• reputatio
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
KoningAfhalen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:50:
Er was zojuist een PS5 beschikbaar op Amazon.nl van een verkoper met een "vage" naam.
Kan iemand mij wellicht uitleggen of het een risico is om het via amazon (.de &.nl etc) te bestellen?
Ik zag het ook, was een verkoper die ook net was aangemaakt.
Als Amazon hem zelf verkoopt, dan pas vertrouw ik het om ook daar te kopen. Amazon geeft ook wel goed weer vind ik dat je hem kan bestellen, maar wel via een verkoper ipv Amazon zelf.

• dbz1985
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-02 16:16
Ja want eerder vanmiddag was dit nog niet bevestigd en stond er vermoedelijk...die pagina is erg betrouwbaar en weet al heel snel vanaf hoe laat je kunt bestellen en dat was ook het geval op 17 september met de pre-orders.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:49
ellarbo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:52:
[Afbeelding] R.I.P. Wel een beetje vaag want ik had een pre order bij 2 filialen, 4 consoles in totaal.
MM maakt er wel een potje van hoor. Een maat van mij heeft 3 mails achterelkaar gekregen waarvan twee met daarin Gefeliciteerd en ook deze dus die weet ook niet meer wat nu waar is.

• KoningAfhalen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-02-2025

KoningAfhalen

Lekker zelf doen!

reputatio schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:54:
[...]

Ik zag het ook, was een verkoper die ook net was aangemaakt.
Als Amazon hem zelf verkoopt, dan pas vertrouw ik het om ook daar te kopen. Amazon geeft ook wel goed weer vind ik dat je hem kan bestellen, maar wel via een verkoper ipv Amazon zelf.
Dan zie je dus Amazon als verkoper staan?

Thanks voor je antwoord! _/-\o_

Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:53:
[...]

Zelfde naam en adres? Misschien kunnen ze dan precies zien hoeveel consoles er besteld zijn op 1 adres en die annuleren ze.
zou kunnen ja maar als je op twitter enzo kijkt dan krijgt iedereen andere emails, direct van het filiaal.

• reputatio
  • Nu online
KoningAfhalen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:56:
[...]

Dan zie je dus Amazon als verkoper staan?

Thanks voor je antwoord! _/-\o_
Jaa zoals hier zie je dat je hem direct in je winkelwagen kan doen. Anders staat er iets van: "Selecteer verkoper" oid en krijg je eerst de keuze tussen alle verkopers. En bij de prijs staat "Prime", waardoor ik het ook direct meer vertrouw :)

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
Zojuist bevestiging van MM Ekkersrijt dat ik m'n online bestelling op kan halen donderdag. d:)b

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:29
Online bestelling met afhalen in winkel (Mediamarkt Ekkersrijt)

Ekkersrijt)

Hé Gamer/Playstation-aanhanger!

Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse PS5 eigenaar kan noemen!
Op de dag van release (19 november) ontvang je een bevestigingsmail van ons dat jouw Playstation klaar is om opgehaald te worden.
Deze mail ontvang je uiterlijk om 14:00 uur op 19 november.
Wacht op deze e-mail voordat je naar de winkel reist, anders is de kans groot dat we jouw PS5 nog niet klaar hebben staan.

Tot snel en alvast aller tofste game ervaring gewenst met jouw PS5!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:11
dbz1985 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:54:
[...]

Ja want eerder vanmiddag was dit nog niet bevestigd en stond er vermoedelijk...die pagina is erg betrouwbaar en weet al heel snel vanaf hoe laat je kunt bestellen en dat was ook het geval op 17 september met de pre-orders.
Die pagina is er alleen maar om ervoor te zorgen dat wij hier zoveel mogelijk op linkjes klikken zodat die site geld verdient aan verkopen (ook op niet ps5) en is er dus alles aan geleden bij zoveel mogelijk winkels verwacht, binnenkort enz te plaatsen. Prima natuurlijk, maar betrouwbaar/onafhankelijk zeker niet.

Verwijderd

Kun je op de offerte zien als hoeveelste je op de lijst staat bij mediamarkt?

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:02:
Kun je op de offerte zien als hoeveelste je op de lijst staat bij mediamarkt?
nee dat moet je vragen

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Lol CB heeft dat goed gezien moet ik zeggen :D

• Lelouch
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-03-2021
wat is snelste manier van afrekenen bij BCC >:)

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06-2025

DarthDavy

Excellent!

De coolblue actie is gewoon te briljant om niet deel te nemen. Wel een tekening en een schoen van mijn dochter gestolen zodat het lijkt alsof ik een lief, klein meisje ben. *O* Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HriLbKJpY7Lw9caLKl0VzvjhZK0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LpEOQ8YBUe6qmQY4vFRVcPoV.jpg?f=fotoalbum_large

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

• Aankoopadvies
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-02-2021
Als je bestelling met PostNL wordt verzonden is de kans erg groot dat je 'm pas later binnenkrijgt. Just saying... zeker voor degenen die via Bol.com/Mediamarkt hebben besteld.

• keeskloon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-02 16:48
Bij wehkamp staat hij nog steeds 2-3 dagen

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:12:
Als je bestelling met PostNL wordt verzonden is de kans erg groot dat je 'm pas later binnenkrijgt. Just saying... zeker voor degenen die via Bol.com/Mediamarkt hebben besteld.
Ach we zullen zien! Hier heeft PostNL tot nu toe vrijwel nooit vertraging en we bestellen genoeg

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:40

H.Boss

Hugo Boss

Ah vertel, ik zie graag feiten.. heb gisteren nog bij bol.com besteld en vandaag netjes binnen.

Of jij denkt dat ze van 200 pakketjes extra wakker liggen?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
keeskloon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:14:
Bij wehkamp staat hij nog steeds 2-3 dagen
Maakt niet uit, is altijd zo.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-02 16:25

Alcmaria

Syntax Error in 10

Ik heb alles, inclusief mijn Series X, altijd op tijd binnen gehad.. ik denk dat een en ander ook afhangt welke stad/wijk je woont ..

• Nitwitt1991
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik zoek die Tweet waarin staat dat het 0:00 verkooptijdstip is.

• Avex
  • Laatst online: 30-06-2021
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:19:
Ik zoek die Tweet waarin staat dat het 0:00 verkooptijdstip is.
Is er nietAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KBuvYvC28k75JAbdWS1gQBucCVY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IvH7yqK8tcRAtEiUKXWp9p92.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Net een DualSense Charging Station kunnen scoren bij Amazon NL O+

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10-01 19:53
DarthDavy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:12:
De coolblue actie is gewoon te briljant om niet deel te nemen. Wel een tekening en een schoen van mijn dochter gestolen zodat het lijkt alsof ik een lief, klein meisje ben. *O* [Afbeelding]
Ahh dat scheelt weer zelf moeite doen. Thanks! >:)

• pokle312
  • Niet online
Das jammer, maar ik ga alsnog checken _O- _O- |:(

• RomeoOscarBravo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:43
Uniciteit schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 17:26:
Ik snap wel dat een aantal hier zoiets hebben van "ik ga echt niet mijn schoen zetten en een foto maken", maar toch vind ik het op zich wel leuk en slim bedacht!

Je schakelt gelijk alle bots uit én je houdt alleen de groep fans over die er echt graag eentje willen. d:)b

Daarnaast gewoon weer eens wat anders en een leuke actie, in tijden waarin alles verder zo serieus is. :)
Ja helemaal eens. Tuurlijk lachen ze ons uit. En terecht. Ik doe gewoon mee! Dit is mijns inziens een goede en eerlijke oplossing met een saus Coolblue marketing er overheen.

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
1,5 uur geleden mijn 'schoentje gezet' bij Coolbue. Tot op heden nog geen bevestigingsmail terug..

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:24
jellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:27:
1,5 uur geleden mijn 'schoentje gezet' bij Coolbue. Tot op heden nog geen bevestigingsmail terug..
Komt wel bij mij duurde het bijna 2 uur.

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:07
Was hier binnen gekomen binnen 5 minuten zo'n 45 minuten geleden!

Maar foto deel ik pas wanneer ik geloot wordt en indien niet helaas pech :)

• jellesteeg
Evertt schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:29:
[...]

Komt wel bij mij duurde het bijna 2 uur.
Thanks!

• jellesteeg
beezjeh schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:31:
[...]

Was hier binnen gekomen binnen 5 minuten zo'n 45 minuten geleden!

Maar foto deel ik pas wanneer ik geloot wordt en indien niet helaas pech :)
Ja, verstandig. Zie het nog wel gebeuren dat er mensen foto's die hier op Tweakers gedeeld worden gaan gebruiken om maar gewoon te kunnen naaien.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-02 16:25

Alcmaria

Syntax Error in 10

RomeoOscarBravo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:27:
[...]

Ja helemaal eens. Tuurlijk lachen ze ons uit. En terecht. Ik doe gewoon mee! Dit is mijns inziens een goede en eerlijke oplossing met een saus Coolblue marketing er overheen.
Ja en buiten dat, je kan het niet iedereen naar de zin maken, anders had je gehoord ‘hey website ligt plat’ ‘nu al uitverkocht ‘ ‘hij zit nog in mijn winkelwagentje’ ‘wat een slechte site’

Enzovoort

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-02 23:48
Vind het een goede actie van coolblue om bovengenoemde redenen.
Dus nu morgen alleen nog BCC monitoren toch? Of komen er via andere kanalen nog ps5's beschikbaar?

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 11:41
Ik geloof niemand meer. Ik hoorde de vrijdag voordat Wehkamp de PS5 online gooide dat zij nog nergens wat van wisten. Zaterdag ochtend stond hij opeens live en was alles in notime weg. Wellicht heeft BCC ook een stagiair

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:07
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RNrFWgvKCz95IuB0GqJY3cbPjhE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wkadGHOomxUHMv6WKB0gPhlC.jpg?f=fotoalbum_large

Er staan in die 94 foto's ook dit soort foto's tussen. Ik hoop dat CB slim genoeg is om die 0 kans te geven. Die krijgen al een PS5 thuis want anders koop je al die shit niet op voorhand :')

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:19
NiQo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:33:
Vind het een goede actie van coolblue om bovengenoemde redenen.
Dus nu morgen alleen nog BCC monitoren toch? Of komen er via andere kanalen nog ps5's beschikbaar?
Wehkamp, Amazon en Bol.com waarschijnlijk allemaal op releasedag zelf. Maar is niet zeker.

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Iemand toevallig al bericht die bij MM Hengelo heeft gepreordered?

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:34:
[Afbeelding]

Er staan in die 94 foto's ook dit soort foto's tussen. Ik hoop dat CB slim genoeg is om die 0 kans te geven. Die krijgen al een PS5 thuis want anders koop je al die shit niet op voorhand :')
Haha ja dat is ook wel een beetje dom.. CB zal iedere foto bekijken, en zijn vast ook niet achterlijk.

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-02 11:41
[Afbeelding]

Ik ken er anders genoeg die het al in huis hebben, maar nog steeds geen PS5 hebben bemachtigd.

• CrDs
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-04-2021
Ik krijg steeds mail dat Ps5 te bestellen is bij mm. Maar zo gauw ik op de site op bestel druk lukt het niet :'(

Verwijderd

[Afbeelding]

Oneens. Iedereen verdient een kans; en uit bovenstaande foto moet je geen conclusies trekken.

Ikzelf heb ook al diverse accessoires en games gekocht, zodat ik meteen aan de slag kan wanneer het me (ooit :+ ) lukt een PS5 te orderen.

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-02 15:26
Wordt voor mijn wachten op 2e levering en dat wordt niet voor 2021 dus jammer geen ps5 onder de 🌲 😭

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38
Ik ben benieuwd of ik morgen iets hoor van mijn preorder bij Amazon.de. Net even gekeken, maar nooit een CC charge gehad. Ook geen reserveringen. Bestel er genoeg dus zou gewoon moeten werken... Ook gewoon besteld in september.

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Eindelijk het verlossende mailtje van de Mediamarkt ontvangen:
Hé Gamer,

Eindelijk! Op 19 november ben jij één van de eerste die zichzelf een trotse Playstation 5 eigenaar kan noemen. Met je factuur/afhaalbewijs kan jij jouw Playstation 5, op donderdag 19 november, in jouw MediaMarkt vestiging afhalen. Vergeet je accessoires en games niet, zodat je direct aan de slag kan!

Heel veel speelplezier!
*O*

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• suave1234
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 24-01 20:55
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:22:
bedankt ik nu ook, succes met je referral fee (dacht trouwens dat dat niet mocht op tweakers...)

MT Venus V3 | HW P1 |

Verwijderd

suave1234 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:47:
[...]

bedankt ik nu ook, succes met je referral fee (dacht trouwens dat dat niet mocht op tweakers...)
Sorry, noob hier. Referral fee?

Verwijderd

Bevestiging mailtje ontvangen van Coolblue betreft me schoentje 3 uur later haha dus je krijg indd een bevestiging mailtje

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:43:
[...]

Oneens. Iedereen verdient een kans; en uit bovenstaande foto moet je geen conclusies trekken.

Ikzelf heb ook al diverse accessoires en games gekocht, zodat ik meteen aan de slag kan wanneer het me (ooit :+ ) lukt een PS5 te orderen.
Heb je ook weer gelijk in. Van die 94 vond ik er 1 origineel. Ze zeggen dat ze alles gaan bekijken maar dat lijkt mij sterk :')

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09-2025
Oei...

Als ik die lage aantallen zie bij bcc en cb, dan wordt ik toch ook wat huiverig voor de aantallen bij in mijn geval gamemania...

Ik greep eerst mis met pre-order in maart, werd toen als og gebeld en heb volledig aanbetaald, maar ik ben dus de laatste op de lijst bij de eerste levering.

Er hoeft er dus maar eentje minder naar het filiaal te gaan en het is over met de pret...😱

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Spambox?

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B4y1neBFyp4P9ImGBBVbWwFxNtA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qHJA8AdGH10d7oiUSuDTuRkp.jpg?f=fotoalbum_large

Schoen? Check. Wortel? Check. :*)

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

McPoowl schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:46:
Ik ben benieuwd of ik morgen iets hoor van mijn preorder bij Amazon.de. Net even gekeken, maar nooit een CC charge gehad. Ook geen reserveringen. Bestel er genoeg dus zou gewoon moeten werken... Ook gewoon besteld in september.
Alle oudere reservering zijn toch al vervallen en dus niet meer zichtbaar?

• tiswat
  • Laatst online: 09-02 18:25
Ben toch wel benieuwd hoeveel er nou uiteindelijk in Nederland beschikbaar/in omloop zijn op 19 november.

• RawChild
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-12-2025

RawChild

PSN: Rawchild

[Afbeelding]

Vanmiddag stonden er nog dik 1200 foto’s.

PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL

• pokle312
  • Niet online
tiswat schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:53:
Ben toch wel benieuwd hoeveel er nou uiteindelijk in Nederland beschikbaar/in omloop zijn op 19 november.
Ik ga een gok doen van ongeveer 100(misschien bol, wehkamp, amazon)

• tiswat
  • Laatst online: 09-02 18:25
pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:55:
[...]

Ik ga een gok doen van ongeveer 100(misschien bol, wehkamp, amazon)
Bedoel ook incl pre-orders. Maximaal 1000? Of nog minder?

• Killer61
  • Laatst online: 08-01 14:53
tiswat schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:56:
[...]

Bedoel ook incl pre-orders. Maximaal 1000? Of nog minder?
Bol krijgt er 4000. Gehoord van een medewerker.

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12-2025
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:57:
[...]

Hoe kunnen die er dan zoveel krijgen en Coolblue bijna niks

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
Half uur geleden ook mijn foto ingezonden bij Coolblue. Hopelijk gauw bevestiging :D

• Killer61
reinierkramer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:58:
[...]

Van de reacties heb ik begrepen dat Coolblue veel minder op gamers richt en daardoor minder van Sony heeft gekregen.

Bij bol kon je trouwens twee keer bestellen. 1
keer in de ochtend, dat stond een half uur open en 1 keer in de middag. Dat zullen veel bestellingen zijn geweest gok ik zo.

[ Voor 22% gewijzigd door Killer61 op 17-11-2020 19:01 ]

• pokle312
  • Niet online
[...]

Tering, daar mag coolblue van dromen met hun skere 200 _O- _O-

Machtig bedrijf blijft het!

• pokle312
  • Niet online
[...]

Weet je toevallig of er nog vrije verkoop komt bij bol.com? Op launch

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12-2025
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:59:
[...]

Van de reacties heb ik begrepen dat Coolblue veel minder op gamers richt en daardoor minder van Sony heeft gekregen.

Bij bol kon je trouwens twee keer bestellen. 1
keer in de ochtend, dat stond een half uur open en 1 keer in de middag. Dat zullen veel bestellingen zijn geweest gok ik zo.
Alleen in de ochtend naar mijn weten

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
reinierkramer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:58:
[...]

Medewerkers van coolblue hebben het overgrote deel ingenomen.

• Killer61
pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:01:
[...]

Weet je toevallig of er nog vrije verkoop komt bij bol.com? Op launch
Kleine kans. Als dat wel zo is krijg je het niet op release binnen. De volgende levering is op 3 december gepland.

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12-01 05:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LfgKSNWwTQmx-rW2MkNXojF8pXk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X87c2PR9ylAbL8t97NMLzLf5.png?f=fotoalbum_large
Dit grote kind heeft zn schoen gezet :+

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08-2025
Hoe laat heb je hem gezet? Ik wacht al een paar uur op mijn bevestiging.

• fevo-1190
Talkan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:03:
[...]

Hoe laat heb je hem gezet? Ik wacht al een paar uur op mijn bevestiging.
Rond 16:00
Ik doe niet eens mee, maar ik vind stiekem de ludieke actie wel heel leuk, dat ik alleen daarom t zou doen :D

• pokle312
  • Niet online
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:03:
[...]

Kleine kans. Als dat wel zo is krijg je het niet op release binnen. De volgende levering is op 3 december gepland.
Bedankt voor de info :)

• fevo-1190
poor Leno schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:05:
Ik doe niet eens mee, maar ik vind stiekem de ludieke actie wel heel leuk, dat ik alleen daarom t zou doen :D
Niet geschoten is altijd mis ;)

• Killer61
reinierkramer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:02:
[...]

Alleen in de ochtend naar mijn weten
Ik had rond 15:00 besteld. In de middag was het ook voor eventjes opengesteld.

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:22:
Thx, besteld _/-\o_

Scrooge NL

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-02 13:02
Elazz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 18:58:
Half uur geleden ook mijn foto ingezonden bij Coolblue. Hopelijk gauw bevestiging :D
Kan je die ingestuurde foto’s ook ergens bekijken dan? 😁

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

• Ralluff
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02:53
Iemand enig idee hoeveel voorraad BCC heeft, en of ze vanavond om 00:00 gaan verkopen?

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09-02 12:53

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ralluff schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:10:
Iemand enig idee hoeveel voorraad BCC heeft, en of ze vanavond om 00:00 gaan verkopen?
160, maar meer weten ze zelf volgens mij ook niet

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-02 10:06
Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:05:
[...]

Ik had rond 15:00 besteld. In de middag was het ook voor eventjes opengesteld.
Ik ook in de middag. Stond toen echt 4 minuten open ofzo..
Donderdag zal blijken hoeveel mazzel wij gehad hebben ;)

• fevo-1190
knny schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:08:
[...]

Kan je die ingestuurde foto’s ook ergens bekijken dan? 😁
Nee.
Ik heb net bevestiging gehad, maar kans van 1 op1000 is zeer klein.
Heb de schoenen van m’n kinderen gebruikt 2 & 3 jaar oud >:)

• fevo-1190
Shifty47 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:11:
[...]

Morgen krijg je de uitslag of telefonisch of mail.
Mail =negatief
Belletje= positief :o

• pokle312
  • Niet online
ryanator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:11:
[...]

160, maar meer weten ze zelf volgens mij ook niet
Vraag me af of ze doorhebben dat ze een ps5 verkopen?

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
fevo-1190 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:12:
[...]

Morgen krijg je de uitslag of telefonisch of mail.
Mail =negatief
Belletje= positief :o
Lijkt eindexamen wel.

Zag op Twitter ergens (van Coolblue) dat er willekeurig gekozen wordt en alleen stockfoto's, valsspelers en dubbelingen eruit worden gehaald. Plus foto's die niet voldoen aan de regels (schoen + wortel of tekening of iets dergelijks). Hoop dat dat echt zo is, want zou het naar vinden als je serieus een creativiteitswedstrijd met 'jury' moet winnen om 500 euro te mogen betalen. Ik weet dat 2020 en raar jaar is, maar dit zijn wel veel dingen die ik nooit had verwacht te zeggen, haha.

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02 09:16
Hmm ik has dus een “normale review” achtergelaten toen de pagina het nog niet deed en hierna gewoon een ‘je schoen is gezet!’ bevestiging gekregen. Echter heb ik nergens bij die review mijn telefoonnummer in moeten vullen :X

• SAMDERETRIEVER
  • Laatst online: 12-10-2023
Shifty47 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:11:
[...]

Ik ook besteld om 15:17, was echt binnen paar minuten klaar. Komt wel goed donderdag.

Verwijderd

Iemand toevallig al iets van MM den bosch gehoord?

• Enivitation
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-11-2025
Celeone schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:15:
[...]

Lijkt eindexamen wel.

Zag op Twitter ergens (van Coolblue) dat er willekeurig gekozen wordt en alleen stockfoto's, valsspelers en dubbelingen eruit worden gehaald. Plus foto's die niet voldoen aan de regels (schoen + wortel of tekening of iets dergelijks). Hoop dat dat echt zo is, want zou het naar vinden als je serieus een creativiteitswedstrijd met 'jury' moet winnen om 500 euro te mogen betalen. Ik weet dat 2020 en raar jaar is, maar dit zijn wel veel dingen die ik nooit had verwacht te zeggen, haha.
Foto is alleen om bots tegen te gaan. Maakt niet uit hoeveel energie je erin stopt.

• mathijs6295
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:19
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:17:
Iemand toevallig al iets van MM den bosch gehoord?
Nope ik nogsteeds niks..
Toch gek ze zouden gisteren al wat laten weten.

• Hoegie1972
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-02-2021
Heeft iemand al iets gehoord van MediaMarkt Breda? Ik ben heel benieuwd. Net als de rest van jullie 😉

Verwijderd

Dan ook maar iemand al iets van MM Alkmaar gehoord?

• exidil
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09-2021
Ik sta op de eerste plaats fysiek in de winkel maar heb zelfs niets gehoord (ekkersrijt). Maar nu zie ik tweets van mediamarkt dat iedereen geinformeerd werd en als dat niet is ben je dust niet in aaanmerking voor eerste levering???? Ik ben letterlijk eerste op de lijst

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Hoor je van het schoentje zetten bij CB een mailbevestiging te krijgen en is het nu zo dat mensen die niet krijgen? Ik krijg ook niks. Is dit het volgende probleem? Niet een gare site die voor geen meter werkt zoals bij alle andere winkels maar een ludieke actie waarvan het systeem de inzendingen niet aan kan? Great.. lol

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:46
Kunnen alle mediamarkt klanten niet gewoon hun eigen mediamarkt opbellen met hun vragen? Om de 5 posts hier vraagt iemand 'heeft iemand al iets gehoord van mediamarkt X?'

Wat heeft dat voor zin vraag ik me dan af, zelfs als iemand anders wel wat heeft gehoord zegt dat toch nog steeds niks over je eigen pre-order?

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-12-2025
Waarschijnlijk tig keer gevraagd maar waar kan ik een lijstje vinden van beschikbaarheid of winkels die de PS5 zullen verkopen incl. buurlanden?

Verwijderd

Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:22:
Kunnen alle mediamarkt klanten niet gewoon hun eigen mediamarkt opbellen met hun vragen? Om de 5 posts hier vraagt iemand 'heeft iemand al iets gehoord van mediamarkt X?'

Wat heeft dat voor zin vraag ik me dan af, zelfs als iemand anders wel wat heeft gehoord zegt dat toch nog steeds niks over je eigen pre-order?
Rechtstreeks naar je MM bellen gaat helaas niet.

En als je weet dat andere mensen wel iets hebben gehoord en jij niet, weet je ook genoeg ;-)

• Hoegie1972
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-02-2021

Het geeft wel een indicatie of ze er bij die MM wel al mee aan de slag zijn toch?

• exidil
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-09-2021

Dit is het juist, je kan niet de winkel bellen waar je besteld hebt. Er is maar klantenservice in het algemeen die er niets van snapt.

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09-2025
exidil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:21:
Ik sta op de eerste plaats fysiek in de winkel maar heb zelfs niets gehoord (ekkersrijt). Maar nu zie ik tweets van mediamarkt dat iedereen geinformeerd werd en als dat niet is ben je dust niet in aaanmerking voor eerste levering???? Ik ben letterlijk eerste op de lijst
Waarom bel je niet ff of ga ff langs dan weet je toch waar je aan toe bent?

Verwijderd

Dan krijg je een extern bedrijf niet het filiaal zelf, en als iemand wel al iets gehoord heeft weet je tenminste of ze überhaupt al begonnen zijn met berichten

• fevo-1190
NosferatuX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:22:
Hoor je van het schoentje zetten bij CB een mailbevestiging te krijgen en is het nu zo dat mensen die niet krijgen? Ik krijg ook niks. Is dit het volgende probleem? Niet een gare site die voor geen meter werkt zoals bij alle andere winkels maar een ludieke actie waarvan het systeem de inzendingen niet aan kan? Great.. lol
Ik heb 3 uur nadat ik m’n schoen heb gezet een bevestiging gehad.

Verwijderd

Killer61 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:03:
[...]

Waar is er bewijs van dat dit 3 december volgt? (ben ik overigens jarig...)

Verwijderd

mustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 19:23:
Waarschijnlijk tig keer gevraagd maar waar kan ik een lijstje vinden van beschikbaarheid of winkels die de PS5 zullen verkopen incl. buurlanden?
Google is your friend :)
Pagina: 1 ... 130 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord