Rene le Blanclink_AJ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
lmao, raad eens door wie ik net gebeld ben
GGD?
Rene le Blanclink_AJ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
de buurvrouw van de zus van je tante van der collega en daar de groenteman vanlink_AJ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
Ik denk het niet meer. Heb net met carrefour gebeld en aangegeven dat ik Thibeau heet en dat ik op nr 17 sta en geen interesse meer heb.Thibeau V schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
Ik sta 17de op de lijst bij de carrefour. Denk je dat ik hem de 2de levering in huis zal hebben of niet?
waren alle 3 waarschijnlijker geweest, maar nee, toch echt coolblueDjores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
[...]
De huurbaas dat je te laat bent met de huur?
Die lijkt minder up 2 dateMelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:59:
[...]
Je kan het hier ook zien: https://joinanotherview.nl/ps5-supply/
In elk geval zijn ze dan nog bezig met bellen.link_AJ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:00:
[...]
[...]
[...]
waren alle 3 waarschijnlijker geweest, maar nee, toch echt coolblue
link_AJ schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:00:
[...]
[...]
[...]
waren alle 3 waarschijnlijker geweest, maar nee, toch echt coolblue
Nee, iedereen die 17e op de lijst staat zullen ze overslaan. Hebben ze al bekendgemaakt op Twitter. Dit zijn toch de meest onnodige vragen ooit? De retailers weten het vaak zelf niet eens.Thibeau V schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
Ik sta 17de op de lijst bij de carrefour. Denk je dat ik hem de 2de levering in huis zal hebben of niet?
[ Voor 12% gewijzigd door NotSoSteady op 02-12-2020 14:05 ]
Ja!!!!Thibeau V schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
[ Voor 4% gewijzigd door k1978 op 02-12-2020 14:07 ]
Ik begreep van de manager van de Intertoys hier dat dit preorders zijn die wanneer ze binnen komen wel in het voorraadsysteem komen maar dus niet voor losse verkoop zijn omdat elk filiaal behoorlijke wachtlijsten heeft. Mensen die bovenaan die lijsten staan worden de dag voor de PS5's binnenkomen gebeld met de vraag of ze hem nog willen en zo ja of ze zo snel mogelijk willen ophalen omdat de winkels anders platgebeld en gelopen worden door mensen die hopen dat ze er gewoon 1 kunnen halen.MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:54:
Intertoys winkels met voorraad volgens hun voorraadsysteem:
Marktstraat 1, Nunspeet, Gelderland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Oude Vismarkt 9, Culemborg, Gelderland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Voorstad 8, Tiel, Gelderland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Langestraat 31, Huissen, Gelderland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Kerkstraat 25, Leerdam, Zuid-Holland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Almkerkplein 56, Hoofddorp, Noord Holland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Hoofdstraat 189, Santpoort-Noord, Noord-Holland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Hoofdstraat 226, Hoogeveen, Drenthe is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Spuistraat 31, Den Haag, Zuid-Holland is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Albertsbaan 16, Roden, Drenthe is [LowStock] - PlayStation 5 Disc
Wil overigens niet zeggen dat deze winkels ook daadwerkelijk voorraad hebben, zullen waarschijnlijk allemaal gereserveerd zijn.
Daar begint het wel op te lijken!Misiek schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:06:
Gefeliciteerd guys! Ik hoop nog te worden gebeld. Valt mij toch wel op dat er in vergelijking met vorige belronde er veel meer Tweakers zijn gebeld. Misschien stiekem toch meer voorraad gehad dan de 200 gecommuniceerd.
Ik denk dat het afhangt van de waarde van de Bitcoin op 13 maart 2022, maar we moeten niet vergeten dat de ontwikkeling van de olie ook een grote rol speelt. En niet te vergeten of Biden je aanvraag daadwerkelijk goedkeurd wanneer hij officieel de president is.Thibeau V schreef op woensdag 2 december 2020 @ 13:57:
Joost?jesha schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:13:
iemand een overzicht van hoeveel stock de mm in zijn filialen heeft ontvangen?
Wat lekker zeg. Veel plezier!Arno 1976 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:14:
En hier een SMS van de Gamemania, dat ik hem NU op kan komen halen!
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Gewoon uit nieuwsgierigheid had je gisteren ook een mail gehad dat je niet bij de levering zat?Arno 1976 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:14:
En hier een SMS van de Gamemania, dat ik hem NU op kan komen halen!
PSN: McMillan0984
Hahaha. Ik zat ook al zo te denken. Vraag me af of ze eerst alle disk versies doen en daarna digitaal. Of gaat t door elkaar. Blijft toch wel spannend zo. En dit kan nog zes dagen zo door blijven gaan. The pressure ...Flopieflappie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:04:
Allemaal belletjes potverdrie
Het verschil tussen een game die de dualsense echt ondersteund of niet is echt een wereld van verschilBeavbusi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:19:
Jammer dat Amazon nog niet alle ps5's kan sturen die binnen die 2 minuten verkocht waren. Ik zit er helaas nog niet bij. Ik heb wel al een tweede dualsense binnen (Of eerste) en dat speelt wel lekker al op de pc!
[ Voor 7% gewijzigd door sbmuc op 02-12-2020 14:22 ]
Vervolg:SayShi schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:03:
Ik heb net kunnen bestellen bij Bol!! Ik hoop dat ik hem ook echt binnen krijg =)
[Afbeelding]
[ Voor 99% gewijzigd door CptGummyBearz op 02-12-2020 19:38 ]
Meneer Bruno heeft vermoedelijk in de gaten dat er meer te verdienen valt.SayShi schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:22:
[...]
Vervolg:
Ik heb net een mail gekregen van Bruno's shop waarin staat dat het geannuleerd is. Volgens hun hadden ze "10" op voorraad, maar naar mijn weten stond er maar 1 te koop op bol.com. Ik vind het vreemd dat het een week had moeten duren om er dan pas achter te komen dat er niet genoeg op voorraad was voor mijn bestelling terwijl ik de ps5 deze vrijdag verwachtte.
Dit is triest, maar gelukkig krijg ik mijn geld terug
Ik ben zelf oko zakelijke verkoper op Bol en kan je vertellen dat je daar de PS5 niet hoger dan 549 inclusief BTW mag verkopen :-)NotSoSteady schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:25:
[...]
Meneer Bruno heeft vermoedelijk in de gaten dat er meer te verdienen valt.
Nee, maar hij kan ze natuurlijk wel op MP verkopen.rvthul84 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:27:
[...]
Ik ben zelf oko zakelijke verkoper op Bol en kan je vertellen dat je daar de PS5 niet hoger dan 549 inclusief BTW mag verkopen :-)
Jup.Mr. Maluku schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:28:
Valse melding in Telegram over Wehkamp?
Wat was de melding dan?Mr. Maluku schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:28:
Valse melding in Telegram over Wehkamp?
Disc en Digital op voorraad, je komt alleen terug op de game pagina.
[ Voor 17% gewijzigd door TIGER1125 op 02-12-2020 14:32 ]
Es gibt eine Spielstation Funf!
Je weet dat je bestelling gekoppeld zit aan een magazijn binnen Amazon. Ze hebben er 40+ in Europa.CptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:25:
Sorry voor de rant
Toch even Amazon Duitsland gebeld omdat ik echt niet tevreden ben met de situatie.
Ik kan best begrijpen dat de voorraad schaars is.. Mijn PS5 zou 23 november al bezorgd worden volgens de originele bezorgdatum. Niet gebeurd, vervolgens kregen vele mensen hem woensdag 25 november. Ik weer niet, mijn datum is doorgeschoven naar 15/16 december, geen probleem, klein beetje geduld hebben. Maar als ik dan nu hoor dat mensen die na mij besteld hebben en een originele bezorgdatum van december kregen, hem toch deze week krijgen dan word ik gewoon enorm salty. Niet eens om de PS5 zelf maar om het principe![]()
Op deze manier zie ik het wel weer gebeuren dat mijn datum gewoon weer verder wordt teruggeschoven. Klantenservice kon mij niet helpen, kan ik begrijpen. Ik kan geen voorrang krijgen en verdien het ook niet meer dan een ander. Maar als ik eerder heb besteld vind ik dat ik hem niet later hoef te krijgen..
Ik hoop echt op goed nieuws later vandaag..
Nou einde.
Wacht nou maar rustig af.CptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:25:
Sorry voor de rant
Toch even Amazon Duitsland gebeld omdat ik echt niet tevreden ben met de situatie.
Ik kan best begrijpen dat de voorraad schaars is.. Mijn PS5 zou 23 november al bezorgd worden volgens de originele bezorgdatum. Niet gebeurd, vervolgens kregen vele mensen hem woensdag 25 november. Ik weer niet, mijn datum is doorgeschoven naar 15/16 december, geen probleem, klein beetje geduld hebben. Maar als ik dan nu hoor dat mensen die na mij besteld hebben en een originele bezorgdatum van december kregen, hem toch deze week krijgen dan word ik gewoon enorm salty. Niet eens om de PS5 zelf maar om het principe![]()
Op deze manier zie ik het wel weer gebeuren dat mijn datum gewoon weer verder wordt teruggeschoven. Klantenservice kon mij niet helpen, kan ik begrijpen. Ik kan geen voorrang krijgen en verdien het ook niet meer dan een ander. Maar als ik eerder heb besteld vind ik dat ik hem niet later hoef te krijgen..
Ik hoop echt op goed nieuws later vandaag..
Nou einde.
Ik krijg geen telegram updates meer volgens mij, hele dag al niets voorbij zien komen...timpie81 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:36:
Werkt die telegram bot nog? Zie nu ineens een melding dat ze vandaag bij Amazon NL de digital op voorraad hadden maar heb geen enkele update van de telegram ontvangen.
Iemand die kunnen bestellen?
En de Gamemania heeft zijn belofte waar gemaakt. Eind van de ochtend SMSbericht en zojuist op gaan halen. Er waren nog twee andere in de winkel die ook een PS5 kwamen halen. Exacte cijfers mocht niet bekend worden gemaakt, maar er waren er ca. 20 in Heerlen geleverd, waarvan enkele de digitale versie. Doe dat nummer keer het aantal GM filialen in NL en je weet ongeveer hoe groot de tweede batch bij hen eruit heeft gezien. Eerste batch bij GM Heerlen was ca. 50 disc versies.Frenkovic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:22:
Ik kreeg zojuist ook een belletje van de Gamemania Heerlen. Komende woensdag als het goed is tweede levering die aanzienlijk kleiner is dan de eerste. Ik stond midden 50 en op een haar na de eerste levering gemist. Als alles volgens plan gaat ben ik komende week aan de beurt...
Bellen?Mathijn76 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:41:
Hoi,
Heeft iemand toevallig al wat van Mediamarkt Zwolle vernomen? Ik sta daar best laag en het is te ver rijden om zo even langs de winkel te gaan.
Heeft geen zin. dan krijg je de landelijke helpdesk en die weten nooit wat. heb ik al meerdere malen gedaan de afgelopen weken,
Zou 't kunnen dat die buiten 't filter viel vanwege een te hoge prijs?Tarz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:39:
[...]
Ik krijg geen telegram updates meer volgens mij, hele dag al niets voorbij zien komen...
https://www.mediamarkt.nl...rkt-Zwolle,10268,-11.htmlMathijn76 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:44:
[...]
Heeft geen zin. dan krijg je de landelijke helpdesk en die weten nooit wat. heb ik al meerdere malen gedaan de afgelopen weken,
Ik heb de hele dag ook al geen melding gekregen, weirdTarz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:39:
[...]
Ik krijg geen telegram updates meer volgens mij, hele dag al niets voorbij zien komen...
Ik dacht dat er gefilterd wordt op niet origineel aanbod.iandb1 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:45:
[...]
Ik heb de hele dag ook al geen melding gekregen, weird
Dat nummer schakelt door naar landelijke servicedesk.
In BE is hij in voorraadIlex schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:46:
Het charging station is weer te bestellen bij Media markt. Staat bij dat de levertijd 5-7 dagen is maar ik heb zojuist al een verzendbevestiging gehad.
Niet vals, maar momenteel alleen in app zichtbaar af en toe. Add to cart geeft nog error.
En een tientje goedkoper zie ik, ben ik weer te snel geweest met bestellen..forzaracing schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:47:
[...]
In BE is hij in voorraad
https://www.mediamarkt.be...lers-9374107-1907414.html
Snap ook geen reet van hoe je hem in de app kunt vinden.MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:50:
[...]
Niet vals, maar momenteel alleen in app zichtbaar af en toe. Add to cart geeft nog error.
Heb de app ook, maar kan niet op de PS5 console pagina komen. Hoe kom je daar dan?MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:50:
[...]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ik zoek op playstation 5. De bovenste twee hits zijn dan de disk en digitale editie. Beide zijn niet op voorraad zegt de app bij mij.Gynnad schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:51:
[...]
Heb de app ook, maar kan niet op de PS5 console pagina komen. Hoe kom je daar dan?
is ie ergens anders goedkoper dan? heb vooral voor 39,99 gezien en niet echt goedkoperdutchgio schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:51:
Op .nl is ie 39,99. Zometeen gaan ze de PS5 ook nog 599,- verkopen.
Nicee, ik ben nog steeds niet benaderd.Djores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:56:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MEDIAMARKT BELT NET EN KAN HEM VANDAAG AFHALEN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
€29,99 bij oa. Bol, Amazon en Intertoys. (toen ze nog op voorraad waren dan).Mike040 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:55:
[...]
is ie ergens anders goedkoper dan? heb vooral voor 39,99 gezien en niet echt goedkoper
Je hebt eindelijk prijs! Veel plezier, ik ga je missen hier.Djores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:56:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik stond rond plek 70, vorig keer hadden ze er 40 binnen van de 150. Dus voor middelgroot minimaal 30 gok ik deze week
Gefeliciteerd! Maar ik zou het wel op prijs stellen als mensen vestiging/versie/plek op de lijst er bij zouden zetten, dan krijgen we een beetje beeld van de aantallenDjores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:56:
Ik werd wel gevraagd of ik nog iets extra nodig had maar zeker geen gepush na dat ik "nee dankje" zei.Jumpman schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:40:
[...]
Mocht je de PlayStation 5 alleen kopen of werd je ook aangespoord accessoires en games te kopen?
[...]
Er zijn al meer mensen gebeld.
Sta op 9Djores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:58:
[...]
Ik stond rond plek 70, vorig keer hadden ze er 40 binnen van de 150. Dus voor middelgroot minimaal 30 gok ik deze week
We zijn er nog niet, kan nog altijd DOA zijnjellesteeg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:
[...]
Je hebt eindelijk prijs! Veel plezier, ik ga je missen hier.
Jaa dat doe die sws, maar dacht dat anderen wel een melding in die groep hadden gekregen. Maar zal wel in een andere groep zijn danflab007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:45:
[...]
Ik dacht dat er gefilterd wordt op niet origineel aanbod.
Ah, dan wacht ik tot ie voor die prijs weer up komt. Heb voorlopig genoeg USB-c kabeltjes door het huis liggen om eigenlijk altijd charged te kunnen spelen.Raem schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:57:
[...]
€29,99 bij oa. Bol, Amazon en Intertoys. (toen ze nog op voorraad waren dan).
Ik verwacht die mail ook nog wel. Bij mij is de leverdatum ook vandaag.Celeone schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:56:
Bij mij staat er bij de klantenservice nu: 'In voorbereiding (Expeditie 1)' (Amazon FR). Zou vandaag geleverd moeten worden. In de tracker alleen niets aangepast. Vraag me af of dat betekent dat ze nu wel echt bezig zijn met de bestelling? Ik had eerlijk gezegd verwacht dat ik ook een mail zou krijgen met een leverdatum over een week of 3 namelijk, zoals degenen gister.
DOA's worden over het algemeen top geregeld door Sony. Natuurlijk zuur, maar ook dan heb je het hele gezeik van alles in de gaten houden niet meer!Djores schreef op woensdag 2 december 2020 @ 14:59:
[...]
We zijn er nog niet, kan nog altijd DOA zijn![]()
Maar is wel een last van de schouders zeg, blij dat na twee maanden nu eindelijk voorbij is.
Hopelijk kun je hem ook snel thuis hebben
Weten ze heus wel, maar waarom zouden ze dat gaan zeggen? Hele sit weer plat. Zo'n gedoe.Legofan33334 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:00:
Een ding snap ik niet hoe kunnen zoveel winkels hem leveren en heeft Bol nog geen idee wanneer de 2e batch online komt er vreemd.
Ze weten dat heus wel maar gaan het gewoon niet vertellen. Als ze dat wel doen gaat op dat specifieke moment de website plat door alles en iedereen die dan begint te F5'en. My guess is dat ze het morgen- of vrijdagochtend online gooien, puur gebaseerd op de eerste keer in september.Legofan33334 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:00:
Een ding snap ik niet hoe kunnen zoveel winkels hem leveren en heeft Bol nog geen idee wanneer de 2e batch online komt er vreemd.
Deze site is down btwFerdiMasChief schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:38:
Stel je hebt nog nergens een pre-order uitstaan.
Waar heb je dan de beste kans om er toch een op de kop te tikken?
Ik houd bol in de gaten maar heb het idee dat iedereen daar op gefocust is.
Ik keek ook op joinanotherview.nl/ps5-supply/# maar de voorraden daar bij de intertoys zijn in ieder geval niet accuraat. Liep toevallig lang Hoog Catherijne en die gaven aan er echt geen meer te hebben.
Ik zit nu op https://fcksclprs.nl/voorraad-ps5 een beetje te wachten tot er iets online komt.
Enig idee of er nog andere manieren zijn?
Thanks
Staat die van jou ook op 'In voorbereiding' nu? Volgens mij stond hij vanochtend nog op 'Niet verzonden' of iets dergelijks. Vind het dus toch bijzonder dat ik ineens iets anders zie, al verwacht ik stiekem inderdaad ook nog wel de gevreesde mail te krijgen.paulvitesse schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:00:
[...]
Ik verwacht die mail ook nog wel. Bij mij is de leverdatum ook vandaag.
Klopt maar op Twitter geven ze aan contact te hebben met de webhost. Dus zal misschien later vandaag wel weer in de lucht zijn!
Waarschijnlijk over zijn data al heen.. :-)
Liever vandaag nu ben ik vrij morgen moet ik er maar tijd voor zien te vinden op het werk.jellesteeg schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:03:
[...]
Ze weten dat heus wel maar gaan het gewoon niet vertellen. Als ze dat wel doen gaat op dat specifieke moment de website plat door alles en iedereen die dan begint te F5'en. My guess is dat ze het morgen- of vrijdagochtend online gooien, puur gebaseerd op de eerste keer in september.
Ik zou het ze even sturen op Twitter!Legofan33334 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
[...]
Liever vandaag nu ben ik vrij morgen moet ik er maar tijd voor zien te vinden op het werk.
Dan krijg ik hem alsnog niet.MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
In de Wehkamp moet je blijven zoeken op ‘16644186’ en ‘16644185’
86 = disc
85 = digital
dan komt de PS5 tevoorschijn. Vervolgens druk je op de item en blijf je drukken op opnieuw proberen tot je de page zit. Op dat moment is het add to cart spammen![]()
Je zult flink wat keren moeten zoeken voordat je 'm ziet. Wehkamp is er duidelijk mee bezig.
Oh oke, goed dat je het doorgeeft. Het is over 54 minuten, speciaal voor jou aangepast.Legofan33334 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
[...]
Liever vandaag nu ben ik vrij morgen moet ik er maar tijd voor zien te vinden op het werk.
Blijven zoeken, het kan een hoop pogingen duren tot je 'm ziet.
Haha heeft weinig zin. Maar ik hoop dat het lukt vandaag of morgen of vrijdag.
In de app? Of gewoon op de site met de zoek functie?MelvinW schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:06:
[...]
Blijven zoeken, het kan een hoop pogingen duren tot je 'm ziet.
Digitaal of disk? Op welke plek?Hernandes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:03:
Net gebeld, mag em morgen afhalen in Roermond.![]()
Heb em op 17-9 ge pre-orderd
Ik hoop dat er meerdere die em daar ge pre-orderd hebben morgen kunnen afhalen.
Alleen de api van de app heeft de productpagina momenteel live staan. Maar hij verdwijnt regelmatig. Het is vrij lastig om 'm tevoorschijn te halen.stfnz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:07:
[...]
In de app? Of gewoon op de site met de zoek functie?
[ Voor 37% gewijzigd door MelvinW op 02-12-2020 15:10 ]
Gefeliciteerd!freakk schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:09:
Net nog langs geweest bij MM Roermond zoals eerder gemeld. Ze bellen me net, ik mag hem morgen ophalen. Ze gaven aan dat vracht echt net geleverd was
Hahah ja zou goed kunnen!Boterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:04:
[...]
Waarschijnlijk over zijn data al heen.. :-)
Stond op plek 53 voor de disk versiedikketittn schreef op woensdag 2 december 2020 @ 15:09:
[...]
Gefeliciteerd!
Maar please, welke plek stond je en welke versie had je besteld?
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq