"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hier werd hij netjes om 14.00 uur afgezet, update met 5 min binnen gehaald en nu lekker Astro uitproberen.
Je mist niksJolene66 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:44:
[...]
Nou dat dacht ik omdat iemand dat zei ergens op t forum. Maar kan goed wezen van niet, ik durfde überhaupt niet eens op wijzig deze bestelling te klikken. Als jij het nergens ziet staan, zal het wel niet kunnen
Dat is die schoenendoos met 80 kabels op zolder inderdaad die je bij elk apparaat erbij kreeg en opspaarde na het weggooien van het oude apparaat.Tchock schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:49:
[...]
Ja, die er bij komt werkt niet. Maar zo'n kabel heb je waarschijnlijk wel thuis liggen: mijn PS3, 4, televisie en een oude radio hebben er eentje.
Nou sterker nog, ik heb mijn eigen PS5 al binnen sinds 09:30
Alleen zit een collega te helpen
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja.DieuwerH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:48:
Ik heb m kunnen bestellen bij amazon uk!
Heb ik nu een andere power cable nodig?
Ja, in plaats van één keer teleurgesteld zijn kunnen ze mij nu zes keer teleurstellenmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:50:
Wel leuk dat amazon het land voor land doet en niet alles in een keer opengooit. Denk dat het ook beter is voor de bereikbaarheid
Hoe zien jullie die voorraad uberhaupt? Is dat allemaal totaal botgedreven?
Toch meer animo voor een disk versie waarschijnlijk. Maar echte cijfers heb ik niet.the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:50:
Hoe komt het dat de digital editions eigenlijk nauwelijks verschijnen?
Levertermijn 15 à 17 december
Met dank aan iedereen in de Discord groep voor de afgelopen uren
[ Voor 7% gewijzigd door Fenneeee op 19-11-2020 14:52 ]
Discord?Stancke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
Geen idee met wie ik allemaal in de Discord groep zat, maar ik heb er als laatste ook eentje kunnen bemachtigen via Amazon.de
Levertermijn 15 à 17 december
Met dank aan iedereen in de Discord groep voor de afgelopen uren
nopeJefson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
Is er überhaupt officieel uitgekomen dat hij ook op amazon.nl gaat komen vandaag?
Die verschepen niet naar Nederland.SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
hopelijk naait amazon nl me niet met het winkelwagentje
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Donstil schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:50:
[...]
Nou sterker nog, ik heb mijn eigen PS5 al binnen sinds 09:30
Alleen zit een collega te helpen
A person who never made a mistake never tried anything new.
ik zag alleen een support chat bericht voorbij komen met daarin dat ze uitverkocht zijn maar volgens mij heeft NL ze nooit op de site gehadJefson schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
Is er überhaupt officieel uitgekomen dat hij ook op amazon.nl gaat komen vandaag?
[ Voor 3% gewijzigd door Aid op 19-11-2020 14:54 ]
Geeft dit echt voordeel? Het is sowieso toch maar dgen levertijd?slimburgke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:52:
Snel vraagje voor iemand die het zou weten, Het is namelijk mogelijk om je shipping method te veranderen. Maar ik zie die hier nergens staan bij de order details? weet iemand hier toevallig meer van?
Jup uurtje geleden!silverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Is de FR al langsgekomen?
Ja. Is opsilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
jasilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Nu heb je iedere tien minuten iets te doen in plaats van een keer middernachtMaffia171 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:51:
[...]
Ja, in plaats van één keer teleurgesteld zijn kunnen ze mij nu zes keer teleurstellen
Yessilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Ik heb die optie ook niet.slimburgke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:52:
Snel vraagje voor iemand die het zou weten, Het is namelijk mogelijk om je shipping method te veranderen. Maar ik zie die hier nergens staan bij de order details? weet iemand hier toevallig meer van?
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ik heb mijn betaalgegevens nog kunnen wijzigen na de bestelling, die kun je op de order nog wijzigen (mits alles valide is, gaat dat goed)Aid schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Nou , ik zie nu dat het laatste cijfer van mijn cc een 8 had moeten zijn ipv een 3. Ik heb nu via mijn Amazon account de betreffende creditcard vervangen maar bij mijn bestelling staat nog de 3 aan het einde.... Hopelijk gaat dit nog goed....
Ja alles verkochtsilverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Verwijderd
Ja, die is al gevlogen.silverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Volgens mij wel wat ik kon zien op een site die het bijhoud. Zij waren de eersten vandaag.silverfox83 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Inderdaad. Ik had eigenlijk liever een digitale (mooier, heb de disc drive niet nodig en natuurlijk 100 euro goedkoper) maar zie ze niet voorbij komen.JF050 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Worden er wel eens digitale versie verkocht? Zo als ik het zie worden alleen met disk verkocht. Weten jullie meer?
Thanks!Gynnad schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:49:
[...]
Cyberport WhatsApp nummer: +4915164433652
Stond op hun website bij contact, maar zie het nu zo 1 2 3 niet staan. Vergeet niet je klantnummer en ordernummer door te geven, staat in de mail.
neem aan dat het wel zou veranderen van 15December naar hopelijk November?AMARONE schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
[...]
Geeft dit echt voordeel? Het is sowieso toch maar dgen levertijd?
Blijven proberen man. Het heeft mij ook weken geduurd, maar uiteindelijk kom je er doorheen. Ya got this 👌🏾jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Don't get me wrong: ik gun het iedereen. Maar wat is het frustrerend als je al je vrije uurtjes hier spendeert sinds begin van de week en misgrijpt, terwijl mensen hier sinds vanmorgen zitten en direct raak schieten. En voordat mensen zeggen: had je erin september maar bij moeten zijn. Ja, dat was ik maar ook toen pech gehad - inclusief een hele ochtend bij Intertoys.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Denk jij dat ie echt zo snel komt? Dan moeten ze morgen/overmorgen op zijn laatst wel echt verzenden.Grobbelboy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:50:
Ook geluk gehad bij .co.uk met de disc-versie en de levering is al komende maandagIk had half december al prima gevonden. In eerste instantie een foutmelding bij de betaalpagina maar na eenmalig terug te gaan en 'm opnieuw aan de winkelmand toe te voegen ging het toch goed.
Dank aan alle actievelingen hier zonder jullie was ik al veel eerder gestopt met F5en
Haha ja, thanks. Jij heel veel plezier!Chokoreetokun schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
[...]
Blijven proberen man. Het heeft mij ook weken geduurd, maar uiteindelijk kom je er doorheen. Ya got this 👌🏾
Leuk en wel, maar die tijd die ik nu niet werk moet ik vanavond wel inhalenmr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
[...]
Nu heb je iedere tien minuten iets te doen in plaats van een keer middernacht
Volgens mij gaat het volgens alfabetische volgorde. Engeland, Duitsland, Italie, Nederland, Spanje etcJF050 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:53:
Worden er wel eens digitale versie verkocht? Zo als ik het zie worden alleen met disk verkocht. Weten jullie meer?
elk kwartier komt er eentje uit, eerst de disk versie dan de digital.
om 15.00 waarschijnlijk de digital in italie
om 15.15 de disk versie in nederland
om 15.30 de digitale versie in nederland etc. etc.
Verwijderd
Verwijderd
100 euro aanschaf goedkoper en vervolgens betaal je voor elk spel 80 in de sony store en ben je na 3 games duurder uit..sx_blade schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
[...]
Inderdaad. Ik had eigenlijk liever een digitale (mooier, heb de disc drive niet nodig en natuurlijk 100 euro goedkoper) maar zie ze niet voorbij komen.
Same, maar wie weet wat er nog kan gebeuren? Want ik zie allemaal vage verschillende datums langkomen zoals mid/eind december...Genestealer schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:52:
DE besteld en a.s. maandag verwachte levertijd... jeej!
Bezorging:
maandag, 23 november
In mijn email staat al 23 november. Sneller heeft weinig zin.slimburgke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
[...]
neem aan dat het wel zou veranderen van 15December naar hopelijk November?
Ja, werd deze morgen vroeg gestart door een Tweaker.
En Spanje nog.ls789 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
eigenlijk missen we enkel NL nog in het rijtje
Verwijderd
Ik weet niet hoe jouw alfabet is, maar D is toch echt voor E hoor.Jim Swinkels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[...]
Volgens mij gaat het volgens alfabetische volgorde. Engeland, Duitsland, Italie, Nederland, Spanje etc
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
NuVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
Hoelaat voor amazon.NL
Hahaha. "Volgens mij gaat het op alfabetische volgorde: Engeland, Duitsland."Jim Swinkels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[...]
Volgens mij gaat het volgens alfabetische volgorde. Engeland, Duitsland, Italie, Nederland, Spanje etc
Zie jij dan bij betaalmethode onder je bestelling de nieuwe ?TwColHD schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:54:
[...]
Ik heb mijn betaalgegevens nog kunnen wijzigen na de bestelling, die kun je op de order nog wijzigen (mits alles valide is, gaat dat goed)
klinkt wel logischJim Swinkels schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[...]
En dan daar braaf een weekendje met ze bijpraten?Linkje3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[Afbeelding]
Net bericht gekregen van MediaMarkt (Duitsland). Bericht is door google vertaald btw. Zo dadelijk de trein pakken naar mijn ouders, die in de buurt wonen van desbetreffende Duitse Mediamarkt.
Ja want daarom beginnen ze met UK....dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:56:
[...]
Hahaha. "Volgens mij gaat het op alfabetische volgorde: Engeland, Duitsland."
Verwijderd
:strip_exif()/f/image/EY7gPleG3gbqTj46um3lSyqR.jpg?f=fotoalbum_large)
Ohw ohw ohw.....
Een marktplaats zonder naam van adverteerder is nogal makkelijk te faken, zeer twijfelachtig dit dus
[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 20-11-2020 13:01 ]
Of op extensie co.uk is voor .dedehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:56:
[...]
PSN/XBL: DarkTaufu
.co.ukCSB schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ik weet niet hoe jouw alfabet is, maar D is toch echt voor E hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door Jim Swinkels op 19-11-2020 15:00 ]
italie levert niet in NL blijkbaarDaVincythe2nd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:58:
Ik had Italie binnen maar ik kon geen Nederland selecteren. Hoe bestel je vanuit een buitenlandse amazon?
heb je nog een linkje, zodat ik niet 20k posts door hoef?Stancke schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ja, werd deze morgen vroeg gestart door een Tweaker.
Italia is een uitzondering - bij de meeste Amazon websites zal NL gewoon werken.DaVincythe2nd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:58:
Ik had Italie binnen maar ik kon geen Nederland selecteren. Hoe bestel je vanuit een buitenlandse amazon?
England, Germany.....dehardstyler schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:56:
[...]
UK, Ze Germans
just saying....
wijze woorden
Verwijderd
1 op de kop kunnen tikken op .de, alleen 2 vraagjes.
Hoort het dat ik de bestelling wel op .de maar niet op .NL zie?
EN
Word mijn order niet later gecancelled omdat het blijkt dat er niet genoeg stock is?
*knip*
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 20-11-2020 12:58 . Reden: Die winkel heeft bij ons aangegeven hier niets mee te maken te hebben. ]
Wat zei Amazon toen je het ze vroeg?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
Word mijn order niet later gecancelled omdat het blijkt dat er niet genoeg stock is?
1. Yup, is normaalVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
2. Dat weet niemand, behalve Amazon
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
1 jaVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
2 weet ik niet
Bij Amazon is het altijd wachten tot het wordt afgeschreven en verstuurd. Laatst met de 3080 release ook teleurstelling op teleurstelling...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
Als je besteld hebt bij .de krijg je dat nooit te zien bij .nl, want daar heb je niks gekocht. Elke Amazonwinkel per land is praktisch gezien een eigen bedrijf wat dit betreft.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
Kijk even naar je bezorgdatum, kan zijn dat ie in december zal aankomen.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:59:
Beetje laat maar Yes!
EN
En DE en NL zijn aparte sites
Zou we triest zijn als NL wordt overgeslagen
Je mag van meneer Rutte niet naar het buitenlandLinkje3 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:55:
[Afbeelding]
Net bericht gekregen van MediaMarkt (Duitsland). Bericht is door google vertaald btw. Zo dadelijk de trein pakken naar mijn ouders, die in de buurt wonen van desbetreffende Duitse Mediamarkt.
Hoe kan de een 'm op 20-23 november ontvangen, en de ander 'm op 15 december?
Beetje vaag.
Zou helaas ook niet de eerste keer zijnFurankuNL schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:00:
Dus tot nu toe in deze volgorde voor Amazon: Frankrijk, UK, Duitsland, Italie, ...?
Zou we triest zijn als NL wordt overgeslagen
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/b98lSDLHdjlAis0GgceyHRRx.png?f=fotoalbum_large)