Wel jammer want als ze "voorraad" hebben, dan zou de winkel intern een bestelling kunnen doen. AL verwacht ik dat de medewerkers dat zelf dan ook zouden doen.DonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:37:
[...]
Helaas niet, ze doen niet aan reserveren etc. Is een wie is er het eerst spelletje
Ongeveer na een week nadat het mogelijk was... medio oktober 2019; nr 53 op de lijst.Tijnio schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:14:
[...]
Gefeliciteerd! Wanneer had je gepreorderd?
Intertoys Amsterdam Oost heeft er vandaag ook 2 gehad, 2 Disc.
Maar zij doen geen pre order. Je moet dus net mazzel hebben dat als je belt dat er 1 is.
Komende 2 weken komt er geen PS5 binnen, hij verwacht pas met de feestdagen nieuwe PS5's te krijgen.
Maar zij doen geen pre order. Je moet dus net mazzel hebben dat als je belt dat er 1 is.
Komende 2 weken komt er geen PS5 binnen, hij verwacht pas met de feestdagen nieuwe PS5's te krijgen.
Held! Bedankt voor de tip gisteren, ben hetinsanityke schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:16:
Net een ps5 besteld bij MM roeselare (België), de persoon zei dat met wat geluk hij deze week nog binnen kwam en ze me op de hoogte gingen houden, ze vragen daar blijkbaar wel het volledige bedrag en geen voorschot als je een order doet
Om 18.30u nog gaan bestellen daar en deze middag op 12.30u werd ik gebeld dat ik hem mocht afhalen. Ben nu dus buiten met de ps5!
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Intertoys gemert gebeld. Die dame was wel erg pessimistisch.
Staan 70 back orders en ze hoopt eind volgend jaar alles uitgeleverd te hebben 😅.
Houd ik bol/mediamarkt maar in de gaten.
Staan 70 back orders en ze hoopt eind volgend jaar alles uitgeleverd te hebben 😅.
Houd ik bol/mediamarkt maar in de gaten.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Heb je meteen gevraagd of degene die de bandjes er zo strak omheen gespannen heeft op zijn flikker kan krijgen?Thiago schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:59:
[...]
Held! Bedankt voor de tip gisteren, ben het
Om 18.30u nog gaan bestellen daar en deze middag op 12.30u werd ik gebeld dat ik hem mocht afhalen. Ben nu dus buiten met de ps5!
[Afbeelding]
Welke is dit? Dan ga ik soms maar even langs de Intertoys lopen.Jieve schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:57:
Intertoys Amsterdam Oost heeft er vandaag ook 2 gehad, 2 Disc.
OostpoortTijnio schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:04:
[...]
Welke is dit? Dan ga ik soms maar even langs de Intertoys lopen.
Top. Heb jij hier nog geluk gehad? Of waren ze alweer weg?
Dat doen ze bij MM helaas al jaren, kan me herinneren dat het bij m'n Dreamcast precies hetzelfde was. Toch jammer als je dozen bewaard.Maurice_1984 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:02:
[...]
Heb je meteen gevraagd of degene die de bandjes er zo strak omheen gespannen heeft op zijn flikker kan krijgen?
ik vermoed dat Sony Entertainment prio geeft aan speelgoedwinkels en brick & mortar merken.Legofan33334 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:00:
Een ding snap ik niet hoe kunnen zoveel winkels hem leveren en heeft Bol nog geen idee wanneer de 2e batch online komt er vreemd.
Ik sta 12 bij MM Breda en heb zojuist bericht gehad dat ik hem op kan halen..💪🏻
Kreeg zojuist onderstaande terugkoppeling van MediaMarkt Ekkersrijt:
Wij weten pas wat we binnen krijgen zodra de aanmelding die dag komt. Diezelfde dag worden ook de eerste wachtende bericht. Als u een aanbetaling heeft gedaan voor de PS5 dan vragen we u te wachten op bericht van de afdeling.
Wij weten pas wat we binnen krijgen zodra de aanmelding die dag komt. Diezelfde dag worden ook de eerste wachtende bericht. Als u een aanbetaling heeft gedaan voor de PS5 dan vragen we u te wachten op bericht van de afdeling.
Mooi zo, had ik het geweten... (zit hier net achter mijn deur).Thiago schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:59:
[...]
[Afbeelding]
je bent gewoon naar de mediamarkt gegaan om te preorder en 50 euro aanbetaald en met je geluk hem een dag later al binnen?Thiago schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:59:
[...]
[Afbeelding]
Weet iemand wat de levering is bij MM Utrecht Hoog Catherijne?
MM almere heeft 55 disc en rond de 5 digital gekregen vandaag.
Had gehoopt op meer :c
Hopelijk krijg ik snel de Stadia controller + Chromecast Ultra thuis gestuurd na de 10e, want dan heb ik in ieder geval m'n handen even vol aan Cyberpunk 2077 en is 't wachten op de PS5 net ff minder erg.. Is nu de verwachting dat de grote retailers morgen waarschijnlijk met een nieuwe online batch komen? Ik heb nachtdienst dus ga m'n ogen open houden just in case.
https://psnprofiles.com/leFibo
toevallig vandaag langsgeweest. De jongen die er werkte kon geen antwoord geven hoeveelste ik op de lijst stond. Hij gaf wel aan dat er binnenkort een nieuwe batch verwacht wordt. Morgen zou zijn teamleider er weer zijn en alleen hij heeft toegang tot de lijst blijkbaar.ziconl schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:19:
Weet iemand wat de levering is bij MM Utrecht Hoog Catherijne?
Verwachting is wel een kleine batch zei hij. Zelf stond ik vanaf september op nummer 38 ofzo voor digital edition.
Net gebeld door MM Zmeer, was de allerlaatste in de batch! Gaat om de disc version, 17 sept besteld. Zo blij als een klein kind!
Negatief, moest het volledige bedrag betalen gisteren.nemesis2212 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:13:
[...]
je bent gewoon naar de mediamarkt gegaan om te preorder en 50 euro aanbetaald en met je geluk hem een dag later al binnen?
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
dan nog snel. sommige wachten al een half jaar plus en jij regelt het in een dag, netjes haha. ik ga ook maar naar een MM toeThiago schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:22:
[...]
Negatief, moest het volledige bedrag betalen gisteren.
Met plezier gedaan, altijd leuk iemand te kunnen helpenThiago schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:59:
[...]
[Afbeelding]
Ik zit nog altijd zonder console. Mocht je me willen helpen ben je van harte welkominsanityke schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:31:
[...]
Met plezier gedaan, altijd leuk iemand te kunnen helpen
Is iemand voor de digital versie gebeld door MM?
[ Voor 9% gewijzigd door Darklight_93 op 02-12-2020 17:54 ]
Mediamarkt roeselare, gisteren besteld, vandaag gekregenjellesteeg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:32:
[...]
Ik zit nog altijd zonder console. Mocht je me willen helpen ben je van harte welkom
Zeer teleurstellend.. hopelijk hebben ze er toch wat meer binnen dan dat hier staat.. anders ben ik met de 3e batch sowieso aan de beurt.. anders gaat er wat fout.jesha schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:20:
Zou dat nog iets uithalen mocht je vandaag gaan denk je?insanityke schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:35:
[...]
Mediamarkt roeselare, gisteren besteld, vandaag gekregen
Ik ga mijne nu halen ik kijk of er in de winkel liggenGuerrillaDawg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:36:
[...]
Zou dat nog iets uithalen mocht je vandaag gaan denk je?
Super relaxed voor de mensen die m hebben!
Enjoy!
Nu hopen dat Amazon.fr ook snel gaat verzenden!
Enjoy!
Nu hopen dat Amazon.fr ook snel gaat verzenden!
Ja, bij staat hij ook nog op de deze data.Donnienie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:12:
Iemand die hem op 19 nov heeft besteld bij amazon.de en nog steeds de verzenddatum van 19-22 heeft?
Ik word er een beetje zuur van dat mensen die hem op 23 nov hebben besteld wel eerder binnen krijgen terwijl ik hem eerder heb besteld.
Maarja, gefeliciteerd zal ik maar zeggen
Maar 3 weken zijn ook zo voorbij!
Vanuit Coolblue bedoel je? Nee. Geen telefoontje gehad.Darklight_93 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:32:
Is iemand voor de digital versie gebeld?
In de winkel zelf liggen er geen maar je kan natuurlijk vragen of ze er nog hebbenGuerrillaDawg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:36:
[...]
Zou dat nog iets uithalen mocht je vandaag gaan denk je?
Wow dit is echt zuur zeg, terwijl ze tegen mij zeiden gisteren dat top 10 100% hun digitale krijgen 😞jesha schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:20:
Yes, er zijn vandaag 92 stuks binnen gekomen. De mensen die er 1 krijgen zijn gistere gebeld of gemaild.Lempard2 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:47:
[...]
Ook meteen naar het aantal PS5's gekeken 🤣
In heel BE gaat het zo als ik berichtgeving mag geloven, zijn veel mensen die hem hebben kunnen halen daar.nemesis2212 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:13:
[...]
je bent gewoon naar de mediamarkt gegaan om te preorder en 50 euro aanbetaald en met je geluk hem een dag later al binnen?
Yoo hoe heb je contact met ze gehad?Hoegie1972 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:09:
Ik sta 12 bij MM Breda en heb zojuist bericht gehad dat ik hem op kan halen..💪🏻
Kan je even in DM uitleggen hoe je dat dan uitleest?MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 16:11:
[...]
Ja, 12 disc en 7 digital. Maar zolang je 'm niet in je mandje kan doen heeft het niet zoveel zin om te blijven proberen. Komt vanzelf online
Vanochtend mn amazon.de order van 17 dec naar 8 dec gegaan, vervolgens vandaag ook dispatched en overgedragen aan UPS welke hem vrijdag al komen leveren ipv dinsdag!
Nu de hamvraag;
Spiderman, demons soul of CoD....?
Cyberpunk staat al op preorder
Nu de hamvraag;
COD tweedehands op marktplaats scoren en dan voor 10tje upgrade kopen via store! Ben je ongeveer 50 euro totaal kwijt.Banaan000 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:11:
Vanochtend mn amazon.de order van 17 dec naar 8 dec gegaan, vervolgens vandaag ook dispatched en overgedragen aan UPS welke hem vrijdag al komen leveren ipv dinsdag!
![]()
Nu de hamvraag;
Overigens wordt die van mij via DHL verstuurd van Amazon.de haha. Blijkbaar zetten ze ook op twee paarden in.Banaan000 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:11:
![]()
Nu de hamvraag;
Zever es nietinsanityke schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:08:
Gisteren besteld bij MM Roeselare en nu mogen gaan halen, dus in België nog goed verkrijgbaar [Afbeelding]
Roeselare is hier niet zover van daan maar jammer genoeg aanvaardt MediaMarkt geen consumptiecheques (die ik wil gebruiken om m'n PS5 te betalen
Spider-Man en Demon's Souls proberen op de kop te tikken op Marktplaats of iets dergelijks.Banaan000 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:11:
![]()
Nu de hamvraag;
Het is dat roeselare 3 uur rijden is. Anders had ik het erop gegokt. Had nog nooit van dat plaatsje gehoord..
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Net naar Roeselare geweest. Ging normaal bij volgende levering zitten maar ze aanvaarden geen bestellingen meer omdat de lever datum niet bekend is.......
Dus jij had wel al eerder een reservatie? Of begrijp ik het verkeerd?GuerrillaDawg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:18:
Net naar Roeselare geweest. Ging normaal bij volgende levering zitten maar ze aanvaarden geen bestellingen meer omdat de lever datum niet bekend is.......
Nee, was voor een nieuwe reservatie.nejona schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:19:
[...]
Dus jij had wel al eerder een reservatie? Of begrijp ik het verkeerd?
Absoluut niet ! Ik heb vandaag naar 2 MM gebeld ( brugge en oostende ) en er waren er geen beschikbaar. De wachtlijsten zaten vol en namen geen extra aan.insanityke schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:08:
Gisteren besteld bij MM Roeselare en nu mogen gaan halen, dus in België nog goed verkrijgbaar [/URL]
16 x sunpower 430wp
Ik heb een mail gehad. Succes!Fredanus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:07:
[...]
Ik heb mine namelijk ook daar gepreorderd en sta plek 16
Was wel te vermoeden dat we met een troll zatenBartholomeo schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:21:
[...]
Absoluut niet ! Ik heb vandaag naar 2 MM gebeld ( brugge en oostende ) en er waren er geen beschikbaar. De wachtlijsten zaten vol en namen geen extra aan.
Zou je dat mail adres ff kunnen door geven
Geen troll kijk m'n kassabon datum 1/12 reservatienejona schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:22:
[...]
Was wel te vermoeden dat we met een troll zaten
doe maar nietFredanus schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:25:
[...]
Zou je dat mail adres ff kunnen door geven
[ Voor 15% gewijzigd door BM op 02-12-2020 18:54 ]
Zullen we dit soort info hier niet delen. Kan je het bericht even aanpassen. Vind het redelijk ongepast als er medewerkers van de MediaMarkt door ons persoonlijk gemaild gaan worden
[ Voor 8% gewijzigd door Misiek op 02-12-2020 18:35 ]
Zojuist een mail ontvangen van coolblue, ik ben uitgeloot.
Serieus wat een grap, deed echt als grap mee aan die wedstrijd.
Heb al een series x en s.
Ohhh dan wil ik hem wel..PacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
Gun mij hem danPacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
ingeloot? nice! Kom maar door haaPacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
Dan gun je hem vast een Tweaker die er oprecht eentje graag wil bemachtigenPacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
Getal onder 10 verloot hem weer door aan ons.PacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
dus voor ps5 is schoen zetten en voor xbox werd je uitgeloot? vond al vreemd dat je een mail kreeg maar dat zal wel zijn bij xbox dan.PacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
.
[ Voor 99% gewijzigd door CptGummyBearz op 02-12-2020 19:47 ]
Zijn een hoop mensen blij gemaakt vandaag, ben best jaloers. Maar veel plezier voor de gene die hem hebben!
Ja ik ook! Maar als goedmakertje komt de XSX volgende week binnenViper50 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:45:
Zijn een hoop mensen blij gemaakt vandaag, ben best jaloers. Maar veel plezier voor de gene die hem hebben!
Ik dacht dat ze de gelukkigen belden? En enkel wie geen kreeg een mail stuurden.PacinoAllstars schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:38:
Ze mailen als ze je bellen en je niet op mocht nemen.PearlChoco schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:48:
[...]
Ik dacht dat ze de gelukkigen belden? En enkel wie geen kreeg een mail stuurden.
Ze vertellen iedereen wat anders.Dimi23 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 17:58:
[...]
Wow dit is echt zuur zeg, terwijl ze tegen mij zeiden gisteren dat top 10 100% hun digitale krijgen 😞
Tegen mij zeiden ze dat als je op plaats 160-180 stond je er wel een kon verwachten.. nou met 55 stuks haal je dat niet.
Maar ik vraag me af, ik heb nog niet gehoord dat ik weer naast de pot pies.
Ik zou sowieso op dit moment niks vertrouwen van wat Mediamarkt, Bol enz zeggen. Ze houden bewust informatie schuil wat volkomen begrijpelijk is.
Over het algemeen houden ze niets schuil hoor, alleen ze weten gewoon zelf niets...Viper50 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:55:
Ik zou sowieso op dit moment niks vertrouwen van wat Mediamarkt, Bol enz zeggen. Ze houden bewust informatie schuil wat volkomen begrijpelijk is.
Ze hebben gewoon orders van xxxxx aantallen geplaatst en sony levert maar mondjesmaat wat uit.
Ze krijgen grofweg een afleverdatum te horen, maar de aantallen krijgt het hoofdkwartier maar 1 of 2 dagen van te voren te horen.
Nee ik heb een series x en s via MS staat hier los van. Ik ben meer van het groene kamp. Ik heb me als grap ingeschreven, ik ga hem sowieso kopen en dan kijken of hij mij bevalt.nemesis2212 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:42:
[...]
dus voor ps5 is schoen zetten en voor xbox werd je uitgeloot? vond al vreemd dat je een mail kreeg maar dat zal wel zijn bij xbox dan.
En ik was aan het werk en heb dan me tel niet tot me beschikking vandaar een mail. Ze gaan me nog terugbellen.
[ Voor 11% gewijzigd door PacinoAllstars op 02-12-2020 19:01 ]
Net op tijd voor Cyberpunk!Sjuuls92 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:46:
[...]
Ja ik ook! Maar als goedmakertje komt de XSX volgende week binnen
Laten we hopen dat de aanlevering vanuit Sony nu wat vaker komt. Ene kant vinden we dat er weinig geleverd wordt, maar de aantallen die uit de fabriek (moeten) rollen zijn immens natuurlijk.Viper50 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:55:
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Misschien gaan de aantallen per levering omlaag maar de frequentie omhoog. Ach we gaan het zienVincentVisr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:00:
[...]
Laten we hopen dat de aanlevering vanuit Sony nu wat vaker komt. Ene kant vinden we dat er weinig geleverd wordt, maar de aantallen die uit de fabriek (moeten) rollen zijn immens natuurlijk.
Geen idee waar ik t gelezen had maar ik dacht dat na de 2e batch er meer een regelmatige levering van kleinere aantallen zou komen. Maar geen idee waar ik die info vandaan heb. Teveel websites en YT video’s gezien over het thema.VincentVisr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:00:
[...]
Laten we hopen dat de aanlevering vanuit Sony nu wat vaker komt. Ene kant vinden we dat er weinig geleverd wordt, maar de aantallen die uit de fabriek (moeten) rollen zijn immens natuurlijk.
vandaag een smsje van de gamemania, helaas alleen voor het oplaadstation en controller. Het is in ieder geval een begin, las ergens dat je em ook met steam kan gebruiken.
Ik bedoelde meer van dat we niet moeten verwachten dat een MediaMarkt of een Bol gaat zeggen van: Aanstaande donderdag 3 dec om 15:00 kunnen jullie de PS5 bij ons bestellen.Gomez12 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:58:
[...]
Over het algemeen houden ze niets schuil hoor, alleen ze weten gewoon zelf niets...
Ze hebben gewoon orders van xxxxx aantallen geplaatst en sony levert maar mondjesmaat wat uit.
Ze krijgen grofweg een afleverdatum te horen, maar de aantallen krijgt het hoofdkwartier maar 1 of 2 dagen van te voren te horen.
Ik denk niet dat ze het schuil houden.... ze wéten het gewoon niet.Viper50 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:55:
Het is afwachten. Ik ga lekker wachten tot de Media Markt me belt, kan er toch niks aan veranderen - helaas.Misiek schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:01:
[...]
Misschien gaan de aantallen per levering omlaag maar de frequentie omhoog. Ach we gaan het zien
If you’re in control, you’re not going fast enough.
mensen ik.hoorde vandaag ban een kennis die bij mediamarkt werkt dat er vlak voor de kerst nog 1 zending komt
hij is voor mij aan het checken of ik bij de zending van morgen zit
hij is voor mij aan het checken of ik bij de zending van morgen zit
Nog mensen dat hun datum aangepast is afgelopen nacht maar nog geen dispatch of t&t hebben? Amazon.de btw
Die fcksclprs.nl website is blijkbaar offline gehaald ofzo, kom er niet meer op
Hiero. Maar hij word pas dinsdag verwacht, dus verwacht geen verzending voor zaterdagHeRSteiN schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:19:
Nog mensen dat hun datum aangepast is afgelopen nacht maar nog geen dispatch of t&t hebben? Amazon.de btw
Jep. Niet gek als een site om de x seconden kijkt op een site of iets te bestellen is en ondertussen tientallen er gebruik van maakt. Dan is het gewoon een ddos in wordingMijn kopje thee schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:21:
Die fcksclprs.nl website is blijkbaar offline gehaald ofzo, kom er niet meer op
Ben blij voor je! Dan heeft je geklaag hier op het forum toch geholpen. Mijn beurt nu?CptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 18:43:
Dan toch ook goed nieuws voor mij. PS5 van Amazon DE is overgedragen aan DHL. Hopen dat alles goed gaat vanaf hier.
19/11 besteld om 14:16 -> 23/11 niet gehaald -> 15/16 december bezorging -> verzonden, 8/12 bezorging!
Hopen op morgen of overmorgen![]()
[Afbeelding]
Wel erg dat iemand dat op 19nov om14u16 zo reageert en nu zelf andere mensen het oog uitsteekt? 😑
Zie niet veel andere mensen dit doen.
Kijk even je priveberichten.HeRSteiN schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:26:
[...]
Ben blij voor je! Dan heeft je geklaag hier op het forum toch geholpen. Mijn beurt nu?
Wel erg dat iemand dat op 19nov om14u16 zo reageert en nu zelf andere mensen het oog uitsteekt? 😑
Bij een aantal retailers uit Duitsland ( otto, expert )is het al bevestigd dat ze morgen een voorraad PS5's gaan verkopen.
Allemaal winkels.die niet bezorgen in Nederland uiteraard
Maar dat is misschien ook een indicatie voor hier in Nederland 🤷🏻♂️
Allemaal winkels.die niet bezorgen in Nederland uiteraard
[ Voor 5% gewijzigd door HeRSteiN op 02-12-2020 19:31 ]
Iemand anders de ogen uitsteken was natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses als dat het geval is geweest.
HeRSteiN schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:26:
[...]
Ben blij voor je! Dan heeft je geklaag hier op het forum toch geholpen. Mijn beurt nu?
€1.190,23 bij MaxICT... + €2.95 verzendkosten.
kansloos
kansloos
Ola Leute, hebben MM’s de gelukkige al benaderd of gaat dat nog gebeuren?!
Waren die reacties over Coolblue nu onzin? Ben natuurlijk niet gebeld, maar heb ook geen email ontvangen dat ik het niet geworden ben (vorige keer wel).
Ze bellen de gelukkigen deze week. Dus de mail komt daarnasx_blade schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:41:
Waren die reacties over Coolblue nu onzin? Ben natuurlijk niet gebeld, maar heb ook geen email ontvangen dat ik het niet geworden ben (vorige keer wel).
Je hebt een kans tot 6 decsx_blade schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:41:
Ik zie dat ik op amazon.fr mij adres niet meer kan aanpassen.
Zijn ze bezig met het verzenden?
Zijn ze bezig met het verzenden?
Mag ik vragen wie dat heeft bevestigd? Kan het nergens namelijk. Misschien daar eens proberen...Gianni1991 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:28:
Bij een aantal retailers uit Duitsland ( otto, expert )is het al bevestigd dat ze morgen een voorraad PS5's gaan verkopen.
Allemaal winkels.die niet bezorgen in Nederland uiteraard![]()
Ik ben vanmiddag rond 14;45 gebeld dat ik 'm kon komen ophalenMaroi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 19:41:
Ola Leute, hebben MM’s de gelukkige al benaderd of gaat dat nog gebeuren?!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/IydUMoPoZOSilknJAplk88Jr.jpg?f=fotoalbum_large)