€1000 + een reep Chocoladequatro33 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:07:
Gewetensvraagje. Voor hoeveel euro ben je in staat om afstand te nemen van je eigen pre order console?
Weet iemand wat de favoriete schoen is van Sinterklaas? Want dan koop ik die en doe ik er een mooie tekening in
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
1000!quatro33 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:07:
Gewetensvraagje. Voor hoeveel euro ben je in staat om afstand te nemen van je eigen pre order console?
Hier had uw reclame kunnen staan.
Schoen met anthrax neem ik zelf die plee-station's wel mee
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Niet Die Hard Playstation fan. Mijn eerste Playstation (1) kreeg ik onder de kerstboom voor kerst. Daarna is het altijd een soort kerstcadeautje geweest voor mij..quatro33 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:07:
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Deze:Gynnad schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:09:
Weet iemand wat de favoriete schoen is van Sinterklaas? Want dan koop ik die en doe ik er een mooie tekening in
https://www.farfetch.com/...liate&is_retargeting=true
Ze gaan niet 10.000 schoenen na in 1 dag.Gynnad schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:09:
Gewoon random word er gekozen.
overigens kan iedereen mee doen en meerdere accounts gebruiken, je hoeft alleen je naam,email,telefoonnummer en foto in te vullen
Niet eens ID of adres of iets...
Ik krijg hem gewoon thuis gestuurd en zou ga hem niet online zetten maar als ik bijv. eentje zelf bij de MM had moeten ophalen en er zou buiten iemand staan die mij €1000 contant bied zou ik toch wel beginnen te twijfelenquatro33 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:07:
Roze crocs!Gynnad schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:09:
Denk dat ze random lotenAMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:11:
Gewoon random loten of kijken ze nog naar creativiteit?
Maar hoe selecteren ze dan, op basis van originaliteit, of wordt er tussen de inzendingen alsnog geloot?
Ben blij dat mijn pre order allang staat en ik niet hoef mee te doen aan deze kansloze actie. 200 consoles is echt bizar weinig trouwens.
Ik zie mensen meerdere keren het woord '(ver)loten' gebruiken in hun posts m.b.t. de Coolblue actie, maar in de spelregels staat duidelijk dat Sinterklaas de schoenen uitkiest. Ik ga er dus van uit dat ze wel gaan voor leuke/creatieve inzendingen.
"Wie zijn schoen zet via een bot, meerdere keren meedoet of nepgegevens achterlaat, moet wachten tot de PlayStation 6. Lees de spelregels goed door."
https://www.coolblue.nl/p...s/865866/review-schrijven
Hier moeten ze dan toch al een tijdje mee bezig zijn geweest, om opeens zo'n campagne te starten.
Verwacht echt wel dat ze gaan filteren op accounts die al eerder een keer iets besteld hebben bij Coolblue. Zou mij echt erg verbazen als ze dat filtertje er niet overheen gooien...
Ik zat er ook al over na te denken.AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:11:
Gewoon random loten of kijken ze nog naar creativiteit?
Ik verwacht random, met zooo veel belangstelling.. maar wellicht als naar de eerste randomizer sommige foto's niet leuk genoeg zijn (voor de marketing afdeling) dat ze het misschien nog een keer randomizen...
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Mag toch hopen dat het op basis van een random loting is.
Hoewel ik het een creatieve oplossing vind van Coolblue ben ik blij dat ik gewoon een pre-order heb en ik niet als een klein kind (van bijna 40) m'n schoentje moet gaan zetten. Ik zou bijna denken "steek je die PS5, inclusief wortel in je reet".
Ik heb geen pre-order, maar dit ga ik ook niet doen. Wat een onzin zeg. Meer kans voor jullie iig.NikkiNailz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Ben blij dat mijn pre order allang staat en ik niet hoef mee te doen aan deze kansloze actie. 200 consoles is echt bizar weinig trouwens.
Weddings are basically funerals with cake.
Een lotingskans tussen de 0,15 en 0,20%, dat is toch veel hoger dan bij de Staatsloterijrobcoenen schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:01:
[YouTube: PlayStation 5. Hard-to-get spelen.]
Ik vind dit, zoals gewoonlijk bij Coolblue, weer leuk gedaan. Zo kweken ze (bij mij) i.i.g. empathie maar ook mooi dat ze transparant zijn over de vraag en de voorraad.
Ik gok dat de foto van de schoen ook een soort filter is voor scrapers
Ze gaan je bellen dus het is niet zo makkelijk om tientallen keren mee te doen. Maar adres is wel gek, want ik heb hier thuis 4 mobiele nummers en 4 emailadressen, dus zou in theorie zo 4 keer mee kunnen doen zonder iets nieuws aan te maken of wat dan ook.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:10:
[...]
Ze gaan niet 10.000 schoenen na in 1 dag.
overigens kan iedereen mee doen en meerdere accounts gebruiken, je hoeft alleen je naam,email,telefoonnummer en foto in te vullen![]()
![]()
Correctie, 180 stuks.NikkiNailz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Uit die 10.000 bijvoorbeeld zullen er vast random 200 random gekozen worden maar mag hopen dat die 200 dan wel manueel nog ff gecheckt worden. Ik zie overigens op deze pagina al genoeg nepfoto's staan onder 'Deze schoentjes zijn al gezet'.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:10:
[...]
overigens kan iedereen mee doen en meerdere accounts gebruiken, je hoeft alleen je naam,email,telefoonnummer en foto in te vullen![]()
![]()
Ja elke stap van verificatie belemmert scalpers of polyaccount scammers.Axente schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Ik gok dat de foto van de schoen ook een soort filter is voor scrapers
Mowah.. denk het niet.. ze gaan niet voor 15 uur morgen middag 50.000 foto's bekijken en daarna discussieren welke de leukste is.Cannoli schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Ik zie mensen meerdere keren het woord '(ver)loten' gebruiken in hun posts m.b.t. de Coolblue actie, maar in de spelregels staat duidelijk dat Sinterklaas de schoenen uitkiest. Ik ga er dus van uit dat ze wel gaan voor leuke/creatieve inzendingen.
Ik denk dat ze INITIEEL loten.. en als je geen of een rare foto erbij hebt je dan wordt afgeschreven.
maw.. ik zou niet al te veel moeite doen.
Coolblue is de enige retailers die stock op launchday krijgt en dan zijn het 200 consoles. Maar wel lekker nog meer voorraad naar Amerika sturen.NikkiNailz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Mooie actie van CB! Zie ook vooral de afbeeldingen van schoenen die al zijn gezet
Twitch.tv/coelijoeli
Ze kunnen prima een cross check doen op email en telefoonnummer. Indien vaker voor komt, gewoon uit de lijst schrappen. Dat kan ik zelfs nog met Excel en kost me wel geteld 1 minuut (ik ben best slecht met Excel).pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:10:
[...]
![]()
Dus mag toch hopen dat ze zulke checks uitvoeren
Ik rol gewoon een leeg a4'tje op naar binnen alsof het de achterkant is en dan vind ik het mooi geweest.Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:13:
[...]
Mowah.. denk het niet.. ze gaan niet voor 15 uur morgen middag 50.000 foto's bekijken en daarna discussieren welke de leukste is.
Ik denk dat ze INITIEEL loten.. en als je geen of een rare foto erbij hebt je dan wordt afgeschreven.
Klantenservice is in Turkije of Polen moeten al die foto's gaan bekijken in barre omstandigheden. Vaak zijn de medewerkers ook minder jarig, waardoor ze waarschijnlijk allemaal verzoekjes krijgen van oudere mannen.destroyer6670 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Maar hoe selecteren ze dan, op basis van originaliteit, of wordt er tussen de inzendingen alsnog geloot?
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ontvangen jullie wel een bevestigingsmail na voltooien inzending?
Ligt het aan mij of werkt die knop helemaal niet in de app? Lukt me in ieder geval niet om er simpelweg op te klikken...
Vanaf 999,- ga ik toch wel twijfelen hoorquatro33 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:07:
Waaronder een hoop stock foto's die dezelfde keer zijn gebruikt.CoeliJoeli schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:14:
Mooie actie van CB! Zie ook vooral de afbeeldingen van schoenen die al zijn gezet
Hoe vaak zijn ze dan jarig?laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:14:
[...]
Klantenservice is in Turkije of Polen moeten al die foto's gaan bekijken in barre omstandigheden. Vaak zijn de medewerkers ook minder jarig, waardoor ze waarschijnlijk allemaal verzoekjes krijgen van oudere mannen.
Bij mij werkt hij ook nietNickbuster schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:14:
Ligt het aan mij of werkt die knop helemaal niet in de app? Lukt me in ieder geval niet om er simpelweg op te klikken...
Mensen zijn zo heerlijk dom ook heZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:15:
[...]
Waaronder een hoop stock foto's die dezelfde keer zijn gebruikt.
[Afbeelding]
waarom een wortel? dat paard zal toch ook wel een komkommer vreten
Weer een site minder om op die F5 te bonken.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik wil er minstens €1499 €1999 voor hebben dan zodat ik voor €1000 een andere op marktplaats kan kopen en toch €500 winst heb.TrueGamer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:14:
[...]
Vanaf 999,- ga ik toch wel twijfelen hoor
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Even de belangrijkste regels vanuit de spelregels:
1. Sinterklaas kiest de schoenen uit. Of dit eerlijk gebeurt? Kom op. Het is Sinterklaas. Natuurlijk is dat eerlijk.
Ga er vanuit dat het dus een loting is.
2. Je mag maar 1 keer meedoen. Sinterklaas zoekt uiteindelijk de schoenen en telefoonnummers uit.
Dus schoenen en telefoonnummers worden uitgezocht. Telefoonnummers vind ik wel een goede. Er zullen maar weinig mensen zijn met veel telefoonnummers (>3 komt niet zo vaak voor denk ik).
1. Sinterklaas kiest de schoenen uit. Of dit eerlijk gebeurt? Kom op. Het is Sinterklaas. Natuurlijk is dat eerlijk.
Ga er vanuit dat het dus een loting is.
2. Je mag maar 1 keer meedoen. Sinterklaas zoekt uiteindelijk de schoenen en telefoonnummers uit.
Dus schoenen en telefoonnummers worden uitgezocht. Telefoonnummers vind ik wel een goede. Er zullen maar weinig mensen zijn met veel telefoonnummers (>3 komt niet zo vaak voor denk ik).
Ik heb de review ingevuld toen ik daar eerst naar toe was verwezen, maar heb nu toch nog even via de juiste link m'n schoen nog een keer gezet. Weet niet of dit telt als twee keer zetten...
Reken wonder?Kalder schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
[...]
Ik wil er minstens €1499 voor hebben dan zodat ik voor €1000 een andere op marktplaats kan kopen en toch €500 winst heb.
1499 - 499(kosten origineel) = 1000 - 1000 = 0?
Je bent nu gediskwalificeerd. Succes elders.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
Ik heb de review ingevuld toen ik daar eerst naar toe was verwezen, maar heb nu toch nog even via de juiste link m'n schoen nog een keer gezet. Weet niet of dit telt als twee keer zetten...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ik heb nog geen bevestiging mail gehad van het mee doen in de app, andere wel ?
1e kwartaal 2021.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:17:
Waneer weet je ook alweer of je er eentje ''gewonnen'' hebt?
Ik verwacht ook niet dat ze alle foto's gaan bekijken, maar gewoon bijvoorbeeld 1000 foto's trekken en deze dan op volgorde checken via reverse lookup en alle rare/saaie foto's gewoon skippen. Zodra ze dan op 180 zitten stoppen ze.Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:13:
[...]
Mowah.. denk het niet.. ze gaan niet voor 15 uur morgen middag 50.000 foto's bekijken en daarna discussieren welke de leukste is.
Zit me hetzelfde af te vragen. Heb je na je review een bevestiging in de mail gehad en op de knop geklikt? Volgens mij telt het dan als deelname.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
Woensdag voor 15:00.pokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:17:
Waneer weet je ook alweer of je er eentje ''gewonnen'' hebt?
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
hier trek ik toch echt de grens. een foto van een schoen maken om mee te doen aan de loting van coolblue.
ze kunnen die kleine kans voor de ps5 pre-order lekker tussen de rest van de schimmel duwen.
ze kunnen die kleine kans voor de ps5 pre-order lekker tussen de rest van de schimmel duwen.
Banaan. Dan heb je geen winst he.Kalder schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
[...]
Ik wil er minstens €1499 voor hebben dan zodat ik voor €1000 een andere op marktplaats kan kopen en toch €500 winst heb.
Oh ja je hebt gelijk, geen rekenwonder nee, maar ik zei toch 1999...easy-cloud schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:17:
[...]
Reken wonder?
1499 - 499(kosten origineel) = 1000 - 1000 = 0?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Dit is aanzienlijk minder werk dan een hele dag op F5 rammen of met een Bot naar je scherm staren of ie misschien te bestellen is. Hiermee maak ik net zoveel kans als eenieder hier, zonder over te blijven met RSI en hoef ook niet eeens "was ik maar sneller geweest" ofzo te denken.Rck010 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:12:
Hoewel ik het een creatieve oplossing vind van Coolblue ben ik blij dat ik gewoon een pre-order heb en ik niet als een klein kind (van bijna 40) m'n schoentje moet gaan zetten. Ik zou bijna denken "steek je die PS5, inclusief wortel in je reet".
Maargoed, ik snap je wel en zeker gezien je gewoon op tijd bent geweest met je pre-order....
Ik hoop dat CB een check doet op email én telefoonnummer. Dan is de kans op meerdere deelnames per persoon al heel wat minder.
Net ook een foto van m'n schoen doorgestuurd en nu maar geduldig afwachten tot morgen 15u. En zoals CB zegt, niet te veel hoop koesteren.
Net ook een foto van m'n schoen doorgestuurd en nu maar geduldig afwachten tot morgen 15u. En zoals CB zegt, niet te veel hoop koesteren.
Hier hetzelfde, 2 keer een foutmelding via de app toen je werd doorverwezen naar de review pagina. Toen een 3e keer het juiste formulier ingevuld. Nu heb ik 3 bevestigingsmailtjes gekregen..GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
Flghter1982 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:18:
hier trek ik toch echt de grens. een foto van een schoen maken om mee te doen aan de loting van coolblue.
Je bent een ware rekenwonder! Je verdient een nobelprijsKalder schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
[...]
Mooi gesproken oude strijder.Flghter1982 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:18:
A5je met aantekeningen naar binnen toe opgerold en in mijn slof gedaan, fotootje, uploaden en doorrrrr....
Ik heb daarna idd op de knop geklikt. Wrs was de site op dat moment nog niet helemaal gereed, dus ben benieuwd of ik nou gediskwalificeerd ben of niet.Muchachooo schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:17:
[...]
Zit me hetzelfde af te vragen. Heb je na je review een bevestiging in de mail gehad en op de knop geklikt? Volgens mij telt het dan als deelname.
Heb je je paardrijlaars gezet ?
"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"
Bij mij werkt die knop Zet je schoen (link) niet. En nu? 
Never mind. Gelukt.
Never mind. Gelukt.
[ Voor 16% gewijzigd door Boterham71 op 17-11-2020 14:23 ]
Waarschijnlijk ga je nu mee in de zak terug naar de Madrileense aandeelhouder.GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:16:
Een wandelschoen met een wortel
In de response headers zie ik dat die foto's al gisteren en vanmorgen zijn geplaatst. Waarschijnlijk door CB zelf gedaan als voorbeeld.ZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:15:
[...]
Waaronder een hoop stock foto's die dezelfde keer zijn gebruikt.
[Afbeelding]
Qua humor zit het wel goed bij CBfrisohoekstra schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:19:
Heb net een bevestiging in mijn mail gekregen.
[Afbeelding]
Sinterklaas heeft een schurft hekel aan wandelen...silverfox83 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:20:
[...]
Een wandelschoen met een wortelblijkbaar niet kenbaar
Dan ga ik een zak mee terug proberen te krijgenDaniel221 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:20:
[...]
Waarschijnlijk ga je nu mee in de zak terug naar de Madrileense aandeelhouder.
Zijn misschien placeholders ja. Dit soort stock foto's zijn sowieso super obvious.Flitskikker schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:21:
[...]
In de response headers zie ik dat die foto's al gisteren en vanmorgen zijn geplaatst. Waarschijnlijk door CB zelf gedaan als voorbeeld.
Moet als Coolblue'er ook gewoon mijn schoen zetten. Ga nu een wortel halen bij de supermarkt en de buren vragen om kleurpotloden ;P
Nou hier anders ook van sommige tweakertjes...Ik lach mij een krul in mijn l..
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Mogen stickers ook op de tekening? Heb nog een lading CB stickers liggen
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
CB stickers zijn extra punten geloof ikDesutoroiya schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:23:
Mogen stickers ook op de tekening? Heb nog een lading CB stickers liggen
Duurt het lang voordat er een bevestigingsmail van CB komt?
Kan ik ook geld in mijn schoen leggen of is de Sint niet omkoopbaar?
Ook nog niks binnen gekregenChrisjeeeh94 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:23:
De sint is wel spaans natuurlijk...Mike.Litoris schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:24:
Kan ik ook geld in mijn schoen leggen of is de Sint niet omkoopbaar?
Niet echt. Een paar minuutjesChrisjeeeh94 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:23:
Zou het helpen als ik al mijn schoenen in de CB winkel zet met wortel en tekening? Dit zou de sint een hoop moeite en energie besparen
Als ik het zo hier in het topic zie dan zit er een check op of er een schoen wordt herkend. Dat plus de (vermoedelijke) vele aanmeldingen zal het wel eens ff kunnen durenChrisjeeeh94 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:23:
Weddings are basically funerals with cake.
Hahaha, ik vind dit echt schitterend. Realistisch edgy
Waar zit die knop?Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:19:
Bij mij werkt die knop Zet je schoen (link) niet. En nu?
Never mind. Gelukt.
Ik kan hem niet vinden in de app (mijn telefoon staat in het engels weet niet of dat iets is)
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
kansloos die actie van CB, blijkt ook wel hoe hoog sony hun heeft zitten met die paar consoles
PSN-ID: ThaDwizzle
Je moet niet naar de PS5 toe, gewoon app starten en vanaf de startpagina beginnen, dan werkt het wel.nils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:25:
[...]
Waar zit die knop?
Ik kan hem niet vinden in de app (mijn telefoon staat in het engels weet niet of dat iets is)
Heb geen wortelen liggen. Is een rode peper ook acceptabel?
Bizar hoeveel hier gepost word momenteel 🙈
Ik gebruikte een gele puntpaprikaStevenFM schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:26:
Heb geen wortelen liggen. Is een rode peper ook acceptabel?
Ben wel blij als we het hele bestelgebeuren morgen achter ons kunnen laten en het hebben over leveringen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/1m8xjwxMmlmaokujlHomU9TY.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZVhKcKnA67Xnc8k0M9UUhZ5J.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0y5Cvi80SmV0kjGDMgTqgrFS.jpg?f=user_large)