Dit had ik ook, wilde er een voor mn broertje snipen maar helaas.
volgens mij is NL en DE hetzelfde magazijnVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:27:
Komt NL nog online dan?
Nou hij is binnen hoor! Bedankt voor de fun deze laatste paar weken allemaal!
Helaas zat in het mandje maar misgegrepen
. Nog niets hier
Haha wtf zeven keer in het betaalproces gekomen. 7 keer een fout melding bij laatste checkout.
1 keer wel gelukt. Blijk ik ineens een controller besteld te hebben...
haha meteen geannuleerd natuurlijk.
Jammer maar helaas.
1 keer wel gelukt. Blijk ik ineens een controller besteld te hebben...
haha meteen geannuleerd natuurlijk.
Jammer maar helaas.
Niet helemaal, ben normaal niet zo van deze hypes. Maar ik hoop er vrienden mee blij te maken nu.
Iemand anders ook coolshop besteld voor 24 december?
Mijne pas maandag ik was te paniekerig en klikte doorJippykayeeh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:27:
[Afbeelding]
Bewijs dat ik hem ook daadwerkelijk morgen krijg!
Weg
helaas alleen disc versies, die hoef ik niet. Dan kan beter iemand er blij mee zijn dan ik
Bouwt karakter zullen we maar zeggen... komt goedpokle312 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:28:
[...]
Jij hebt nu zovaak mis gegrepen niet eens meer leuk... Hoop echt dat je hem krijgt maat!
Verwacht niet meer aanbod, als er al iets zou zijn dan was dat inmiddels al wel aangeboden denk ik.
Zelfde! Geloof er geen reet van dat ze hem hier krijgen in 4 dagen, maar ik haal wat rustiger adem als ik een bestelbevestiging heb.Robbarista schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:24:
tien minuten geleden gelukt bij Amazon.co.uk! Levering de 23e als ik het moet geloven.... Sta helemaal strak van de spanning nu pfoee
Had precies hetzelfdeSnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:24:
ik had hem im me wagen en toen was het opeens een controller uit het niks
Kreeg hem in mijn mandje..Daarna 2 dingen in mijn mandje...Afrekenen en weer alleen de controller.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik ook maandag, AMAZON DE. Maar fuck it! We hebben hem!!New Yorker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:28:
[...]
Mijne pas maandag ik was te plankerig en klikte door
Heb hem via UK! Had gelukkig een CC ingesteld
Gelukkig binnen via Amazon UK! Is mijn neefje ook weer blij
Ook gelukt bij Amazon Duitsland! Levertijd midden december. Kijk ondertussen wel of ik hem eerder kan krijgen, maar laat deze wel bezorgen en verkoop hem zo door voor dezelfde prijs.
Ehh .es, .it en .nl moeten nog. Waarbij vooral de eerste 2 grote markten zijn.Lienuks schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:29:
Verwacht niet meer aanbod, als er al iets zou zijn dan was dat inmiddels al wel aangeboden denk ik.
Bij Amazon DE er wel doorheen. Levering wel 15/16 december. Alleen heb ik het adres gebruikt van een oude werkgever. Oeps. Gelukkig kan dat nog worden aangepast, want verzenden gaat nog even duren.
Mocht die van Cyberport eerder of tegelijkertijd binnenkomen, dan wil ik deze voor een schappelijke prijs aan een Tweaker doorverkopen. Maar dat is natuurlijk afhankelijk over Cyberport wel kan leveren.
Mocht die van Cyberport eerder of tegelijkertijd binnenkomen, dan wil ik deze voor een schappelijke prijs aan een Tweaker doorverkopen. Maar dat is natuurlijk afhankelijk over Cyberport wel kan leveren.
Verwijderd
Mijn betaalde bestelling van MM gisteravond staat nog op vertraagd, maar wel net bij DE kunnen bestellen met levering 22 dec.
Dit is het beste wat ik kon doen hahah
Pre order bij MM fysiek zat ik ook al niet bij de eerste lichting.
Heb nu wel al voor 2 ps5 betaald + 50 euro
Dit is het beste wat ik kon doen hahah
Pre order bij MM fysiek zat ik ook al niet bij de eerste lichting.
Heb nu wel al voor 2 ps5 betaald + 50 euro
Had ik ook.melvinjoosten schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:28:
Bij Amazon.de drie keer in de app door het bestelproces en op het einde een foutmelding. Balen.
Wat zijn de productpagina's voor IT en ES?
Ik kan ze niet vinden als ik ze opzoek, alleen accesoires.
Ik kan ze niet vinden als ik ze opzoek, alleen accesoires.
Same.... Maar blijft het raar vinden dat soms mid/eind december krijgen???mprkooij schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:29:
[...]
Ik ook maandag, AMAZON DE. Maar fuck it! We hebben hem!!
Ik zie dat sommige hem op DE eerder krijgen? Kun je dit na het bestellen nog aanpassen door bijv prime levering? Anders is 15 dec ook prima
iemand ervaring met coolshop?
staat er op, 24/12 in huis en 560 euro
https://www.coolshop.nl/p...-825gb-ssd-nordic/235CN4/
ik had de maar dan is die weg opeens
Heb tot 13:10 geprobeerd en gelzen? iemand een update|? is er nog wat te vinden op de amazons?
Bij Amazon kan je toch na afloop nog switchen naar priority shipping? Zoiets staat me bij.
Is hartstikke goed! Heb er al vaker besteldbikabob schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
die coolshop ziet er beetje shady uit
24/12 is er allang al weer een nieuwe mogelijkheid gekomen via bol.com en dergelijke.botsbotsbots schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
nooit gedacht, superblij. Dank voor alle tips. Heb m via .de en was blij dat ik mn cc had gekoppeld. Maandag binnen, fingers crossed
Mijn ps5 is geleverd. Op launch gekocht voor 550 daar.botsbotsbots schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
Ironisch genoeg hebben ze ook laagste prijsgarantie...
Ik wil de DE versie, wil best kopen en dan ruilen met iemand die een Disc versie wil maar alleen een digital kon preorderen. Heb vandaag al 3x met een disc versie in mijn mandje gestaan op 3 verschillende sites
ja heb ik wel eens wat besteld zit in Denemarken geloof ikbotsbotsbots schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
Verwijderd
Ook die van mij is vandaag geleverd, ook voor 550. Is legit tho.Kashika schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
[...]
Mijn ps5 is geleverd. Op launch gekocht voor 550 daar.
Ironisch genoeg hebben ze ook laagste prijsgarantie...
https://www.amazon.it/Sony-PlayStation-5/dp/B08KKJ37F7mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
Iemand de productpagina van .it?
Ja bestel daar wel vaker! Hartstikke goedbotsbotsbots schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
https://www.amazon.it/Sony-PlayStation-5/dp/B08KKJ37F7mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
https://www.amazon.it/dp/B08KKJ37F7/mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
Yes!!!
één op de kop kunnen tikken bij Amazon.de
Nou jongens, het waren gezellige dagen. Helaas weer misgegrepen bij alle winkels, ook al zit je er bovenop met alles voortijd invullen, winkelmand trucjes en slapeloze nachten. Krijg je niet veel energie van zo
Op naar de volgende levering en dan zie ik jullie wel weer hier
Congrats voor de mensen die wel geluk hebben gehad met het bestellen en erg snel weten te krijgen. Ik houdt mij aanbevolen mocht je 'm toch niet leuk vinden
Congrats voor de mensen die wel geluk hebben gehad met het bestellen en erg snel weten te krijgen. Ik houdt mij aanbevolen mocht je 'm toch niet leuk vinden
Mensen, het was me een genoegen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, maar niet gelukt. Tot volgend jaar als ik hem gewoon uit de schappen ga pakken
per aspera ad astra
https://www.amazon.it/Son...07031&s=videogames&sr=1-1
https://www.amazon.es/P-L...20031&s=videogames&sr=1-1
https://www.amazon.nl/Son...playst%2Caps%2C165&sr=1-1
https://www.amazon.es/P-L...20031&s=videogames&sr=1-1
https://www.amazon.nl/Son...playst%2Caps%2C165&sr=1-1
[ Voor 3% gewijzigd door purge op 19-11-2020 14:36 ]
https://www.amazon.es/dp/B08KKJ37F7mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:31:
https://www.amazon.it/dp/B08KKJ37F7
Verwijderd
Ben dan toch gebroken en heb eentje voor meerprijs overgekocht om alsnog bij de Day One Club aan te sluiten...:)
Hoe dan ook blij om het fiasco achter mij te laten.
Jullie allemaal wel bedankt voor het entertainment afgelopen weken! De passagiers op de hype train waren het beste.
Hoe dan ook blij om het fiasco achter mij te laten.
Jullie allemaal wel bedankt voor het entertainment afgelopen weken! De passagiers op de hype train waren het beste.
Digital blijkt bij amazon de te koop!
zijn die ook alleen te verkrijgen met een creditcard?
Don't get me wrong: ik gun het iedereen. Maar wat is het frustrerend als je al je vrije uurtjes hier spendeert sinds begin van de week en misgrijpt, terwijl mensen hier sinds vanmorgen zitten en direct raak schieten. En voordat mensen zeggen: had je erin september maar bij moeten zijn. Ja, dat was ik maar ook toen pech gehad - inclusief een hele ochtend bij Intertoys.
Verwijderd
Amazon.DE gelukt met CC, echter is het bedrag nog niet afgeschreven.
Hebben anderen dit ook?
Is me vandaag ook gelukt bij Cyberport. Mocht ik er hier daadwerkelijk doorheen komen, dan hoop ik hier een andere Tweaker blij mee te maken
.
Hebben anderen dit ook?
Is me vandaag ook gelukt bij Cyberport. Mocht ik er hier daadwerkelijk doorheen komen, dan hoop ik hier een andere Tweaker blij mee te maken
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 14:35 ]
Kansloos. Als ik druk op opties krijg ik alleen mogelijkheid om een controller te kopen xDeasy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:33:
yep...Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Weg
Is bij verzending pasVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
ik was er in september bij maar zelfs dan tweede batchjellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Don't get me wrong: ik gun het iedereen. Maar wat is het frustrerend als je al je vrije uurtjes hier spendeert sinds begin van de week en misgrijpt, terwijl mensen hier sinds vanmorgen zitten en direct raak schieten. En voordat mensen zeggen: had je erin september maar bij moeten zijn. Ja, dat was ik maar ook toen pech gehad - inclusief een hele ochtend bij Intertoys.
zelfde hierVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Amazon schrijft pas af als ze leveren. Maar zou volgensmij al op gereserveerd moeten staan maar ben daar ook niet zeker van.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Durf ik mijn verzendmethode/bestelling bij amazone.de te wijzigen zodat deze sneller verzonden wordt, heb er echt wel meer geld voorover dat hij sneller in huis is. Maar ben bang dat als ik ook maar iets daar op klik dat hij weg is. Nu staat hij in ieder geval veilig en planning 15/16 dec.
Snap aan de ene kant dat jullie nu met andere zaken bezig zijn hoor. Kan ook later vragen.
Succes in ieder geval iedereen!!
Snap aan de ene kant dat jullie nu met andere zaken bezig zijn hoor. Kan ook later vragen.
Volgens mij word je CC pas in rekening gebracht wanneer het product wordt verstuurd.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Staat hier gewoon gereserveerd.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
[ Voor 23% gewijzigd door Remz op 19-11-2020 14:35 ]
Heel ff idd. Maar eenmaal bij winkelmandje was t altijd 0easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:33:
krijg hem niet in mijn mand. Alleen een controllereasy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:33:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denk het niet, moest vooraf kiezen voor premium levering.
Echt raar ik had DE maar op eens is het een controller
Bij mij wel afgeschreven amazon.de.Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Hebben anderen dit ook?
Is me vandaag ook gelukt bij Cyberport. Mocht ik er hier daadwerkelijk doorheen komen, dan hoop ik hier een andere Tweaker blij mee te maken.
En die van co.uk is 516 na exchange op ING. Maar was volgens amazon exchange rate 525. Ik hoop dat ik goed heb gekozen voor exchange bij bank ipv amazon. dat scheelt weer 10tje
Tijdens dat ik mijn CC info aan het fixen was bij amazon UK is dus zowel de disc als digi op amazon DE uitverkocht haha.
Gelukkig is het bij UK gelukt
Gelukkig is het bij UK gelukt
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Heb de digital edition gepakt bij coolshop. Ben benieuwd. Voor de jaarwisseling zou mooi zijn. Als ik hem eerder ergens kan vinden annuleer ik gewoon.
Hoe kan je de verzendmethode aanpassen?Jolene66 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
Durf ik mijn verzendmethode/bestelling bij amazone.de te wijzigen zodat deze sneller verzonden wordt, heb er echt wel meer geld voorover dat hij sneller in huis is. Maar ben bang dat als ik ook maar iets daar op klik dat hij weg is. Nu staat hij in ieder geval veilig en planning 15/16 dec.
Heb al op wijzig deze bestelling gedrukt, maar blijft staan op standaardverzending. Hier ook 15/16 dec.
als je verder klikt zie je alleen een controller
STOP MET DIE SPAM!Mike.Litoris schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
Heb de digital edition gepakt bij kluutshop. Ben benieuwd. Voor de jaarwisseling zou mooi zijn. Als ik hem eerder ergens kan vinden annuleer ik gewoon.
telkens ik op in winkelwagen steek voegt hij niets toe, en gaat de datum telkens later en later
Nu nog nl i hope! Was elke keer zo close!
Afgeschreven of gereserveerd?lukjah schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
[...]
Nou dan zal mijn al verzonden zijn? CC gewoon al afgeschreven maar 15 dec levering.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Bij mij is het ook afgeschreven door Amazon UK.seeKo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
[...]
Bij mij wel afgeschreven amazon.de.
En die van co.uk is 516 na exchange op ING. Maar was volgens amazon exchange rate 525. Ik hoop dat ik goed heb gekozen voor exchange bij bank ipv amazon. dat scheelt weer 10tje
You dick, ga eens aan het werk jonge beunhaasRichh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
Succes guys! Ik ben nog ff bezig...
[Afbeelding]
DE versie wil niet in winkelwagen idd
Hop,hop,hop!
Dit probleem heb ik dus ook!!-Morris- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
hij gaat niet in mijn winkelwaghen
Barbapapa?SnowSander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:35:
Echt raar ik had DE maar op eens is het een controller
Wat zullen die verschillende levertijden betekenen bij amazon.DE? Volgens mij weet niemand nog van nieuwe leveringen, laat staan hoeveelheden toch
Ik ben al zeker een maand bezig en zo te zien is het gisterenavond gelukt.jellesteeg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:34:
Ken weinig die even last-minute kijken en er eentje weten te bemachtigen.
Maar ik snap wat je bedoelt. Het is inderdaad frustrerend als je lang bezig bent en iemand komt even toevallig op hetzelfde tijdstip online en pakt er gelijk een...
Fout ligt toch wel bij Sony ivm slechte levering, slechte voorraad en vooral slechte communicatie.
wijze woorden
En op, lekker dag gvd, eindelijk een keer kans op de DE is hij niet in de winkelmand te krijgen.
Op amazon.de kunnen bestellen met leverdatum 15 december.
Dikke prima, ik had de hoop voor 2020 al opgegeven.
Dikke prima, ik had de hoop voor 2020 al opgegeven.
Vergeet je stand niet te zetten, ook als je hem verticaal plaatstRichh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
Succes guys! Ik ben nog ff bezig...
[Afbeelding]
Verschijnt er dan een nu kopen optie als hij online komt? Was dit bij amazon.de het geval?jesha schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:36:
https://www.amazon.nl/gp/offer-listing/B08H93ZRK9/
gebruik deze link voor makkelijker kopen!
wat is het verschil met de Nordic versie eigenlijk?wassupbro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:30:
[...]
Is hartstikke goed! Heb er al vaker besteld
heb ik ook echt kut-Morris- schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:37:
En op, lekker dag gvd, eindelijk een keer kans op de DE is hij niet in de winkelmand te krijgen.
Ik heb .it .es .nl open. Kom maar op!
Nog steeds jammer dat ik .de net heb misgelopen door de loop
Nog steeds jammer dat ik .de net heb misgelopen door de loop
Soms heb ik bij Amazon bestellingen dat hij bij verzending word ‘betaald’ en soms direct. Dus je merkt het vanzelf. Zolang je maar een actie op je creditcard ziet van Amazon van 0,00 om te checken of die geldig is.
easy-cloud schreef op donderdag 19 november 2020 @ 14:37:
[...]
You dick, ga eens aan het werk jonge beunhaas
Heb vandaag en morgen vrij
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/LvnvMFlJTqSeL3y705SngWua.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/cwJ8566Pp2v8XFEr4tqFTZdI.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hrvckFhcZ43HuPc8bTTckGs1.jpg?f=fotoalbum_large)