My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weg
Yes hier kon ik m makkelijker in winkeelwagen doen bij DEDjores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
[...]
Verschijnt er dan een nu kopen optie als hij online komt? Was dit bij amazon.de het geval?
Niet gek, het aantal DE versies t.o.v. disk editions is echt triest.Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
Nou de DE in DE is ook weer weg.
Yep, zit ie inmiddels ook wel inMatomatisch schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
[...]
Vergeet je stand niet te zetten, ook als je hem verticaal plaatst
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is geen spam droplul. Coolshop is legit een retailer uit de nordics. Doe research voordat je begint te roepen
Precies goed, bij verzending word hij van je creditcard getrokkenNew Yorker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
Ze hebben 0 cent gereserveerd bij CC Amazon de
UK is zelfde voltageSeven_PRX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
Kan je eigenlijk een gewone computer power cable gebruiken voor de PS5 UK editiie - of is die b.v minder volt en moet je dat dus niet doen?
Gebruiken ze daar geen andere stekkers dan wat wij gebruiken?mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
Ik heb .it .es .nl open. Kom maar op!
Nog steeds jammer dat ik .de net heb misgelopen door de loop
Bij mij ook indd, maar op Amazon.co.uk.New Yorker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
Ze hebben 0 cent gereserveerd bij CC Amazon de
YouTube: De allereerste officiële non-boxing van de PlayStation 5. Wait for i...
Nee.Raven__NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
[...]
Gebruiken ze daar geen andere stekkers dan wat wij gebruiken?
Je hebt nog wel een stekker liggen tochRaven__NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
[...]
Gebruiken ze daar geen andere stekkers dan wat wij gebruiken?
Ik volg ook mee, jammer dat ik ook net de Amazon DE miste net!
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
jesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:39:
[...]
Yes hier kon ik m makkelijker in winkeelwagen doen bij DE
Was die er ooit dan?Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
Nou de DE in DE is ook weer weg.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Bij mij niet. Alleen optie voor winkelmandje.Djores schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:38:
[...]
Verschijnt er dan een nu kopen optie als hij online komt? Was dit bij amazon.de het geval?
Belangrijke boodschap
Het spijt ons, maar het is niet mogelijk om dit artikel naar het geselecteerde adres te verzenden. Verdere informatie . Wijzig het verzendadres of verwijder het artikel uit de bestelling.
dit is standaard bij amazon om de CC te checken op echtheidVizjee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:41:
Hmm mn bestelling is binnen maar er is 0 euro gereserveerd op mn cc door Amazon op dit moment. Beetje apart. mailbevestiging etc heb ik wel..
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Hier is €0,00 gereserveerd met de mededeling "dat het nog hoger kan uitvallen". Lijkt me goed teken dat in elk geval de CC is herkend.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Amazon.DE gelukt met CC, echter is het bedrag nog niet afgeschreven.
Hebben anderen dit ook?
Is me vandaag ook gelukt bij Cyberport. Mocht ik er hier daadwerkelijk doorheen komen, dan hoop ik hier een andere Tweaker blij mee te maken.
Voor de vorm de NL pagina nog F5-en, maar verwacht er weinig van.
heb je toch watDonstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
[...]
krijg hem niet in mijn mand. Alleen een controller
A person who never made a mistake never tried anything new.
Ah, dus dat gaat wel goed?! Fijn!Mitssz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:41:
[...]
dit is standaard bij amazon om de CC te checken op echtheid
Verwijderd
je adres is gewoon zichtbaar
[ Voor 16% gewijzigd door botsbotsbots op 19-11-2020 14:43 ]
yess, bij verzending wordt het hele bedrag afgeschreven, ook niet bang zijn dat de reservering verdwijnt na x aantal dagen. Dat was bij iedereen zo
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
je hebt je gegevens niet goed afgeschermd
Nu welab2zodiac schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:43:
[...]
je hebt je gegevens niet goed afgeschermd
Verwijderd
Ik had gekeken of dit dat kon doen, maar kon verder niks kiezen.. bestelling bleef wel staan.Jolene66 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
Durf ik mijn verzendmethode/bestelling bij amazone.de te wijzigen zodat deze sneller verzonden wordt, heb er echt wel meer geld voorover dat hij sneller in huis is. Maar ben bang dat als ik ook maar iets daar op klik dat hij weg is. Nu staat hij in ieder geval veilig en planning 15/16 dec.
Snap aan de ene kant dat jullie nu met andere zaken bezig zijn hoor. Kan ook later vragen.
Succes in ieder geval iedereen!!
Dus mocht iemand twee disk versies hebben, ik hou mij aanbevolen.
[ Voor 21% gewijzigd door Gynnad op 19-11-2020 14:44 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nou dat dacht ik omdat iemand dat zei ergens op t forum. Maar kan goed wezen van niet, ik durfde überhaupt niet eens op wijzig deze bestelling te klikken. Als jij het nergens ziet staan, zal het wel niet kunnenLex92 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
[...]
Hoe kan je de verzendmethode aanpassen?
Heb al op wijzig deze bestelling gedrukt, maar blijft staan op standaardverzending. Hier ook 15/16 dec.
hoe?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Net contact gehad met Cyberport via WhatsApp, veel orders inderdaad en ik zat niet bij de eerste batch. Heb mijn order laten annuleren.
thuisbezorgd.nlEvertt schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:43:
ik moet nog boodschappen doen maar ik durf niet.
kan jij blijven F5-en
wijze woorden
goh... wat een verassing....Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Net contact gehad met Cyberport via WhatsApp, veel orders inderdaad en ik zat niet bij de eerste batch. Heb mijn order laten annuleren.
Geen zin om af te halen?Christiano007 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Italie wil niet naar mij verschepen, jammer maar helaas
Nee grapje
Ik zou NL in de gaten houden volgens mij zijn dat de enige die nog niet online zijn gegaan
[ Voor 20% gewijzigd door NosferatuX op 19-11-2020 14:45 ]
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
op welk nummer?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Verwijderd
Heb je hun Nummer?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
What is hun whatsapp?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
edit: oops. verkeerd geqoute
[ Voor 65% gewijzigd door BooYooToo op 19-11-2020 14:45 ]
ik wel maar dan ben je er nog niet.. dit slaat nergens op ik haal dat ding wel voor 800kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Kreeg hem maar niet in mijn mandje op amazon.de ........
Ja, in je order.Frank76NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Luxeprobleem: Kun je bij Amazon je verzendwijzeethode achteraf nog wijzigen van standaard naar premium?
Same... BummerZXRY schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Lekker dan eindelijk een keer gelukt op Amazon om hem af te kunnen rekenen, verzendt Amazon.it niet naar Nederland. Kansloos.
Ik geloof dat Rabobank het even moeilijk had, heb gehoord van vrienden dat zij hun app ook niet konden openen etc.ddv schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Hier ook gelukt bij Amazon DE. Ik had een creditcard toegevoegd en ik werd naar de Rabobank geredirect voor het verifiëren van de CC? Ik kreeg hier een leuke timeout en heb later met iDeal kunnen betalen. Ook daar kreeg ik weer een aantal time-outs. Toeval? Levering tussen 19 en 22 december.
Same here, zelfs nog andere browser geprobeerd maar mocht niet zo zijn blijkbaar. Het is mij niet gegund...kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Dankje voor de geruststellingMitssz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:42:
[...]
yess, bij verzending wordt het hele bedrag afgeschreven, ook niet bang zijn dat de reservering verdwijnt na x aantal dagen. Dat was bij iedereen zo
Het lijkt erop hoe eerder je hebt besteld hoe later je deze geleverd krijgt? Ik heb de bevestigingsmail om 14.18 gekregen hoe kan het dan mensen die na mij besteld hebben hem opeens aankomend weekend krijgen?Remz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:17:
Ja, Amazon.DE order is succesvol gelukt.
Wel levertijd tussen 15 en 16 december
Niet opgeven, over twee weken zal weer nieuwe komen. de fabrieken blijven doordraaienshakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
[...]
ik wel maar dan ben je er nog niet.. dit slaat nergens op ik haal dat ding wel voor 800
ik had em in mijn mandje maar bij betaling was die weer leeg. vindt dat die webshops hun orderding niet op orde hebben. normaal zou als je iets in je mandje stopt de voorrraad -1 moeten zijn maar dat is dus niet het geval blijkbaar. in een fysieke winkel als ik iets in mijn mandje heb blijft die daar tot ik afgerekend heb.kevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
14:16 hier, levering 23 november.bloodlynx schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:46:
[...]
Het lijkt erop hoe eerder je hebt besteld hoe later je deze geleverd krijgt? Ik heb de bevestigingsmail om 14.18 gekregen hoe kan het dan mensen die na mij besteld hebben hem opeens aankomend weekend krijgen?
Ik had gewoon de normale productpagina open. Moest hem wel 5x aan mijn mandje toevoegen voordat ik hem kon bestellen.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:46:
Even voor diegenen die het op .de is gelukt: welke pagina hadden jullie openstaan? Het is ijdele hoop, maar dan probeer ik dat ook bij .nl namelijk.
Had ik ookstraightsix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:47:
Amazon IT in de basket, shipped niet naar NL! Grrrrr!
Verwijderd
Echt he...wat een onzin dit!
Sony kan die console.steken waar de zon niet schijnt! Halfgaar kutbedrijf...
Microsoft heeft volgens mij dat als je hem in je winkelmandje hebt zitten, het item x minuten wordt gereserveerd voor je om af te rekenen. Veel beter.zwerfkater schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:47:
[...]
ik had em in mijn mandje maar bij betaling was die weer leeg. vindt dat die webshops hun orderding niet op orde hebben. normaal zou als je iets in je mandje stopt de voorrraad -1 moeten zijn maar dat is dus niet het geval blijkbaar. in een fysieke winkel als ik iets in mijn mandje heb blijft die daar tot ik afgerekend heb.
Heb ik nu een andere power cable nodig?
Lijkt half half.stfnz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:46:
Verkopen de amazons eigenlijk uit voorraad of is dit allemaal 2e levering
Sommige hebben levering eind november, andere weer half december. Lijkt me dat half december 2e levering is, aangezien Coolblue heeft aangegeven voor kerst nog e.e.a. te ontvangen.
Ik refreshte de gewone pagina constant waardoor je elke keer bij controller uitkwam en weer moest switchen naar ps5. Enkel vlak voor de verkoop kwam er een tekstveld eronder bij te staan met iets in het duits. Weet niet eens meer zeker of toen de pagina automatisch naar ps5 ging of dat ik het zelf deedjellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:46:
Even voor diegenen die het op .de is gelukt: welke pagina hadden jullie openstaan? Het is ijdele hoop, maar dan probeer ik dat ook bij .nl namelijk.
Maakt bij Amazon niks uit, garantiegevallen kan je naar Amazon NL sturen in nederlandAMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:47:
Ivm garantie pak ik het liefst NL, gaan het zien zo of die nog komt.
https://www.amazon.es/dp/B08KKJ37F7?ref_=nav_signin&pelidee schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
Zijn er nog directe links voor spanje?
Versturen toch niet naar NL.runner83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
AAAH was voorbij adres en levering en bij betalling aangekomen en toen moest ik mijn CC verfieren bij Amazon.it toen was ik te laat
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
maakt niet uit, leveren niet naar NLrunner83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
AAAH was voorbij adres en levering en bij betalling aangekomen en toen moest ik mijn CC verfieren bij Amazon.it toen was ik te laat
Wat staat er bij jou als status als je inlogt bij de order? Heb je trouwens ook hun whatsapp nummer?Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
Dus mocht iemand twee disk versies hebben, ik hou mij aanbevolen.
Ja, die er bij komt werkt niet. Maar zo'n kabel heb je waarschijnlijk wel thuis liggen: mijn PS3, 4, televisie en een oude radio hebben er eentje.DieuwerH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
Ik heb m kunnen bestellen bij amazon uk!
Heb ik nu een andere power cable nodig?
Soms wel, soms niet.Frank76NL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:45:
Luxeprobleem: Kun je bij Amazon je verzendwijzeethode achteraf nog wijzigen van standaard naar premium?
Dank, maar daar staat het niet. Mogelijk moet je dan eerst Premium member worden?
Ah echt, dat scheelt dan weerMitssz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
[...]
Maakt bij Amazon niks uit, garantiegevallen kan je naar Amazon NL sturen in nederland
Ik had een verlanglijstje open waar die in stond, die ging beter bij mij.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:46:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/HvTcIKwX64mINrq7m9zkigfx.jpg?f=fotoalbum_large)