Sterker nog ik ga nu ffAvex schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:17:
[...]
Vooral als je daar nog een sigaretje bij pakt phoe
Wel snel dan, anders ben je zo te laatStarscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:18:
[...]
Sterker nog ik ga nu ff(wc ik rook niet
)
Same. ik gok het er op.Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:18:
[...]
)
Break!
Uhuuh, snel zeggen dat je naar het toilet gaat in de hoop dat anderen dan ook maar gaan zodat je meer kans hebt de komende 2-10 minuten he? Ik zie het wel
ik denk gwn dat het eraan komt wie nog meer?
ooh spannend in het product filter staan ze onder "direct leverbaar"
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Heb er weinig vertrouwen in maar hoop het wel, heb om 11 de sportschool geboektSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:20:
Gok op half 9SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:20:
Ja, 2 heren zijn al even naar de toilet!SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:20:
bol was het ook 08:30 dus who knows!SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:20:
psn: HertogJack
Verwijderd
Wanneer is een launch van iets groots überhaupt om 0:00 gestart? Het is meestal toch altijd in de ochtend of middag. Vrienden van mij zijn ook de hele nacht wakker gebleven en die liggen nu onderhand dood in bed. Zal je net zien dat het rond 10:00 online springt.
Verwijderd
Als je de sportschool boven de playstation 5 prioriteert... foei!pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
[...]
Heb er weinig vertrouwen in maar hoop het wel, heb om 11 de sportschool geboekt
you will never know for sure what I didBrutal1ty schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:20:
[...]
Uhuuh, snel zeggen dat je naar het toilet gaat in de hoop dat anderen dan ook maar gaan zodat je meer kans hebt de komende 2-10 minuten he? Ik zie het wel![]()
8 uur geslapen en niks gemist zo te zien, goed besluit dus
Sultana?
Hij is ONLINE!!!!Starscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:18:
[...]
)
grapje
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 18-11-2020 08:22 ]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
ja half 9 zou mooi zijn als dat zo is
Het is vooral dat ik bang ben dat het op de telefoon rennend wat langer duurt om door de checkout te komen, zou niet durven om nu op te geven!Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
[...]
Als je de sportschool boven de playstation 5 prioriteert... foei!
Samsung Black Friday deals vorig jaarVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
Wanneer is een launch van iets groots überhaupt om 0:00 gestart? Het is meestal toch altijd in de ochtend of middag. Vrienden van mij zijn ook de hele nacht wakker gebleven en die liggen nu onderhand dood in bed. Zal je net zien dat het rond 10:00 online springt.
Haters everywhere but I don’t really care
Stuur ze ff een grappig plaatje van een koffiebeker danVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
zelfde dilemma hier, ik zit al zo lang te refreshen, naar de sportschool of niet...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:21:
[...]
Als je de sportschool boven de playstation 5 prioriteert... foei!
er is maar een kans op een ps5 en de sportschool loopt niet wegStephaN900 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:23:
[...]
zelfde dilemma hier, ik zit al zo lang te refreshen, naar de sportschool of niet...
Er is volgens mij al behoorlijk wat gegokt afgelopen nacht, hopelijk heb je er geen geld opgezet
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zag ik toch even dit op m'n verlanglijstje.
Geen moment twijfelen direct naar de sportschool 😜StephaN900 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:23:
[...]
zelfde dilemma hier, ik zit al zo lang te refreshen, naar de sportschool of niet...
site houdt het redelijk vol
als je hem hebt kan je van vreugde ff lekker hardlopen
Ja en als je hem dan binnen hebt er de biceps mee trainen.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:24:
als je hem hebt kan je van vreugde ff lekker hardlopen
Een nachtje wakker blijven kost misschien wel even veel energie als een uurtje sportschool, dus ik vind dat je een excuus hebt om niet te gaan, tenzij je net wakker bent en niet de hele nacht geF5't hebt.StephaN900 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:23:
[...]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Review lijkt nu wel weg te zijn?
En weer terug
En weer terug
[ Voor 27% gewijzigd door Gynnad op 18-11-2020 08:25 ]
Oei, even schrikken, valt spontaan de wifi uit hiero, gellukig kabel
zitten jullie nu op bcc te refreshen ? gaan ze daar verkopen dan ?
Ik heb helaas een nieuw account aan moeten maken bij BCC. Nu blijft die daar al bijna 20 minuten hangen op "je nieuw account word gekoppeld". Ander emailadres geprobeerd, maar zelfde probleem. Servers daar hebben het moeilijk.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ja, geen idee hoelaat hij live gaat.shakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:25:
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
NEEshakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:25:
Nee komt nieuwe koelkast uit zoshakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:25:
Nee hoorshakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:25:
Heb hier vannacht uren over moeten doen..johoo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:26:
Ik heb helaas een nieuw account aan moeten maken bij BCC. Nu blijft die daar al bijna 20 minuten hangen op "je nieuw account word gekoppeld". Ander emailadres geprobeerd, maar zelfde probleem. Servers daar hebben het moeilijk.
Jongens over die review; die gaat weg als het niet gelukt is hem op te halen. Zo is altijd het hartje van dat ie op je verlanglijstje staat op dat moment óók niet meer geactiveerd. En als de review er wel staat, dan is ook je hartje geactiveerd. Ze zijn er dus niet mee bezig, is gewoon de drukte op de site.
Ik ben kaaln41r0j schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:24:
Je zou maar om 9:00 bij de kapper een afspraak hebben
Same, servers staan te roken, net als sommigen hierjohoo schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:26:
Nee we kijken allemaal naar een persconferentie via een bcc vpnshakespeare schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:25:
straks gaat ie om een of andere tijd online en 3 uur later krijg je dan een mail: je wilde op de hoogte gehouden worden, de ps5 is te koop!
Ze zeggen wel al dat het zou kunnen dat mensen die het lukt om te bestellen hem toch niet krijgen, worden dan dezelfde dag gebeldBaRF schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:27:
straks gaat ie om een of andere tijd online en 3 uur later krijg je dan een mail: je wilde op de hoogte gehouden worden, de ps5 is te koop!
Jongens ik wil echt die nieuwe koelkast hebben, die witte met dat zwarte tussenframe. Kunnen jullie gewoon even wegblijven van bcc?
B.v.d!
B.v.d!
Verwijderd
"Let op: Wij willen het liefst heel Nederland blij maken met een PlayStation 5. Door grote belangstelling en beperkte beschikbaarheid is de kans aanwezig dat ons ordersysteem dit product niet snel genoeg als uitverkocht zal registreren. Het kan dus voorkomen dat er méér orders bij ons geplaatst worden dan dat wij producten beschikbaar hebben. Klanten die hierdoor onverhoopt naast een PlayStation 5 grijpen worden daar op de dag van bestellen over geïnformeerd. Mocht er zelfs al een betaling gedaan zijn dan wordt deze z.s.m. teruggestort (max. 5 werkdagen)."
So, who's ready to get fucked sideways?
Hep er zin an!Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:28:
"Let op: Wij willen het liefst heel Nederland blij maken met een PlayStation 5. Door grote belangstelling en beperkte beschikbaarheid is de kans aanwezig dat ons ordersysteem dit product niet snel genoeg als uitverkocht zal registreren. Het kan dus voorkomen dat er méér orders bij ons geplaatst worden dan dat wij producten beschikbaar hebben. Klanten die hierdoor onverhoopt naast een PlayStation 5 grijpen worden daar op de dag van bestellen over geïnformeerd. Mocht er zelfs al een betaling gedaan zijn dan wordt deze z.s.m. teruggestort (max. 5 werkdagen)."
Helaasch
Dan wacht ik wel tot volgend jaar. Ik vind dit echt next level gepruttel. Totaal geen communicatie, al dan niet tegenstrijdig.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:28:
Wat is by BCC de snelste manier van betalen? Bij PayPal moet ik eerst helemaal inloggen.
Gewoon meer dan 1200 berichten tussen 23 uur en 8:30 niet normaal
Helden hoor voor de mensen die de hele nacht wakker waren.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Tracker blijft afgaan op mediamarkt... staat wel online op voorraad maar als je verder klikt is het vals alarm -.-
Apple Paystfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:30:
Wat is by BCC de snelste manier van betalen? Bij PayPal moet ik eerst helemaal inloggen.
Autofill je creditcardstfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:30:
Afterpaystfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:30:
denk nog steeds sneller dan een bank reader ofzo gebruiken?stfnz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:30:
Die-hard Tweakers.laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:31:
Gewoon meer dan 1200 berichten tussen 23 uur en 8:30 niet normaal![]()
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Morgenavond 20:00 allemaal even buiten op de stoep, klappen voor de helden van de nachtcrew.laurens700 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:31:
Gewoon meer dan 1200 berichten tussen 23 uur en 8:30 niet normaal![]()
Haters everywhere but I don’t really care
Je zou toch zeggen dat ze er belang bij hebben om zsm/vroeg mogelijk die dingen te verkopen vandaag.
De website is anders de hele dag traag met impact voor klanten die helemaal geen ps5 willen kopen.
De website is anders de hele dag traag met impact voor klanten die helemaal geen ps5 willen kopen.
Mijn telefoon ging om half 3 snachts af met alle meldingen xd, kon daarna niet meer slapen van de spanning..pclinde schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:31:
[...]
Die-hard Tweakers.Ik waardeer de inspanningen.
Op Twitter geeft BCC aan dat Apple Pay en Afterpay allebei trager zijn.
[Twitter: https://twitter.com/BCCNL/status/1328958719523254276]
[Twitter: https://twitter.com/BCCNL/status/1328958905632903169]
Ik denk dat er straks helemaal niets besteld kan worden, servers gaan weer op hun bek
Bovenste. Of al ingelogd zijn met Paypal..Je Paypal wel gekoppeld met je CC of genoeg geld er op zetten. Voor Mac gebruikers met een vingerprintsanner werkt dit wel snel.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja al geZien maar dat hou ik natuurlijk voor mezelf he(:iamjesse schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:32:
[...]
Op Twitter geeft BCC aan dat Apple Pay en Afterpay allebei trager zijn.
[Twitter]
[Twitter]
Vandaag is de ps5 bij Amazon fr afgeschreven. Dus die gaat er voor ons aankomen.
Heb toch nog te leren voor examen. Dus later is niet erg.
Jij misschien welGRIEZMAN schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:33:
[...]
Ja al geZien maar dat hou ik natuurlijk voor mezelf he(:
Gedraagt zich vreemd ja, pagina laad wel maar het laad symbool blijft ronddraaien rond het icoontjeX-t-r-e-m-e schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:32:
Ik denk dat er straks helemaal niets besteld kan worden, servers gaan weer op hun bek
Iemand zich al gewassen of is het heel de dag in pijama?
SPiET
Straks de verbazing dat de bestel knop actief is en dan te laat zijn om erop te drukken
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Voor Amazon ES idd hetzelfde. gisteravond afgeschrevenArunia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:33:
Vandaag is de ps5 bij Amazon fr afgeschreven. Dus die gaat er voor ons aankomen.
Zit gewoon op het werk is dat ook goed?spietie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:34:
Iemand zich al gewassen of is het heel de dag in pijama?![]()
Verwijderd
Beetje intieme vraag ditspietie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:34:
Tot mijn verbazing heb ik de Ps5 in m'n winkelmandje gekregen op de MM site. Er staat bij 'pre-order hem nu dan wordt hij op 19-11 thuisbezorgd.' Dit lijkt me alleen vrij sterk.. twijfel of ik m'n bestelling door moet zetten.
1200 berichten.. hoeveel sites hebben jullie vannacht platgelegd jongens
kijk eens goed naar het knopje bezorgenjobias schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:35:
Tot mijn verbazing heb ik de Ps5 in m'n winkelmandje gekregen op de MM site. Er staat bij 'pre-order hem nu dan wordt hij op 19-11 thuisbezorgd.' Dit lijkt me alleen vrij sterk.. twijfel of ik m'n bestelling door moet zetten.
Bij MM kom je ver, maar zeggen ze vervolgens als je doorklikt dat ze niets hebben.jobias schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:35:
Bol.com heeft nog niks van de CC afgeschreven hier. Ben benieuwd wanneer ik vandaag te horen ga krijgen hoe laat de PS5 morgen geleverd gaat worden
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik wacht gewoon lekker totdat Distill een pop up laat zien en geluidje afspeelt. Edit schedule staat toch op 5 seconden. Ondertussen staan de pagina's elke 5 seconden te refreshen. Lekker ondertussen aan het werk ;-)
Ik heb in de mediamarkt gevraagd hoe het zit met bestellingen die rond deze tijd nog geplaatst worden. Ik kreeg als antwoord dat je dan op zijn vroegst waarschijnlijk in januari een PS5 kan verwachten omdat de tweede batch dan binnenkomt.jobias schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:35:
Bij mij ook dat is goed nieuws! Zag dat leverdatum ook naar voor is geschoven van 26/27 naar 23/24 novemberArunia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:33:
heb al 8 maanden niets normaals meer aangehad geloof ik, leuk dat thuiswerkenspietie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:34:
Dank allen. Ik had mijn gegevens nog niet ingevuld omdat ik toch al zo'n donkerbruin vermoeden had dat het niet kloptepow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
[...]
Bij MM kom je ver, maar zeggen ze vervolgens als je doorklikt dat ze niets hebben.
Nou kom maar door met die teleurstelling BBC, dan kan ik weer verder met mn leven....
Thanks voor de heads up, zie het inderdaadArunia schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:33:
https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5ZakKa.dev schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
[...]
Ik heb in de mediamarkt gevraagd hoe het zit met bestellingen die rond deze tijd nog geplaatst worden. Ik kreeg als antwoord dat je dan op zijn vroegst waarschijnlijk in januari een PS5 kan verwachten omdat de tweede batch dan binnenkomt.
als je daar morgen besteld heb je hem voor de 15e van december. wel even duits adres fixen
Als je zover komt niet wachten.jobias schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:35:
Dan is er een geannuleerde pre order vrijgekomen.
Alle online orders worden geleverd.
Hier nog niks afgeschreven van Amazon.de....
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
haha ja echt heiaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:36:
[...]
heb al 8 maanden niets normaals meer aangehad geloof ik, leuk dat thuiswerken
Joggingbroek 24/7
Hier ook niet..... levering staat wel op 19/11 ...Mitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:38:
Hier nog niks afgeschreven van Amazon.de....
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Bij mij staat de levering ondertussen op morgen 20:00Buddha_ schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:39:
[...]
Hier ook niet..... levering staat wel op 19/11 ...
Mijn order van de MediaMarkt is volgens de site al verzonden.
:fill(white):strip_exif()/f/image/CHJyqi7l1tsPJYeeKIZXxJ6c.png?f=user_large)
Bij mij is afgeschreven en staat op verzonden nu. Amazon.de
[ Voor 9% gewijzigd door joffrey19 op 18-11-2020 08:41 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |