If you’re in control, you’re not going fast enough.
Facepalm. Had ik kunnen zien inderdaad. Tnx!VincentVisr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:21:
[...]
Disk denk ik, aangezien er een spel bij is besteld
Ik heb hier helemaal niets aan toe te voegen hahaVincentVisr schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:12:
[...]
Same here..
Mocht die vandaag binnen komen sta ik morgenochtend bij opening voor de ingang en krijgt mijn baas vandaag nog een verzoek om verlof
Ik heb hem 17-09 rond 10:20 gepreorderd. Het is totale onzin dat ze niks kunnen zeggen. Gewoon beetje doorduwen, beste is om de winkel binnen te lopen en het te vragen bij de game afdeling. bij klantenservice balie kunnen ze er niks mee inderdaadHernandes schreef op woensdag 2 december 2020 @ 04:04:
[...]
Wanneer en hoe laat heb jij ge pre-orderd?
Ik probeer er achter te komen hoeveelste ik ongeveer sta aangezien ze me de laatse keer niks konden zeggen.
Gefeliciteerd! Hoeveelste was je op de lijst? En weet je hoeveel er binnen kwamen?Caswie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:08:
[...]
Ja, ik mag die van mij morgen ophalen bij MM Leidschendam.
Heb van meerdere mensen hier gehoord dat ze 'm mogen ophalen deze week.
23 november besteld. Nog geen leverdatum bekend... 😩CptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:19:
[...]
Zal het nog mooier maken: 19 november besteld - > originele levering 23 november - > vetraagd naar 15/16 dec -> verder niks
Dat zou nu gefixed moeten zijn. Gisteren wat werkzaamheden gedaan aan 't kanaal en nu krijg je geen 'joined messages' meer.Valigarmanda schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:08:
Ik heb nu standaard de Telegram app op desktop open om niets te missen, maar krijg constant meldingen van mensen die joinen of worden toegevoegd. Is het mogelijk om deze meldingen uit te zetten, maar niet de meldingen als de bot een bericht post?
Jup. HieroCptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:25:
Is er nog iemand die bij Amazon.de nog steeds een leverdatum 15/16 dec heeft?
Zijn vast "winnaars" die de PS5 nog niet betaald hebben. Gaan ze wat opnieuw verloten. Mooi nieuws voor jou, mooie console!FR-VAK-R schreef op woensdag 2 december 2020 @ 09:57:
LOLLLLLL ik wordt nu net gebeld door cooblue ik zit bij de winnaars wtfff
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 02-12-2020 10:28 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Ik zag het inderdaad, heel fijn dit. Toch iedere keer dat ik het Telegram-piepje hoorde dat ik even dacht dat er iets op voorraad was. Was er intussen door ge-Pavlov'd.CyberDonky schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:25:
[...]
Dat zou nu gefixed moeten zijn. Gisteren wat werkzaamheden gedaan aan 't kanaal en nu krijg je geen 'joined messages' meer.
Ze zeggen alleen "Begin december".Desutoroiya schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:30:
Is er ook een verwachting dat Bol deze week nieuwe verkopen gaat doen?
Hier ook, 14:19 bestelbevestiging. Ik zit bij de laatste van die batch, denk ikCptGummyBearz schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:25:
Is er nog iemand die bij Amazon.de nog steeds een leverdatum 15/16 dec heeft?
Dit meen je niet... Ik ben net gebeld door onbekend nummer en dacht ja, laat maar gaan...FR-VAK-R schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:16:
Werd gebeld door een onbekend nummer [Afbeelding]
Dit had ik nooit verwacht
Toch maar opnemen als ze weer bellen. Als het CB is uiteraard.
Tof dat je gebeld bent!
ik gok dat het volledig random is net als bingo.Pingu007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:35:
Zijn er hier al mensen gebeld door CB die niets bijzonders van de foto gemaakt hebben? Bv alleen een slof met een a4tje erin
denk niet dat ze kijken naar orginaliteit en dat is ook subjectief dus..
Bij de eerste belronde vorige maand gaf een gelukkige winnaar hier al aan dat hij niet heel veel moeite had gedaan. De loting zal dus waarschijnlijk echt random zijn.Pingu007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:35:
Zijn er hier al mensen gebeld door CB die niets bijzonders van de foto gemaakt hebben? Bv alleen een slof met een a4tje erin
Erg hè. En het gebeurt altijd wanneer ik aan het afwassen sta, de hond aan t uitlaten ben of net op de wc zit.Valigarmanda schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:31:
[...]
Ik zag het inderdaad, heel fijn dit. Toch iedere keer dat ik het Telegram-piepje hoorde dat ik even dacht dat er iets op voorraad was. Was er intussen door ge-Pavlov'd.
ik nog altijd niets vanuit tilburg terwijl ik nu nog 40e zou staaan en 17e sept al besteld had
Ik weet niet zeker of je ook via amazon.nl contact op kan nemen, maar ik weet wel dat je gewoon in het Nederlands contact op kunt nemen met amazon.de.lukjah schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:38:
Ik vroeg af. Als je een PS5 bij Amazon DE hebt besteld. Hoe zit dat met garantie? Kan ik gewoon met Amazon NL contact opnemen? Aangezien de order volgens mij officieel vervult wordt door "Amazon EU Sarl" oid.
Klopt. Ik heb al eens iets kapot gehad van Amazon de. Heb gewoon via de support een retour aangevraagd. Werd gebeld door een Nederlands sprekende medewerker en kreeg een refund aangeboden. Ik heb jaren bij Amazon de geshopped dus ik vertrouw hen welcronixx schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:41:
[...]
Ik weet niet zeker of je ook via amazon.nl contact op kan nemen, maar ik weet wel dat je gewoon in het Nederlands contact op kunt nemen met amazon.de.
Net update binnen van Amazon.de:
Nieuwe verwachte bezorgdatum:
7. december 2020 - 8. december 2020
Eerst zien, dan geloven
Same, bestelde daar geregeld voordat amazon.nl bestond, heb alleen (gelukkig) nooit gebruik hoeven maken van de klantenservice.flab007 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:44:
[...]
Klopt. Ik heb al eens iets kapot gehad van Amazon de. Heb gewoon via de support een retour aangevraagd. Werd gebeld door een Nederlands sprekende medewerker en kreeg een refund aangeboden. Ik heb jaren bij Amazon de geshopped dus ik vertrouw hen wel
Ik heb alleen @Caswie z'n bericht langs zien komen over MM Leidschendam. Maar ik weet niet hoeveelste hij/zij op de lijst stond.el_stino78 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:41:
nog mensen die vandaag bevestiging hebben gehad van een Mediamarkt over afhalwn van hun ps5
ik nog altijd niets vanuit tilburg terwijl ik nu nog 40e zou staaan en 17e sept al besteld had
Die informatie hebben ze me helaas niet willen geven. Heb op 17 september 's ochtends besteld.dikketittn schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:23:
[...]
Gefeliciteerd! Hoeveelste was je op de lijst? En weet je hoeveel er binnen kwamen?
En we wachten... En we wachten...DaVincythe2nd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:52:
Nou, tweede batch, waar blijf je!
Die mail heb ik ook gehad. En ondertussen is hij ook al verzonden. Dus ik denk nog wel eerder dan dat!Stancke schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:44:
Besteld op 19/11, bestelbevestiging gehad om 14h17 waardoor ik de batch viel voor levering 15 à 17 december.
Net update binnen van Amazon.de:
Nieuwe verwachte bezorgdatum:
7. december 2020 - 8. december 2020
Eerst zien, dan geloven
Haarlem Rivieradreef LowStock
Utrecht Hoog Catharijne LowStock
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/
[ Voor 23% gewijzigd door Nick25 op 02-12-2020 10:56 ]
A person who never made a mistake never tried anything new.
Staat bij Den Haag ook, maar geloof er geen bal van. Gewoon foute invoer.Nick25 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:56:
Intertoys:
Waren vanmorgen alleen Utrecht en Haarlem, daarna is Den Haag erbij gekomen. Ik staar me er niet blind op maar zodra er staat dat de lokale Intertoys wat heeft ga ik bellenBoterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:58:
[...]
Staat bij Den Haag ook, maar geloof er geen bal van. Gewoon foute invoer.
me 2DonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:01:
[...]
Waren vanmorgen alleen Utrecht en Haarlem, daarna is Den Haag erbij gekomen. Ik staar me er niet blind op maar zodra er staat dat de lokale Intertoys wat heeft ga ik bellen
Wanneer is je order verzonden dan? Deze nacht?lukjah schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:55:
[...]
Die mail heb ik ook gehad. En ondertussen is hij ook al verzonden. Dus ik denk nog wel eerder dan dat!
Net gebeld, klopt niet (hoog catherijne)Nick25 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:56:
Intertoys:
helaas...
[ Voor 3% gewijzigd door Punkie87 op 02-12-2020 11:08 ]
Dat zou me toch heerlijk zijn helukjah schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:55:
[...]
Die mail heb ik ook gehad. En ondertussen is hij ook al verzonden. Dus ik denk nog wel eerder dan dat!
Ik heb Intertoys Den Haag Fahrenheit straat even gebeld, hij moest lachen om mijn vraag maar... De info klopt! Ze hebben vandaag 2 playstations binnen gekregen maar die zijn gelijk door gegaan naar reserveringen.Boterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:58:
[...]
Het is dus zeker waard om de lijst in de gaten te houden!
Hij zei trouwens ook dat dit logischerwijs voor elke Intertoys zou moeten gelden.
[ Voor 8% gewijzigd door pstlnd op 02-12-2020 11:10 ]
toch raar dat uitgerekend een speelgoedzaak die games op disc verkoopt uitgerekend alleen de digital edition van de PS5 verkoopt.Boterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 10:58:
[...]
De info klopt dus niet. Het is geen stock, het zijn pre-orders. Ik neem aan dat alle Intertoys genoeg pre-orders hebben om voorlopig geen stock (VOORRAAD) te hebben.pstlnd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:09:
[...]
Ik heb Intertoys Den Haag Fahrenheit straat even gebeld, hij moest lachen om mijn vraag maar... De info klopt! Ze hebben vandaag 2 playstations binnen gekregen maar die zijn gelijk door gegaan naar reserveringen.
Hij zei trouwens ook dat dit logischerwijs voor elke Intertoys zou moeten gelden.
thankspstlnd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:09:
[...]
Ik heb Intertoys Den Haag Fahrenheit straat even gebeld, hij moest lachen om mijn vraag maar... De info klopt! Ze hebben vandaag 2 playstations binnen gekregen maar die zijn gelijk door gegaan naar reserveringen.
Klopt dan toch eigenlijk niet, want er is helemaal geen voorraad aangezien de 2 playstations gewoon direct naar de eerste op de lijst gaan.pstlnd schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:09:
[...]
ehmm de Intertoys in mijn dorp doet niet aan PreordersBoterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:12:
[...]
De info klopt dus niet. Het is geen stock, het zijn pre-orders. Ik neem aan dat alle Intertoys genoeg pre-orders hebben om voorlopig geen stock (VOORRAAD) te hebben.
Hij zei als die er is kom je langs weg is pech..
dus niet alle doen dus mee
Is het niet zo dat ze ze eerst in het systeem zullen moeten inboeken als voorraad, om ze vervolgens uit te kunnen geven?Boterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:12:
[...]
De info klopt dus niet. Het is geen stock, het zijn pre-orders. Ik neem aan dat alle Intertoys genoeg pre-orders hebben om voorlopig geen stock (VOORRAAD) te hebben.
"The desire to bring something into the world that didn't exist, is one of the most important human desires there is. We are inventors, and we are explorers." - Adam Savage
Fair enoughBoterham71 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:12:
[...]
Staat geen tijd bij.HeRSteiN schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:04:
[...]
Wanneer is je order verzonden dan? Deze nacht?
woensdag 2 december
Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg
Ik ben niet jaloers hoorOcNewB schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:
Hoe bizar! Eergisteren stond mijn ps5 order van 19nov bij amazon.de nog op leverdatum 18-19 dec. Net een mail dat die vanavond bezorgd wordt!! W00t! Hoe vet is dat.
[ Voor 3% gewijzigd door Furacao86 op 02-12-2020 11:19 ]
Mooi hé! Bij mij hetzelfde.OcNewB schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:
Hoe bizar! Eergisteren stond mijn ps5 order van 19nov bij amazon.de nog op leverdatum 18-19 dec. Net een mail dat die vanavond bezorgd wordt!! W00t! Hoe vet is dat.
niet zo vet als mijn frituurpan dat weet ik zekerOcNewB schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:Hoe vet is dat.
Hadden jullie express delivery toevallig, want mijn 15e is opgeschoven naar 5-8, maar jullie leken later te zitten.
Nee. Was wel 521,55 euro.joffrey19 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:20:
[...]
Hadden jullie express delivery toevallig, want mijn 15e is opgeschoven naar 5-8, maar jullie leken later te zitten.
mazzel. op amazon.de tracking staat hier levering dinsdag. in de mail 5-8.OcNewB schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:
Ook wij zullen een dergelijke mail krijgen een dezer uren/dagen. Ze hebben vast enorm veel units staan die er in batches uit gaan.DHV schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:35:
[...]
mazzel. op amazon.de tracking staat hier levering dinsdag. in de mail 5-8.
Het klopt wel, ze hebben voorraad binnen gekregen, maar je kan het waarschijnlijk niet kopen aangezien er mensen op een lijst staan. Als een intertoys 30 man op een pre order lijst hebben staan, moeten ze eerst 30x een PS5 als voorraad binnen krijgen voordat ze in de vrije verkoop gaan.Punkie87 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:07:
[...]
Net gebeld, klopt niet (hoog catherijne)
helaas...
Nice, hier nog steeds 19-22 december.OcNewB schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:15:
En alhoewel officieel veel Intertoys geen pre-orders hanteren, zolang ze er maar 2 of minder per keer binnenkrijgen gaan die gewoon naar bekenden van het personeel etc.GW1992 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:43:
[...]
Het klopt wel, ze hebben voorraad binnen gekregen, maar je kan het waarschijnlijk niet kopen aangezien er mensen op een lijst staan. Als een intertoys 30 man op een pre order lijst hebben staan, moeten ze eerst 30x een PS5 als voorraad binnen krijgen voordat ze in de vrije verkoop gaan.
http://www.ask8ball.net/Flopieflappie schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:44:
Enig idee of amazon.nl of bol.com vandaag nog online gaan met hun batch?
Net zo duidelijk als bol..
''ask again later''
met de vraag: krijg ik vandaag een ps5?DonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:49:
[...]
Net zo duidelijk als bol..
''ask again later''
antwoord: As I see it, yes.
this ball better be right!
nemesis2212 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:50:
[...]
met de vraag: krijg ik vandaag een ps5?
antwoord: As I see it, yes.
this ball better be right!
[ Voor 3% gewijzigd door CptGummyBearz op 02-12-2020 11:54 ]
Een andere Amazon bestelling van mij is gisteravond verstuurd en word vanavond geleverd. DHL lijkt nog weinig problemen te hebben.Nitwitt1991 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:52:
Vanochtend dus ook de email gehad, dat de PlayStation verzonden is, maar levering op 8 december. Ik gok dat die wel eerder komt. Tenzij DHL het zo druk heeft door alle online bestellingen, dat ze extra vertraging hebben. Normaal gaat dat wel vlot als het is overgedragen. Ik hoorde vanochtend op de radio, dat Post NL al een week vertraging heeft in leveren van veel bestellingen. DHL werkt internationaal, zal vast niet rustig bij ze zijn.
De medewerkers bij bol twitter worden langzamerhand een beetje kortaf
De medewerkers zeggen volgens mij ook maar wat.........
Zou ik op een gegeven moment ook gaan doen als ik iedere dag 8uur lang de zelfde vraag krijg gesteld.
Ja snap ik heel goed.. constant 5 miljard keer dezelfde vragen beantwoorden van gefrustreerde game nerdsDonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:55:
[...]
psn: HertogJack
Hmmm. Misschien krijg ik vandaag of morgen wel een verrassingsmail met dat die onderweg is. Hij is overgeleverd aan DHL connect staat er. Aggh. anders nog maar heel even wachten.Cordon schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:54:
[...]
Een andere Amazon bestelling van mij is gisteravond verstuurd en word vanavond geleverd. DHL lijkt nog weinig problemen te hebben.
En Terecht:p ik ben heel blij dat Bol zo groot is dat de medewerkers voor twitter niet bepalen wanneer stock online komt en zo, anders zouden ze uit wraak gewoon een week of maand wachten haha! Maar jokes aside, ik hoop dat het vandaag komt inderdaad. Dan kan ik me tenminste weer focussen op andere dingen zoals wanneer mn pakketje aan zou komenDonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:55:
[...]
Tuurlijk zeggen die maar wat, die hebben geen inzicht in inkoop en leveringen etc.JD88 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 11:55:
[...]
De medewerkers zeggen volgens mij ook maar wat.........
Zou ik op een gegeven moment ook gaan doen als ik iedere dag 8uur lang de zelfde vraag krijg gesteld.
Alleen als ze gaan zeggen dat ze het niet weten dan komt diezelfde vrager 2 uur later weer terug met opnieuw de vraag... Oftewel men zegt maar gewoon nee,nope etc.
Dit is wel handig, een soort distill die op 1 pagina meerdere webshops checkt op beschikbaarheid: https://fcksclprs.nl/voorraad-ps5
Bron: https://www.xgn.nl/nieuws...n-playstation-5-pre-order
pas op het alarm is best hard.
tnxDre10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:10:
Hallo Tweakers, kennen jullie deze al?
Dit is wel handig, een soort distill die op 1 pagina meerdere webshops checkt op beschikbaarheid: https://fcksclprs.nl/voorraad-ps5
Bron: https://www.xgn.nl/nieuws...n-playstation-5-pre-order
pas op het alarm is best hard.
Let op. Je betaalt wel commissie daar.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
zie niks?Dennis1812 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:12:
[...]
Denk het niet. Hun ontvangen commissie via affiliate marketing. Kost jou dus niets extra. Best een slim idee :)!Dennis1812 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:12:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Jefson op 02-12-2020 12:14 ]
Niks mis met dat zij affiliate marketing verdiensten krijgen niet?Jefson schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:13:
[...]
Denk het niet. Hun ontvangen commissie via affiliate marketing. Kost jou dus niets extra..
Het is geheel gratis te gebruiken, maar je kunt ze via een Tikkie een willekeurige bedrag toesturen als je ze wilt steunen.Jefson schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:13:
[...]
Denk het niet. Hun ontvangen commissie via affiliate marketing..
Staat er?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Ah, dat is zeker als je naar de websites gaat via hun link.Dennis1812 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:15:
op! Artikelen worden niet gereserveerd in de winkelwagen, je moet dus zo snel mogelijk je bestelling afronden. Wanneer je een account hebt en/of ingelogd bent bij de webshop kun je je bestelling sneller afronden. Indien je succesvol bestelt bij bol.com of Amazon ontvangen wij een kleine commissie over het aankoopbedrag.
Staat er?
Ja maar die commissie ontvangen zij van de adverteerder (bol, amazon etc) die hoef jij niet te betalen.Dennis1812 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:15:
op! Artikelen worden niet gereserveerd in de winkelwagen, je moet dus zo snel mogelijk je bestelling afronden. Wanneer je een account hebt en/of ingelogd bent bij de webshop kun je je bestelling sneller afronden. Indien je succesvol bestelt bij bol.com of Amazon ontvangen wij een kleine commissie over het aankoopbedrag.
Staat er?
Ik heb de PS5 zelf op 17 september rond kwart voor 3 besteld.
ah ja. ik zie het ook nu.. de kleine lettertjes. voor de zekerheid je eigen distill ook maar aan laten. en bestellen via je eigen browser ipv hun link zou dus ook kunnen denk.Dennis1812 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:15:
Staat er?
PSN gamertag: H3nk13024
Weinig logisch aan toch. In principe kunnen ze ieder moment voorraad online gooien.Viper50 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:19:
Heb het even deels gemist, maar de meeste mensen mogen dus op donderdag hun PS5 bij de Mediamarkt ophalen. Wat dus wil zeggen dat ze of gisteren of vandaag de voorraad binnen zullen krijgen. Dus lijkt het me logisch als er vanavond online verkoop plaatsvind?
Maar het kost jou niets extra? Vind het wel zo eerlijk om hun een commissie te gunnen voor het opzetten van een dergelijk systeem..Dre10 schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:19:
[...]
ah ja. ik zie het ook nu.. de kleine lettertjes. voor de zekerheid je eigen distill ook maar aan laten. en bestellen via je eigen browser ipv hun link zou dus ook kunnen denk.
De online pre-orders gingen bij MM om 13:00 live, dus er is nog hoop vandaag. Maar iets in mij zegt dat er vrijdag weer online besteld kan worden bij Bol.DonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:17:
We gaan het zien, acht de kans klein dat er vandaag nog wat online komt. Bol was de vorige keer ook al vroeg net als MM. Maar blijf het uiteraard in de gaten houden!
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |