Jongens reken je nog niet rijk met morgen bezorgd. Als ze vandaag worden afgegeven is dat standaard dat post nl morgen aangeeft. Dat kan gemakkelijk nog veranderen, zeker met deze drukte met pakketjes
Ik heb een disc versie besteld!Nitwitt1991 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:04:
[...]
Haha nice! Dat is het betere werk! Had je digitale versie of de Disc versie? (dat vraagt zich iedereen hier nu af).
Voor de volledigheid. Ordertijd in de app van bol geeft 11:04 aan
Nee, probeer ik ook niet te doen (soms lastigtimpie81 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:05:
Jongens reken je nog niet rijk met morgen bezorgd. Als ze vandaag worden afgegeven is dat standaard dat post nl morgen aangeeft. Dat kan gemakkelijk nog veranderen, zeker met deze drukte met pakketjes
Gevalletje: eerst zien dan geloven. Maar heb T&T dus ziet er wel positief uit
Chinese New Year ... ? Valt dit jaar op 12 februari. Dus in week 2106 wordt er weinig geproduceerd in Taiwan en China.Yuhannes schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 16:45:
[...]
[...]
Als ik vandaag kon bestellen (wat niet lukte, omdat mijn winkelmandje offline ging door het gezellige aantal bezoekers op de intertoys pagina) komt hij voor/rond de 10e binnen. Dan hebben we nog drie weken voor dat kerst begint. Dus er is nog genoeg ruimte om wat ladingen te verdelen in Europa.
Of ze krijgen allemaal kerstvakantie daar in die Chinese fabriek.
Lijkt mij dat Sony in batches van 2 weken zou moeten werken. Dus dat dit het was voor het eind van het jaar, kan me niet voorstellen. Ze hebben nog drie weken tot de kerst.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Proficiat! Ik zal wel wachten met m'n Amazon FR bestelling van de 23e 🤨😅Escaped schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
Bestelling van gisteren op amazon.fr is vandaag aangekomen, ik kan er zelf niet goed aan uit maar mij hoor je niet klagen![]()
[Afbeelding]
Ik zie een platte doos ? Heb je nu al een nieuwe revisie van de PS5 ...erg plat en koel ?Escaped schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
Bestelling van gisteren op amazon.fr is vandaag aangekomen, ik kan er zelf niet goed aan uit maar mij hoor je niet klagen![]()
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Whaat?! Heel nice, beter voor je. Game-zeEscaped schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
[Afbeelding]
Lead, follow, or get out the way.
Die PS5 van Amazon.fr moet dan in het fulfilment center in Noord West Frankrijk gelegen hebben (in de buurt van Lille geloof ik), want dit is wel erg rap.
Ik ben ook totaal niet jaloers met bestelling op dezelfde dag als jijsammyke007 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:09:
[...]
Proficiat! Ik zal wel wachten met m'n Amazon FR bestelling van de 23e 🤨😅
Mijn bestelling van Coolshop is vanuit Horsens aangekomen in... Aalborg! Jongens, jullie gaan de verkeerde kant op.
Vraag me af of ze dan per boot vervoeren? Al zit er ook een luchthaven, kan ook nog een cargo vlucht zijn.
Ik vind het wel leuk dat je bij al die vervoerders kan zien wat hun tussenstops zijn. Ik ben heel benieuwd wanneer ze hier arriveren.
Ik vind het wel leuk dat je bij al die vervoerders kan zien wat hun tussenstops zijn. Ik ben heel benieuwd wanneer ze hier arriveren.
Vals alarm bij de bot voor Amazon.es? Of ging het weer hard.
Vals alarm waarschijnlijkLempard2 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:12:
Vals alarm bij de bot voor Amazon.es? Of ging het weer hard.
Krijg net bericht van Amazon UK dat de bestelde Disc Edition onderweg is en 10 December binnenkomt. Hopelijk word mijn Digital Edition vandaag ook verstuurd word!
ik ookDj-sannieboy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:16:
Inmiddels T&T van Bol gekregen!
Netjes! Staat jouw digital ook nog op preparing for dispatch?Tripwire999 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:15:
Krijg net bericht van Amazon UK dat de bestelde Disc Edition onderweg is en 10 December binnenkomt. Hopelijk word mijn Digital Edition vandaag ook verstuurd word!
Mijn digital in ieder geval wel maar zou 8 of 9 december aan moeten komen.
Verwijderd
Gefeliciteerd. Wacht hier nog steeds op mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december.Escaped schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:06:
[Afbeelding]
Onbegrijpelijk dat een latere bestelling zo veel eerder geleverd kan worden.
Nee beide hebben nooit op preparing for dispatch gestaan geloof ik. Heb nu ook de DPD tracking link binnen van de Disc Edition.luc-010 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:18:
[...]
Netjes! Staat jouw digital ook nog op preparing for dispatch?
Mijn digital in ieder geval wel maar zou 8 of 9 december aan moeten komen.
Digital Edition staat nog steeds op Arriving 8 Dec - 9 Dec maar verwacht dat deze ook vandaag wel verstuurd gaat worden.
Is deze T&T ook in de app van Bol.com te zien?Dj-sannieboy schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:16:
Inmiddels T&T van Bol gekregen!
Ik vraag het omdat mijn bol.com account gekoppeld is aan een oud email adres waar ik nu niet meer bij kom.
oh nice! die van mij staat "arriving wednesday" en nu nog op iets voor DispatchedTripwire999 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:20:
[...]
Nee beide hebben nooit op preparing for dispatch gestaan geloof ik. Heb nu ook de DPD tracking link binnen van de Disc Edition.
Digital Edition staat nog steeds op Arriving 8 Dec - 9 Dec maar verwacht dat deze ook vandaag wel verstuurd gaat worden.
Bij Game mania op de lijst gezet
Ze verwachten de eerst volgende lading maart april.
En daarna zou ik zijn mei juni 🙈
Ze verwachten de eerst volgende lading maart april.
En daarna zou ik zijn mei juni 🙈
Ja!Kroep schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:20:
[...]
Is deze T&T ook in de app van Bol.com te zien?
Ik vraag het omdat mijn bol.com account gekoppeld is aan een oud email adres waar ik nu niet meer bij kom.
Krijg net een bevestiging dat de ps5 disk is verzonden van mijn amazon.fr order (gisteren besteld). Als het goed is komt het woensdag binnen!
Bij mij precies hetzelfdels789 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:22:
[...]
oh nice! die van mij staat "arriving wednesday" en nu nog op iets voor Dispatched
T&T van bol binnen, zou morgen bezorgd worden. Heb hem dus helaas naar maandag moeten verplaatsen omdat ie op m’n werk binnen zou komen😭
Dan heeft jouw digital dezelfde status, dus nog niet dispatched. Als hij dispatched is krijg je een mail dat hij onderweg is.Tripwire999 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:20:
[...]
Nee beide hebben nooit op preparing for dispatch gestaan geloof ik. Heb nu ook de DPD tracking link binnen van de Disc Edition.
Weird, ik heb op 23 november besteld..Rage Quit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:22:
Krijg net een bevestiging dat de ps5 disk is verzonden van mijn amazon.fr order (gisteren besteld). Als het goed is komt het woensdag binnen!
Oehhh nu zit ik ook te hopen op een T&T...
Had je deze vandaag besteld?DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:23:
T&T van bol binnen, zou morgen bezorgd worden. Heb hem dus helaas naar maandag moeten verplaatsen omdat ie op m’n werk binnen zou komen😭
Wel gaar dat veel 23/11 FR bestellingen nog niet geleverd gaan worden.
ik dacht ik wacht het lekker af, wel spijt van nu
Mijn PS5 (wel besteld 23 november) van Amazon is ook gisteren verzonden maar is nog niet eens in Nederland. Dan zit er ook wel een groot verschil in levertijden.Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:20:
[...]
Gefeliciteerd. Wacht hier nog steeds op mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december.
Onbegrijpelijk dat een latere bestelling zo veel eerder geleverd kan worden.![]()
![]()
Gewoon in de auto wachten bij je werk!DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:23:
Gast, dit heb je al 30x gepostVerwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:20:
[...]
Gefeliciteerd. Wacht hier nog steeds op mijn amazon.fr order van 23 november, levering 18/19 december.
Onbegrijpelijk dat een latere bestelling zo veel eerder geleverd kan worden.![]()
![]()
Ontspan, het is maar een console, laat het lekker los en ga wat leuks doen
p.: ik zit in hetzelfde schuitje, ook Amazon.fr de 23e en nog staads eta op 18/19. Maar goed, heel frustrerend maar niks aan te doen dus loslaten
Dat is wel raar inderdaad! je zou verwachten dat ze de eerdere orders voorrang geven..
Ja vandaag besteld.
Zou het zo doen als ik niks anders had morgen. Maar er is iets met een schijnheilige ofzo
Hmm nog niks hier, staat 10 december. Hoelaat was je order? 11:04 hierDonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:29:
[...]
Ja vandaag besteld.
[...]
Zou het zo doen als ik niks anders had morgen. Maar er is iets met een schijnheilige ofzo
psn: HertogJack
Ook nog niets ontvangen, tevens 11:04..HertogJack schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:30:
[...]
Hmm nog niks hier, staat 10 december. Hoelaat was je order? 11:04 hier
11.06 bij mij stond er ook expliciet pre-order bij bij het bestellen en in besteloverzicht is het ook 10 december en dat is dikke prima
Verwijderd
Heeft met het warehouse van je order te maken, ik heb ook de 23e besteld en kennelijk zelfde trage warehouse als jouw bestelling toegekend gekregen. Vette pech!Rage Quit schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:28:
[...]
Dat is wel raar inderdaad! je zou verwachten dat ze de eerdere orders voorrang geven..
Geen dank! Ik ben blij dat je een paar heb kunnen bemachtigenUmlautian schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 12:45:
@CyberDonky bedankt! Ik heb er ook een bemachtigd bij Bol en met mij nog 2 vrienden
Binnen op 11.04. Maar de tijd zegt niks. Vergeet niet dat ze er meer dan 1000 moeten verpakken en verzenden. Rustig aan, de t&t komt vanzelf
Mijn bevestigingsmail is van 11:04.Kroep schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:32:
[...]
Ik zie 'm nog niet. Hoe laat had je 'm besteld? Ik om 11:04.
Update omtrent Intertoys:
De bestellingen van vanochtend bij intertoys worden uitgeleverd en verzonden door PostNL!
De bestellingen van vanochtend bij intertoys worden uitgeleverd en verzonden door PostNL!
Ja idd! Heb er wel vertrouwen in!DonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:33:
Binnen op 11.04. Maar de tijd zegt niks. Vergeet niet dat ze er meer dan 1000 moeten verpakken en verzenden. Rustig aan, de t&t komt vanzelf
Hier vanochtend bij Bol besteld en nu PostNL die aangeeft dat ik 'm morgen na 15.00u kan afhalen. Bestelling bij Amazon ga ik dan maar annuleren of 'n vriend blij maken.
Wel raar als bol.com bij bestellen 10 december aangeeftDonSleutel schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:23:
:fill(white):strip_exif()/f/image/GqkLUu93Ez3QZsD45FVezWvC.png?f=user_large)
Uit de poll blijkt dat 1180 man van de 3030 een PS5 heeft kunnen scoren. We kunnen d'r wel vanuit gaan dat Bol.com een paar duizend PS5's op voorraad had
Zucht. nvm.Playermen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:36:
[...]
Wel raar als bol.com bij bestellen 10 december aangeeft
[ Voor 21% gewijzigd door xminator op 04-12-2020 17:36 ]
Mijn amazon.fr bestelling staat nog steeds op ''we mailen je wanneer we een lever datum hebben''
terwijl het geld allang is afgeschreven
En 1850 heeft misgegrepen, waaronder ik....CyberDonky schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:36:
[Afbeelding]
Uit de poll blijkt dat 1180 man van de 3030 een PS5 heeft kunnen scoren. We kunnen d'r wel vanuit gaan dat Bol.com een paar duizend PS5's op voorraad had![]()
sony 55hx950 - onkyo616 - HK 60 - RPi 3b - PS4 - MBPr
Blij dat ik dan geen contact heb opgenomen
Iedereen die vandaag een bestelling heeft geplaatst bij bol.com, ga er maar vanuit dat je vandaag of morgen een track & trace krijgt. Alleen als je hem hebt er niet vanuit gaan dat je hem dan de volgende dag krijgt. Dit is gewoon om alle orders op te stellen en vervolgens in batches aan post nl te overdragen. Dus kan zomaar zijn dat je bestelling blijft staan op zending nog niet bij post nl.
Wacht het lekker rustig af en als je de twitter kanaal van bol mag geloven kan iedereen die een bevestiging op de mail heeft gehad, gewoon op of voor 10 december zijn console verwachten. Die datum is gewoon om genoeg tijd te geven aan de bezorgdienst.
Wacht het lekker rustig af en als je de twitter kanaal van bol mag geloven kan iedereen die een bevestiging op de mail heeft gehad, gewoon op of voor 10 december zijn console verwachten. Die datum is gewoon om genoeg tijd te geven aan de bezorgdienst.
[ Voor 99% gewijzigd door dutchsaint op 04-12-2020 17:40 ]
BalenNasje12 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:38:
[...]
En 1850 heeft misgegrepen, waaronder ik....
Er staat echt levensgroot hoeveel mensen de poll hebben ingevuld...dutchsaint schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:39:
[...]
Waar staat dat 100% de poll heeft ingevuld, misschien maar 100 mensen?
Verwijderd
Rampzalig! Mijn bevestigingsmailtje amazon.fr is van 23 november 16:43, disc edition. En de order staat nog steeds voor 18/19 december met Livraison prévue entre le 18 déc. et le 19 déc. Het streepje lijkt inmiddels ook niet echt meer te groeien.dragonwith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:37:
Mijn amazon.fr bestelling staat nog steeds op ''we mailen je wanneer we een lever datum hebben''
betaling is voorzien met SEPA bankoverschrijving (hou al een tijdje mn bankrekening gevuld, maar tot op heden nog niets afgeschreven) hoop dat het gaat werken allemaal, liever hebben ze natuurlijk een creditcard.
Er staan 3030 votes. Geeft wel deels een beeld toch? Loldutchsaint schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:39:
[...]
Waar staat dat 100% de poll heeft ingevuld, misschien maar 100 mensen?
Was het bij jou ook al afgeschreven?Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:40:
[...]
Rampzalig! Mijn bevestigingsmailtje amazon.fr is van 23 november 16:43, disc edition. En de order staat nog steeds voor 18/19 december met Livraison prévue entre le 18 déc. et le 19 déc. Het streepje lijkt inmiddels ook niet echt meer te groeien.
betaling is voorzien met SEPA bankoverschrijving (hou al een tijdje mn bankrekening gevuld, maar tot op heden nog niets afgeschreven) hoop dat het gaat werken allemaal, liever hebben ze natuurlijk een creditcard.![]()
![]()
Ik heb ook mis gegrepen...Oguzhan58 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:38:
Iedereen die vandaag een bestelling heeft geplaatst bij bol.com, ga er maar vanuit dat je vandaag of morgen een track & trace krijgt. Alleen als je hem hebt er niet vanuit gaan dat je hem dan de volgende dag krijgt. Dit is gewoon om alle orders op te stellen en vervolgens in batches aan post nl te overdragen. Dus kan zomaar zijn dat je bestelling blijft staan op zending nog niet bij post nl.
Maar er stond toch 10 december? Waar is dit op gebaseerd?
Verwijderd
Neen, zover is het nog niet eens gekomen. Volgens mij schrijven ze pas af bij verzending overigens, dus begrijp wel dat er nog geen geld afgeschreven is.
Mijn amazon uk order van gister staat nog helaas stil. Verwachte levering 19-12.
Voor alle geintresseerden ik heb gisteren de digital versie kunnen betsellen bij amazon.de (10:21u bevestingingsmail) en heb vandaag om 11:54u terug een mail aangekregen dat hij verzonden is en normaal geleverd wordt op 10 december. Dus gewoon rustig afwachten
Als er geïnteresseerden zijn die hun disc versie willen ruilen met een digital versie stuur me gerust een bericht het verschil betaal ik er dan bij.
Als er geïnteresseerden zijn die hun disc versie willen ruilen met een digital versie stuur me gerust een bericht het verschil betaal ik er dan bij.
Oh dus ik mag binnekort iets verwachten? bij mij was het wel afgeschrevenVerwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:43:
[...]
Neen, zover is het nog niet eens gekomen. Volgens mij schrijven ze pas af bij verzending overigens, dus begrijp wel dat er nog geen geld afgeschreven is.
Jongens, sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een PS5. Ik kreeg vanmiddag van MM Arnhem een telefoontje dat ik bij de 2e levering zit.
Iedereen onwijs succes met de hunt!
samepoestoe schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:43:
Mijn amazon uk order van gister staat nog helaas stil. Verwachte levering 19-12.
Wat had je verwacht dan? Het is nog geen 19-12 toch. Anders hadden ze wel 6-12 neergezet.poestoe schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:43:
We vallen met z’n allen in een zwart gat als die PS5 er is.... de hunt is vaak leuker dan het hebben
Vandaag (eindelijk) een PlayStation 5 Disk Edition weten te bemachtingen via Bol.com
11:04 besteld en de track&trace voor levering morgen al binnen.
Ik heb wel een phising mail van Bol.com ontvangen. Althans dat proberen ze.......
Hier ook 11:04 besteld maar nog niks binnen qua T&T.robcoenen schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:46:
Vandaag (eindelijk) een PlayStation 5 Disk Edition weten te bemachtingen via Bol.com
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Wanneer had je je pre order geplaatst?RJA96 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:45:
Jongens, sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van een PS5. Ik kreeg vanmiddag van MM Arnhem een telefoontje dat ik bij de 2e levering zit.
strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Best al wat mensen die een TT hebben gehad voor een bezorging morgen. Nu wil ik die ook. Was heel tevreden met 10 December maar nu is me de kop gek gemaakt hier. De hype is nu onhoudbaar.
Initieel stond er op de bestelpagina uiterlijk 10 december. Meerdere mensen die een t&t krijgen. Bericht op bol.com waarbij staat dat er door drukte vertraging kan ontstaan.dragonwith schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:43:
[...]
Ik heb ook mis gegrepen...
Maar er stond toch 10 december? Waar is dit op gebaseerd?
Coolblue, MM en Intertoys hebben bijvoorbeeld ook al bestellingen uit de tweede batch verzonden, dus bol.com heeft de consoles al liggen. Om druk op klantenservice te verlagen beloven ze gewoon een uiterlijke datum, ipv vandaag besteld morgen in huis, want dat is momenteel gewoon niet te garanderen.
Natuurlijk kan het zijn dat je het morgen krijgt, maar wat ik wil zeggen is ga ervan uit dat je hem uiterlijk 10 december hebt, want kan ook nog zijn dat postnl extra vertragingen oploopt.
Pak ff 'n kop thee.. Gok dat je geen Erik heet? Want Erik.. doe rustig..Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:47:
Best al wat mensen die een TT hebben gehad voor een bezorging morgen. Nu wil ik die ook. Was heel tevreden met 10 December maar nu is me de kop gek gemaakt hier. De hype is nu onhoudbaar.
Ik ben niet ongeduldig en kan perfect wachten tot 10 dec, maar aangezien een groot deel van de gelukkigen al een T&T code heeft gekregen begin ik me zorgen te maken, gezien de talrijke annulaties die bol.com tijdens de vorige batches heeft doorgevoerd omdat ze meer bestellingen aannamen dan ze consoles hadden...Jasmijn22 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:47:
Ze moeten 1000 pakketjes verzenden, dat zal voor Bol niet zo'n probleem zijn toch? De drukte van nu zou niet meehelpen, maar 1000 extra zal het verschil ook niet maken.
Verwacht dat als ze de consoles al hebben we begin van volgende week allemaal los kunnen.
Verwacht dat als ze de consoles al hebben we begin van volgende week allemaal los kunnen.
Komt goed, Bol heeft al aangegeven dat als je een bevestigingsmail hebt dat er een unit voor je ligt. Komt helemaal goed. Maar nu wil hem hem wel morgen dat wel.PearlChoco schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:49:
[...]
Ik ben niet ongeduldig en kan perfect wachten tot 10 dec, maar aangezien een groot deel van de gelukkigen al een T&T code heeft gekregen begin ik me zorgen te maken, gezien de talrijke annulaties die bol.com tijdens de vorige batches heeft doorgevoerd omdat ze meer bestellingen aannamen dan ze consoles hadden...
Hoe laat ontvingen jullie de t&t?
Hoe laat heb je de T&T ontvangen?morm schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:49:
Hier ook 11:04 bevestiging en t&t ontvangen, levering morgen.
Hier bestelling om 11:03 bij bol.com en nog geen T&T. Het gaat dus niet op volgorde.
Mocht het een kleine troost zijn: met Visa is het ook zo. Echter is het bedrag ondertussen afgeboekt van de rekening, maar de datum staat nog steeds op 18 december.Verwijderd schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:40:
[...]
Rampzalig! Mijn bevestigingsmailtje amazon.fr is van 23 november 16:43, disc edition. En de order staat nog steeds voor 18/19 december met Livraison prévue entre le 18 déc. et le 19 déc. Het streepje lijkt inmiddels ook niet echt meer te groeien.
betaling is voorzien met SEPA bankoverschrijving (hou al een tijdje mn bankrekening gevuld, maar tot op heden nog niets afgeschreven) hoop dat het gaat werken allemaal, liever hebben ze natuurlijk een creditcard.![]()
![]()
Kop op, is nog maar een paar weken, houden we toch nog uit, toch 😃
PSN: Zwartkijker
Hahaha ik ga stuk om dit topic en die slowchat. Mensen, het is maar een spelletjescomputer , geen paniek als je nog geen T&T hebt ontvangen of pas na het weekend kan spelen. Ga in de tussentijd wat leuks doen met je vriendin of gezin, ga sporten, lekker klussen en voor je het weet ben je aan het spelen
Goh ik krijg een annuleringsmail van Bol.com.....
hier ook annulering.
Ik zou het doen!
Wut....ElMayo schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:55:
Bol annulering binnen! Besteld om 11:05
psn: HertogJack
Niet elk mailtje is een annulering:
Je hebt vandaag bij ons een PlayStation 5 besteld. In de loop van de avond ontvang je een Track & Trace code om de zending te kunnen volgen. We wensen je veel plezier met je nieuwe PlayStation 5.
Je hebt vandaag bij ons een PlayStation 5 besteld. In de loop van de avond ontvang je een Track & Trace code om de zending te kunnen volgen. We wensen je veel plezier met je nieuwe PlayStation 5.
Ik heb hier het volgende ontvangen:
Bevestiging binnen om 11:04
Bevestiging binnen om 11:04
Ik krijg net m’n t&t binnen.. succes guys!
Deze heb ik zojuist ook ontvangen.SamPep schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:55:
Niet elk mailtje is een annulering:
Echt héShininNL schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 17:52:
Hahaha ik ga stuk om dit topic en die slowchat. Mensen, het is maar een spelletjescomputer , geen paniek als je nog geen T&T hebt ontvangen of pas na het weekend kan spelen. Ga in de tussentijd wat leuks doen met je vriendin of gezin, ga sporten, lekker klussen en voor je het weet ben je aan het spelen
Mijn order staat op 17 december ontvangen. Het is nu 4 december en er gebeurd helemaal niks !!1!1
Wat moet ik doen?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Klote man die annuleringen!! I know the pain.... ik heb net een t&t ontvangen... so far so good here
Hier verwarring: zowel verzendbevestiging als annulering...
🔋 2 x Marstek Venus E v3 (V135) - 3,1 kWp panelen
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/w5CKlE8opggIAUzwns6o60xm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Dmx9K2ybDfQNpfWvYhDa5o3J.png?f=fotoalbum_large)