Eerste niet voorspelbare berichtje in 60 pagina's aan berichten.Santiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:45:
Net bericht gehad van mijn vriendin!
We eten patat vanavond![]()
Overduidelijk nep inderdaad.bloodlynx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:53:
Ondertussen zijn ze alvast wat neppe reviews aan het plaatsen bij BCC.![]()
[Afbeelding]
Ontwerp, 5 sterren......
Haha bij mij staat er nog het volgende:R-utger schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:43:
Ook goed bericht vanuit de winkel![]()
Hé Gamer,
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse Playstation 5 eigenaar kan noemen. Met je factuur/afhaalbewijs kan jij jouw Playstation 5, op donderdag 19 november, in jouw MediaMarkt vestiging afhalen. Vergeet je accessoires en games niet, zodat je direct aan de slag kan!
Heel veel speelplezier!
In juli al besteld, donderdag ochtend sta ik voor de winkel
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Deze mail ontvang je uiterlijk om 14:00 uur op 19 november.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.
Denk dat ik het toch gewoon om 10:00 voor de winkel sta
Sony belooft niks, winkels bestellen er gewoon bv. 2k en dan krijgen ze er 200 -> Why you do this Sony!?Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
[...]
![]()
Wat is Sony toch aan het doen? Winkels krijgen beloofde aantallen allemaal niet binnen. Zou Bol nog wel alles kunnen leveren...?
Gaat toch altijd zo met de lauch van nieuwe consoles.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Can confirm; ik heb op 17-09 de pre-order gedaan online via de MediaMarkt site (afhalen in de winkel); en ik kreeg zojuist mail dat ik op 19-11 de PS5 kan ophalen. Wel met de kanttekening dat ik de definitieve bevestiging moet afwachten (dus ik reken mezelf nog niet rijkKadardar schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:40:
[...]
e-mails die nu rondgaan zijn juist voor de online bestellingen.
.Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse PS5 eigenaar kan noemen!
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.
Heb jij hem online besteld met afhalen in de winkel?Jamesl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:56:
[...]
Haha bij mij staat er nog het volgende:
Denk dat ik het toch gewoon om 10:00 voor de winkel sta
Ik heb hem rechtstreeks in de winkel besteld.
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Ik online inderdaadR-utger schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:59:
[...]
Heb jij hem online besteld met afhalen in de winkel?
Ik heb hem rechtstreeks in de winkel besteld.
De online bestellingen van Mediamarkt met afhalen winkel, worden op de release dag pas bezorgd in de winkels. Dit was bij Xbox ook zo. Na de middag krijg je een email dat hij er is.
Ga je om 10.00 voor de winkel campen, sta je tussen de pre-order in fysieke winkel afhalers. Doe jezelf en personeel een lol. En wacht tot je die email hebt als je online gekocht hebt
Ga je om 10.00 voor de winkel campen, sta je tussen de pre-order in fysieke winkel afhalers. Doe jezelf en personeel een lol. En wacht tot je die email hebt als je online gekocht hebt
Inderdaad iedereen lekker wachten op zijn email. Ik heb in de winkel gepreorderd, dus ik ben eerstLekkerboeie86 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:00:
De online bestellingen van Mediamarkt met afhalen winkel, worden op de release dag pas bezorgd in de winkels. Dit was bij Xbox ook zo. Na de middag krijg je een email dat hij er is.
PSN ID: White_Anomaly
Eindelijk, net de mail gehad! Stress niveau kan weer omlaagFarid_A schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Was m'n stress niveau eindelijk gedaald, zit ik hier met een 17 september mediamarkt bestelling van 13.02 inclusief bevestigingsmail op de 17e. Maar geen email nu.'t zal toch niet....
Wat voor mail heb je precies gehad?Farid_A schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:02:
[...]
Eindelijk, net de mail gehad! Stress niveau kan weer omlaag![]()
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De online orders van MM worden niet via de interne verzending gedaan. Daarom liggen deze bestellingen vaak niet in de ochtend klaar. De online bestellingen worden gewoon verstuurd via een externe partij. (PostNL, UPS, etc)
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
van Coolblue ook zekerkaanmijo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:47:
[...]
Ja, en dan komen ze je PS5 vanavond nog met de bakfiets bezorgen
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Update van CoolBlue
Waar is nu mijn beste kans om een pre-order te plaatsen?
Amazon, Coolblue en BCC. Daarnaast heeft Wehkamp gezegd dat ze ook nog enkele exemplaren online zullen zetten voor release.ThaddeusX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:05:
Waar is nu mijn beste kans om een pre-order te plaatsen?
https://www.techtastic.nl...ne-kans-op-een-pre-order/
Inmiddels ook dit mailtje van Alternate gekregen
Beste klant,
Wegens een fout op onze website heeft de Playstation 5 live gestaan. Echter was dit niet de bedoeling, dit omdat wij dit product niet gaan aanbieden.
Om deze reden wordt je bestelling geannuleerd in ons systeem en ontvang je hiervan een terugstorting.
Onze excuses voor het ongemak.
jij bent er vroeg bij chef!DennusB schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:05:
Update van CoolBlue
[YouTube: PlayStation 5. Hard-to-get spelen.]
Wat een vreemd mailtje...PewPewPewBow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:07:
[...]
Sorry!
Update? Deze stond er vanmiddag al op.DennusB schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:05:
Update van CoolBlue
[YouTube: PlayStation 5. Hard-to-get spelen.]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
@Stef16560581 Hi Stef! De PS5 komt op 19 november live op onze site. De specifieke tijd weet ik helaas niet. ^DM
— wehkamp.nl (@wehkamp) 17 november 2020
Weet niet of dit al geplaatst is, maar bij Wehkamp maak je dus ook nog kans.
Was wel vaag langs gekomen, mooi dat we nog even een officieel bericht krijgenNotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:10:
[Twitter]
Weet niet of dit al geplaatst is, maar bij Wehkamp maak je dus ook nog kans.
Hoe kunnen ze nu nog niet weten of ze over 7 uur de pre-orders gaan verkopen? Het gros van de werknemers zal elk moment naar huis gaan, dus opzich zou het nu wel een mooi moment zijn om het te weten zou je denken.
Niemand weet dit zeker.WinterX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:09:
[...]
Heb dit ook gekregen. Dan krijg ik mijn ps5 zeker op donderdag?
Het staat wel in de mail, en het zou wel heel raar zijn van MM om de verwachting te wekken dat je 'm inderdaad hebt op donderdag als dat niet het geval zou zijn.
Tegelijkertijd is het volgens mij ook vooral een aansporing om vooral nog wat games en accessoires te kopen bij ze.
Daarentegen zijn er ook mensen met een mail (zie eerdere posts) dat ze nog niet bij de eerste levering zitten. Maar zover ik weet zijn dit alleen mensen die hem in de winkel besteld hebben.
Dus of iedereen die 'm online besteld heeft krijgt 'm sowieso (dat is ook wat ze op social media gezegd hebben). Of het is een algemene mail die naar iedereen verstuurd is die 'm online besteld heeft.
Iemand al een bevestiging van verzending van amazon.de ?
Vorige week vrijdag gebeld hoe of wat... mevrouw zei dat ze de 17e bij hun weg gingen, om voor de 19e leverbaar te zijn.
Vorige week vrijdag gebeld hoe of wat... mevrouw zei dat ze de 17e bij hun weg gingen, om voor de 19e leverbaar te zijn.
Nope geen berichten van Amazon.de.......
Ook geen reservering op mijn CC...... wel eerder in september.
[ Voor 45% gewijzigd door Buddha_ op 17-11-2020 17:16 ]
PSN: IXI_BUDDHA_IXI
Krijg je nou van Coolblue een bevestiging mail dat je schoen heb gezet?
Houd even rekening met PostNL, daar wordt het e.e.a. behoorlijk vertraagd de afgelopen dagen. Ik zou er gewoon rekening mee houden dat je 'm tussen donderdag en maandag a.s. ontvangt.WinterX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:09:
[...]
Nope, op reddit zijn wel mensen bj wie het begint te komen, maar nog meer mensen met nog geen verzendbevestiging. Ik verwacht hem zelf morgen pas eigenlijk.Buddha_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:15:
Ik word helemaal zenuwachtig van dit topic. Heb speciaal vrijgenomen en vrouw en kinderen het huis uit gestuurd tot maandag haha. Als die er vrijdag nog niet is trek ik t niet hoor
Nu op Amazon NL https://www.amazon.nl/Son...43887&s=videogames&sr=1-1
1 verkoper maar ik vertrouw die verkoper niet. Verkoper bestaat echt net pas.
[ Voor 4% gewijzigd door dzyleung op 17-11-2020 17:18 ]
Volgens mij wel jaWinterX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:09:
[...]
Is alweer weg. Een of andere 'barbarbro'. Was denk ik ook niet echt betrouwbaar. Mijn tracker sloeg ook aan.dzyleung schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:17:
1 verkoper maar ik vertrouw die verkoper niet.
Ook niet te bestellendzyleung schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:17:
Nee hier ook niet maar bij Amazon.de is het meestal 1 dag van te voren dat er pas beweging komt en dan gaat het snel, dus zou me geen zorgen maken hoor:)Buddha_ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:15:
Playstation 5
Of je mag 2 euro storten om hem wel eerder te krijgen dan de planning aangeeft.... gebeurde mij gisteren met dat andere apparaat.Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:15:
[...]
Houd even rekening met PostNL, daar wordt het e.e.a. behoorlijk vertraagd de afgelopen dagen. Ik zou er gewoon rekening mee houden dat je 'm tussen donderdag en maandag a.s. ontvangt.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Vrijgenomen ... ik heb geluk dat ik thuiswerkUndercovert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:17:
Ik word helemaal zenuwachtig van dit topic. Heb speciaal vrijgenomen en vrouw en kinderen het huis uit gestuurd tot maandag haha. Als die er vrijdag nog niet is trek ik t niet hoor
Vriendin speelt anders wel de Sims 4 op de pc of op de PS4 RDR2
Ik ben vrijdag weliswaar vrij maar dan moet ik met de vrouw na de IKEA
[ Voor 8% gewijzigd door Starscreamer op 17-11-2020 17:21 ]
Need that trackerZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:18:
[...]
Is alweer weg. Een of andere 'barbarbro'. Was denk ik ook niet echt betrouwbaar. Mijn tracker sloeg ook aan.
Heb ook een mail van MediaMarkt binnen dat hij donderdag komt...
Hopelijk gaat het ook echt gebeuren en gooit PostNL of wie dan ook geen roet in het eten.
Hopelijk gaat het ook echt gebeuren en gooit PostNL of wie dan ook geen roet in het eten.
Ja, duurde bij mij wel ff overigens.Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:15:
Domme actie. Kunnen ze niet gewoon dit doen dat je je nummer verstuurd en daar 1tje uitkiezen in plaats eerst een foto maken van een schoen.Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:15:
Dat zullen we morgen zien als de track & trace binnen komtmajoh schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:22:
Heb ook een mail van MediaMarkt binnen dat hij donderdag komt...
Komt dat van winkel pre-orders?DennusB schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]
Dat zullen we morgen zien als de track & trace binnen komt
Bij mij al meer als een uur geleden ingeschreven maar nog steeds geen mail.jaaoie17 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]
Domme actie. Kunnen ze niet gewoon dit doen dat je je nummer verstuurd en daar 1tje uitkiezen in plaats eerst een foto maken van een schoen.
Ja ze zullen hem toch moeten versturen (als je hem niet ophaalt)
Ik snap wel dat een aantal hier zoiets hebben van "ik ga echt niet mijn schoen zetten en een foto maken", maar toch vind ik het op zich wel leuk en slim bedacht!
Je schakelt gelijk alle bots uit én je houdt alleen de groep fans over die er echt graag eentje willen.
Daarnaast gewoon weer eens wat anders en een leuke actie, in tijden waarin alles verder zo serieus is.
Je schakelt gelijk alle bots uit én je houdt alleen de groep fans over die er echt graag eentje willen.
Daarnaast gewoon weer eens wat anders en een leuke actie, in tijden waarin alles verder zo serieus is.
Was er nou net eentje beschikbaar op amazon.nl ????
Nee pagina gewijzigd naar controller volgens mij.FR-VAK-R schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:26:
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zie hierboven, is alweer weg — waarschijnlijk een scammer of doorverkoper die via Amazon wilde verkopen.FR-VAK-R schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:26:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
BCC dekt zich vast in
Online te bestellen vanaf: 18 november 2020
Let op: Wij willen het liefst heel Nederland blij maken met een PlayStation 5. Door grote belangstelling en beperkte beschikbaarheid is de kans aanwezig dat ons ordersysteem dit product niet snel genoeg als uitverkocht zal registreren. Het kan dus voorkomen dat er méér orders bij ons geplaatst worden dan dat wij producten beschikbaar hebben. Klanten die hierdoor onverhoopt naast een PlayStation 5 grijpen worden daar op de dag van bestellen over geïnformeerd. Mocht er zelfs al een betaling gedaan zijn dan wordt deze z.s.m. teruggestort (max. 5 werkdagen).
Let op: Wij willen het liefst heel Nederland blij maken met een PlayStation 5. Door grote belangstelling en beperkte beschikbaarheid is de kans aanwezig dat ons ordersysteem dit product niet snel genoeg als uitverkocht zal registreren. Het kan dus voorkomen dat er méér orders bij ons geplaatst worden dan dat wij producten beschikbaar hebben. Klanten die hierdoor onverhoopt naast een PlayStation 5 grijpen worden daar op de dag van bestellen over geïnformeerd. Mocht er zelfs al een betaling gedaan zijn dan wordt deze z.s.m. teruggestort (max. 5 werkdagen).
BCC heeft een update:
Weddings are basically funerals with cake.
Ik ook. Dit is toch een aanfluiting? Drie zinnen en ze zijn klaar. Geef het allemaal wat netter toe, bedank de klant voor de bestelling en geef ze de kans om vragen te stellen. F*ck u Alternate, dit kan echt beter.PewPewPewBow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:07:
[...]
Vind het wel goed bedacht, en leuk...jaaoie17 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:23:
[...]
Domme actie. Kunnen ze niet gewoon dit doen dat je je nummer verstuurd en daar 1tje uitkiezen in plaats eerst een foto maken van een schoen.
Dan kun je er nog een beetje je eigen draai aan geven in de hoop dat je kans toeneemt.
Of je dan je nummer verstuurd of dit maakt dan ook niet uit, en trouwens iedereen die niet mee doet is weer meer kans voor iedereen die wel mee doet.
Ik ben even wat kleuren.
Dit is toch gewoon heel netjes. Dit wil je toch horen van te voren. Wat een zeurpieten hier zegDjores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
BCC dekt zich vast in
Precies dit :-) hoe minder mensen meedoen, hoe meer kans voor de rest :-D Ik heb de kleurstiften net weer in de verpakking... nu maar duimen.TIGER1125 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
[...]
Vind het wel goed bedacht, en leuk...
Dan kun je er nog een beetje je eigen draai aan geven in de hoop dat je kans toeneemt.![]()
Of je dan je nummer verstuurd of dit maakt dan ook niet uit, en trouwens iedereen die niet mee doet is weer meer kans voor iedereen die wel mee doet.![]()
Ik ben even wat kleuren.
Ik neem niet aan dat ze alle foto's gaan bekijken; het zal gewoon random zijn.TIGER1125 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
[...]
Dan kun je er nog een beetje je eigen draai aan geven in de hoop dat je kans toeneemt.
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Handig om te weten dat je max 5 werkdagen zonder geld zit.Djores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
BCC dekt zich vast in
Wel netjes gecommuniceerd van BCC
Inderdaad, zeg toch ook niet dat dit slecht is?pwavg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:29:
[...]
Dit is toch gewoon heel netjes. Dit wil je toch horen van te voren. Wat een zeurpieten hier zeg
Kan me zo voorstellen dat de aantal pogingen vannacht(?) zo hoog is dat het systeem het allemaal niet meer kan bijhouden.. enige wat ze dan misschien beter kunnen doen is die betaling nog even achter wege laten.. totdat ze zeker weten wie er een exemplaar krijgt. is niet zomaar wat even 500eu inhouden wat wellicht betekend dat je bij een andere webshop pecht hebt omdat t geld nog niet terug is gestort (of je limiet van je CC bereikt is)Djores schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:28:
BCC dekt zich vast in
tot overmorgenPsychoBoyJack schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:09:
Ik heb ook net van de mediamarkt een mail gehad dat ik m overmorgen kan ophalen. (Doetinchem, ik was nummero 4).
Happy days.
Korben schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:30:
[...]
Ik neem niet aan dat ze alle foto's gaan bekijken; het zal gewoon random zijn.
Zit ik hier dan nu helemaal voor niets met de vingerverf tot aan het plafond?
Vast niet, maar de gedachte trekt met wel
? niks over bekend tochYkev schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:32:
Bcc vannacht 23:59 right? Succes iedereen!
Denk dat ze de 200 gekozen foto's zeker wel zelf gaan nakijken. Zoveel werk is dat niet. Ze zullen inderdaad niet alle inzendingen checken.Korben schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:30:
[...]
Ik neem niet aan dat ze alle foto's gaan bekijken; het zal gewoon random zijn.
Hoop van wel, en dat ze dan zo'n medelijden hebben met mijn tekenkunst, dat ik eruit gepikt wordtZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:33:
[...]
Denk dat ze de 200 gekozen foto's zeker wel zelf gaan nakijken. Zoveel werk is dat niet. Ze zullen inderdaad niet alle inzendingen checken.
Ik heb een vraag,
Ik heb via Fnac een playstation gereserveerd. Het bedrag is van mn CC gehaald en weer terug gestort. Kan het kloppen dat pas bij de defintieve verzending het bedrag er weer van af wordt gehaald? Ik volg het namelijk niet helemaal.
Ik heb via Fnac een playstation gereserveerd. Het bedrag is van mn CC gehaald en weer terug gestort. Kan het kloppen dat pas bij de defintieve verzending het bedrag er weer van af wordt gehaald? Ik volg het namelijk niet helemaal.
Hoogst waarschijnlijk is de bestelling geannuleerd. Ze gaan toch niet eerst afschrijven en dan voor de lol d'r weer bij- en afschrijven?mr-ordinary schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:37:
Ik heb een vraag,
Lijkt me sterk dat die er is ?Hills360 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:36:
Had er iemand nou een linkse waar je de ingezonden foto's kon zien bij coolblue
In de namiddag stonden de foto's gewoon bij die ene pagina. Waren er al boven de 1000. Dus het aantal submissions zal tegen morgenmiddag echt wel in de duizenden zijn.
Er zijn nu al meer dan 4k "reviews"Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:39:
[...]
In de namiddag stonden de foto's gewoon bij die ene pagina. Waren er al boven de 1000. Dus het aantal submissions zal tegen morgenmiddag echt wel in de duizenden zijn.
Waar heb je deze vandaan?Hotwheels schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:40:
Er zijn al aardig wat schoentjes gezet...![]()
[Afbeelding]
Ben ik de enige die, bij het checken van bestellingsstatus bij MediaMarkt, schrik heeft van per ongeluk op die grote Annuleerknop te klikken ?
Is op mediamarkt.be btw...
De draadloze headset is nu te koop bij Amazon (1-2 dagen): https://www.amazon.nl/gp/...f=ppx_pt2_dt_b_prod_image
Mijn naam is niet Peter!
Haha, jep hier ook al paar keer schrik gehad dat ik geklikt had op annuleren.Twixie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:42:
Ben ik de enige die, bij het checken van bestellingsstatus bij MediaMarkt, schrik heeft van per ongeluk op die grote Annuleerknop te klikken ?Is op mediamarkt.be btw...
Die foto's geven al hoop dat ik er creatief uitspring. Iedereen doet hetzelfde namelijk daarHotwheels schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:40:
Er zijn al aardig wat schoentjes gezet...![]()
[Afbeelding]
Iemand een link naar de pagina met alle schoentjes? Ik zie op de pagina maar 94, klopt natuurlijk niet.
Wat is er gaande jongens? Ik ben laat thuis van het werk, omdat ik wortelen moest kopen voor het avondeten en ik heb verdorie 5 supermarkten bezocht voor ik nog een stomme wortel kon kopen!
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Dat zijn de eerste 94 schoenen die al hebben gewonnen blijven er dus nog 33 over.dzyleung schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:47:
Iemand een link naar de pagina met alle schoentjes? Ik zie op de pagina maar 94, klopt natuurlijk niet.
Coolblue heeft maar 180 consoles en gaat ze verloten. Maak een foto van het schoen zetten en je kunt meedingen.DarthDavy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:48:
Wat is er gaande jongens? Ik ben laat thuis van het werk, omdat ik wortelen moest kopen voor het avondeten en ik heb verdorie 5 supermarkten bezocht voor ik nog een stomme wortel kon kopen!
Lees zijn berichtje nog is goed en maak dan even de link met de wortels ;-)D. Ninjai schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:49:
[...]
Coolblue heeft maar 180 consoles en gaat ze verloten. Maak een foto van het schoen zetten en je kunt meedingen.
Het feit dat hij het specifiek over die wortelen had gaf niet weg dat hij al op de hoogte was?D. Ninjai schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:49:
[...]
Coolblue heeft maar 180 consoles en gaat ze verloten. Maak een foto van het schoen zetten en je kunt meedingen.
Er was zojuist een PS5 beschikbaar op Amazon.nl van een verkoper met een "vage" naam.
Kan iemand mij wellicht uitleggen of het een risico is om het via amazon (.de &.nl etc) te bestellen?
Kan iemand mij wellicht uitleggen of het een risico is om het via amazon (.de &.nl etc) te bestellen?
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
Aah ik ben te goedgelovigdehardstyler schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:50:
[...]
Het feit dat hij het specifiek over die wortelen had gaf niet weg dat hij al op de hoogte was?
Met zo'n gebruikersnaam is het natuurlijk vragen om problemen om iets online te gaan bestellen.KoningAfhalen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:50:
Er was zojuist een PS5 beschikbaar op Amazon.nl van een verkoper met een "vage" naam.
Je bent me net voor om het te zeggendehardstyler schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:50:
[...]
Het feit dat hij het specifiek over die wortelen had gaf niet weg dat hij al op de hoogte was?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Zelfde naam en adres? Misschien kunnen ze dan precies zien hoeveel consoles er besteld zijn op 1 adres en die annuleren ze.ellarbo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:52:
[Afbeelding] R.I.P. Wel een beetje vaag want ik had een pre order bij 2 filialen, 4 consoles in totaal.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/eLyTk789bREgNsFpf1UpTdq3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9U27k1A1gzTB2PnpwrV99OXT.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9KcuqhAmQmSNq7vra5CYDTWq.jpg?f=fotoalbum_large)