Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Larsnijl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
laurens700 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:46:
[...]

klopt maar bezorging of afhalen staat uit. Dus je kan niet verder.
Klopt, staat inderdaad uit.

Contact gehad met BCC en zij verwachten op 1 oktober de pre orders te verkopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Larsnijl op 23-09-2020 13:49 ]

PSN: Larsnijl

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Kan al sinds afgelopen weekend, kan alleen geen levering kiezen. Niks nieuws dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lonnort
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Sorry mensen, bij mij was de website van BCC echt even down en dat wilde ik even delen voor het geval dat ze de pre-orders toch ineens live gingen zetten.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:47:
[...]

Alleen als je dinsdag besteld hebt.
tegen mij zeiden ze ook de bestellingen van zaterdag.
Hopelijk had de medewerker die jij hebt gesproken meer verstand van zaken, haha

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
HertogJack schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:48:
[...]

Damn wat zuur!

Kunnen ze niks voor je doen? voor release annuleert er echt nog wel iemand, zou netjes zijn als ze die dan meteen reserveren voor je.
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Ik begrijp dat dit super zuur is, en ik vind het ook erg vervelend voor je. Helaas is het systeemtechnisch echt niet mogelijk om een annulering terug te draaien. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Graag hoor ik van je of ik de e-voucher van 30 euro aan kan maken.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!

---------------------
lijkt klaar te zijn. wat een knullig zooitje. mij zijn ze kwijt als klant.

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
ryderb schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:32:
[...]

Wel netjes dat het pas in rekening wordt gebracht na verzenden (unlike Wehkamp..)
In dit geval word het dus niet in rekening gebracht na verzending als ik het zo lees. Maar al vijf dagen na de bestelling. Wel fijn om te weten, want we gingen er hier vanuit dat Amazon pas afschrijft op moment van verzending. Kunnen we rekening houden met een afschrijving van 500 op onze volgende credit card :P

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:51:
[...]

In dit geval word het dus niet in rekening gebracht na verzending als ik het zo lees. Maar al vijf dagen na de bestelling. Wel fijn om te weten, want we gingen er hier vanuit dat Amazon pas afschrijft op moment van verzending. Kunnen we rekening houden met een afschrijving van 500 op onze volgende credit card :P
Ik denk toch echt dat dit niet klopt. Ik bestel al jaren bij Amazon (.nl dan niet, maar wel op .com, .co.uk en .de) en heb nog nooit een afschrijving gehad op mijn CC vroeger dan een aantal dagen voor verzending.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Tim14ww schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:53:
[...]

Ik denk toch echt dat dit niet klopt. Ik bestel al jaren bij Amazon (.nl dan niet, maar wel op .com, .co.uk en .de) en heb nog nooit een afschrijving gehad op mijn CC vroeger dan een aantal dagen voor verzending.
Die ervaring heb ik ook, maar ook nooit eerder bij .nl besteld, dus wellicht dat het daar anders werkt.

• koenvd90
Ik heb gisteren ook een order weten te plaatsen bij amazon.fr. Toevallig kreeg ik eind vorige week automatisch een nieuwe CC binnen van Rabobank, waardoor mijn oude kaart komt te vervallen. De oude CC heb ik wel als betaling gezet bij deze order. Ik heb al gebeld met amazon.fr, maar ze spreken heel erg slecht engels en wordt er dus niet wijzer uit.

Weet een van jullie hoe dit nu werkt? heb mijn nieuwe CC al in mijn account gezet en de oude verwijderd. Schakelen ze nu automatisch door op de nieuwe CC, of zullen ze de order annuleren?

• ryderb
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:51:
[...]

Staat toch echt het volgende in de email: "We brengen het volledige aankoopbedrag in rekening wanneer alle items in je bestelling zijn verzonden."

Ze zijn altijd wel netjes met dat soort dingen. Kan me nog herinneren dat ik een Xbox One X retour had gedaan 2 jaar terug en het geld alweer bijgeschreven stond voordat ik de doos uberhaupt teruggestuurd had.

[ Voor 15% gewijzigd door ryderb op 23-09-2020 13:56 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:11

ScreamGT

joejoe

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:54:
Ik heb gisteren ook een order weten te plaatsen bij amazon.fr. Toevallig kreeg ik deze week automatisch een nieuwe CC binnen van Rabobank, waardoor mijn oude kaart komt te vervallen. De oude CC heb ik wel als betaling gezet bij deze order. Ik heb al gebeld met amazon.fr, maar ze spreken heel erg slecht engels en wordt er dus niet wijzer uit.

Weet een van jullie hoe dit nu werkt? heb mijn nieuwe CC al in mijn account gezet en de oude verwijderd. Schakelen ze nu automatisch door op de nieuwe CC, of zullen ze de order annuleren?
Zolang jij je nieuwe CC nog niet geactiveerd hebt is er toch niks aan de hand?

Ryzen 7800X3D - nVidia 4070 Ti Super - MSI B650 Gaming + - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-09 14:13
[...]

Hier idem. Ik heb de PS5 bij de Spaanse Amazon besteld en die hebben een reservering van 0 EUR op mijn CC gedaan.

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Ik heb gisteren ook een order weten te plaatsen bij amazon.fr. Toevallig kreeg ik deze week automatisch een nieuwe CC binnen van Rabobank, waardoor mijn oude kaart komt te vervallen. De oude CC heb ik wel als betaling gezet bij deze order. Ik heb al gebeld met amazon.fr, maar ze spreken heel erg slecht engels en wordt er dus niet wijzer uit.

Het kan zijn dat ze je oude card proberen te chargen. Als dat niet werkt krijg je een mail met melding dat dat niet lukt en dat je payment details moet updaten. Volgens mij heb je hier dan een dag voor ofzo voor ze annuleren.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:49:
[...]

tegen mij zeiden ze ook de bestellingen van zaterdag.
Hopelijk had de medewerker die jij hebt gesproken meer verstand van zaken, haha
Eerstelijns klantenservice medewerkers zijn vaak ongeschikt met dit soort dingen. Worden daar niet tijdig over ingelicht. Werd gebeld door een medewerker van het hoofdkantoor, dus dat moet wel goed komen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• koenvd90
ScreamGT schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:55:
[...]

Zolang jij je nieuwe CC nog niet geactiveerd hebt is er toch niks aan de hand?
De oude CC zou na een maand komen te vervallen. Dus daarom heb ik de nieuwe er al ingezet.

• koenvd90
Koning-Admiraal schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:56:
[...]

Eerstelijns klantenservice medewerkers zijn vaak ongeschikt met dit soort dingen. Worden daar niet tijdig over ingelicht. Werd gebeld door een medewerker van het hoofdkantoor, dus dat moet wel goed komen.
Hoe ben je in contact met ze gekomen? aangevraagd om jou te bellen?

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter

Betaling gaat niet lukken want je creditcard is komen te vervallen of gaat vervallen. Dit wordt niet automatisch omgezet. Zou als ik jou was opzoek gaan naar een nieuwe pre-order.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Mwah volgensmij krijg je gewoon een automatische email van amazon dat je betaling mislukt en of je het ff wilt fixen.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:58:
[...]

Hoe ben je in contact met ze gekomen? aangevraagd om jou te bellen?
Vragen naar een leidinggevende, dan kan er vaak meer dan gedacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56

Hetzelfde gehad met Rabobank, maar dan bij Amazon.nl met een doos Lego. Toen ze die niet konden afschrijven, kreeg ik de tijd om binnen drie dagen opnieuw te betalen bij mijn Amazon.nl bestelling.

Ik zou dus niets doen en wachten en als het kan nog ergens anders pre-orderen om zeker te zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 23-09-2020 14:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ashraf13579
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-09 20:07

Je hebt ongeveer 2 maanden de tijd om de CC te activeren, hierna komt de oude Cc te vervallen. Je zou dus niet je nieuwe CC moeten activeren anders komt de oude direct te vervallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• koenvd90
Jumpman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:02:
[...]

Hetzelfde gehad met Rabobank, maar dan bij Amazon.nl met een doos Lego. Toen ze die niet konden afschrijven, kreeg ik de tijd om binnen drie dagen opnieuw te betalen bij mijn Amazon.nl bestelling.
Dat zou mooi zijn, hopelijk zijn ze coulant, haha. Iedereen bedankt voor de reacties.

Mochten beide orders doorgaan, dan ben ik bereid om een van de orders voor 500 euro aan een andere tweaker te geven!

• koenvd90
ashraf13579 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:02:
[...]

Je hebt ongeveer 2 maanden de tijd om de CC te activeren, hierna komt de oude Cc te vervallen. Je zou dus niet je nieuwe CC moeten activeren anders komt de oude direct te vervallen.
Hij kwam eind vorige week aan, volgens mij de 17e. Zou dus net buiten de incasso vallen van Amazon.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:03:
[...]

Dat zou mooi zijn, hopelijk zijn ze coulant, haha. Iedereen bedankt voor de reacties.

Mochten beide orders doorgaan, dan ben ik bereid om een van de orders voor 500 euro aan een andere tweaker te geven!
Hou me bij deze aanbevolen..... vooralsnog geen succes voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
[quote]cronixx schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:05:
[...]

[/quote

prima , jij bent de eerste die reageert. Ik hou je op de hoogte.

• Alwayshappyz
ryderb schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:55:
[...]

Staat toch echt het volgende in de email: "We brengen het volledige aankoopbedrag in rekening wanneer alle items in je bestelling zijn verzonden."

Ze zijn altijd wel netjes met dat soort dingen. Kan me nog herinneren dat ik een Xbox One X retour had gedaan 2 jaar terug en het geld alweer bijgeschreven stond voordat ik de doos uberhaupt teruggestuurd had.
Ja, maar ze zeggen er vervolgens ook bij:

''Als het meer dan 5 dagen duurt voordat een item wordt verzonden, wordt de bestelling in rekening gebracht via je betaalmethode op de vijfde dag nadat je bestelling is geplaatst.''

Dus vijf dagen nadat je de pre-order hebt geplaatst. Op onze CC zie ik nu niks staan. Geen 0,00 reservering, maar ook geen 499,99. Even aankijken.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 16:33

cronixx

krieuw

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:06:
[...]

[/quote

_/-\o_ thanks, ik blijf zelf ook jagen, dus mocht ik succesvol zijn dan laat ik het je ook weten!

• ryderb
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:06:
[...]

Ja, maar ze zeggen er vervolgens ook bij:

''Als het meer dan 5 dagen duurt voordat een item wordt verzonden, wordt de bestelling in rekening gebracht via je betaalmethode op de vijfde dag nadat je bestelling is geplaatst.''

Dus vijf dagen nadat je de pre-order hebt geplaatst. Op onze CC zie ik nu niks staan. Geen 0,00 reservering, maar ook geen 499,99. Even aankijken.
Ah right, te vroeg gestopt met lezen

• matthijsqt
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-07-2024
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:51:
[...]

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Ik begrijp dat dit super zuur is, en ik vind het ook erg vervelend voor je. Helaas is het systeemtechnisch echt niet mogelijk om een annulering terug te draaien. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Graag hoor ik van je of ik de e-voucher van 30 euro aan kan maken.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!

---------------------
lijkt klaar te zijn. wat een knullig zooitje. mij zijn ze kwijt als klant.
Ik weet niet hoe graag je hem wil (volgens mij heel graag), maar als je ze iedere dag belt gaan ze uiteindelijk wel overstag. Het probleem is oplosbaar, namelijk de eerstvolgende geannuleerde pre-order aan jou toewijzen, maar ze voelen nog niet genoeg druk om moeite te doen. Iemand die constant hun telefoonlijn bezet houdt zou moeten helpen.

• Larsnijl
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:03:
[...]

Mocht je er nog 1 over hebben, dan hoor ik het graag. :)

• VirinR
  • Laatst online: 25-09 17:20
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:29:
[...]

Wellicht moet het nog geregeld worden bij je. Ik heb zelf een ICS Mastercard.

Mail vanuit Amazon:

[...]
Duidelijk! Bedankt voor het meesturen van de email.
Ik heb geen creditcard van ICS maar een studentencreditcard bij de ING. Ik wacht het nog even af.

[ Voor 10% gewijzigd door VirinR op 23-09-2020 14:09 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:06:
[...]

[/quote

Balen, ik had al eerder een PB gestuurd ;w

This space is occupied

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
[...]

Vond ik ook vreemd, ben het niet gewend van ze. Misschien een maatregel om scalpers tegen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
Larsnijl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:08:
[...]

Mocht je er nog 1 over hebben, dan hoor ik het graag. :)
Mocht Cronixx er zelf een vinden, dan ben jij de volgende!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
matthijsqt schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:07:
[...]

Ik weet niet hoe graag je hem wil (volgens mij heel graag), maar als je ze iedere dag belt gaan ze uiteindelijk wel overstag. Het probleem is oplosbaar, namelijk de eerstvolgende geannuleerde pre-order aan jou toewijzen, maar ze voelen nog niet genoeg druk om moeite te doen. Iemand die constant hun telefoonlijn bezet houdt zou moeten helpen.
tuurlijk wil ik hem heel graag hebben maar ik heb nog altijd principes die me meer waard zijn. winkels die zo met hun klanten op gaan wil ik niet bij gaan smeken of ze het a.u.b. willen oplossen. dit zou gewoon normaal moeten zijn vanuit de winkel. als ze dat niet begrijpen, jammer. slechte review voor MediaMarkt en mij als klant zijn ze kwijt. zal ze daar bij de ServiceDesk vast geen moer uitmaken maar de volgende 4k/8k OLED of whatever uitgave haal ik dan wel bij de concurent. zelfs als zou ik daar 100 euro duurder uit zijn. principe kwestie.

• VirinR
Ik heb gisteren ook een order weten te plaatsen bij amazon.fr. Toevallig kreeg ik eind vorige week automatisch een nieuwe CC binnen van Rabobank, waardoor mijn oude kaart komt te vervallen. De oude CC heb ik wel als betaling gezet bij deze order. Ik heb al gebeld met amazon.fr, maar ze spreken heel erg slecht engels en wordt er dus niet wijzer uit.

Bij Amazon kan je voor verzending de betaalmethode aanpassen van je order. Je moet dan naar 'Bestelling Wijzigen' gaan. Daar kan je een andere CC kiezen voor je bestelling.

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 23-09-2020 14:14 ]

• VirinR
ryderb schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:55:
[...]

Ik heb dezelfde ervaring maar dan voor Under Armour sportbroeken. (Wel verzonden maar nog niet ontvangen door Amazon). In dat opzicht ben ik wel blij met Amazon.

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 23-09-2020 14:15 ]

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:10
@koenvd90 Houd mij maar aanbevolen inderdaad mocht je een van je orders weg willen doen...

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• koenvd90
VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:11:
[...]

Bij Amazon kan je voor verzending de betaalmethode aanpassen van je order. Je moet dan naar 'Bestelling Wijzigen' gaan. Daar kan je een andere CC kiezen voor je bestelling.
Hier ben ik al naar op zoek geweest. Kan het het helaas niet vinden. Misschien is dit bij amazon.fr anders?

• standoodeman
  • Laatst online: 20-03-2021
Larsnijl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 13:48:
[...]

Klopt, staat inderdaad uit.

Contact gehad met BCC en zij verwachten op 1 oktober de pre orders te verkopen.
Dit is toch heel apart? Ze hebben al meerdere malen aangegeven niet aan pre-orders te doen?

• Naxul
  • Laatst online: 27-09 00:23
Ik vraag me uit interesse af wie bij release geen PS heeft kunnen bemachtigen toch naar bijv. Marktplaats gaat om een duurdere PS aan te schaffen?

Tijdens de release van de PS4 heb ik dit zelf wel gedaan omdat mijn PS4 destijds kampte met Blue Light of Death. Ik heb toen iets van 200 euro meer betaald.

• Larsnijl
standoodeman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:16:
[...]

Dit is toch heel apart? Ze hebben al meerdere malen aangegeven niet aan pre-orders te doen?
Zij gaven vandaag aan dat het nog wordt gecommuniceerd in de nieuwsbrief van BCC en ze hebben een datum afgegeven van 1 oktober.

• VirinR
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:16:
[...]

Hier ben ik al naar op zoek geweest. Kan het het helaas niet vinden. Misschien is dit bij amazon.fr anders?
Het lijkt mij sterk dat dit anders is bij FR.
Als ik de volgende stappen doorloop dan kan ik de betaalmethode aanpassen.:
Bestellingen -> Pakket traceren -> Wijzig deze bestelling
De wijzig deze bestelling knop is wel onderaan (let op dat je niet de order annuleert!)

Verwijderd

VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:18:
[...]

De wijzig deze bestelling knop is wel onderaan (let op dat je niet de order annuleert!)
Ik heb hetzelfde bij amazon.de... ik kan het ene moment de bestelling wel wijzigen en het andere moment niet. Heel vreemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:02

OzzieMann

PSN: OzzieMann

https://untappd.com/user/OzzBier

• Alwayshappyz
ashraf13579 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:02:
[...]

Goed dat ik dit lees. Ook wij hadden een nieuwe ontvangen, maar nog niet in gebruik genomen, omdat de huidige doorliep tot eind 2021. Hadden open orders staan, dus teveel gedoe om de nieuwe al te activeren. Wist alleen niet dat dat automatisch na twee maanden gebeurd.

Als het goed is word de CC vandaag gecharged door Amazon (5 dagen na bestelling), dan kan het geen kwaad om daarna de nieuwe CC te activeren, toch? De afschrijving vind wel pas rond mid oktober plaats (van de periode 21 sept tot mid okt ongeveer), maar de 500 word niet opeens geannuleerd als we de nieuwe CC activeren nadat die 500 is gereserveerd toch?

• koenvd90
VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:18:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lf29DTU4u7WaTV866U9NQ50VOLw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pk6XlNBFKnFAvfTRHqTVEwnD.png?f=fotoalbum_large

Neem aan deze (google translate) , wanneer ik op deze druk, kom ik weer in mijn bestel details, hier helaas geen optie om mijn betaling te wijzigen:(

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:20:
[...]

Goed dat ik dit lees. Ook wij hadden een nieuwe ontvangen, maar nog niet in gebruik genomen, omdat de huidige doorliep tot eind 2021. Hadden open orders staan, dus teveel gedoe om de nieuwe al te activeren. Wist alleen niet dat dat automatisch na twee maanden gebeurd.

Als het goed is word de CC vandaag gecharged door Amazon (5 dagen na bestelling), dan kan het geen kwaad om daarna de nieuwe CC te activeren, toch? De afschrijving vind wel pas rond mid oktober plaats (van de periode 21 sept tot mid okt ongeveer), maar de 500 word niet opeens geannuleerd als we de nieuwe CC activeren nadat die 500 is gereserveerd toch?
Same here. Heb de xbox elk geval bemachtigd dus even de CC via de website van Microsoft aanpassen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvd90
Alwayshappyz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:20:
[...]

Dat weet ik dus niet, Omdat ik het zekere voor het onzekere wou nemen, heb ik de nieuwe al geactiveerd. Ze gaan namelijk uit van langere verzendtijd, omdat het van Frankrijk naar Nederland moet komen. De verzending vindt dus al eerder plaats, vanzelfsprekend dus ook de betaling.

Lijkt mij ook stug dat ze zomaar opeens annuleren, maar je weet maar nooit natuurlijk. Ik zal goed mijn mail in de gaten houden rond die tijd.

• Alwayshappyz
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:25:
[...]

Dat weet ik dus niet, Omdat ik het zekere voor het onzekere wou nemen, heb ik de nieuwe al geactiveerd. Ze gaan namelijk uit van langere verzendtijd, omdat het van Frankrijk naar Nederland moet komen. De verzending vindt dus al eerder plaats, vanzelfsprekend dus ook de betaling.

Lijkt mij ook stug dat ze zomaar opeens annuleren, maar je weet maar nooit natuurlijk. Ik zal goed mijn mail in de gaten houden rond die tijd.
Bij .nl chargen ze dus blijkbaar na vijf dagen al, dus dat zou voor mij vandaag zijn. Dus moet even goed in de gaten houden wanneer het is verwerkt. Dan ga ik er van uit dat ik daarna de nieuwe kan activeren. Wil de pre-order niet verliezen ook.

• koenvd90

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:10:
[...]

tuurlijk wil ik hem heel graag hebben maar ik heb nog altijd principes die me meer waard zijn. winkels die zo met hun klanten op gaan wil ik niet bij gaan smeken of ze het a.u.b. willen oplossen. dit zou gewoon normaal moeten zijn vanuit de winkel. als ze dat niet begrijpen, jammer. slechte review voor MediaMarkt en mij als klant zijn ze kwijt. zal ze daar bij de ServiceDesk vast geen moer uitmaken maar de volgende 4k/8k OLED of whatever uitgave haal ik dan wel bij de concurent. zelfs als zou ik daar 100 euro duurder uit zijn. principe kwestie.
Ik vind het ook wel heel zuur voor je. Het probleem is dat de klantenservice altijd waardeloos is bij elk bedrijf. Je koopt een product en zolang je geen problemen hebt is het prima. Maar als je de klantenservice nodig hebt, ja dan gaat het mis bij elk bedrijf. Ook een (andere) shop die 4,5 sterren heeft van Tweakers op de Pricewatch waar ik toen ook weken mee zat te stoeien.

Daarom een les voor volgende keer, niet dingen fixen die niet gefixt hoeven te worden. Als ik in jou schoenen had gestaan, had ik het achteraf na ontvangst laten doen. Ik kan je garanderen dat mensen die werken bij zo'n servicedesk bij elk bedrijf waardeloos zijn. Dus dit gebeurt niet alleen bij mediamarkt, dit gebeurt overal helaas...

• OzzieMann

OzzieMann

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:29:
[...]

[Afbeelding]

Ik heb andere opties, wat raar zeg.
Ha, dat is inderdaad wel bijzonder! :o Geen idee hoe je dan kan wijzigen. Wel gek hoor.

• koenvd90
OzzieMann schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:31:
[...]

Ha, dat is inderdaad wel bijzonder! :o Geen idee hoe je dan kan wijzigen. Wel gek hoor.
ja, heel vreemd. gebruik gewoon een chrome browser.

• OzzieMann

OzzieMann

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:32:
[...]

De jouwe is dan wel weer Etat: Neuf. Dat heb ik dan weer niet. :+

Verwijderd

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:32:
[...]

Probeer het een ander moment nog eens. Ik had gisterochtend precies hetzelfde, en in de middag kon ik het wel wijzigen.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 19:11
Iemand zijn geld al terug van Wehkamp ? €500 afgetikt. Annulering in mijn account. Maar geen mail of telefoontje.

• koenvd90
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:33:
[...]

Probeer het een ander moment nog eens. Ik had gisterochtend precies hetzelfde, en in de middag kon ik het wel wijzigen.
Doe ik dat, bedankt!

• ZXRY
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-09 17:49
Sefaex schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:33:
Iemand zijn geld al terug van Wehkamp ? €500 afgetikt. Annulering in mijn account. Maar geen mail of telefoontje.
Zal 2 tot 3 werkdagen duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Vanmorgen via twitter DM te horen gekregen dat het klaar staat voor terugbetaling, binnen 2 wekrdagen moet het dan weer op de rekening staan.

• koenvd90
OzzieMann schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:34:
[...]

Vanmorgen via twitter DM te horen gekregen dat het klaar staat voor terugbetaling, binnen 2 wekrdagen moet het dan weer op de rekening staan.
Bestelling van gisteren, of afgelopen zaterdag?

• OzzieMann

OzzieMann

@koenvd90 Jij zit in "Détails des commandes" je moet in je bestellingen overzicht zitten. Daar heb je als het goed is dezelfde knopjes als mij.

• OzzieMann

OzzieMann

koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:36:
[...]

Bestelling van gisteren, of afgelopen zaterdag?
Gisteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Nog wat "verheldering" van Nedgame, na de vraag wat begin 2021 nou precies inhoud:

Dit is Q1 2021, dus januari, februari of maart.

Met vriendelijke groet,

Michael

Team klantenservice

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 14:38

Alcmaria

Syntax Error in 10

Je krijgt geen geld terug, dat doen ze niet.. je krijgt waardebonnen waar je dan iets anders voor kan kopen bij de wehkamp.. Dekbedden ofzo

:-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Alcmaria schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:39:
[...]

Je krijgt geen geld terug, dat doen ze niet.. je krijgt waardebonnen waar je dan iets anders voor kan kopen bij de wehkamp.. Dekbedden ofzo

Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/amxLHEPgGDCKs/giphy.gif?cid=ecf05e47gm99shimqu5m8qzobsf81z2badjgonz5s8c079pd&rid=giphy.gif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 23:25
[...]

Ja of 10 pakken XXL damesslips.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Laatst online: 22-09 22:34
Dan brand ik morgen de Wehkamp af 🙈😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DingK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-03-2024
reinierkramer schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:42:
[...]

Dat is niet handig, dan heb je niks meer aan je tegoedbonnen!

• reinierkramer
DingK schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:44:
[...]

Dat is niet handig, dan heb je niks meer aan je tegoedbonnen!
Haha true 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens700
reinierkramer schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:42:
[...]

17 november pakken we meteen een paar ps5 consoles.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Afbeeldingslocatie: https://pics.me.me/thumb_you-get-a-gift-card-and-you-get-a-gift-51824930.png

[ Voor 6% gewijzigd door OzzieMann op 23-09-2020 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reinierkramer
laurens700 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:45:
[...]

17 november pakken we meteen een paar ps5 consoles.
Dan zorg ik gelijk voor een vrachtwagentje 😂

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• koenvd90
reinierkramer schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:47:
[...]

Dan zorg ik gelijk voor een vrachtwagentje 😂
Dan zorg ik voor de marktplaats advertenties. Wait....

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-jdsmFcn_WVoXKIHwh8yEK5ZnEk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zblZvSTQZubZBxPEMOB1L1e8.png?f=fotoalbum_large

• kefjoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-07 21:47
Zijn er meerderen hier waarbij de nederlandse amazon preorder op bezorging 22-23 November staat?

Had met preorderen voor standaard levering gekozen en ging ervanuit dat deze gewoon 19 November geleverd zou worden.
Ik zie helaas ook geen mogelijkheid om de shipping aan te passen.

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
[...]

Misschien hebben ze wel officiële Playstation dekbedden met allemaal logo's er op :+

Edit: ja! Zojuist een dekbed gepre-ordered!

[ Voor 7% gewijzigd door yinx84 op 23-09-2020 14:54 ]

• laurens700
kefjoo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:51:
Zijn er meerderen hier waarbij de nederlandse amazon preorder op bezorging 22-23 November staat?

Had met preorderen voor standaard levering gekozen en ging ervanuit dat deze gewoon 19 November geleverd zou worden.
Als je dat te laat vindt, dan wil ik wel je plekje bij Amazon :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lorenzopot
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:42

lorenzopot

fenomenaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T-z-V2eORIsyfSnMIIGW7cyxnRU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wUKqB8LDpDUCBPW4Zo5Rs0jz.jpg?f=user_large

is goed wehkamp :)

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-09 16:50
Hier ook nog niets terug van Wehkamp, maar een vriend van me heeft het wel al terug gekregen. Zonder mail weliswaar, dus komt wel!

• Larsnijl
Toevallig 2 uur geleden ook gehad, formeel verder nog niets gehoord over mijn bestelling.

• pascal073
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-06 18:10
Haha kreeg hem toen net ook binnen, ik heb mijn mening natuurlijk gedeeld met de Wehkamp :P

• Alwayshappyz

Hier ook. Bij iedereen volgens mij. Ze updaten het wellicht nog dichter op release. 2/3 dagen na release vind ik alsnog prima; liever dat dan een paar maanden wachten :D

• ZXRY
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GSh4roydfC_zcgMaSEVRnK4PCAk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/yg7nuebgqiLrwxMKkUSNkwUR.png?f=fotoalbum_large

Deze kreeg ik toevallig vandaag binnen op mijn mail, 3x raden wie er een paar Playstations gaat inslaan?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 11:13

BaRF

bijna kerst

ZXRY schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:55:
[Afbeelding]

Deze kreeg ik toevallig vandaag binnen op mijn mail, 3x raden wie er een paar Playstations gaat inslaan?
moet je ze wel ergens vinden :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i4XXmmHRK9mnCahxPiwmxATx8Bo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/OQsvaaSC2dMj0AjCn68xU1IZ.jpg?f=user_large

Deze 25m geleden ontvangen. Anderen ook?

• ZXRY
BaRF schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:56:
[...]

moet je ze wel ergens vinden :+
Met die 5 miljoen dollar is er vast wel iemand te porren.

• koenvd90
Schasbeele schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:56:
[Afbeelding]

Deze 25m geleden ontvangen. Anderen ook?
Over de bestelling van gisteren, of zaterdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:45

Is toch niet zo vreemd? Mits je natuurlijk weet dat Amazon.nl geen eigen magazijn heeft en wat je daar besteld uit één van de andere EU magazijnen komt (ofwel .de, .fr, .co.uk, .es of .it).
Als ze de consoles een dag van te voren hebben staan, kunnen ze nooit 19 november garanderen.
Dus krijg je wat jij net aangeeft.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:19
ZXRY schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:57:
[...]

Met die 5 miljoen dollar is er vast wel iemand te porren.
Je kan er in ieder geval alle ps5’s op marktplaats mee kopen. Er zal vast wel 1 eerlijke verkoper tussen zitten 8)7

Verwijderd

Heb je met premium verzending wel de PS5 op de 19de in huis?

• Schasbeele
koenvd90 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:57:
[...]

Over de bestelling van gisteren, of zaterdag?
Staat niet gespecificeerd waar het over gaat. Maar ik heb er gisterenmiddag (14.06u) eentje besteld, zaterdag niet.

Of het gaat over het bloemetjesdekbed dat ik heb besteld ;)

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:19
Schasbeele schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:59:
[...]

Of het gaat over het bloemetjesdekbed dat ik heb besteld ;)
Daar was wel een enorme run op laatste dagen, alle pre-orders zijn al weg helaas _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Mediamarkt Drachten heeft de mails van de eerste batch ook de deur uit gedaan. Inclusief alle gelukkigen in de cc hahaha.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:45
@zwembroek Dat is voor diegenen die hem wel krijgen toch leuk om te zien? Dat jij hem wel hebt en de rest niet. :P

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:10
zwembroek schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:07:
Mediamarkt Drachten heeft de mails van de eerste batch ook de deur uit gedaan. Inclusief alle gelukkigen in de cc hahaha.
is wel tegen AVG-richtlijnen maar dat is andere discussie haha O-)
aangeven die lui bij de ACM :)

[ Voor 4% gewijzigd door mindwarper op 23-09-2020 15:10 ]

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:21
Arunia schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:08:
@zwembroek Dat is voor diegenen die hem wel krijgen toch leuk om te zien? Dat jij hem wel hebt en de rest niet. :P
Maar niet echt AVG proof.... ;P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• shadowkid053
  • Laatst online: 26-09 03:13
mindwarper schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:09:
[...]

is wel tegen AVG-richtlijnen maar dat is andere discussie haha O-)
Beetje off-topic, maar van de APG hoefden we hier geen melding van te maken toen we een tijdje terug dit ook hadden gedaan bij ons het op het werk.

• Schasbeele
shadowkid053 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 15:10:
[...]

Beetje off-topic, maar van de APG hoefden we hier geen melding van te maken toen we een tijdje terug dit ook hadden gedaan bij ons het op het werk.
Die BCC knop indrukken is inderdaad ook wel computeren voor geavanceerden B)
Pagina: 1 ... 17 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord