Ik zie 'm ook niet maar gok dat dit komt omdat mijn telefoon in het Engels staat.Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:50:
Zijn er meer mensen die die link niet zien in hun Coolblue app? Ik heb zowel de digital edition als de normale editie bekeken, maar zie de link dus niet. iOS. Kom het probleem verder nergens tegen? Heb ze vast getweet. Heb de nieuwste app versie. Kan hem alleen in favorieten zetten of op de hoogte gehouden worden met mail.
De efteling app (ja ja) is in het Engels ook anders.
Maar hij staat bovenaan zodra je de app opent, gecheckt bij m'n vriendin d'r Nederlandstalige iphone.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Je moet naar de hoofdpagina en een paar keer verversen. Dan komt hij een keer voorbij als foto op het voorblad waarin staat 'Doe mee'.Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:50:
Zijn er meer mensen die die link niet zien in hun Coolblue app? Ik heb zowel de digital edition als de normale editie bekeken, maar zie de link dus niet. iOS. Kom het probleem verder nergens tegen? Heb ze vast getweet. Heb de nieuwste app versie. Kan hem alleen in favorieten zetten of op de hoogte gehouden worden met mail.
Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:50:
Als men zou zeggen dat het de webwinkel van geenstijl was dan zou ik het geloven.
En als er zelfs iemand in ons midden met een zak dorito’s een PS5 wint dan denk ik det er morgen toch wel een aantal mensen blij worden gemaakt!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Vooruitbetaling word je order gecanceld als je na 8 dagen niet hebt betaald. https://www.alternate.nl/Help/Betaalwijzen/Vooruitbetaling
Dat heb ik dus ookpokle312 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:52:
Ik heb eigenlijk geen idee welke versie ik bij alternate heb besteld lmao
Nu een melding dat het artikel is uitverkocht.
Een paar hebben echt geluk denk ik.
per aspera ad astra
Echt zou top zijn om 14,30 gelijk besteltSteven030 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:54:
Zul je net zien dat de mensen die net bij Alternate hebben kunnen bestellen hem overmorgen in huis hebben en dat ie nu uitverkocht is
Dit werkte wel! Dankjewel voor de tip (en ook anderen die hetzelfde zeiden). Foto ingezondennils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:52:
[...]
Ik zie 'm ook niet maar gok dat dit komt omdat mijn telefoon in het Engels staat.
De efteling app (ja ja) is in het Engels ook anders.
Maar hij staat bovenaan zodra je de app opent, gecheckt bij m'n vriendin d'r Nederlandstalige iphone.
Zeker doen, aanrader.Talkan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:55:
[...]
Thanks. Ff mijn naam erin photoshoppen en dan kan ik hem ook opsturen. Dan win ik zeker!
mwahh ze zijn heel duidelijk dat ze wortels wilden en geen mandarijnen..... arm paardje krijgt nu vieze meuk voorgeschoteld...
Ik ook, ik gok voor die prijs de Disc versie.
Ik krijg dit te zien, bij de directe link:Purejet schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:53:
Product bij alternate lijkt van de site verdwenen nu?
Sorry, het artikel waar je naar zoekt is helaas niet meer leverbaar.
Als je interesse hebt in een alternatief product dan kun je hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
Telefoonnummer: +31 (0)88 544 45 55
[ Voor 30% gewijzigd door nils7 op 17-11-2020 14:56 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Ik mag toch wel hopen dat voor 500+ euro we het over de disc versie hebben
Ja klopt! 1 week is genoeg om te weten of ps5 op tijd wordt geleverdZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:53:
[...]
Vooruitbetaling word je order gecanceld als je na 8 dagen niet hebt betaald. https://www.alternate.nl/Help/Betaalwijzen/Vooruitbetaling
Er stond een afbeelding van de disc versie op de pagina.MarvinS schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ik mag toch wel hopen dat voor 500+ euro we het over de disc versie hebben
Ja ga er ook vanuit dat het de disc versie is.nils7 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ik ook, ik gok voor die prijs de Disc versie.
[...]
Ik krijg dit te zien, bij de directe link:
[...]
Klopt, dat je je er van bewust bent in ieder geval!Darklight_93 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:56:
[...]
Ja klopt! 1 week is genoeg om te weten of ps5 op tijd wordt geleverd
Mag hopen dat ze dan ook snel zijn met het geld terugstorten, gezien de fout volledig aan hun kant ligt.
De winkels zijn begonnen met bellen en er zijn al een aantal Tweakers gebeld.Maekoda schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:58:
Iemand al iets van mediamarkt vermomen?
Verwijderd
Daarom dus altijd achteraf betalen met dit soort dingen.Talkan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:58:
[...]
Mag hopen dat ze dan ook snel zijn met het geld terugstorten, gezien de fout volledig aan hun kant ligt.
Zoiets gaat bij de meeste betaalmethodes sowieso een aantal dagen overheen, afhankelijk van welke je gekozen hebt.Talkan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:58:
[...]
Ik vind het sowieso vreemd dat blijkbaar niemand meer reserveringen aan durft te nemen. Balen.
Weddings are basically funerals with cake.
Geen kindermaatje, dan houdt het op.ryanator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:59:
Bij mij herkennen ze er geen schoen in!
Staat gewoon op de homepage meteen in de app, niet bij de ps5 zelf.Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:50:
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Haha godverdomme, het zit ook niet mee. Hoe krijgen ze het voor elkaar.Jippykayeeh schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:57:
[Afbeelding]
Helaas worden alle alternate orders geannuleerd.
Dat werkte bij veel mensen niet, bij mij zelf ook niet. Heb Paypal gebruikt en die schrijven sowieso nooit het geld meteen af.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:58:
[...]
Daarom dus altijd achteraf betalen met dit soort dingen.
Verwijderd
Heb je toevallig een zakelijk account? Dat was bij mij de reden dat het niet werkte op één account.ZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Dat werkte bij veel mensen niet, bij mij zelf ook niet. Heb Paypal gebruikt en die schrijven sowieso nooit het geld meteen af.
Al de 3e keer dat mijn order wordt geannuleerd, bij verschillende verkopersjellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Haha godverdomme, het zit ook niet mee. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Dat wist ik ja, maar de Engelse versie van de app kwam die niet voorbij. Je moet hem op NL zetten en toen zag ik het meteen.Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Staat gewoon op de homepage meteen in de app, niet bij de ps5 zelf.
Ik zie jullie allemaal flappy bird spelen non stop.
Tuurlijk niet, net zoals met alle bedrijven.Talkan schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:58:
[...]
Eerst alles verzamelen, dan beetje rente trekken, later terug betalen.
Dat vraag ik mij ook echt af. Misschien dat het nu meer opvalt omdat iedereen overal bovenop zit. Maar er gaat een hoop mis omtrent de preorders van de Xbox en PS.jellesteeg schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Haha godverdomme, het zit ook niet mee. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
Dat heeft er mee te maken dat geen enkele shop eventuele verwachtingen die daarmee geschept worden waar kunnen maken. Met als gevolg dat het halve internet over je bedrijf begint te klagen. Ik vind het dus niet raar.TweakOverflow schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:59:
[...]
Ik vind het sowieso vreemd dat blijkbaar niemand meer reserveringen aan durft te nemen. Balen.
Dat lukte bij mij niet.ZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Dat werkte bij veel mensen niet, bij mij zelf ook niet. Heb Paypal gebruikt en die schrijven sowieso nooit het geld meteen af.
Nope.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Heb je toevallig een zakelijk account? Dat was bij mij de reden dat het niet werkte op één account.
:fill(white):strip_exif()/f/image/21cYx5ybnWdZ6yhz0HkLdLaE.png?f=user_large)
In welke stage zitten alle mensen die geen pre order hebben en 'm waarschijnlijk pas in 2021 krijgen?
Amazon.de morgenScantrakz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
Waar kunnen we het morgen nog proberen? BCC zet de orders geloof ik morgen open. Hebben we ergens anders nog een kans?
Lol welke rente?poor Leno schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
[...]
Tuurlijk niet, net zoals met alle bedrijven.
Eerst alles verzamelen, dan beetje rente trekken, later terug betalen.
Ik heb ook dik een halfuurtje moeten wachten voor de mail.klinkchillx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
Iemand anders die nog geen bevestgingsmail van CB heeft gehad over hun schoen inzending? Wacht al meer dan 15 minuten
Heeft bij mij ook een hele tijd geduurd. 20 minuten ongeveer.klinkchillx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
Iemand anders die nog geen bevestgingsmail van CB heeft gehad over hun schoen inzending? Wacht al meer dan 15 minuten
1 tot en met 4.Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
[Afbeelding]
In welke stage zitten alle mensen die geen pre order hebben en 'm waarschijnlijk pas in 2021 krijgen?
Weddings are basically funerals with cake.
Misschien heb je gelukZwanHigh schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:02:
Zelfs 2 bevestigingsmails nu van CBToch echt maar 1 keer mijn schoen gezet! Als dat maar goed gaat
Zit zelf in acceptance. Hoop echt dat het nog lukt maar ga mijzelf niet op zitten vreten als het niet lukt om hem dit jaar nog te krijgen. Heb ook een One X met een gigantische backlog door Gamepass dus ik kan sowieso nog wel even vooruit.Aankoopadvies schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
[Afbeelding]
Enige voordeel van wachten is dat de launch modellen vaak toch wat meer kinderziektes hebben.
15 hele minuten? Schande.klinkchillx schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:01:
Grote bedrijven hebben een iets andere regeling dan jij en ik
Ik heb de App geïnstalleerd maar kan nergens de "schoen zetten" knop vinden.
Hoe hebben jullie dat gedaan?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ja hier ookZXRY schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:00:
[...]
Al de 3e keer dat mijn order wordt geannuleerd, bij verschillende verkopers![]()
Ook nog een mailtje gehad
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Klopt ja, die zitten al diep in de negatieve rentes. Geld opsparen om het een paar dagen te laten rentenieren kost bedrijven meer dan dat het ze oplevert.poor Leno schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:03:
[...]
Verwijderd
Ik idem. Al mensen van vestiging Den Haag die bericht hebben gehad?ferrariking schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:05:
ik wacht nog steeds op mail van mediamarkt of ik ps5 wel krijg of niet xd
Ja na 10 seconden wachten.nosfertu schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:05:
Ik heb net ook mijn schoen gezet, is wel geaccepteerd. Maar ik zag alleen geen voorbeeld van de foto die ik had geupload. hopelijk gaat dat goed.Hadden andere wel netjes een preview van de geuploade foto?
Ja die krijgen nog minder rente, maar geld in kas hebben kan andere voordelen hebben dan rente trekken.poor Leno schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:03:
[...]
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
Jazaker. Je hebt toch wel een foto geupload en niet een PDF van iets ofzo?nosfertu schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:05:
Ik heb net ook mijn schoen gezet, is wel geaccepteerd. Maar ik zag alleen geen voorbeeld van de foto die ik had geupload. hopelijk gaat dat goed.Hadden andere wel netjes een preview van de geuploade foto?
Een goede onderneming gaat niet geld van orders die nog uitgeleverd moeten worden gelijk in kas zetten lijkt mij.Ozzie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:05:
[...]
Ja die krijgen nog minder rente, maar geld in kas hebben kan andere voordelen hebben dan rente trekken.
Gelijk gehad.ryanator schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:06:
Heb uberhaupt geen bevestiging gehad? jullie wel?
Kan het zelf ook niet vinden, misschien via een app?pindaman99 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:06:
Alternate heeft mijns inziens geen optie voor livechat? Of mis ik iets..
Adblock uitzetten en de cookies accepteren. Dan krijg je een bolletje te zien rechtsonder.pindaman99 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:06:
Alternate heeft mijns inziens geen optie voor livechat? Of mis ik iets..
Ja zeker wel. Maar zag alleen een vakje, misschien te snel op plaatsen gedrukt. Had dus wel bevestiging dat ik mee doe via de website. Alleen ook nog geen mail gehad. Foto was 6,3mb...dehardstyler schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:05:
[...]
Jazaker. Je hebt toch wel een foto geupload en niet een PDF van iets ofzo?
Ja ik heb dat ook. Ook op iOS.Alwayshappyz schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:50:
App net uit de store gehaald (want die heb ik anders niet op mijn toestel).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Het verscheen bij mij ook een tijd niet, maar zoals eerder al genoemd moet je de taal even op Nederlands zetten en dan staat de link gewoon op de frontpage van de app.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:09:
Hmm... dat schoentje zetten via de Coolblue app... Ik zie niets verschijnen zoals velen hier. Kan het komen dat het gewoon (nog) niet in de iOS app zit en wel in de Android app? Het valt me op dat alle screenshots die tot nu toe zijn geplaatst hier uit de Android app komen.
Ik heb net al even gechecked maar als je naar de ps5 gaat in de app dan heb je daar een link. ik heb zelf iOS en daar is dat ook.tomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:09:
Hmm... dat schoentje zetten via de Coolblue app... Ik zie niets verschijnen zoals velen hier. Kan het komen dat het gewoon (nog) niet in de iOS app zit en wel in de Android app? Het valt me op dat alle screenshots die tot nu toe zijn geplaatst hier uit de Android app komen.
Scheelt mij weer een belletje! Mooi balen! Dacht eindelijk geluk te hebben:Ptomvanzummeren schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:09:
AMD Ryzen 7 5800X - ASUS ROG STRIX X470-F - AMD Radeon 6900XT - LG 34GN850-B
Ook met Internet Explorer (Khayma schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 15:07:
[...]
Adblock uitzetten en de cookies accepteren. Dan krijg je een bolletje te zien rechtsonder.
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/K32EC52ZAO7lStLKPEfYls7h.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/W0MfHqsOKaI1x8VscT63P738.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SyjFgMy8oNJ5gUA4ZBryS3t2.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Hs1IFIlUEQPvf2maxQ1a6AIZ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/6zmJINhQeYi44mHpaqI3Et8z.png?f=fotoalbum_large)