Heb je nog iets aangepast aan de bestelling of waren er wat CC problemen?Evertt schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:43:
Nog geen beweging van Amazon.fr van de disc van 23 november. De status blijft wordt voorbereid
Dank, net alles gekoppeld, Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland en Italië. Ben benieuwd hoe het gaat deze weekDark_Angelus schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:19:
[...]
Je kan wel met 1 mail account in meerdere landen inloggen hoor
Het enige wat zou kunnen gebeuren als je dus met 1 account in meerdere landen besteld dat Amazon gaat steigeren.
Dus het is te adviseren als je er meer wilt bestellen dat je dat met verschillende accounts doen.
Maar ja, waarom zou je dat doen
Ja, toen ik dit probeerde te bevragen via de chat (en google translate) werd mij gemeld dat dat echt niet waar was.Jieve schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:51:
[...]
Das wel vreemd he, ik zie in de telegram groep, mensen die bij FR hebben besteld op 2/12 hem vandaag al krijgen..
Nou ja, "lost in translation" zullen we maar zeggen.
Denk dat zij pas net voor de feestdagen weer nieuwe stock zullen hebben, na de launchdate duurde het ook 2 weken...Wackmack schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:52:
[...]
Dank, net alles gekoppeld, Engeland, Spanje, Frankrijk, Duitsland en Italië. Ben benieuwd hoe het gaat deze week
Tis toch echt zo, denk dat zij niet zullen liegen in de chat... stonden ook een paar printscreens..,rsint schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:53:
[...]
Ja, toen ik dit probeerde te bevragen via de chat (en google translate) werd mij gemeld dat dat echt niet waar was.
Nou ja, "lost in translation" zullen we maar zeggen.
Sinds de 23e dit al, toen ik m'n betaalmethode aanpaste ging het van dat strookjes gebeuren naar dit:Jieve schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:51:
[...]
Das wel vreemd he, ik zie in de telegram groep, mensen die bij FR hebben besteld op 2/12 hem vandaag al krijgen..
Mijne komt vandaag. Heb alleen avonddienst en hij wordt in de avond bezorgd helaas
Maar even bij mn buren aanbellen of ze hem willen aannemen
laat maar bij mij afgevenBeavbusi schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:55:
Mijne komt vandaag. Heb alleen avonddienst en hij wordt in de avond bezorgd helaasMaar even bij mn buren aanbellen of ze hem willen aannemen
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
SEPA levert wat problemen op ook in Frankrijk zijn er diverse warehouses waar er wel voorraad is en waar niet. Dus sta je gekoppeld aan een warehouse zonder voorraad nu, dan duurt het langer. Net zoals ik de betaling met SEPA heb gedaan, maar Amazon FR er een beetje een rommeltje van maakt. Tegen mij zeggen: Betaling werd geweigerd door je bank. Bel ik mijn bank: Wij hebben niks gezien van Amazon tussen aankoopdatum en nu.Jieve schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:51:
[...]
Zie hier, kwam ik tegen op Telegram.dragonwith schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:54:
[...]
Sinds de 23e dit al, toen ik m'n betaalmethode aanpaste ging het van dat strookjes gebeuren naar dit:
[Afbeelding]
hier idemdito ook mijn CC moeten update. Weet nu niet of ik er goed aan doe om er een berichtje aan te wagen richting de klantenservice of niet. Opzich ben ik al blij dat ik er 1 heb weten te bestellen. Aan de andere kant als er duidelijkheid komt vind ik dat ook wel fijn 
dragonwith schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:54:
[...]
Sinds de 23e dit al, toen ik m'n betaalmethode aanpaste ging het van dat strookjes gebeuren naar dit:
[Afbeelding]
Lijst is ondertussen aangevuld met extra tips over instellen van Telegram.Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:50:
Hoi Mede-Tweakers/PS5 liefhebbers.
Gelukkig hebben vele van jullie een mooie PS5 gekocht, maar ook veel actieve plaatsers en stille volgers van dit forum hebben geen PS5 kunnen kopen.
Ik zal voor jullie een aantal tips onder elkaar zetten, die jullie kunnen helpen (als je echt niet kan wachten tot aankoop van je PS5 kunt gebruiken om bij de volgende lading eentje te kunnen bemachtigen).
- Meld je aan voor tenminste 1 telegramgroep. Er is een grote waar 5800 inzitten en daar heb ik er een aantal via kunnen kopen. Ook PSX Sense heeft er eentje gemaakt, maar daar heb ik nog niks voorbij zien komen. Tip daarbij: hou je aan de regels van de Telegram groep.
- Zet je geluid aan, zodat je de meldingen hoort
- Stel de app zo in, dat hij websites opent in je standaard browser
Aanpassen Telegram Android
Ga naar Telegram
Ga naar de drie streepjes links bovenin (dit is bij Android zo)
Ga naar Instellingen
Ga naar Chat Instellingen
Scroll naar beneden en je ziet ergens staan onder Instellingen: In-app browser. Vink deze uit.
Aanpassen Telegram iOS (Thanks to @Eppo)
Ga naar Telegram
Ga naar Instellingen
Data en opslag
Links openen in
Er is ook een Desktop client
https://desktop.telegram.org/
- Zorg dat je bij zoveel mogelijk websites al een account hebt en log deze in op je browsers (zowel laptop als mobiel). Dit scheelt aanzienlijke tijd.
- Maak accounts aan bij alle Amazons in Europa (vaak kan je met 1 account ergens anders ook inloggen, maar doe dat voor de zekerheid), want Amazon is zo groot die zegt tegen Sony beter lever jij mij meer consoles dan aan heel NL en dat gebeurt ook door de machtspositie van Amazon. Haal je voordeel hiermee. Over 3 a 4 weken zal er vast weer wat voorraad zijn (en met geluk nog VOOR kerst).
- Vink altijd aan: Ingelogd blijven en als je 2 trapsverificatie hebt: Niet meer vragen voor deze browser.
- Doe dit voor elke Amazon apart
- Stel alle mogelijk betaalmethoden in, i-deal, Credit Card (als je die hebt) en bij Frankrijk ook SEPA. Stel ze van te voren in!
- Stel bij je Amazon 1 click buy optie in in al je browsers
- Als iemand in dit forum post: in de API van app X staat dat winkel A voorraad heeft, maar deze is niet te koop? Bel de klantenservice op en zeg niet: IK WIL EEN PLAYSTATION 5. Maar benoem de productcode zoals deze bij hun in het systeem staat (staat vaak in de URL van het product). Zo heb ik er eentje bij Wehkamp kunnen krijgen, terwijl mensen hier continue gingen F5-en.... Bij Wehkamp en Media Markt kan je bestellingen plaatsen via de klantenservice (alleen Media Markt kan nu besluiten vanwege de drukte om dat niet te doen). Wees respectvol en geduldig naar diegene die je spreekt, dan kan je zomaar ineens een PS5 de volgende dag hebben.
- Kan je ergens al een PS5 in je winkelmandje zetten, doe dat vooral, daar zijn soms tips voor zoals bij de BCC (alleen die werkte bij mij helaas weer niet).
- Koop niet bij onbekende websites. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook altijd zo. Google altijd naar reviews, vind je ze onder de vier sterren of geen reviews. NIET DOEN.
- Hou alle signalen in het forum hier in de gaten. Want er zijn nog meer tips die hier vaak voorbij komen.
- Koop alleen voor jezelf en echt vrienden en koop niet om ze voor gigantische bedragen door te verkopen.
Aanvullingen op de lijst zijn altijd welkom en iedereen die dit leest, sla deze info op. Dan weet ik zeker dat je voor eind januari thuis een Playstation5 hebt staan
Wil je niet bang maken maar dat gebeurde mij ook.. CC gaf volgens Amazon problemen dus gesqwitch naar incasso en de betalinggegevens succesvol geupdate, even laat bestelling gecanceld want betaling is niet goed gegaan.... ik zou de klantenservice bellen als ik jou was dan kunnen ze iets voor je doen. Zodra die gecancled is ben je hem toch echt kwijt..dragonwith schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:54:
[...]
[Afbeelding]
Vandaag komt dan eindelijk echt de PS5 binnen, (amazon.co.uk)
automation fanboy
Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:58:
[...]
Lijst is ondertussen aangevuld met extra tips over instellen van Telegram.
Heb hetzelfde voor order 3dec op levering 8-9dec. Net vriendelijk gechat en krijg dit:dragonwith schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:54:
[...]
[Afbeelding]
The order will deliver to your address without any issues. For this order estimated delivery date
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
Ze gaf aan dat alles aangemeld staat en hij soon dispatched wordt. Komt vast goed!
Signature
Wat trouwens ook wel grappig was, mijn amazon.co.uk ps5 disk, komt gewoon uit duitsland, in de DHL tracking page begon in de Dormagen, Cologne DE. Zijn er meer mensen die dat ook hebben gezien?
automation fanboy
Betaalmethode hier niet aangepast maar dit geeft de burger moed, ik ga ook uit van een uiterlijke verzending vandaag, anders gaan we de 9e niet halen.mouzetc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
[...]
Heb hetzelfde voor order 3dec op levering 8-9dec. Net vriendelijk gechat en krijg dit:
The order will deliver to your address without any issues. For this order estimated delivery date
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
Ze gaf aan dat alles aangemeld staat en hij soon dispatched wordt. Komt vast goed!
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Oh oke, dacht dat alles uit 1 warehouse kwam. Weer wat geleerdNitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:57:
[...]
SEPA levert wat problemen op ook in Frankrijk zijn er diverse warehouses waar er wel voorraad is en waar niet. Dus sta je gekoppeld aan een warehouse zonder voorraad nu, dan duurt het langer. Net zoals ik de betaling met SEPA heb gedaan, maar Amazon FR er een beetje een rommeltje van maakt. Tegen mij zeggen: Betaling werd geweigerd door je bank. Bel ik mijn bank: Wij hebben niks gezien van Amazon tussen aankoopdatum en nu.
Frankrijk? hoe chat je met hun?mouzetc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
[...]
Heb hetzelfde voor order 3dec op levering 8-9dec. Net vriendelijk gechat en krijg dit:
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
Is dit niet zo'n automatisch bericht.
Heb ze ooit een mail gestuurd wat ook gewoon op een bot leek.
Die van mij komt juist weer vanuit de UK en reist via Frankrijk.Punkbuster schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:08:
Wat trouwens ook wel grappig was, mijn amazon.co.uk ps5 disk, komt gewoon uit duitsland, in de DHL tracking page begon in de Dormagen, Cologne DE. Zijn er meer mensen die dat ook hebben gezien?
Mijn PS5 van Amazon.de van 19-11 is zojuist verzonden en moet woensdag arriveren. Gepland was 19-22 december.
HImouzetc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
[...]
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
I'm Amira your costumer advisor .
Yes you recive your order in time .
Thnak you for asking Amazon .
Ik kreeg dit. Hopen maar...
ik heb ook een order geplaatst op de 3de bij uk, staat ook op levering 8/9 december maar nog niet gedispatched. net aan de chat gehangen en kreeg het onderstaande door:mouzetc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
[...]
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
I have checked and see that your product is not shipped due to product unavailability.
Once the item becomes available we will send you a confirmation mail with updated estimated delivery date
I'm really sorry for this inconvenience
Please no need to worry, to help you with this issue I have forwarded this to our concern team
Our team will get back to you via mail
Once the item in stock we will dispatch your product as soon as possible
In this case I kindly request you to wait till 4 business days
we wachten netjes af..
Uh oh... Ik heb ook mijn betalingsmethode gewijzigd. CC om snel te kunnen bestellen en daarna bij de authorisatie gelijk met de debetkaart gewoon betaald, geld is wel meteen van mijn rekening gegaan. Ik heb dus zelfs nooit streepjes gezien, enkel afwachting leveringsdatum.
ivokenevil schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:59:
[...]
Wil je niet bang maken maar dat gebeurde mij ook.. CC gaf volgens Amazon problemen dus gesqwitch naar incasso en de betalinggegevens succesvol geupdate, even laat bestelling gecanceld want betaling is niet goed gegaan.... ik zou de klantenservice bellen als ik jou was dan kunnen ze iets voor je doen. Zodra die gecancled is ben je hem toch echt kwijt..
Donderdag 3 december bij Amazon.co.uk een PS5 Disk besteld. Zojuist is hij binnengekomen.
wat had jij staan als lever datum en welke verzend methode?McKnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:25:
Donderdag 3 december bij Amazon.co.uk een PS5 Disk besteld. Zojuist is hij binnengekomen.
8-9 december levering. DHL was de verzender.touzani schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:27:
[...]
wat had jij staan als lever datum en welke verzend methode?
Dat is lekker rap gegaan zeg! Die van mij staat nog zo goed als in de 1e fase als ik kijk in mn order overzicht. Zal nog wel even geduld moeten hebben denk ik.McKnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:25:
Ik heb dit staan in mijn Amazon FR account. Op 3 dec besteld:
Tip voor Duitse grens bewoners hier in het topic:
Goedkoop de PS5 controller scoren via Otto.De + wel op moeten halen bij een Duits pakketpunt.
https://nl.pepper.com/aan...controller-eur4458-175942
€44,58
Goedkoop de PS5 controller scoren via Otto.De + wel op moeten halen bij een Duits pakketpunt.
https://nl.pepper.com/aan...controller-eur4458-175942
€44,58
bofkont, ik heb ook 8/9 staan maar nog steeds niet dispatched.McKnight schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:28:
[...]
8-9 december levering. DHL was de verzender.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fDkdhp5kXojaSvrGq7oDzGV9.jpg?f=user_large)
Daar gaan we, dit was een Amazon.de bestelling waarvan de bezorgdatum was geschat op 15-16 december :)!
Ik ben afgelopen weekend bij de Mediamarkt in Utrecht geweest en daar werd door een medewerker bevestigd dat er waarschijnlijk nog twee batches in december gaat komen
.
Ik ook, maar mij is verteld nergens van af te weten?Zandhaas12 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:38:
Ik ben afgelopen weekend bij de Mediamarkt in Utrecht geweest en daar werd door een medewerker bevestigd dat er waarschijnlijk nog twee batches in december gaat komen.
Ja, zelfde hier. 3 dec besteld bij Amazon UK met verwachte levering 8/9 dec. Op de site niet te zien als dispatched. Net met klantenservice gebeld en geven ook aan dat er geen stock is. Ze verwachten volgende week weer stock. Begrijp alleen niet dat mensen met een estimation date 18-19 december al wel een PS5 ontvangen..
touzani schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:24:
[...]
ik heb ook een order geplaatst op de 3de bij uk, staat ook op levering 8/9 december maar nog niet gedispatched. net aan de chat gehangen en kreeg het onderstaande door:
I have checked and see that your product is not shipped due to product unavailability.
Once the item becomes available we will send you a confirmation mail with updated estimated delivery date
I'm really sorry for this inconvenience
Please no need to worry, to help you with this issue I have forwarded this to our concern team
Our team will get back to you via mail
Once the item in stock we will dispatch your product as soon as possible
In this case I kindly request you to wait till 4 business days
we wachten netjes af..
Ik heb net gechat met amazon UK over mijn order. Ik heb en priority shipping, en leverdatum was 8/9 dec. Nu 10 december.
Zeggen ze : I am sorry for the delayed delivery, it is due to limited stock from the manufacturer, to serve you better I'll right away issue a full refund of your delivery charges.
Ik denk dat ik als een van de laatsten een ps5 deze kant op krijg.
Heb ook iets van 9 pond voor prio verzending terug gekregen. Wel netjes
En die gast vroeg ook nog : mag ik je wag vragen? Wat voor games ga je er op spelen?
Zeggen ze : I am sorry for the delayed delivery, it is due to limited stock from the manufacturer, to serve you better I'll right away issue a full refund of your delivery charges.
Heb ook iets van 9 pond voor prio verzending terug gekregen. Wel netjes
En die gast vroeg ook nog : mag ik je wag vragen? Wat voor games ga je er op spelen?
Ja, als gast besteld bij MM.de met optie afhalen in Herzogenrath. Verder niks meer gehoord tot 19 november, waarin ik in de middag opeens een afhaalbevestiging kreeg. Direct na het werk naar de winkel gereden en de PS5 opgehaaldcronixx schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:03:
@Geronimous vraagje trouwens, jij had toch een bestelling bij Saturn of mediamarkt.de o.i.d?
Is dat nog helemaal goed gekomen?
De creditcard werd pas 1 week later belast met die 499,99. (ze hadden eerder bij bestellen al een reservering gedaan van 499,99, die verliep).
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Denk niet dat die medewerker echt zoveel weetZandhaas12 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:38:
Ik ben afgelopen weekend bij de Mediamarkt in Utrecht geweest en daar werd door een medewerker bevestigd dat er waarschijnlijk nog twee batches in december gaat komen.
Amazon order van 3 december staat nog altijd niet op dispatched.
Hoop maar voor de kerst in huis te hebben..
Hoop maar voor de kerst in huis te hebben..
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Besteld op 3 december en de disc editie?Burmeister- schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:33:
[Afbeelding]
Daar gaan we, dit was een Amazon.de bestelling waarvan de bezorgdatum was geschat op 15-16 december :)!
Als de voorraden komen zoals vanaf de launch, is er vanaf nu en 3 weken weer ergens wat te koop via Amazon o.i.d. zal wel niet een grote voorraad zijn. Ben benieuwd of die dan per trein of vliegtuig komen. Diet met boot zijn natuurlijk zo ruim 8 weken onderweg.Khayma schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
[...]
Denk niet dat die medewerker echt zoveel weet. Ze krijgen het te horen op het moment dat ze in hun magazijn liggen. Verder heeft zo een medewerker echt 0 zicht op leveringen.
Nice! had verder zo in de drukte niets meer langs zien komen van mensen met dit type bestelling.Geronimous schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
[...]
Ja, als gast besteld bij MM.de met optie afhalen in Herzogenrath. Verder niks meer gehoord tot 19 november, waarin ik in de middag opeens een afhaalbevestiging kreeg. Direct na het werk naar de winkel gereden en de PS5 opgehaaldDie had ik niet meer op launchday verwacht, dus dat was top
De creditcard werd pas 1 week later belast met die 499,99. (ze hadden eerder bij bestellen al een reservering gedaan van 499,99, die verliep).
Wel fijn dat het gewoon allemaal goed is gegaan.
niet waar wat je zegt. Ik werkte tijdens de ps4 launch bij een kleine bart smit vestiging. Zelfs daar had ik inzicht in de leveringen van de PS4..Khayma schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
[...]
Denk niet dat die medewerker echt zoveel weet. Ze krijgen het te horen op het moment dat ze in hun magazijn liggen. Verder heeft zo een medewerker echt 0 zicht op leveringen.
dus zou wel gewoon kunnen wat die medewerker zegt, maar zeker weet je het natuurlijk nooit
Het zou kunnen dat ik je antwoord verkeerd begrijp maar als je zegt dat je voor elke Amazon een ander account nodig hebt dan is dat niet zo. Ik heb 1 amazon account en met dat account en het daaraan gekoppelde betaalmiddel bestel ik spullen in DE, UK, NL en de VS. Geen reden om meer accounts te creëren. En nog erger, ik heb vaak door elkaar heen lopende bestellingen. Op dit moment heb ik pakketjes onderweg vanuit NL, DE en de UK. Gaat zonder problemen.Dark_Angelus schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:19:
[...]
Je kan wel met 1 mail account in meerdere landen inloggen hoor
Het enige wat zou kunnen gebeuren als je dus met 1 account in meerdere landen besteld dat Amazon gaat steigeren.
Dus het is te adviseren als je er meer wilt bestellen dat je dat met verschillende accounts doen.
Maar ja, waarom zou je dat doen
Godsamme zal toch niet hè....en ik heb nog wel maatje getipt over de bol.com voorraad en die heeft hem al in huis...wat een soap dit0619tje schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:42:
Ik heb net gechat met amazon UK over mijn order. Ik heb en priority shipping, en leverdatum was 8/9 dec. Nu 10 december.
Heb ook iets van 9 pond voor prio verzending terug gekregen. Wel netjes![]()
Nou dat kan nog wel even gaan duren met de UK orders dus. Had ik er nu ook maar eentje bij FR of DE geplaatst.
Ik hoop het Zo! Ik vermaak me momenteel met Jedi Fallen order.. en over een paar dagen met cyberpunk.. maar op die PS5 draait het net even wat mooier.Zandhaas12 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:38:
En demon's souls brand natuurlijk ook. Kom op MM binnen halen die PS 5!
Uhmm, de Next-gen versie van Cyberpunk komt pas 'ergens' volgend jaarLempard2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:57:
[...]
Ik hoop het Zo! Ik vermaak me momenteel met Jedi Fallen order.. en over een paar dagen met cyberpunk.. maar op die PS5 draait het net even wat mooier.
En demon's souls brand natuurlijk ook. Kom op MM binnen halen die PS 5!
Daar ben ik me van bewust.. maar ook de laadtijden zijn beter. En daar doelde ik meer op.Khayma schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:00:
[...]
Uhmm, de Next-gen versie van Cyberpunk komt pas 'ergens' volgend jaar
Ik denk het niet, standaard antwoord. Heb dezelfde orderdatum en levertijd bij FR.mouzetc schreef op maandag 7 december 2020 @ 11:06:
[...]
Tuesday, December 8 -
Wednesday, December 9
De consoles die ze hadden zijn al verzonden en komen vandaag al bij de mensen thuis.
Wij moeten denk ik wachten tot er weer een levering komt bij amazon FR, dus verwacht hem deze week niet meer.
Heb je verschil gezien tussen PS4 Pro en PS5 Backwards Compatible versie? Dat zag er al iets beter uit. Laats staan als die update komt!Lempard2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:02:
[...]
Daar ben ik me van bewust.. maar ook de laadtijden zijn beter. En daar doelde ik meer op.
Men moet de obsessieve zoektocht naar een PS5 toch ergens mee rechtvaardigen héKhayma schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:00:
[...]
Uhmm, de Next-gen versie van Cyberpunk komt pas 'ergens' volgend jaar
Huh maar het geld is bij mij wel afgeschreven van de CC?ivokenevil schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:59:
[...]
Wil je niet bang maken maar dat gebeurde mij ook.. CC gaf volgens Amazon problemen dus gesqwitch naar incasso en de betalinggegevens succesvol geupdate, even laat bestelling gecanceld want betaling is niet goed gegaan.... ik zou de klantenservice bellen als ik jou was dan kunnen ze iets voor je doen. Zodra die gecancled is ben je hem toch echt kwijt..
En bol schrijft nu doodleuk een win actie uit voor 2 ps5's
Leuk voor al die lui bij wie hij geannuleerd is afgelopen vrijdag.
Waarvan ondergetekende
Waarvan ondergetekende
Waar zie je die dan staan? Heb het ook gelezen maar was fake... toch?ciniq schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:21:
Waarvan ondergetekende
Is niet van bol, het is van de gewoonlijke scammers.ciniq schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:21:
Waarvan ondergetekende
ciniq schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:21:
Waarvan ondergetekende
Dat mijn bestelling van amazon.fr voor 30/12 veranderd werd naar "we wachten op een leveringsdatum" zegt waarschijnlijk genoeg. Wachten op een nieuwe batch consoles bij amazon, in theorie zou mijn bestelling nu als een reservatie moeten tellen. De onzekerheid wanneer dat dan gaat zijn is wel wat minder, ook jammer om te lezen hoeveel mensen hetzelfde probleem hebben...
Ik ga ondertussen de Telegram groep wel wat in de gaten houden. Als er de komende tijd ineens weer stock beschikbaar komt bij amazon.fr en mijn bestelstatus blijft ongewijzigd, dan denk ik dat ik mijn conclusies wel kan trekken en misschien beter annuleer. Oorspronkelijk moest ik sowieso tot het eind van deze maand wachten, ik zie dan wel wat het in de tussentijd wordt.
Ik ga ondertussen de Telegram groep wel wat in de gaten houden. Als er de komende tijd ineens weer stock beschikbaar komt bij amazon.fr en mijn bestelstatus blijft ongewijzigd, dan denk ik dat ik mijn conclusies wel kan trekken en misschien beter annuleer. Oorspronkelijk moest ik sowieso tot het eind van deze maand wachten, ik zie dan wel wat het in de tussentijd wordt.
Weer gechat met Frankrijk: "Er is geen voorraad, geen idee wanneer hij komt we wachten op voorraad van Sony, zal ik de order voor je annuleren?"
"En ja die datum die je zag (8-9 dec) dat was een geschatte datum". Datum stond ook in de bevestigingsmails. Hoeft uiteraard niet voor alle orders te gelden maar in elk geval voor die van mij.
"En ja die datum die je zag (8-9 dec) dat was een geschatte datum". Datum stond ook in de bevestigingsmails. Hoeft uiteraard niet voor alle orders te gelden maar in elk geval voor die van mij.
Ik heb ook een pre-order gedaan bij MM in Utrecht the wall, dat was op 17-9 in de ochtend. Helaas zat ik ook niet bij de 1e 2 leveringen. Hopelijk dan wel bij de volgende levering. Tegen mij vertelde ze dat ze niet konden zien op hoeveelste plek iemand stondnathanderapper schreef op zondag 6 december 2020 @ 14:35:
[...]
Ik heb op 19 september een pre order gedaan bij MM in utrecht the wall. MM afgelopen donderdag de tweede levering verdeeld onder de pre orders. Lijst wordt chronologisch afgewerkt per filiaal.
Ik ben die donderdagavond gaan informeren. Ik stond/sta op plek 48 voor een disc edition.
De medewerker vertelde dat er misschien voor de kerst nog een levering komt, maar hij zei ook dat die van afgelopen donderdag weleens die laatste levering van t jaar kon zijn.
long story short: vraag bij het filiaal van jouw pre order even heel lief of ze kunnen checken op welke plek je staat 😁
Een mooie manier om te zeggen dat ze daar nu even geen zin in hebben om op te gaan zoekenStekkermans schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:36:
[...]
Ik heb ook een pre-order gedaan bij MM in Utrecht the wall, dat was op 17-9 in de ochtend. Helaas zat ik ook niet bij de 1e 2 leveringen. Hopelijk dan wel bij de volgende levering. Tegen mij vertelde ze dat ze niet konden zien op hoeveelste plek iemand stond
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
CC heb ik toen aangepast vanaf woensdag is het geld bedrag afgeschreven.FlyingHorseman schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:52:
[...]
Heb je nog iets aangepast aan de bestelling of waren er wat CC problemen?
Sinds donderdag is de status wordt voorbereid.
Zojuist een PS5 van Amazon ontvangen, maar de doos is letterlijk door de Amazon doos heen geopend en er missen spullen.
Dat kan je wel zeggen inderdaad! Zijn er nog meer mensen met een pre order bij MM the wall Utrecht die wel weten op hoeveelste plek ze staan?Marcievg schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:37:
[...]
Een mooie manier om te zeggen dat ze daar nu even geen zin in hebben om op te gaan zoeken
Staat op hun facebookJD88 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:27:
[...]
Waar zie je die dan staan? Heb het ook gelezen maar was fake... toch?
Wat is mist er dan? PS5 of andere zaken?Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
Zojuist een PS5 van Amazon ontvangen, maar de doos is letterlijk door de Amazon doos heen geopend en er missen spullen.
Amazon UK zeker?Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
Alles behalve de PS5, dus geen kabels en controller. De halve zijkant van de PS5 doos ontbreekt.
[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 07-12-2020 12:45 ]
Jeetje, pak dan de hele doos! Nouja, hoop voor je dat Amazon de missende zaken snel kan naleveren...Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:43:
[...]
Alles behalve de PS5, dus geen kabels en controllers.
Wat een soap, de PS5 release... 🤣
Partial refund vragen (1/2 prijs of meer) en dan zelf controller kopen. Beter als niets zeker?Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:43:
[...]
Alles behalve de PS5, dus geen kabels en controller. De halve zijkant van de PS5 doos ontbreekt.
De mijne komt ook vandaag toe met Bpost... Ben benieuwd
Naleveren? Gewoon deze retour en een nieuwe opsturen (bij voorraad). Op deze manier een zending accepteren zou ik niet doen.Maroi schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:46:
[...]
Jeetje, pak dan de hele doos! Nouja, hoop voor je dat Amazon de missende zaken snel kan naleveren...
Wat een soap, de PS5 release... 🤣
Het is een kerstcadeau, dus ik heb liever een compleet product. Ik hoef er zelf geen. Er zijn niet eens games.sammyke007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:46:
[...]
Partial refund vragen (1/2 prijs of meer) en dan zelf controller kopen. Beter als niets zeker?
Wow oke, even het volgende dan met de info die ik heb, want de medewerker meldde mij het volgende:Stekkermans schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:36:
[...]
Ik heb ook een pre-order gedaan bij MM in Utrecht the wall, dat was op 17-9 in de ochtend. Helaas zat ik ook niet bij de 1e 2 leveringen. Hopelijk dan wel bij de volgende levering. Tegen mij vertelde ze dat ze niet konden zien op hoeveelste plek iemand stond
- ik stond donderdag avond (na de levering vsn de tweede drop) nog op plek 48
- bij de release (1e drop) zijn er 85 disc edities geleverd
- Bij de 2e drop zijn er 46 disc edities geleverd
Ik dacht dat je bij MM pas kon pre ordereren vanaf 17-9 (?)
Tussen jouw pre order (17-9 ochtend) en mijn pre order (19-9 middag) zijn er dus Max 48 pre orders nog gedaan (?)
Volgens mij betekent het in ieder geval dat minstens ca. 120 mensen jou voor waren met de pre order. Maar imo dus raar omdat ik dus dacht dat je sinds 17-9 pas pre order kon plaatsen.
nee je kon al in juli pre-orderen.nathanderapper schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:47:
[...]
Wow oke, even het volgende dan met de info die ik heb, want de medewerker meldde mij het volgende:
Tussen jouw pre order (17-9 ochtend) en mijn pre order (19-9 middag) zijn er dus Max 48 pre orders nog gedaan (?)
Volgens mij betekent het in ieder geval dat minstens ca. 120 mensen jou voor waren met de pre order. Maar imo dus raar omdat ik dus dacht dat je sinds 17-9 pas pre order kon plaatsen.
Zo zou ik dat ook doen! Maar ok, niet ieder is zo kieskeurig als ik en met huidig tekort, zijn kabels en controller sneller te vervangen!WidgetTWW schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:47:
[...]
Naleveren? Gewoon deze retour en een nieuwe opsturen (bij voorraad). Op deze manier een zending accepteren zou ik niet doen.
Echt niet normaal hoeveel er wordt gestolen, worden deze mensen wel opgepakt/ontslagen?Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
Of denken ze maar van, achja we komen er toch nooit achter je krijgt je geld gewoon terug.
Is er ook een Telegram groep voor de accessoires van de ps5?
Ik sta bij MM Almere vermoedelijk op plaats 186.. dat zou nu nog +-26 zijn.Stekkermans schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
[...]
Dat kan je wel zeggen inderdaad! Zijn er nog meer mensen met een pre order bij MM the wall Utrecht die wel weten op hoeveelste plek ze staan?
Ik wilde dit navragen en heb dus een week of 3 geleden de klantenservice gebeld. Deze verwezen mij door naar de winkel, omdat ze zelf geen inzicht op winkels hebben.
Dus dezelfde dag naar MM Almere. De medewerker kon mij het op dat moment niet vertellen, ivm map kwijt/achter een gesloten deur.. of ik de week erop terug kon komen. Dan weten we het zeker op welke plek u staat. (Dit was op een zaterdag)
Dus ik de dinsdag erop weer naar MM Almere.. moest toevallig toch in de stad zijn.. dus 1 en 1 is..
Vervolgens spreek ik een medewerker aan, waarna hij na een zucht.. mij niet liet uitpraten.. en meteen begon te vertellen dat het zo niet werkt op deze manier..
Ik was nogal verbaasd, omdat zijn collega mij vroeg om de week erop terug te komen.. en dat probeerde ik hem ook te zeggen.. tot 2x toe kapte hij me af, met zo werkt het niet, en u luistert niet.. (de beste man liet me niet eens uitpraten, en zegt nu dat ik niet luister)
Ik vroeg of ik mijn zin even mocht afmaken.. nou bij gods gratie mocht dat.. waarna hij weer niet luisterde, en ene Jenny erbij riep.. "Jenny ps5 is op toch? Is uitverkocht toch?
Kortom totaal geen antwoord op mijn vraag, en erg onbeschoft.. de klantenservice nam het hoog op.. om vervolgens er niks meer van te horen ..
Tis dat die PS5's een zeldzaamheid zijn.. maar anders had ie hem in zijn reet kunnen steken 😃
Haha Damn. Had ik deze zelfde energie destijds maar gehad..
Maar er was wel iets veranderd in de pre orders sinds 17-9 als ik me niet vergis.. miss met de aanbetaling of zo
[ Voor 20% gewijzigd door nathanderapper op 07-12-2020 12:52 ]
Das echt rot. Kun je een foto maken van wat er gebeurd is? Ben wel benieuwd wat Amazon er op gaat zeggenPaprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
Bedankt voor de informatie! Ik ging er ook vanuit dat je pas kon pre orderen op 17-9 daarom was ik er ook in de ochtend om 11;10 en was als 5e in de rij die er toen was voor de pre order. Nu blijkt dus dat je al pre order kon plaatsen vanaf mei, juni, juli etc.nathanderapper schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:47:
[...]
Wow oke, even het volgende dan met de info die ik heb, want de medewerker meldde mij het volgende:
Nogal raar want toen waren er geen prijzen of iets.
Heb jij niet toevallig die afgeprijsde PS5 gekocht die op een enkele Amazon pagina verscheen? Waarin stond dat de doos is beschadigd?Paprika schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:39:
Zeker niet. Alsof Amazon dan ook een kapotte kartonnen doos eromheen gaat doen, met een gapend gat van 19 bij 23cm.Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:54:
[...]
Heb jij niet toevallig die afgeprijsde PS5 gekocht die op een enkele Amazon pagina verscheen? Waarin stond dat de doos is beschadigd?
[ Voor 16% gewijzigd door Paprika op 07-12-2020 12:55 ]
klopt ik had op mijn pre-ordere 9999 euro staan....Stekkermans schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:53:
[...]
Bedankt voor de informatie! Ik ging er ook vanuit dat je pas kon pre orderen op 17-9 daarom was ik er ook in de ochtend om 11;10 en was als 5e in de rij die er toen was voor de pre order. Nu blijkt dus dat je al pre order kon plaatsen vanaf mei, juni, juli etc.
Nogal raar want toen waren er geen prijzen of iets.
mediamarkt deed er toen heel lacherig over ik kon er wel 10 bestellen..haha..had ik dat maar gedaan..hehe.
Ik lees net dat ze niet compleet worden geleverd
Klopt inderdaad bij die van mij staat ook het bedrag 9999, ik heb er ook 2 tegelijk kunnen bestellen. ook 1 voor mijn broertje. Heb jij hem al geleverd gekregen en had je besteld bij mm the wall?Michel242186 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:54:
[...]
klopt ik had op mijn pre-ordere 9999 euro staan....![]()
mediamarkt deed er toen heel lacherig over ik kon er wel 10 bestellen..haha..had ik dat maar gedaan..hehe.
OLED FOR THE WIN! Veel plezier met je LG TV. Ik heb een C7 thuisstaan, die wil ik ergens volgend jaar gaan vervangen voor een 65 of 77 inch. Mits er leuke aanbiedingen voorbij komen.ls789 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:57:
[...]
hahahik heb gister ook een impulsaankoop gedaan
![]()
vanavond Amazon UK voor de deur
[Afbeelding]
Net contact gehad met klantenservice Amazon. Geven aan dat ze de voorraad niet hebben en daarom de order niet op dispatched komt te staan. Fucking amateurs zijn het. Lees meer dat hier er meerdere Amazon uk orders zijn die nog niet dispatched zijn.
Zie foto chat. Ga niks annuleren. Amateurs. Geld is al gereserveerd op cc
Ik hoop voor jou dat hij toekomt. Ik zou hem vorige week vrijdag al gehad hebben.sammyke007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:46:
[...]
Partial refund vragen (1/2 prijs of meer) en dan zelf controller kopen. Beter als niets zeker?
eerste poging was in een locker van bpost. 2de poging was bij postkantoor. 3de poging terug locker. en 4de poging terug postkantoor... En dan maar op hun website vermelden dat het langer kan duren... slaat helemaal op niets.
Verwacht er iemand ook nog voorraad op Mediamarkt site.
Volgens mij was die toch gescheiden van de Winkel voorraad.
Xbox was net online om 11;00 is Playstation al geweest of denken jullie dat die niet komt?
Xbox was net online om 11;00 is Playstation al geweest of denken jullie dat die niet komt?
welke leverdatum had je bij je order?Valentinoa88 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:00:
Net contact gehad met klantenservice Amazon. Geven aan dat ze de voorraad niet hebben en daarom de order niet op dispatched komt te staan. Fucking amateurs zijn het. Lees meer dat hier er meerdere Amazon uk orders zijn die nog niet dispatched zijn.
[Afbeelding]
Gister even snel op m'n apple tv het e.e.a. bekeken. Zag er goed uit, zwart is ook echt zwart! Geen idee of ik een betere HDMI kabel moet gebruiken trouwens, zag er wel goed uit. Mijn vorige tv was ook niet slecht, had een Sony bravia 4k HDR10 met 100hz. Enige nadeel, geen HDMI 2.1Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 12:58:
[...]
OLED FOR THE WIN! Veel plezier met je LG TV. Ik heb een C7 thuisstaan, die wil ik ergens volgend jaar gaan vervangen voor een 65 of 77 inch. Mits er leuke aanbiedingen voorbij komen.
vrijdag dacht ik nog, ach wanneer ga ik nou 120fps nodig hebben. Heb toch een gamepc? ... zaterdagavond toch maar besloten de TV te upgraden
The Bramster schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:02:
[...]
welke leverdatum had je bij je order?
Mijn TV heeft nog HDMI 2.0B. Dus zeker als volgend jaar de echt goede games komen, dan is een upgrade natuurlijk wel welkom.ls789 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:03:
[...]
Gister even snel op m'n apple tv het e.e.a. bekeken. Zag er goed uit, zwart is ook echt zwart! Geen idee of ik een betere HDMI kabel moet gebruiken trouwens, zag er wel goed uit. Mijn vorige tv was ook niet slecht, had een Sony bravia 4k HDR10 met 100hz. Enige nadeel, geen HDMI 2.1![]()
vrijdag dacht ik nog, ach wanneer ga ik nou 120fps nodig hebben. Heb toch een gamepc? ... zaterdagavond toch maar besloten de TV te upgradenPlatteTV heeft deze trouwens voor 1599 op de site maar kreeg hem mee voor 1399 (wat volgens mij alsnog duurder is dan de blackfriday prijzen... maar prima deal verder). Kwam er ook achter dat veel bedrijven "import" modellen verkopen
ging weer een wereld open. Maar goed dat is off topic!
Dit vraag ik mij ook af.Mir64za schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:00:
Verwacht er iemand ook nog voorraad op Mediamarkt site.
Vorige week hadden alle webshops behalve MM de ps5 online aangeboden.Xbox was net online om 11;00 is Playstation al geweest of denken jullie dat die niet komt?
ah balen man, ik heb zelf een disc edition die een leverdatum heeft 18-19 december ook bij amazon UK
Zou het? jij denkt serieus dat de ps5 op 4k meer dan 60fps gaat halen?Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 13:04:
[...]
Mijn TV heeft nog HDMI 2.0B. Dus zeker als volgend jaar de echt goede games komen, dan is een upgrade natuurlijk wel welkom.
automation fanboy
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/HbenrBZj6aulrQW8r100vax3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Y2nmpJLuURH4doue4zDAXD11.png?f=fotoalbum_large)