Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N187
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05 20:58
Ryatzu schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:15:
Zojuist contact gehad met wehkamp.
Iedereen krijgt later vandaag een email met meer informatie.

[Afbeelding]
Ik hoop dat ze ook vermelden hoe ze dit soort zaken in de toekomst gaan voorkomen, ik neem ze in ieder geval niet serieus meer als het aankomt op pre-orders en ik hoop dat er velen gelijkgestemd zijn met mij. Cmon 2x een pre-order online gooien om vervolgens te annuleren? Wat een jokers @Wehkamp |:(

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-07 15:04
giantgiantus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:22:
Het begint zo langzamerhand wel duidelijk te worden dat de strategie van Coolblue misschien wel de beste is. Die weten de dag voor release hoeveel consoles in de magazijnen staan en zullen dat aantal kunnen verkopen.
Die lachen wel in hun vuistje ja. Hebben geen negatieve exposure dat ze de beloofde preorders niet kunnen leveren.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Larsnijl
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-10-2020
N187 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:23:
[...]

Ik hoop dat ze ook vermelden hoe ze dit soort zaken in de toekomst gaan voorkomen, ik neem ze in ieder geval niet serieus meer als het aankomt op pre-orders en ik hoop dat er velen gelijkgestemd zijn met mij. Cmon 2x een pre-order online gooien om vervolgens te annuleren? Wat een jokers @Wehkamp |:(
Volledig eens, gelijk mijn laatste bestelling daar gedaan.

PSN: Larsnijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Maar dit betekend dat de Wehkamp nog eens online komt met nieuwe pre-orders, ik weet alleen niet of ik nog eens 500 piek die kant op wil gooien.

• N187
spinnenman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Maar dit betekend dat de Wehkamp nog eens online komt met nieuwe pre-orders, ik weet alleen niet of ik nog eens 500 piek die kant op wil gooien.
Begrijp je het nog niet? Wehkamp ook niet, al komen er nieuwe pre-order online, wie zegt dat die wel geleverd zullen worden aangezien de vorige 2 pre-orders op verschillende data geannuleerd zijn...

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:39
spinnenman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
Als die 500 van gisteren snel terug komt, waarom niet...

• Killer61
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-06 23:11
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:15:
man man man. wat een K zooi.

net Mediamarkt gebeld met de MMClub afdeling om te zien of ik mijn pre-order kan koppelen aan mijn achteraf gemaakte account.

die gozer is bezig met dingen uitzoeken en 2 minuten later krijg ik een mail Uw pre-order is geannuleerd. WTF

hij zegt zelf dat het een foutje is en dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat ze het gaan uitzoeken. binnen 48 uur bericht.

wou dat ik nooit gebeld had wat een puinzooi pffffff.

bestelling was al betaald met gegarandeerde levering op launchdate
Wat ik tot nu toe heb ervaren is dat contact opnemen voor een ps5 pre-order meestal niet goed afloopt. Het lijkt wel alsof alle winkels te veel pre-orders hebben verkocht en diegene die dan actief de communicatie opzoeken de dupe van worden. Ik zou het in ieder geval niet bij laten. Ik denk dat hij je eerste order heeft geannuleerd om het te kunnen koppelen.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

N187 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:25:
[...]

Begrijp je het nog niet? Wehkamp ook niet, al komen er nieuwe pre-order online, wie zegt dat die wel geleverd zullen worden aangezien de vorige 2 pre-orders op verschillende data geannuleerd zijn...
ja, ik begrijp het wel. Ik ben vooral beniewd naar de mail die we vandaag kunnen verwachten en hoe ze de verkoop van de ps5 gaan aanpakken.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:18
Larsnijl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
[...]

Wehkamp bezorgt kleding Ed altijd prima comform afspraak. Ik denk dat de meeste winkels niet opgewassen zijn tegen een horde internetklanten die binnen een minuut zich vol stort op een product dat al dan niet foutief open staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Killer61 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:27:
[...]

Wat ik tot nu toe heb ervaren is dat contact opnemen voor een ps5 pre-order meestal niet goed afloopt. Het lijkt wel alsof alle winkels te veel pre-orders hebben verkocht en diegene die dan actief de communicatie opzoeken worden daar de dupe van. Ik zou het in ieder geval niet bij laten. Ik denk dat hij je eerste order heeft geannuleerd om het te kunnen koppelen.
ik ben in ieder geval laaiend! als ze dit niet fixen waardoor ik naast de boot val terwijl ik gewoon een pre-order had die op launchdate geleverd werdt dan bestel ik daar NOOIT meer. echt shit om zo je dag te beginnen :S

• giantgiantus
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:15:
man man man. wat een K zooi.

net Mediamarkt gebeld met de MMClub afdeling om te zien of ik mijn pre-order kan koppelen aan mijn achteraf gemaakte account.

die gozer is bezig met dingen uitzoeken en 2 minuten later krijg ik een mail Uw pre-order is geannuleerd. WTF

hij zegt zelf dat het een foutje is en dat ik mij geen zorgen hoef te maken en dat ze het gaan uitzoeken. binnen 48 uur bericht.

wou dat ik nooit gebeld had wat een puinzooi pffffff.

bestelling was al betaald met gegarandeerde levering op launchdate
Vervelend zeg. Wellicht ook niet je aller slimste actie. Nooit klooien met orders die erg onder druk staan. Zelf ook ooit een dergelijke fout gemaakt. Kon 3 maanden extra wachten.

• N187
spinnenman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:27:
[...]

ja, ik begrijp het wel. Ik ben vooral beniewd naar de mail die we vandaag kunnen verwachten en hoe ze de verkoop van de ps5 gaan aanpakken.
Een belangrijk onderdeel om een koopovereenkomst te sluiten is vertrouwen en laat die zojuist bij velen gebroken zijn. Ik vraag me af hoe zij dat vertrouwen willen herstellen. Ik verwacht enkel een excuses mail, meer niet om eerlijk te zijn. Foutjes kunnen gemaakt worden, maar om orders van de 19e te annuleren geeft al aan dat er meer aan de hand is/was. Laten we kijken of ze eens eerlijk zullen zijn in het mailtje dat er vandaag uit gaat. Wat ik en anderen denken is dat ze er teveel tijdens de pre-orders hebben verkocht, kijken of ze dat zullen vermelden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:14
het is mindset guys: het zou mooi zijn als je op de dag van de release er een weet te bemachtigen, maar aangezien geeneen webshop / winkel exact weet hoeveel voorraad ze krijgen is het gokken.

Kortom: ga er vanuit dat je er GEEN hebt op de dag van release, dan kan het alleen maar meevallen.

wijze woorden

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:53
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:29:
[...]

ik ben in ieder geval laaiend! als ze dit niet fixen waardoor ik naast de boot val terwijl ik gewoon een pre-order had die op launchdate geleverd werdt dan bestel ik daar NOOIT meer. echt shit om zo je dag te beginnen :S
Ja met zo'n insteek gaan ze het vast snel regelen.
Denk ook niet dat het ze heel veel uitmaakt of je er ooit nog wat besteld :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:35
N187 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:23:
[...]

Het zal vast een algemeen bericht worden, tot uw spijt bla bla bla, we doen er alles aan om het de volgende keer te voorkomen bla bla bla.

Nee wehkamp staat nu bij mij op de zwarte lijst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bonerhead
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-01-2024
Hilarisch topic. Interessant om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over het wel of niet hebben van een PS5 op de releasedag.

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:14
Valandil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:31:
het is mindset guys: het zou mooi zijn als je op de dag van de release er een weet te bemachtigen, maar aangezien geeneen webshop / winkel exact weet hoeveel voorraad ze krijgen is het gokken.

Kortom: ga er vanuit dat je er GEEN hebt op de dag van release, dan kan het alleen maar meevallen.
Ze hebben echt wel een goed idee hoeveel exemplaren ze zullen ontvangen. Het is bovendien ook geen hogere wiskunde. Verwachte aantal orders - x% = aantal voor pre-order. Zelfs al zou je dan enkele te weinig ontvangen dan hoef je niemand teleur te stellen en die overgebleven exemplaren voor je dan op release.

[ Voor 3% gewijzigd door NotSoSteady op 23-09-2020 09:36 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rudoo
Bonerhead schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:33:
Hilarisch topic. Interessant om te zien hoe druk mensen zich kunnen maken over het wel of niet hebben van een PS5 op de releasedag.
en hoe mensen die bedrijven aanvallen waar dit gewoon yet another product is wat ze verkopen. Die PS5 heeft geen enkele extra betekenis dan een paar sokken daar. Maar dat lijkt niet iedereen helemaal te begrijpen hier :)

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:28
Larsnijl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:24:
[...]
Ik koop zelf nooit bij Wehkamp, maar ik denk niet dat ze hier heel erg wakker van zullen gaan liggen met 530.000.000 omzet vorig jaar (#5 online retailers van NL). Pre-orders is echter blijkbaar niet helemaal hun ding:)

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 15:02
Ik ben benieuwd in hoeverre Wehkamp vrijuit kan en mag communiceren. Volgens mij stelt Sony ook allerlei eisen zoals het niet communiceren over hoeveelheden.

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 21:23

Halfkakkende

Vandring

Hier ook door Wehkamp geannuleerd uiteraard (order van zaterdag). Beetje rare gang van zaken, maar soit. Jammer de bammer.

Ik denk overigens dat we vanuit een eventuele mail niks duidelijker krijgen dan wat we al weten: Het feest gaat niet door, sorry jongens. Hoop wel dat ze duidelijk communiceren hoe (aub geen cadeaukaart ofzo) en wanneer wij de Euro's weer terugkrijgen.

MUZIEK!

• N187
Rudoo schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:35:
[...]

en hoe mensen die bedrijven aanvallen waar dit gewoon yet another product is wat ze verkopen. Die PS5 heeft geen enkele extra betekenis dan een paar sokken daar. Maar dat lijkt niet iedereen helemaal te begrijpen hier :)
Aanvallen? Waar lees jij aanvallen? Zij verkopen een product, wij kopen een product. Zij annuleren een order, wij vragen waarom zij annuleren en bespreken dit met andere die hetzelfde hebben ondervonden en delen hen eigen ervaringen. Welkom op een forum...

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:07
Bij iemand anders ook dat Amazon volledige bedrag heeft afgeschreven?

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 16:21
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:41:
Mijn Amazon.nl pre-order heeft op mijn CC nog steeds een +0,00 reservering.
Het bedrag van 500 euro is dus niet afgeschreven.

• Hulleman
Halfkakkende schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:40:
Hoop wel dat ze duidelijk communiceren hoe (aub geen cadeaukaart ofzo) en wanneer wij de Euro's weer terugkrijgen.
Als wehkamp een cadeaukaart gaat geven is dat net geen diefstal :P Die gaan gewoon netjes de euro's terugstorten.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Rudoo
N187 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:40:
[...]

Aanvallen? Waar lees jij aanvallen? Zij verkopen een product, wij kopen een product. Zij annuleren een order, wij vragen waarom zij annuleren en bespreken dit met andere die hetzelfde hebben ondervonden en delen hen eigen ervaringen. Welkom op een forum...
Aanvallen is misschien slechte woordkeuze.
Ik bedoel meer dat iedereen meteen contact gaat zoeken met hun customer care afdeling.
Grote kans dat die afdeling helemaal niet wist dat hij gisteren online kwam.
Zo'n afdeling weet helemaal niet hoeveel er geleverd gaan worden.
etc...

mijn order van gisteren zegt nu ook "wordt niet geleverd", heb nog geen mail gehad. ik zie het wel.

Kan me ook moeilijk voorstellen dat er pas december nieuwe levering komt.
Die fabrieken draaien nu volle toeren. Wat klaar is wordt verzonden. ze gaan echt geen miljoenen voorraad opbouwen voordat ze dat versturen. Voorraad is geld, dat wordt meteen uitgestuurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:29:
[...]

Ik snap dit niet helemaal hoor. Als ik je reacties zo lees, wil je HEUL GRAAG een PS5 op releasedag. Je hebt al een half jaar de tijd om bij Game Mania en MM te pre-orderen. Bij Bol (DE webshop bij uitstek waarvan je kunt verwachten dat zij de meeste exemplaren zullen ontvangen) kon je je inschrijven om een melding te krijgen zodra de pre-orders starten. Vervolgens is er 16 september een PS5 event waarin ze vermelden dat pre-orders de volgende dag starten. Om half 9 's ochtends sturen ze een mail dat je kunt bestellen. Wellicht was je dan niet in de gelegenheid, maar vraag dan iemand in je omgeving om dit even in de gaten te houden. Ik liep rustig naar huis vanuit school toen ik de mail kreeg. Ik zat 10 minuten later achter mijn laptop een PS5 af te rekenen, niks aan de hand. Hoe kan het dan dat je dan bij Wehkamp gaat bestellen?

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-07 07:06
Silversin schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:41:
Nee enkel een reservering van €0 (donderdag besteld bij Amazon FR).

• Hulleman
VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:43:
[...]

Bol.com heeft bij mij ook nog geen bedrag gereserveerd op mijn CC. Zouden ze wel doen stond in de orderbevestiging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:20
bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:43:
[...]

Ik snap dit niet helemaal hoor. Als ik je reacties zo lees, wil je HEUL GRAAG een PS5 op releasedag. Je hebt al een half jaar de tijd om bij Game Mania en MM te pre-orderen. Bij Bol (DE webshop bij uitstek waarvan je kunt verwachten dat zij de meeste exemplaren zullen ontvangen) kon je je inschrijven om een melding te krijgen zodra de pre-orders starten. Vervolgens is er 16 september een PS5 event waarin ze vermelden dat pre-orders de volgende dag starten. Om half 9 's ochtends sturen ze een mail dat je kunt bestellen. Wellicht was je dan niet in de gelegenheid, maar vraag dan iemand in je omgeving om dit even in de gaten te houden. Ik liep rustig naar huis vanuit school toen ik de mail kreeg. Ik zat 10 minuten later achter mijn laptop een PS5 af te rekenen, niks aan de hand. Hoe kan het dan dat je dan bij Wehkamp gaat bestellen?
Volgens mij heeft hij bij de mediamarkt besteld.

• bram1984
biertje79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:45:
[...]

Ah okay. Nou either way. Ik heb daar ook besteld in juni, maar vertrouwen doe ik het niet. Ook bij Bol gedaan voor de zekerheid. Als ik graag iets wilt hebben en ik weet dat het hard zal gaan, dan probeer ik op meer paarden te wedden.

Zal je natuurlijk net zien dat Murphy wilt dat juist ik er geen eentje op 19-11 ontvang, maar dan heb ik in ieder geval mijn best gedaan. :+ :P

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:14
Hulleman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:44:
[...]

Bol.com heeft bij mij ook nog geen bedrag gereserveerd op mijn CC. Zouden ze wel doen stond in de orderbevestiging.
Bij mij wel (en velen anderen ook). Is je bestelling goed gegaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 29-06 18:05
[...]

Bol.com had wel een reservering op mijn
CC staan maar die is inmiddels weg.
Als ik inlog op de webshop staat er wel netjes "wordt 19 november geleverd".
(Besteld donderdagmiddag om 13:00 uur)

• Hulleman
biertje79 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:45:
[...]

Hoe zit het eigenlijk met die winkel pre-orders? Ik had ergens gelezen, geen officiële bron oid, dat Sony winkels verplicht dat alleen online pre-orders op release aan klanten geleverd mogen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-04 14:14

Niek_1981

Think Different.

[...]

Bij mij wel, en na aantal dagen vervalt die reservering op je CC maar blijft je order staan.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Hulleman
Shifty47 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:48:
[...]

Bol.com had wel een reservering op mijn
CC staan maar die is inmiddels weg.
Als ik inlog op de webshop staat er wel netjes "wordt 19 november geleverd".
(Besteld donderdagmiddag om 13:00 uur)
Oké, ik heb mijn CC reserveringen niet echt in de gaten gehouden. Die leverdatum is wel verdwenen uit mijn overzicht. Ik heb donderdagochtend om 08:34 besteld. Hoe kan het dat jij om 13:00 nog een pre-order kon plaatsen?

• Hulleman
xminator schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:47:
[...]

Bij mij wel (en velen anderen ook). Is je bestelling goed gegaan?
Ja gisteren gaf de klantenservice aan dat de order gewoon staat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:49
[...]

Sorry maar je slaat gedeeltelijk wel de plank mis.

In het event zijn pre-orders totaal niet aangekondigd. Dit is schijnbaar in een losse tweet gedaan. Nou kan ik niet voor degene waar je op reageert spreken, maar zelf heb ik geen twitter. Vervolgens heb ik de volgende ochtend toevallig wel bol gechecked, maar er waren geen pre-orders. In de auto gestapt en eenmaal op het werk aangekomen is het uitverkocht. Ook nooit de mail gekregen dat pre-order mogelijk is, maar zelfs als ik die had gehad, terwijl ik in de auto zit ga ik die toch niet kunnen lezen of een PS5 kunnen bestellen.

En iemand vragen in de omgeving? Om voor geen enkele reden, want pre-orders waren niet aangekondigd in het event dus, iemand te vragen een site te gaan monitoren?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Net even bij de lokale BCC navraag gedaan of er misschien in de winkel te reserveren is, maar daar werd aangegeven dat ze niet eens weten of ze er überhaupt wel krijgen :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
Ik had geen zin om aan de pre order chaos mee te doen. Mocht het lukken, dan mooi. Lukt het niet? Jammer dan. Vooralsnog geen must have launch titels die ik perse wil hebben.

Gisteren zagen we allemaal een mooie kans bij Wehkamp, maar helaas een foutje. Om nu de Wehkamp te bestempelen als Kutwinkel en ik koop er nooit meer, vind ik wat te ver gaan. We lijken dan net een stel kinderen die hun zin niet krijgen.

Feit is dat er momenteel even meer vraag is dan aanbod.

Ik gun iedereen de ps5 op de dag van de release maar laten we wel realistisch blijven. Het is een game console en is de aankomende 6 jaar nog wel in omloop

wijze woorden

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Hulleman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:43:
[...]

Als wehkamp een cadeaukaart gaat geven is dat net geen diefstal :P Die gaan gewoon netjes de euro's terugstorten.
Haha, is mijn verwachting ook hoor, maar ik vond m wel mooi om even in dit topic te gooien ;-).

MUZIEK!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shifty47
Hulleman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:49:
[...]

Oké, ik heb mijn CC reserveringen niet echt in de gaten gehouden. Die leverdatum is wel verdwenen uit mijn overzicht. Ik heb donderdagochtend om 08:34 besteld. Hoe kan het dat jij om 13:00 nog een pre-order kon plaatsen?
Om 13:00 kwamen er nog een paar online (annuleringen of mislukte betalingen denk ik ofzo). Duurde toen welgeteld 5 minuten en iemand was hier zo vriendelijk om dat te melden. Bottom Line; ik had mazzel. Althans dat hoop ik :)

• Flghter1982
[...]

deze order gaat over de mediamarkt en een zojuist gemaakte fout waar ze mijn bevestigde pre-order annulleerde terwijl ze iets aan het uitzoeken waren voor me.

ja ik wil heel graag een ps5 op release dag. Ja ik heb mij op elke website "Houd mij op de hoogte" ingeschreven. geen enkele mail daarvan mogen ontvangen.

zat ik om 08:00 in de ochtend ready na de ps5 launch event? zeker weten. om iets voor half 9 een telefoontje gekregen en toen plots de window gemist op bol.com. ik heb er zeker alles aan gedaan en dan met alle moeite 1 kunnen reserveren bij de mediamarkt. superblij natuurlijk dus je begrijpt mijn teleurstelling als dit door een fout van een medewerken geanulleerd wordt.

maar ze zijn er mee bezig. status was nog omkeerbaar zeggen ze dus ik wacht op de bevestiging om het ongedaan te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Valandil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:50:
Ik had geen zin om aan de pre order chaos mee te doen. Mocht het lukken, dan mooi. Lukt het niet? Jammer dan. Vooralsnog geen must have launch titels die ik perse wil hebben.

Gisteren zagen we allemaal een mooie kans bij Wehkamp, maar helaas een foutje. Om nu de Wehkamp te bestempelen als Kutwinkel en ik koop er nooit meer, vind ik wat te ver gaan. We lijken dan net een stel kinderen die hun zin niet krijgen.

Feit is dat er momenteel even meer vraag is dan aanbod.

Ik gun iedereen de ps5 op de dag van de release maar laten we wel realistisch blijven. Het is een game console en is de aankomende 6 jaar nog wel in omloop
Foutje okay... dat kan.
Maar om dan ook de bestellingen van de 19e na enkele dagen de nek om te draaien vind ik wel zorgelijk.
Blijkbaar kunnen ze niet filteren op gisteren, en drukken ze maar op ctrl+a -> delete.

PSN ID: Ancta

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:07
VirinR schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:43:
[...]

Normaal gesproken hoort het ook zo te zijn. Stond gisteren ook netjes op gereserveerd. Zou wat zijn om volgende week al een PS5 binnen te hebben :P

• Valandil
Ghostley schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:53:
[...]

Foutje okay... dat kan.
Maar om dan ook de bestellingen van de 19e na enkele dagen de nek om te draaien vind ik wel zorgelijk.
Blijkbaar kunnen ze niet filteren op gisteren, en drukken ze maar op ctrl+a -> delete.
Feit of aanname?
Ze zijn een ervaren webshop, denk niet dat ze zomaar even alle bestellingen cancellen

wijze woorden

• Ghostley
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-08-2024
Valandil schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:54:
[...]

Feit of aanname?
Ze zijn een ervaren webshop, denk niet dat ze zomaar even alle bestellingen cancellen
Kan nog beide...
ik heb een bestelling gedaan op de 19e, en ik durf stellig te beweren dat ik 1 van de eerste 5 was.
Echter is de status van mijn bestelling nu ook dat deze niet zal worden geleverd.

Het is even afwachten op de email, en heb ook nog via een andere weg wat info gevraagd (nee, geen servicedesk). Anders is het inderdaad pech.

PSN ID: Ancta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
hoe je het ook went of keert , het is gewoon een klotesituatie voor ons fanatieke gamers..Ik zie posts voorbijkomen van mensen die beweren dat ze zich nergens druk om maken..Als je je niet druk maakt bezoek je al helemaal niet het forum waar elke seconde wordt bijgehouden waar er pre-orders zijn toch, of is dat puur uit verveling:)
Duidelijkheid is gewoon wat we willen en Sony moet dat geven, waardoor de retailers dat ook kunnen doen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Wauw, Wehkamp, dit meen je niet. Een bestelling, omtrent een PS5, welke ik op zaterdag tijdig geplaatst heb, is nu ineens geannuleerd. Hoogstwaarschijnlijk vanwege de chaos van gisteren. Dit is echt amateuristisch en oneerlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Koning-Admiraal op 23-09-2020 12:05 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43
Ghostley schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:53:
[...]

Foutje okay... dat kan.
Tja, een medewerkers daar is waarschijnlijk niet gehyped. Die denkt hoe kan ik zo makkelijk mogelijk in zo min mogelijk tijd alles annuleren. Weet je wat ik pak product X en Y en annuleer alle orders, daarna doe ik een e-mail met dat als het op voorraad is je kan bestellen. Vervolgens worden de betalingen teruggestort en case closed.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandil
almiros schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:04:
hoe je het ook went of keert , het is gewoon een klotesituatie voor ons fanatieke gamers..Ik zie posts voorbijkomen van mensen die beweren dat ze zich nergens druk om maken..Als je je niet druk maakt bezoek je al helemaal niet het forum waar elke seconde wordt bijgehouden waar er pre-orders zijn toch, of is dat puur uit verveling:)
Duidelijkheid is gewoon wat we willen en Sony moet dat geven, waardoor de retailers dat ook kunnen doen..
Puur voor de fun om dit te volgen! Anders kunnen we alleen maar Corona nieuws volgen, daar wordt je al helemaal niet vrolijk van.

Tuurlijk hoop ik op een buitenkansje, net als iedereen hier. Daarom is dit forum ook super nuttig voor de mede-tweakers. Tuurlijk wil ik er graag een op de releasedag, maar het is niet het einde van de wereld als dat niet lukt.

Maargoed, de jacht is weer geopend naar pre-orders ;)

wijze woorden

• NotSoSteady
sverzijl schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:36:
[...]

Ik koop zelf nooit bij Wehkamp, maar ik denk niet dat ze hier heel erg wakker van zullen gaan liggen met 530.000.000 omzet vorig jaar (#5 online retailers van NL). Pre-orders is echter blijkbaar niet helemaal hun ding:)
Volgens jou zouden ze toch duizenden exemplaren ontvangen. >:)

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-04 17:17
[...]

Behalve dat een paar posts hierboven een melding staat van iemand die contact heeft opgenomen met de Bol.com helpdesk en dat zij blijkbaar ook niet met 100% zekerheid kunnen leveren. Ik heb ook om 8.30 op 17/9 besteld daar en mijn console staat op gereserveerd. Ik begrijp dat er mensen zijn die later op de dag nog besteld hebben waarbij wel een leverdatum staat aangegeven. Zijn die ook veranderd naar gereserveerd?

• bram1984
DaitoX schreef op woensdag 23 september 2020 @ 09:50:
[...]

Sorry maar je slaat gedeeltelijk wel de plank mis.

In het event zijn pre-orders totaal niet aangekondigd. Dit is schijnbaar in een losse tweet gedaan. Nou kan ik niet voor degene waar je op reageert spreken, maar zelf heb ik geen twitter. Vervolgens heb ik de volgende ochtend toevallig wel bol gechecked, maar er waren geen pre-orders. In de auto gestapt en eenmaal op het werk aangekomen is het uitverkocht. Ook nooit de mail gekregen dat pre-order mogelijk is, maar zelfs als ik die had gehad, terwijl ik in de auto zit ga ik die toch niet kunnen lezen of een PS5 kunnen bestellen.

En iemand vragen in de omgeving? Om voor geen enkele reden, want pre-orders waren niet aangekondigd in het event dus, iemand te vragen een site te gaan monitoren?
Nou het mag toch wel duidelijk zijn dat dit jaar vrijwel alles gecommuniceerd wordt via social media. Meteen na het event kwam het al langs en niet alleen op Twitter. Het werd hier ook veelvuldig besproken en mensen bleven zelfs tot 12 uur wakker om te kijken of er al iets zou gebeuren. Als je het zo graag wilt, dan had je dit wel in de smiezen gehad.

• sverzijl
NotSoSteady schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:12:
[...]
Volgens jou zouden ze toch duizenden exemplaren ontvangen. >:)
Nee

• Shifty47
Erapaz schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:13:
[...]

Behalve dat een paar posts hierboven een melding staat van iemand die contact heeft opgenomen met de Bol.com helpdesk en dat zij blijkbaar ook niet met 100% zekerheid kunnen leveren. Ik heb ook om 8.30 op 17/9 besteld daar en mijn console staat op gereserveerd. Ik begrijp dat er mensen zijn die later op de dag nog besteld hebben waarbij wel een leverdatum staat aangegeven. Zijn die ook veranderd naar gereserveerd?
Ik heb later op de dag besteld en bij mij staat er: "wordt 19 november 2020 bezorgd".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Die admin van budgetgaming heeft contact gehad met Wehkamp en meldt het volgende: "Zojuist even contact gehad, ze gaan hun best doen die orders van zaterdag opnieuw aan de klanten te koppelen zodat dat in orde wordt gemaakt." Er is nog hoop dus voor deze mensen...

• bram1984
Shifty47 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:14:
[...]

Ik heb later op de dag besteld en bij mij staat er: "wordt 19 november 2020 bezorgd".
Ik rond half 9 en bij mij staat er gereserveerd. Bij Miles Morales staat er wel een leverdatum.

Maar heeft Bol op Twitter niet gezegd dat iedereen met een pre-order gegarandeerd een levering krijgt?

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:49
bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:13:
[...]

Nou het mag toch wel duidelijk zijn dat dit jaar vrijwel alles gecommuniceerd wordt via social media. Meteen na het event kwam het al langs en niet alleen op Twitter. Het werd hier ook veelvuldig besproken en mensen bleven zelfs tot 12 uur wakker om te kijken of er al iets zou gebeuren. Als je het zo graag wilt, dan had je dit wel in de smiezen gehad.
Oke, maar je post zat dus vol met onwaarheden en email alerts en dergelijken zijn door veel winkels niet of maar gedeeltelijk verstuurd. Zonder enige indicatie van tijd kan je toch niet gewoon al je verantwoordelijkheden maar negeren.

En Sony heeft toch zelf ook aangegeven dat het een puinhoop is, snap niet helemaal waarom je het probeert goed te praten waarvan ze zelf zeggen dat het slecht is gegaan?

Sowieso waarom zou je dit normaal niet in je event zeggen.

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Zhero10 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:16:
Die admin van budgetgaming heeft contact gehad met Wehkamp en meldt het volgende: "Zojuist even contact gehad, ze gaan hun best doen die orders van zaterdag opnieuw aan de klanten te koppelen zodat dat in orde wordt gemaakt." Er is nog hoop dus voor deze mensen...
Ik zou er niet mee zitten als ze dat doen, maar wat een klucht als het zo werkt... Wat de fuck hebben ze dan zitten doen gister en vannacht? 7(8)7 7(8)7

MUZIEK!

• Shifty47
bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:17:
[...]

Ik rond half 9 en bij mij staat er gereserveerd. Bij Miles Morales staat er wel een leverdatum.

Maar heeft Bol op Twitter niet gezegd dat iedereen met een pre-order gegarandeerd een levering krijgt?
Ja dat hebben ze inderdaad wel gezegd maar ik vertrouw het niet 100%.
Ik hoop dat ik er één krijg de 19e en anders heb ik pech.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• NotSoSteady
Oh joepie, mensen beginnen voor de zoveelste keer nog een keer de Bol.com 'gereserveerd'-discussie. Misschien kun je vragen om een aangetekende brief van de Bol.com-ceo. Ze moeten het volgens mij echt voor jullie uitspellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
[...]

Hulleman schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 13:25:
Plaats t hier ook ff voor diegene die ook wat vraagtekens hebben bij de bol.com pre-order.
Net ff navraag bij Bol.com gedaan over het feit dat de leverdatum niet meer in mijn besteloverzicht staat voor de PS5. Die stond op 19 november 2020. Nu staat er "gereserveerd". Bol.com bekijkt momenteel hoeveel consoles er daadwerkelijk komen. Dus nog niet duidelijk of je daadwerkelijk gegarandeerd bent van een PS5 op release bij Bol.com als ik dat zo begrijp. Had van Bol.com verwacht dat ze alleen gegarandeerde pre-orders verkochten. Iets wat ze ook communiceerden via Twitter.
Op zich geen groot drama, maar als er onzekerheid is wil ik dat wel weten, dan probeer ik het elders normaals.

• Hulleman
[...]

Same here. Console "gereserveerd", PS5 game "levering 19-11-2020".
En idd bol.com heeft via twitter aangegeven dat iedereen die op 17-09 een orderbevestiging kreeg de console gegarandeerd op release gaat krijgen.

Ik ben diegene geweest die de klantenservice benaderde doordat de leverdatum verdwenen was. Ik was gewoon benieuwd. Toen kreeg ik te horen dat "ze aan het bekijken zijn hoeveel consoles ze gaan krijgen". Dan weet je genoeg.

• giantgiantus
[...]

Daar zijn ze volgens een klantenservice medewerker niet helemaal zeker van. Ik zie Bv ook in mijn bestel overzicht “gereserveerd” en niet geleverd op 19 november. Dat zie ik wel bij de XSX.

• rvthul84
  • Laatst online: 06-02-2023
NotSoSteady schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:21:
Oh joepie, mensen beginnen voor de zoveelste keer nog een keer de Bol.com 'gereserveerd'-discussie. Misschien kun je vragen om een aangetekende brief van de Bol.com-ceo. Ze moeten het volgens mij echt voor jullie uitspellen.
100% eens. Haha

• bram1984
Oh well, als het niet zo is, dan is het niet zo. Zou jammer zijn, maar ik kan me er verder niet zo over opwinden, gek genoeg.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
[...]

Iedereen die een pre order geplaatst heeft bij bol.com en er staat gereserveerd bij je bestelling. Krijg jij je ps5 gegarandeerd op de release datum. Dus maak je hier niet druk om, ik had mijn bestelling om 08:38 geplaatst.

Ook bij bol.com waren er aantal ps5 te veel verkocht, deze werden enkele minuten later geannuleerd.
Dus al met al... Gereserveerd is gegarandeerd op release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-07 09:35

Alcmaria

Syntax Error in 10

Bij Wehkamp was het gewoon paniek, ze hebben per ongeluk die pre-orders weer open gezet, mensen hebben besteld. Ze hebben het weer dichtgezet en aan hun DBA gevraagd of hij die zaterdagorders kon wegpoetsen want foutje
Die DBA heeft gewoon een update table uitgevoerd op alles met reservering voor een PS5.. zonder te kijken naar datum.. BAM alles weg.
Nu moeten ze weer een herstel gaan doen van met een order by op order datum en dan weer updaten naar gereserveerd met een max count tot hoeveel ze beschikbaar hebben. Gewoon lekkere knullige "ik heb nog geen koffie gehad' actie.

(komt het je bekend voor Alcmaria? oh ja.. zeker)

• Erapaz
ajaxkoen93 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:23:
[...]

Iedereen die een pre order geplaatst heeft bij bol.com en er staat gereserveerd bij je bestelling. Krijg jij je ps5 gegarandeerd op de release datum. Dus maak je hier niet druk om, ik had mijn bestelling om 08:38 geplaatst.

Ook bij bol.com waren er aantal ps5 te veel verkocht, deze werden enkele minuten later geannuleerd.
Dus al met al... Gereserveerd is gegarandeerd op release.
Het moet haast wel goed zijn, want 's middags om 1 uur hebben ze nog een aantal preorders aangenomen. De enige kink die ik me kan voorstellen is dat Sony zijn keutel intrekt en minder levert dan beloofd. Kan me voorstellen dat in de huidige chaos de helpdesk medewerker een slag om de arm houdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:44
[...]

Hebben ze ook heel duidelijk gecommuniceerd op Twitter.
Maar alle mensen die persoonlijk om bevestiging gaan vragen bij de klantenservice krijgen geen harde JA en worden daarvan ongerust. Zo'n klantenservice medewerker weet waarschijnlijk niet van de hoed en de rand, weet mogelijk wel dat het allemaal lastig en moeilijk is met de Playstation 5 en besluit daarom maar niks te beloven...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-06 21:55
waarom maken jullie je zo druk om die pre-order, je kan hem gewoon halen op de dag van release. liggen ze met stapels op de planken. is altijd nog zo geweest.. net of ik me best moet doen om zo'n ding te bemachtigen. ze mogen blij zijn dat ik 500 uitgeef voor een ps5.

omgekeerde wereld. lmao.

• Hulleman
bram1984 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:22:
Oh well, als het niet zo is, dan is het niet zo. Zou jammer zijn, maar ik kan me er verder niet zo over opwinden, gek genoeg.
Deels met je eens. Het grootste probleem vind ik wel dat bol.com meteen een volledige betaling verlangde. Prima, als je de belofte na komt. Als je dat niet kan, dan heb ik wat meer moeite om bol gratis krediet te verstrekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flghter1982
shakespeare schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:26:
waarom maken jullie je zo druk om die pre-order, je kan hem gewoon halen op de dag van release. liggen ze met stapels op de planken. is altijd nog zo geweest.. net of ik me best moet doen om zo'n ding te bemachtigen. ze mogen blij zijn dat ik 500 uitgeef voor een ps5.

omgekeerde wereld. lmao.
op welke planeet was dat? zover ik me herrinner was de ps4 ruim 6 maanden na release een beetje normaal te krijgen. dat zal nu wel niet anders zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady

omgekeerde wereld. lmao.
Jij leeft op een andere planeet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984

omgekeerde wereld. lmao.
Ik weet niet wat jij gerookt hebt, maar de PS4 was weken/maanden nergens te krijgen en dat gaat met de PS5 niet anders zijn.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07
Digital heeft ook zo zijn voordelen.
Elke maand, 2 maanden (?) wordt er wel met kortingen gestrooid, kwestie van beetje bijhouden.
Wat ik graag zou willen zien is dat er meerdere stores beschikbaar komen net als op de PC, steam gog epic etc maar dat is wishful thinking. Alleen dan zou de DE interessant zijn voor moi.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:07
Alcmaria schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:36:
[...]

Ja.. maar dat zijn geen voordelen want de disc edtion kan daar ook gebruik van maken natuurlijk.
Ja klopt maar disc blijf je het fysiek aspect uiteraard behouden en kan je eventueel doorverkopen plus je kan blurays afspelen mocht dat je ding zijn, blijven extra pro's

• Hulleman
CryptoNL schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:26:
[...]
PS gaat games uitbrengen met adviesprijzen van €79,99.
In de store ja. De adviesprijs van de PS5 versie van AC Valhalla is € 69,99, bij Bol.com is ie € 64,99, bij allyourgames kost ie € 62,99, bij Shop4nl kost ie € 56,99. Geen first party titel, maar zo gaat dat met de first party titels straks net zo. Altijd wel een winkel die em een stuk goedkoper verkoopt.

• ajaxkoen93
Hulleman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:41:
[...]

In de store ja. De adviesprijs van de PS5 versie van AC Valhalla is € 69,99, bij Bol.com is ie € 64,99, bij allyourgames kost ie € 62,99, bij Shop4nl kost ie € 56,99. Geen first party titel, maar zo gaat dat met de first party titels straks net zo. Altijd wel een winkel die em een stuk goedkoper verkoopt.
Allyourgames erg fijne shop, regelmatig wat besteld voor een zeer mooie prijs.. je krijgt je games door hun ook gewoon op release geleverd.

Ik bestelde mijn games eigenlijk altijd bij MediaMarkt.. maar alle titels die gaan komen op de ps5 zijn 5 euro duurder dan bijvoorbeeld bij bol.com

• Hulleman
ajaxkoen93 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:49:
[...]

Allyourgames erg fijne shop, regelmatig wat besteld voor een zeer mooie prijs.. je krijgt je games door hun ook gewoon op release geleverd.

Ik bestelde mijn games eigenlijk altijd bij MediaMarkt.. maar alle titels die gaan komen op de ps5 zijn 5 euro duurder dan bijvoorbeeld bij bol.com
Zeker, allyourgames is echt een betrouwbare en goedkope club.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:43
De gewone PlayStation 5 en dus niet de PlayStation 5 Digital Edition is gewoon nog steeds eigenlijk de standaard PlayStation 5. Die € 100,00 die heb je in een jaar wel terug verdiend als je twee of drie games een half jaar na release koopt, tevens heb je ook alle voordelen van de Digital Edition. Die Digital Edition is misschien alleen handig als je één of twee games speelt elk jaar, zoals bijvoorbeeld FIFA, PES of Fortnite.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Jumpman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:50:
De gewone PlayStation 5 en dus niet de PlayStation 5 Digital Edition is gewoon nog steeds eigenlijk de standaard PlayStation 5. Die € 100,00 die heb je in een jaar wel terug verdiend als je twee of drie games een half jaar na release koopt, tevens heb je ook alle voordelen van de Digital Edition. Die Digital Edition is misschien alleen handig als je één of twee games speelt elk jaar, zoals bijvoorbeeld FIFA, PES of Fortnite.
En vergeet niet dat je daarbovenop ook nog een ingebouwde 4k Blu-ray speler hebt.

• sverzijl
cronixx schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:48:
[...]
Serieuze vraag: Had je ook de Digital Only versie genomen als ze beide even duur waren?
Ik denk het nog steeds niet. Ik heb hem simpelweg niet nodig. Maar in dat geval zou Sony geen 2 verschillende versies op de markt brengen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:22

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Gaan we het nu weer over preorders hebben? De hele discussie DE/Disc is offtopic hier

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Forzaspw
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 14:31
Hulleman schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:21:
[...]

Same here. Console "gereserveerd", PS5 game "levering 17-09-2020".
En idd bol.com heeft via twitter aangegeven dat iedereen die op 17-09 een orderbevestiging kreeg de console gegarandeerd op release gaat krijgen.

Ik ben diegene geweest die de klantenservice benaderde doordat de leverdatum verdwenen was. Ik was gewoon benieuwd. Toen kreeg ik te horen dat "ze aan het bekijken zijn hoeveel consoles ze gaan krijgen". Dan weet je genoeg.
Besteld op 17-09-2020, om 08:39 en direct betaald via IDEAL.
Sindsdien staat er gereserveerd bij de status van mijn bestelling.

Zojuist via de chat gesproken met BOL, de medewerker gaf aan dat ze er vanuit gaan dat mijn bestelling op launchdatum wordt geleverd. Alsnog geen harde garantie, en weer een ander verhaal, maar toch ;)

• Erapaz
Disfigured schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:17:
[...]

Er is een andere PS5 thread waarin je over alles kan lullen behalve pre-orders, want dat doen we hier.
Ik zie dat ik het bericht verkeerd las. Er stond "Gaan we het nu weer over pre-orders hebben", wat ik interpreteerde als "Hebben jullie het nou alweer over preorders", terwijl bedoeld werd "laten we het weer over preorders hebben".

Overigens was dit het kroeg topic, dus dat is wel weer verwarrend. Wat is nu het PS5 slowchat topic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05:46
Even copy-paste van de admin van Budgetgaming, omtrent de Wehkamp situatie:

"Nog even een update van mijn contact bij wehkamp:

Ze kunnen naar verwachting morgen de orders van zaterdag in orde maken, eerst moet er vannacht een update gedaan worden. De orders van gisteren zijn zoals bekend geannuleerd.

Dus laten we hopen op een goede afloop voor de orders van zaterdag!"

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QfVfxA1WU1ilhaMagNJ-KG-Pa8M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A0l75H4aTaD6v9yeFKxOJJBa.jpg?f=fotoalbum_large

Over de bestelling van zaterdag..

PS: plaatje verkleind. Zou je de volgende keer ook de kleine moeite willen nemen om hem op je telefoon te verkleinen, bijvoorbeeld door het toetsenbord eraf te knippen? ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 23-09-2020 11:41 . Reden: image resize ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met MediaMarkt.

Helaas is je bestelling per ongeluk geannuleerd. Wij bieden ons excuus aan.
Voor het ongemak wil ik je graag een e-voucher aanbieden ter waarde van €30,00.

Ik hoor graag of je hiermee akkoord gaat. Nogmaals ons excuus voor het ongemak.

Heb je verder nog vragen? Ik help je graag!

ECHT FUCK DIT GEWOON. ik ben mega pissed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-07 13:09
NeuroticaPills schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:22:
Even copy-paste van de admin van Budgetgaming, omtrent de Wehkamp situatie:

"Nog even een update van mijn contact bij wehkamp:

Ze kunnen naar verwachting morgen de orders van zaterdag in orde maken, eerst moet er vannacht een update gedaan worden. De orders van gisteren zijn zoals bekend geannuleerd.

Dus laten we hopen op een goede afloop voor de orders van zaterdag!"
Hoop dat dit dan ook geld voor mijn bestelling van maandag. We gaan het morgen wel zien.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02:59
.

[ Voor 99% gewijzigd door ElMayo op 17-08-2021 12:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Flghter1982 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:24:

Aiii daar word je even flink genaaid..

• Larsnijl
  • Laatst online: 09-10-2020

Wow dit is echt... als ik een tweede order had staan, had je die van mij kosteloos over mogen nemen...

PSN: Larsnijl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59

Niet mee akkoord gaan natuurlijk. Laat ze het maar oplossen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
Daniel221 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:29:
[...]

Niet mee akkoord gaan natuurlijk. Laat ze het maar oplossen.
hang al aan de telefoon. ga ik uiteraard niet mee akkoord.

• Jurix
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:12
Wehkamp order van gister is zojuist geannuleerd.. Helaas. Nu hopen dat ik mijn geld snel terug krijg.

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44

Dit is echt extreem zuur.. idd niet mee akkoord gaan en ik hoop van harte dat het je lukt!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lonnort
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Ik zie dat ik mijn tweakers account voor het laatst gebruikt heb in januari 2014, om te vragen of er nog ergens PS4's te bestellen zijn.

Dus, wanneer verwachten jullie weer dat de pre-orders open gaan? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Laatst online: 25-06 10:14

cronixx

krieuw

Lonnort schreef op woensdag 23 september 2020 @ 11:33:
Ik zie dat ik mijn tweakers account voor het laatst gebruikt heb in januari 2014, om te vragen of er nog ergens PS4's te bestellen zijn.

Dus, wanneer verwachten jullie weer dat de pre-orders open gaan? :)
Coolblue moet nog (doen het pas op het moment dat de release er is, dus rondom 19 november).
En bij BCC is volgens mij nog geen pre-order mogelijkheid geweest.

Bij alle overige partijen is het gokken op extra voorraad / extra bestelronde.

bij Nedgame kun je hem nog wel pre-orderen met verwachtte leverdatum: 2021.
Pagina: 1 ... 15 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord