[quote]ploekje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:26:ploekje schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:26:
[...]
Ik heb dit dus ook, ik had aan het eind van de middag hierover gebeld met de klantenservice en zij zei dat ze nog voorraden aan het uitzoeken waren en dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen over de bezorgingsdatum.
Ik denk dat dat bij iedereen die dus die status heeft hetzelfde is.
Ik wacht het gewoon nog eventjes af.
Ze bevestigde wel dat de bestelling en betaling goed in het systeem stonden, dus miss duurt het ietjes langer maar het moet goed komen haha
[...]
Ik heb er ook 1 uit UK, tijdens het betalen had ik een raboreader nodig ivm CC en die had ik niet mee. Bestelling toch doorgevoerd met leverdatum maandag. Vanavond gebeld en alles klopt verder net zoals een normale bestelling, Een bedrag van €0,00 gereserveerd enige wachten is op autorisatie om het af te schrijven. Geen ervaring verder met cc betalingen dus hopelijk klopt dit gewoon. In mijn besteloverzichr staat dat ik nog moet betalen anders word de order gecanceld maar de klantenservice zei dat dat niet ging gebeuren in deze fase van bestelling. Toch nog beetje onzeker...
:strip_exif()/f/image/udWzBcNFrfU2wSZl4TNpopwb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9e6PF1scA3RFG6eMKEwQ9Mmp.jpg?f=fotoalbum_large)