Heb ze nog altijd in mn winkelmand zitten bij MM. Stel er komt wel voorraad los moet je dan opnieuw toevoegen?
Top thxPricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:50:
[...]
Zal het iniedergeval delen zodra ik zelf besteld heb 😜😌
Amazon.de verwacht ik niet meer die geven aan alle PlayStation 5's voor dit jaar verkocht te hebben.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Amazon geloof ik niet meer zeker de Nederlandse afdeling.
Inderdaad, zuur is het juiste woord hoe het voelt..RawChild schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:49:
[...]
Dat was je ook zeker. Voortaan maar bij winkels als media Markt bestellen in een winkel. Was zelf in juli en dat was ruim op tijd.
Wel echt heel zuur omdat ik denk dat 99 procent van de ps5 bezitters later dan jou heeft besteld.
Omdat ik toendertijd alleen nog maar las dat GameMania tegen de tijd dat PS5 zou komen al failliet zou zijn,
maar als Zelda fan kan ik me met Hyrule Warriors nu wel ff vermaken, had pas echt ziek geweest als er nu een Ratchet & Clank was geweest.
dat hoop ik niet, heb de helft al aanbetaaldArno 1976 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:54:
[...]
Inderdaad, zuur is het juiste woord hoe het voelt..
Omdat ik toendertijd alleen nog maar las dat GameMania tegen de tijd dat PS5 zou komen al failliet zou zijn,
maar als Zelda fan kan ik me met Hyrule Warriors nu wel ff vermaken, had pas echt ziek geweest als er nu een Ratchet & Clank was geweest.
Spannend, benieuwd of er om 00:00 nog iets gaat gebeuren ergens
Lets prayPricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:59:
niks geen enkele web tracker gaat af.Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:59:
Mediamarkt site ligt er weer uit, dat telt als iets....Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:59:
Iemand die bij Amazon DE heeft besteld (ps5) om 14:16 waarbij de levering op maandag stond en nu morgen is geworden?
Welke tracker gebruik je? Kan je die delen met mij?
Werkt perfect bij mijn0vast0rm schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:01:
[...]
Mediamarkt site ligt er weer uit, dat telt als iets....
Zelfde, asking for a friendJieve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:03:
[...]
DistillJieve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:03:
[...]
/f/image/lUj8nxEVxeeuSmQCubGAkKfr.png?f=fotoalbum_large)
Wellicht leuk voor nieuwe PS5 eigenaren, PS Plus 12 maanden is nu in de aanbieding met 25%:
https://kaartdirect.nl/product/playstation-plus-12-maanden
via: https://www.psx-sense.nl/...eding-black-friday-44-99/
[ Voor 41% gewijzigd door PS3-media op 20-11-2020 00:05 ]
Oke, ben er niet zo in thuis haha, maar das een pagina of app?
Waar zou er nog wat kunnen gebeuren dan?Pricecheck schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:59:
Druk inmiddels al Ctrl+R ipv F5 omdat die versleten is..
Chrome extensie, installeer het en kies een (gedeelte van) een pagina (in dit geval een product pagina) en geef aan dat bij een verandering je een notificatie wil in een bepaalde interval.Jieve schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:05:
[...]
Oke, ben er niet zo in thuis haha, maar das een pagina of app?
Er is ook een app.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Bij mij bleef hij paar minuten hangen, en gewoon teruggaan naar hoofdpagina lukte ook niet meer
Thanks, ga eens kijken!alionfire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:06:
[...]
Chrome extensie, installeer het en kies een (gedeelte van) een pagina (in dit geval een product pagina) en geef aan dat bij een verandering je een notificatie wil in een bepaalde interval.
Er is ook een app.
Ik heb m om 14:16 besteld maar hij staat nog op maandag. Is er al iets van je cc afgeschreven of heb je met ideal betaald?mprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:02:
Iemand die bij Amazon DE heeft besteld (ps5) om 14:16 waarbij de levering op maandag stond en nu morgen is geworden?
Ideal blijft op maandag staanVizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:07:
[...]
Ik heb m om 14:16 besteld maar hij staat nog op maandag. Is er al iets van je cc afgeschreven of heb je met ideal betaald?
[ Voor 3% gewijzigd door pokle312 op 20-11-2020 00:12 ]
Yes bijna precies hetzelfde. Bij bestelling vanmiddag was zondag aangeven, maar kreeg zojuist een mail dat die verzonden is en dus vandaag (vrijdag) geleverd wordtmprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:02:
Nice! Is ondertussen al het bedrag van jullie cc afgeschreven? Bij mij staat er nog een reservering van 0 euro. Verder zie ik wel een groen lijntje bij de bestelling die omlaag lijkt te lopen richting verzending (positief dus)rsner17 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:12:
[...]
Yes bijna precies hetzelfde. Bij bestelling vanmiddag was zondag aangeven, maar kreeg zojuist een mail dat die verzonden is en dus vandaag (vrijdag) geleverd wordt.
Jieve schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:50:
[...]
Welke app is dat?
Zijn denk ik de aanpassingen voor Black Friday
De app in de screenshot heet Sites watcher - web monitoring (link). Distill heeft ook een eigen app op iOS.
Voor Android zijn er ook enkele apps, waaronder: Website Watcher.
Ik vind dit handiger dan een chrome extensie, omdat ik persoonlijk vaker mijn telefoon bij de hand heb dan een laptop/pc met een browser open.
Bedankt voor je moeite om het uit te leggen!alionfire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:14:
[...]
[...]
De app in de screenshot heet Sites watcher - web monitoring (link). Distill heeft ook een eigen app op iOS.
Persoonlijk vind ik dit handiger dan een chrome extensie, omdat ik persoonlijk vaker mijn telefoon bij de hand heb dan een laptop/pc met een browser open.
Neemt het op je telefoon niet veel stroom?alionfire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:14:
[...]
[...]
Ik vind dit handiger dan een chrome extensie, omdat ik persoonlijk vaker mijn telefoon bij de hand heb dan een laptop/pc met een browser open.
Heel nice, iDeal of CC?rsner17 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:12:
[...]
Yes bijna precies hetzelfde. Bij bestelling vanmiddag was zondag aangeven, maar kreeg zojuist een mail dat die verzonden is en dus vandaag (vrijdag) geleverd wordt.
Ik heb met iDeal betaald hier.
Verwijderd
Mijn Amazon order is ook zojuist verzonden.
Best grappig. Kreeg ~2.5 uur geleden een mail dat mijn CC betaling niet goed was doorgekomen. Of ik een andere betaalwijze wilde selecteren of mijn CC info wilde updaten. Gelijk met iDeal betaald en nu dus een tracking code. Stond eerst op maandag, ben benieuwd of ie nu morgen komt.
Best grappig. Kreeg ~2.5 uur geleden een mail dat mijn CC betaling niet goed was doorgekomen. Of ik een andere betaalwijze wilde selecteren of mijn CC info wilde updaten. Gelijk met iDeal betaald en nu dus een tracking code. Stond eerst op maandag, ben benieuwd of ie nu morgen komt.
Hoe laat heb jij je orderbevestiging binnen gehad van Amazon?rsner17 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:12:
[...]
Denk niet dat ee iets gaat gebeuren nog deze nacht ?
We zijn indd deel van dezelfde batch, mijne staat ook op maandag maar wel verzonden. Ben ook benieuwdVerwijderd schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:18:
Mijn Amazon order is ook zojuist verzonden.
Denk het ook niet, overal erg rustig!SnowSander schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:19:
Denk niet dat ee iets gaat gebeuren nog deze nacht ?
Oeh en ook 14:16 besteld? Wordt nu toch wel spannend dan.nyy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:20:
[...]
We zijn indd deel van dezelfde batch, mijne staat ook op maandag maar wel verzonden. Ben ook benieuwd
Jouw ps5 komt dus ook vandaag binnen?mprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:21:
[...]
Oeh en ook 14:16 besteld? Wordt nu toch wel spannend dan.
Nee sta nog wel op maandag. Wat ik wel heb opgemerkt bij Amazon is dat ze zeggen: "Standaard levering 2-3 werkdagen, premium levering is volgende dag in huis." Ik doe altijd standaard levering en die is er ook gewoon altijd de volgende werkdag.
Nog mensen hier die vanmiddag bij coolshop besteld hebben? Mijn knop om te annuleren is weg. Goed nieuws???
Same. Weird. Laten we hopen dat het iets leuks betekent.BigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:25:
Nog mensen hier die vanmiddag bij coolshop besteld hebben? Mijn knop om te annuleren is weg. Goed nieuws???
Ah, ja ik heb ook idd standaard levering gedaan. Ik ben al blij dat ik snel genoeg was met bestellen, haha. Ik maak me deels nog wel zorgen over die 0 euro reservering op mn cc, bij anderen is dit al het hele bedrag geworden. Ik denk dat het bij de verzending pas overspringt. We wachten het afmprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:24:
[...]
Nee sta nog wel op maandag. Wat ik wel heb opgemerkt bij Amazon is dat ze zeggen: "Standaard levering 2-3 werkdagen, premium levering is volgende dag in huis." Ik doe altijd standaard levering en die is er ook gewoon altijd de volgende werkdag.
Ik ga pitten denk niet dat er iets gaat gebeuren nog
Die van mij staat nog op maandag helaas
Dan zou ik echt een gat in de lucht springen! hahaap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:26:
[...]
Same. Weird. Laten we hopen dat het iets leuks betekent.
Bij mij staat hij nog steeds op geaccepteerd waarnaast staat dat ik hem nog steeds kan annuleren. Hoort dit er niet bij de blijven staan? Ik was ook redelijk vroeg dus denk dat ik wel bij de eerste 50 oid zit..BigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:25:
Mua. Na vandaag hoop ik nergens meer op. Iedere fucking site ging mis. Behalve Coolshop dan.BigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:27:
[...]
Dan zou ik echt een gat in de lucht springen! haha
Ach. De XSX die ik toevallig had gaat morgen weg voor iets meer dan ik nu bij Coolshop zou betalen, als ik toch niet ergens iemand voor een ruil verleid voor die tijd. Is de cirkel in ieder geval rond qua prijs.
bij mij kan ik 'm nog annulerenBigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:25:
14:43 bevestiging gekregen van de bestelling
[ Voor 8% gewijzigd door MichaelCorleone op 20-11-2020 00:32 ]
.
Ja geen idee. Misschien als ze hem aan het verzenden zijn dat hij niet geannuleerd meer kan worden? Hoe laat heb jij besteld? ik 14:23Ardoni schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:28:
[...]
Bij mij staat hij nog steeds op geaccepteerd waarnaast staat dat ik hem nog steeds kan annuleren. Hoort dit er niet bij de blijven staan? Ik was ook redelijk vroeg dus denk dat ik wel bij de eerste 50 oid zit..
Ik 14:17.. Gelijk e-mail met bevestiging ookBigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:31:
[...]
Ja geen idee. Misschien als ze hem aan het verzenden zijn dat hij niet geannuleerd meer kan worden? Hoe laat heb jij besteld? ik 14:23
Bij mij staat de XSX al keurig sinds release binnen. Dus ik kom niks tekort, maar wil gwn het plaatje compleet hebbenap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:30:
[...]
Mua. Na vandaag hoop ik nergens meer op. Iedere fucking site ging mis. Behalve Coolshop dan.
Ach. De XSX die ik toevallig had gaat morgen weg voor iets meer dan ik nu bij Coolshop zou betalen, als ik toch niet ergens iemand voor een ruil verleid voor die tijd. Is de cirkel in ieder geval rond qua prijs.
Bij mij is Annuleren weer terug trouwens.
Dus ik zou er niet te zwaar aan tillen, haha. Welterusten allemaal!
(14:26.)
[ Voor 5% gewijzigd door ap3nr0ts op 20-11-2020 00:33 ]
Als hij verzonden is moet het er overigens direct onder bij staan. Bij mij staat hij op 0 van de 1 verzonden.BigPete schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:31:
[...]
Ja geen idee. Misschien als ze hem aan het verzenden zijn dat hij niet geannuleerd meer kan worden? Hoe laat heb jij besteld? ik 14:23
De bezorger heeft een lange dienst ben ik bang
, nog steeds niet aangekomen..
[ Voor 82% gewijzigd door Unjustly op 20-11-2020 00:34 ]
Mijn Amazon UK bestelling staat gepland voor a.s. maandag, maar staat nog niet op "Dispatched". Denk niet dat ze maandag nog redden als het morgenochtend niet verzonden is
Ah shit bij mij ook hahaap3nr0ts schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:33:
Bij mij is Annuleren weer terug trouwens.Dus ik zou er niet te zwaar aan tillen, haha. Welterusten allemaal!
Mijn .DE order van 14:16 is zojuist verzonden, levering staat nog op a.s maandag
Hmmm, bij mij staat hij nog op zondag, maar ik begin nu hoop te krijgen door de berichten dat dit sneller wordt...rsner17 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:12:
[...]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Jammer dat mijn amazon.de order van 14:18 pas op levering 15-16 december staat😭😭
Ik zal ook maar gaan slapen, het was weer een leuke vis wedstrijd, helaas achter het net gevist
Succes voor de avond mensjes.
Succes voor de avond mensjes.
Jammer. mijn amazon order van 14 17 staat nog op december. wordt niks dus. ik vind dat de zorg voorrang moet
Ook 15-16 december?🤔🤔Beavbusi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:18:
Jammer. mijn amazon order van 14 17 staat nog op december. wordt niks dus. ik vind dat de zorg voorrang moet
Is er misschien een kans op amazon.nl?
Morgen verzenden, zaterdag in Nederland en dan maandag bij je thuis.alionfire schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 00:33:
Mijn Amazon UK bestelling staat gepland voor a.s. maandag, maar staat nog niet op "Dispatched". Denk niet dat ze maandag nog redden als het morgenochtend niet verzonden is
Ik zou d'r zeker niet wakker voor blijven.Darklight_93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:23:
Is er misschien een kans op amazon.nl?
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Ik ben allemaal hopeloos! 😭Dark_Angelus schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:26:
[...]
Ik zou d'r zeker niet wakker voor blijven.
Ze hebben aangegeven tussen nu en 1 dec. Da's nog wel een tijdje wakker blijven
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Die van mij komt vanavond:)ryderb schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:02:
[...]
Top!Hopen dat we ze morgen, of anders zaterdag krijgen!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Er gaat hier flink wat mis. PostNL heeft nu nog steeds niets verwerkt.
Iemand waarbij order al verzonden is vanuit Amazon?
Ja hier.User77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:12:
Iemand waarbij order al verzonden is vanuit Amazon?
Weg
Amazon uk order is nog steeds niet verzonden.. andere die ook nog wachten op groen licht? Staat wel nog steeds levering op maandah a.s.
Hier ook nog niet ontvangen door PostNL. Gaat lekker zo.ParaNoID schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:09:
Er gaat hier flink wat mis. PostNL heeft nu nog steeds niets verwerkt.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nou via de chat is de enige optie die zij hebben terugbetalen.MarcusFenix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 23:42:
[...]
Precies hetzelfde hierBol ff gebeld net, en zij gaven aan dat ze zelf ook niet weten waar het pakket zich bevind. Hij gaf eerlijk toe dat ie er ook weinig vertouwen in had. En Bol schijnt al een back-up plan te hebben. Mochten we 'm na het weekend nog steeds niet hebben dan moeten wij ze bol weer ff bellen en dan zullen ze van hoofdkantoor contact met ons opnemen.
De chat zegt doodleuk dat ze enkel de order kunnen annuleren en terugbetalen.JSchut schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:17:
[...]
Hier ook nog niet ontvangen door PostNL. Gaat lekker zo.
I can see that your order is due for delivery on 5 December 2020.This-is-life schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:14:
Amazon uk order is nog steeds niet verzonden.. andere die ook nog wachten op groen licht? Staat wel nog steeds levering op maandah a.s.
Please rest assured that your order is progressing as expected and will be delivered by then.
Orders can be dispatched right up until the night prior to delivery, depending on the service used. We'll send you an e-mail when your order dispatches and you'll be able to follow its progress in Your Account:
Dit is mij overkomen met de headset. Week lang in de status 'nog niet bij PostNL verwerkt' oid. Geld terug gekregen van Bol. Zeer kwalijk als dit ook met de PS5 gebeurt. Dan mogen ze wel even een onderzoekje instellen... er waren meer tweakers met deregelijke verhalen.ParaNoID schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 06:17:
[...]
Nou via de chat is de enige optie die zij hebben terugbetalen.
Ja dat van zorg vind ik ook, speciale batch voor zorgverleners. (OFFTOPIC) Maar we moeten het doen met applaus en je eigen naaiende collega's die die zorgbonus niet eens fatsoenlijk voor je aanvragen, maar alweer wel op je rekenen om de IC te bemannen. (/OFFTOPIC)Beavbusi schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 01:18:
Mijn orderstatus van amazon uk is aangepast van Delivery date pending naar Estimated arrival 23 nov - 1 dec
Was wel even bang met die pending status dat ik net buiten de boot zou vallen, dus toch wel weer opgelucht nu.
Was wel even bang met die pending status dat ik net buiten de boot zou vallen, dus toch wel weer opgelucht nu.
Mijn Amazon.de is vannacht dispatched maar mijn .co.uk nog niet helaas.
Vreemd dat daar zo’n verschil in zit
En xRaymne, hoe is bij jullie de status nu?
Me 2! Ik vroeg me al af of MM Roermond jou nog had gebeld.
Mijn bol.com PostNL pakket is nog steeds niet bij PostNL. Geschatte moment weer een dag verschoven naar morgen.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Mijn Bol.com bezorging is weer aangepast. Nu naar morgen. Ik denk dat Bol een pallet kwijt is. Ben benieuwd naar hun reactie vandaag.
Kan mij niet vertellen dat ze dat gister bij het versturen van de cadeaubon niet al wisten.
Kan mij niet vertellen dat ze dat gister bij het versturen van de cadeaubon niet al wisten.
[ Voor 26% gewijzigd door BurnsMM op 20-11-2020 07:16 ]
Was bij mij ook het geval, gisteren versprong de status plotseling naar ontvangen bij post nl Hoopvol blijven 😉BurnsMM schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:14:
Mijn Bol.com bezorging is weer aangepast. Nu naar morgen. Ik denk dat Bol een pallet kwijt is. Ben benieuwd naar hun reactie vandaag.
15 eu waardebon zojuist gebruikt voor ps plus, nu na gebruik van bon 12 maanden voor 30 eu 👍
Misschien even moeten wachten tot volgende week vrijdag. Gok dat ps plus dan weer de deur uit gaat voor een euro of 36-47Forzaspw schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:18:
[...]
Was bij mij ook het geval, gisteren versprong de status plotseling naar ontvangen bij post nl Hoopvol blijven 😉
15 eu waardebon zojuist gebruikt voor ps plus, nu na gebruik van bon 12 maanden voor 30 eu 👍
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Mensen die nog op bol.com wachten, ik duim voor jullie dat het vandaag goed komt. Kan me voorstellen hoe frustrerend dit moet zijn.
Nu bij bol 45eu, na bij dus 30.Oxigeon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:19:
[...]
Misschien even moeten wachten tot volgende week vrijdag. Gok dat ps plus dan weer de deur uit gaat voor een euro of 36-47
Kon het maar vast binnen hebben voor de Sint komt 😉
amazon.de gaat hem niet worden boys als de leverdatum 15-16 december is, dit is een optie op een 2e batch die niet zeker is
do 19 nov. 14:05 is de order per mail binnen gekomen, daar zit zo'n 1-2 min vertraging tussen.
Voor degenen met een bestelling van Amazon.ES (spanje).
Omdat de status van mijn bestelling al vanaf de 18e op "Prenotification received" staat bij DHL heb ik maar eens contact opgenomen met de klantenservice (in m'n beste Spaans) van Amazon.
De medewerker wist mij te vertellen dat de Playstation uit het warehouse verstuurd is en dus echt wel onderweg is.
Blijft vreemd dat DHL blijft aangeven "prenotification received" (alsof ze nog geen pakketje hebben ontvangen).
Heb contact gehad met een andere Tweaker met ook een bestelling van Amazon.es en die heeft dezelfde status.
Voorlopig lijkt het dus geduld hebben.
P.s. verwachte leverdatum van mij is maandag (23e).
Omdat de status van mijn bestelling al vanaf de 18e op "Prenotification received" staat bij DHL heb ik maar eens contact opgenomen met de klantenservice (in m'n beste Spaans) van Amazon.
De medewerker wist mij te vertellen dat de Playstation uit het warehouse verstuurd is en dus echt wel onderweg is.
Blijft vreemd dat DHL blijft aangeven "prenotification received" (alsof ze nog geen pakketje hebben ontvangen).
Heb contact gehad met een andere Tweaker met ook een bestelling van Amazon.es en die heeft dezelfde status.
Ik 14:04 dus zal bij mij zo ook wel komen gok ik. Wat is je ordernummer?MyLilPWNY schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:26:
[...]
do 19 nov. 14:05 is de order per mail binnen gekomen, daar zit zo'n 1-2 min vertraging tussen.
Hoe heb jij bij es kunnen bestellenrrikkert schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 07:26:
Voor degenen met een bestelling van Amazon.ES (spanje).
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/wqIqLE3v8jDjfaMAw4nogtc3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ivyILk770DBwWaSBBUW3vp2W.jpg?f=fotoalbum_large)