. Dat heeft Amazon ondertussen gedaan. Het adres staat op alle plekken goed genoteerd, de bezorger is volgens hun GPS data (wat eigenlijk niet gedeeld had mogen worden) op locatie geweest, maar toch is het pakket niet bezorgd.
Wat ontzettend zuur zeg.

Mijn PS5 moet deze week aankomen met DHL, pakket is sinds 8 december aangemeld, maar ze hebben hem nog niet ontvangen. Had jij wel de optie om hem bij een pakketpunt af te laten leveren? Ik denk dat ik hier dan voor ga kiezen, om zeker te zijn dat mij niet hetzelfde gebeurd. De DHL bezorgers in mijn wijk zijn vaak ook nogal laks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Tijnio schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:35:
[...]

Wat ontzettend zuur zeg.

Mijn PS5 moet deze week aankomen met DHL, pakket is sinds 8 december aangemeld, maar ze hebben hem nog niet ontvangen. Had jij wel de optie om hem bij een pakketpunt af te laten leveren? Ik denk dat ik hier dan voor ga kiezen, om zeker te zijn dat mij niet hetzelfde gebeurd. De DHL bezorgers in mijn wijk zijn vaak ook nogal laks...
Je kan bij DHL vaak, maar niet altijd als deze in transport is, aangeven of je deze bij de buren af wil geven, ander tijdstip kan terugkomen of bij een DHL punt in de buurt kan laten afleveren (als meest duurzame alternatief), dat kon ik toen wel met mijn bestelling bij Wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oprechte complimenten voor je stoïcijnse verwerking van dit vreselijke voorval, ik zou in de gordijnen gehangen hebben! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 22:42
Er lijkt hier eindelijk beweging in de order van 23 november bij Amazon te zijn gekomen!
Bedrag is gereserveerd op creditcard en de order is gewijzigd naar voorbereiding voor vertrek.
@ElMayo @Darklight_93 Is bij jullie ook al iets zichtbaar? Jullie zaten in hetzelfde schuitje volgens mij. Geen beweging van de order en eveneens geen reservering op de CC.

[ Voor 32% gewijzigd door Maurice079 op 15-12-2020 11:54 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanooooo
Tijnio schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:35:
[...]

Wat ontzettend zuur zeg.

De algemene opties waren beschikbaar, dus ook de optie om het pakket bij een DHL punt in de buurt te laten bezorgen.
De klantenservice van DHL gaf wel aan dat Amazon bepaalt wat DHL met een pakket moet doen als iemand bijvoorbeeld niet thuis is. Hoe dat dan weer gaat in combinatie met de opties bij bezorging weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitwitt1991 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 09:59:
Voor diegene die met SEPA hebben betaald bij AMazon.fr. Als het goed is worden er woensdag weer wat pakketten verstuurd en is de betaling nog niet in gang gezet.

Amazon NL bestellingen is helaas nog niks over bekend, maar aangezien we weer 3 weken verder zijn na de grote voorraad, verwacht ik vanaf morgen dat er weer wat verkopen komen. Dus iedereen die een PS5 wil vanaf morgen alle winkels weer in de gaten houden en volg mijn lijst met tips die ik eerder heb geplaatst.

Dan wordt die lockdown toch nog dragelijk.
Betaling van mijn gisteren in ontvangst mogen nemen amazon.fr 23 nov order met SEPA betaling is vandaag, overeenkomstig de eerder door mijn bank gemelde toekomstige incasso, keurig afgeschreven. Je hebt dezer tijden eigenlijk geen CC meer nodig om te shoppen op internet. (y) (y) (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Lanooooo schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:53:
[...]

De algemene opties waren beschikbaar, dus ook de optie om het pakket bij een DHL punt in de buurt te laten bezorgen.
De klantenservice van DHL gaf wel aan dat Amazon bepaalt wat DHL met een pakket moet doen als iemand bijvoorbeeld niet thuis is. Hoe dat dan weer gaat in combinatie met de opties bij bezorging weet ik niet.
Ik ben vorige week twee dagen druk met Amazon customer service bezig geweest, maar Amazon zelf vertrouwt DHL niet eens meer. De DHL customer support heb je geen zak aan, die lezen alleen op wat zij op de T&T logging zien en kunnen een mail naar het lokale depot sturen.

Op iPhone zou ik wel de app "Parcel" installeren, die ziet meer scans dan de DHL website en de Amazon app/site.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-10 15:14
loekf2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 11:56:
[...]

Ik ben vorige week twee dagen druk met Amazon customer service bezig geweest, maar Amazon zelf vertrouwt DHL niet eens meer. De DHL customer support heb je geen zak aan, die lezen alleen op wat zij op de T&T logging zien en kunnen een mail naar het lokale depot sturen.

Op iPhone zou ik wel de app "Parcel" installeren, die ziet meer scans dan de DHL website en de Amazon app/site.
Goede tip! ‘Probleem’ is dat ik pas wat via de T&T kan zien het moment dat het pakket in NL is. Gisteravond vertrokken uit Parijs, dus hopelijk komt die vandaag of morgen wel aan bij DHL Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-10 18:14
Al enige speculatie over wanneer nieuwe voorraad verwacht kan worden bij Amazon en de geluksvogels met de Amazon NL pre-order een datum krijgen? Het is ineens erg stil sinds 3 december lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
timpie81 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:16:
Al enige speculatie over wanneer nieuwe voorraad verwacht kan worden bij Amazon en de geluksvogels met de Amazon NL pre-order een datum krijgen? Het is ineens erg stil sinds 3 december lol
Ik verwacht vanaf morgen weer wat vuurwerk. ZIjn we weer 3 weken verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Ergens is dat een goed teken. Betekend dat er veel minder mensen online zijn, want die zijn inmiddels veel te druk met de PS5. Ook de groepen die actief op de Telegram groepen zitten worden stukken minder (ga ik van uit) waardoor de mensen die tot nu toe helaas hebben misgegrepen hebben, meer kans hebben om er nog 1 te scoren.

Iedereen succes met de hunt!

Lead, follow, or get out the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:22
bramgg schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:19:
[...]

Ergens is dat een goed teken. Betekend dat er veel minder mensen online zijn, want die zijn inmiddels veel te druk met de PS5. Ook de groepen die actief op de Telegram groepen zitten worden stukken minder (ga ik van uit) waardoor de mensen die tot nu toe helaas hebben misgegrepen hebben, meer kans hebben om er nog 1 te scoren.

Iedereen succes met de hunt!
In de grotere groepen zitten gewoon 5000-10000 man en voor die tienduizenden actieve vissers zijn er honderdduizenden die er wel eentje willen, maar geen idee hebben hoe ze er 1 moeten bemachtigen. Veelal ouders die er eentje willen voor de kids. Voor iedere volger die de groep verlaat komen er 2 bij die het juist actief volgen voor Marktplaats. Dus nee, de aantallen in de Telegram groepen lopen juist alleen maar op i.p.v. af ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Paprika schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:23:
[...]

In de grotere groepen zitten gewoon 5000-10000 man en voor die tienduizenden actieve vissers zijn er honderdduizenden die er wel eentje willen, maar geen idee hebben hoe ze er 1 moeten bemachtigen. Veelal ouders die er eentje willen voor de kids. Voor iedereen die de groep verlaat komen er 2 bij die het juist actief volgen voor Marktplaats. Dus nee, de aantallen in de Telegram groepen lopen juist alleen maar op i.p.v. af ;).
Ok, dan heb ik niks gezegd 8)7

..inmiddels veel te druk om dit topic nog echt actief te volgen oOo

Lead, follow, or get out the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-10 15:57
Ik heb een pre-order van Amazon NL, maar helaas nog geen datum. Vorige week heb ik gechat met de klantenservice en die vertelde dat ik voor kerst niets hoef te verwachten. Al zeggen sommigen hier dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
kadoendra schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 12:36:
[...]

Ik heb een pre-order van Amazon NL, maar helaas nog geen datum. Vorige week heb ik gechat met de klantenservice en die vertelde dat ik voor kerst niets hoef te verwachten. Al zeggen sommigen hier dat je daar niet teveel waarde aan moet hechten.
Die weten het niet joh. Maar er is echt wel wat voorraad deze of volgende week. Alleen tsjaa Amazon NL wordt nog als de baby van de familie gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-10 16:57

luppien

All u have R Belong To Me

Mijn amazon.fr 23/11 order is tot leven gekomen. Staat nu op 'ter voorbereiding op de expeditie' en de creditcard is zojuist belast. Factuur is ook beschikbaar gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Gefeliciteerd met de paarse krokodil... ;)

Leuk al die logge en niet flexibele automatiseringssystemen...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-10 14:51
MM Filliaal Zaandam is zojuist van -173 naar -129 gegaan!

Ik stond op nummer 33 dus hoop snel wat te gaan horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Hemdek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:01:

Misschien is de voorraad binnengekomen en gaan ze deze online verkopen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze pre-orders gaan uitleveren vanuit de winkels nu.... al hoop ik het echt van harte..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 14:36
Gieter90 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:07:
[...]

Misschien is de voorraad binnengekomen en gaan ze deze online verkopen. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze pre-orders gaan uitleveren vanuit de winkels nu.... al hoop ik het echt van harte..
Ophalen bij winkels gebeurt vaker, dus zal nu ook wel kunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
  • Laatst online: 18-02-2021
Gieter90 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:07:
[...]

Kan me niet voorstellen dat ze de mensen met pre order en die al gebeld zijn dat ze hem kunnen komen afhalen gaan telleurstellen en dat ze de exemplaren online gaan verkopen ;w

Zal wel een oplossing komen om hem op afspraak af te halen of iets dergelijks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:35
Kan best dat MM een optie tot verzenden aan gaat bieden of dat er afgehaald mag worden binnen een bepaald tijdslot. Dat gebeurt bij meer winkels, er wordt een tijdstip afgesproken waarop je welkom bent. Maar MM gaat echt geen tientallen PS5’s en XBoxen in het magazijn zetten als er een wachtlijst is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stekkermans
Lekker Ventje schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:26:
Kan best dat MM een optie tot verzenden aan gaat bieden of dat er afgehaald mag worden binnen een bepaald tijdslot. Dat gebeurt bij meer winkels, er wordt een tijdstip afgesproken waarop je welkom bent. Maar MM gaat echt geen tientallen PS5’s en XBoxen in het magazijn zetten als er een wachtlijst is.
Precies, en zoals hierboven genoemd werd zijn de pre orders in wachtrij flink gedaald. Dat gebeurd niet als mm ze online gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicksterNL
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Kans lijkt me aannemelijk dat er een Ideal Link word toegevoegd aan het mailtje dat je pre-order binnen is. En na betaling wordt deze verstuurd / afgegeven op een postNL punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
NicksterNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:30:
[...]

Kans lijkt me aannemelijk dat er een Ideal Link word toegevoegd aan het mailtje dat je pre-order binnen is. En na betaling wordt deze verstuurd / afgegeven op een postNL punt.
Idd, zijn genoeg opties om de pre orders uit te leveren. Kan me niet voorstellen dat ze hier geen moeite in stoppen en ze random online gaan verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:07
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:27:
[...]

Precies, en zoals hierboven genoemd werd zijn de pre orders in wachtrij flink gedaald. Dat gebeurd niet als mm ze online gaat verkopen.
De wachtrij is niet gedaald, de voorraadaantallen zijn gegroeid. Wanneer die cijfers in de API omhoog gaan betekent dat alleen dat er voorraad is ingeboekt. Op Twitter zie ik ze al aangeven dat ze bang zijn dat er geen optie voor afhalen is (de regels verbieden dit ook) maar dat er nog gekeken wordt naar een eventuele oplossing: https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/1338811024045207558

Overigens besloot MediaMarkt Breda gisteravond al om hun resterende Xbox Series X-consoles via de website te verkopen en deze worden ook door het filiaal verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
  • Laatst online: 08-06-2024
Vervelend om te lezen dat, net als ik, er nog best wat mensen wachten op hun order. November of december. Wacht al tijden op m’n 3 december order. Eerst gepickt, maar zat er geen beweging in. 3 dagen later gepickt, naar Frankrijk verzonden, daar ontvangen en daar ook weer dispatched, echter nooit aangekomen bij dhl Nederland.

Status:
Amazon zegt dat ik moet wachten van 12 tot 18 dec. Ze gaan er vanuit dat ie “weer gevonden wordt”. Echter weet ik wel beter.

Dagelijkst in de chat te zeiken... maar moet alsnog wachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MSEq7lDSq9KL4yM4YgVJMagXpRs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OlVSXM3Zu52oBnozfQ9DulIT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WWWncrjOXVdoI6Ba7dIsM9iAHM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xE5PxyFyJef8M8eje31ooiGD.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
NicksterNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:30:
[...]

Dit is idd een aannemelijke optie maar wel heel veel service voor wat spelcomputers/klanten.
Geld = geld maar wellicht gaan de dozen gewoon in voorraad voor uitgifte vanaf 20-01-21.

Maar ze zullen niet de pre-order aantallen verlagen om vervolgens die voorraad online te verkopen, dat is onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
MelvinW schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:36:
[...]

De wachtrij is niet gedaald, de voorraadaantallen zijn gegroeid. Wanneer die cijfers in de API omhoog gaan betekent dat alleen dat er voorraad is ingeboekt. Op Twitter zie ik ze al aangeven dat ze bang zijn dat er geen optie voor afhalen is (de regels verbieden dit ook) maar dat er nog gekeken wordt naar een eventuele oplossing: https://twitter.com/mediamarkt_nl/status/1338811024045207558

Overigens besloot MediaMarkt Breda gisteravond al om hun resterende Xbox Series X-consoles via de website te verkopen en deze worden ook door het filiaal verzonden.
Zou een vreemde manier van zaken zijn als dit het geval is zeker omdat er genoeg andere mogelijkheden zijn die gekozen kunnen worden. We wachten het even af! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
Maroi schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:36:
[...]

Dit is idd een aannemelijke optie maar wel heel veel service voor wat spelcomputers/klanten.
Geld = geld maar wellicht gaan de dozen gewoon in voorraad voor uitgifte vanaf 20-01-21.

Maar ze zullen niet de pre-order aantallen verlagen om vervolgens die voorraad online te verkopen, dat is onlogisch.
Precies dat bedoelde ik aan te geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
Bij MM in Zoetermeer zo'n 70 disk en 15 digital binnen gekomen, volgens die API..
Ben benieuwd hoe ze die naar de klant brengen / laten ophalen.

If you’re in control, you’re not going fast enough.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn Nedgame ‘begin 2021 levering’-pre-order gecancelled, aankoopbedrag wordt binnen 2-3 dagen teruggestort, Telegram groepen ook verlaten.

Iedereen hier veel plezier met de PS5 of veel succes met de acquisitie! d:)b d:)b d:)b

Er waren af en toe wat strubbelingen maar het mocht geen naam hebben; ik heb me hier prima vermaakt en ben ervan overtuigd dat het zonder jullie hulp niet gelukt was een PS5 te acquireren!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:07
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:39:
[...]

Zou een vreemde manier van zaken zijn als dit het geval is zeker omdat er genoeg andere mogelijkheden zijn die gekozen kunnen worden. We wachten het even af! 8)7
Voor MediaMarkt is dit natuurlijk ook een uitzonderlijke situatie. Een afhaalpunt lijkt volgens de huidige regels niet mogelijk, dus de enige oplossing die ik persoonlijk zie is dat ze mensen benaderen met een persoonlijke bestel link om het resterende bedrag af te rekenen en de PS5 per pakketpost te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
Ben zelf vorige week vrijdag geloof ik gebeld dat ik hem aankomende donderdag kon komen afhalen bij mm the wall. Ben gisteravond nog langs gegaan op de hoop dat ze hem al binnen hadden, dit was helaas niet het geval. Hij zei dat ze nog niet wisten hoe ze het nu verder zouden gaan doen en dat iedereen gebeld zou gaan worden, hopelijk komt er vandaag of morgen een positief belletje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
MelvinW schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:41:
[...]

Voor MediaMarkt is dit natuurlijk ook een uitzonderlijke situatie. Een afhaalpunt lijkt volgens de huidige regels niet mogelijk, dus de enige oplossing die ik persoonlijk zie is dat ze mensen benaderen met een persoonlijke bestel link om het resterende bedrag af te rekenen en de PS5 per pakketpost te ontvangen.
Zou ik geen enkel probleem vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
[...]

De Media Markt zou er een half wit casino brood bij kunnen doen voor een euro en dan de PS5 erbij leveren. Media Markt Bakkers.

If you’re in control, you’re not going fast enough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
[...]

En gaat MM zover voor een paar spelcomputers. Dat geld komt vanaf 20-01-20 ook wel binnen...

Ik hoop het ook maar ik verwacht dat wij geduld moeten hebben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
De order die nog openstaat op Amazon FR is zojuist naar In voorbereiding geschoten. Dat is al meer dan de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
Maroi schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:45:
[...]

En gaat MM zover voor een paar spelcomputers. Dat geld komt vanaf 20-01-20 ook wel binnen...

Ik hoop het ook maar ik verwacht dat wij geduld moeten hebben...
Lijkt me wel dat mm de juiste klantservice wilt aanbieden en niet met de pet ernaar gooit. Aangezien ze dicht zijn zou er nu genoeg man kracht zijn om dit op te kunnen zetten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:32:
[...]

Idd, zijn genoeg opties om de pre orders uit te leveren. Kan me niet voorstellen dat ze hier geen moeite in stoppen en ze random online gaan verkopen
Ik hoop het van harte. Ik kan jullie alleen vertellen dat ik zelf bij een retailorganisatie werk en dat er echt hard bepaald is dat alleen bouwmarkten open mogen zijn voor afhalen van bestellingen. Ik hoop dat hier dus ik versoepeld gaat worden want het afhalen van een bestelling kan volgens mij geheel coronaproof maar voor nu zijn dit echt de ‘regels’..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
Gieter90 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:49:
[...]

Ik hoop het van harte. Ik kan jullie alleen vertellen dat ik zelf bij een retailorganisatie werk en dat er echt hard bepaald is dat alleen bouwmarkten open mogen zijn voor afhalen van bestellingen. Ik hoop dat hier dus ik versoepeld gaat worden want het afhalen van een bestelling kan volgens mij geheel coronaproof maar voor nu zijn dit echt de ‘regels’..
ahh ohkee hopelijk komt er nog verandering in! Anders zou de optie met opsturen ook nog mogelijk zijn natuurlijk! Zou natuurlijk super zuur zijn voor alle mensen dat we nu moeten wachten tot 20 januari |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-10 14:51
Hemdek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:01:

Had ze net gebeld en die mevrouw van de klantenservice zei dat het filliaal contact met je op zou nemen en dat je hem dan op afspraak zou kunnen komen afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stekkermans
Hemdek schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:53:
[...]

Had ze net gebeld en die mevrouw van de klantenservice zei dat het filliaal contact met je op zou nemen en dat je hem dan op afspraak zou kunnen komen afhalen.
Dat zou goed nieuws zijn, mijn ervaring met de klantenservice is echter wel dat ze er daar niet heel veel verstand hebben van bepaalde zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
Ik heb zojuist een filmpje doorgestuurd gekregen van MM the wall met ca 100 ps5 consoles op een pallet.

En een medewerker die er nog ff inboort ‘je zou maar een ps5 hebben gepre-orderd en dan gaan we de lockdown in’

Oefff

De 48e disc console is toch echt voor mij daaar ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
nathanderapper schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:56:
Ik heb zojuist een filmpje doorgestuurd gekregen van MM the wall met ca 100 ps5 consoles op een pallet.

En een medewerker die er nog ff inboort ‘je zou maar een ps5 hebben gepre-orderd en dan gaan we de lockdown in’

Oefff

haha meen je niet.... Komen dan dus precies een dag te laat binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdareren
  • Laatst online: 26-12-2020
Valentinoa88 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 13:36:
Vervelend om te lezen dat, net als ik, er nog best wat mensen wachten op hun order. November of december. Wacht al tijden op m’n 3 december order. Eerst gepickt, maar zat er geen beweging in. 3 dagen later gepickt, naar Frankrijk verzonden, daar ontvangen en daar ook weer dispatched, echter nooit aangekomen bij dhl Nederland.

Status:
Amazon zegt dat ik moet wachten van 12 tot 18 dec. Ze gaan er vanuit dat ie “weer gevonden wordt”. Echter weet ik wel beter.

Dagelijkst in de chat te zeiken... maar moet alsnog wachten.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
ik zit bij dezelfde batch. Ben heel benieuwd of het binnenkomt of dat de orders toch gecancelled en gerefund worden door Amazon.

[ Voor 10% gewijzigd door serdareren op 15-12-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Krijg net een mail van Klubben, die doet het wel:
Click & Collect
Wil je iets bestellen via de webshop en afhalen bij de winkel? Dat kan ook nog steeds. De winkel van jouw voorkeur neemt contact op zodra de bestelling klaarstaat. Na een contactloze overdracht bij onze winkel kan je thuis snel genieten van je nieuwe aanwinst. Helaas is het momenteel niet mogelijk om retouren via onze winkels te verwerken
Dus blijkbaar mag dit dan weer wel, vind het wel randje. Andere wel een manier om het (straks) compleet vastgelopen pakket bezorgingscircus te ontlasten.

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 15-12-2020 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-10 23:41
enrico1101 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:14:
23 november de disk versie besteld bij Amazon.fr:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYvhWnjHRC0CiiJrysXLyeJ_DlY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AhspvXZidtbGyzGCgxK3itam.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaeltpas
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 13-10 23:41

Oefff

Mogen wij misschien meegenieten van dit filmpje of is dat niet de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
loekf2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:02:
[...]

[...]

Dus blijkbaar mag dit dan weer wel, vind het wel randje. Andere wel een manier om het (straks) compleet vastgelopen pakket bezorgingscircus te ontlasten.
Dat zou goed nieuws zijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stekkermans
michaeltpas schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:04:
[...]

Mogen wij misschien meegenieten van dit filmpje of is dat niet de bedoeling?
Ben hier ook wel benieuwd naar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
loekf2 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:02:
[...]

[...]

Tussen ‘mogen’ en ‘doen’ zit een groot verschil. Wat Klubben doet mag simpelweg niet. Hopelijk komt er vanuit de branchevereniging vandaag duidelijkheid omdat elke retailer hier natuurlijk vragen over heeft..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:17
Gieter90 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:12:
[...]

Tussen ‘mogen’ en ‘doen’ zit een groot verschil. Wat Klubben doet mag simpelweg niet. Hopelijk komt er vanuit de branchevereniging vandaag duidelijkheid omdat elke retailer hier natuurlijk vragen over heeft..
FAQ van INRretail:
Mag ik een afhaalloket beginnen in mijn winkel?
Het antwoord is nee. Reguliere non-food retailers mogen geen afhaalloket beginnen in of bij de winkel. De overheid heeft voor de non-food retail bouwmarkten, kerstbomen verkoop buiten en bloemen verkoop buiten uitgezonderd van deze regel. We zijn hard aan het lobbyen om dit ook voor reguliere retail mogelijk te maken, maar voor nu mag het dus niet. Bezorgen mag wel.
Ga er maar van uit dat je dus niet kan afhalen in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
Denk dat ik niet meer hoef te hopen op 18-19 december. Order is van 3 december Amazon UK.
Zie zojuist dat het naar deze status is gegaan .. :'( Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X990ZvgA359d-DkPLdaqh2gzVoo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xlzDRnVBhQgf5akNYsI48VFY.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
  • Laatst online: 27-12-2020
jaspermeul schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:16:
[...]

FAQ van INRretail:

[...]

Ga er maar van uit dat je dus niet kan afhalen in de winkel.
Jullie vergeten dat er ook een service balie buiten de ingangen van veel media markten zijn die wel open mogen. Of ze dat doen is een 2e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:18:
[...]

Jullie vergeten dat er ook een service balie buiten de ingangen van veel media markten zijn die wel open mogen. Of ze dat doen is een 2e
Voor reparaties misschien, zeker niet voor het afhalen van bestellingen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
jaspermeul schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:19:
[...]

Voor reparaties misschien, zeker niet voor het afhalen van bestellingen dan.
Dat slaat nergens op, een vriend van me had daar laatst cyberpunk nog op gehaald. Het is een service balie geen reperatie balie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicksterNL
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:21:
[...]

Dat slaat nergens op, een vriend van me had daar laatst cyberpunk nog op gehaald. Het is een service balie geen reperatie balie.
Reparatie valt ook onder de service, en aangezien hier de service balie in de winkel zit, lijkt me dat dit gesloten blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
NicksterNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:24:
[...]

Reparatie valt ook onder de service, en aangezien hier de service balie in de winkel zit, lijkt me dat dit gesloten blijft.
Ja idd, maar het zou raar zijn om het ene wel aan te bieden en het andere niet kwa service dat was mijn punt. In Utrecht zitten beide servicebalies van de MM aan de winkels maar met een eigen ingang dus die kunnen de winkel dicht doen maar de service balie open houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
NicksterNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:24:
[...]

Dus als iemand zijn telefoon heeft gebracht voor reparatie en deze zou deze week klaar zijn dan moet die gene maar 5 weken wachten op zijn telefoon? 8)7

Lijkt me sterk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:26:
[...]

Ja idd, maar het zou raar zijn om het ene wel aan te bieden en het andere niet kwa service dat was mijn punt. In Utrecht zitten beide servicebalies van de MM aan de winkels maar met een eigen ingang dus die kunnen de winkel dicht doen maar de service balie open houden.
Het wachten is alleen tot iemand bericht krijgt van een MM om de ps5 op te halen, dan merken we het vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:26:
[...]

De servicebalie kan ook open, maar dan alleen voor reparaties. Niet voor afhalen of retourneren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gieter90
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:27:
[...]

Het wachten is alleen tot iemand bericht krijgt van een MM om de ps5 op te halen, dan merken we het vanzelf
Haha precies dat. Iedereen (waaronder ik zelf) speculeren nu maar een end weg alleen maar omdat ze zenuwachtig zijn door de onzekerheid welke er heerst 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicksterNL
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:26:
[...]

Dus als iemand zijn telefoon heeft gebracht voor reparatie en deze zou deze week klaar zijn dan moet die gene maar 5 weken wachten op zijn telefoon? 8)7

Lijkt me sterk...
Dan kunnen ze als alternatief je telefoon kosteloos opsturen naar elk gewenst adres.. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
martin666 schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:27:
[...]

haha mee eens, sta op nummer 1 bij the wall. Net filmpje gezien dat er een hele lading binnen is. Dus ben benieuwd wanneer ze contact opnemen... _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-10 21:53
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:30:
[...]

haha mee eens, sta op nummer 1 bij the wall. Net filmpje gezien dat er een hele lading binnen is. Dus ben benieuwd wanneer ze contact opnemen... _/-\o_
19 januari ben je de eerste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
SparksNL schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:31:
[...]

19 januari ben je de eerste :+
ahah laten we uitgaan van het beste! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deltre
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10 23:22

Oefff

Sturen ze toch wel op mag ik hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
Stekkermans schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:30:
[...]

Kan je dat filmpje delen? Ben benieuwd 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
Joelie schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 14:40:
[...]

Kan je dat filmpje delen? Ben benieuwd 😊
Heb hem door gestuurd gekregen van iemand hier uit de groep. Is niet aan mij om het dan nogmaals door te sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannoz1
  • Laatst online: 11-02-2021
welke groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:48
Stock van MM Ekkersrijt is veranderd van -257 naar -193

Voorraadjes arriveren of pre order annuleringen verwerken...

Edit: EHV Centrum ook van -350+ naar -181

[ Voor 15% gewijzigd door Rebel-Rebel op 15-12-2020 14:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
Erg gebeurd niks spannends in het filmpje hoor.

3 pallets waarvan 2 met disc editions en eentje half om half digital en disc

In 8 sec zie je die drie pallets en kort commentaar van een medewerker die het ff bij je erin wrijft

Nothing more, hahah.

Ik ga hem niet verder delen ivm privacy van diegene. Miss mag ie wel helemaal niet filmen in het magazijn, idk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinn

kevinn

PSN; southation

TwiiisT schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 10:11:
Thanks voor het delen.

Wat zei jij?

[...]
Status is hier veranderd met een levering van 15 december. Lijkt niet helemaal te kloppen.
EDIT: Inmiddels staat de leverdatum op vrijdag de 18e

Eindelijk een status update!

@diegott @seeKo @timpie81

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DvBZ9AFSOmhCz2SJTN8N5VUqEUE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cwrQxJcM2JF1YNA6tTs4s975.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door kevinn op 15-12-2020 15:20 ]

Pagina: 1 ... 350 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord