Haha bedankt, enjoy!nemesis2212 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:22:
[...]
openhaard is mooier dan die gekke witte blauwe doos! nee joking, congrats. ik heb hem ook binnen 😁
Hoe zal de uitslag van de Telegram poll er nu uitzien?
Zou kunnen, ik heb om 11:04 bevestiging, had wel een pre-order mail, en heb daarnet ook een mailtje gehad dat ik vanavond een track & trace krijg. Als dat t ook echt iis zou ik dat eigenlijk best netjes vinden van bol.jvanlith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:26:
[...]
Kan het niet zijn dat de accounts die de pre-order mail hebben gekregen er sowieso wel doorheen zijn gekomen, dan wel voorrang hebben gehad op andere mensen die de mail niet hebben gehad?
Verwijderd
Daar kijken ze helemaal niet naar, zie het zelfde ook gebeuren bij amazon.fr: latere bestellingen worden eerder geleverd soms, terwijl eerste bestellingen later komen of wellicht geannuleerd. Het is niet anders...HertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:26:
Lijkt wel of ze random annuleren en niet op tijdstip ontvangen order..
11;04 had ik bevestiging binnen en zag al ergens dat iemand zn order van 11:03 was gecamcelled
Dan ben je verder gekomen dan mij.Freekers schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:24:
[...]
Boy that aged well. Hier ook annulering binnen. Mijn bestelling was van 11:04 zag ik in m'n account. Pfffffffff
Ik zag de mail om 11:00 binnen komen en gelijk naar de link in de mail geklikt om naar de site te gaan. Ik klikte hierna op de reserveer knop en toen kreeg ik een plaatje met het BOL poppetje onder een kleed en de melding met helaas er is iets fout gegaan.
Ik heb het telkens opnieuw geprobeerd maar telkens de foutmelding of de melding dat er geen artikel in de winkelwagen zat.
Zou in principe wel mogelijk zijn door ip-adressen te koppelen. Maar denk echt niet dat ze zoveel moeite gaan doen als ze ook gewoon een code hadden kunnen mailen.jvanlith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:26:
[...]
Kan het niet zijn dat de accounts die de pre-order mail hebben gekregen er sowieso wel doorheen zijn gekomen, dan wel voorrang hebben gehad op andere mensen die de mail niet hebben gehad?
Ik heb ook echt wel even moeten doorzetten en herhalen om hem in het mandje te krijgen. Ik denk dat het gewoon op basis van tijd is. Iedereen lijkt zo’n beetje op 11.04 te zitten.
[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 04-12-2020 18:31 ]
Had vanmiddag na de bestelling van bol ook nog mijn MM bestelling geannuleerd. Ik dacht ah krijg m toch vast wel. 1 voor mij 1 voor n maat... nu is bol geannuleerd 😂😂👏🏼👏🏼
Mooie manier om 15 euro kortingsbonnen te scalpen dit
Vriend van mij kreeg de mail en gaf mij een seintje. Zijn order is zojuist geannuleerd en die van mij gaat volgens de bol mail *fingers crossed* wel door.Dennisdn schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:29:
[...]
Zou in principe wel mogelijk zijn door ip-adressen te koppelen. Denk niet dat ze zoveel moeite gaan doen als ze ook gewoon een code hadden kunnen mailen.
Die 15 euro wordt mij door de neus geboordDaVincythe2nd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:30:
Mooie manier om 15 euro kortingsbonnen te scalpen dit
Hier om 11:02 betaald en bevestigd.HertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:26:
Lijkt wel of ze random annuleren en niet op tijdstip ontvangen order..
11;04 had ik bevestiging binnen en zag al ergens dat iemand zn order van 11:03 was gecamcelled
Geannuleerd helaas. Een paar hebben zelfs latere ordernummers dan mij en die gaan gewoon wel door. onbegrijpelijk
16 x sunpower 430wp
bikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 15:53:
Weet niet of het al gezegd is, maar ik ken iemand bij bol.com en er gaan veel orders geannuleerd worden (teveel verkocht)
Pff hier ook geannuleerd. Maar van bol kun je niets zeggen, die geven zo op het oog gewoon even 15.000 + euro weg als compensatie (bij 1000 annuleringen). Dat laat weinig marge voor ze over denk ik
F#cking zuur man.. 😕Bartholomeo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:31:
[...]
Hier om 11:02 betaald en bevestigd.
Geannuleerd helaas. Een paar hebben zelfs latere ordernummers dan mij en die gaan gewoon wel door. onbegrijpelijk
psn: HertogJack
Nee hoor want je moet weer iets bij hun kopenpindaman99 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:31:
Pff hier ook geannuleerd. Maar van bol kun je niets zeggen, die geven zo op het oog gewoon even 15.000 + euro weg als compensatie (bij 1000 annuleringen). Dat laat weinig marge voor ze over denk ik
A person who never made a mistake never tried anything new.
Klopt.. marge op console is al bijna niks gok ik.pindaman99 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:31:
psn: HertogJack
*knip* onnodig. zie topicwaarschuwing
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 22:13 ]
Betaald met cc misschien?Bartholomeo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:31:
[...]
Hier om 11:02 betaald en bevestigd.
Hier 11.04 met iDeal en wordt geleverd.
2000 bestellingen teveel ongeveer, dus redelijk prijzig ja hahaHertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:33:
[...]
Klopt.. marge op console is al bijna niks gok ik.
nee, betaald met bancontact ( belgie )morm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:33:
[...]
Betaald met cc misschien?
16 x sunpower 430wp
Denk dat dat geen verschil maakt. Hier 11.04 en met cc betaald, en die wordt wel geleverd.morm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:33:
[...]
Hier ook een annulering van bol.
Gewoon betaald met ideal.
Lekker dan... ach ja, a hunter must hunt
Gewoon betaald met ideal.
Lekker dan... ach ja, a hunter must hunt
Select lid msschien ? ( ik heb Select )
Dan lijkt het echt compleet random.Kuizz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:34:
[...]
Denk dat dat geen verschil maakt. Hier 11.04 en met cc betaald, en die wordt wel geleverd.
Net of je een schoentje zet (bij de concurrent)
Ik heb ook select én betaald met iDeal, dus helaas, lijkt geen logica in te zittenMariekeb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:35:
Select lid msschien ? ( ik heb Select )
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Kan u prive berichten voor de overname?proximus88 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 11:15:
Ik heb gisteren een disc versie kunnen kopen bij amazon uk, verwachte leverdatum 18/19 dec.
Net nu ook eentje kunnen kopen bij bol.com met verwachte leverdatum 10 dec.
Zit te twijfelen om de order van amazon te annuleren tenzij iemand tegen kostprijs EUR 519,50 de amazon uk levering van me wil.
Regio Den Haag
[ Voor 4% gewijzigd door Benji4 op 04-12-2020 18:37 ]
Ik heb select, betaald met ideal, op tijd en nog steeds geannuleerd dus er zal niet echt een goeie reden aan vast zitten.
Ik heb ook betaald met CC en heb de mail gehad dat ik vanavond een TT zal ontvangen. CC is nog niet belast, maar dat zegt niks.morm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:33:
[...]
jvanlith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:37:
[...]
Ik heb ook betaald met CC en heb de mail gehad dat ik vanavond een TT zal ontvangen. CC is nog niet belast, maar dat zegt niks.
Ik was even bang dat de mijne ook geannuleerd zou worden omdat ik op 19 september al 1x disc en 1x DE had besteld via bol.
11.05 betaald en krijg hem geleverd
Dus zit echt willekeur in.
11.05 betaald en krijg hem geleverd
Dus zit echt willekeur in.
[ Voor 8% gewijzigd door xminator op 04-12-2020 18:38 ]
Eigenlijk moet de pol even opnieuw in Telegram:) na deze annuleringen zal het % helaas een stuk lager liggen
Oef zuur om te lezen dat er bij bol.com weer veel geannuleerd zijn. Het is dus gewoon puur mazzel hebben.0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:38:
[...]
mijn cc was al belast, en toch geannuleerd.. 11:05
En bol geannuleerd, en mijn disk uit de uk nog niet verzonden.. hou mn hart vastMaurice_1984 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:39:
[Afbeelding]
Na alle slechte berichten durf ik dit bijna niet te plaatsen. De bestelling van de Disk editie van gisteren is al goed op weg. Die heb ik na het weekend wel in huis.
Echt zuur voor al diegenen van Bol. Ik lees zelfs over een geannuleerde preorder bij Mediamarkt.
Ook mail van bol dat hij is geannuleerd. 11:03 besteld.
Compleet random lijkt t op.
Compleet random lijkt t op.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
misschien vannacht?0619tje schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:41:
[...]
En bol geannuleerd, en mijn disk uit de uk nog niet verzonden.. hou mn hart vast
Zojuist ook bij PostNL beweging te zien van mijn Bol bestelling van vanochtend. Hij is inmiddels ook ontvangen door PostNL.
Nog een optie.. Betalingen die later binnen gekomen zijn bij Bol? Misschien dat een ABN langzamer is dan een Rabo ofzo
EnjoyXearox schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:42:
Zojuist ook bij PostNL beweging te zien van mijn Bol bestelling van vanochtend. Hij is inmiddels ook ontvangen door PostNL.
A person who never made a mistake never tried anything new.
achternaam misschien ( ik begin met een B , heb select en ideal )
Kan iemand de telegram link nog eens posten aub? Had die er af geknikkerd toen ik ook eentje bol had gescoord, maar is dus ook net geannuleerd
Racism 😂😂 ze zullen het vast en zeker random doenMariekeb schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:43:
achternaam misschien ( ik begin met een B , heb select en ideal )
Wat een desillusie van Bol zeg.. tjonge jonge.
Joey
https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1DjdgJelliuz schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:44:
Kan iemand de telegram link nog eens posten aub? Had die er af geknikkerd toen ik ook eentje bol had gescoord, maar is dus ook net geannuleerd
Ook om 11:04 bevestiging mail binnen en een uurtje later geannuleerd.
Maar gelukkig bestelde een collega mee en die geeft hem nu aan mij door... Juliaan bedankt jonge!
Maar gelukkig bestelde een collega mee en die geeft hem nu aan mij door... Juliaan bedankt jonge!
[ Voor 42% gewijzigd door Fusion_XT op 04-12-2020 18:48 ]
ik wacht nog op mn track n trace.
Ben eens benieuwd wanneer hij effectief aan mn deur zal staan. 10 december of vroeger... Volgende week een week verlof dus zou ideaal zijn dat ie vroeger komt
Ben eens benieuwd wanneer hij effectief aan mn deur zal staan. 10 december of vroeger... Volgende week een week verlof dus zou ideaal zijn dat ie vroeger komt
Een PS5 te pakken krijgen blijkt alweer het échte nextgen spel te zijn.
Heb voorlopig een mail van bol.com gekregen dat mijn T&T code onderweg is, heb dus nog 2 bossfights te overleven: eerst effectief de code krijgen, dan effectief de levering krijgen.
Heb voorlopig een mail van bol.com gekregen dat mijn T&T code onderweg is, heb dus nog 2 bossfights te overleven: eerst effectief de code krijgen, dan effectief de levering krijgen.
Ik zit dan nog in de tutorial, nog niks kunnen bestellen...PearlChoco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:48:
Heeft bol geen warenhuizen in Nederland en België?
Misschien hangt het af van bij welk warenhuis je terecht kwam.
Ik las net in een bericht van bol dat de annuleringen random geselecteerd zijn
Er zal ook wel een verschil zitten tussen disc/digital
Bol is alleen maar een kantoor. Het distributiecentrum in Waalwijk is van een derde partij.2Fast. schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:49:
Heeft bol geen warenhuizen in Nederland en België?
Komt er straks een nieuwe poll in de Telegram groep? Benieuwd hoeveel er nu geannuleerd zijn.
Helaas mijn annulering nu ook zichtbaar in het bestellingsoverzicht in de app.
Helaas mijn annulering nu ook zichtbaar in het bestellingsoverzicht in de app.
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).
Dat ze moeten annuleren bij bol.com kan ik nog snappen, maar dat het 7 uur moet duren voordat je dit communiceert vind ik erg jammer. Net mij MM pre order geannuleerd, dat had ik dus niet moeten doen.
Waarom heb je dat uberhaupt gedaan.. eerst wachten tot je het echt definitief hebt en dan annuleren.Tijs_a schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:53:
Dat ze moeten annuleren bij bol.com kan ik nog snappen, maar dat het 7 uur moet duren voordat je dit communiceert vind ik erg jammer. Net mij MM pre order geannuleerd, dat had ik dus niet moeten doen.
Had ik ook met mijn XsX pre-order gedaan, pas geannuleerd nadat ik mijn bestelling binnen had.
De leveringen zouden ook eigenlijk op 10 december zijn in plaats van onverwacht morgen al. Geen idee wat daar is gebeurd vanmiddag.Tijs_a schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:53:
Helaas heb ik ook een annuleringsmailtje gekregen...
The hunt goes on... al begin ik wel een beetje de hoop verliezen...
"Je hebt vandaag bij ons een PlayStation 5 besteld. Helaas hebben we door de enorme vraag meer orders aangenomen dan dat we daadwerkelijk aan voorraad hebben. "
The hunt goes on... al begin ik wel een beetje de hoop verliezen...
"Je hebt vandaag bij ons een PlayStation 5 besteld. Helaas hebben we door de enorme vraag meer orders aangenomen dan dat we daadwerkelijk aan voorraad hebben. "
Ik was schijnbaar op tijd bij Bol.com, betreft digitale editie.
Niet perse op tijd, de orders zijn namelijk random geannuleerd, niet op volgorde.beezjeh schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:58:
Ik was schijnbaar op tijd bij Bol.com, betreft digitale editie.
Ja dat vraag ik mij ook af?! Bij de ps6 doe ik dat anders.xminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:56:
[...]
Waarom heb je dat uberhaupt gedaan.. eerst wachten tot je het echt definitief hebt en dan annuleren.
Had ik ook met mijn XsX pre-order gedaan, pas geannuleerd nadat ik mijn bestelling binnen had.
Ongelooflijk... voor de tweede keer mijn bestelling geannuleerd pfff
Voor het eerst cc betaling bij bol. Misschien dat het daar wel aan ligt.
Waar was de eerste annulering?Timmetey schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:00:
Ongelooflijk... voor de tweede keer mijn bestelling geannuleerd pfff
Dan schijnbaar geluk gehad in mijn geval dit keerTalkan schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:59:
[...]
Niet perse op tijd, de orders zijn namelijk random geannuleerd, niet op volgorde.
Zijn er nog mensen die nog geen T&T hebben gekregen?
Ik lees van veel mensen dat ze wel al T&T hebben, maar ik heb enkel bevestiging dat ik er nog 1 ga krijgen.
Ik lees van veel mensen dat ze wel al T&T hebben, maar ik heb enkel bevestiging dat ik er nog 1 ga krijgen.
Precies dit! Ik heb mijn MM pre order ook geannuleerd.. maar heb gelukkig nog een ‘order’ die niet vooruit te branden is op amazonTijs_a schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:53:
Yep hier ook nog niet.pirader schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:01:
Zijn er nog mensen die nog geen T&T hebben gekregen?
Hier ook nog niet zal later vanavond zijn. Maar er is duidelijk gecommuniceerd en je moet denk ik maar blij zijn dat je order niet geannuleerd is. Ik twijfel er nu niet meer over dat hij daadwerkelijk komt.
[ Voor 29% gewijzigd door Rickpm1 op 04-12-2020 19:04 ]
Het is echt random, je kan zo hard proberen en misgrijpen.. en dan toevallig 1tje scorenPearlChoco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:48:
Vanmiddag was je volgens bol verzekerd van een ps5 als je de bevestigingsmail had gehad.Rickpm1 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:03:
[...]
Hier ook nog niet zal later vanavond zijn. Maar er is duidelijk gecommuniceerd en je moet denk ik maar blij zijn dat je order niet geannuleerd is. Ik twijfel er nu niet meer over dat hij daadwerkelijk komt.
Mijn bol.com bestelling is ook geannuleerd 😞 2 van m’n vrienden hebben er wel een van bol.
[ Voor 33% gewijzigd door Umlautian op 04-12-2020 19:07 ]
Had m gescoord alleen de grensrechter zei dat hij buitenspel wasbikabob schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:05:
[...]
Het is echt random, je kan zo hard proberen en misgrijpen.. en dan toevallig 1tje scoren
Controllers zijn vol op in de verkoop!Vaenir schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:06:
[...]
Vanmiddag was je volgens bol verzekerd van een ps5 als je de bevestigingsmail had gehad.Ik geloof er pas in als ik een controller in m’n handen heb.
Waarom zou je überhaupt een pre-order annuleren als je nog niet zeker bent van een exemplaarxminator schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:56:
[...]
Waarom heb je dat uberhaupt gedaan.. eerst wachten tot je het echt definitief hebt en dan annuleren.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ben bang dat er niet veel meer komt dit jaar, hoorde van zelfde contact dat bol wss volgend jaar nieuwe lading krijgt
Wat ik niet begrijp🤔🧐.... waarom pre order MM annuleren!??
>>Met iets wat bijna niet te verkrijgen is.......
zegt een bevestigingsmail mij totaal niks)
Mijn REGEL NR 1 wachten tot je het vast kunt pakken<<
Vandaag de PS5 vanuit BCC ontvangen Happy me🙃🥳🥳
Maar was er in gedachten op voorbereid dat het feest plotseling afgelopen kan zijn...
>>Met iets wat bijna niet te verkrijgen is.......
zegt een bevestigingsmail mij totaal niks)
Mijn REGEL NR 1 wachten tot je het vast kunt pakken<<
Vandaag de PS5 vanuit BCC ontvangen Happy me🙃🥳🥳
Maar was er in gedachten op voorbereid dat het feest plotseling afgelopen kan zijn...
Vandaag besteld bij Bol, T&t aantal uren geleden ontvangen en is nu ontvangen door postnl. Bezorgdatum is dus echt morgen. Niet de 10/12 die ze aanhouden
Nou, die van mij is geannuleerd 😅 van m’n vrienden wordt ie binnenkort bezorgd. Misschien nog een poll maken van wie de bol order geannuleerd is?CyberDonky schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:32:
[...]
Geen dank! Ik ben blij dat je een paar heb kunnen bemachtigen![]()
Mijn ps5 (besteld via amazon.de - originele datum 17-18 december) is vandaag toegekomen met Bpost.
Bij de ps6 moet je zorgen dat je bij de importeur werktTijs_a schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 18:59:
[...]
Ja dat vraag ik mij ook af?! Bij de ps6 doe ik dat anders.
Amazon.fr nog niet verzonden.
Order van Nedgame voor 2021 nog niet geannuleerd.
* zie topicwaarschuwing * laat dit soort kinderachtige lastigvallen van de klantenservice achterwege
[ Voor 115% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 22:22 ]
Mag ik vragen wanneer besteld? Disc of digital?2Fast. schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:18:
Mijn ps5 (besteld via amazon.de - originele datum 17-18 december) is vandaag toegekomen met Bpost.
Ik ga bij Sony werken.Bulls schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:18:
[...]
Bij de ps6 moet je zorgen dat je bij de importeur werkt
Vergeet niet de Sinterklaas drukte. Grote kans dat het na dit weekend pas wordt geleverd.nyy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:14:
Vandaag besteld bij Bol, T&t aantal uren geleden ontvangen en is nu ontvangen door postnl. Bezorgdatum is dus echt morgen. Niet de 10/12 die ze aanhouden
* zie topicwaarschuwing * zeer ongewenst dit
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 22:19 ]
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 22:20 ]
*offtopic*
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 04-12-2020 22:20 ]
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Triest voor de mensen die dachten geslaagd te zijn met het scoren van de PS5 bij Bol.
Was zelf helaas net te laat, en ben er nu wel klaar mee met het proberen te scoren van een PS5 via internet.
Vanmiddag lekker ouderwets naar de MM geweest en een pre-order geplaatst. Lekker in het voorjaar de PS5 bij de MM ophalen. Goed begin van de lente of misschien wel zomer. En wie weet gelijk met GT7
Voor de gene die wel geslaagd zijn veel plezier met gamen .
Was zelf helaas net te laat, en ben er nu wel klaar mee met het proberen te scoren van een PS5 via internet.
Vanmiddag lekker ouderwets naar de MM geweest en een pre-order geplaatst. Lekker in het voorjaar de PS5 bij de MM ophalen. Goed begin van de lente of misschien wel zomer. En wie weet gelijk met GT7
Voor de gene die wel geslaagd zijn veel plezier met gamen .
Uren geleden al? Dat is snel, hier nog geen T&T. Alleen de bevestiging van de order en dat T&T vanavond komt.nyy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:14:
Verwijderd
Exact dezelfde situatie hier, amazon.fr, ps5 disc 23 november order, 18/19 december levering, nog steeds niet verzonden, Nedgame ps5 digital, 10 november order, begin 2021 levering, nog niet geannuleerd.Evertt schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 19:19:
Amazon.fr nog niet verzonden.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/b4IjRcTAkcVp98KXpLNx2xHp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Az2Hko4KbKuyZO6SsiOhfET8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mMeNYd90w9rMhHHZ7uMiQ88G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tQo5Pz8m4NT0GQDEMvETdjJz.jpg?f=fotoalbum_large)