2x dezelfde, telt dat ook?ZwanHigh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
1200 berichten.. hoeveel sites hebben jullie vannacht platgelegd jongens
Bij mij ook.Buddha_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:39:
[...]
Hier ook niet..... levering staat wel op 19/11 ...
"Wordt morgen bezorgd om 20h"
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Die 2e BCC review van 5 sterren heeft mij over de streep getrokken. Ik ga hem toch maar bestellen nu
Hier ook. Ben benieuwd wanneer die status wordt bijgewerkt.
Verwijderd
Sorry hoor maar ik kan dat fimpje van die user die de ps5 in z'n wagentje stopte niet vinden, maar wat moet je doen nadat je die 287475 codes heb ik getoetst? Moet je dat confirmen? Bij mij gebeurt er niks
Yep, hier ook enkel "gereserveerd"Henkje.doc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:41:
[...]
Wanneer hadden jullie gereserveerd?Henkje.doc schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:41:
[...]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nice! Hier nog "gereserveerd" bij BOL. Hoelaat had je hem besteld? Ik 17-sept 8:37
Here you go https://files.connected.sh/8nehnrkrlm.mp4Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:42:
Sorry hoor maar ik kan dat fimpje van die user die de ps5 in z'n wagentje stopte niet vinden, maar wat moet je doen nadat je die 287475 codes heb ik getoetst? Moet je dat confirmen? Bij mij gebeurt er niks
Wel in Firefox, want Chrome werkt NIET
[ Voor 6% gewijzigd door iamjesse op 18-11-2020 08:43 ]
ik zelfs 8:48 pas, dus zal nog wel ff duren gok ikgambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:42:
[...]
Nice! Hier nog "gereserveerd" bij BOL. Hoelaat had je hem besteld? Ik 17-sept 8:37
27 oktobergambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:42:
[...]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik twijfel nog een beetje. Ik vind 1 review altijd zo tricky..Banaan000 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:41:
Die 2e BCC review van 5 sterren heeft mij over de streep getrokken. Ik ga hem toch maar bestellen nu
bij mij zowel mn amazon.fr bestelling als de amazon.de bestelling zijn er vanacht afgehaald.Mitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:38:
Hier nog niks afgeschreven van Amazon.de....
17 september 2020 om 08:34 > ook nog gereserveerdgambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:42:
[...]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hier bij bol.com ook word morgen bezorgd
besteld op 17-9 om 15:19
17 september 2020 om 08:32 same. gereserveerd.Phusebox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:43:
[...]
17 september 2020 om 08:34 > ook nog gereserveerd
Nice, mijn orders (08:35 en 08:47) nog geen beweging.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
waarom moet het nou zo lang duren met bcc
Dat is rot wakker worden.. Mailtje van amazon,fr dat betaling niet is gelukt? CC niet geaccepteerd, terwijl die wel meerdere malen gereserveerd was..
Maar goed, in paniek naar een andere gezocht. Staat nu goed, hopelijk blijft het zo
Maar goed, in paniek naar een andere gezocht. Staat nu goed, hopelijk blijft het zo
Omdat ze het stipt om 9 uur open gaan gooien.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
Lijkt wel of ze van achter naar voren werkenmcp1990 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:43:
Hier bij bol.com ook word morgen bezorgd
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo, vlug even onder de douche geweest. Iets gemist?
Wellicht gaan ze pas om 16:00 en kunnen ze nu mooi de statistieken van hun website op krikken?SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
"Meest bezochte webshop van November"
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, alles is wegpow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
Wanneer had jij besteld?kevineuro schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:43:
[...]
bij mij zowel mn amazon.fr bestelling als de amazon.de bestelling zijn er vanacht afgehaald.
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Nope..pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
Nopepow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
Wou net zeggenPhusebox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
[...]
Lijkt wel of ze van achter naar voren werken
Bij mij staat er nog steeds gereserveerd...
Mensen die hem bij BOL rond 830 hebben besteld staat die allemaal nog op gereserveerd. Komt omdat BOL er toen nog geen release datum bij had staan. Die status veranderd pas bij die mensen als ze een T&T code hebben aangemaakt
Snap er geen hol van .. 08:33 hier en nog steeds gereserveerd..Emrawww schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:43:
[...]
17 september 2020 om 08:32 same. gereserveerd.
Zie mensen die later de disc hebben besteld en die hebben wel andere status...
psn: HertogJack
Gaan we nu weer over bol gereserveerd beginnen....
kan ik nog mijn schoentje zetten jongens????????
kijk dit is nuttig! en stressverlagendKiadjo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:45:
Mensen die hem bij BOL rond 830 hebben besteld staat die allemaal nog op gereserveerd. Komt omdat BOL er toen nog geen release datum bij had staan. Die status veranderd pas bij die mensen als ze een T&T code hebben aangemaakt
8:41, heb ook nog niksHertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:46:
[...]
Snap er geen hol van .. 08:33 hier en nog steeds gereserveerd..
Ik heb dit inderdaad ook gehad bij Amazon.fr.. Gebeld en ze zeiden dood leuk dat je account en cc gelijk moet staan met je naam.. Ik gebruikte de CC van mijn vriendin,,Scoep schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
Dat is rot wakker worden.. Mailtje van amazon,fr dat betaling niet is gelukt? CC niet geaccepteerd, terwijl die wel meerdere malen gereserveerd was..
Thnx! Ja wil ook niet de hele dag op die bestelling klikken, stel ik klik per ongeluk op annulerenKiadjo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:45:
Die bestelling voelt een beetje als een porseleinen kopje in mijn account
Hmm ik ook, maar staat wel in mn account dat ie morgen geleverd wordt
Tot 10 uur.. Hier nog steeds geen bevestiging trouwensShininNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:46:
kan ik nog mijn schoentje zetten jongens????????
Hier ook niet van gisteravond!k1978 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:47:
[...]
Tot 10 uur.. Hier nog steeds geen bevestiging trouwens
Bol.com zal waarschijnlijk pas vannacht de track and trace versturen. Dus pas morgenochtend rond 11u hoef je je druk te maken als dat nog niet het geval is.
Tot die tijd: Doe rustig aan, het komt vast goed als je een pre-order had en reeds de mail hebt ontvangen met daarin de leverdatum van morgen
Tot die tijd: Doe rustig aan, het komt vast goed als je een pre-order had en reeds de mail hebt ontvangen met daarin de leverdatum van morgen
Ik heb zojuist bevestiging gekregen dat ik m'n schoen heb gezet. Meer heb ik niet nodig.
Wow, wat schokkend. Het ene pakketje wordt eerder ingescand dan de ander. Doe gewoon eens rustig, het is nog vroeg.HertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:46:
[...]
Snap er geen hol van .. 08:33 hier en nog steeds gereserveerd..
Dit leek bij Xbox ook zo. Ik had om 8:58 besteld (pre-order ging officieel 9:00 open) en las vooral mensen die veel later besteld hadden die 'm bezorgd kregen. Ik wacht nog steedsPhusebox schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:44:
[...]
Lijkt wel of ze van achter naar voren werken
Same, hier ook niet.k1978 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:47:
[...]
Tot 10 uur.. Hier nog steeds geen bevestiging trouwens
17-09 om 08:42 de disc versie besteld bij bol maar ik zie nog niks gebeuren, zijn er mensen die wel wat zien veranderen?
Oei, dat is rot.. Begin hem wel te knijpen nulaurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:46:
[...]
Ik heb dit inderdaad ook gehad bij Amazon.fr.. Gebeld en ze zeiden dood leuk dat je account en cc gelijk moet staan met je naam.. Ik gebruikte de CC van mijn vriendin,,
zal wel goed komen dan! ik zou me niet teveel zorgen maken erover.Mitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:47:
[...]
Hmm ik ook, maar staat wel in mn account dat ie morgen geleverd wordt
Heeft er iemand bericht ontvangen van de Duitse mediamarkt / saturn dat je morgen mag ophalen?
Na het algemene mailtje dat ze teveel preorders hadden is het hier stil:(
Na het algemene mailtje dat ze teveel preorders hadden is het hier stil:(
Zeg dat nou niet. Mensen worden gek hierecdj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
[...]
Dit leek bij Xbox ook zo. Ik had om 8:58 besteld (pre-order ging officieel 9:00 open) en las vooral mensen die veel later besteld hadden die 'm bezorgd kregen. Ik wacht nog steeds
Verwijderd
Twijfel nog over de PS5. Net even gebeld met BCC en gevraagd of ik hem eerst even mag proberen. Morgenochtend om 10:00 nu een afspraak bij de lokale BCC. Echt een topwinkel.
gambler85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:47:
[...]
Thnx! Ja wil ook niet de hele dag op die bestelling klikken, stel ik klik per ongeluk op annuleren.
Die bestelling voelt een beetje als een porseleinen kopje in mijn account
Ik heb precies hetzelfde gevoel
Ik ben bang dat het hier ook zal zijn, dus dat status gereserveerd later krijgt door fuck up van bol.comecdj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
[...]
Dit leek bij Xbox ook zo. Ik had om 8:58 besteld (pre-order ging officieel 9:00 open) en las vooral mensen die veel later besteld hadden die 'm bezorgd kregen. Ik wacht nog steeds
Bij de accessoires kregen we ook al in de ochtend de T&T, dus verwacht dat nu ook.Starbucks schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
Bol.com zal waarschijnlijk pas vannacht de track and trace versturen. Dus pas morgenochtend rond 11u hoef je je druk te maken als dat nog niet het geval is.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Bol zit wel goed lijkt me, die hebben alleen de doorgekregen aantallen verkocht. Het is te hopen dat Postnl het aan kan...
Waarschijnlijk krijg je pas vanavond/vannacht een tracking code.
Als die mensen die stress hebben om bol.com status terwijl er al 10000x is gezegd dat hij wordt geleverd op release. Damn!
Verwijderd
Het kan aan mij liggen, maar het in je mandje zetten van de ps5 werkt niet meer. Als je de produksku code veranderd is daarna de bestel knop niet meer aan te klikken.
Misschien wel leuk als de actie voorbij is dat iedereen hier zijn foto plaatstTamer15 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
Ik heb ook nog steeds geen bevestiging binnen van de Coolblue schoen actie
Ja, maar ook als je hem om 08:42 hebt besteld?Cloud_VII schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
Als die mensen die stress hebben om bol.com status terwijl er al 10000x is gezegd dat hij wordt geleverd op release. Damn!
Haters everywhere but I don’t really care
Ik was ook een vroege vogel en mijn Series X is gewoon netjes op release geleverd. Die PS5-consoles zijn allemaal al ingepakt en worden vermoedelijk gewoon willekeurig ingescand. Die paniek bij de mensen hier, doe eens kalm. Begint een beetje sneu te worden.ecdj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door NotSoSteady op 18-11-2020 08:51 ]
Naja wat ik ene kant raar vind is dat je niet een ander betaalmiddel kan gebruiken. Stuur dan een mail van we kunnen helaas geen gebruik maken van je CC wegens de kans op fraude, u heeft 2 uur de tijd om uw bestelling alsnog te betalen.Scoep schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:48:
[...]
Oei, dat is rot.. Begin hem wel te knijpen nu
ja dit is wel extreme, als je al zoveel bevestiging nodig heb voor een console laat staan met andere dingen in het leven.Cloud_VII schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
How are you doing?
No stress 😎 alles komt goed
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Andere browser proberen. Firefox werkte bij mij wel.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
Het kan aan mij liggen, maar het in je mandje zetten van de ps5 werkt niet meer. Als je de produksku code veranderd is daarna de bestel knop niet meer aan te klikken.
Nee dat mag niet. De limiet is 8:40. Daar zit ik ver onder. Dan mag je gewoon gezonde spanning hebbenmatthijst schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:51:
[...]
Ja, maar ook als je hem om 08:42 hebt besteld?
![]()
ContantVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:51:
wat is de snelste manier van online betalen? las net paypal en creditcard?
PostNL draait zn hand niet om voor hooguit 10.000 pakketjes extra hoor. Dat is toch wel de max aan PS5s die vannacht verwerkt gaan worden lijkt me, mogelijk zelfs nog minder.dutchgio schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:50:
Bol zit wel goed lijkt me, die hebben alleen de doorgekregen aantallen verkocht. Het is te hopen dat Postnl het aan kan...
Het is eerder de algemene drukte ivm Sint/Kerst.
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeRSPiN op 18-11-2020 08:52 ]
Let wel op, ICS ligt eruit, weet niet wat dat betekend voor betalen...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:51:
Bitcoin of iets veiliger met Monero.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:51:
haha wauw, dat is wel heel extreem
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik moet dus echt heel nodig poepen, maar durf niet.
Satus blijft dan alsnog op gereserveerd.Mitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:52:
[...]
Let wel op, ICS ligt eruit, weet niet wat dat betekend voor betalen...
Bol kan dus ook na verzending alsnog over gaan op betalen
10K dan zit je al heel hoog denk ik.CyBeRSPiN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:52:
[...]
PostNL draait zn hand niet om voor hooguit 10.000 pakketjes extra hoor. Dat is toch wel de max aan PS5s die vannacht verwerkt gaan worden lijkt me, mogelijk zelfs nog minder.
Het is eerder de algemene drukte ivm Sint/Kerst.
Denk eerder iets van max 3000.
psn: HertogJack
Betalen met je cc doet het gewoonMitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:52:
[...]
Same, wel naar magazijn, om klaar te maken voor verzending. Maar algehele status is wel veranderd naar 'Verzonden' ja.NotSoSteady schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:39:
Mijn order van de MediaMarkt is volgens de site al verzonden.
Heb nog wel een American Express referral linkMitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:52:
[...]
cartman had daar een goed plan voor.manotijn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
How are you doing?
laptop meemanotijn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
Neem je toch je telefoon meemanotijn schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
Ik heb net heerlijk zitten sch**ten
Bij de Xbox ging het ook in veel gevallen mis, en dat zijn er minder lijkt me. Nederland is voornamelijk Playstation vermoed ik, al veranderd dat in deze generatie wellicht iets.CyBeRSPiN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:52:
[...]
PostNL draait zn hand niet om voor hooguit 10.000 pakketjes extra hoor. Dat is toch wel de max aan PS5s die vannacht verwerkt gaan worden lijkt me, mogelijk zelfs nog minder.
Jep, hier ook! Spannendecdj schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
[...]
Same, wel naar magazijn, om klaar te maken voor verzending. Maar algehele status is wel veranderd naar 'Verzonden' ja.
[Afbeelding]
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat kan pas vanaf 10:00HansPatat050 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
Iemand al door coolblue gebeld?
Dat gebeurt sowieso pas na 10 uur.HansPatat050 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Als je tot 10 mag zetten ga ik er vanuit dat ze daarna pas bellenHansPatat050 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:53:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |