Heb eigenlijk ook nergens meegekregen of het de Disk of de Digitale editie is waarvan ze er 180 hebben.
Of zouden ze helemaal geen Digital Edition krijgen?
Helaas ik zie alleen iets over contacless pick upBoterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:26:
[...]
Je moet niet naar de PS5 toe, gewoon app starten en vanaf de startpagina beginnen, dan werkt het wel.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Tsja in een perfecte wereld had Sony die supply lines gewoon op orde en zouden er genoeg PS5's zijn voor iedereen. Maar helaas, hier zijn we.Petaaaaah schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:25:
kansloos die actie van CB, blijkt ook wel hoe hoog sony hun heeft zitten met die paar consoles
Ik heb mijn vriendin ook nog in de pre-order staan dus ook dat gaat niet helpen.djanssen25 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Zet je vriendin (ja, een echte) naakt met 1 schoen aan naast de kachel. Dan moet je wel winnen.
Verwijderd
Coolblue verkoopt morgen (via een raffle) maar 32 (!) consoles zonder diskdrive. 167 consoles mét diskdrive.Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Heb eigenlijk ook nergens meegekregen of het de Disk of de Digitale editie is waarvan ze er 180 hebben.
Heb je op 23 maart tijd? ik wil je heel graag uitnodigen op mijn Verjaardagsfeestje je lijkt me super gezellig.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Als Coolblue straks een mail stuurt waarin gevraagd wordt om chloor in je aderen te spuiten om meer kans te maken op een PS5 doen mensen het ook heb ik het idee. Wat een treurig topic is dit aan het worden zeg.
Corona heeft ook niet meegeholpen aan de productie. Veel tekorten ook bij iPhones en Ikea keukens loop ik al tegen langere levertijd aan door productieproblemen.Bram313 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
[...]
Tsja in een perfecte wereld had Sony die supply lines gewoon op orde en zouden er genoeg PS5's zijn voor iedereen. Maar helaas, hier zijn we.
Ik hoop niet bij Coolblue, want dat gaat tegenwoordig middels loting...Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
[...]
Ik heb mijn vriendin ook nog in de pre-order staan dus ook dat gaat niet helpen.
Het is maar net welk perspectief je zelf op het leven hebt...Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Als Coolblue straks een mail stuurt waarin gevraagd wordt om chloor in je aderen te spuiten om meer kans te maken op een PS5 doen mensen het ook heb ik het idee. Wat een treurig topic is dit aan het worden zeg.
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Ik ook niet, die server staat nu te roken hahaDisfigured schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:28:
Hmm 10 minuten een foto ingestuurd maar nog geen bevestigingsmail ontvangen helaas..
Lol, als een aantal hier al geen fatsoenlijke wortel kunnen scoren..djanssen25 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Zet je vriendin (ja, een echte) naakt met 1 schoen aan naast de kachel. Dan moet je wel winnen.
Heb ik ook gedaan toen trump dat riep rondom COVID... en ik heb geen COVID gekregen (gelukkig!). Dus voor de PS5 zou ik het ook doenVerwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Hier ook nog niet. Ik verwacht dat het straks er wel gaat aankomen. (Hoop ik)Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:29:
[...]
Ik ook niet, die server staat nu te roken haha
Dat is denk ik alleen als je niet ingelogd was op de website waarnaar je vanuit de app wordt toegeleid. Als je bent ingelogd lijkt er geen email verificatie mail te volgen. Je eindscherm ziet er dan ook anders uit dan hierboven werd gepost.Disfigured schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:28:
Hmm 10 minuten een foto ingestuurd maar nog geen bevestigingsmail ontvangen helaas..
[ Voor 6% gewijzigd door joblamie op 17-11-2020 14:30 ]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wDHllT7I799CrrzCooK4Jjri.jpg?f=user_large)
Zijn helaas opgekocht door alle scalpers.poor Leno schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:29:
[...]
Lol, als een aantal hier al geen fatsoenlijke wortel kunnen scoren..
Ook daarmee kreeg ik gewoon een bevestiging:joblamie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:30:
[...]
Dat is denk ik alleen als je niet ingelogd was op de website waarnaar je vanuit de app wordt toegeleid. Als je bent ingelogd lijkt er geen email verificatie mail te volgen. Je eindscherm ziet er dan ook anders uit dan hierboven werd gepost.
Hoi,
Je schoen is gezet! Zing voor ‘t slapen een Sinterklaasliedje en ga lekker naar bed. We bellen de blije kindertjes die uitgekozen worden op 18 november voor 15.00 uur. Maar waarschijnlijk ontvang je een mailtje dat je het niet geworden bent.
Met een glimlach,
Sinterklaas en Pieterbaas
Dit kost relatief weinig moeite, in ieder geval veel minder dan de hele dag te moeten f5'en dus snap je comment niet zo. Dat mensen desperate zijn is niet gek.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Niet zo serieus doen.. Moet ook nog lol gemaakt worden...Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Geen idee waar deze aantallen vandaan komen? Maar iets met dikke duim?Tbx12 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:28:
[...]
Coolblue verkoopt morgen (via een raffle) maar 32 (!) consoles zonder diskdrive. 167 consoles mét diskdrive.
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Gaan ook loten.zlebb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:32:
Weet iemand als iets meer over BCC?
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Even doorspelen naar Lange Frans, misschien kan hij er een podcast over makenMelkaz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:31:
/ComplottheorieModus aan
Wie zegt dat ze niet gewoon 2000 stuks hebben binnengekregen en dit gewoon gebruiken voor viral marketing? Alles ziet er zo goed voorbereid uit..de banner, de foto's, de teksten, de upload functionaliteit.
\ComplottheorieModus uit
Das toch niet in de app? Ik denk ENKEL in de app kan je dit doen, niet website?
SPiET
Bij mn vriendin in de app staat het wel maar niet in mijn app.Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:26:
[...]
Je moet niet naar de PS5 toe, gewoon app starten en vanaf de startpagina beginnen, dan werkt het wel.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Die krijgen ook weinig en geven personeel ook nog voorrang:zlebb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:32:
Weet iemand als iets meer over BCC?
Ik ook!joblamie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:30:
[...]
Dat is denk ik alleen als je niet ingelogd was op de website waarnaar je vanuit de app wordt toegeleid. Als je bent ingelogd lijkt er geen email verificatie mail te volgen. Je eindscherm ziet er dan ook anders uit dan hierboven werd gepost.
Edit: Nevermind. Zojuist toch een bevestigingsmail ontvangen.
Niet zo zuur joh, dit topic was afgelopen weken hartstikke leuk en dit is een perfect slotstuk!Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:27:
In de app op de link klikken! Daarna word je omgeleid naar de webpaginaspietie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:34:
[...]
Das toch niet in de app? Ik denk ENKEL in de app kan je dit doen, niet website?
Ronny Vorstermans via twittertI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:31:
[...]
Geen idee waar deze aantallen vandaan komen? Maar iets met dikke duim?
Enige andere waarin ik dit meemaakte was in de laatste week van 2019 "wel of geen Tesla" moment.Ocin32 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:35:
[...]
Niet zo zuur joh, dit topic was afgelopen weken hartstikke leuk en dit is een perfect slotstuk!
Soms is de voorpret op tweakers bijna leuker dan de daadwerkelijke launch! Niet echt natuurlijk...behalve dan als je er eentje hebt weten te scoren.
Ik had zelf problemen om te betalen via de mobiele website, uiteindelijk maar via PC gedaan. Hopelijk nog een beetje op tijd.Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:36:
Ik zie geen knop in de app? Enkel ''keep me updated'' en een hartje. Op de site zie ik het wel, maar die verwijst me door naar de app?
Dank voor het melden, alleen durf ik bij Alternate niet de gok te wagen...Callandt95 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:35:
had deze zonet gepost op Discord maar zal deze hier ook nog eens posten:
-> voor mijn NL vrienden:
https://www.alternate.nl/html/product/1651220
levertermijn is onbekend maar Alternate heeft geen pre-orders aangenomen dus zou snel moeten zijn denk ik
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Niet om het vertrouwen of zo, maar twijfel toch om hier te bestellen. Stel er komt dadelijk iets voorbij waar het me wel lukt, dan heb ik hier al 500 euro weggegeven.Callandt95 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:35:
had deze zonet gepost op Discord maar zal deze hier ook nog eens posten:
-> voor mijn NL vrienden:
https://www.alternate.nl/html/product/1651220
levertermijn is onbekend maar Alternate heeft geen pre-orders aangenomen dus zou snel moeten zijn denk ik
Die man roept nog meer onzin dan onze Donald.Tbx12 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:36:
[...]
Ronny Vorstermans via twittert
https://twitter.com/RonVorstermans/with_replies
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
wijze woorden
Nog niet..Valandil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:38:
Nou, mijn schoen gezet voor Coolblue, maar geen bevestigingsmail gehad.
Jullie wel?
hier ook nog niet, zal wel komen straks.Valandil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:38:
Jullie wel?
Zou best, maar hij wist wel al van de raffle voordat deze online stond.I ColoSsuZz I schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:37:
[...]
Die man roept nog meer onzin dan onze Donald.
Duurde bij mij 1 minuutValandil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:38:
Jullie wel?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Nope bij mij stonden ook maar 2 stappen, iemand deelde een foto dat stap 1 was bevestig dat je mee doet aan de loting. Bij mij alleen dat de sint de winnaars kiest en dat k gebeld wordValandil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:38:
Jullie wel?
Is toch een gok met 0% risico? Als het er niet is voor Nieuwjaar dan cancel je toch gewoon en heb je je geld terug.Lqium schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:37:
[...]
Dank voor het melden, alleen durf ik bij Alternate niet de gok te wagen...
Waar staat die link? Ik zie in de app helemaal niks over schoen zetten? Ik zie op de site:Darklight_93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:36:
[...]
In de app op de link klikken! Daarna word je omgeleid naar de webpagina
heb nog nooit op .NL besteld maar kan je niet makkelijk annuleren als het te lang duurt?Lqium schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:37:
[...]
Geniaal dit.robcoenen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:01:
[YouTube: PlayStation 5. Hard-to-get spelen.]
Ik vind dit, zoals gewoonlijk bij Coolblue, weer leuk gedaan. Zo kweken ze (bij mij) i.i.g. empathie maar ook mooi dat ze transparant zijn over de vraag en de voorraad.
wijze woorden
Same.Lqium schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:37:
[...]
idd wel een leuk idee ookal win ik denk ik niet.ryanator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:37:
Ik moet zeggen of ik nou win of niet dat dit wel een spectaculaire finale van het PS5 hunt avontuur.
Er was wel een update van coolblue android appAlwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:40:
[...]
Waar staat die link? Ik zie in de app helemaal niks over schoen zetten? Ik zie op de site:
Zo zet je jouw schoen in de app
Maak een foto van je schoen met een wortel of tekening erin.
Download de Coolblue app om verder te gaan.
Klik in de app op ‘zet je schoen’.
Maar die app heb ik al geinstalleerd staan en daar is niks te zien..
Zit bij iOSDarklight_93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:41:
[...]
Er was wel een update van coolblue android app
wijze woorden
[ Voor 25% gewijzigd door laurens700 op 17-11-2020 14:44 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nog niks ontvangen helaasMoonRaven schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:42:
Mijn schoen zonder wortel en zonder tekening is goedgekeurd, misschien omdat mijn kat er ook bij stond, je hoeft het er dus niet in te hebben
Heb net ook besteld, zeker als ik nu net las dat ze geen pre-orders deden.sethcb schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:41:
Vaak zat wat bij Alternate besteld, ik ga de gok nemen! Indien ze hem niet binnen 1 week leveren annuleer ik hem gewoon kostenloos.
Kan niet verliezen op deze situatie.
Weddings are basically funerals with cake.
Zou dat niet een AI zijn? Mocht je foto er uit gepikt worden als winnaar zal die nog manual gecheckt worden denk ik. Had er zelf voor de peace of mind even een leeg a4'tje in gedaan.MoonRaven schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:42:
Mijn schoen zonder wortel en zonder tekening is goedgekeurd, misschien omdat mijn kat er ook bij stond, je hoeft het er dus niet in te hebben
Gaan we dit weer krijgenValandil schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:38:
Jullie wel?
100%, er was al iemand in het topic die een mailtje had dat er geen schoen herkend was. Dus er zit wel iets van een check opZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:44:
[...]
Zou dat niet een AI zijn? Mocht je foto er uit gepikt worden als winnaar zal die nog manual gecheckt worden denk ik. Had er zelf voor de peace of mind even een leeg a4'tje in gedaan.
Weddings are basically funerals with cake.
Hoi,
Je schoen is gezet! Zing voor ‘t slapen een Sinterklaasliedje en ga lekker naar bed. We bellen de blije kindertjes die uitgekozen worden op 18 november voor 15.00 uur. Maar waarschijnlijk ontvang je een mailtje dat je het niet geworden bent.
Met een glimlach,
Sinterklaas en Pieterbaas
[ Voor 59% gewijzigd door MoonRaven op 17-11-2020 14:46 ]
Ik kon niet kiezen voor afterpay omdat de levertijd langer dan 8 dagen wasjellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:46:
Toch bij Alternate een bestelling geplaatst. Was een mogelijkheid om het met AfterPay te doen, dus dat dan ook maar gedaan. Mocht ik 'm ergens anders nog scoren annuleer ik 'm weer of hou ik 'm mocht de verschijningsdatum bekend zijn wel, en verkoop ik 'm door (voor de normale prijs natuurlijk).
Duimen.
Tja, dat blijf je altijd houdenDaniel221 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:40:
[...]
Mooie oplossing zal dat kleine groepje denken dat gekozen wordt door de sint. Daar zal de rest het minder eens mee zijn denk ik zo.
Via telefoon kan het om een of andere reden niet, probeer op de computer/desktopversieDjangoBangahri schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:47:
[...]
Ik kon niet kiezen voor afterpay omdat de levertijd langer dan 8 dagen was
Ga daar sowieso maar niet vanuit. Ik hoop ergens op december, maar wie weet.MarvinS schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:48:
Ik heb ook net een bestelling bij Alternate gedaan. Je kunt je bestelling gewoon annuleren, mocht je hem ergens anders eerder of goedkoper op de kop kunnen tikken. Nu duimen dat ie ook deze week verzonden wordt!
Is dat Alternate.nl of .be/.de?jellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:46:
Toch bij Alternate een bestelling geplaatst. Was een mogelijkheid om het met AfterPay te doen, dus dat dan ook maar gedaan. Mocht ik 'm ergens anders nog scoren annuleer ik 'm weer of hou ik 'm mocht de verschijningsdatum bekend zijn wel, en verkoop ik 'm door (voor de normale prijs natuurlijk).
Duimen.
Geen idee maar op hun Duitse site is ie niet te bestellen.Mike.Litoris schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:47:
Heeft alternate ook de DE?
Haha ja dat denk ik ook. Bij Coolblue hebben ze niks te doen en zetten 100+ medewerkers in om schoenen foto's te controleren...MoonRaven schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:45:
Het lijkt erop dat het handmatig gecontroleerd wordt, het heeft bij mij ook ook een half uur geduurd. Geduld
[...]
ik heb al heel vaak met afterpay betaald maar bij mij lukt het ook niet - vermoedelijk door de onbekende levertijdZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:48:
Mijn Alternate afterpay transactie wordt steeds geweigerd? Heb nog nooit zaken met die toko gedaan dus zou niet weten waarom.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
.nl. Heb ook een bevestiging afkomstig van 'ALTERNATE Nederland'.
Bij andere mensen lukt het wel raar genoeg. Jammer dat ze geen Klarna gebruiken.BaRF schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:49:
[...]
ik heb al heel vaak met afterpay betaald maar bij mij lukt het ook niet - vermoedelijk door de onbekende levertijd
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq