Dat dachten heel veel Duitse gamers bij de lancering van de PS4 ook. Gewoon 's ochtends vroeg op tijd voor de deur staan, da's voldoende om er toch nog eentje te pakken te krijgen...Dennis1812 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:20:
De dag van de release vroeg bij de mediamarkt binnen stappen. Staan er vast voldoende pallets. Die willen ze wel hebben voor de feestdagen.
toen de mediamarkt mij belde gaven ze aan dat hij heel schaars wordt bij levering.
dus verwacht niet dat ze in de winkel liggen bij release..dit is leeuwarden maar misschien in amsterdam meer kans.
dus verwacht niet dat ze in de winkel liggen bij release..dit is leeuwarden maar misschien in amsterdam meer kans.
Wat een onzin. Omdat jou het wel gelukt is zijn degenen die het niet gelukt is maar een stel debielen?k1978 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:49:
Maar moet wel zeggen dat als je hem echt gewild had je hem nu wel ergens besteld zou kunnen hebben. Of je hebt heel erge pech of je bent er niet heel erg mee bezig.
Of wil je hem pas "echt" als je de hele dag aan het f5en bent op Tweakers en budget gaming?
Die pre-orders zijn telkens maar max 20 min online, so moeilijk is het niet om ze mis te lopen.
Maar goed zo praat je weer lekker je eigen 5 consoles goed. De rest wil hem gewoon niet "echt".
Ik zou wel aan raden om Wehkamp nog goed in de gaten te houden.
Bol.com was donderdag snel uitverkocht maar 's middags waren er ineens nog wat beschikbaar (ik denk door betalingen die mis lopen, dubbele orders, etc). Toen heb ik gelukt gehad. Zou prima kunnen dat er zo iets vergelijkbaars bij Wehkamp gebeurt.
Bol.com was donderdag snel uitverkocht maar 's middags waren er ineens nog wat beschikbaar (ik denk door betalingen die mis lopen, dubbele orders, etc). Toen heb ik gelukt gehad. Zou prima kunnen dat er zo iets vergelijkbaars bij Wehkamp gebeurt.
Volgens mij waren ze bij bol en Wehkamp ieder circa 25 minuten beschikbaar en ook helemaal niet overbelast.
Als je er toen bij was kon je heel makkelijk bestellen, niets pagina's refreshen ofzo.
Als je er toen bij was kon je heel makkelijk bestellen, niets pagina's refreshen ofzo.
Ondertussen is hier het volledige bedrag toch ook afgeboekt van mijn Amex kaart voor mijn MediaMarkt pre-order. Dan hoop ik maar dat ze effectief op 19/11 leveren, waar ik nog altijd geen garantie/bevestiging over gekregen heb.
Ik dacht trouwens dat iemand gepost had dat in hun T&C staat dat ze pas afboeken op het moment dat ze leveren, maar dat vind ik niet terug. Integendeel zelfs (al heb ik niet de gehele T&C gelezen) :
Ik dacht trouwens dat iemand gepost had dat in hun T&C staat dat ze pas afboeken op het moment dat ze leveren, maar dat vind ik niet terug. Integendeel zelfs (al heb ik niet de gehele T&C gelezen) :
Artikelen aangekocht op de webshop van MediaMarkt worden door de klant vóór de levering
betaald. Er zal geen levering of bestelling gebeuren, zolang het volledige aankoopbedrag niet
wordt betaald. De prijs, inclusief eventuele leveringskosten, moet dus integraal betaald zijn
vóór de levering.
Is toch gewoon hetzelfde bij popconcerten enzo? Veel vraag en beperkt aanbod. Beetje geluk en doorzettingsvermogen en je hebt er 1 te pakken. Kan je moeilijk andere mensen beschuldigen die die moeite wel nemen van asociaal gedrag. Snap dat je teleurgesteld bent maar ja.Dalim schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:32:
[...]
Wat een onzin. Omdat jou het wel gelukt is zijn degenen die het niet gelukt is maar een stel debielen?
Of wil je hem pas "echt" als je de hele dag aan het f5en bent op Tweakers en budget gaming?
Die pre-orders zijn telkens maar max 20 min online, so moeilijk is het niet om ze mis te lopen.
Maar goed zo praat je weer lekker je eigen 5 consoles goed. De rest wil hem gewoon niet "echt".
Ik denk dat Sony en de retailers wel lessen uit het verleden hebben getrokken. Ik hoop dat het mee zal vallen en ik denk in de huidige situatie waarin wij allemaal bevinden het niet zo’n mannelijke knuffelbende zal worden.ymmv schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:30:
[...]
Dat dachten heel veel Duitse gamers bij de lancering van de PS4 ook. Gewoon 's ochtends vroeg op tijd voor de deur staan, da's voldoende om er toch nog eentje te pakken te krijgen...
[YouTube: PS4 Launch MEDIAMARKT - Massenschlacht!!]
Maar ik ben het wel me je eens dat geduld voor heel vele mensen een lastige zaak kan zijn. Maar of mensen dan netjes in de rij gaan staan op anderhalve meter afstand? Dat ben ik met je eens en dat moet ik nog gaan zien.
Precies. Je had natuurlijk al heel lang geleden de kans om er 1 te reserveren bij MM of Game mania.jongf7 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:35:
Volgens mij waren ze bij bol en Wehkamp ieder circa 25 minuten beschikbaar en ook helemaal niet overbelast.
Toen bol niks f5 en en toen smiddags MM.
Intertoys was waardeloos en deze ochtend whekamp ook dikke 25 min. Beschikbaar.
Maar wat ik ook al zei je kan natuurlijk ook pech hebben. Maar als je tweakers beetje in de gaten had gehouden had je er nu toch echt wel 1 kunnen bestellen.
En er komen echt nog wel wat kansen hoor.
