• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
ploekje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:26:
[...]

Ik heb dit dus ook, ik had aan het eind van de middag hierover gebeld met de klantenservice en zij zei dat ze nog voorraden aan het uitzoeken waren en dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen over de bezorgingsdatum.

Ik denk dat dat bij iedereen die dus die status heeft hetzelfde is.

Ik wacht het gewoon nog eventjes af.

Ze bevestigde wel dat de bestelling en betaling goed in het systeem stonden, dus miss duurt het ietjes langer maar het moet goed komen haha
[quote]ploekje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:26:
[...]

Ik heb er ook 1 uit UK, tijdens het betalen had ik een raboreader nodig ivm CC en die had ik niet mee. Bestelling toch doorgevoerd met leverdatum maandag. Vanavond gebeld en alles klopt verder net zoals een normale bestelling, Een bedrag van €0,00 gereserveerd enige wachten is op autorisatie om het af te schrijven. Geen ervaring verder met cc betalingen dus hopelijk klopt dit gewoon. In mijn besteloverzichr staat dat ik nog moet betalen anders word de order gecanceld maar de klantenservice zei dat dat niet ging gebeuren in deze fase van bestelling. Toch nog beetje onzeker...

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-02 02:03
Vriend van mij heeft 'm voor 1250 euro verkocht. Tegen z'n principes maar ik snap dat je die soms kan laten varen...

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-02 22:42
ParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:30:
[Afbeelding]

Dit is nog steeds de status. Begin er steeds minder vertrouwen in te hebben. :+.com
Komt vast goed. Hier ook wel eens gehad.
Morgen heb jij je PS5 :)

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
ploekje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:26:
[...]

Ik heb dit dus ook, ik had aan het eind van de middag hierover gebeld met de klantenservice en zij zei dat ze nog voorraden aan het uitzoeken waren en dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen over de bezorgingsdatum.

Ik denk dat dat bij iedereen die dus die status heeft hetzelfde is.

Ik wacht het gewoon nog eventjes af.

Ze bevestigde wel dat de bestelling en betaling goed in het systeem stonden, dus miss duurt het ietjes langer maar het moet goed komen haha
Ik hoop het. Ik bestel vrij veel bij Amazon. Zowel op DE, NL als USA en heb deze status nog nooit gehad. Ben bang dat dit inhoudt dat er geen voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door NosferatuX op 19-11-2020 21:33 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Spud82
Ps ik ga maar eens een Duits bel script maken voor 't annuleren van m'n cyberport order. Spreek überhaupt maar 1 woord Duits en op WhatsApp reageren ze niet.

Verwijderd

Spud82 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:33:
Ps ik ga maar eens een Duits bel script maken voor 't annuleren van m'n cyberport order. Spreek überhaupt maar 1 woord Duits en op WhatsApp reageren ze niet.
Kun je die ff delen? Heb het zelfde probleem hahaha

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 21:45 ]

• Spud82
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:34:
[...]

Kun je die ff delen? Heb het zelfde probleem hahaha
Wil ik wel doen ja, hopelijk is 't antwoord: ja (dat betekent daar 't zelfde toch 😀) en komen er geen ingewikkelde vragen..

Verwijderd

Spud82 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:36:
[...]

Wil ik wel doen ja, hopelijk is 't antwoord: ja (dat betekent daar 't zelfde toch 😀) en komen er geen ingewikkelde vragen..
Wat een drama die communicatie bij die lui, denk teveel hooi op hun vork genomen 😅

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 06:03
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:37:
[...]

Wat een drama die communicatie bij die lui, denk teveel hooi op hun vork genomen 😅
Precies dat denk ik ook, zal vast morgen berichtgeving/beweging in komen.

Verwijderd

Purejet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:38:
[...]

Precies dat denk ik ook, zal vast morgen berichtgeving/beweging in komen.
Dat hoop ik ook, die onzekerheid is niet heel fijn...

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Spud82 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:33:
Kan toch gewoon een mail opstellen met annulering c ga ik denk ook doen

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09-2025
Henkie_NtA schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:59:
[...]

Net verzendbevestiging gehad!
Gok dat het dus geannuleerde pre-order is en niet levering 2.
Bedoel je nou te zeggen dat je een verzend bevestiging hebt van een ps5 uit levering 2?

En zo ja, wanneer heb je die gehad? 🙃 :+

Verwijderd

joffrey19 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:40:
[...]

Kan toch gewoon een mail opstellen met annulering c ga ik denk ook doen
Heb wel een formulier ingevuld met annulering via google translate 😅

• Spud82
Komt wel goed hoor met dat geld bij Cyberport, heb er wel vertrouwen in. Zeker nadat ik ook hier gelezen heb dat ze niet moeilijk doen.

• ploekje
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 25-01-2021
NosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:32:
[...]

Ik hoop het. Ik bestel vrij veel bij Amazon. Zowel op DE, NL als USA en heb deze status nog nooit gehad. Ben bang dat dit inhoudt dat er geen voorraad is.
Ja dat snap ik. Ik heb die status ook nog nooit gezien dus stiekem knijp ik hem ook wel een beetje haha.

Maarja meer dan afwachten kan je toch niet doen. Ik bel gewoon zaterdag weer als ik nog niets gehoord heb.

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 13-02 17:43
younistyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:40:
[...]

Bedoel je nou te zeggen dat je een verzend bevestiging hebt van een ps5 uit levering 2?

En zo ja, wanneer heb je die gehad? 🙃 :+
Gok geannuleerde pre-order, verzendbevestiging echt net gehad.

[ Voor 12% gewijzigd door Henkie_NtA op 19-11-2020 21:43 ]

Verwijderd

Spud82 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:41:
Komt wel goed hoor met dat geld bij Cyberport, heb er wel vertrouwen in. Zeker nadat ik ook hier gelezen heb dat ze niet moeilijk doen.
Vast wel. Helaas geen paypal gedaan maar iDeal

• younistyler
Henkie_NtA schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:42:
[...]

Ik zat bij levering 2, maar ik vermoed dat ik nu een geannuleerde pre-order heb.
Tof!

Wanneer heb je de verzendbevestiging ontvangen?
En wanneer had je een pre order gedaan?

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-02 06:03
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:43:
[...]

Vast wel. Helaas geen paypal gedaan maar iDeal
Hier ook gewoon betaald, cc gaf foutmelding.
Komt vast goed.

Verwijderd

Purejet schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:49:
[...]

Hier ook gewoon betaald, cc gaf foutmelding.
Komt vast goed.
Gelukkig niet de enigste 👌😂

• djanssen25
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb dus ook een ps5 in de UK (amazon) weten te bemachtigen (bij mij staat overigens gewoon arriving monday 23th november), maar ik realiseerde mij later dat er natuurlijk een verkeerde power cable bij gaat zitten (type G). Hoe lossen jullie dat op? Vaak vinden ze (sony) het niet zo leuk, garantietechnisch, als je niet bijgeleverde kabels gebruikt. Dus ik heb vanavond gebeld met playstation support (hardware) en de dame in kwestie vond het allemaal maar heel ingewikkeld. Ze had eigenlijk geen antwoord en ik moest maar contact opnemen als het volgende week niet werkte :S.. Ik gaf het bij die opmerking maar op en ben zelf gaan zoeken. Beste wat ik kan vinden is een reisstekker type G -> type F. Voltage is hier hetzelfde als in de UK, dus lijkt me verder geen probleem. Ideeën?

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-02 09:38
djanssen25 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:53:
Ik heb dus ook een ps5 in de UK (amazon) weten te bemachtigen (bij mij staat overigens gewoon arriving monday 23th november), maar ik realiseerde mij later dat er natuurlijk een verkeerde power cable bij gaat zitten (type G). Hoe lossen jullie dat op? Vaak vinden ze (sony) het niet zo leuk, garantietechnisch, als je niet bijgeleverde kabels gebruikt. Dus ik heb vanavond gebeld met playstation support (hardware) en de dame in kwestie vond het allemaal maar heel ingewikkeld. Ze had eigenlijk geen antwoord en ik moest maar contact opnemen als het volgende week niet werkte :S.. Ik gaf het bij die opmerking maar op en ben zelf gaan zoeken. Beste wat ik kan vinden is een reisstekker type G -> type F. Voltage is hier hetzelfde als in de UK, dus lijkt me verder geen probleem. Ideeën?
Op marktplaats gooien en een ander het laten uitzoeken.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 16:15

Vuvuzela

My spire is forming

voor 3 euro heb je een andere stroomkabel..

I served in a company of heroes.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-02 22:57
Lol paniek om niks, je hebt vast wel zo'n kabel liggen of koop er één.

https://www.amazon.de/dp/..._u_apa_fabc_aXTTFbPR8WEAX

[ Voor 4% gewijzigd door beezjeh op 19-11-2020 21:58 ]

• djanssen25
beezjeh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:56:
[...]

Lol paniek om niks, je hebt vast wel zo'n kabel liggen of koop er één.

https://www.opladers.nl/voedingskabel-ps5-recht.html
Geen paniek, wil het gewoon netjes doen zodat ik garantie behoud. (pas mijn derde ps4 hield het langer dan een half jaar vol ;))Een andere stroomkabel werkt inderdaad gewoon, maar mocht daar toch iets mee mis gaan is je garantie weg.

• MyLilPWNY
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-05-2021
PS4 kabel gebruiken? Geen idee of dit gaat passen

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-02 14:48
djanssen25 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:59:
[...]

Geen paniek, wil het gewoon netjes doen zodat ik garantie behoud. (pas mijn derde ps4 hield het langer dan een half jaar vol ;))Een andere stroomkabel werkt inderdaad gewoon, maar mocht daar toch iets mee mis gaan is je garantie weg.
Wat is dat voor onzin? Een andere kabel die je garantie void is zwaar illegaal, pas wanneer jij zelf iets sloopt is dat zo maar niet van een kabel!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-02 08:50
ParaNoID schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:30:
[Afbeelding]

Dit is nog steeds de status. Begin er steeds minder vertrouwen in te hebben. :+.com
Ik wil je niet bang maken, maar mijn 3D Pulse Headset heeft een week in die status gestaan. Na een belletje met Bol heb ik m'n geld teruggekregen, want hij was nergens meer te vinden. Vast achterover gedrukt door iemand.

Hoop van harte dat je meer mazzel hebt!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04-2025
[...]

Elke standaard kabel werkt en hoe zou Sony überhaupt weten or care welke kabel je gebruikt

• djanssen25
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:01:
[...]

Wat is dat voor onzin? Een andere kabel die je garantie void is zwaar illegaal, pas wanneer jij zelf iets sloopt is dat zo maar niet van een kabel!
De kabel is toch onderdeel van het product? Als je rommelt (of iets vervangt) van het product, dan vervalt garantie toch? Ik ben geen jurist ofzo, maar zo begreep ik dat. De dame aan de telefoon gaf aan dat je de bijgeleverde "ps5 stroomkabel" moet gebruiken. Toegegeven, dat was geen helder licht .. :D

• beezjeh
[...]

Dit zijn standaard/basis kabels, die van Hama is gewoon goed!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
het is letterlijk een stroomkabel van 3 dubbeltjes. maak je geen zorgen om die kabel. bij garantie willen ze je kabel niet eens zien! gewoon kabel van 3 euro kopen. geen probleem.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9NIpyQfO21QZ6UWq7eWjJJPZXg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/udWzBcNFrfU2wSZl4TNpopwb.jpg?f=fotoalbum_large

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Voor 500 euro mijnerzijde help ik je van je onzekerheid (en ps5) af :)

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 12:19

BaRF

bijna kerst

In het ergste geval zeg je dat je dat je de originele kabel hebt gebruikt met een reisstekker :) daar mogen ze sowieso niets van vinden

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• beezjeh
djanssen25 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:03:
[...]

De kabel is toch onderdeel van het product? Als je rommelt (of iets vervangt) van het product, dan vervalt garantie toch? Ik ben geen jurist ofzo, maar zo begreep ik dat. De dame aan de telefoon gaf aan dat je de bijgeleverde "ps5 stroomkabel" moet gebruiken. Toegegeven, dat was geen helder licht .. :D
Ik ben een ps5 misgelopen dus wil hem best overnemen indien je geen gok wilt wagen 😂

• djanssen25
Ik ben overtuigd. Zal een eigen kabel fixxen. Tnx voor de reacties.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
djanssen25 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:03:
[...]
Sony wil bij een garantiegeval zeer waarschijnlijk die kabel niet eens zien, alleen de unit zelf (de rest kan alleen maar kwijtraken in het reparatie traject).

• Dutchzilla
Gomez12 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:05:
[...]

Sony wil bij een garantiegeval zeer waarschijnlijk die kabel niet eens zien, alleen de unit zelf (de rest kan alleen maar kwijtraken in het reparatie traject).
correct enkel de console wordt opgehaald.

• beezjeh
Komend on-topic.

Echt balen dat ik niet tijdig een preorder had geplaatst want vertrouwde erop dat Sony vast met genoeg voorraad zou komen.

Laatste paar dagen helaas ook geen succes, nu rest rustig weken/maanden wachten. Degenen die één hebben gescoord veel game plezier en degenen die er aan willen verdienen mogen voor die 1 tot enkele honderd extra allemaal de boom in!

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 13:30
Henkie_NtA schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:59:
[...]

Net verzendbevestiging gehad!
Gok dat het dus geannuleerde pre-order is en niet levering 2.
wanneer had jij de preorder geplaatst? en is het een digital of disk version?

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:03
Ik heb in m'n leven nog nooit zo vaak op 1 dag de F5 knop gebruikt. Zonder gewenst resultaat.

• Bao_mi1
  • Laatst online: 12-02 19:56
Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:12:
Ik heb in m'n leven nog nooit zo vaak op 1 dag de F5 knop gebruikt. Zonder gewenst resultaat.
Same here... Mij vriendin gaat blij zijn, mijn wijsvinger is behendiger dan ooit!

• Julianj
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 18-12-2025
beezjeh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:08:
Komend on-topic.

Echt balen dat ik niet tijdig een preorder had geplaatst want vertrouwde erop dat Sony vast met genoeg voorraad zou komen.

Laatste paar dagen helaas ook geen succes, nu rest rustig weken/maanden wachten. Degenen die één hebben gescoord veel game plezier en degenen die er aan willen verdienen mogen voor die 1 tot enkele honderd extra allemaal de boom in!
4 honderd is best lekker hoor!

• Th3Fr0g
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-04-2021
Gelukkig kon ik nog ergens een plekje vinden voor de PS5, mijn hemel wat is dat ding groot. Hopelijk even geen console releases, heb bijna geen plek meer ;)
PS5 besteld op 17 september via Amazon.de en vandaag ontvangen. De Xbox Series X op 22 september via Amazon.nl besteld en afgelopen dinsdag gekregen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j3gQQe6IDkqseHco_-F1njD_8K8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9e6PF1scA3RFG6eMKEwQ9Mmp.jpg?f=fotoalbum_large

Cu in de andere threads ;w ;w

P.S. ja ik weet dat ik wat kabels moet wegwerken, over paar weken vakantie dan alles netjes wegwerken.

• Henkie_NtA
  • Laatst online: 13-02 17:43
younistyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:43:
[...]

Tof!

Wanneer heb je de verzendbevestiging ontvangen?
En wanneer had je een pre order gedaan?
Om 21 uur, pre-order eind april.

• NosferatuX
  • Niet online
Th3Fr0g schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:15:
Gelukkig kon ik nog ergens een plekje vinden voor de PS5, mijn hemel wat is dat ding groot. Hopelijk even geen console releases, heb bijna geen plek meer ;)
PS5 besteld op 17 september via Amazon.de en vandaag ontvangen. De Xbox Series X op 22 september via Amazon.nl besteld en afgelopen dinsdag gekregen.

[Afbeelding]

P.S. ja ik weet dat ik wat kabels moet wegwerken, over paar weken vakantie dan alles netjes wegwerken.
Hij lijkt wel scheef te staan. Net toren van Pisa.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• weezerton
  • Laatst online: 06-12-2023

[Afbeelding]

Mooie setup zo! Aan die kabeltjes stoor ik mij niet zo, maar die kastjes die niet recht op elkaar staan, daar ben ik teveel autist voor ofzo, ff aanschuiven svp :P

• ProVine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-02 13:30
Henkie_NtA schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:16:
[...]

dan hoop ik dat het een digital versie is, ik heb half april de disc versie gepreorderd..

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:36
@Th3Fr0g Dreamcast <3

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-02 22:32
Mir64za schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:19:
Eerlijk gezegd vandaag mijn pre order maar verkocht kreeg een bod wat ik niet kon weigeren heb 1050 euro gevangen voor mijn ps5 met een extra controller.

Uiteindelijk nog een ps5 kunnen bemachtigen op Amazon UK. nu afwachten.
iets winst oke, maar 100 % ? kansloos figuur ben je dan later in de maatschappij met deze ethiek....

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01 17:10

[Afbeelding]

Waar is je NES ??!!

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-02 23:06
Gandalf68 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:21:
[...]

iets winst oke, maar 100 % ? kansloos figuur ben je dan later in de maatschappij met deze ethiek....
Ga janken in een hoekje alsof het mij schuld is dat mensen zo veel er voor geven.

• Dutchzilla
staat bij mij ook trots te pronken

• laser
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-02 09:41
Als 80.000 een PS5 wil en er komen er 5.000 per maand, dan zien we ze de komende 4 maanden nog niet in de winkel liggen.

• younistyler
[...]

Wut ik had begin april een pre order :(

Morgen maar even contact opnemen dan.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-02 22:32
Mir64za schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:24:
[...]

Ga janken in een hoekje alsof het mij schuld is dat mensen zo veel er voor geven.
[...]

van een moraal en Ethiek nooit gehoord zeker , ik dacht dat gamers nog een soort Ethiek hadden maar die is helaas ver te zoeken.... maar veel plezier er mee (de mijne komt nog binnen paar weken )

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 13:24
laser schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:25:
Als 80.000 een PS5 wil en er komen er 5.000 per maand, dan zien we ze de komende 4 maanden nog niet in de winkel liggen.
Reken dat nog eens uit :+

PSN: xMaurice93

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Amazon.co.uk order is van status veranderd. Dispatching now.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Shivante schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:27:
Amazon.co.uk order is van status veranderd. Dispatching now.
Waar stond die eerst op? 23 nov?

• Mir64za
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-02 23:06
Gandalf68 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:26:
[...]

[...]

maar veel plezier er mee (de mijne komt nog binnen paar weken )
Thx jij ook!

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
pokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:28:
[...]

Waar stond die eerst op? 23 nov?
5 dec en nog steeds zo.
Status was eerst ordered today

• Th3Fr0g
NosferatuX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:18:
[...]

Hij lijkt wel scheef te staan. Net toren van Pisa.
Verstreker staat een heel klein beetje scheef (plank beetje doorgezakt denk ik) daardoor lijkt het dat de PS5 scheef staat.

• bikabob
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-02-2021
[...]

jij bent hier de loser, hoop dat je een keer flink opgelicht wordt

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-02 15:48
[...]

Groot gelijk!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-02 12:35
Soms heb je geen geluk en moet je dus geduld hebben ;)

afgelopen 2 weken enorm zitten bashen f5en threads whatsapp blijven volgen. Geen enkele keer kwam ik erdoor.Toch zijn er een paar die er 2 weten te bemachtigen. Ik snap het gewoon niet.

al met al ik heb nog een backlog op Ps4 dus die nu maar de komende maanden uitspelen ;)

• Casual_T
  • Laatst online: 14-12-2025
Ik heb geen apart topic gezien voor Spiderman Miles Morales, dus dan maar even hier. Wat vinden jullie ervan? Ik speel hem nu in Graphics mode, ik vind 'm dan levendiger overkomen. Klopt het ook dat het drukker op de straten is in deze mode? De performance mode voelt lekker hoor, daar niet van. Maar deeltje 1 heb ik ook op de PS4 gespeeld, dus eerlijk gezegd heb ik hier niet zo'n last van de mindere fps.

Misschien dat ik Spiderman Remastered wel op 60fps ga spelen.

• Damonesschendal
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22-07-2023
Waar heeft het nu nog zin om te pre-orderen? Is dit überhaupt nog wel mogelijk ergens?

Iedereen wil natuurlijk een antwoord op deze vraag, maar vroeg me af of jullie er nog wat over te zeggen hadden.

• Th3Fr0g
weezerton schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:18:
[...]

Mooie setup zo! Aan die kabeltjes stoor ik mij niet zo, maar die kastjes die niet recht op elkaar staan, daar ben ik teveel autist voor ofzo, ff aanschuiven svp :P
Ben het helemaal met je eens maar het kon niet anders.
Links onder zitten de stopcontacten dus die kan niet verder naar de muur. Heb alles met metalen platen achter vast gemaakt dus gaat nergens heen.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01 17:10
laser schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:25:
Ik vind het niet echt een probleem dat ik nog weken of zelfs enkele maanden moet wachten (ben geduldig), maar zou gewoon ergens willen kunnen preorderen zodat ik weet dat ik klaar ben en gewoon moet wachten tot het opgestuurd wordt. Dat eeuwig zoeken naar webstores die eens 2 minuten preorders aannemen is naast onnodig ook vreselijk vervelend.

Persoonlijk vind ik trouwens dat Sony de hoofdschuldige is van de belachelijk lage beschikbaarheid, en bijgevolg de zwerm scalpers die massa's PS5's wegkapen om te verkopen aan woekerprijzen.
Je brengt je product maar op een markt als je een redelijk aandeel van de geïnteresseerden kan voorzien. En als je productiecapaciteit te laag is, dan doe je het maar zoals het vroeger de gewoonte was: bevoorraad eerst pakweg de Amerikaanse markt, ga enkele maanden naar de Europese markt, enz. Op die manier voorkom je al die schaamtelijke taferelen waarbij er meer consoles gekocht worden door opportunisten die graag een makkelijke cent verdienen dan door de fans die er gewoon graag mee willen spelen.

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-02 12:35
Casual_T schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:32:
Ik heb geen apart topic gezien voor Spiderman Miles Morales, dus dan maar even hier. Wat vinden jullie ervan? Ik speel hem nu in Graphics mode, ik vind 'm dan levendiger overkomen. Klopt het ook dat het drukker op de straten is in deze mode? De performance mode voelt lekker hoor, daar niet van. Maar deeltje 1 heb ik ook op de PS4 gespeeld, dus eerlijk gezegd heb ik hier niet zo'n last van de mindere fps.

Misschien dat ik Spiderman Remastered wel op 60fps ga spelen.
als ik vandaag had kunnen spelen zou ik voor de graphics mode gekozen. Dat is waarom je de ps5 neemt toch. Voor de brute kracht. Gebruik die dan ook en speel levendiger

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-01 20:03
Misschien een vraag die iedereen wel wilt weten en niemand antwoordt oo heeft.
Maar waar kan je het beste nu een (pre) order plaatsen voor de ps5?
Aantal weken achter het net gevist helaas....

Dell XPS 15 9550 FHD

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Olrac.Srednjim schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:35:
Misschien een vraag die iedereen wel wilt weten en niemand antwoordt oo heeft.
Maar waar kan je het beste nu een (pre) order plaatsen voor de ps5?
Aantal weken achter het net gevist helaas....
Ik heb ook paar keer er net naast gevist

• younistyler
[...]

Trouwens ging dit ook om de disc edition 8)7

• Th3Fr0g
Een van de beste consoles ever. d:)b

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:50
MyLilPWNY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:53:
[...]

Voorlopig staat die op maandag 23 nov, bedrag is van mijn CC geschreven. Ik moet denk dit forum even niet meer volgen, en morgenochtend kijken naar de status. Ik maak mezelf helemaal gek haha 8)7
Status veranderd naar “Dispatching now”

• Casual_T
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:34:
[...]

als ik vandaag had kunnen spelen zou ik voor de graphics mode gekozen. Dat is waarom je de ps5 neemt toch. Voor de brute kracht. Gebruik die dan ook en speel levendiger
Oeps, verkeerde topic... Wilde het in het andere topic plaatsen. Toch bedankt voor je meedenken :).

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-12-2025
guys whats the latest update?
Ergens nog binnenkort een restock? of houdt 2020 het op voor ons ?

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Gandalf68 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:21:
[...]

Nee met mensen kansloos noemen heb je je ethiek lekker op orde... 8)7

En gamers ethiek???

Als er iets een zure klagende, zeikende, "entitled" groepje infantiel betweters zijn dan zijn het gamers, met uw welnemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Flagg op 19-11-2020 22:42 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Yvssvn
  • Laatst online: 16-10-2021
mustiej schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:39:
guys whats the latest update?
Ergens nog binnenkort een restock? of houdt 2020 het op voor ons ?
Volgensmij gaat BOL weer openen begin december.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-02 21:24
HaskoF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:34:
[...]

Ik kies altijd Framerate boven grafische pracht.

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-02 10:08

kronolith

[EDIT]

Wordt wel helemaal leip van iedereen die om de 3 posts vraagt waar hij te pre-orderen is. Lees gewoon even 2 / 3 pagina's terug, dan weet je genoeg.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-02 11:35

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Iemand enig idee hoeveel consoles Amazon had ontvangen van Sony vandaag?

• weezerton
  • Laatst online: 06-12-2023
Th3Fr0g schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:34:
[...]

Ben het helemaal met je eens maar het kon niet anders.
Links onder zitten de stopcontacten dus die kan niet verder naar de muur. Heb alles met metalen platen achter vast gemaakt dus gaat nergens heen.
Thanks, dat laatste stelt mij erg gerust, vooral voor jouw veiligheid! Verder nogmaals, mooi spul staat daar bij jou! _/-\o_

• Oguzhan58
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-09-2025

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
FrankoNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:41:
[...]

Ik kies altijd Framerate boven grafische pracht.
DANKJEWEL

• Oguzhan58
CptGummyBearz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:43:
Iemand enig idee hoeveel consoles Amazon had ontvangen van Sony vandaag?
Ik denk toch wel een paar honderd. Ze waren toch ruim 5 minuten beschikbaar en ik heb er geen weten te bemachtigen maar heb er wel stuk of 10-15 in mijn winkelwagen weten te krijgen voordat ze er weer eruit werden gehaald omdat iemand anders er 1 had gekocht wss. Bij 2e poging was ik tot betaalbevestiging gekomen en toen kreeg ik een foutmelding waar ik wel van baal, maar goed.

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Oguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:46:
[...]

Ik denk toch wel een paar honderd. Ze waren toch ruim 5 minuten beschikbaar en ik heb er geen weten te bemachtigen maar heb er wel stuk of 10-15 in mijn winkelwagen weten te krijgen voordat ze er weer eruit werden gehaald omdat iemand anders er 1 had gekocht wss. Bij 2e poging was ik tot betaalbevestiging gekomen en toen kreeg ik een foutmelding waar ik wel van baal, maar goed.
Same

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoe kan ik op de hoogte zijn wanneer en waar weer voorraad is?

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:08

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Bij amazon nl heb ik 0 consoles en gelegenheid gezien en volgens mij niemand toch?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Diamanic
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 24-06-2025
Oguzhan58 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:46:
[...]

Nou, niet bij Amazon NL, want die heb ik niet eens online zien komen 8)7

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:20:
[...]

Dus hij kwam net online weer ff ?
Bij mij wel ja, maar het lijkt wel kansloos... het is net ofdat er mensen zijn die hem annuleren en vervolgens amazon ze dan vervolgens weer in de verkoop gooien.
Maar ergens is het natuurlijk niet meer dan logisch dat er nogsteeds genoeg mensen aan het klikken zijn, mijn kans is iniedergeval 1 op de 100000, althans zo lijkt het...

• Oguzhan58
mustiej schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:47:
Hoe kan ik op de hoogte zijn wanneer en waar weer voorraad is?
Geluk hebben, ik heb bij meerdere webshops op aangegeven tijden zitten f5'en en nog geen 1 weten te krijgen. Meerdere mensen hebben toevallig een pagina geopent en kunnen bestellen dus het is echt niet te garanderen op dit moment. Beste wat je kan doen is kijken of je iemand kan vinden die je wilt uitnodigen voor de telegram/whatsapp groepen. Had begrepen dat daar bots op reageren als een website stock heeft. Weet niet of het waar is though, zit er zelf ook niet in.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-02 21:24
Laat maar, verkeerd begrepen.

[ Voor 11% gewijzigd door FrankoNL op 19-11-2020 22:50 ]

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Weet iemand wanneer Intertoys weer voorraad krijgt (fysieke winkels)?

• chijio91
Zijn er mensen die op 17 september bij Amazon hebben besteld al in het bezit van een PS5? Ben benieuwd!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:51
PearlChoco schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:34:
[...]

Ik vind het niet echt een probleem dat ik nog weken of zelfs enkele maanden moet wachten (ben geduldig), maar zou gewoon ergens willen kunnen preorderen zodat ik weet dat ik klaar ben en gewoon moet wachten tot het opgestuurd wordt. Dat eeuwig zoeken naar webstores die eens 2 minuten preorders aannemen is naast onnodig ook vreselijk vervelend.

Persoonlijk vind ik trouwens dat Sony de hoofdschuldige is van de belachelijk lage beschikbaarheid, en bijgevolg de zwerm scalpers die massa's PS5's wegkapen om te verkopen aan woekerprijzen.
Je brengt je product maar op een markt als je een redelijk aandeel van de geïnteresseerden kan voorzien. En als je productiecapaciteit te laag is, dan doe je het maar zoals het vroeger de gewoonte was: bevoorraad eerst pakweg de Amerikaanse markt, ga enkele maanden naar de Europese markt, enz. Op die manier voorkom je al die schaamtelijke taferelen waarbij er meer consoles gekocht worden door opportunisten die graag een makkelijke cent verdienen dan door de fans die er gewoon graag mee willen spelen.
Dat is bij elke pre order zo lage aantallen.
De schaarste komt niet door Sony maar door COVID19 Sony heeft daardoor minder kunnen produceren.
Volgend jaar in mei verwacht ik pas dat er geen schaarste meer is.

Het is jammer dat ik geen pre order kon plaatsen was gewoon te laat.
En vandaag helaas bij Amazon.de geprobeerd dat lukte bijna maar kon toen niet verder met betalen.

Wel jammer dat Amazon.nl zo ons aan het lijntje houd maar dat past wel bij dit bedrijf.

Weet iemand wat Wehkamp nog gaat doen.

• Th3Fr0g
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. :)
Die staat ergens anders omdat de televisie waar deze setup op aangelsoten staat niet overweg kan met die resolutie.

• Oguzhan58
Diamanic schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:47:
[...]

Nou, niet bij Amazon NL, want die heb ik niet eens online zien komen 8)7
Nee Amazon NL zeker niet. Maar Amazon FR, Amazon UK en Amazon DE hebben na elkaar allemaal stock gekregen en bij geen gelukt. NL valt wss onder DE omdat het dezelfde magazijn is, dus beste is dat als je op Amazon wacht je op de DE site kijkt. Daar kan je ook gewoon betalen met IDEAL en CC dus meer kans daar.
Pagina: 1 ... 218 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord