Haha ja moet zeggen, het was wel een ervaring hoe dan ookpow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Ach als een handjevol tweakers er een weet te bemachtigen ben ik al blijHoop dat iedereen er uiteindelijk van kan genieten! het door-de-nacht f5'en was al leuk genoeg.
Op de Amazon.nl zijn de charging dock en koptelefoon weer voorradig!
Hele andere wereld vergeleken met toen ik voor de PS4 gewoon maanden van te voren rustig bij sony kon bestellen zonder chaosDylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Haha ja moet zeggen, het was wel een ervaring hoe dan ook
Zeker ik gun het iedereen hier, vooral diegene die er een nacht voor opblijven!pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Ach als een handjevol tweakers er een weet te bemachtigen ben ik al blijHoop dat iedereen er uiteindelijk van kan genieten! het door-de-nacht f5'en was al leuk genoeg.
Ik ben zelf gelukkig voorzien dat maakt het hele gebeuren wat relaxter
Heeft wel wat dit soort releases, soort rare spanning
psn: HertogJack
dan ben jij na 00:30 gaan slapen, want daarvoor was de bom gebarsten met iedereen die los ging....Punkbuster schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:48:
Chapeau voor de mensen die lekker de hele nacht wakker zijn geweest. 🤞🏻
Tipje; er zijn gewoon content checkers met telegram notification die elke 15 seconden draaien. Slaap je heerlijk en je bent op tijd
Ik heb trouwens daarin nu 2 chats. Die groepchat en een chat met alleen de bot. Welke gaat dan af als ie iets vindt? Want in de groepchat ging ie op een gegeven moment af terwijl in die single chat niks gebeurde.. is die nutteloos?
Sluit ik me bij aan, er een bemachtigen zou de kers op de taart zijn, maar op zich al leuke ervaringDylan90125 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Haha ja moet zeggen, het was wel een ervaring hoe dan ook
Hopelijk is het een geintje, maar heeft echt geen zin met zijn allen te gaan bellen. Klantenservice weet ook niets is al duidelijk gebleken in alle voorgaande pagina's.SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:55:
nog 5min dan zijn de klantenservice weer aan het werk
Ja die gaan het druk krijgen als de site continue plat ligt door onsSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:55:
nog 5min dan zijn de klantenservice weer aan het werk
@manotijn Ik ga zo ook niet bellen ik bedoel miss gaan de ps5 dan online natuurlijk laat ik ze me rust ;D
True, het was een gezellige nacht / ochtend en Miles Morales ziet er vast ook goed uit op de Pro.pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:56:
[...]
Haha ik wacht toch liever, vind dat mijn jet-engine launch ps4 'next gen games' niet verdient.Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:58:
[...]
True, het was een gezellige nacht / ochtend en Miles Morales ziet er vast ook goed uit op de Pro.
EDIT: Laat maar..
[ Voor 87% gewijzigd door Jefson op 18-11-2020 07:59 ]
Morgen!
Mensen nog pre-orders o.i.d. kunnen scoren? Zelf al voorzien maar ff benieuwd
Mensen nog pre-orders o.i.d. kunnen scoren? Zelf al voorzien maar ff benieuwd
Goeie dag om je ziek te meldenJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:58:
[...]
Ja die gaan het druk krijgen als de site continue plat ligt door ons..
Had je bij CB nog de mogelijkheid on een versie te selecteren dan? Ik heb die optie niet gezien.
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
@Kyhfin I know ik bedoel alleen maar miss komt die dan
Effe minuut wachten voordat de IT'er z'n horloge fout heeft staan.
Waarschijnlijk wordt je dat gevraagd als je uitverkoren bent.knny schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:00:
Had je bij CB nog de mogelijkheid on een versie te selecteren dan? Ik heb die optie niet gezien.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
@Jackal85 distil nog steeds als een gek pagina's aan het openen voor je?
zin om te trollen en de klantenservice te bellen en dat ik een koelkast probeer af te rekenen van 499.99 maar hij werkt niet
How are you doing?
8:01 en geen veranderingpow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:01:
[...]
Zou het niet handig zijn dat iemand een scriptje maakt voor verschil sites? BOL, MM, BCC enz? Zodat we leden hier dit enkel moeten gebruiken om rap iets in hun mandje te leggen en afrekenen?
#eeuwigedankdan!
#eeuwigedankdan!
SPiET
Server loopt niet syncpow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:01:
[...]
Kan het ook nog een Leids kwartiertje zijn?pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:01:
[...]
Hoe zie je eigenlijk hoeveel mensen foto’s van hun schoentje hebben geplaatst bij onze blauwe vrienden? Ik zie wel de laatste inzendingen maar geen aantallen?
Soms duurt het volgens mij langer voordat hij geladen is ofzo. Was mij namelijk ook eerder opgevallen.ppeterr schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:01:
[...]
Wel stipt 8u was die ene review even weg. En nu weer terug.
[ Voor 7% gewijzigd door Jefson op 18-11-2020 08:02 ]
Aantal "Reviews"MoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
Hoe zie je eigenlijk hoeveel mensen foto’s van hun schoentje hebben geplaatst bij onze blauwe vrienden? Ik zie wel de laatste inzendingen maar geen aantallen?
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
Oké laten we 1 iemand aanwijzen om de klantenservice te bellen.
Bij het aantal reviews: https://www.coolblue.nl/product/865866/playstation-5.htmlMoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Verwijderd
Yes, heb 'm kunnen bestellen! Bedankt!RobPete89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:57:
We kiezen jou!Jackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
gogogo
Rustig afwachtenJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
ja zie het nu weer gebeuren, uhm....het is me watJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
[...]
Soms duurt het volgens mij langer voordat hij geladen is ofzo. Was mij namelijk ook eerder opgevallen.
Ik heb het genoeg gedaan met de RTX30xx launch... Nu mag iemand anders voor de PS5 hahahaJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:02:
Verwijderd
Heb je een link van het oplaadstation? Ik zie de officiële van Sony niet direct staan...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:03:
[...]
Yes, heb 'm kunnen bestellen! Bedankt!
Grapje natuurlijk. Ik wacht wel af hoor.
Verbaast me dat de site zo soepel loopt nog.
Op de Twitter van BCC zonet:
“Helaas is de Playstation 5 heel schaars en niet vooraf te reserveren.
Ik begrijp dat we je hiermee flink teleurstellen. Meer informatie kunnen ook wij je niet geven.
Zodra er info bekend is komt dat ook op onze website te staan. ^Sharon”
Niks nuttigs dus
“Helaas is de Playstation 5 heel schaars en niet vooraf te reserveren.
Ik begrijp dat we je hiermee flink teleurstellen. Meer informatie kunnen ook wij je niet geven.
Zodra er info bekend is komt dat ook op onze website te staan. ^Sharon”
Niks nuttigs dus
BCC verlanglijstje stond eerst uitverkocht en nu ‘nog 5’
Nou dat gepaard met de review wijziging lijkt alsof men op het werk aan is gekomen
OK, er is hoop
[ Voor 4% gewijzigd door matthijst op 18-11-2020 08:07 ]
Haters everywhere but I don’t really care
is op vooraad maar bij bezorg doet die niks
ik heb:GranCanaria schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:05:
MM, pre order is verzonden, gaaf hoor
Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Hier ook text veranderd i: Zondag t/m vrijdag voor 23.59 uur besteld? Morgen in huis!
Lijkt erop dat ze rustig de dataset aan het bijwerken zijn en dan als alles klopt zal ie vast spontaan openen.crimby schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:06:
[...]
Ik zie het ook! maar helaas geen verandering in de bestelmogelijkheden
Thanks! Zojuist besteldRobPete89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:57:
Bij mij staat er nu wel in de winkelwagen 'Op voorraad'
Hoe krijgen jullie hem in de winkelwagen?
Klopt er staat verzonden en dan dat naast idd. Maar ben er blij meeHertogJack schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:06:
[...]
ik heb:
Bestelling verzonden naar magazijn
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
op vooraad maar voor de rest nog niks hopelijk gebeurd het snel
Pagina editen, gewoon effe terugzoeken in posts.Nikola schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:08:
Hoe krijgen jullie hem in de winkelwagen?
Mijn beide MM disc consoles ‘verzonden naar magazijn’
So far so good
So far so good
https://www.amazon.nl/Son...arging/dp/B08H97WTBL?th=1Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:04:
[...]
Heb je een link van het oplaadstation? Ik zie de officiële van Sony niet direct staan...
Met 1000 nieuwe Posts alweer kan iemand het even reposten svppow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
Pagina editen, gewoon effe terugzoeken in posts.
Zoekfunctie.timpie81 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
Met 1000 nieuwe Posts alweer kan iemand het even reposten svp
Is net al gedaantimpie81 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
Zoek op "sku"timpie81 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
Ik zou nu even blijven opletten bij bcc, veranderen dingen en website is duidelijk stabielertimpie81 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:09:
[...]
oei, alles wordt alweer wat langzamer.
Edit: eeeende storing is terug
Edit: eeeende storing is terug
[ Voor 33% gewijzigd door pow3rran9er op 18-11-2020 08:11 ]
dat laatste is vooral omdat er nu minder mensen zittenDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:10:
[...]
Ik zou nu even blijven opletten bij bcc, veranderen dingen en website is duidelijk stabieler
“Stabieler” ja todat ie erop komtDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:10:
[...]
Ik zou nu even blijven opletten bij bcc, veranderen dingen en website is duidelijk stabieler
eeeeeen hij ligt eruit
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
te vroeg gesprokenDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:10:
[...]
Verwijderd
Hij was binnen no-time alweer uitverkochtVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:04:
[...]
Heb je een link van het oplaadstation? Ik zie de officiële van Sony niet direct staan...
https://www.amazon.nl/Son...&s=videogames&sr=1-1&th=1
:W server
Stil hier opeens? Iedereen keihard aan het F5'en?
Lijkt het op jaJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
Toilet moment. Iedereen moet klaar staan.Jefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
De nachtploeg is inmiddels in slaap gevallen 😂😂Jefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
Iedereen heeft straks de blaren op de vingers staan!
Moet toegeven, al die koffie zet toch echt je darmen aan de gang.MoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
[...]
Toilet moment. Iedereen moet klaar stasn.
hey de review is weggehaald op bcc
oh hij is weer terug haha
[ Voor 29% gewijzigd door BaRF op 18-11-2020 08:15 ]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ben wel redelijk ziek aan het f5en ja, ben niet voor niets 8 uur over mn slaap heen xD
nopeCyberDonky schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
[...]
De nachtploeg is inmiddels in slaap gevallen 😂😂
Nachtploeg still going strongCyberDonky schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
[...]
Bij mij verdwijnt en verschijnt die review constant.BaRF schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:15:
Ik ben er nogBaRF schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:15:
Hier ook nog actiefCyberDonky schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:14:
[...]
Waarom gebruiken jullie geen auto refresh extensie in plaats van F5?
Ander team, of ze willen het niet prijsgeven
Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024
pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:15:
[...]
Moet toegeven, al die koffie zet toch echt je darmen aan de gang.
Herkenbaar maar dan meestal rond 9 uur
Wacht maar, als de shit zometeen losbreekt weet NIEMAND van BCC meer wat er aan de hand is, spreekt Twitter de Chat tegen en spreekt de Telefonische helpdesk iedereen tegenMitssz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:16:
[...]
Ander team, of ze willen het niet prijsgeven
Verwijderd
Ik denk dat BCC naar alle waarschijnlijkheid intern het tijdstip niet communiceert; immers zullen daar ook mensen werken die hem willen hebben.
Waarschijnlijk vanmiddag om 5 uur dat de orders open gaan.
Moet toch iets doen om wakker te blijven!timetje100 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:16:
Vooral als je daar nog een sigaretje bij pakt phoeStarscreamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:17:
[...]
![]()
![]()
![]()
Herkenbaar maar dan meestal rond 9 uur
Wat als je bij de betaalpagina zit, en hij refresht het automatisch?timetje100 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:16:
Refresh is toch alleen voor als het beschikbaar komt? Kan je daarna op stop klikken he:)Lashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:17:
[...]
Wat als je bij de betaalpagina zit, en hij refresht het automatisch?
zet je het script uitLashrom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 08:17:
[...]
Wat als je bij de betaalpagina zit, en hij refresht het automatisch?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/tJZ3IdZbFI9J3BXqKRQWFdBd.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fnpu4vzcSx2ujPOqvWcZh0sA.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/bysllzJkmt3d7HeK63inA8MC.png?f=fotoalbum_large)