Garanties heb je met dit soort dingen helaas nooit. Staat overigens vaak altijd in de algemene voorwaarden vermeld (Die mensen overigens toch nooit lezen).Twixie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:36:
Ondertussen is hier het volledige bedrag toch ook afgeboekt van mijn Amex kaart voor mijn MediaMarkt pre-order. Dan hoop ik maar dat ze effectief op 19/11 leveren, waar ik nog altijd geen garantie/bevestiging over gekregen heb.
[...]
Het kan ook zomaar zijn vanwege de drukte en de huidige pandemie dat je bestelling een of twee dagen later krijgt door drukte bij de koeriersdiensten.
https://www.wehkamp.nl/sony-playstation-5-16644186Wildman! schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:42:
Is de pagina van de PS5 op Wehkamp offline gehaald? Krijg hem niet terug gevonden.
[Voor 16% gewijzigd door BM op 19-09-2020 11:44. Reden: referral weggehaald]
Ik verwacht de kans dat je in de winkel op 19 november kan kopen 0,0% is. Gamestops in de verenigde staten krijgen circa 20 consoles geleverd. Dus denk maar na hoeveel dat in de winkels in NL zal zijn. Als er nog iets niet naar een pre-order is gegaan zullen de medewerkers het zelf wel inkopen.
Mijn tip is om een price watch tracker plugin te installeren. Ik had Otsledit aan Firefox toegevoegd en een tracker gemaakt voor Budgetgaming.nl zodat ik een waarschuwing krijg als er een nieuwe prijsreactie verschijnt met de tekst "PlayStation 5 Console". Heeft mij gisteren een PS5 opgeleverd en nu kon ik op tijd een vriend waarschuwen die er nu een bij Wehkamp heeft kunnen bemachtigen.k1978 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:40:
[...]
Precies. Je had natuurlijk al heel lang geleden de kans om er 1 te reserveren bij MM of Game mania.
Toen bol niks f5 en en toen smiddags MM.
Intertoys was waardeloos en deze ochtend whekamp ook dikke 25 min. Beschikbaar.
Maar wat ik ook al zei je kan natuurlijk ook pech hebben. Maar als je tweakers beetje in de gaten had gehouden had je er nu toch echt wel 1 kunnen bestellen.
En er komen echt nog wel wat kansen hoor.
Werkt prima, als je de hele dag op je PC werkt.
Krijg je van preorders in de winkel bij Mediamarkt eigenlijk nog iets van te voren te horen? Of moet je maar hopen dat je de dag van release gebeld wordt?
Ach het is maar een spelcomputer, of je op 19 November meteen kan gamen of moet wachten tot Januari ofzo, lekker boeien toch.
Enige wat je kan doen is de scalper de wind uit de zeilen nemen door niet op MP een pre-order te kopen. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, zeker nu in deze tijd.
Ik ga vooral geen negatieve energie eraan spenderen, want daarmee komt die PS5 er echt niet sneller mee.
Ik check straks nog sporadisch alle sites, gisteren zat ik er bij de mm nog dichtbij aangezien ik er toen nog een kon bestellen, maar helaas niet afrekenen. Zelfde was bij bol.com op donderdag. Ik verkoop binnenkort mijn ps4 wel aan mijn neefje en speel dan maar even The witcher 3 op de PC, was er nog niet aan toe gekomen. Kan ik me vast wel tot begin 2021 mee vermaken als ik ook op launch day misgrijp.
Enige wat je kan doen is de scalper de wind uit de zeilen nemen door niet op MP een pre-order te kopen. Er zijn belangrijkere dingen in het leven, zeker nu in deze tijd.
Ik ga vooral geen negatieve energie eraan spenderen, want daarmee komt die PS5 er echt niet sneller mee.
Ik check straks nog sporadisch alle sites, gisteren zat ik er bij de mm nog dichtbij aangezien ik er toen nog een kon bestellen, maar helaas niet afrekenen. Zelfde was bij bol.com op donderdag. Ik verkoop binnenkort mijn ps4 wel aan mijn neefje en speel dan maar even The witcher 3 op de PC, was er nog niet aan toe gekomen. Kan ik me vast wel tot begin 2021 mee vermaken als ik ook op launch day misgrijp.
Met het grote verschil dat je bij concerten weet wanneer de verkoop begint en dat je dan ook lang van tevoren digitaal bij Ticketmaster in de wachtrij moet gaan staan. Dat valt ook prima doen.giantgiantus schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:38:
[...]
Is toch gewoon hetzelfde bij popconcerten enzo? Veel vraag en beperkt aanbod. Beetje geluk en doorzettingsvermogen en je hebt er 1 te pakken. Kan je moeilijk andere mensen beschuldigen die die moeite wel nemen van asociaal gedrag. Snap dat je teleurgesteld bent maar ja.
Hier komen ze willekeurig in de verkoop en je moet maar net het geluk dat je op het juiste moment kijkt.
Meer geluk dan doorzettingsvermogen dus.
Mijn reactie was dan ook meer op zijn "als je het echt gewild had...".
Zou ze ff bellen. Weet je het zeker.LordLynx schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:47:
Krijg je van preorders in de winkel bij Mediamarkt eigenlijk nog iets van te voren te horen? Of moet je maar hopen dat je de dag van release gebeld wordt?
Volgens mij zijn de mensen die er een krijgen op release al gebeld en gemaild... althans dat las ik ergens.LordLynx schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:47:
xminator schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:15:
[...]
Als je een beetje je best had gedaan, had je makkelijk een pre-order kunnen plaatsen (of al maanden geleden in de winkel kunnen doen).
Geen tijd? Dan wacht je een paar maanden of betaal je een klein beetje meer en hebt het alsnog op release date.
Ik heb bij Mediamarkt Zwolle besteld en nog niks gehoord.. Begreep van de customer service chat en hun Twitter dat nog niet alle winkels klaar zijn, dus dat ik nog even geduld moet hebben. Fingers crossed.xminator schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:51:
[...]
Volgens mij zijn de mensen die er een krijgen op release al gebeld en gemaild... althans dat las ik ergens.
Ook hier MM Den Bosch nog geen belletje of mail gekregen. Ik hobbel vanmiddag even langs om even te informeren
Betreft overigens een offline pre order van juli
[Voor 19% gewijzigd door Kraziey op 19-09-2020 10:59]
Weet iemand of BCC online gaat zetten of is het ophalen in de winkel en afrekenen?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
BCC doet net als Coolblue geen pre-orderslaurens700 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:11:
Weet iemand of BCC online gaat zetten of is het ophalen in de winkel en afrekenen?
Sorry ben wellicht niet heel duidelijk geweest. Bedoel gaat BCC ze ook een dag voor de release online zetten of is het op de release dag naar de BCC en in de rij staan en hopen dat je hem daar kan halen.Dalim schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:13:
[...]
BCC doet net als Coolblue geen pre-orders
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Edd in "[PS5] Pre order, levertijden en prijzen topic!"laurens700 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:15:
[...]
Sorry ben wellicht niet heel duidelijk geweest. Bedoel gaat BCC ze ook een dag voor de release online zetten of is het op de release dag naar de BCC en in de rij staan en hopen dat je hem daar kan halen.
+
@BCCNL hoe gaat het bij de playstation 5 in zijn werking later? Gaat hij de 18e online of zodra julie exact weten wat julie voorraad is?
— 𝒦𝒶𝓎-👏🚿🧼 (@gingerfollicle) 18 september 2020
Antwoord hierop:
Zodra we onze eerste voorraad binnen hebben gekregen geven we dat aan op de webshop. Zoals het er nu uitziet kan het zijn dat dit pas na 18 november is, maar we weten nog niets zeker. ^André
— BCC.nl (@BCCNL) 18 september 2020
-
kleine shops krijgen amper voorraad.Rowwan schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:25:
Hoe werkt het bij Nedgame? Heb mijn preorder een jaar geleden gedaan, maar nog niks van gehoord?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
weer gemist
was net even naar mijn nichtje bij de voetbal gaan kijken.....

was net even naar mijn nichtje bij de voetbal gaan kijken.....
Voor de mensen die online een pre order bij MediaMarkt gedaan hebben (en bevestigingsmail hebben gekregen): volgens de onderstaande helpdeskmedewerker heeft MM het aantal online preorders afgestemd op hoeveel voorraad Sony heeft gezegd dat ze zullen krijgen. Dat klinkt goed. (Niet mijn vraag op Twitter overigens, maar dacht ik deel het antwoord).
De bekende sites hebben we nu wel gehad denk ik hoor . Beste gok is nu in de gaten houden of preorders geannuleerd worden. En anders is er altiid wat vrije vooraad op de 19e bij mediamarkt en bol
Wel triest om te zien dat mensen die de boot zijn misgelopen ineens niet meer kunnen nadenken en een pre order overwegen op een totaal onbekende website die nog wel orders aanneemt terwijl de bekende websites binnen 20 minuten volledig zijn uitverkocht. Met zulke mensen heb ik dan ook totaal geen medelijden als ze hun geld kwijt zijn. Te dom om te poepen.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
hoe stel je die alert op budgetgaming in??
kan niet echt een optie vinden daarvoor
Je weet niet wie er achter de pc zit. Misschien een 14 jarig jochie die nog niet zoveel ervaring met webshops heeft en hard gespaard heeft. In veel andere gevallen overigens eens.zwembroek schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:49:
Wel triest om te zien dat mensen die de boot zijn misgelopen ineens niet meer kunnen nadenken en een pre order overwegen op een totaal onbekende website die nog wel orders aanneemt terwijl de bekende websites binnen 20 minuten volledig zijn uitverkocht. Met zulke mensen heb ik dan ook totaal geen medelijden als ze hun geld kwijt zijn. Te dom om te poepen.
[Voor 5% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2020 11:54]
Op je wishlist zetten met een minimum prijs van 600 oid, na elke mail moet je weer een vinkje op je wishlist zetten voordat er weer een nieuwe mail binnenkomtM a r c o schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:53:
hoe stel je die alert op budgetgaming in??
https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp
Sony 3d pulse headset 51 euro bij partner van bol.
[Voor 7% gewijzigd door Yonuts op 19-09-2020 12:00]
Hoezo te dom om te poepen? Deze achterlijke pre-order manieren van de grote shops zorgen ervoor dat het loopt op de manier hoe het momenteel loopt. Constante onduidelijkheden over hoe waar en wanneer, dat zorgt voor chaos, pre-orders die plots openstaan voor enkele minuten. In die chaos worden er beslissingen gemaakt die niet al te verstandig zijn en de oplichters maken daar graag gebruik van, die spelen hier natuurlijk op in. Denk je nou echt dat die "domme" keuzes gemaakt zouden zijn als er voldoende aanbod zou zijn..? Ik heb er zelf 1 weten te bemachtigen, maar voel de pijn van vrienden om mij heen die er maar constant naast grijpen. Uit jouw (uiterst begripvolle) reactie weet ik direct te halen dat jij er ook 1 hebt weten te bemachtigen, gefeliciteerd!zwembroek schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:49:

[Voor 0% gewijzigd door N187 op 19-09-2020 12:00. Reden: typo]
Thanks, gelijk besteld. Fijn ook dat ik hem 28 september ontvangYonuts schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:
51 euro bij partner van bol

Dat heeft niks met de leeftijd of intelligentie van de poster te maken. Elke keer dat zo een site gepost wordt is het door een account wat net is aangemaakt. Zo in dit geval dus ook.. de rest mag je zelf invullen.donleone83 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:54:
[...]
Je weet niet wie er achter de pc zit. Misschien een 14 jarig jochie die nog niet zoveel ervaring met webshops heeft en hard gespaard heeft. In veel andere gevallen overigens eens.
Wacht even is dit de oude versie ofzo? Kan toch niet zo cheap en de nieuwe versie zijn en 28 september levering?Schasbeele schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:01:
[...]
Thanks, gelijk besteld. Fijn ook dat ik hem 28 september ontvang![]()
In hoeverre betrouwbaar?Yonuts schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:
Nvt
[Voor 121% gewijzigd door Dalim op 19-09-2020 12:08]
Tsja, door hem te kopen heb ik een overeenkomst via een betrouwbare partij (Bol) met bovenaan de productpagina dat ik de “ officiële Sony Pulse 3D Wireless Headset voor o.a. de Sony PS5” bestel. Ik denk best betrouwbaar
Ja dat was ook mijn gevoel.. maar geen idee in hoeverre Bol.com zich ook zo opstelt. Maar als ik betaal aan bol.com loop ik denk ik vrij weinig risico.Yonuts schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:07:
[...]
Weet ik niet, Bol zit er tussen wat meer vertrouwen geeft in ieder geval
Edit: inmiddels 68 euro
[Voor 3% gewijzigd door donleone83 op 19-09-2020 12:09]
Normaal kan ik gewoon binnen x aantal dagen retour sturen na ontvangst van de orderdonleone83 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:08:
[...]
Ja dat was ook mijn gevoel.. maar geen idee in hoeverre Bol.com zich ook zo opstelt. Maar als ik betaal aan bol.com loop ik denk ik vrij weinig risico.
Ja kan echt niet zo zijn..ze zijn niet beschikbaar voor 19 november en deze partij zou ze hebben..mensen bestel niet tenzij je de leverancier kent 😂
Mijn bedrijf verkoopt ook via bol.com (niet in de games-branche overigens). Het lijkt mij persoonlijk erg vreemd dat deze verkoper daadwerkelijk het officiële product kan verkopen voor deze prijs en ook voor 28 september bij de klant kan bezorgen. Je kunt het dus proberen, maar ga er maar niet vanuit dat je 'the real deal' krijgt.
Je mag echter ten alle tijden binnen 30 dagen gratis retouren, dus er zit verder weinig risico aan. Het geld van jou voor de verkoper houdt bol vast en retouren gaan ook via bol (bol regelt dat financieel met de verkoper onderling), dus voor gezeik hoef je niet echt bang te zijn. Maar wees wel voorbereid op een teleurstelling.
Edit: retouren gaan overigens niet altijd via bol, de verkoper mag dit ook zelf met de klant regelen. Maar de voorwaarden voor retouren (gratis retouren binnen 30 dagen) blijven wel gelijk.
Je mag echter ten alle tijden binnen 30 dagen gratis retouren, dus er zit verder weinig risico aan. Het geld van jou voor de verkoper houdt bol vast en retouren gaan ook via bol (bol regelt dat financieel met de verkoper onderling), dus voor gezeik hoef je niet echt bang te zijn. Maar wees wel voorbereid op een teleurstelling.
Edit: retouren gaan overigens niet altijd via bol, de verkoper mag dit ook zelf met de klant regelen. Maar de voorwaarden voor retouren (gratis retouren binnen 30 dagen) blijven wel gelijk.
[Voor 12% gewijzigd door WickedWizard op 19-09-2020 12:13]
Niet meer leverbaar helaasYonuts schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:
Tijdens het afrekenen versprong het bij mij van 51 naar 68 terwijl ik de betaalgegevens in aan het vullen was
Ja kan nu niet meer bestellen. Was even CC toevoegen voor nog meer kopersbescherming
Iemand een pre-order geplaatst lokaal bij een winkel?
Ik wil misschien een pre-order plaatsen bij de Mediamarkt in Eindhoven. Maar geen idee of dat überhaupt de moeite waard is. En of dat er niet al 400 wachtenden voor me zijn.
Ik wil misschien een pre-order plaatsen bij de Mediamarkt in Eindhoven. Maar geen idee of dat überhaupt de moeite waard is. En of dat er niet al 400 wachtenden voor me zijn.
Ja ik had mijn bericht maar aangepast nadat ik reacties als: "het is bol.com dus het is betrouwbaar"....almiros schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:09:
[...]
Ja kan echt niet zo zijn..ze zijn niet beschikbaar voor 19 november en deze partij zou ze hebben..mensen bestel niet tenzij je de leverancier kent 😂
Wil niemand beledigen maar mensen gebruik aub je gezond verstand. Niemand gaat je 50% korting op een gloednieuwe koptelefoon.
Best case scenario wordt je order geannuleerd en krijg je je geld terug. Worst case ben je je geld kwijt en krijg je één of andere lullig ding of helemaal niks.
Lokale intertoys!swoutr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:13:
Iemand een pre-order geplaatst lokaal bij een winkel?
MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 13 Pro Max - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021
Je hebt normaal gelijk hoor maar het zit nu wel anders. Je gaat een overeenkomst aan met Bol.com. Best case heeft een miep bij Ben Products de verkeerde prijs ingevoerd en houdt Bol.com hen aan de afspraak om uit te leveren tegen de gegeven prijs. Worst case krijg je via Bol.com je geld terug. Vrij weinig risico.Dalim schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:13:
[...]
Ja ik had mijn bericht maar aangepast nadat ik reacties als: "het is bol.com dus het is betrouwbaar"....
Wil niemand beledigen maar mensen gebruik aub je gezond verstand. Niemand gaat je 50% korting op een gloednieuwe koptelefoon.
Best case scenario wordt je order geannuleerd en krijg je je geld terug. Worst case ben je je geld kwijt en krijg je één of andere lullig ding of helemaal niks.
Gelukkig kan je hem al ruim 2 maanden bestellen bij een willekeurige MediaMarkt met een aanbetaling van 50 euro. Stond heel duidelijk op de website en is ook heel vaak besproken in diverse topics. Die winkel is 7 dagen per week open en heeft tig vestigingen in het land.Hawk86 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:50:
[...]
Of je had gewoon een normale werkweek van maandag tot vrijdag...
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
Dit is sowieso niet het geval, bol dwingt verkopers niet om te leveren voor een bepaalde prijs. Verkopers kunnen de bestelling gewoon annuleren, dit schaadt alleen wel hun reputatie (intern rating-systeem dat bol gebruikt voor verkopers).donleone83 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:15:
[...]
Best case heeft een miep bij Ben Products de verkeerde prijs ingevoerd en houdt Bol.com hen aan de afspraak om uit te leveren tegen de gegeven prijs.
Ja heb dus al 2 intertoys gebeld en ze zeggen beide geen pre-orders lokaal aan te nemen, alleen online.
Ik snap overigens sowieso niets van de pre-orders, blijkbaar had de wehkamp vanochtend ineens zijn pre-orders open staan. Waarom al die verschillende willekeurige tijden? Ik kan dat toch niet bijhouden, allerminst klantvriendelijk.
Zo heb ik gisteren voor jan lul 2 uur zitten refreshen op intertoys, waarvan er volgens mij 1 iemand van tweakers heeft kunnen bestellen.
[Voor 42% gewijzigd door swoutr op 19-09-2020 12:24]
Je bent er nog steeds zelf bij als je besluit om via een vage website te pre orderen. Ik blijf erbij te dom om te poepen. De voorraad PS5 is zeer beperkt en dan zou een vage webshop ze ineens ook kunnen leveren? Je hebt tijd genoeg gehad om te pre orderen. Mediamarkt neemt al maanden pre orders aan. Daarnaast had je bij bol ook genoeg tijd. Wel gek dat ik hem daar ook gewoon kon bestellen. Als je gewoon scherp tweakers ging volgen of reminders had ingesteld kon je de boot niet missen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar als je kijkt naar de mensen die vast in het PS5 topic berichten plaatsen en het topic volgen hebben er al een te pakken. Ik heb ook een drukke vaste baan en kinderen etc etc. Maar ik heb er weinig moeite voor hoeven doen. Zelfs mijn vriendin heeft in een andere plaats een pre order geplaatst bij een mediamarkt en heeft er een. Die gaat nu naar mijn zwager. Mijn bol pre order naar een goede kameraad.N187 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:58:
[...]
Hoezo te dom om te poepen? Deze achterlijke pre-order manieren van de grote shops zorgen ervoor dat het loopt op de manier hoe het momenteel loopt. Constante onduidelijkheden over hoe waar en wanneer, dat zorgt voor chaos, pre-orders die plots openstaan voor enkele minuten. In die chaos worden er beslissingen gemaakt die niet al te verstandig zijn en de oplichters maken daar graag gebruik van, die spelen hier natuurlijk op in. Denk je nou echt dat die "domme" keuzes gemaakt zouden zijn als er voldoende aanbod zou zijn..? Ik heb er zelf 1 weten te bemachtigen, maar voel de pijn van vrienden om mij heen die er maar constant naast grijpen. Uit jouw (uiterst begripvolle) reactie weet ik direct te halen dat jij er ook 1 hebt weten te bemachtigen, gefeliciteerd!
Blijven proberen, verschilt per winkel. Uiteindelijk had ik bij #7 beet.swoutr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:21:
[...]
Ja heb dus al 2 intertoys gebeld en ze zeggen beide geen pre-orders lokaal aan te nemen, alleen online.
Ik snap overigens sowieso niets van de pre-orders, blijkbaar had de wehkamp vanochtend ineens zijn pre-orders open staan. Waarom al die verschillende willekeurige tijden? Ik kan dat toch niet bijhouden, allerminst klantvriendelijk.
Zo heb ik gisteren voor jan lul 2 uur zitten refreshen op intertoys, waarvan er volgens mij 1 iemand van tweakers heeft kunnen bestellen.
Ik heb bij mijn lokale intertoys gewoon kunnen pre-orderen, ik werd op de lijst gezet.swoutr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:21:
[...]
MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 13 Pro Max - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro M1 11" 2021
Hmm, komen er nog ergens anders pre-orders beschikbaar zoals vanochtend bij de wehkamp dat mensen weten? Of is het voorlopig allemaal afwachten?
Leuk voor jou en al je kameraden, maar waarom hebben zij er zelf geen ge-pre-ordered? Dus dat...zwembroek schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:23:
[...]
Je bent er nog steeds zelf bij als je besluit om via een vage website te pre orderen. Ik blijf erbij te dom om te poepen. De voorraad PS5 is zeer beperkt en dan zou een vage webshop ze ineens ook kunnen leveren? Je hebt tijd genoeg gehad om te pre orderen. Mediamarkt neemt al maanden pre orders aan. Daarnaast had je bij bol ook genoeg tijd. Wel gek dat ik hem daar ook gewoon kon bestellen. Als je gewoon scherp tweakers ging volgen of reminders had ingesteld kon je de boot niet missen. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Maar als je kijkt naar de mensen die vast in het PS5 topic berichten plaatsen en het topic volgen hebben er al een te pakken. Ik heb ook een drukke vaste baan en kinderen etc etc. Maar ik heb er weinig moeite voor hoeven doen. Zelfs mijn vriendin heeft in een andere plaats een pre order geplaatst bij een mediamarkt en heeft er een. Die gaat nu naar mijn zwager. Mijn bol pre order naar een goede kameraad.
Daarnaast is niet iedere gamer een tweaker. Probeer eens vanuit een ander perspectief te kijken, dan zul je al gauw merken waarom er nu oplichtingssites opduiken die hier gretig gebruik van maken. Als je de boot hebt gemist heb je nu eenmaal weinig alternatieven en dat kan ik wel begrijpen, het is niet slim op een vage website je bestelling te plaatsen, maar het is ook niet slim om op marktplaats een PS5 voor 1000e af te tikken. Zijn die mensen nu ook te dom om te poepen omdat ze er 1 via marktplaats zullen aanschaffen?
Ik heb ondertussen 4 intertoys gebeld en 2 mediamarkten, maar bij geen een intertoys nemen ze pre-orders aan. Mediamarkt niet telefonisch, dus misschien straks even langs fietsen. Maar denk dat de mediamarkt centrum Eindhoven al een flinke wachtlijst heeft.Maikjuh schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:28:
[...]
Ik heb bij mijn lokale intertoys gewoon kunnen pre-orderen, ik werd op de lijst gezet.
Als je 1000 euro aftikt via marktplaats zou ik je inderdaad niet al te snugger noemen.N187 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:29:
[...]
Leuk voor jou en al je kameraden, maar waarom hebben zij er zelf geen ge-pre-ordered? Dus dat...
Daarnaast is niet iedere gamer een tweaker. Probeer eens vanuit een ander perspectief te kijken, dan zul je al gauw merken waarom er nu oplichtingssites opduiken die hier gretig gebruik van maken. Als je de boot hebt gemist heb je nu eenmaal weinig alternatieven en dat kan ik wel begrijpen, het is niet slim op een vage website je bestelling te plaatsen, maar het is ook niet slim om op marktplaats een PS5 voor 1000e af te tikken. Zijn die mensen nu ook te dom om te poepen omdat ze er 1 via marktplaats zullen aanschaffen?
Bij de Intertoys in Wateringen kan je langs gaan om op de wachtlijst gezet te worden heb ik vernomen, wel 50e aanbetalen op locatie.swoutr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:30:
[...]
Ik heb ondertussen 4 intertoys gebeld en 2 mediamarkten, maar bij geen een intertoys nemen ze pre-orders aan. Mediamarkt niet telefonisch, dus misschien straks even langs fietsen. Maar denk dat de mediamarkt centrum Eindhoven al een flinke wachtlijst heeft.
Thnx voor de tip, maar ondanks dat ik graag een pre-order plaats vind ik het halve land doorrijden een beetje van de zotte. Ik wacht wel af of ik nog ergens tussen kom, en de keus tussen een xbox of playstation heb ik toch nog niet gemaakt. Een pre-order was alleen handig geweest, had ik nog genoeg tijd gehad om erover na te denken.N187 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:32:
[...]
Bij de Intertoys in Wateringen kan je langs gaan om op de wachtlijst gezet te worden heb ik vernomen, wel 50e aanbetalen op locatie.
Ik zag bij de mediamarkt dat de voor 50 euro aanbetaling PS5 pre-orders uitleveren op chronologische volgorde.
Zeggen ze er dan bij op de hoeveelste plaats iemand staat en hoeveel ze er geleverd krijgen op release-dag? Het lijkt me vooral een toezegging zonder waarde als je niet weet waar je staat in de rangorde. Je kunt zomaar 50 euro aanbetalen en pas in januari 2021 geleverd krijgen.
Krijg je de aanbetaling direct terug terug als er op releasedag niet geleverd kan worden?
Zeggen ze er dan bij op de hoeveelste plaats iemand staat en hoeveel ze er geleverd krijgen op release-dag? Het lijkt me vooral een toezegging zonder waarde als je niet weet waar je staat in de rangorde. Je kunt zomaar 50 euro aanbetalen en pas in januari 2021 geleverd krijgen.
Krijg je de aanbetaling direct terug terug als er op releasedag niet geleverd kan worden?
"The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money." -- Margaret Thatcher
Eens zou ik ook niet doen, maar begrijp je de mensen die het wel zullen doen?swoutr schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:31:
[...]
Als je 1000 euro aftikt via marktplaats zou ik je inderdaad niet al te snugger noemen.
Of geen begrip ervoor en dan maar purgen die handel naar de "te dom om te poepen" bin..
net bij een lokale intertoys kunnen pre-orderen. Ik ben de 11de op de lijst wat betreft de disc versie. De digitale was nog maar 1 besteld..Ze gaven uiteraard wel aan dat ze niet wisten hoeveel er kwamen en wanneer ik aan de beurt zal zijn.
Apple|Games|PSN: desjuhh
Omdat mijn zwager en de meeste kameraden er gewoonweg niet genoeg moeite voor hebben gedaan. Als je een afwachtende houding hebt dan gaat het met zeer gewilde producten zoals de PS5 mis. Je moet wel wat voorwerk doen. Het is hetzelfde met concert kaarten ik ben degene in mijn vrienden groep die alles moet regelen anders komen we nooit weer ergens.N187 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:29:
[...]
Leuk voor jou en al je kameraden, maar waarom hebben zij er zelf geen ge-pre-ordered? Dus dat...
Als je erom vraagt zeggen ze meestal wel hoeveelste je staat. Het is dan aan jezelf om een inschatting te maken of dat goed genoeg is of niet.ari3 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:36:
Ik zag bij de mediamarkt dat de voor 50 euro aanbetaling PS5 pre-orders uitleveren op chronologische volgorde.
Om je een indicatie te geven hoeveel zin het nog heeft: ik heb bij de lokale MM op dag 2 (half juli) een pre-order geplaatst en stond toen al 14e. Ik heb tot op heden ook nog niks van ze gehoord mbt mijn pre-order.
Besteld met achteraf betalen. Net een mail van Bol dat het aan de bezorgdienst gegeven isYonuts schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 11:56:

[Voor 34% gewijzigd door alionfire op 19-09-2020 12:46]
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Is het een grote intertoys? Bij degene waar ik heb besteld sta ik op #4, maar zij gaven ook aan dat er wellicht maar 2 of 3 zouden kunnen komen. Ze hebben nog geen idee.desley1992 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:39:
net bij een lokale intertoys kunnen pre-orderen. Ik ben de 11de op de lijst wat betreft de disc versie. De digitale was nog maar 1 besteld..Ze gaven uiteraard wel aan dat ze niet wisten hoeveel er kwamen en wanneer ik aan de beurt zal zijn.
*knip* Niet zo op de man reageren.
[Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2020 13:08]
Je kan natuurlijk nog een bestelling plaatsen bij een willekeurige Mediamarkt, maar die zal je niet meer op de release krijgen. Alle fysieke winkels zitten al over hun max.ari3 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:36:
TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!
*knip* niet zo reageren
[Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 19-09-2020 13:09]
Nee, dat niet! Dat gaven ze bij mij ook aan inderdaad. Ik zie het allemaal wel. Ik sta in ieder geval hoger op de lijst dan in mijn eigen stad, waar ik eergisteren plek 44 zou zijn geweestMesque schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:40:
[...]
Is het een grote intertoys? Bij degene waar ik heb besteld sta ik op #4, maar zij gaven ook aan dat er wellicht maar 2 of 3 zouden kunnen komen. Ze hebben nog geen idee.

Apple|Games|PSN: desjuhh
Heb ze geprobeerd te bellen gisteren maar dat lukte dus niet.Rexus schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 18:32:
[...]
20ste, ik heb gisteravond een bericht via de website gestuurd en kreeg vanochtend antwoord.
Maar ff email sturen dan straks
Kom op zeg, allemaal. Ik snap dat sommige mensen minder tijd hebben om uren een website te gaan refreshen, maar als je realistisch bent zul je dan toch ook je verwachting bijstellen. Met de PS4 was dit precies hetzelfde, zo niet erger. Ik heb toen veel geluk gehad dat ik toevallig in de lokale MediaMarkt stond en naar de PS4 pre-order vroeg, toen ik te horen kreeg dat dat precies op die dag kon.
Maar iedereen had toch kunnen weten dat er weer schaarste zou zijn. De meeste MediaMarkten en GameMania's hebben al (bijna) een jaar hun pre-order lijst. Je realiseert je dan toch direct dat als je nummertje #58 bent, dat de kans groot is dat je naast de pot piest voor een launch day console. Bol.com had het w.m.b. prima geregeld: pre-orders gematched aan het aantal wat hen, waarschijnlijk, is toegezegd door Sony. Als dan een gigantische leverancier als Bol.com binnen 20 minuten is uitverkocht, dan kun je toch de simpele rekensom maken dat alle kleinere leveranciers veel minder aantallen hebben en sneller uitverkocht zijn.
Ik snap dat er veel mensen teleurgesteld zijn, maar ik lees toch ook een hoop naïeve berichten en meningen. Sommige die dachten kennelijk dat ze elk moment ergens binnen konden lopen en een nieuwe console mee konden pakken. Had 5 seconden gegoogled op het PS4 launch debacle en je wist genoeg. Wil je een launch day console straks: je zult er echt even moeite voor moeten doen, en anders is het grote kans dat je teleurgesteld wordt.
Maar iedereen had toch kunnen weten dat er weer schaarste zou zijn. De meeste MediaMarkten en GameMania's hebben al (bijna) een jaar hun pre-order lijst. Je realiseert je dan toch direct dat als je nummertje #58 bent, dat de kans groot is dat je naast de pot piest voor een launch day console. Bol.com had het w.m.b. prima geregeld: pre-orders gematched aan het aantal wat hen, waarschijnlijk, is toegezegd door Sony. Als dan een gigantische leverancier als Bol.com binnen 20 minuten is uitverkocht, dan kun je toch de simpele rekensom maken dat alle kleinere leveranciers veel minder aantallen hebben en sneller uitverkocht zijn.
Ik snap dat er veel mensen teleurgesteld zijn, maar ik lees toch ook een hoop naïeve berichten en meningen. Sommige die dachten kennelijk dat ze elk moment ergens binnen konden lopen en een nieuwe console mee konden pakken. Had 5 seconden gegoogled op het PS4 launch debacle en je wist genoeg. Wil je een launch day console straks: je zult er echt even moeite voor moeten doen, en anders is het grote kans dat je teleurgesteld wordt.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Mijn CC is inmiddels ook uit de reservering. In een eerdere tweet in dit topic werd wel aangegeven dat de voorraad is afgestemd met het aantal pre-orders.Twixie schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:36:
[...]
Dan had ik in jouw geval toch echt de digital edition gekozen. Veel grotere kans dat je die binnen krijgt en dan kun je die houden totdat je een disk versie weet te bemachtigen.desley1992 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:39:
Niet iedereen heeft ff 900 euro liggen om twee consoles te kopen hoor. Maar als je dat wel hebt en ECHT niet kunt wachten...TheDukemaster schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:10:
[...]
Dan had ik in jouw geval toch echt de digital edition gekozen. Veel grotere kans dat je die binnen krijgt en dan kun je die houden totdat je een disk versie weet te bemachtigen.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Als het goed is heb ik ook de disc versie op launch. Betaald en wel!
GamiQ, de game notes app met game maps!
Met de PS4 had ik me netjes ingeschreven om op de hoogte te worden gebracht als de preorder beschikbaar zou komen.EricNL schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:00:
Kom op zeg, allemaal. Ik snap dat sommige mensen minder tijd hebben om uren een website te gaan refreshen, maar als je realistisch bent zul je dan toch ook je verwachting bijstellen. Met de PS4 was dit precies hetzelfde, zo niet erger. Ik heb toen veel geluk gehad dat ik toevallig in de lokale MediaMarkt stond en naar de PS4 pre-order vroeg, toen ik te horen kreeg dat dat precies op die dag kon.
Toen heb ik de ochtend een mailtje gehad (wat anno 2020 ineens heel moeilijk schijnt te zijn voor retailers) en heb ik s'avonds na het werk nog gegeten en vervolgens een PS4 besteld (Killzone bundel) en die op launch geleverd gekregen. Appeltje eitje.
Zo makkelijk had ik het misschien niet verwacht, maar preorders die alleen via twitter werder aangekondig (niet in het event daar vlak voor en zelf heb ik geen twitter) en retailers die maar een beetje aankloten had ik niet verwacht. Bol had ik nog gechecked, schijnbaar een paar minuten voordat de preorder begonnen, maar toen ben ik naar het werk gereden, want geen idee, en toen ik op het werk zat was het weg.
De rest is allemaal geluk dat je constant zit te monitoren, behalve intertoys, maar bij intertoys waren er denk ik maar 3 ofzo, die site lag plat en toen was het uitverkocht.
Mm Groningen. Zonder disc, 27e op de lijst. Zal wel niet op release dag worden maar met beetje geluk wel prijs bij de 2e levering naar wat ik vermoed een 2 of 3 week later zou zijn.
Ik verwacht niet dat je voor feb de ps5 fysiek in de winkel gaat zien liggen, alles zal wel lang uitverkocht blijven ivm vele pre orders.
Ik verwacht niet dat je voor feb de ps5 fysiek in de winkel gaat zien liggen, alles zal wel lang uitverkocht blijven ivm vele pre orders.
Zojuist even bij MM Den Bosch langs geweest en hij wist mij te vertellen dat alle pre-orders bij die winkel op chronologische volgorde gaan. De mensen die gepre-orderd hebben de afgelopen week, komen sowieso NA de mensen die in juli gepre-orded hebben.Kraziey schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:58:
Ook hier MM Den Bosch nog geen belletje of mail gekregen. Ik hobbel vanmiddag even langs om even te informeren
Denk dat we het allemaal eens kunnen zijn dat deze pre orders een enorme cluster fuck zijn.
Vind het ook raar dat sony niet gewoon via hun site verkoopt zoals in amerika.
Verder verplicht gelijk betalen, scalpers geen kans geven.
Vind het ook raar dat sony niet gewoon via hun site verkoopt zoals in amerika.
Verder verplicht gelijk betalen, scalpers geen kans geven.
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Ja, de manier waarop dit nu weer gaat is zeker niet netjes, speciaal voor een afzetmarkt als de Benelux.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Hmm in dat geval ben ik blij dat het bestellen niet gelukt was. Niemand in de wereld heeft die spullen nogalionfire schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 12:40:
[...]
Besteld met achteraf betalen. Net een mail van Bol dat het aan de bezorgdienst gegeven is
[Afbeelding]
nou maar even bij de intertoys langs geweest en ik zit op nr 33 ,
ik ga er van uit dat ik niet in de eerste batch zit , maar ach dan maar voor de batch erna... er is nog genoeg te spelen op de ps4 dus ik maak me ook niet zo druk. ben ook al de helft van 100 gepasseerd
er zal bij beidde kampen wel een tekort komen maar dat is altijd al zo geweest... de productie gaat ondertusen gewoon door ...
Geduld is een schone zaak en er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken...
ik ga er van uit dat ik niet in de eerste batch zit , maar ach dan maar voor de batch erna... er is nog genoeg te spelen op de ps4 dus ik maak me ook niet zo druk. ben ook al de helft van 100 gepasseerd

er zal bij beidde kampen wel een tekort komen maar dat is altijd al zo geweest... de productie gaat ondertusen gewoon door ...
Geduld is een schone zaak en er zijn wel belangrijkere dingen om je druk om te maken...
Ik denk dat iedereen die voor donderdag bij de MM winkel een pre order gedaan heeft er 1 krijgt op launch day, en dat de rest consoles online verkocht zijn. Nu nog naar een MM winkel gaan om een pre order te doen is in mijn ogen stupide omdat de consoles vergeven zijn, tenzij je verzekerd wilt zijn van de 2e batch. MM is een grote toko die gewoon heel veel mag inkopen bij Sony en Microsoft.
Coolblue en Bcc verkopen op de release dag en/of te bestellen n paar dagen van te voren.
Heb zelf 3 maanden geleden al ge preorderd bij gamemania, en kreeg tog te horen dat ik niet bij de eerste zat ><
Heb zelf 3 maanden geleden al ge preorderd bij gamemania, en kreeg tog te horen dat ik niet bij de eerste zat ><
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
Dit klopt niet. De online en winkelvoorraad staan los van elkaar bij MM.spijkerhoofd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 13:55:
Ik denk dat iedereen die voor donderdag bij de MM winkel een pre order gedaan heeft er 1 krijgt op launch day, en dat de rest consoles online verkocht zijn. Nu nog naar een MM winkel gaan om een pre order te doen is in mijn ogen stupide omdat de consoles vergeven zijn, tenzij je verzekerd wilt zijn van de 2e batch. MM is een grote toko die gewoon heel veel mag inkopen bij Sony en Microsoft.
Ik denk hierin niet want alles komt uit het centrale magazijn.Mesque schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:06:
[...]
Dit klopt niet. De online en winkelvoorraad staan los van elkaar bij MM.
Iemand die toevallig bij Wehkamp heeft besteld contact met ze opgenomen? Ben wel benieuwd of ze kunnen aangeven of ze met release leveren
Op hun website staat direct onder de afbeeldingkoenvd90 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:09:
Iemand die toevallig bij Wehkamp heeft besteld contact met ze opgenomen? Ben wel benieuwd of ze kunnen aangeven of ze met release leveren
"Pre-order nu!
Pre-order nu je Playstation 5 en ontvang hem als eerste op 19 november 2020!"
Dus neem aan dat dat wel zo zal zijn.
Speculeren natuurlijk, maar als ik MM was dan zou ik eerst alle lokale pre-orders tot afgelopen donderdag optellen en dat afhalen van de verwachte eerste levering en die dan in de online pre-order slingeren. Dan is iedereen blij. Fingers crossed dat dit is wat er heeft plaatsgevonden. Ze hebben iig de winkel pre-order voor de eerste batch meteen dichtgegooid.spijkerhoofd schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 14:08:
[...]
Ik denk hierin niet want alles komt uit het centrale magazijn.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |