Hahaha, dan heb ik toch nog een track and trace om elke 10 minuten te refreshen.Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:45:
[...]
Ze sturen vanavond een track and trace en dan kan je zelf zien dat je annulering tussen 10 en 12 bezorgd wordt morgen.
Of met een zakje zout? Het gaat ten slotte om Sinterklaas.Bao_mi1 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:36:
[...]
In de spelregels staat ook dat inzendingen in het Grote Boek van Sinterklaas komen. Probeer alles eens met een korreltje zout te nemen.
Natuurlijk neem ik het niet letterlijk, maar nergens in de spelregels staat dat er geloot gaat worden. Tweemaal dat er gekozen wordt. Ik gok een combinatie van beide. Eerst 500-1000 trekken en daar de 180 leukste van uitkiezen.
Heb voor AfterPay gekozen, dus dat is het probleem niet.nils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:45:
[...]
Ja ergens hoop je dat als je toch al betaald heb, dat ze die toch al stiekem houden..
Het wilde niet laden op mijn android, heb het via mijn vriendin's iphone moeten doen.Ravian18 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:44:
Ik zie helemaal niet in de Coolblue app waar je je schoen zet. Iemand een idee?
Fuck Alternate tbh. Deze zomer een toetsenbord besteld, sturen ze me doodleuk te verkeerde. Hebben ze vervolgens 2 weken nodig om uit te zoeken ‘hoe het kon gebeuren’ - zonder me de juiste te sturen - waarna ze me doodleuk zeggen “het is opgelost. PS het toetsen is nu uitverkocht, levertijd paar weken.”
Uiteindelijk mn Corsair K100 maar besteld bij...jawel hoor...Coolblue.
Uiteindelijk mn Corsair K100 maar besteld bij...jawel hoor...Coolblue.
Ik vraag het mij ook nog steeds af. Is er al iemand die het in de iOS versie van de app tevoorschijn heeft gekregen? Die hele advertentiebalk bovenin lijkt te beginnen met inladen (grijze vlakken) en daarna verdwijnt het geheel meteen. Lijkt wat buggy? Of werkt t alleen niet met iOS 14.2 ofzo? Ik ga even een oude iPhone opzoeken als test ....Ravian18 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:44:
Dan leg ik het geld bij een nieuwe iphone bij.Lashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:41:
Ach joh, als ik bij Coolblue, Amazon, Bol, BCC of Wehkamp niet kan bemachtigen dan houdt het gewoon op.
PS5 of iPhone 12...
Ik lig er niet zo wakker van welke het wordt
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik zie het ook nietRavian18 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:44:
Hetzelfde hier. Hou toch nog een beetje hoop.jellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:44:
Om 14:43 mijn bestelling bij Alternate aangemaakt, maar intussen nog steeds geen annulering ontvangen. Ik weet dat deze hoe dan ook nog geannuleerd gaat worden, maar stiekem blijf je dan toch ergens hoop houden. Heel gek.
Ja he mijn 12 Pro Max heb ik vrijdag al binnen gekregen, de Ps5 is mijn verzetje van deze weeknils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:46:
[...]
Dan leg ik het geld bij een nieuwe iphone bij.
PS5 of iPhone 12...
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jij kan niet serieus zijn toch?doopdeloop schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:47:
[Afbeelding]
Deze mensen kunnen niet serieus zijn toch?
Nou op die iphone wacht ik ook al 4 weken nu hahahnils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:46:
[...]
Dan leg ik het geld bij een nieuwe iphone bij.
PS5 of iPhone 12...
Gaat BCC vanavond om 00:00 live of morgen?
En weet iemand hoe lang het duurt bij Amazon wanneer je donderdag besteld? Hebben ze meer voorraad?
En weet iemand hoe lang het duurt bij Amazon wanneer je donderdag besteld? Hebben ze meer voorraad?
Heb men schoen gezet bij coolblue. Maar krijg nergens bevestiging dat deze gezet is. Ik weet dat het minimaal kans is, maar ik wil het wel goed doen. Kun je ergens terug zien of je hem gezet hebt?
1 Ding is zeker: de retailers spelen zeer handig en slim in op de wanhoop van de potentiele kopersLashrom schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:41:
Volgens mij lachen de werknemers achter de schermen zich rot om hoe iedereen zich druk maakt. Sony had naar mijn mening gewoon lekker een maandje later moeten wachten met de release zodat meer mensen kans maken om voor kerst nog een exemplaar te kunnen bemachtigen. Volgens mij was het nog nooit zo een hype geweest, bij de PS4 launch ook niet. Wel een slimme marketingstrategie.
Ach joh, als ik bij Coolblue, Amazon, Bol, BCC of Wehkamp niet kan bemachtigen dan houdt het gewoon op.
Dan maar hopen dat ze zo snel mogelijk grote batches kunnen leveren en je ze in de winkel kunt grijpen. Alhoewel ik toch stiekem jaloers ben op diegene die het wel hebben.
BCC krijgt niets toch? Dat kwam al voorbij.Ralluff schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:49:
Gaat BCC vanavond om 00:00 live of morgen?
Vraag je dat nou ook echt serieus?doopdeloop schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:47:
[Afbeelding]
Precies dit ook hier. Lijkt alsof adds worden geblockt, om dat te checken net mijn addblocker verwijdert maar dat maakte niks uit.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:46:
[...]
Ik vraag het mij ook nog steeds af. Is er al iemand die het in de iOS versie van de app tevoorschijn heeft gekregen? Die hele advertentiebalk bovenin lijkt te beginnen met inladen (grijze vlakken) en daarna verdwijnt het geheel meteen. Lijkt wat buggy? Of werkt t alleen niet met iOS 14.2 ofzo? Ik ga even een oude iPhone opzoeken als test ....
Bij meer mensen de link naar loting in hun app verdwenen voor andere reclame?
Ja! Dat was ook mijn eerste idee! Maar kan nergens instellen hoe je dat ont-blokt. Er is wat betreft advertenties en privacy wel iets veranderd in iOS 14.... ik ben even een oude iPhone 5S aan het opladen waar nog geen iOS 14 op staat. Even wachten ...Mandarijntje schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:50:
[...]
Precies dit ook hier. Lijkt alsof adds worden geblockt, om dat te checken net mijn addblocker verwijdert maar dat maakte niks uit.
Ik stel voor dat mensen niet meer zeggen WAAR de link is voor het schoentje zetten. Des te meer kans hebben de mensen die al wel een schoentje hebben gezet.
Het zal wel leuk zijn als er iemand een poll kan maken met wie er nog op zoek is naar een pre order en wie er al 1 heeft. Ik zou graag willen weten ongeveer hoeveel ps5 er in Nederland worden geleverd.
Ach het zou best kunnen, er zijn blijkbaar hele volksstammen volwassen mensen die een foto van hun schoen naar Coolblue sturen.
Betaal nog liever 5000€ voor een PS5 dan dat ik me voor hun marketing karretje laat spannen om vervolgens een paar 100€ euro bij hen te mógen besteden.
Sodemieter op.
[ Voor 6% gewijzigd door Flagg op 17-11-2020 15:54 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Haha ik vind die teksten van CoolBlue altijd een beetje irritant maar nu is het wel geinig. Lekker recht door zee
"Niet gekozen is niet zeuren"
"Niet gekozen is niet zeuren"
Is er al iemand gebeld door mediamarkt rotterdam centrum?
PSN ID: White_Anomaly
Nou voor 5k kan je er zeker een scoren op marktplaats dus dan hoef je niet mee te doen aan de Coolblue-actie.Flagg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:53:
[...]
Ach het zou best kunnen, er zijn blijkbaar hele volksstammen volwassen mensen die een foto van hun schoen naar Coolblue sturen.
Betaal nog liever 5000€ voor een PS5 dan dat ik me voor hun marketing karretje laat spannen om vervolgens een paar 100€ euro bij de te mógen besteden.
Sodemieter op.
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden, niet alle winkels hebben de tijd om voor één product alles bij te houden met een lijstje. Ik vind dat ze het nog redelijk goed doen (Mediamarkt, Coolblue, Bol.com) met de pre orders en dit soort loting acties. Het is jammer genoeg gewoon afwachten. Hopelijk kijkt Sony ook naar het logistieke gedeelte en de vraag en aanbod. In India bijvoorbeeld zullen er heel weinig zijn die de PS5 zullen gaan halen in tegenstelling tot Europa. Ik denk dat er in Amerika ook een overschot komt en je zo de winkel langs kan gaan en ze van de schappen kan halen. Waardoor er meer geleverd wordt naar Europa. De tijd zal het leren.Mike040 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:44:
[...]
Ik denk dat één maand niets af doet aan deze heisa hoor. Ze hebben er dan íets meer, maar dat is een druppel op een gloeiende plaat. Enige manier hoe je dit 'gezeik' tegenhoudt is een centrale verkoop door Sony zelf, en dan duidelijkheid scheppen over hoeveelste je op de lijst staat, en hoeveel er geleverd gaan worden.
ik dacht ik doe ook even een boddoopdeloop schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:47:
[Afbeelding]
Wat een zuurpruimen zitten hier tussen zeg, bah! Is toch een superleuke actie van Coolblue? Ik vind het de creatiefste manier om om te gaan met maar 180 consoles te hebben om te verkopen aan mensen.
Precies wat ze zeggen: wat is het alternatief? Online gooien morgen en iedereen die een bot gebruikt wint? Veilen zodat alleen degenen em krijgen die er €1000+ voor over hebben? Nee! Verloten! Gewoon verloten is saai, dus hangen ze er een Sinterklaas thema aan, leuk toch?
Precies wat ze zeggen: wat is het alternatief? Online gooien morgen en iedereen die een bot gebruikt wint? Veilen zodat alleen degenen em krijgen die er €1000+ voor over hebben? Nee! Verloten! Gewoon verloten is saai, dus hangen ze er een Sinterklaas thema aan, leuk toch?
Werkt hier in ieder geval wel op een dev-toestel (iPhone 6 met iOS 12.4.5).tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:52:
[...]
Ja! Dat was ook mijn eerste idee! Maar kan nergens instellen hoe je dat ont-blokt. Er is wat betreft advertenties en privacy wel iets veranderd in iOS 14.... ik ben even een oude iPhone 5S aan het opladen waar nog geen iOS 14 op staat. Even wachten ...
Nog geen annulering ontvangen...TheLarger1 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:30:
[...]
Thanks ik ook via CC, ik ga er vanuit dat mijn annulering dan ook onderweg is
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Inmiddels verscheen er bij mij toch een linkje op de productpagina van de playstation in de app!tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:52:
[...]
Ja! Dat was ook mijn eerste idee! Maar kan nergens instellen hoe je dat ont-blokt. Er is wat betreft advertenties en privacy wel iets veranderd in iOS 14.... ik ben even een oude iPhone 5S aan het opladen waar nog geen iOS 14 op staat. Even wachten ...
(Gewoon met nieuwste iOS 14)
[ Voor 3% gewijzigd door Mandarijntje op 17-11-2020 15:58 ]
Kijk eens op de site, daar staat hij wel geannuleerd waarschijnlijk.
Ik doe beide niet want zit niet te springen om een ps5.Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:54:
[...]
Nou voor 5k kan je er zeker een scoren op marktplaats dus dan hoef je niet mee te doen aan de Coolblue-actie.
Ding kan ik over 3 maanden ook wel ergens kopen, ben al een poosje volwassen.
@tomvanzummeren jij bent de ideale consument voor detailhandel Nederland.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 17-11-2020 16:00 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Dit nag je wel laten
[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 17-11-2020 20:36 ]
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Even voor de duidelijkheid: de iOS app bedoel je? Ik nog steeds niets! Blijkbaar moet ik geduld hebben.Mandarijntje schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:57:
[...]
Inmiddels verscheen er bij mij toch een linkje op de productpagina van de playstation in de app!
(Gewoon met nieuwste iOS 14)
CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
De bot is inmiddels ook toegevoegd aan het Telegram kanaal voor Stock Alert. https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Thanks!NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:28:
[...]
Goed bezig, was al uit het niets verwijderd door ‘God’ Wouter in de WhatsApp-groep.
Ik vind het brijlant en compleet begrijpelijk van Coolblue.
Ze beperken de traffic morgen rond het middaguur en zijn alle script kiddies ook voor. Actie is misschien wat kinderachtig, maar wel weer origineel des Coolblue's.
Net ook maar even een schoengepakt, wortelen lagen nog in de koelkast, foto'tje gemaakt. Ingevuld in de app en we zien het morgen wel
Ze beperken de traffic morgen rond het middaguur en zijn alle script kiddies ook voor. Actie is misschien wat kinderachtig, maar wel weer origineel des Coolblue's.
Net ook maar even een schoengepakt, wortelen lagen nog in de koelkast, foto'tje gemaakt. Ingevuld in de app en we zien het morgen wel
En ondertussen wel hun schoen zettentomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:56:
Wat een zuurpruimen zitten hier tussen zeg, bah! Is toch een superleuke actie van Coolblue? Ik vind het de creatiefste manier om om te gaan met maar 180 consoles te hebben om te verkopen aan mensen.
Twitch.tv/coelijoeli
Nee, maar jij wel zo te horenH.Boss schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:58:
[...]
Oh wat leuk Sinterklaas, hoe oud ben je 12? Koetchie Koetchie
Krijg je als je schoen zet een bevestiging mail?
Mediamarkt Apeldoorn een bezoekje geplaatst. Daar krijgen ze maar een lichting van 50 stuks. Ik sta op plek 107 dus met een beetje mazzel heb ik hem rond de kerst
Keek ik ook op, inmiddels staat hij geannuleerd.sethcb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:58:
[...]
Kijk eens op de site, daar staat hij wel geannuleerd waarschijnlijk.
Kan even duren zeker nu het steeds drukker wordt.Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:59:
Krijg je als je schoen zet een bevestiging mail?
Muah vind het creatief, en ja, er zit een (hoop) marketingsactie achter. Maar wat is het alternatief. Je realiseert op deze wijze:Flagg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:53:
[...]
Betaal nog liever 5000€ voor een PS5 dan dat ik me voor hun marketing karretje laat spannen om vervolgens een paar 100€ euro bij hen te mógen besteden.
Sodemieter op.
- Mensen moeten iets meer moeite doen dan inschrijven
- Minder kans voor bots vanwege het moeten posten van foto
- Eerlijkere kansen voor iedereen
Hoe zou jij zelf, ook met oog op AVG, anders deze actie opzetten, waarmee je enigszins valideert dat er echte individuen achter de inschrijvingen zitten? Tuurlijk kan ik het nu nog vragen aan moeder, broers, schoonzussen en andere kennissen om ook mee te loten, maar verkleint iig voor een groot deel mensen die "massaal" op verschillende mailadressen e.d. inschrijven.
Dat gezegd hebbende: ik hoop op mijn pre order die al staat en laat deze actie voor mensen die nog kans willen maken op release datum.
Verwijderd
Fijn ik ben niet de enige die zo denkt. hahaFlagg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:53:
[...]
Sodemieter op.
Ze laten zich gewoon voor lul zetten door CB, ze hebben in ieder geval extra kans want ik doe hier niet aan mee.
Volwassen mensen die hier aan meedoen en dan zelfs nog in dit forum dingen zoals: ''ík heb mijn schoentje gezet maar ik hoor niks'' melden.
CB zal er wel helemaal klaar zijn met al die kleuters en daarom er zo mee omgaan.
Nou jongens veel plezier met je schoentje zetten en wie weet kun je je computertje on der je tvtje zetten morgen.
Volgende aktie: film jezelf terwijl je als een hond blaffend door je huis rent.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2020 16:03 ]
Ja, iPhone 12 Pro met de laatste iOS 14 versie.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:58:
[...]
Even voor de duidelijkheid: de iOS app bedoel je? Ik nog steeds niets! Blijkbaar moet ik geduld hebben.
Op de hoofdpagina zie ik nog steeds geen advertenties maar op de productpagina verscheen plotseling dit.
Verder prima, maar doe het dan ook gewoon via de website en niet mensen verplichten tot het gebruiken van hun apptomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:56:
OP DE PRODUCTPAGINA? Ja! Ik zie het nu ook! Held! Dankjewel!Mandarijntje schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:01:
[...]
Ja, iPhone 12 Pro met de laatste iOS 14 versie.
Op de hoofdpagina zie ik nog steeds geen advertenties maar op de productpagina verscheen plotseling dit.
[Afbeelding]
Alle mensen met apple phones. Het boeit "Donstil" IETS dat je de link niet ziet. Echt
[ Voor 91% gewijzigd door atomix9 op 17-11-2020 16:09 ]
Ik ben straks zeer benieuwd wie er zoet is en wie stout is geweest, dat weet de sint natuurlijk heel goed, en dat zal ook de basis zijn waarop de gelukkige geselecteerd worden.
Nee grapje, dat zou betekenen dat 99% stout is geweest.
Nee grapje, dat zou betekenen dat 99% stout is geweest.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Mijn bestelling is is mijn Alternate inmiddels geannuleerd..
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Gefeliciteerd!ten010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:03:
[Afbeelding]
Goed nieuws.
Online pre-order (ophalen in de winkel).
Al die zure mensen die niet voor 2 minuutjes hun trots aan de kant willen zetten, het is t enige lichtpuntje dit jaar laat ons blij zijn.
Net bericht gehad van MM the Wall. Had op 17 september in de winkel pre order gedaan. Vorige week langsgegaan en was volgens medewerkster in de winkel nr 26 van de 105. Had de Digital versie besteld. Krijg nu een mail dat ik niet bij de eerste levering zit. Heel bijzonder dit.
zullen er ook mensen zijn die daadwerkelijk hun schoen voor de deur van coolblue gaan zetten?
Verwijderd
Overschat jezelf niet zo, en neem het leven niet te serieus ;-) .Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:00:
[...]
Fijn ik ben niet de enige die zo denkt. haha
Ze laten zich gewoon voor lul zetten door CB, ze hebben in ieder geval extra kans want ik doe hier niet aan mee.
Volwassen mensen die hier aan meedoen en dan zelfs nog in dit forum dingen zoals: ''ík heb mijn schoentje gezet maar ik hoor niks'' melden.
CB zal er wel helemaal klaar zijn met al die kleuters en daarom er zo mee omgaan.
Nou jongens veel plezier met je schoentje zetten en wie weet kun je je computertje on der je tvtje zetten morgen.
Hé Gamer/Playstation-aanhanger!
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse PS5 eigenaar kan noemen!
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Deze mail ontvang je uiterlijk om 14:00 uur op 19 november.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.
Tot snel en alvast aller tofste game ervaring gewenst met jouw PS5!
MediaMarkt Breda ophalen gekozen.
Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse PS5 eigenaar kan noemen!
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Deze mail ontvang je uiterlijk om 14:00 uur op 19 november.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.
Tot snel en alvast aller tofste game ervaring gewenst met jouw PS5!
MediaMarkt Breda ophalen gekozen.
Ik was vandaag nog langs de MM gedaan in Utrecht Hoog Catharijne, zij kregen voor de digital versie welgeteld 10 stuks binnen. Dus dat verklaart misschien waarom je niet bij de eerste levering zitziconl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:04:
Net bericht gehad van MM the Wall. Had op 17 september in de winkel pre order gedaan. Vorige week langsgegaan en was volgens medewerkster in de winkel nr 26 van de 105. Had de Digital versie besteld. Krijg nu een mail dat ik niet bij de eerste levering zit. Heel bijzonder dit.
Dat en " $@%^# ik zit niet bij de eerste lading."pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:04:
Bereid je voor mensen, de volgende 100 posts: Ik kan mijn ps5 ophalen
bereid je maar voor op ( help mijn ps5 maakt een raar geluid )pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:04:
Bereid je voor mensen, de volgende 100 posts: Ik kan mijn ps5 ophalen
Let's do battle royal. Last 180 standing wins. Only bare fists allowed.
Hee laat mij erbuiten, ik vind dat wel interessant.atomix9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:02:
Alle mensen met apple phones. Het boeit niemand IETS dat je de link niet ziet. Echt niet.
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 17-11-2020 16:07 ]
Ik krijg net een bericht van bol.com dat ik woensdag mijn pakket kon ophalen.
Mijn hart ging tekeer, maar is helaas voor een andere bestelling
Nog een dagje extra geduld.
Gefeliciteerd voor allen die hem uiteindelijk via Mediamarkt gaan krijgen.
Ik had nog een notificatie gekregen van Cool Blue dat ik kon meedoen met de loting, maar aangezien ik mijn bol.com pre-order al heb staan val ik af. Ik hoop dat hier nog wat gelukkigen zijn die hem via Coolblue kunnen bemachtigen.
Mijn hart ging tekeer, maar is helaas voor een andere bestelling
Nog een dagje extra geduld.
Gefeliciteerd voor allen die hem uiteindelijk via Mediamarkt gaan krijgen.
Ik had nog een notificatie gekregen van Cool Blue dat ik kon meedoen met de loting, maar aangezien ik mijn bol.com pre-order al heb staan val ik af. Ik hoop dat hier nog wat gelukkigen zijn die hem via Coolblue kunnen bemachtigen.
Stadia / PSN : whenheco
Daar kan ik nog enigzins vermaak in zien.joey82 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:06:
[...]
bereid je maar voor op ( help mijn ps5 maakt een raar geluid )
Het woord MM of mediamarkt kan ik ook echt niet meer zien
Mwah, an sich niet heel gek. Ik heb begrepen dat bijvoorbeeld enschede er maar 70 heeft ontvangen.ziconl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:04:
Ik heb ook net van de mediamarkt een mail gehad dat ik m overmorgen kan ophalen. (Doetinchem, ik was nummero 4).
Happy days.
Happy days.
Maar heeft Coolblue er dus echt maar 180 in totaal, of zijn er al eerder bestelling uitgegaan? Naar mijn weten zijn er filialen van de MediaMarkt met grotere aantallen.
Ga je lekker?atomix9 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:02:
Alle mensen met apple phones. Het boeit niemand IETS dat je de link niet ziet. Echt niet.
Blijkbaar geld genoeg om een apple phone te kopen, dus koop gewoon een ps5 op MP, is nog goedkoper dan een Apple phone ook! Koopje....
Ik heb het aangepast. Excuus.Donstil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:07:
[...]
Hee laat mij erbuiten, ik vind dat wel interessant.
Moet toch lekker zijn om zo boven het gepeupel te staan of niet?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:00:
[...]
Maar die opmerking hoort in het andere topic thuisjoey82 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:06:
[...]
bereid je maar voor op ( help mijn ps5 maakt een raar geluid )
Hehe Noice.
Jajoey82 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:04:
zullen er ook mensen zijn die daadwerkelijk hun schoen voor de deur van coolblue gaan zetten?
(ik dus niet ... neem nog steeds aan dat de Welles Piet voor bol.com werkt en ze gewoon hun belofte in de mail van vorige week nakomen)
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nog 1 nachtje slapen en hopelijk zijn (sommige dan) schoentjes gevuld
sorry meesterLaan1988 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:10:
[...]
Maar die opmerking hoort in het andere topic thuis
Problemen gehad dan met Bol?loekf2 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:12:
[...]
Ja
(ik dus niet ... neem nog steeds aan dat de Welles Piet voor bol.com werkt en ze gewoon hun belofte in de mail van vorige week nakomen)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Heb jij schoenmaat 50+ ?ryanator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:12:
Nog 1 nachtje slapen en hopelijk zijn (sommige dan) schoentjes gevuld
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wel fijn al die communicatie via bol en mediamarkt.. van intertoys hoor je helemaal niks... ben benieuwd of morgen die track and trace in de mailbox ligt... heel veel geluk een pre order weten te krijgen van geannuleerde batch. Was net op tijd.
Maar naast een toezegging 1 mnd geleden van klantenservice heb ik niks meer gehoord.
Zie eigenlijk ook niks van info voorbij komen over intertoys.
Maar naast een toezegging 1 mnd geleden van klantenservice heb ik niks meer gehoord.
Zie eigenlijk ook niks van info voorbij komen over intertoys.
Zojuist mail ontvangen! Ik mag 19 november m’n os5 ophalen bij Mediamarkt Ekkersrijt!
Ik vind het eerder een kinderachtige actie van coolblue, ze hadden ook gewoon een normale loting kunnen doen.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:00:
[...]
mm ede +/- 30 zei die toen ik in de winkel was, kan hem ook ophalen de 19e
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
(edit - verkeerde persoon quote)
[ Voor 13% gewijzigd door exidil op 17-11-2020 16:16 ]
Nee, nog nooit problemen. Denk 1x een lippenstift ipv een waterkoker toegestuurd gekregen. Dat was een vreemd foutje aan hun kant.
wel besteld van te voren?M0nkeymen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:14:
mm ede +/- 30 zei die toen ik in de winkel was, kan hem ook ophalen de 19e
A person who never made a mistake never tried anything new.
Mailtje MM, Online bestelling:
Hi Gamer,
Op 19 november is het zo ver, dan kun je eindelijk op je nieuwe PlayStation 5 gaan spelen! Werk jezelf digitaal in het zweet met de nieuwste Spider-Man of versla je vrienden met een potje FIFA 21. Wat je ook speelt, we wensen je alvast heel veel speelplezier!
Hi Gamer,
Op 19 november is het zo ver, dan kun je eindelijk op je nieuwe PlayStation 5 gaan spelen! Werk jezelf digitaal in het zweet met de nieuwste Spider-Man of versla je vrienden met een potje FIFA 21. Wat je ook speelt, we wensen je alvast heel veel speelplezier!
Heb jij in de winkel pre-order geplaatst of online?DvanK schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:13:
Zojuist mail ontvangen! Ik mag 19 november m’n os5 ophalen bij Mediamarkt Ekkersrijt!
:fill(white):strip_exif()/f/image/VEbEdiUsIbb9ZdHwAMujxwKh.png?f=user_large)
Dit kreeg ik net binnen, wat een achtbaan, eerst een SMS je krijgt hem niet, daarna een SMS je krijgt hem wel
Ja ergens midden augustus
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Zojuist dezelfde mail binnen, ook een online bestelling die thuis afgeleverd wordtshadowkid053 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:15:
Mailtje MM, Online bestelling:
Hi Gamer,
Fijn om toch zeker te weten dat ie er donderdag is!
Verzending, ik heb hem ook mogen ontvangen zojuist!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/1YHU0NxGTn00bjpCvSpSNc2n.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UjhEHss7CdLkz2PPfhwCFmzn.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/F3dbVscI479YBrZCI6rSvt5t.jpg?f=fotoalbum_large)