Iemand is jaloers? Het ging mij er ook niet om of iemand het boeit, ik wilde een oplossing voor het probleem! Daar is deze thread voor bedoeld: elkaar helpen.atomix9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:02:
Alle mensen met apple phones. Het boeit "Donstil" IETS dat je de link niet ziet. Echt
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mlvEcAru1BTrRTeQetCOnSST.jpg?f=user_large)
Oh wat goed van MediaMarkt. Ik was nummer 17 (september 17e besteld openingstijd) en niks... Misschien hebben ze 3 digitaal versie ontvangen! Ongelooflijk.
[ Voor 5% gewijzigd door Darklight_93 op 17-11-2020 16:23 ]
Ook hier e-mail mogen ontvnagen van mediamarkt dat ik hem 19 november krijg!Hé Gamer/Playstation-aanhanger!
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse PS5 eigenaar kan noemen!
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Deze mail ontvang je uiterlijk om 14:00 uur op 19 november.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.
Tot snel en alvast aller tofste game ervaring gewenst met jouw PS5!
Wordt druk want krijg ook de XSX die dag!. Double the fun!
[ Voor 66% gewijzigd door Kadardar op 17-11-2020 16:19 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Kreeg ik net van de MM-webshop.Hi Gamer,
Op 19 november is het zo ver, dan kun je eindelijk op je nieuwe PlayStation 5 gaan spelen! Werk jezelf digitaal in het zweet met de nieuwste Spider-Man of versla je vrienden met een potje FIFA 21. Wat je ook speelt, we wensen je alvast heel veel speelplezier!
Wil je jouw PlayStation 5 ervaring naar een nóg hoger level tillen? Maak nog snel jouw PS5-setup compleet voor donderdag!
Verwijderd
Welke Mediamarkt?Darklight_93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:18:
[Afbeelding]
Oh wat goed van MediaMarkt. Ik was nummer 17 en niks... Misschien hebben ze 3 digitaal versie ontvangen! Ongelooflijk.
Verwijderd
Net de bevestiging gekregen dat ik mijn PS5 donderdag kan ophalen. Online order met afhalen in de winkel als optie!
Even bijgelezen, best bizar hoe weinig retailers hebben ontvangen!
Enige die vooralsnog iets grotere aantallen lijkt te kunnen verkopen is dan dus Bol.com...?
Enige die vooralsnog iets grotere aantallen lijkt te kunnen verkopen is dan dus Bol.com...?
Als ze maar netjes controleren bij de Mediamarkt of je op de lijst staat en een bevestiging mee hebt.
Of zou iemand zo bijdehand zijn om te zeggen, ja ik ben nr. 6 en kom mijn PS5 ophalen?
Of zou iemand zo bijdehand zijn om te zeggen, ja ik ben nr. 6 en kom mijn PS5 ophalen?
Stadia / PSN : whenheco
en amazonmikkelnl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:20:
Bol.com is altijd de grootste (in Nederland).mikkelnl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:20:
Verwijderd
Is het ook.Kalder schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:14:
[...]
Ik vind het eerder een kinderachtige actie van coolblue, ze hadden ook gewoon een normale loting kunnen doen.
Maar om vervolgens te zien dat men er gewoon vol aan mee doet, ik lach erom en vind het treurig tegelijk.
Maar zie dat je dit gewoon leuk moet opvatten als ik het hier zo lees..
Ieder zijn ding en ieder zijn mening.
Niveautje in de appgroep is wel top, komt er iemand met dat het te bestellen is via:
scamsite ps..online.nl
scamsite ps..online.nl
Zag hem voorbij komen!xminator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:22:
Niveautje in de appgroep is wel top, komt er iemand met dat het te bestellen is via:
scamsite ps..online.nl
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik lees her en der wel updates over Amazon.de en .fr, maar weinig over Amazon.nl. Ik heb een pre-order bij Amazon.nl. Verwachte levering staat nog steeds op 23 november a.s. (dus na de release datum). Zijn er mensen met vergelijkbare updates m.b.t. Amazon.nl?
Xbox Series X nu pas.. Inmiddels zo'n oude consoleKadardar schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:18:
[...]
Ook hier e-mail mogen ontvnagen van mediamarkt dat ik hem 19 november krijg!
Wordt druk want krijg ook de XSX die dag!. Double the fun!
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Meer mensen waarbij de 'zet je schoen' link in de CB app het niet doet?
Ik mag hem ook afhalen in Roermond. Was nummer 37 meen ik voor de versie met disk. Kreeg mail
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Lekker man, het is je gegund.Finalchaos schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
[Afbeelding]
Voor iedereen die via intertoys heeft besteld ^^ we gaan hem krijgen! Wat een geluk! Ik ben zo blijjjjjjjjjjj! Dit is hetzelfde als een kaartje hebben voor tomorrowland ♡♡♡♡♡
Ik heb nog geen bevestiging mail gehad dat was een uur geleden.Baska88 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
Wow dat ze er niet eens 17 gekregen hebben is wonderbaarlijk. Wanneer had je besteld? Neem toch wel aan dat je in ieder geval bij de volgende levering zit.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Verwijderd
Voor iedereen die bericht heeft gekregen vanuit de MM, gefeliciteerd allen!
Graag nu on-topic voor de overige bestellingen.
Thanks Pokle. Hoe is het nu bij jou? Ik zag et een en ander aan ellende voorbij komen
Alleen is een kaartje voor Tomorrowland nog moeilijker te krijgen. 1 keer naar toe geweest, daarna nooit geselecteerd.Finalchaos schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
[Afbeelding]
Voor iedereen die via intertoys heeft besteld ^^ we gaan hem krijgen! Wat een geluk! Ik ben zo blijjjjjjjjjjj! Dit is hetzelfde als een kaartje hebben voor tomorrowland ♡♡♡♡♡
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik nog niets gehoord, maar ik heb online besteld, en verwacht eigenlijk ook niet van iets te horen tot op het moment dat het effectief verzonden is.Mister JDK schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:19:
Iemand iets van MM in België??
We gingen van nog wat hoop dat er iets vrij ging komen naar een tekening maken voor coolblue...Finalchaos schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:25:
[...]
Thanks Pokle. Hoe is het nu bij jou? Ik zag et een en ander aan ellende voorbij komen
Tijden zijn heel wanhopig
De 17e van september om 10 uurKalder schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:25:
[...]
Wow dat ze er niet eens 17 gekregen hebben is wonderbaarlijk. Wanneer had je besteld? Neem toch wel aan dat je in ieder geval bij de volgende levering zit.
Geen update hier (Amazon.de). Gisteren kreeg ik wel ineens een refund op mijn CC (vrijdag afgeschreven) dus het is even met spanning afwachten. Mijn order heb ik nog, met donderdag als leverdatum (besteld op 17 september).VeeGee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
Ik lees her en der wel updates over Amazon.de en .fr, maar weinig over Amazon.nl. Ik heb een pre-order bij Amazon.nl. Verwachte levering staat nog steeds op 23 november a.s. (dus na de release datum). Zijn er mensen met vergelijkbare updates m.b.t. Amazon.nl?
Online besteld met afhalen als optie. En die combinatie zorgde ervoor dat ik nogal vreesde voor m’n bestellingexidil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:15:
[...]
Heb jij in de winkel pre-order geplaatst of online?
Huh, misschien moet je de titel en eerste post even lezen? Dat is gewoon on-topic?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:25:
Voor iedereen die bericht heeft gekregen vanuit de MM, gefeliciteerd allen!
Oh, ja dat was al wat aan de late kant wel, je kon op 15 juli al bestellen in de winkel, althans dat heb ik gedaan.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
16:14 uurVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:27:
[...]
Is die mail bij iedereen op hetzelfde moment binnengekomen (vermoed 16:00 uur). Of zou de mail nog binnen kunnen komen?
heb de app gedownload maar zie nergens zet je schoen staan weet iemand waar hij staat.Baska88 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
Op twitter zegt MM dat ze tot vanavond mails versturen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:27:
[...]
Is die mail bij iedereen op hetzelfde moment binnengekomen (vermoed 16:00 uur). Of zou de mail nog binnen kunnen komen?
16:14 kwam hij hier binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:27:
[...]
Ik moet wel zeggen dat ik 't een beetje een bijzondere bevestigingsmail vindt.
Zou ook heel goed een soort extra marketingmail kunnen zijn zodat je extra accessoires en games aanschaft. Maar je hoort mij niet klagen, er staat toch echt dat ik de PS5 19 november zal hebben, en daar ga ik ze ook aan houden!
Iemand enig idee wanneer wehkamp wat van zich laat horen ?
"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"
Verwijderd
Gaat meer over het feit dat; degene er wel/niet bij de eerste levering zit...Kyhfin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:28:
[...]
Huh, misschien moet je de titel en eerste post even lezen? Dat is gewoon on-topic?
Ik had de mm email ook om 16:14 binnen. En ben er erg blij mee.
Voor mensen die nog kans willen maken op de ps5 zie je op deze site bij welke webwinkels je nog kans maakt en het zijn er enkele meer dan je verwacht https://www.techtastic.nl...H7ynhpTWSBjv_FSsM8z6gdWbE
Ja tja... soms lukt iets gewoon niet. Dan maar lekker retro gaanlaurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
[...]
Xbox Series X nu pas.. Inmiddels zo'n oude console
Heb deze mail van MM gekregen.
De ultieme game-ervaring
Bekijk de online versie.
Media Markt
PS5
Hi Gamer,
Op 19 november is het zo ver, dan kun je eindelijk op je nieuwe PlayStation 5 gaan spelen! Werk jezelf digitaal in het zweet met de nieuwste Spider-Man of versla je vrienden met een potje FIFA 21. Wat je ook speelt, we wensen je alvast heel veel speelplezier!
Wil je jouw PlayStation 5 ervaring naar een nóg hoger level tillen? Maak nog snel jouw PS5-setup compleet voor donderdag!
De ultieme game-ervaring
Bekijk de online versie.
Media Markt
PS5
Hi Gamer,
Hier ook, zoals meerdere gemeld hebben!RvG_NL schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:30:
Hier ook een bericht van MM gehad. Online besteld, thuis bezorgd.
Nu hopen dat het geen systeem fout is haha!
Niet, er verschijnt al dan niet een t&t van dhl in je accountThomvz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:29:
Wat zouden ze moeten laten horen? Ze sturen je woensdag op vrijdag nacht gewoon een verzendbevestiging.Thomvz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:29:
Zou bol vandaag nog iets laten horen?
[ Voor 5% gewijzigd door Dizfy op 17-11-2020 16:35 ]
Was m'n stress niveau eindelijk gedaald, zit ik hier met een 17 september mediamarkt bestelling van 13.02 inclusief bevestigingsmail op de 17e. Maar geen email nu.
't zal toch niet....
Voor geïnteresseerden: order in winkel mm the wall: 85 disk en 15 (!) De geleverd. Lekker dan. Succes iedereen.
Nou echt hoor.
Heeft iemand al iets gehoord van MM? ....... /s
Haha maar echt. Ze zouden het topic moeten splitsen tussen mensen die al een bestelling hebben geplaatst en mensen die nog geen bestelling hebben kunnen plaatsen
Nee... Ik hou mijn mails constant in de gaten vandaagDizfy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Nice! Dat is beter dan de 21 XSX’en die ze kregen. Heb vorige week al een mail van ze gekregen gelukkigziconl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:36:
Voor geïnteresseerden: order in winkel mm the wall: 85 disk en 15 (!) De geleverd. Lekker dan. Succes iedereen.
13:02 waren de bestellingen al een tijdje dicht. Mijne stamt uit 11:00. Misschien even 2 uurtjes wachtenFarid_A schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Was m'n stress niveau eindelijk gedaald, zit ik hier met een 17 september mediamarkt bestelling van 13.02 inclusief bevestigingsmail op de 17e. Maar geen email nu.'t zal toch niet....
Heb net mijn PS5 bestelling geconfirmeerd gekregen voor overmorgen in MM filiaal hetzelfde inderdaad en mijn bestelling is van 04 november...Disker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:32:
Heb deze mail van MM gekregen.
Hi Gamer,
Joepie!
IK ben benieuwd wat ik kan verwachten - even alleen MAC adres van het apparaat gebruiken voor DHCP reservering door mijn Cisco Layer 3 switch...
IK ga dit weekend zeker wat fun hebben met mijn PS5
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Na dat hele gedoe van vorige week met dat ik de PlayStation niet zou krijgen omdat ik bij MM had gekozen voor 'afhalen', heb ik ook vandaag (om 15:59 voor degene die dat interesseren) een mail gekregen dat ik hem kan komen ophalen de 19e
Iedereen met een bestelling heeft al bericht gehad van Bol.comDizfy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Waarschijnlijk morgen nog een laatste bericht over verzending plus track&trace.
Zo ging het exact hetzelfde in aanloop naar de Xbox, heel veel posts over creditcardafschrijving en bevestigingsmailtjes...iets van houvast dat er aan gaat komen. Anderen wachten en zien op de dag zelf wel. Hoop zelf nog na de gekte er eentje te kunnen scoren, maar zal waarschijnlijk zeer veel geduld moeten hebben.
Je krijgt toch geen mail voor een online bestelling, alleen als je IN een MM winkel gepreordered hebt krijg je een mail..Farid_A schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Was m'n stress niveau eindelijk gedaald, zit ik hier met een 17 september mediamarkt bestelling van 13.02 inclusief bevestigingsmail op de 17e. Maar geen email nu.'t zal toch niet....
update: klopt niet, en ik heb wel een mail gehad
[ Voor 6% gewijzigd door CyBeRSPiN op 17-11-2020 16:41 ]
Of je er uberhaupt bij zit ?joblamie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
[...]
Wat zouden ze moeten laten horen? Ze sturen je woensdag op vrijdag nacht gewoon een verzendbevestiging.
"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"
Nee alles hierboven gaat over online pre orders met afhalen in winkelCyBeRSPiN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:39:
[...]
Je krijgt toch geen mail voor een online bestelling, alleen als je IN een MM winkel gepreordered hebt krijg je een mail..
e-mails die nu rondgaan zijn juist voor de online bestellingen.CyBeRSPiN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:39:
[...]
Je krijgt toch geen mail voor een online bestelling, alleen als je IN een MM winkel gepreordered hebt krijg je een mail..
Hoewel, heb net ook een mail gehad!Steven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:40:
[...]
Nee alles hierboven gaat over online pre orders met afhalen in winkel
17e om 13:04 besteld en voor thuis afleveren gekozen.Hi Gamer,
Zojuist gebeld door Media Markt Ekkersrijt dat ik 2 PS5's kan ophalen donderdag!
Rekening houdende dat ik niet bij de levering zit. Iemand die weet wanneer de volgende levering kan verwachten? Zou mooi zijn om de ps5 alsnog onder de kerstboom te kunnen leggen...
Neem er 1 graag overVitwiz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:41:
Zojuist gebeld door Media Markt Ekkersrijt dat ik 2 PS5's kan ophalen donderdag!![]()
![]()
Is dat van Amazon bevestigd?dbz1985 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:30:
Voor mensen die nog kans willen maken op de ps5 zie je op deze site bij welke webwinkels je nog kans maakt en het zijn er enkele meer dan je verwacht https://www.techtastic.nl...H7ynhpTWSBjv_FSsM8z6gdWbE
Ja hier. Zelfde situatie en levertijd. 17 september pre-order geplaatst en een week later was het geld al afgeschreven op mijn cc. Dat heb ik bij de anderen niet gehoord, die hebben een reservering.VeeGee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:23:
Die van mij is niet voor afhalen maar voor thuisbezorgen.Kadardar schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:40:
[...]
e-mails die nu rondgaan zijn juist voor de online bestellingen.
Wit. Mijn bestelling was van 13:11. Heeft ie nog lang open gestaan zegFarid_A schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:35:
Iedereen spontaan in z'n broek gejizzed hier omdat hun de PS5 onderweg is, donderdag weer drama omdat PostNL ontzettend veel vertraging ondervind en je je playstation wellicht pas in het weekend, of de maandag erna ontvangt 😂
Zelden zoiets meegemaakt als dit topic.
Als je twijfelt om ooit bij een klantenservice te gaan werken:
Lees eerst dit topic door, and think again..
Lees eerst dit topic door, and think again..
Daarom ga ik m lekker ophalen bij de MM zelf! Blij toe dat ik m’n zomervakantie 3 maanden opgeschoven hebRck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:42:
Iedereen spontaan in z'n broek gejizzed hier omdat hun de PS5 onderweg is, donderdag weer drama omdat PostNL ontzettend veel vertraging ondervind en je je playstation wellicht pas in het weekend, of de maandag erna ontvangt 😂
13:00 ging de online pre order pas open bij MM.Kadardar schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:38:
[...]
13:02 waren de bestellingen al een tijdje dicht. Mijne stamt uit 11:00. Misschien even 2 uurtjes wachten
Ook goed bericht vanuit de winkel
Hé Gamer,
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse Playstation 5 eigenaar kan noemen. Met je factuur/afhaalbewijs kan jij jouw Playstation 5, op donderdag 19 november, in jouw MediaMarkt vestiging afhalen. Vergeet je accessoires en games niet, zodat je direct aan de slag kan!
Heel veel speelplezier!
In juli al besteld, donderdag ochtend sta ik voor de winkel
Hé Gamer,
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse Playstation 5 eigenaar kan noemen. Met je factuur/afhaalbewijs kan jij jouw Playstation 5, op donderdag 19 november, in jouw MediaMarkt vestiging afhalen. Vergeet je accessoires en games niet, zodat je direct aan de slag kan!
Heel veel speelplezier!
In juli al besteld, donderdag ochtend sta ik voor de winkel
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Bij mij staat echt 11:14... zou vast wel een tijdzone verkeerd hebben staan in me e-mailcronixx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:43:
[...]
13:00 ging de online pre order pas open bij MM.
Net bericht gehad van mijn vriendin!
We eten patat vanavond
We eten patat vanavond
Hoop wel van Piet Patat?Santiago2019 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:45:
Net bericht gehad van mijn vriendin!
We eten patat vanavond![]()
Ook ik zojuist bericht gekregen, ik mag m'n 5 Playstations gaan ophalen! Awesome!
Ja, en dan komen ze je PS5 vanavond nog met de bakfiets bezorgenG4mert schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:47:
Als ik mijn VPN op Rotterdam zet (hoofdkantoor MediaMarkt) krijg ik dan eerder mijn mailtje binnen?
Lol, ik had anders ook graag dit gezien morgen, maar helaas heeft CB dit verpest
Sta op nummer 1 bij een lokale intertoys. 1 week terug gebeld dat ze er 3 binnen krijgen. Ik dacht ik bel vandaag voor de zekerheid. Wat blijkt ze krijgen niets meer binnen
Wel een aardige gok met coronashitDvanK schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:43:
[...]
Daarom ga ik m lekker ophalen bij de MM zelf! Blij toe dat ik m’n zomervakantie 3 maanden opgeschoven heb
Hoe groot achten jullie de kans dat BCC vannacht om 00:00 online gaat?
Dat kun je al weken in je account zien. Als ie daar tussen je bestellingen staat en er staat niet "wordt niet geleverd" bij, dan krijg je hem.
50%jelle956 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:48:
Hoe groot achten jullie de kans dat BCC vannacht om 00:00 online gaat?
[Afbeelding]
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:48:
Sta op nummer 1 bij een lokale intertoys. 1 week terug gebeld dat ze er 3 binnen krijgen. Ik dacht ik bel vandaag voor de zekerheid. Wat blijkt ze krijgen niets meer binnen
Wat is Sony toch aan het doen? Winkels krijgen beloofde aantallen allemaal niet binnen. Zou Bol nog wel alles kunnen leveren...?
Het is vrij makkelijk om als winkel te zeggen dat ze de beloofde aantallen niet krijgen.Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
[...]
![]()
Wat is Sony toch aan het doen? Winkels krijgen beloofde aantallen allemaal niet binnen. Zou Bol nog wel alles kunnen leveren...?
Genoeg winkels wisten het wel van te voren, ook genoeg winkels die het pas heel laat te horen kregen.
Intertoys is niet echt interessant voor Sony dus het verbaast me niet veel. Een gemiddelde lokale Intertoys verkoopt misschien 1 playstation per maand en als het mee zit 10 games en dan is het nog veel. Een bol.com verkoopt minstens het 100-voudige daarvan.Zhero10 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:51:
[...]
![]()
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/BkkWHkz3Gxlz6vuWI1uZoVKH.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/rFqIl0tI32hfTBxa2UphDiR4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/3tsBvznPs847x1obzYx2AWnO.png?f=fotoalbum_large)