Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15-06 23:49
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:30:
[...]

hang al aan de telefoon. ga ik uiteraard niet mee akkoord.
Ik heb er 1 staan bij bol en 1 staan bij Mediamarkt Amersfoort, die laatste was ik vrij vroeg bij maar nog niet 100 procent zekerheid. Je mag die wel overnemen als ik beide zeker weet en de afstand beetje voor je te doen is zonder meerprijs? Het is wel de Digital editie :)

Maar hoop dat je het gefixt krijgt met ze, heel raar hoe er per ongeluk iets wordt geannuleerd

• XxKr0n3xX
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
cold_as_ijs schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:26:
[...]

Hoop dat dit dan ook geld voor mijn bestelling van maandag. We gaan het morgen wel zien.
Hoop ik ook. Ik ben er ook op maandag tussendoor geglipt en had de bevestiging om 10:27 binnen. Het geld is ook al van gereserveerd naar afgeboekt gegaan van mijn cc. Maar goed dat betekent blijkbaar niets. Fingers crossed.

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:35:
[...]

Ik heb er 1 staan bij bol en 1 staan bij Mediamarkt Amersfoort, die laatste was ik vrij vroeg bij maar nog niet 100 procent zekerheid. Je mag die wel overnemen als ik beide zeker weet en de afstand beetje voor je te doen is zonder meerprijs? Het is wel de Digital editie :)

Maar hoop dat je het gefixt krijgt met ze, heel raar hoe er per ongeluk iets wordt geannuleerd
ziet er slecht uit. het ging in mijn geval ook om de digital editie. ik wacht nu op de mail bevestiging.

keep me posted. ben zelf omgeving almere :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-06 15:57

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Jurix schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:31:
Wehkamp order van gister is zojuist geannuleerd.. Helaas. Nu hopen dat ik mijn geld snel terug krijg.
Ik heb via twitter DM de bevestiging dat mijn geld binnen 2 werkdagen weer op mijn rekening moet staan, daar kan ik mee leven.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:13
De discussie over HDMI 2.1 kabels en of dat nut heeft, en of de bijgeleverde kabel een goeie is, is flink offtopic en heb ik daarom verwijderd. Dit topic gaat te snel en mensen houden dit actief bij voor info over preorders dus houd het ontopic aub.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Lonnort schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:33:
Ik zie dat ik mijn tweakers account voor het laatst gebruikt heb in januari 2014, om te vragen of er nog ergens PS4's te bestellen zijn.

Dus, wanneer verwachten jullie weer dat de pre-orders open gaan? :)
Ik las dat er eentje bij MediaMarkt is vrijgekomen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• TweakOverflow
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06 17:27

TweakOverflow

Wubbalubbadubdub!

Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:24:
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Helaas is je bestelling per ongeluk geannuleerd. Wij bieden ons excuus aan.
Voor het ongemak wil ik je graag een e-voucher aanbieden ter waarde van €30,00.

Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat. Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!

ECHT FUCK DIT GEWOON. ik ben mega pissed!
Zuur, hopelijk kunnen ze het goed voor je oplossen. Voor mij is de klantenservice van de MediaMarkt de reden dat ik er nooit meer bestel.

Weddings are basically funerals with cake.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:37
Donstil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:46:
[...]

Ik las dat er eentje bij MediaMarkt is vrijgekomen.
Ik las bij bol.com
Niet mijn bol orders toch hé

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:08
gewoon bestellen bij de Wehkamp joh... hebben we allemaal gedaan gisteren.

wijze woorden

• dglavimans
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:39:
[...]

ziet er slecht uit. het ging in mijn geval ook om de digital editie. ik wacht nu op de mail bevestiging.

keep me posted. ben zelf omgeving almere :)
Stoot je me voor release even aan? Had mezelf voor genomen als ik niks hoor van MM en de verzendbevestiging krijg van BOL de mijne te annuleren bij MM, maar hou ik hem even vast dus je zou het van mijn kant wat later horen.. Maar als ik de verzendbevestiging heb bij BOL mag je hem zeker hebben geen enkel probleem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-06 15:37
Donstil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:48:
[...]

Niet mijn bol orders toch hé
Hoop het niet voor je? Misschien ff bellen met klantenservice? 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:48:
[...]

Stoot je me voor release even aan? Had mezelf voor genomen als ik niks hoor van MM en de verzendbevestiging krijg van BOL de mijne te annuleren bij MM, maar hou ik hem even vast dus je zou het van mijn kant wat later horen.. Maar als ik de verzendbevestiging heb bij BOL mag je hem zeker hebben geen enkel probleem
komt goed man. thanks. mocht ik toch een pre-order kunnen scoren elders laat ik het je ook weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 22:25
Net even contact gehad met amazon. Afschrijving klopt. Doen ze blijkbaar 5 dagen nadat het bedrag wordt gereserveerd.

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 08:59
De Twitter van Wehkamp blijft nu verdacht stil :P

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:54
Shifty47 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:14:
[...]

Ik heb later op de dag besteld en bij mij staat er: "wordt 19 november 2020 bezorgd".
Ik heb toen 17/09 om 08:40 bij bol besteld en betaald, maar bij staat ook nog steeds op gereserveerd.. Ben benieuwd..

• Larsnijl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
Nfear schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:58:
De Twitter van Wehkamp blijft nu verdacht stil :P
Stilte voor de storm. :)

PSN: Larsnijl

• swifblue
  • Laatst online: 11-10-2020
Wehkamp word officeel gecanceld van gisteren heb net met de helpdesk zitten praten. En die zei er was meer vraag dan aanbod, toen vroeg ik of ik mijn pre order kon laten staan. Voor de volgende wave maar dat kon niet. Ze zei dat die niet kwam

houd het netjes, ook als je het over mensen van een helpdeks hebt

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2020 13:22 ]

• xtravital
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-04 13:51
Ik heb ineens twee bestellingen die niet geleverd worden van zaterdag en vandaag, heb vandaag toch echt niks besteld :?

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Wehkamp orders van gisteren zijn en blijven geannuleerd.
Orders van zaterdag (iedereen die bevestiging had) worden in de loop van morgen herstelt.
Nieuwe orders pas mogelijk na release datum. (aantallen onbekend.)

PSN ID: Ancta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinjoosten
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09-2023
Ghostley schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:07:
Wehkamp orders van gisteren zijn en blijven geannuleerd.
Orders van zaterdag (iedereen die bevestiging had) worden in de loop van morgen herstelt.
Nieuwe orders pas mogelijk na release datum. (aantallen onbekend.)
Bron?

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Communicatie is wel ver te zoeken van Playstation en de rest. Wat vaker is gezegd de communicatie/tactiek van Coolblue en BCC is inderdaad beter.
Gisteren dat van Microsoft was ook niet heel slecht. Enige problemen waren foutmeldingen tijdens het afrekenen, maar als je lang genoeg probeerde, kwam je er door. En anders kon je naar een buitenlandse microsoft, om daar een bestelling te plaatsen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-06 16:39
Weet niet of het al gemeld is, maar bij mediamarkt staat bij mijn pre order nu 18-11 direct thuisbezorgd. Was dit niet 19?

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
shadowkid053 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:11:
Weet niet of het al gemeld is, maar bij mediamarkt staat bij mijn pre order nu 18-11 direct thuisbezorgd. Was dit niet 19?
Is niet de eerste keer dat pre orders een dag te vroeg worden verzonden.

Stadia / PSN : whenheco

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:55:
Net even contact gehad met amazon. Afschrijving klopt. Doen ze blijkbaar 5 dagen nadat het bedrag wordt gereserveerd.
Dat heb ik dan weer niet. Bij mij zijn de reserveringen van amazon.fr/nl beiden na 5 dagen verdwenen, maar geen afschrijving. (items staan nog wel gewoon in mijn account).

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:27
Hmmm, mijn Amazon CC reservering is ook opeens weg uit mijn overzicht.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
laurens700 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:09:
Communicatie is wel ver te zoeken van Playstation en de rest. Wat vaker is gezegd de communicatie/tactiek van Coolblue en BCC is inderdaad beter.
Gisteren dat van Microsoft was ook niet heel slecht. Enige problemen waren foutmeldingen tijdens het afrekenen, maar als je lang genoeg probeerde, kwam je er door. En anders kon je naar een buitenlandse microsoft, om daar een bestelling te plaatsen.
Vind dat Bol het ook wel netjes gedaan heeft. Keurig een mailtje ontvangen toen ze op beschikbaar kwamen en meteen afgekapt toen ze door de voorraad heen waren. Ze worden allemaal op release dag bezorgd.

Was helaas zelf te laat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:37
Daarnaast staat ook "Wordt verzonden zodra er voorraad is". Ik heb de XSX besteld bij de MM en die geeft ook een dag eerder aan. Ga er maar vanuit dat die gewoon op de normale releasedatum binnen komt.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:57
Bij mij staat hetzelfde. Ik had het ook al eerder gevraagd in het topic maar goed om te zien dat anderen ook dezelfde status hebben

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:57
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:55:
Bij Amazon.nl?
Mijn reservering staat nog steeds op +0,00

• Ppkrz
  • Laatst online: 01-11-2020
Ik heb zojuist de Disk Edition weten te bestellen via de webshop van Mediamarkt. Direct daarna ook weer uitverkocht.

[ Voor 4% gewijzigd door Ppkrz op 23-09-2020 12:44 ]

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 16-06 18:34
Ppkrz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:32:
Ik heb zojuist de DE weten te bestellen via de webshop van Mediamarkt. Direct daarna ook weer uitverkocht.
Wss was er dan iemand die zijn pre-order heeft gecanceld, iig geen nieuwe voorraad nog helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZXRY
Als je klaagt bij de Wehkamp klantenservice krijg je als het goed is een 7,50 euro kortingscode heb ik gehoord. Doe er mee wat je wilt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ppkrz
ZXRY schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:33:
[...]

Wss was er dan iemand die zijn pre-order heeft gecanceld, iig geen nieuwe voorraad nog helaas.
Kreeg zojuist een melding via de Otsledit tracker. Hulde voor de persoon die deze tip gister hier heeft gepost. :)

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:46
Zijn er mensen waarbij de Wehkamp bestelling van zaterdag de 19e niet geannuleerd is?
Mijn bevestigingsmail is van 9:03 uur en die bestelling staat nu op: wordt niet geleverd.

• ZXRY
almiros schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:06:
We kunnen allemaal boos of geschokt doen richting wehkamp of andere aanbieders, maar het probleem ligt bij Sony, die gewoon niet duidelijk naar de winkels is geweest..Waarom zou Wehkamp hun naam op het spel zetten vanwege een console. We zijn niet kritisch genoeg op Sony, die heeft er gewoon een potje van gemaakt. Als nou iedere officiele retailer gewoon op tijd weet wat ie krijgt had je het hele probleem niet gehad...Sony kan zich achter corona verschuilen of achter andere zaken, maar het is onzin, de wereld draait door, ook in corona-tijd. Als een bedrijf te succesvol wordt en er letterlijk maar 1 concurrent is die vele malen kleiner is wereldwijd, dan krijg je dit soort onzin..Wij als fanatieke gamers zitten nu in onzekerheid en ik hou niet van dubbel voorbestellen, maar ik denk dat ik dat maar ga doen door deze toestanden. Ik denk dat vele zich hierin kunnen vinden, maar niet eens durven te zeggen. De casual gamers hoeven niet per se eentje op launch day en wij willen dat wel heel graag.
Daarom hoop ik ook dat Microsoft deze gen echt competitief kan zijn met Xbox. Met hun verbeterde game pass en de Bethesda-overname ziet het er in ieder geval goed uit. Sony begint arrogant te worden.

• ZXRY
baronruud schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:36:
Zijn er mensen waarbij de Wehkamp bestelling van zaterdag de 19e niet geannuleerd is?
Mijn bevestigingsmail is van 9:03 uur en die bestelling staat nu op: wordt niet geleverd.
Als er staat 'wordt niet geleverd' dan is die geannuleerd. Bij mij hetzelfde, ook al heb ik nog geen mail gehad.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Ooh hopen dat ze hem meteen versturen als ze hem binnenkrijgen, hopelijk dat hij bij de lokale mediamarkt waar ik besteld heb ik hem dan ook eerder kan ophalen :> Zou fijn zijn

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 25-04 11:12
@baronruud - de status zal afwisselend zijn van "wordt niet geleverd" tot "niet meer leverbaar".

Ook geen mail ontvangen. Überhaupt nooit. Mag er echt wel vanuit gaan dat, net als bij zo wat iedereen, de boel definitief niet doorgaat.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:46
ZXRY schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:38:
[...]

Als er staat 'wordt niet geleverd' dan is die geannuleerd. Bij mij hetzelfde, ook al heb ik nog geen mail gehad.
Ja, dat snap ik en vraag ik ook niet |:(

Dus nogmaals:
Zijn er mensen waarbij de PS5 wel geleverd gaat worden die hem bij Wehkamp besteld hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZXRY
baronruud schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:41:
[...]

Ja, dat snap ik en vraag ik ook niet |:(

Dus nogmaals:
Zijn er mensen waarbij de PS5 wel geleverd gaat worden die hem bij Wehkamp besteld hebben?
Sorry Ruud! :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
Ppkrz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:32:
Ik heb zojuist de DE weten te bestellen via de webshop van Mediamarkt. Direct daarna ook weer uitverkocht.
je maakt een geintje?

dat zal wel mijn vrijgekomen digital editie zijn met dank aan de onkunde van de mediamarkt servicedesk.

#$#^%$#%%$#

• Flghter1982
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:42:
[...]

je maakt een geintje?

dat zal wel mijn vrijgekomen digital editie zijn met dank aan de onkunde van de mediamarkt servicedesk.

#$#^%$#%%$#

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:43:
[...]

Ik word gewoon boos voor jou, so..

• ZXRY
[...]

je maakt een geintje?

#$#^%$#%%$#
Wat zuur zeg. Is dat vanwege dat gesprek met die chatbot of was jij dat niet?

• Ppkrz
[...]

je maakt een geintje?

#$#^%$#%%$#
Ik heb de disk edition besteld. Foutje :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marty03
  • Laatst online: 26-01-2024
Nogmaals dit zegt de administrator van budgetgaming:

"Nog even een update van mijn contact bij wehkamp:

Ze kunnen naar verwachting morgen de orders van zaterdag in orde maken, eerst moet er vannacht een update gedaan worden. De orders van gisteren zijn zoals bekend geannuleerd.

Dus laten we hopen op een goede afloop voor de orders van zaterdag!"

Dus gewoon rustig afwachten 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
ZXRY schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:44:
[...]

Wat zuur zeg. Is dat vanwege dat gesprek met die chatbot of was jij dat niet?
ja. ik wilde veriferen of mijn status ook op de 18e zou staan. maar omdat ik had besteld en daarna pas een account had gemaakt nam ik contact met ze op om te vragen of ze de bestelling aan mijn account konden koppelen. met als gevolg een prutser die op knoppen drukt en mijn al betaalde bestelling annuleert.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:08
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:45:
[...]

ja. ik wilde veriferen of mijn status ook op de 18e zou staan. maar omdat ik had besteld en daarna pas een account had gemaakt nam ik contact met ze op om te vragen of ze de bestelling aan mijn account konden koppelen. met als gevolg een prutser die op knoppen drukt en mijn al betaalde bestelling annuleert.
Heb je gebeld of via de chat met ze gesproken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59
Zie het staan inderdaad. Mag wat mij betreft nog wel paar dagen eerder.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Exxus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:50:
[...]

Heb je gebeld of via de chat met ze gesproken?
gebeld omdat gister de chatbot geen uitsluit gaf en me vroeg om telefonisch contact op te nemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
Daniel221 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:53:
[...]

Zie het staan inderdaad. Mag wat mij betreft nog wel paar dagen eerder.. :+
Als ze nou gewoon op maandag 16 november binnenkomen, en meteen verzenden hebben mensen hem al dinsdag, en mag ik hem misschien wel op maandag bij de mediamarkt ophalen :9~ O-)

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 16:44
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:45:
[...]

Ik had gisteren dezelfde situatie. De chatagent zei: "ik kan proberen de bestelling aan je account toe te voegen."
Ik zei vervolgens: "laat maar gewoon zoals het nu is voordat de bestelling muteert".

• Daniel221
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:55:
[...]

gebeld omdat gister de chatbot geen uitsluit gaf en me vroeg om telefonisch contact op te nemen
Snap niet waarom de pre order niet opnieuw toegewezen kan worden door de klantenservice. Lijkt me toch een kleine moeite na het maken van zo'n fout? Of zal het echt zo moeilijk zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Daniel221 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:57:
[...]

Snap niet waarom de pre order niet opnieuw toegewezen kan worden door de klantenservice. Lijkt me toch een kleine moeite na het maken van zo'n fout? Of zal het echt zo moeilijk zijn?
blijkbaar.

degene die de fout maakte zei me: maak je geen zorgen het is een fout maar dat kunnen we corrigeren. komt helemaal goed. maar ik hoorde aan z'n stem dat ie uit zijn nek zat te lullen. toen die zei dat het 48 uur kon duren totdat ik de mail bevestiging zou krijgen toch maar weer achteraan gebeld. deze dame vertelde mij dat het niet mogelijk was om een pre-order te koppelen aan een account omdat dat alleen via het factuurnummer kan en die krijg je pas bij levering. deze zei wel dat de status nog op een modus stond die teruggedraaid kon worden via het magazijn.

helaas 15 min later zegt het magazijn dat dat niet aan hun is om die aanpassing te doen en ik ben nu na afwijzing van de 30 euro tegoed voor het foutje bedankt nog aan het afwachten. maar ik denk dat het einde oefening is. en daarmee ook mij als klant.

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 07:08
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:55:
[...]

Ben je toch mooi klaar mee. Ze zouden toch de eerstvolgende die vrijkomt automatisch aan jou moeten toewijzen? Ik weet niet wat wel en niet kan, maar zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Sterkte iig!

• Flghter1982
Exxus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:02:
[...]

Ben je toch mooi klaar mee. Ze zouden toch de eerstvolgende die vrijkomt automatisch aan jou moeten toewijzen? Ik weet niet wat wel en niet kan, maar zo moeilijk moet dat toch niet zijn?
Sterkte iig!
of beter nog. gewoon mijn eigen pre-order die in limbo staat terug zetten naar mij. lijkt me ook niet al te lastig maar ja ik ken hun systemen niet. tot zover de mensen die daar werken blijkbaar ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Net gebeld door de Wehkamp. De bestellingen die op 19 september zijn gedaan, voor een PlayStation 5 worden gewoon op releasedatum uitgeleverd. Blij en opgelucht, geen zin om maanden te wachten op een Sony console!

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Daniel221
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:01:
[...]

blijkbaar.

degene die de fout maakte zei me: maak je geen zorgen het is een fout maar dat kunnen we corrigeren. komt helemaal goed. maar ik hoorde aan z'n stem dat ie uit zijn nek zat te lullen. toen die zei dat het 48 uur kon duren totdat ik de mail bevestiging zou krijgen toch maar weer achteraan gebeld. deze dame vertelde mij dat het niet mogelijk was om een pre-order te koppelen aan een account omdat dat alleen via het factuurnummer kan en die krijg je pas bij levering. deze zei wel dat de status nog op een modus stond die teruggedraaid kon worden via het magazijn.

helaas 15 min later zegt het magazijn dat dat niet aan hun is om die aanpassing te doen en ik ben nu na afwijzing van de 30 euro tegoed voor het foutje bedankt nog aan het afwachten. maar ik denk dat het einde oefening is. en daarmee ook mij als klant.
Doet al pijn om te lezen en dan ben ik niet eens het slachtoffer. Goed om te zien dat een mede tweaker je hulp geboden heeft als je hem niet kan bemachtigen! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
Daniel221 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:03:
[...]

Doet al pijn om te lezen en dan ben ik niet eens het slachtoffer. Goed om te lezen dat een mede tweaker je hulp geboden heeft als je hem niet kan bemachtigen! :D
ja en ondertussen probeer ik natuurlijk verder te hunten. maar wel mega kut gewoon. nu 800 euro wat teruggestort moet worden in totaal. houd natuurlijk een keertje op. 1 bij MM en 1 bij wehkamp van gister.

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 09:14
mindwarper schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 16:38:
Ha dan ben ik te laat met een te bestellen...
Nu ja geeft niks... Ik wacht rustig tot wat meer voorraden komen - ja ik weet dat het even kan duren...

In najaar neem ik mijn "zomervakantie" op - ik doe het nu een jaartje of 2 idd out of sync met gros van NL...
Bewuste keuze.
Maar dat is een andere discussie haha :)

ik kijk dan wel even of ik er een kan vooruitbestellen - heeft geen grote haast...
Zijn er nu nog mogelijkheden om een PS5 Disk Edition te reserveren ergens... ???
Door verjaardagen van familie en drukte op werk ben ik er helaas niet aan toe kunnen komen...
Ja ik weet foutje van mij...

Al is het geen ramp als ik het apparaat pas later kan bestellen - zie hiertoe ook quote van mijzelf :)
Ik ga in ieder geval eens Coolblue proberen op 18 november a.s.

[ Voor 2% gewijzigd door mindwarper op 23-09-2020 13:09 . Reden: aanvullende info ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-06 17:22
mindwarper schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:08:
[...]

Zijn er nu nig mogelijkheden om een PS5 Disk Edition te reserveren ergens... ???
Door verjaardagen van familie en drukte op werk ben ik er helaas niet aan toe kunnen komen...

Al is het geen ramp als ik het apparaat pas later kan bestellen - ik ga in ieder geval eens Coolblue proberen op 18 november a.s.
Ik ga ook digitaal bij Coolblue voor de deur liggen. :P Andere opties zijn er niet echt meer volgens mij, behalve heel veel geluk hebben dat iemand zijn/haar pre-order cancelled bij de bedrijven die wel pre-orders aannamen. Met het risico dat je alsnog de deksel op je neus krijgt, zoals bij de Wehkamp. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• madcon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-05 12:12
[...]

Zijn er nu nog mogelijkheden om een PS5 Disk Edition te reserveren ergens... ???

Al is het geen ramp als ik het apparaat pas later kan bestellen - zie hiertoe ook quote van mijzelf :)
Dat hangt ervan af wat je ervoor wilt betalen :) Elke winkel die aan preorders deed zijn
iig uitverkocht. Maar idd Coolblue komt nog en wie weet hoeveel stuks er fysiek te koop zijn ondanks de pre orders.

Stadia / PSN : whenheco

• mindwarper
  • Laatst online: 16-06 09:14
@dehardstyler
ik snap hem - ik zal dan kat uit de boom kijken...

@madcon Ja is idd dan kwestie van "how deep your pocketbook is...."

[ Voor 34% gewijzigd door mindwarper op 23-09-2020 13:11 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• dglavimans
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:04:
[...]

ja en ondertussen probeer ik natuurlijk verder te hunten. maar wel mega kut gewoon. nu 800 euro wat teruggestort moet worden in totaal. houd natuurlijk een keertje op. 1 bij MM en 1 bij wehkamp van gister.
Sowieso 10 november even Coolblue f5’en

• dehardstyler
dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:11:
[...]

Sowieso 10 november even Coolblue f5’en
10 november? Heb ik iets gemist? Ik dacht dat ze de dag voor levering open gingen, dus 18 november. Heb je een linkje die 10 november bevestigd?

• dramajob
  • Laatst online: 16-01-2022
Gisteren besteld ook bij Wehkamp, hoop voor ze dat ze gaan leveren. Met PS4 500 Million ook al een gecancelde order gehad met geld terug achteraf.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 16:44
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:03:
Blij en opgelucht, geen zin om maanden te wachten op een Sony console!
Wel op een console van een ander merk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 11:33

cronixx

krieuw

dramajob schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:13:
Gisteren besteld ook bij Wehkamp, hoop voor ze dat ze gaan leveren. Met PS4 500 Million ook al een gecancelde order gehad met geld terug achteraf.
I've got some bad news for you buddy...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nfear
dramajob schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:13:
Ik heb slecht nieuws voor je ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZXRY
[...]

De communicatie vanuit Sony is echt belabberd en dat mogen ze zichzelf aanrekenen. Maar, als het goed is komen er nog extra consoles beschikbaar voor de launch. Of die ook aan Nederland geleverd zullen worden is een tweede. Er is dus nog een kans dat een bol.com/mediamarkt/o.i.d. een extra ronde kan doen.

Daarnaast zullen Coolblue en BCC hem pas later beschikbaar maken om te kopen.

• pineapple23
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-04 06:53
Mensen moet weer even bij Mediamarkt kijken en dan de bundel aan klikken met extra controller. Die kon ik bestellen als ik wilde.

Sorry! Blijkbaar bugged ie hem nadat je afleveroptie heb geselecteerd! Ik blijf voor jullie opletten.

[ Voor 28% gewijzigd door pineapple23 op 23-09-2020 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:26
cronixx schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:14:
[...]

I've got some bad news for you buddy...
Laat hem nou toch nog heel even in de waan. Doe eens lief ;)

• cronixx

cronixx

krieuw

pineapple23 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:16:
Mensen moet weer even bij Mediamarkt kijken en dan de bundel aan klikken met extra controller. Die kon ik bestellen als ik wilde.
Gaat fout als je een afleveroptie gaat kiezen, die zijn dan beide niet beschikbaar (zowel verzenden naar je huis als afhalen in een winkel).

• ZXRY
pineapple23 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:16:
Je kan hem niet laten leveren. Het is daarnaast een bundel bestaande uit 2 losstaande producten (de console en de controller). Dan lijkt mij dat die specifieke bundel niet het verschil zal zijn tussen wel of niet kunnen bestellen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
dehardstyler schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:12:
[...]

10 november? Heb ik iets gemist? Ik dacht dat ze de dag voor levering open gingen, dus 18 november. Heb je een linkje die 10 november bevestigd?
Ugh ja excuses, zit met de Xbox Series X datum in me hoofd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx

cronixx

krieuw

dglavimans schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:19:
[...]

Ugh ja excuses, zit met de Xbox Series X datum in me hoofd
Daar gaat het al vroeg fout... :+

• Lonnort
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Uhm... de BCC website ligt ineens plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-06 22:25
VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:31:
[...]

Bij Amazon.nl?
Mijn reservering staat nog steeds op +0,00
Wellicht moet het nog geregeld worden bij je. Ik heb zelf een ICS Mastercard.

Mail vanuit Amazon:
Bedankt voor je interesse in Amazon.nl

Uit onze chat heb ik begrepen dat je een vraagt heb over bestelling <..> met item 1 x PlayStation®5 - Console.

Direct nadat je een bestelling hebt geplaatst, vragen wij je bank om het volledige aankoopbedrag te autoriseren. In dit stadium worden er nog geen kosten in rekening gebracht. Je bank reserveert het geld totdat de transactie is verwerkt.

We brengen het volledige aankoopbedrag in rekening wanneer alle items in je bestelling zijn verzonden. Als het meer dan 5 dagen duurt voordat een item wordt verzonden, wordt de bestelling in rekening gebracht via je betaalmethode op de vijfde dag nadat je bestelling is geplaatst.

Dit voorkomt dat er voor dezelfde aankoop meerdere autorisaties worden verwerkt en dat er meerdere keren kosten in rekening worden gebracht.

Erop vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en ik wens je een fijne dag toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-06 09:36

Halfkakkende

Vandring

Lonnort schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:29:
Uhm... de BCC website ligt ineens plat.
Werkt hier gewoon. De PLaystation staat nog steeds op "wordt verwacht" ;)

MUZIEK!

• laurens700
Halfkakkende schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:30:
[...]

Hier doet hij het ook niet. krijg een 502

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:29:
[...]

Wellicht moet het nog geregeld worden bij je. Ik heb zelf een ICS Mastercard.

Mail vanuit Amazon:

[...]
Wel netjes dat het pas in rekening wordt gebracht na verzenden (unlike Wehkamp..)

• dehardstyler
Halfkakkende schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:30:
[...]

Gaat er nu iets gebeuren dan bij BCC omtrent de PS5? :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-06 15:40
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:03:
Net gebeld door de Wehkamp. De bestellingen die op 19 september zijn gedaan, voor een PlayStation 5 worden gewoon op releasedatum uitgeleverd. Blij en opgelucht, geen zin om maanden te wachten op een Sony console!
Ik hoor weer berichten van hun klantenservice dat ze alles annuleren en hier niks aan kunnen doen. Dat zelfs de terugbetaling al is ingezet. Wat een zooitje daar

• dehardstyler
BCC:
Het is momenteel niet mogelijk een nieuw wachtwoord aan te vragen, probeer het later opnieuw
:'(

edit: ik had ook helemaal geen account daar, dus dat is niet zo raar.... :F

[ Voor 27% gewijzigd door dehardstyler op 23-09-2020 13:39 ]

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Er lijkt iets te gebeuren..

• rvthul84
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02-2023
Waar baseer je dat op?

Zou namelijk helemaal niks gaan gebeuren voorlopig bij BCC, en ik denk dat er ook niks gaat gebeuren.

• Statz87
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06:38
Kon je de HD camera en media remote al bestellen bij bcc? Die kan ik in mijn winkelmandje plaatsen. De rest nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-06-2024

lorenzopot

fenomenaal

Ik weet niet waarom iedereen zo zit te babbelen over BCC, maar de site werkt prima voor mij en er zou inderdaad niks gebeuren.

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:59
Ik kan met Apple Pay nu een PS5 afrekenen bij BCC, maar heb er al een bij bol.com gereserveerd

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

Tim14ww schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:44:
Ik kan met Apple Pay nu een PS5 afrekenen bij BCC, maar heb er al een bij bol.com gereserveerd
je kan er een bestellen dan?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 08:59
BaRF schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:45:
[...]

Jup Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Sn9rgnD94YZGmzHGGOzP3tysik=/800x/filters:strip_exif()/f/image/a1GvBGd3qoYz2wi13h2EyumP.png?f=fotoalbum_large

• Valandil
Net gekeken... je kan m alleen nog op je verlanglijst zetten

wijze woorden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44
Tim14ww schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:44:
Lijkt zo idd, maar als je hem dan probeert te bevestigen staat er "Facturatieadres ongeldig"

• laurens700
BaRF schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:45:
[...]

klopt maar bezorging of afhalen staat uit. Dus je kan niet verder.

• Nfear
Hun site was net half kapot, ik gok het er niet op :p

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:33:
[...]

Ik hoor weer berichten van hun klantenservice dat ze alles annuleren en hier niks aan kunnen doen. Dat zelfs de terugbetaling al is ingezet. Wat een zooitje daar
Alleen als je dinsdag besteld hebt.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Valandil
hmmm, nee kan je straks weer een eeuwigheid wachten om je geld terug te krijgen

wijze woorden

• Daniel221
laurens700 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:46:
[...]

klopt maar bezorging of afhalen staat uit. Dus je kan niet verder.
Zelfde principe als bij MediaMarkt voordat de pre orders open gingen. Daar kon je hem ook eerder in je winkelwagen plaatsen.

• HertogJack
  • Laatst online: 16-06 10:49
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 12:43:
[...]

Damn wat zuur!

Kunnen ze niks voor je doen? voor release annuleert er echt nog wel iemand, zou netjes zijn als ze die dan meteen reserveren voor je.

psn: HertogJack

Pagina: 1 ... 16 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord