• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-02 02:40
Bulls schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:50:
Grappig dit, iedereen met pre orders en hopen op levering. Zo ging het ook met de Xbox 360 toen. En ik liep een kleine gamewinkel binnen een paar dagen na release, en ze hadden er 1 liggen achter 😂

Zal nu met de ps5 wel niet zo makkelijk gaan.
Ze hebben al bekendgemaakt dat er geen PS5's in de winkels liggen vanwege overduidelijke redenen.

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:49:
[...]

Donderdag bellen zou echt dom zijn. Dan heb je donderdag bij opening een vracht mensen voor de deur staan.
Dat leek mij ook, maar ze had er ook niet zoveel zin in de vrolijkheid spatte er van af. Ze kon of wilde ook niet vertellen hoeveel ze binnen krijgen.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-02 08:10

Melkaz

Melkazar

Grappig dit, iedereen met pre orders en hopen op levering. Zo ging het ook met de Xbox 360 toen. En ik liep een kleine gamewinkel binnen een paar dagen na release, en ze hadden er 1 liggen achter 😂

Helaas zijn de tijden inderdaad iets anders. Hier in Breda had je een aantal kleine game winkels die inmiddels allemaal failliet zijn. Wellicht dat er hier en daar nog een paar losse liggen, bij de Xbox bijvoorbeeld was het fout gegaan bij een aantal Series X'en die in de BCC winkel gelegd waren als vrije verkoop in plaatst van web shop reserveringen maar ik zou er niet teveel op rekenen.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
@ bcc voorraad

Ik neem dan overigens aan dat die 160 een split is tussen disc en digital? E.g. er zijn er eigenlijk 80 beschikbaar voor jouw voorkeur?

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-02 16:27

Sowieso ging het makkelijker qua consoles en games, ook vaak vóór officiele releasedag aangezien wij in ieder geval in Eindhoven een stuk meer game shops en toyshops hadden, 3 of 4 intertoys, bart smits, 2 game mania's, Replay, daarnaast nog alle electronica zaken die nu verdwenen zijn.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:41

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Bron? Bcc voorraad? Heb niks gezien hoor.

• Avex
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-06-2021
ryanator schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:58:
Bron? Bcc voorraad? Heb niks gezien hoor.
Kijk twitter waar ze op iemand reageren dat ze hopen online te gaan op 18 november

Verwijderd

Is er nu echt niemand hier met een kennis bij CB die eventjes in hun ERP kan kijken :P ?
Ben gewoon benieuwd naar het aantal stuks die zo'n shops krijgen.

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-02 17:19
Nog eens de laatste tweets van MediaMarkt gecheckt. Het lijkt er eigenlijk op dat ze een fixed aantal pre-orders online geaccepteerd hebben op 17/9. De pre-orders in de winkels waren veel minder gestructureerd. Gevolg is dat ze nu eerst hun voorraad uitleveren aan de online orders, en dan wat er nog overschiet gaan verdelen onder de winkels die dan zelf moeten zien aan wie ze geleverd worden.

Vandaar dat ze al zo lang kunnen zeggen dat wie online bestelde zeker kan zijn van zijn levering, terwijl wie in de winkel bestelde vandaag nog altijd geen zekerheid gekregen heeft.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Avex schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:58:
[...]

Kijk twitter waar ze op iemand reageren dat ze hopen online te gaan op 18 november
Er worden net 180 voorraad genoemd?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:51:
[...]

Dat leek mij ook, maar ze had er ook niet zoveel zin in de vrolijkheid spatte er van af. Ze kon of wilde ook niet vertellen hoeveel ze binnen krijgen.
Mijn PS4 en PS4 pro beide op release kunnen ophalen bij MediaMarkt Nieuwegein. Dus ik hoop toch uiterlijk woensdag telefoon te krijgen. Maar dat vind ik eigenlijk al erg laat.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-02 08:33
ThaddeusX schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:57:
[...]

Hou lange Frans er maar buiten...straks zegt hij dat Rutte en illuminatie de PS5 met opzet de levering chaotisch maken....zodat volk elkaar gaat uitmoorden voor een console :P
Verplichte vaccin voordat je 1 mag afhalen, en je mag alleen online bestellen. 😂

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:20:
[...]

Gefeliciteerd man! weet je toevallig ook welk nummer je was?
Nee helaas, maar ik had mn preorder al in juli gedaan.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
https://t.co/F2265PzWNZ?amp=1 in Amerika komt elke dag nog voorraad. Lekker dan, zitten wij hier zonder voorraad sinds september.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-01 17:10
ellarbo schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:04:
https://t.co/F2265PzWNZ?amp=1 in Amerika komt elke dag nog voorraad. Lekker dan, zitten wij hier zonder voorraad sinds september.
Da's toch hoopgevend voor hier, niet?

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Grappig, Mediamarkt heeft zojuist de "bekijk winkelvoorraad" knop van de PS5 productpagina verwijderd (hidden). Dit zouden ze kunnen hebben gedaan om te voorkomen dat winkelvoorraad zichtbaar wordt die eigenlijk voor de handmatige pre-orders bestemd zijn ofzoiets. Of om te voorkomen dat er werkelijk beschikbare PS5's worden getoond wat weer allerlei vragen oplevert.

Als je die productpagina's zo regelmatig checkt dan valt zo'n verandering direct op ;-)

P.S. Als je snel genoeg klikt dan kun je er nog nèt bij voordat ie hidden is.

[ Voor 8% gewijzigd door joblamie op 16-11-2020 16:11 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-02 14:08

Major_ton

Shoot!

Twixie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:59:
Nog eens de laatste tweets van MediaMarkt gecheckt. Het lijkt er eigenlijk op dat ze een fixed aantal pre-orders online geaccepteerd hebben op 17/9. De pre-orders in de winkels waren veel minder gestructureerd. Gevolg is dat ze nu eerst hun voorraad uitleveren aan de online orders, en dan wat er nog overschiet gaan verdelen onder de winkels die dan zelf moeten zien aan wie ze geleverd worden.

Vandaar dat ze al zo lang kunnen zeggen dat wie online bestelde zeker kan zijn van zijn levering, terwijl wie in de winkel bestelde vandaag nog altijd geen zekerheid gekregen heeft.
Plausibel, maar het rijmt niet met de 2 mails die ik al heb gekregen van MM, dat ik komende donderdag na 09:30 uur mijn winkel pre-order op kan komen halen.

Some infinities are bigger than others.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-02 21:29
Twixie schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:59:

Ik heb in de winkel gereserveerd en bericht gehad dat ik hem mag komen halen op launchday.
Geachte klant,

via deze weg weg wil ik u op de hoogte brengen van uw PS5 pre-order die u gedaan bij onze vestiging in (...) Ik kan u vertellen dat u inderdaad een PS5 bij release heeft.

De gedane aanbetaling van €50,-- zal in mindering gebracht worden op het aanschafbedrag van €499,--.

Graag wil ik u verzoeken deze dan ook te komen afhalen op de release datum (19-11-2020). Mocht u eventueel verhinderd zijn om de PS5 op deze datum af te halen, dan graag een mailtje.
Dit is een bericht van 21 september. Ga er dus gewoon vanuit dat ik hem op launchday op kan halen.

Ignorance Is Bliss

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-01 13:19
Maar BCC zegt dus het onderstaande:

Wordt verwacht!
Nog niet verschenen. De PlayStation 5 is bij ons niet als pre-order verkrijgbaar. Vanaf 18 november 2020 online te bestellen, vervolgens wordt deze vanaf de release datum 19 november 2020 thuis geleverd.

Is dat dan dinsdag op woensdag nacht? Want op Twitter zeggen ze weer:

Er staat op onze webshop weergeven dat wij verwachten dat de PS5 in de nacht van woensdag op donderdag te bestellen is. Het is echter nog onduidelijk hoeveel voorraad wij zullen ontvangen vanuit de fabrikant. ^Esra

;)

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
Zit nu in de wachtrij bij Sony Direct US om er een te bestellen. Alleen om te kijken hoe dit werkt. Moet zeggen daar hebben ze het goed voor elkaar. Meerdere captha's om bots tegen te houden en je wordt netjes in een wachtrij gezet zodat je in alle rust kan bestellen zodra je aan de beurt bent. Jammer dat ze zo iets niet hier doen

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-02 16:58
cronixx schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:53:
[...]

Succes, hoelaat/wanneer gaat het van start?
Bedankt 😃
Geen idee. Heb de app Web Alert (aanrader voor slechts 2,5 euro ofzo) lopen met refresh rate 1 minuut. In principe moet ik die dan enkel in het mandje zwieren en kan dan direct naar PayPal om af te rekenen.

PSN: Zwartkijker

• Thomvz
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-01 14:13

"Better to be a Warrior in a Garden than a Gardener in a War"

• Zwartkijker
  • Laatst online: 06-02 16:58
reinierkramer schreef op maandag 16 november 2020 @ 13:53:
[...]

Wanneer gaan ze daar in de verkoop dan en ook mogelijk om bij een winkel te laten bezorgen in Duitsland?
Net even gecheckt of levering aan een filiaal mogelijk is, maar helaas gaat het niet. Enkel levering naar een Duits adres.
Tijdstip is onbekend. Wordt een spannende dag 😃

PSN: Zwartkijker

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Zwartkijker schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:30:
[...]

Net even gecheckt of levering aan een filiaal mogelijk is, maar helaas gaat het niet. Enkel levering naar een Duits adres.
Tijdstip is onbekend. Wordt een spannende dag 😃
Mm een duits adres valt nog wel te fixen maar enig idee hoe laat ze in de verkoop gaan.

• GenesisToasted
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-01-2025
reinierkramer schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:31:
[...]

Mm een duits adres valt nog wel te fixen maar enig idee hoe laat ze in de verkoop gaan.
Volgens deze pagina 19 november:
https://www.expert.de/Themenwelten/Sony-PS5

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
reinierkramer schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:31:
[...]

Duits adres is zeker geen probleem! Ben benieuwd hoe dat te fixen valt! :D

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Het hele Mediamarkt in-store verhaal blijft me dwars zitten. Iemand anders hier bij Mediamarkt Heerlen besteld? Ik ben in oktober al gebeld dat ik bij de eerste levering zat. Maar nu gaan er weer geruchten rond dat ze helemaal niet kunnen weten hoeveel ze krijgen?

• reinierkramer
ivokenevil schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:35:
[...]

Duits adres is zeker geen probleem! Ben benieuwd hoe dat te fixen valt! :D
Je hebt door stuur bedrijven die zeg maar een adres voor jouw beschikbaar maken die het pakket dan zeg maar daarna naar jouw doorsturen.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

WOD schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:37:
Het hele Mediamarkt in-store verhaal blijft me dwars zitten. Iemand anders hier bij Mediamarkt Heerlen besteld? Ik ben in oktober al gebeld dat ik bij de eerste levering zat. Maar nu gaan er weer geruchten rond dat ze helemaal niet kunnen weten hoeveel ze krijgen?
Als je gebeld is het toch prima, anders kijk je even of je ze iets kan sturen via whatsapp? Bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt stond daar de info dat wij pas woensdag krijgen te horen hoe of wat.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Niek_1981 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:44:
[...]

Als je gebeld is het toch prima, anders kijk je even of je ze iets kan sturen via whatsapp? Bij Media Markt Eindhoven Ekkersrijt stond daar de info dat wij pas woensdag krijgen te horen hoe of wat.
Yeah ik vertrouw op de toezegging, maar verwonder me erover dat ze me zo vroeg belde. Dat was echt eerste helft oktober ofzo. Ze deden het lijken alsof ze toen al wisten hoeveel ze er gingen krijgen. Volgens mij hebben ze hier geen WhatsApp voor de lokale winkel, tenminste op de website van MM zie ik niets staan als ik naar de vestiging ga.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

WOD schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:47:
[...]

Yeah ik vertrouw op de toezegging, maar verwonder me erover dat ze me zo vroeg belde. Dat was echt eerste helft oktober ofzo. Ze deden het lijken alsof ze toen al wisten hoeveel ze er gingen krijgen. Volgens mij hebben ze hier geen WhatsApp voor de lokale winkel, tenminste op de website van MM zie ik niets staan als ik naar de vestiging ga.
Ja, daarom, daar zou ik vanuit gaan, miss bevestigen ze het woensdag of zo nogmaals aan je.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-01 01:50
Ik zie nu op mediamarkt dat de bestelling is aangemaakt in de orders. Volgens mij stond dit er eerst niet.

Afhalen filiaal had ik gekozen. Misschien dat het nog uitmaakt in de volgorde van aanmaken.

[ Voor 7% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 17:05 ]

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:40
Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:04:
Ik zie nu op mediamarkt dat de bestelling is aangemaakt in de orders. Volgens mij stond dit er eerst niet.

Afhalen filiaal had ik gekozen. Misschien dat het nog uitmaakt in de volgorde van aanmaken.
Stond er bij mij al vanaf het begin.

• Kadardar
Zironako schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:06:
[...]

Stond er bij mij al vanaf het begin.
Boven de tekst waar meeste het over hadden. Geloof dat het daar niet stond

Heb nu staan:

499,99

Bestelling aangemaakt <filiaal> <- dit is volgens mij nieuw

Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. <filiaal>
SONY PlayStation 5 Disk Edition

[ Voor 30% gewijzigd door Kadardar op 16-11-2020 17:09 ]

• Zironako
Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:07:
[...]

https://prnt.sc/vk6557

Dit toch?

• Kadardar
Ja dat boven het zwarte tekstje. Ik ben echt van mening dat het er niet stond maar goed. Hype begint mij ook een beetje in de war te brengen

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 17:00
Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:07:
[...]

Heb nu staan:

499,99

Bestelling aangemaakt <filiaal> <- dit is volgens mij nieuw

Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. <filiaal>
SONY PlayStation 5 Disk Edition
Precies dat staat er ook bij mij inderdaad - voor mijn bestelling van 04 november lol - Media Markt uiteraard

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

• Zironako
Kadardar schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:10:
[...]

Ja dat boven het zwarte tekstje. Ik ben echt van mening dat het er niet stond maar goed. Hype begint mij ook een beetje in de war te brengen
Haha, nou bij mij staat het er al zo sinds 17 september. Is nog niks veranderd ten opzichte van toen.

Edit: nu maak je me toch aan het twijfelen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Zironako op 16-11-2020 17:13 ]

• Twixie
Major_ton schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:11:
[...]
Plausibel, maar het rijmt niet met de 2 mails die ik al heb gekregen van MM, dat ik komende donderdag na 09:30 uur mijn winkel pre-order op kan komen halen.
D3ft0n3 schreef op maandag 16 november 2020 @ 16:11:
[...]
Ik heb in de winkel gereserveerd en bericht gehad dat ik hem mag komen halen op launchday.
Dit is een bericht van 21 september. Ga er dus gewoon vanuit dat ik hem op launchday op kan halen.
Ik reageer ook maar op de post hierboven waarbij MediaMarkt NL getweet heeft dat morgen iedereen zal gebeld worden, of ze hem krijgen of ook als ze hem niet krijgen. Blijkbaar bij veel mensen dus nog altijd onduidelijk wat er zal gebeuren. Maar met de mails die jullie gekregen hebben, zou ik wel hopen dat ze het inderdaad dan waarmaken, anders komt MM er wel heel bekaaid van af.

Maar er is dus ook wel ongenoegen bij mensen die in-store een pre-order plaatsten en nog altijd niet zeker zijn, terwijl MM wel blijft zeggen dat wie online een pre-order plaatste, blijkbaar wel zeker mag zijn.
https://twitter.com/doosterhof17/status/1328338379323404289

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Ik krijg net dit mailtje van Amazon UK:
Hello!

The Sony PlayStation 5 will be available for order again on Amazon.co.uk on 19 November 2020 after 12:00 noon GMT. Stock is limited.

We will make every effort to deliver all orders as soon as possible. If you order, we will email you with an estimated delivery date. However, this may be subject to change.

If you encounter any issues with payments, please see our help page here:

https://www.amazon.co.uk/...l?nodeId=G8FNVC5ANWDVWYAB

We look forward to seeing you again at Amazon.co.uk!

Regards,

Customer Service Department
Amazon.co.uk

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08-2025
Niet om gelijk paniek te zaaien maar dit is opzich wel logisch in deze tijd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NlbvsaBc08-nYBhwYiNtZDC-duQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C2pCueH4OdjqrHJlOUqh1Ryp.jpg?f=fotoalbum_large

Scrooge NL

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 12:00
Alwayshappyz schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:19:
Ik krijg net dit mailtje van Amazon UK:

[...]
Was al bekend dat de Amazons de geannuleerde en mislukte CC pre-orders opnieuw op release ging aanbieden ;)

Sultana?

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11-2025
Mr. Jummy schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:24:
[...]

Was al bekend dat de Amazons de geannuleerde en mislukte CC pre-orders opnieuw op release ging aanbieden ;)
Oh :+ Ja, dit topic gaat zo snel, en dit mailtje was van 40 minuten geleden, dus dacht dat het vrij nieuwe info was. Ach ja, better safe than sorry 8)

Hoop dat er veel mensen zijn die er eentje kunnen scoren deze week O+

• CharlieRay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-12-2021
Theo27 schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:22:
Niet om gelijk paniek te zaaien maar dit is opzich wel logisch in deze tijd.

[Afbeelding]
Maakt mij persoonlijk echt niks uit of hij een dag later komt. Lijkt me alleen niet dat de release van een console nou veel teweeg brengt in een toch al drukke aanloop richting de feestdagen voor bezorgers?

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 12:00
Alwayshappyz schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:27:
[...]

Oh :+ Ja, dit topic gaat zo snel, en dit mailtje was van 40 minuten geleden, dus dacht dat het vrij nieuwe info was. Ach ja, better safe than sorry 8)

Hoop dat er veel mensen zijn die er eentje kunnen scoren deze week O+
Ik meende het paar dagen geleden al ergens in een screenshot van chat met medewerker van Amazon te hebben gelezen. Ik volgt het ook niet meer allemaal :+

Sultana?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:04

Oxigeon

En zo is dat!

Ik blijf het ook gek vinden dat orders bij de MM die gedaan zijn voor 17 september nog geen bevestiging hebben. Lijkt mij toch dat de mensen die 4 maanden geleden 50 euro gelapt hebben toch voorrang krijgen op de orders die nu via de webshop gedaan worden.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

CharlieRay schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:35:
[...]

Maakt mij persoonlijk echt niks uit of hij een dag later komt. Lijkt me alleen niet dat de release van een console nou veel teweeg brengt in een toch al drukke aanloop richting de feestdagen voor bezorgers?
Inderdaad. Of die 10 pakjes het doen wat hier extra naar het 1000 inwoners tellende dorp komen

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:09
Oxigeon schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:36:
Ik blijf het ook gek vinden dat orders bij de MM die gedaan zijn voor 17 september nog geen bevestiging hebben. Lijkt mij toch dat de mensen die 4 maanden geleden 50 euro gelapt hebben toch voorrang krijgen op de orders die nu via de webshop gedaan worden.
Nopes, online heeft en zal altijd voorrang krijgen.

Tevens is online en winkel apart van elkaar.

• hallogallo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-07-2025
Gaat Amazon.nl dan ook een aantal verkopen op donderdag?

• Obbiie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 28-01-2025
Begreep van een vriend van mij die bij bol.com werkt dat er begin december pas weer nieuwe PS5’s beschikbaar komen. Ik hoop dat ik donderdag toch nog ergens mijn slag kan slaan.

Verwijderd

Iemand toevallig ook een order bij Amazon.es? Al enige beweging gezien bij zijn status?

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Obbiie schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:42:
Begreep van een vriend van mij die bij bol.com werkt dat er begin december pas weer nieuwe PS5’s beschikbaar komen. Ik hoop dat ik donderdag toch nog ergens mijn slag kan slaan.
Ja dit lijkt me heel aannemelijk.
Overigens bol.com misschien ook kleine losse verkoop of gecancelde pre-orders op/rond de release

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 14:54
Net een preorder geplaatst bij MM zuidoost. Er waren daar iets van 740 preorders en ze kregen er maar 120 binnen.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:44:
Iemand toevallig ook een order bij Amazon.es? Al enige beweging gezien bij zijn status?
Nope, ik wel bij .de en nog geen beweging.

• RomeoOscarBravo
  • Laatst online: 05-02 21:38
Ik vind het lastig. Zelf wist ik niet dat ik hem voor 17 september al kon pre-orderen, omdat ik dat nergens heb zien staan en wel steeds artikelen las over wanneer die presentatie van Sony zou komen waarna pre-orders open zouden gaan (die was 16 september). Hierdoor kreeg ik de indruk dat het nog niet te pre-orderen was. Dat er buiten deze officiële pre-order datum al pen en papier lijstjes waren bij sommige winkels, had ik geen weet van. Daardoor zou pre-orders van voor 17 september voor laten gaan voor mij ook oneerlijk aanvoelen.

Over 7 jaar moeten ze gewoon maar één manier van pre-orderen moeten hanteren. Bij voorkeur op basis van loting. Dat scheelt overbelasting van websites en stress bij consumenten.

• reinierkramer
Amazon uk kun je toch ook alleen bestellen met een uk adres ?

• RomeoOscarBravo
reinierkramer schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:49:
Dat verschilt volgens mij per artikel. Ik heb daar al wel eens films en boeken besteld.

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:47
RomeoOscarBravo schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:48:
Ik vind het lastig. Zelf wist ik niet dat ik hem voor 17 september al kon pre-orderen, omdat ik dat nergens heb zien staan en wel steeds artikelen las over wanneer die presentatie van Sony zou komen waarna pre-orders open zouden gaan (die was 16 september). Hierdoor kreeg ik de indruk dat het nog niet te pre-orderen was. Dat er buiten deze officiële pre-order datum al pen en papier lijstjes waren bij sommige winkels, had ik geen weet van. Daardoor zou pre-orders van voor 17 september voor laten gaan voor mij ook oneerlijk aanvoelen.

Over 7 jaar moeten ze gewoon maar één manier van pre-orderen moeten hanteren. Bij voorkeur op basis van loting. Dat scheelt overbelasting van websites en stress bij consumenten.
Wat maakt het die bedrijven nu uit? Ze verkopen gewoon alles binnen een minuut. Wat maakt het uit voor hen of het naar jou of naar mij gaat?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb al vanalles besteld van uk, de, fr en Italië.

Van lego tot bepaalde led verlichting tot games. Alles is mogelijk. Indien het niet gaat staat het erbij

• RomeoOscarBravo
giantgiantus schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:50:
[...]

Wat maakt het die bedrijven nu uit? Ze verkopen gewoon alles binnen een minuut. Wat maakt het uit voor hen of het naar jou of naar mij gaat?
Ik schat in bar weinig. Ik vermoed dat al die zelfde vragen over onduidelijkheid die hun communicatie afdelingen al weken bezighoudt hun wel iets interesseert. Tijd is ook geld. Daarnaast wil een webwinkel ook niet zijn website uit de lucht hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door RomeoOscarBravo op 16-11-2020 17:56 ]

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Je hebt wereldwijd allerlei diensten om een pakket lokaal te bestellen en internationaal te laten verzenden, zoals: https://www.forward2me.com/

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-02 23:19
Ik zou heel erg opletten met bestellen vanuit t UK wegens garantie. UK is straks geen EU meer dus weet niet hoe dat dan werkt dan...

• ellarbo
Tijs_a schreef op maandag 16 november 2020 @ 17:45:
Net een preorder geplaatst bij MM zuidoost. Er waren daar iets van 740 preorders en ze kregen er maar 120 binnen.
ik was zaterdag nog gegaan en toen wisten ze nog niet hoeveel ze gaan krijgen want sony doet heel mysterieus over de aantallen.

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 18:50
Ik besloot vandaag eens te kijken hoe het met mijn pre-order gaat (amazon) en als ik op de bevestigingsmail klik van amazon is mijn hele order weg!? Meer mensen gepre-ordered bij Amazon die hun order niet terugvinden?

• Kiadjo
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 04-12-2025
Iemand op Reddit gaf aan dat die contact had gehad met MM Duitsland en dat die toen aangaven dat ze nog wachten op Sony en dat ze nog niks in hun magazijnen hebben staan.

• Geronimous
  • Laatst online: 05-02 07:55
Modbreak:offtopic diuscussie over medewerkerskorting verwijderd. Houd het ontopic aub

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Kiadjo schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:19:
Iemand op Reddit gaf aan dat die contact had gehad met MM Duitsland en dat die toen aangaven dat ze nog wachten op Sony en dat ze nog niks in hun magazijnen hebben staan.
Kan ik me niet voorstellen. Dan gaat het leip worden

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00

H.Boss

Hugo Boss

Evertt schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:23:
[...]

Behalve als je vlogger ben. Zie zoveel filmpjes van vloggers die hun ps5 review en.
Best oneerlijk.
Of je daar jaloers op moet zijn, Nederlandse reviewers zijn sowieso boring as fuck. Kinderachtige reacties en blij gedoe. Geldt overigens ook voor een groot deel van de Engelstalige reviewers.

MKBHD en LTT zijn de enige die mijn aandacht trekken en blijven houden.

[ Voor 11% gewijzigd door H.Boss op 16-11-2020 18:28 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• ellarbo
Oxigeon schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:25:
[...]

Kan ik me niet voorstellen. Dan gaat het leip worden
Ja de duitsers hebben ook nog niks gehoord. Ze gaan ondertussen wel echt los op Sony en Mediamarkt op twitter

• Geronimous
  • Laatst online: 05-02 07:55
Basekid schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:02:
Ik zou heel erg opletten met bestellen vanuit t UK wegens garantie. UK is straks geen EU meer dus weet niet hoe dat dan werkt dan...
Dan moet je het hebben van de fabrieksgarantie van Sony denk ik, of terugsturen naar de UK. In de Uk hebben ze verregaande consumer laws (tot wel 6 jaar op electronica)
You must repair or replace an item if a customer returns it within 6 months - unless you can prove it was not faulty when they bought it.

You can ask a customer to prove an item was faulty when they bought it if they ask for a repair or replacement after 6 months.

Customers have up to 6 years to make a claim for an item they’ve bought from you (5 years in Scotland).
Hoe ze daarmee omgaan als je niet in de UK woont is een ander verhaal natuurlijk :) Dan ben je idd op Sony's fabrieksgarantie aangewezen...

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 16-11-2020 18:30 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02 22:12
Kiadjo schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:19:
Lijkt me sterk dat dit het geval is. Heb het gevoel dat MM DE teveel orders heeft geaccepteerd of wil voorkomen dat bedrijfsinfo op straat komt te liggen. Uiteindelijk zijn ze niet verplicht om hun hele stock vrij te geven aan buitenstaanders.

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
Kan misschien al eerder zijn aangehaald maar om 1u (middag denk ik) zullen Amazon UK, Italy en Spanje PS5 stock verkopen (gelimiteerd). Dit aan de hand van berichten die gebruikers hebben ontvangen. Ik vermoed daardoor dat Amazon Frankrijk en Duitsland er waarschijnlijk ook zullen hebben: https://www.vgchartz.com/...ay-in-uk-spain-and-italy/

• pindaman99
  • Laatst online: 14-12-2020
Elazz schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:38:
Kan misschien al eerder zijn aangehaald maar om 1u (middag denk ik) zullen Amazon UK, Italy en Spanje PS5 stock verkopen (gelimiteerd). Dit aan de hand van berichten die gebruikers hebben ontvangen. Ik vermoed daardoor dat Amazon Frankrijk en Duitsland er waarschijnlijk ook zullen hebben: https://www.vgchartz.com/...ay-in-uk-spain-and-italy/
Hoe werkt dit, voor de mensen die hier ervaring mee hebben? Moet je dan een ander account aanmaken op de buitenlandse variant? En betaal je je niet scheel aan verzending? Mijn italiaans is ook niet erg sterk..

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
ParaNoID schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:30:
[...]

Lijkt me sterk dat dit het geval is. Heb het gevoel dat MM DE teveel orders heeft geaccepteerd of wil voorkomen dat bedrijfsinfo op straat komt te liggen. Uiteindelijk zijn ze niet verplicht om hun hele stock vrij te geven aan buitenstaanders.
Ze sparen gewoon op voor Black Friday :P

Verwijderd

Hoi, nieuw hier.

Bij de MM sta ik momenteel #80 en ik denk dat ik hem helaas nog niet ga krijgen. Heeft iemand enig idee webshops nog de PS5 gaan aanbieden?

• giantgiantus
  • Laatst online: 22:47
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:49:
Hoi, nieuw hier.

Bij de MM sta ik momenteel #80 en ik denk dat ik hem helaas nog niet ga krijgen. Heeft iemand enig idee webshops nog de PS5 gaan aanbieden?
Je kan of de zoekfunctie even gebruiken of even een par pagina’s teruglezen.

Kort antwoord: nergens.

• suave1234
  • Laatst online: 24-01 20:55
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:49:
Hoi, nieuw hier.

ik zou lid worden van de whatsapp groep, hierboven wel vermeld, zo heb ik mijn ps5 gevonden.

MT Venus V3 | HW P1 |

• Smash
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:11
Mocht er nog een plaatsje zijn in de appgroep dan hoor ik het graag! De hunt is ON.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
suave1234 schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:51:
[...]

ik zou lid worden van de whatsapp groep, hierboven wel vermeld, zo heb ik mijn ps5 gevonden.
Same als hierboven. Heb hem ook bemachtigd door de Whatsapp groep. Dacht dat Dirk de gene was die vele blij heeft gemaakt. _/-\o_

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Avex
Is het mogelijk dat de mensen die al een ps5 hebben bemachtigd de groep te verlaten zodat er nieuwe in kunnen?

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:43
Avex schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:56:
Is het mogelijk dat de mensen die al een ps5 hebben bemachtigd de groep te verlaten zodat er nieuwe in kunnen?
Als het voor de hunt for a ps5 is dan wil ik ook wel! :-) hoe werkt dat? Wie kan mij toevoegen?

• Avex
crimby schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:58:
[...]

Als het voor de hunt for a ps5 is dan wil ik ook wel! :-) hoe werkt dat? Wie kan mij toevoegen?
Ja het is zeker voor de hunt van de ps5 maar hij zit vol helaas dus ik kan er ook niet bij.

• Yvssvn
  • Laatst online: 16-10-2021
Avex schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:56:
Inderdaad, vol helaas.

• sk61
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 08-03-2021
Zo spijt dat ik de preorder momenten had gemist elke x naast.

Vandaag van Mediamarkt BReda ontvangen: (had nr 174 met DE versie);

Beste klant,

Je hebt een pre-order bij MediaMarkt Breda geplaatst voor de Sony PlayStation 5. Zoals aangegeven bij het maken van de pre-order was het destijds niet duidelijk of de PS5 op dag 1 voor je beschikbaar zou zijn. Helaas zit je niet bij de eerste lichting van 19 november. Je staat inmiddels op de wachtlijst die wij chronologisch afwerken. Zowel MediaMarkt als Sony kunnen op dit moment niet aangeven wat de levertijd is.

Zodra je aan de beurt bent nemen we direct weer contact op!

Met vriendelijke groet,

Frits Klein Hofmeijer
Customer Solutions Manager
MediaMarkt Breda

• suave1234
  • Laatst online: 24-01 20:55
ik ben er gelijk uitgegaan...

MT Venus V3 | HW P1 |

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:28
Jammer. Wel goed zo bericht weet je waar je aan toe ben.

• Chokoreetokun
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 15-12-2021
Ik ga er nu uit, succes guys

• Yvssvn
  • Laatst online: 16-10-2021
suave1234 schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:07:
[...]

ik ben er gelijk uitgegaan...
Nog steeds vol, ik houd het wel even in de gaten! :)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:17
Als er plek is in de app wil ik er ook graag in. Nog geen preorder en zou hem graag willen hebben.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Yvssvn schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:09:
[...]

Nog steeds vol, ik houd het wel even in de gaten! :)
Goede oefening voor als er pre-orders online komen, in de groep komen voor pre-order meldingen :P

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 31-01 01:19
pindaman99 schreef op maandag 16 november 2020 @ 18:43:
[...]

Hoe werkt dit, voor de mensen die hier ervaring mee hebben? Moet je dan een ander account aanmaken op de buitenlandse variant? En betaal je je niet scheel aan verzending? Mijn italiaans is ook niet erg sterk..
Je kan met dezelfde login op amazon overal inloggen. Prime voordelen zijn echter apart per land. Sommige producten worden niet altijd naar een leveradres in BE of NL verzonden maar heb vaak genoeg besteld zonder problemen vanuit een IT of UK amazon. Betaalmogelijkheden zijn wel soms anders. CC is altijd mogelijk.

Vraag me af hoeveel stuks amazon op de 19de online gaat gooien maar zullen eerder tientallen dan honderden zijn.

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Mocht er een plaats vrijkomen zou ik ook graag in de WhatsApp groep komen.

• Hooker
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-01 16:25
+1

Ik sluit graag aan bij degene die in de whatsapp groep willen.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:09
Smithhy schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:11:
Mocht er een plaats vrijkomen zou ik ook graag in de WhatsApp groep komen.
Naar verwachting is er in maart 2021 plek :D

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07-02 12:51
Mensen kunnen deze groep nog joinen:

Dat ging snel :P

[ Voor 38% gewijzigd door Wiz_Kid op 16-11-2020 19:24 ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Iemand ervaring met Bpost naar Nederland? Wordt dit overgegeven aan PostNL?

• Twixie
Twixie schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:30:
Even iets anders... Blijkbaar zijn ze begonnen (of waren ze al bezig ?) met het processen van de aanvragen voor die camera adapter. Kreeg net deze mail :

[...]
Your request for a PlayStation Camera Adaptor has been processed and is on its way to you.
...
This usually takes approximately 3 to 6 business days.
Dat waren de snelste 3 business days uit mijn leven. De adaptor zat vandaag al gewoon in de brievenbus 8)7 . Ze zouden beter met de consoles zo snel zijn :).

[ Voor 3% gewijzigd door Twixie op 16-11-2020 19:29 ]

• ellarbo
Iemand die een pre order heeft van Adam centrum? Ik was rond de 30ste voor de disk versie maar zat niet bij de eerste batch volgens een medewerker. Dat was wel een maand geleden dus vgm had hij verkeerde info als diverse MM's laten weten dat ze nog steeds niet weten hvl ps5's ze gaan krijgen.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ellarbo schreef op maandag 16 november 2020 @ 19:31:
Iemand die een pre order heeft van Adam centrum? Ik was rond de 30ste voor de disk versie maar zat niet bij de eerste batch volgens een medewerker. Dat was wel een maand geleden dus vgm had hij verkeerde info als diverse MM's laten weten dat ze nog steeds niet weten hvl ps5's ze gaan krijgen.
Mediamarkt post nr. 394089380 8)7

Verwijderd

Zojuist heb ik een mail mogen ontvangen vanuit Amazon.es met belangrijke info over mijn bestelling. De geschatte leverdatum blijft helaas staan op 26 november, dus nog even geduld. :X
Pagina: 1 ... 115 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord