Precies. Ik kreeg afgelopen dinsdag ook zo'n mailtje van PostNL, uiteindelijk kwam het pakket zelf pas zaterdag binnenMarascon schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:13:
[...]
Pakket is nog niet ontvangen, kan zijn dat alleen label vast is aangemaakt.
Staat dit er sinds kort bij, bij de ps5 van bcc? Of is dit niet relevant nieuws meer?
Wordt verwacht!
Nog niet verschenen. De PlayStation 5 is bij ons niet als pre-order verkrijgbaar. Vanaf 18 november 2020 online te bestellen, vervolgens wordt deze vanaf de release datum 19 november 2020 thuis geleverd.
I.v.m. schaarste in de markt kunnen wij helaas niet iedereen gelukkig maken met een PlayStation 5. Het bellen of emailen van onze klantenservice heeft geen zin, zij weten het exacte tijdstip wanneer het product beschikbaar zal komen niet.
Releasedatum: 19 november 2020
Online te bestellen vanaf: 18 november 2020
Heb hier nog een oude Philips full-HD scherm uit 2011 staan.
De CX gaat deze op korte termijn zeker opvolgen. Twijfel alleen nog aan het formaat en wanneer ik hem ga kopen
Idd sinds vandaag pas.pokle312 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:23:
Staat dit er sinds kort bij, bij de ps5 van bcc? Of is dit niet relevant nieuws meer?
[...]
je bent slechts de 5de ofzo die het postspokle312 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:23:
[...]
psn: HertogJack
Maargoed Coolblue hoef je woensdag dus niet te refreshen zo blijkt het; die gaan pas verkopen op launchday.
https://twitter.com/Coolblue_NL/status/1328310747416367105
psn: HertogJack
Wat ik denk is dat je CB en BCC heel goed in de gaten moet houden deze dagen.RawChild schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:21:
Gister nog was het alleen Coolblue. Nu is BCC weer DE enige kans om donderdag een ps5 in huis te hebben.
Gaat lekker man
Niets staat vast en alles is mogelijk bij deze twee.
Ben zelf ook vanaf een Full HD Samsung gekomen vorige maand... die stap wordt genieten voor je!-Mike84- schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:24:
[...]
Heb hier nog een oude Philips full-HD scherm uit 2011 staan.
De CX gaat deze op korte termijn zeker opvolgen. Twijfel alleen nog aan het formaat en wanneer ik hem ga kopen
Dit idd.. ze roepen maar van alles en nog wat op de sites en op Twitter.-Mike84- schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:28:
[...]
Wat ik denk is dat je CB en BCC heel goed in de gaten moet houden deze dagen.
Niets staat vast en alles is mogelijk bij deze twee.
Gewoon een oogje in het zeil houden deze week en toeslaan wanneer mogelijk!
OF is dit de truc om de site woensdag levende te houden en updaten ze woensdag 11:55 de text om toch conform te zijn aan de uitspraak (er staat immers advies om de productpagina in de gaten te houden) en 12:00 gaat hij online? /complottheorieenHertogJack schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:27:
Maargoed Coolblue hoef je woensdag dus niet te refreshen zo blijkt het; die gaan pas verkopen op launchday.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Had het toch liever allemaal op 1 dag, nu kunnen we 2 dagen lang gaan refreshen..
Heel interessant!Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:30:
[...]
OF is dit de truc om de site woensdag levende te houden en updaten ze woensdag 11:55 de text om toch conform te zijn aan de uitspraak (er staat immers advies om de productpagina in de gaten te houden) en 12:00 gaat hij online? /complottheorieen
Dat denk ik ookcronixx schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:29:
[...]
Ben zelf ook vanaf een Full HD Samsung gekomen vorige maand... die stap wordt genieten voor je!
Ik kijk even wanneer ik de PS5 kan krijgen en/of wat de deals zijn met black friday.
En dan mag het feest beginnen.
Precies, dat is ook wat ik denk.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:30:
[...]
OF is dit de truc om de site woensdag levende te houden en updaten ze woensdag 11:55 de text om toch conform te zijn aan de uitspraak (er staat immers advies om de productpagina in de gaten te houden) en 12:00 gaat hij online? /complottheorieen
En wie zegt dat het woensdag is
Ik denk dat ze hebben geleerd van de Series X release fiasco.
[ Voor 6% gewijzigd door -Mike84- op 16-11-2020 14:34 ]
Staat die Madrileen wel ingeschreven bij het KvK? Hoe komt hij aan ps5's?
Wat doet hij met kinderen die stout zijn???
9/11?????
Benieuwd of er een kans gaat zijn of dat het zoals met wel meer pre-orders gaat, dat er een aantal bots alles opkomen en de rest ernaast grijpt. Hoop het niet
Is CB nou ineens op donderdag? Wat wordt ik hier simpel van zeg. Ik neem woensdag de hele dag vrij, zodat ik bij BCC kan gaan nachtbraken, om de middag erop bij CB mijn slag te slaan en nou dit weer?
Verwijderd
Ik adviseer de LG C9, CX of GX deze ondersteunen hdmi 2.1.Yaki-1101 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:09:
[...]
De LG-CX of GX is mooie tv hiervoor. Als je zin hebt om terug te lezen wordt er regelmatig wel een tv genoemd.
Zelf heb ik de 77CX en uiterst tevreden.
Dat kunnen ze ook makkelijk oplossen.jimmy87 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:37:
Benieuwd of er een kans gaat zijn of dat het zoals met wel meer pre-orders gaat, dat er een aantal bots alles opkomen en de rest ernaast grijpt. Hoop het niet
Weet alleen niet of ze dit ook gaan doen. Gewoon 24/7 vanaf nu F5en
Zou daar echt geen vrij voor nemen dat is vragen om enorme frustrate. De kans is echt 0.0001% ..net als bij de Series X.dehardstyler schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:39:
Is CB nou ineens op donderdag? Wat wordt ik hier simpel van zeg. Ik neem woensdag de hele dag vrij, zodat ik bij BCC kan gaan nachtbraken, om de middag erop bij CB mijn slag te slaan en nou dit weer?
Heeft Coolblue al afstand genomen van de twee per klant? Zou echt schande zijn als ze dat zouden doen. Aan de andere kant als ik er twee weet te scoren kan ik een andere tweaker blijmaken, of ben ik dan part of the problem
No offence, maar je verwacht toch niet echt dat coolblue gaat rekening houden met mensen die vrij nemen om een dag te kunnen F5en.dehardstyler schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:39:
Ik normaal ook niet, maar ivm Covid heb ik nog 260 uur open staan. Dus die 8 kunnen er in november nog wel vanaf.G4mert schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:41:
[...]
Zou daar echt geen vrij voor nemen dat is vragen om enorme frustrate. De kans is echt 0.0001% ..net als bij de Series X.
[quote]
No offence, maar als ik zou verwachten dat Coolblue daar rekening mee houdt, zou ik het dan in een topic op Tweakers zetten?Ambition88 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:42:
[...]
No offence, maar je verwacht toch niet echt dat coolblue gaat rekening houden met mensen die vrij nemen om een dag te kunnen F5en.
[ Voor 32% gewijzigd door dehardstyler op 16-11-2020 14:48 ]
of in plaats van de klantendienst 1000 berichten te sturen per dag en dan hier 1000x te posten dat ze iets anders antwoorden kunnen we ook wachten tot ze deze pagina updaten:HertogJack schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:26:
[...]
je bent slechts de 5de ofzo die het posts![]()
https://www.coolblue.be/n...cering-playstation-5.html
Mooie opstelling zoVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:39:
[...]
Ik adviseer de LG C9, CX of GX deze ondersteunen hdmi 2.1.
Zelf heb ik de 77CX en uiterst tevreden. [Afbeelding]
Yes, althans op Twitter zeiden ze vandaag max 1 per klant.Melkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:42:
Heeft Coolblue al afstand genomen van de twee per klant? Zou echt schande zijn als ze dat zouden doen. Aan de andere kant als ik er twee weet te scoren kan ik een andere tweaker blijmaken, of ben ik dan part of the problem
Mooi zo, dan hebben andere mensen ook een kans tenminste.cronixx schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:42:
[...]
Yes, althans op Twitter zeiden ze vandaag max 1 per klant.
Verwijderd
Ja, dan ben je ´part of the problem´ wees geen ratMelkaz schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:42:
https://twitter.com/Denni...tatus/1328259855380049921jimmy87 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:43:
[...]
Mooi zo, dan hebben andere mensen ook een kans tenminste.
Nu zeggen ze wel opnieuw "woensdag" en niet "donderdag" ...; pffff wat een firma zeg;
SPiET
Mooi! Bevestiging van 1! per persoonspietie schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:48:
[...]
Nu zeggen ze wel opnieuw "woensdag" en niet "donderdag" ...; pffff wat een firma zeg;
[ Voor 8% gewijzigd door Melkaz op 16-11-2020 14:50 ]
Eh... nee? Dennis zegt woensdag, Coolblue niet.spietie schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:48:
[...]
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Hij reageert alleen op de vraag van 1 of 2. Bij bevestigt (of ontkent) niks over woensdag of donderdag.spietie schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:48:
[...]
Ik zie het al: Dit wordt gewoon een 2 daagse marathon voor de F5 toets.
Match mooi met de muur en Ziggo modemVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:49:
[...]
Thanks, ben alleen niet blij dat de ps5 wit is
Vergeet niet, wehkamp komt ook met vrije voorraad, is ook nog niet bekend of dat op of voor de release is
Hoe kan ik al die webshops in de gaten houden hahapokle312 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:51:
Vergeet niet, wehkamp komt ook met vrije voorraad, is ook nog niet bekend of dat op of voor de release is
Bol.com ook nog misschien toch?
Als het zo door gaat heeft elke tweaker een PS5 bij de release.pokle312 schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:51:
Ik zeg Bol leeft je uit en kom ook met extra voorraad.
Misschien allemaal wel dezelfde aandeelhouder als CB.....
Klopt ja zo is er misschien toch wel stiekem een kleine kans om nog een ps5 te scorenAMARONE schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]
Hoe kan ik al die webshops in de gaten houden haha
https://www.startpage.com...e30ff73a144cf13565d93da2aAMARONE schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]
Verwijderd
Bol.com krijgt waarschijnlijk binnenkort een nieuwe pre-order voorraad denk ik. Denk niet dat het een vrije voorraad wordt eerlijk gezegd.AMARONE schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]
Gezien de vele reacties hier... is er een discord channel puur voor de ps5? Wel zo handig
Bol.com misschien, nog niet officieel bericht van.AMARONE schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:53:
[...]
Volgens mij op de launch zelf gingen ze nog wat verkopen.
Intertoys hebben we niks van gehoord en mediamarkt ook niet trouwens betreft nieuwe/vrije voorraad.
Waarschijnlijk wordt dit een december levering ja.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:54:
[...]
Bol.com krijgt waarschijnlijk binnenkort een nieuwe pre-order voorraad denk ik. Denk niet dat het een vrije voorraad wordt eerlijk gezegd.
Hij gaat het eigenlijk in de landen waar hij al uitgebracht is, hebben ze daar ook grote tekorten of is dit alleen zo erg in europa?
Als je het puur over de beschikbaarheid van een pre order hebt, dan is er alleen een Whatsappgroep. Als je zoekt op "whatsapp" dan vind je de link in dit topic.Filthypagan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:55:
Gezien de vele reacties hier... is er een discord channel puur voor de ps5? Wel zo handig
Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:49:
[...]
Thanks, ben alleen niet blij dat de ps5 wit is
Is eigenlijk nog een goed idee, kan er via aparte kanalen gewerkt worden voor bv de mensen die willen spreken over de levertijden van postnl en 1tje enkel voor websites te posten waar de ps5 nog te kopen isFilthypagan schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:55:
Ik heb zonet 1tje gemaakt voor de geïnteresseerden: https://discord.gg/JkS4UAEnRC
Dat gaat hard! Ineens 15 man er inCallandt95 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:01:
[...]
Is eigenlijk nog een goed idee, kan er via aparte kanalen gewerkt worden voor bv de mensen die willen spreken over de levertijden van postnl en 1tje enkel voor websites te posten waar de ps5 nog te kopen is
Ik heb zonet 1tje gemaakt voor de geïnteresseerden: https://discord.gg/JkS4UAEnRC
Heeft iemand een link naar de PS5 op Bol? Ik vind die nergens als ik hem zoek?
https://www.bol.com/nl/i/de-nieuwe-playstation-5/N/38910/Sonora schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:06:
Staan linkjes op deze overzichtpagina.Sonora schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:06:
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Had gister gebeld en hebben ze idd niet. Als er een annulering is komt deze automatisch weer op de site te staan vanuit de magazijnvoorraad. Rest voor vrije verkoop hebben ze niet.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:54:
[...]
Bol.com krijgt waarschijnlijk binnenkort een nieuwe pre-order voorraad denk ik. Denk niet dat het een vrije voorraad wordt eerlijk gezegd.
Verwijderd
Net bij de MM Alkmaar geweest, en ze kunnen (willen) nog niks zeggen. Ze gaan pas woensdag of donderdag zelf berichten of je hem kunt ophalen donderdag. Het beleid van de MM is dus overal anders.
Kan je nog steeds gewoon een MM binnenlopen en ter plaatse een pre-order plaatsen? Want via de website kan dit niet (meer).Marascon schreef op maandag 16 november 2020 @ 14:09:
Ja in tegen stelling tot eerder vandaag met de rumors dat er Juni mogelijk pas store stock is toch maar even naar Mediamarkt gegaan pre-order geplaatst nu maar geduldig wachten.
Gaven wel aan dat er veel pre-orders waren en dat er veels te weinig geleverd gingen worden en dat het alsnog wel een tijdje kon duren.
Ja, kan gewoon, wel € 50,00 aanbetalen.PearlChoco schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
[...]
Kan je nog steeds gewoon een MM binnenlopen en ter plaatse een pre-order plaatsen? Want via de website kan dit niet (meer).
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Meeste wel, maar je sluit achteraan in een enorme rij. Maart/april of later.PearlChoco schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
[...]
Kan je nog steeds gewoon een MM binnenlopen en ter plaatse een pre-order plaatsen? Want via de website kan dit niet (meer).
Intern bij BCC is net het een en ander gecommuniceerd. Er zijn landelijk 160(!) PS5's beschikbaar die voor de consumenten in de verkoop gaan.
Wanneer precies is nog niet bekend.
Dat wordt een lastig verhaal dus... good luck iedereen!
Die worden dus online verkocht lijkt me.Frenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
Intern bij BCC is net het een en ander gecommuniceerd. Er zijn landelijk 160(!) PS5's beschikbaar die voor de consumenten in de verkoop gaan.
Want in de winkel verkopen mag dus niet BCC.
Uiteraard. Dat is het aantal voor het moment dat de webshop de pre-orders open gooit.pokle312 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:23:
[...]
Die worden dus online verkocht lijkt me.
Want in de winkel verkopen mag dus niet BCC.
Bedankt voor de info!Frenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:24:
[...]
Uiteraard. Dat is het aantal voor het moment dat de webshop de pre-orders open gooit.
160 PS5's voor heel NL of alleen voor BCC? Dat scheelt nogalFrenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
BCC uiteraardDennusB schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:25:
[...]
160 PS5's voor heel NL of alleen voor BCC? Dat scheelt nogal
Precies genoeg voor de medewerkers.Frenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
Ik geloof je graag hoorFrenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Interessant, maar hoe kom je aan de informatie?Frenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:22:
Waar haal je dat optimisme nu nog vandaan zeg?NotSoSteady schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:26:
Ik geef het 5 seconden.
Heb daarnet gebeld naar de plaatselijke MM (hier in België), en hier is het dus niet meer mogelijk nog te preorderen. De fysieke winkels zijn gesloten (corona) en online zijn de preorders voorlopig stopgezet.Niek_1981 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:16:
[...]
Ja, kan gewoon, wel € 50,00 aanbetalen.
Ja heb dit vandaag gewoon gedaan in Hengelo OVPearlChoco schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:15:
[...]
Dit is natuurlijk pure speculatie, het is mogelijk maar hier is niks over gecomuniceerd.Djores schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:18:
[...]
Meeste wel, maar je sluit achteraan in een enorme rij. Maart/april of later.
[ Voor 33% gewijzigd door Marascon op 16-11-2020 15:34 ]
Geldt alleen voor NL.PearlChoco schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:33:
[...]
Heb daarnet gebeld naar de plaatselijke MM (hier in België), en hier is het dus niet meer mogelijk nog te preorderen. De fysieke winkels zijn gesloten (corona) en online zijn de preorders voorlopig stopgezet.
Bij de Xbox Series X ging hij niet down in tegenstelling tot BCC maar het systeem was juist onder water goed de mist in gegaan. Teveel bestellingen voor wat ze hadden.NotSoSteady schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:26:
Ik geef het 5 seconden.
Mijn voorspelling is dus 350 bestellingen voor een voorraad van 160
Noob vraagje...
Is het zo bij Coolblue en Bol.com dat wanneer je de ps5 in je winkelwagen weet te krijgen, dat deze dan een x aantal minuten gereserveerd is voor jou en dat je daarna op je gemak alle gegevens kunt invullen OF moet je echt als een speer alle stappen door lopen en betalen?
Is het zo bij Coolblue en Bol.com dat wanneer je de ps5 in je winkelwagen weet te krijgen, dat deze dan een x aantal minuten gereserveerd is voor jou en dat je daarna op je gemak alle gegevens kunt invullen OF moet je echt als een speer alle stappen door lopen en betalen?
Interne berichtgeving van BCC. Voor heel NL 240 PS5's, waarvan 80 onder het personeel werden vergeven. Na 10 min al een e-mail dat voor personeel mailen geen zin meer had en gingen uitzoeken wie de gelukkige waren. De overige 160 gaan online via pre-orders in de verkoop.jellesteeg schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:30:
[...]
Interessant, maar hoe kom je aan de informatie?
Nope, pas als het betaalproces start is hij tijdelijk gereserveerd voor jou, niet als 'ie in je winkelwagen zit.crobo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:35:
Noob vraagje...
Heb een tweet gezien van Coolblue waarin ze aangeven dat je het hele proces door moet. Dus hij moet betaald zijn. Daarvoor is hij niet gereserveerd.crobo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:35:
Noob vraagje...
Uit persoonlijke ervaring bij bol.com kan ik je vertellen dat je pas mag juichen als je de bevestiging in je email hebt. Bij mij is tijdens het invoeren van de cadeaukaart in de betaalpagina alsnog het mandje geleegd, dus in het mandje is zeker geen reden voor champagne!crobo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:35:
Noob vraagje...
crobo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:35:
Noob vraagje...
Is dan alleen in NL, dus dagje Nederland van maken.PearlChoco schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:33:
[...]
Heb daarnet gebeld naar de plaatselijke MM (hier in België), en hier is het dus niet meer mogelijk nog te preorderen. De fysieke winkels zijn gesloten (corona) en online zijn de preorders voorlopig stopgezet.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Oké. Enorm weinig, maar ga toch gewoon klaar zitten voor aankomende woensdag. Althans, woensdag is wel de bedoeling toch?Frenkovic schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:36:
[...]
Interne berichtgeving van BCC. Voor heel NL 240 PS5's, waarvan 80 onder het personeel werden vergeven. Na 10 min al een e-mail dat voor personeel mailen geen zin meer had en gingen uitzoeken wie de gelukkige waren. De overige 160 gaan online via pre-orders in de verkoop.
De accessoires zijn inmiddels leverbaar bij BCC. Op hun pagina staat m.b.t. de ps5, wat dan consistent is met hierboven:
Wordt verwacht!
Nog niet verschenen. De PlayStation 5 is bij ons niet als pre-order verkrijgbaar. Vanaf 18 november 2020 online te bestellen, vervolgens wordt deze vanaf de release datum 19 november 2020 thuis geleverd.
I.v.m. schaarste in de markt kunnen wij helaas niet iedereen gelukkig maken met een PlayStation 5. Het bellen of mailen van onze klantenservice heeft geen zin, zij weten NIET het exacte tijdstip wanneer het product beschikbaar zal komen.
Wordt verwacht!
I.v.m. schaarste in de markt kunnen wij helaas niet iedereen gelukkig maken met een PlayStation 5. Het bellen of mailen van onze klantenservice heeft geen zin, zij weten NIET het exacte tijdstip wanneer het product beschikbaar zal komen.
PSN: TheKrish
cronixx schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:36:
[...]
Nope, pas als het betaalproces start is hij tijdelijk gereserveerd voor jou, niet als 'ie in je winkelwagen zit.
mathijs6295 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:36:
[...]
Heb een tweet gezien van Coolblue waarin ze aangeven dat je het hele proces door moet. Dus hij moet betaald zijn. Daarvoor is hij niet gereserveerd.
dehardstyler schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:37:
[...]
Uit persoonlijke ervaring bij bol.com kan ik je vertellen dat je pas mag juichen als je de bevestiging in je email hebt. Bij mij is tijdens het invoeren van de cadeaukaart in de betaalpagina alsnog het mandje geleegd, dus in het mandje is zeker geen reden voor champagne!
Duidelijk. Bedankt guys! Dat word een hele uitdaging dan. Succes allemaal!Racing-Paradise schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:37:
[...]
Zoekfunctie.. maar pas bij betaling wordt ie gereserveerd
[ Voor 35% gewijzigd door crobo op 16-11-2020 15:40 ]
Zelfs die bevestiging is soms niet eens genoeg. Ik en vele andere hebben vorige week een bevestiging gehad van de Xbox bestelling bij de BCC, inclusief bezorgtijd window van de volgende dag tussen xx en xx en uiteindelijk toch misgegrepen.dehardstyler schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:37:
[...]
Uit persoonlijke ervaring bij bol.com kan ik je vertellen dat je pas mag juichen als je de bevestiging in je email hebt. Bij mij is tijdens het invoeren van de cadeaukaart in de betaalpagina alsnog het mandje geleegd, dus in het mandje is zeker geen reden voor champagne!
Tja, 1 is voldoende in principe.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SXkOs8LNqk0sQeS3whlP2Tzb.jpg?f=user_large)
Was het nou Morgen of uiterlijk Woensdag, maar goed morgen allemaal even in de gaten houden!
En als we het nou een beetje stil houden en alleen hier op Tweakers blijven bespreken, maakt dat voor ons allen de kans net wat groter.dehardstyler schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:41:
[...]
Tja, 1 is voldoende in principe.Dus toch maar proberen.
Ook mensen thuislevering of alleen voor ophalen in de winkel?0daro0 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:42:
[Afbeelding]
Was het nou Morgen of uiterlijk Woensdag, maar goed morgen allemaal even in de gaten houden!
Ik zou toch denken dat CB meer consoles zou krijgen dan BCC. Of is dat een verkeerde aanname? Als BCC 240 krijgt en CB 1/1000 van het aantal geïnteresseerden, dan klopt er iets niet. Of elke CB medewerker heeft er één.
Dat weten ze zelf volgens mij niet, want wederom krijg ik hier geen antwoord op.cronixx schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:42:
[...]
Ook mensen thuislevering of alleen voor ophalen in de winkel?
Maakt uiteindelijk niet uit, je moet er hoe dan ook meteen bij zijn.hallogallo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:43:
Ik zou toch denken dat CB meer consoles zou krijgen dan BCC. Of is dat een verkeerde aanname? Als BCC 240 krijgt en CB 1/1000 van het aantal geïnteresseerden, dan klopt er iets niet. Of elke CB medewerker heeft er één.
Wel opmerkelijk inderdaad.hallogallo schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:43:
Verwijderd
Net bij de MM Alkmaar geweest, en die gaan pas woensdag of donderdag bellen.0daro0 schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:46:
[...]
Dat weten ze zelf volgens mij niet, want wederom krijg ik hier geen antwoord op.
Prachtige informatie weer van MMVerwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:47:
[...]
Net bij de MM Alkmaar geweest, en die gaan pas woensdag of donderdag bellen.
Ook met pre-order is er nog niets zeker. Je oproep zal dus weinig uithalen, ik zou ook zekerheid willen hebben. Je kunt beter aangeven dat indien iemand er meerdere binnenkrijgt, deze hier zonder meerprijs worden aangeboden.ryanator schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:44:
Aub koop alleen als je nog GEEN preorder hebt. Wees niet de persoon die een 2e vangnet zoekt.
Gun het ons ook die nog niks hebben.
Online is hij nog altijd uitverkocht?ThaddeusX schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:48:
Je kan bij MediaMarkt weer bestellen. Maar ga ik niet doen omdat leverdatum onbekend staat.
En de service van MediaMarkt is echt bagger...
Ookal moetje garantie claimen etc.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Donderdag bellen zou echt dom zijn. Dan heb je donderdag bij opening een vracht mensen voor de deur staan.Verwijderd schreef op maandag 16 november 2020 @ 15:47:
[...]
Net bij de MM Alkmaar geweest, en die gaan pas woensdag of donderdag bellen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |