• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

xenonNn schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:00:
[...]

Ik heb zelf ps4 overgeslagen. Dus voor mij zijn al die ps4 games eigenlijk nieuw. Daarnaast kun je best wel even zoet zijn met Spiderman/Demons Souls/Assassins (er van uitgaande dat je niet 15uur per dag speelt :+ )
Man, met de PS Plus Collection alleen al ben je een jaartje zoet. Wat een super goede spellen zitten daarin. Have fun met God of War, Uncharted 4, The Last of Us, Persona 5, en andere PS4 games zoals Spider-Man, Ghost of Tsushima...en dat is voordat je uberhaubt aan PS5 games begint!

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Twixie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:00:
[...]

Hoe zou je dat toch kunnen achterhalen zonder heel het topic te moeten lezen.... Hint1. scroll helemaal naar boven. Hint2: ‘Zoek in het forum’. Hint3: ‘dit topic’

Maar waar CB die 1 op 1000 haalt is me een raadsel want ze deden geen pre-orders en weten dus ook niet hoeveel geïnteresseerden er zijn. Ik denk niet dat ze onder normale omstandigheden 100.000 units zouden verkopen, dus hebben ze er effectief een pak minder dan 100 ? Diegenen die beweerden dat ze er 1000+1000 kregen zijn in elk geval stil geworden.
Meestal is het mogelijk om, wanneer een artikel niet op voorraad is, je in te schrijven om een e-mail te krijgen wanneer het product weer wel op voorraad is. Daarnaast kun je het artikel op je wenslijst zetten. Dat is waarschijnlijk waar ze de aantallen vandaan halen, maar daar zit natuurlijk een flinke foutmarge in.

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:44
DannyJutten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:01:
Ik heb een toezegging van Mediamarkt, via telefoontje ergens in oktober, dat ik bij de eerste levering zit met mijn in-store pre-order (plek 26 ofzo). Ik vertrouw erop dat dit gewoon goed gaat komen - ondanks alle ‘de zus van mijn vrouw heeft een vriend bij MM die zei dat ze maar 5 exemplaren krijgen!’-verhalen hier 😂
Met al wat er de voorbije weken gaande is, zou je al moeten weten dat je 0.0 garantie hebt:
* elke medewerker zegt iets anders, maakt niet uit of het MM, Coolblue of GameMania is...
* in oktober had nog geen enkele winkel zijn voorraden binnen, terwijl het nu duidelijk wordt dat het bij een hoop winkels/ketens een pak minder is dan ze verwachtten.
* bij de Xbox zijn al een hoop mensen die hun pre-order niet hebben, terwijl ik er van uitga dat de situatie bij PS5 nog erger zal zijn.

Het is je in elk geval gegund, maar ik zou op dit moment niet zo zeker van mijn stuk zijn, en al helemaal niet hier komen roepen dat we wat minder moeten panikeren... :p

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:13
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:01:
[...]

die kan je voor relatief weinig centjes tweedehands kopen nu.. van dat kan je altijd beter een generatie achter lopen..

Dan ben je NET zo verbluft door de voortgang in graphics (ps3<>ps4) en je koopt 100 games voor 30 euro op een ebay lot sale.
Dan kun je alsnog beter een PS5 kopen en dan eventueel al die oude games nog gaan spelen voor weinig geld, maar dan ben je ook alvast klaar voor de toekomst.

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Twixie schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:07:
[...]

Met al wat er de voorbije weken gaande is, zou je al moeten weten dat je 0.0 garantie hebt:
* elke medewerker zegt iets anders, maakt niet uit of het MM, Coolblue of GameMania is...
* in oktober had nog geen enkele winkel zijn voorraden binnen, terwijl het nu duidelijk wordt dat het bij een hoop winkels/ketens een pak minder is dan ze verwachtten.
* bij de Xbox zijn al een hoop mensen die hun pre-order niet hebben, terwijl ik er van uitga dat de situatie bij PS5 nog erger zal zijn.

Het is je in elk geval gegund, maar ik zou op dit moment niet zo zeker van mijn stuk zijn, en al helemaal niet hier komen roepen dat we wat minder moeten panikeren... :p
Ik heb geen zekerheid, maar wel vertrouwen.

Of ‘duidelijk’ is dat een hoop ketens minder krijgen dan verwacht, weet ik niet. Coolblue in ieder geval, maar die hadden geen pre-orders en dekken zich in omdat zij ook zien dat alle hoop op hen is gevestigd. Maar als je hier in deze thread ziet hoeveel mensen al een formele toezegging van Mediamarkt hebben gekregen...ik kies ervoor om niet zo cynisch te zijn dat ik denk dat dat allemaal maar bullshit was. Mediamarkt weet echt wel dat ze genoeg hebben voor diegene die echt een harde toezegging gekregen hebben van hun store.

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-01 10:46

Alcmaria

Syntax Error in 10

dehardstyler schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:08:
[...]

Dan kun je alsnog beter een PS5 kopen en dan eventueel al die oude games nog gaan spelen voor weinig geld, maar dan ben je ook alvast klaar voor de toekomst.
begrijp ik.. het punt was dat er geen ps5 te krijgen is. :-)

ik vermoed zo maar dat eerst mogelijkheid om zo'n ding te krijgen via de regulieren kanalen maart 2021 is als je niet ergens al een pre-order hebt lopen

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Giel1 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 09:57:
Ik begrijp echt heel goed dat veel mensen nu op de hypetrain zitten en zwaar teleurgesteld zijn dat ze niet meteen op launchday over een PS5 beschikken. Van de andere kant, op dit moment bestaat er voor zowel de PS5 als de XboxSX nog geen fatsoenlijke line-up aan games. Het beste wat je nu kunt krijgen is een handjevol games die wat beter geoptimaliseerd zijn voor de PS5, en natuurlijk je PS4-catalog. Wellicht biedt die gedachte nog wat troost :9 .
Zelf de PS4 nooit gehad, dus met de PS4 catalog zou ik mij al prima kunnen vermaken. Ben benieuwd wat de forecast is qua aantallen in 2020 of dat het echt wachten wordt op Q1 2021

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-01 18:59
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:11:
[...]

begrijp ik.. het punt was dat er geen ps5 te krijgen is. :-)

ik vermoed zo maar dat eerst mogelijkheid om zo'n ding te krijgen via de regulieren kanalen maart 2021 is als je niet ergens al een pre-order hebt lopen
Denk ook dat deze in het voorjaar gewoon in de winkel te vinden is.
Als je geen pre-order hebt kun je de PS5 wel krijgen als je snel bent bij bijvoorbeeld Bol.com. Zie de Series X nu. Die werken niet met lange pre-order wachtlijsten maar per levering.

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Korben schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:05:
[...]

Meestal is het mogelijk om, wanneer een artikel niet op voorraad is, je in te schrijven om een e-mail te krijgen wanneer het product weer wel op voorraad is. Daarnaast kun je het artikel op je wenslijst zetten. Dat is waarschijnlijk waar ze de aantallen vandaan halen, maar daar zit natuurlijk een flinke foutmarge in.
Dat is een van de mogelijkheden, maar je kan ook kijken naar terugkerende bezoekers op die pagina's en de hype op social media. Ik denk dat cb dit uitstekend op orde heeft.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-01 10:57
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:11:
[...]

Dus jij denkt dat alles wat Sony nu aan het produceren is tot maart in de fabriek laat liggen? :+

Er zijn genoeg winkels die geen pre-orders aan namen of maar zoveel ze er op de eerste dag konden leveren, de tweede levering gaat dus echt wel voor maart 2021 zijn.

• ryanator
  • Laatst online: 18:52

ryanator

Wilt een PS5 op launch

-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:19:
[...]

Denk ook dat deze in het voorjaar gewoon in de winkel te vinden is.
Als je geen pre-order hebt kun je de PS5 wel krijgen als je snel bent bij bijvoorbeeld Bol.com. Zie de Series X nu. Die werken niet met lange pre-order wachtlijsten maar per levering.
Ik denk dat rond kerst en januari iedereen die een ps5 wilt er een kan bestellen en er wat stabielere levering is. Dat hele maart/april is slecht gejat van nedgame.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

ryanator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:22:
[...]

Ik denk dat rond kerst en januari iedereen die een ps5 wilt er een kan bestellen en er wat stabielere levering is. Dat hele maart/april is slecht gejat van nedgame.
nee .. niks gejat.. gewoon ervaringen uit het verleden

https://www.techzine.nl/n...-voor-leveringsproblemen/

ik denk zelfs dat , vanwege corona, de tekorten nog nijpender zullen zijn.

• -Mike84-
[...]

Denk dat Bol.com je beste vriend is voor een PS5 deze maanden.
Mediamarkt moet zijn pre-orders weg werken in de winkels, maar mogelijk komt daar ook nog wel wat online beschikbaar.

Nedgame is denk ik druk bezig met pre-orders aan wegwerken tot Q1 2021.

Verwijderd

[...]

Het zal mij enorm verbazen als Sony niet tijdens de feestdagen een nieuwe lading stuurt. Dit is voor elk bedrijf de periode waarin het meeste geld wordt verdiend. Dat hele maart/april 2021 is natuurlijk ook, als je het realistisch bekijkt, een idiote stelling (waar ik zelf ook lachwekkend genoeg aan mee heb gedaan).

Je praat dan over 120+ dagen waarbij Sony de pre-orders niet kan aanvullen zodat iedereen is geholpen. Je hebt het wel over een bedrijf wat, sinds de productie in de zomer is gestart, 15 miljoen PS5's tot december dit jaar zal gaan leveren. Je kan dan realistisch ook gewoon weer rond de 10 miljoen extra verwachten tot maart volgend jaar. Dat is echt een substantieel aantal. Als Nederland daarvan al 2% ontvangt ben je klaar.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:30:
[...]

Het zal mij enorm verbazen als Sony niet tijdens de feestdagen een nieuwe lading stuurt. Dit is voor elk bedrijf de periode waarin het meeste geld wordt verdiend. Dat hele maart/april 2021 is natuurlijk ook, als je het realistisch bekijkt, een idiote stelling (waar ik zelf ook lachwekkend genoeg aan mee heb gedaan).

Je praat dan over 120+ dagen waarbij Sony de pre-orders niet kan aanvullen zodat iedereen is geholpen. Je hebt het wel over een bedrijf wat, sinds de productie in de zomer is gestart, 15 miljoen PS5's tot december dit jaar zal gaan leveren. Je kan dan realistisch ook gewoon weer rond de 10 miljoen extra verwachten tot maart volgend jaar. Dat is echt een substantieel aantal. Als Nederland daarvan al 2% ontvangt ben je klaar.
Ja precies. Al die angstzaaierij.. Voor kerst zijn ze sws weer te koop.

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Sony heeft onlangs aangegeven dat er op launch geen voorraad in de winkels komt, alleen online.
Ik vermoed dus nog echt wel meer mogelijkheden en waarschijnlijk bij Sony zelf. Je kon je niet voor niks inschrijven bij sony zelf een paar maanden geleden lijkt me.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• -Mike84-
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:25:
[...]

nee .. niks gejat.. gewoon ervaringen uit het verleden

https://www.techzine.nl/n...-voor-leveringsproblemen/

ik denk zelfs dat , vanwege corona, de tekorten nog nijpender zullen zijn.
Het is inderdaad ervaring. Maar denk dat Nedgame ook niet bovenaan in het lijstje staat van Sony waar als eerste nieuwe voorraad naar toe gaat.

De grote spelers verkopen liever via grote retailers als Bol,MM of Amazon.
Nedgame en Gamemania zijn dan nog wel aardig groot. Maar hoelang zullen die nog bestaan?
De meeste lokale gameshops krijgen al niets voor de release.

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:34:
[...]

Het is inderdaad ervaring. Maar denk dat Nedgame ook niet bovenaan in het lijstje staat van Sony waar als eerste nieuwe voorraad naar toe gaat.

De grote spelers verkopen liever via grote retailers als Bol,MM of Amazon.
Nedgame en Gamemania zijn dan nog wel aardig groot. Maar hoelang zullen die nog bestaan?
De meeste lokale gameshops krijgen al niets voor de release.
begrijp niet heel goed waar jij nedgame vandaan haalt :-) maar goed.

Begrijp me goed ik gun IEDEREEN een ps5 op launchday.. het is meer een bepaald verwachtingsmanagement. Als je kijkt hoe de PS4 launch ging waar mensen een half jaar na launch nog steeds moeite hadden om een apparaat te krijgen. Dan denk ik dat dit niet veel beter gaat zijn.

Maar natuurlijk hoop ik het wel want iedereen moet aan de playstation!

Laat ik het dan nuanceren.. ik denk niet dat je in januari een MediaMarkt in kan lopen een PS5 van de schappen kan trekken.. ik denk dat je nog steeds, net als nu, er moeite voor moet doen. Dus, sites in de gaten houden en er een beetje voor werken.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:49
[...]

Sony heeft aangegeven ongeveer 10 miljoen units te leveren in het FISCALE jaar 2020, dit loopt tot en met maart 2021....... dus er komen er niet nog 10 miljoen BIJ, het zijn er totaal 10 miljoen t/m maart, waarvan er nu waarschijnlijk zo'n 7 miljoen klaar en verscheept zijn.....

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik snap op het eerste zicht niet (er zal dus wel een logische reden zijn die ik niet zie) waarom Sony geen bericht geeft over wanneer ze de volgende wave verwachten en wat de huidige stand van zaken is qua productie.

Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe groot de impact van COVID-19 is momenteel.

• Twixie
[...]
Dat is wel heel wishful thinking IMHO. Dit is nog slechts anderhalve maand verwijderd van nu, terwijl je er zeker mag van zijn dat er vandaag méér mensen geen PS5 hebben maar er wel een willen, dan dat er zijn die er effectief een zullen gekregen hebben. Ik verwacht dan ook dat tegen de feestdagen het nog altijd even moeilijk zal zijn om er een vast te krijgen, en je nog altijd wat geluk zult moeten hebben om ergens een bestelling te kunnen plaatsen waar ze nog geen hele backlog aan openstaande bestellingen hebben.
[...]
Het zal mij enorm verbazen als Sony niet tijdens de feestdagen een nieuwe lading stuurt. Dit is voor elk bedrijf de periode waarin het meeste geld wordt verdiend
....
Je kan dan realistisch ook gewoon weer rond de 10 miljoen extra verwachten tot maart volgend jaar. Dat is echt een substantieel aantal. Als Nederland daarvan al 2% ontvangt ben je klaar.
Tuurlijk zal er wel weer een nieuwe batch zijn tegen de feestdagen. Het is niet dat Sony doelbewust niet wil verkopen he, het is gewoon een kwestie van snel genoeg kunnen produceren en dat kunnen ze nu niet, en gaat IMHO nog maanden aanslepen. Wie er een wil met de feestdagen, zal echt wel nú een order moeten plaatsen en niet op het moment dat hij aan zijn kerstshopping begint.

Je zegt zelf al: 10M extra tegen maart volgend jaar. Dat is dus misschien rond de 2.5M tegen de feestdagen, en dat is echt niet veel als er bij launch al 15M beschikbaar zouden geweest zijn.

Verwijderd

LordLynx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:38:
[...]

Sony heeft aangegeven ongeveer 10 miljoen units te leveren in het FISCALE jaar 2020, dit loopt tot en met maart 2021....... dus er komen er niet nog 10 miljoen BIJ, het zijn er totaal 10 miljoen t/m maart, waarvan er nu waarschijnlijk zo'n 7 miljoen klaar en verscheept zijn.....
Oh ja, je hebt gelijk. Heb er helemaal overheen gelezen dat ze het fiscale jaar bedoelen i.p.v. eind 2020.

Ach.. Dat zou betekenen dat er nog 2-3 miljoen worden bijgemaakt as we speak? Dan zullen alsnog een aantal mensen in december of januari blij worden gemaakt. Je moet alleen wel gepreordered hebben anders ben je gewoon de sjaak.

• Twixie
Santiago2019 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:
Ik snap op het eerste zicht niet (er zal dus wel een logische reden zijn die ik niet zie) waarom Sony geen bericht geeft over wanneer ze de volgende wave verwachten en wat de huidige stand van zaken is qua productie.
Ik vraag me eerder af hoe het mogeijk is dat nu pas retailers weten hoeveel ze gaan kunnen verkopen, of maw, hoeveel ze er binnen gekregen hebben. Het doet me afvragen of de productie veel moeizamer loopt dan gepland, met bvb veel meer uitval dan gepland.

Je zou inderdaad verwachten dat Sony een duidelijke productie-planning heeft, en ook een duidelijke planning over de distributie, maar bij elke retailer (met uitzondering van bol.com) blijkt dat ze het eigenlijk zelf niet goed weten en het uiteindelijk aantal bij launch lager was dan geanticipeerd. Ik zie die situatie niet ineens veranderen, dus volgens mij gaat er gewoon geen duidelijker zicht komen op wanneer er hoeveel consoles beschikbaar gaan zijn bij winkel X of Y.

• -Mike84-
Alcmaria schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:38:
[...]

begrijp niet heel goed waar jij nedgame vandaan haalt :-) maar goed.

Begrijp me goed ik gun IEDEREEN een ps5 op launchday.. het is meer een bepaald verwachtingsmanagement. Als je kijkt hoe de PS4 launch ging waar mensen een half jaar na launch nog steeds moeite hadden om een apparaat te krijgen. Dan denk ik dat dit niet veel beter gaat zijn.

Maar natuurlijk hoop ik het wel want iedereen moet aan de playstation!

Laat ik het dan nuanceren.. ik denk niet dat je in januari een MediaMarkt in kan lopen een PS5 van de schappen kan trekken.. ik denk dat je nog steeds, net als nu, er moeite voor moet doen. Dus, sites in de gaten houden en er een beetje voor werken.
Dacht dat je Nedgame onder andere bedoelde met de ervaring. Maar je bedoelt het dus in het algemeen :)

En inderdaad wat je als zegt. Afwachten en goed alles in de gaten houden waar je nog een PS5 kan scoren deze maanden.

• LordLynx
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:45:
[...]

Oh ja, je hebt gelijk. Heb er helemaal overheen gelezen dat ze het fiscale jaar bedoelen i.p.v. eind 2020.

Ach.. Dat zou betekenen dat er nog 2-3 miljoen worden bijgemaakt as we speak? Dan zullen alsnog een aantal mensen in december of januari blij worden gemaakt. Je moet alleen wel gepreordered hebben anders ben je gewoon de sjaak.
Er zullen vast nog extra leveringen komen, dat was met de PS4 ook zo, die was in de maanden na release af en toe opeens ergens verkrijgbaar. Of je een preorder nodig hebt ligt eraan naar welke winkels die leveringen gaan, MM, Intertoys en GM hebben bijvoorbeeld flinke wachtlijsten met preorders maar bol.com en amazon hebben volgens mij enkel verkocht wat ze verwachten binnen te krijgen, als zij dus nieuwe exemplaren krijgen zouden deze gewoon te koop moeten worden aangeboden.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07-2025
DannyJutten schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:01:
Ik vind de paniek hier soms wel wat grote vormen aannemen.

Ik heb een toezegging van Mediamarkt, via telefoontje ergens in oktober, dat ik bij de eerste levering zit met mijn in-store pre-order (plek 26 ofzo). Ik vertrouw erop dat dit gewoon goed gaat komen - ondanks alle ‘de zus van mijn vrouw heeft een vriend bij MM die zei dat ze maar 5 exemplaren krijgen!’-verhalen hier 😂
De MM in Zoetermeer krijgt volgens de verkoper 100 stuks binnen. 5 stuks lijkt mij idd onzin.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• -Mike84-
Santiago2019 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:39:

Ik vraag me bijvoorbeeld af hoe groot de impact van COVID-19 is momenteel.
Het transport zal denk ik nu door Covid-19 het grootste probleem zijn.
De fabrieken draaien volgens mij nu op 100%.

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Desutoroiya schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 08:12:
Ik kan me niet herinneren dat ik zoveel problemen had met de PS4. Was gewoon een random dag dat ik dacht laten we hem pre orderen en hem gewoon met release binnen kreeg.

Collega daar in tegen heeft een jaar moeten wachten zegt hij. Hij was al vergeten dat hij er 1 had besteld.
Ik hoop toch echt dat we niet die kant op gaan. Wachten okay, maar een jaar...
Nou met de PS4 was het ook een drama. Pre-orders waren, net zoals nu, overal direct uitverkocht en ook een tijd erna was het moeilijk.

Destijds had ik het geluk dat een mede-Tweaker zijn extra pre-order aan mij gaf, zonder extra winst (@Sanderman1991 _/-\o_ )

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
https://twitter.com/media.../1327175973775794176?s=19

Ze zijn van uiterlijk begin volgende week gegaan naar in de loop van volgende week. Straks gaan ze zeggen dat je in December hoort of je een console krijgt🤡

Verwijderd

ellarbo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:56:
https://twitter.com/media.../1327175973775794176?s=19

Ze zijn van uiterlijk begin volgende week gegaan naar in de loop van volgende week. Straks gaan ze zeggen dat je in December hoort of je een console krijgt🤡
Je kan natuurlijk ook blijven zoeken naar iets wat er niet is. Het is ook iedere dag hetzelfde riedeltje.... |:(

• ellarbo
daltona schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:50:
[...]

De MM in Zoetermeer krijgt volgens de verkoper 100 stuks binnen. 5 stuks lijkt mij idd onzin.
MM zoetermeer heeft ongeveer 320 pre orders. Dus als ze 100 kunnen voltooien dan is dat best weinig. Zou zomaar kunnen dat ze pas in de zomer klaar zijn met pre orders als de 2e batch pas in Maart is.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:58:
[...]

Je kan natuurlijk ook blijven zoeken naar iets wat er niet is. Het is ook iedere dag hetzelfde riedeltje.... |:(
Welkom in dit topic

• ellarbo
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:58:
[...]

tja je moet wat he🤷‍♂️. De winkel zelf zegt dat ze van niks weten

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Zouden de klantenservices van webwinkels ook met andere releases zo heftig gebombardeerd worden met vragen als met deze Xbox/PS5-combinatie? Lijkt me echt niets om de hele dag en wekenlang constant dezelfde vragen te moeten beantwoorden.

Stiekem vind ik de jacht op de PS5 ook best leuk ergens. Ja, ik zou graag willen dat ik al een pre-order heb, maar aan de andere kant: dit is bijna een soort sport joh. :D En omdat je allemaal in hetzelfde schuitje zit, verzacht dat de pijn wel een beetje.

• Hans1977
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01-02 15:56
Weet niet of iemand dit al gezien heeft

https://www.xgn.nl/nieuws/tip-ps5-kopen-playstation-5-pre-order

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Celeone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:08:
Zouden de klantenservices van webwinkels ook met andere releases zo heftig gebombardeerd worden met vragen als met deze Xbox/PS5-combinatie? Lijkt me echt niets om de hele dag en wekenlang constant dezelfde vragen te moeten beantwoorden.

Stiekem vind ik de jacht op de PS5 ook best leuk ergens. Ja, ik zou graag willen dat ik al een pre-order heb, maar aan de andere kant: dit is bijna een soort sport joh. :D En omdat je allemaal in hetzelfde schuitje zit, verzacht dat de pijn wel een beetje.
Als je alleen al kijkt naar het aantal mensen die de klantenservice constant volspammen zie je al hoe weinig kans er is

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 17:16
Aldus coolblue;
We hebben de definitieve voorraad aan PlayStation 5 doorgekregen. Helaas staat 'ie op veel meer verlanglijstjes dan er voorraad beschikbaar is. Per 1000 geïnteresseerden krijgen we ongeveer 1 PlayStation. We kunnen dus bijna niemand blij maken met een nieuwe PlayStation 5, daar balen we enorm van. Daarom hebben we onze Madrileense aandeelhouder gevraagd of hij ons kan helpen.
En dan volhouden dat Coolblue er 1000 gaat krijgen omdat een journalist dit uit zijn duim gezogen heeft _O-

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:12:
Aldus coolblue;

[...]

En dan volhouden dat Coolblue er 1000 gaat krijgen omdat een journalist dit uit zijn duim gezogen heeft _O-
Ik begrijp dat je het topic niet echt in de gaten houdt. Dit is gister bekend geworden. Sindsdien heb ik níemand zien beweren dat Coolblue er 1000 gaat krijgen.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

Niet heel erg duidelijk wat ze bedoelen... via de site is er niet te bestellen, dus bedoelen ze dat je naar een winkel moet om daar te pre-orderen? Waar is de informatie die dat bevestigt?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-01 17:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:14:
[...]

Ik begrijp dat je het topic niet echt in de gaten houdt. Dit is gister bekend geworden. Sindsdien heb ik níemand zien beweren dat Coolblue er 1000 gaat krijgen.
Dat begrijp je verkeerd ;) Denk eerder andersom
Succes iedereen volgende week donderdag!

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:15

BaRF

bijna kerst

Als CB aangeeft dat ze er 1 krijgen per duizend belangstellenden, en er zijn 1000000 belangstellenden dan krijgen ze er nog steeds 1000 :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

I ColoSsuZz I schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:15:
[...]

Dat begrijp je verkeerd ;) Denk eerder andersom
Succes iedereen volgende week donderdag!
Dan had je kunnen zien dat na het bericht van Coolblue, niemand beweert dat Coolblue er 1000 gaat ontvangen. Tenzij jij me kan laten zien dat dat wel beweerd is, ná het bericht van Coolblue.

• BM
  • Laatst online: 20:31

BM

Admin Softe Goederen
Modbreak:Heb zojuist een stapel berichten van gistermiddag/avond/vannacht verwijderd.

Het voelt een beetje alsof ik in herhaling val: Ik wil wel nogmaals de aandacht vestigen op de regels die in de Topic Warning beschreven staan:
  • Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.
  • Geen Vraag & Aanbod op het forum, dus je 2e pre-order aanbieden (of erom vragen) is niet de bedoeling
Deze wil ik bij deze even uitbreiden: 'Patsen' met het feit dat je X-aantal PS5's hebt weten te preorderen, en die voor verkoopprijs + veel gaat verkopen is OOK niet de bedoeling.

Wat je met je preorders doet moet je lekker zelf weten, maar die hele discussie hoeft hier niet plaats te vinden.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

For what it's worth: dat is wel de Belgische Coolblue, niet NL.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07-2025
ellarbo schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 10:59:
[...]
MM zoetermeer heeft ongeveer 320 pre orders. Dus als ze 100 kunnen voltooien dan is dat best weinig. Zou zomaar kunnen dat ze pas in de zomer klaar zijn met pre orders als de 2e batch pas in Maart is.
Helemaal mee eens, doelde meer op ‘de zus van mijn vrouw heeft een vriend bij MM die zei dat ze maar 5 exemplaren krijgen!’

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Prijzen op mediamarkt zijn veranderd voor beide consoles. Disk Editie is nu 499,01 ipv 499,99 en de Digital 399,01 ipv 399,99. Zit er dan misschien toch iets aan te komen gezien ze er mee bezig zijn?

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:45
[...]

Dit inderdaad.
Dat er nog wel even schaarste blijft lijkt mij logisch, maar reken maar dat Sony (maar ook Microsoft) volgas aan het produceren zijn om zoveel mogelijk PS5/Xbox apparaten te produceren voor de feestdagen.

Veel mensen sparen lang voor de feestdagen, is een PS5/Xbox niet beschikbaar dan geven ze het uit aan iets anders. Wellicht wel geen geld om in januari tm maart alsnog een console te kopen.
Daarnaast heb je mensen die het niet uitmaakt of ze een PS5 of Xbox kopen. Is een van de twee wel beschikbaar, dan kopen ze die. Die consument ben je dus voor een aantal jaren kwijt aan de concurrent dan!

Dan heb je nog de groep die wel ook nog het geld in jan tm mrt het geld (nog een keer) wil/kan uitgeven en/of wel een voorkeur heeft, die groep mikken de fabrikanten wat minder op. Die komen toch wel.

Kortom, er is zowel Sony als Microsoft heel veel aan gelegen om zoveel mogelijk consoles te produceren en in de verkoop te gooien voor de feestdagen. Wat niet wegneemt dat de vraag waarschijnlijk groter is dan het aanbod en veel mensen nog steeds mis zullen grijpen de komende weken.

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:35
Del_Pello schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:29:
Prijzen op mediamarkt zijn veranderd voor beide consoles. Disk Editie is nu 499,01 ipv 499,99 en de Digital 399,01 ipv 399,99. Zit er dan misschien toch iets aan te komen gezien ze er mee bezig zijn?
hahah elke aanpassing is aanleiding voor een nieuwe voorraad.. _O- #must_have_ps5

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:01
Altijd spannend eerste batches nieuwe consoles, dit is de eerste keer dat ik niet mee doe. Komt eigenlijk omdat ik nu kinderen heb, nog zeker 30 PS4 games die ik nog MOET spelen. Dus de urgentie naar ps5 is dus minder.
En stiekem hoop ik op een speciale editie ps5, bv een Wukong editie, een horizon editie, Diablo 5 etc 🙃

nothing stops this train

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

BigF25 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:31:
[...]

hahah elke aanpassing is aanleiding voor een nieuwe voorraad.. _O- #must_have_ps5
ging echt even stuk om deze

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
Gisteren de Pulse 3D en vandaag de controller. Nu de PS5 nog.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gy4npuOKAjzeT5dR9VTfnwFZzg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dLrgaTZYclIevkFHlxCgwbUb.jpg?f=fotoalbum_large

• Rockxas
  • Laatst online: 04-10-2025
Bol.com was heel vriendelijk om me een gratis 2de Pulse headset mee te geven

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4LbplY-9IK4kHWPw4y44HveH1rk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/giPP8AwDxrpfkIJE95NE0GOL.jpg?f=fotoalbum_large

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Frijns.Net schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:37:
Gisteren de Pulse 3D en vandaag de controller. Nu de PS5 nog.

[Afbeelding]
Hoe voelt de controller aan?

• cronixx

cronixx

krieuw

Rockxas schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:39:

[Afbeelding]
Nice, je kan 'm maar hebben :9

• LordLynx

[Afbeelding]
Als ze dat nou met de PS5 zelf ook doen :P

Gaat de pulse 3D netjes terug of gaat ie in de verkoop? O-)

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01 12:59

[Afbeelding]
Ik had ook een keer twee keer iets ontvangen wat ik maar één keer had besteld. Als je 't netjes meld krijg je als 't goed is een tegoedbon. :)

• Rockxas
  • Laatst online: 04-10-2025
LordLynx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:42:
[...]

Als ze dat nou met de PS5 zelf ook doen :P

Gaat de pulse 3D netjes terug of gaat ie in de verkoop? O-)
Nee heb dat neefje die mij informeerde over de slechte leveringen van Coolblue hem kado gegeven.

• k1978
  • Laatst online: 02-02 19:29
Zou hem ruilen tegen een PS5.. :)

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
Rockxas schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:46:
[...]

Nee heb dat neefje die mij informeerde over de slechte leveringen van Coolblue hem kado gegeven.
Netjes! :D

Dit is natuurlijk sarcastisch

[ Voor 10% gewijzigd door Martijn1990 op 13-11-2020 11:50 ]

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Rockxas schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:46:
[...]

Hallo het is ik je neefje

O-)

• -Mike84-
Als de PS5 2de batch net zo lang op Bol staat als de 2de batch van de Series X gaat het denk ik voor de meeste hier wel goed komen :)

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:52:
Als de PS5 2de batch net zo lang op Bol staat als de 2de batch van de Series X gaat het denk ik voor de meeste hier wel goed komen :)
Dat viel me ook op. Die heeft er zeker wel een minuut of 30 opgestaan toch?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

jellesteeg schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:53:
[...]

zeker

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Jammer dat ze niet 19e leveren maar wss begin december met de 2e batch

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:41
pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:41:
[...]

Toch wel iets fijner doordat de delen die in je handpalm vallen wat langer zijn en dus wat meer steun geven.
De knoppen en de thumbsticks voelen eigenlijk hetzelfde aan als op de controller van de PS4 Pro.
Die zijn ook evengroot. De beschermrubbers van de PS4 controller kan ik zo over de thumbsticks van de PS5 controller schuiven.
Verder is het midden van de controller wat dikker en de lichtbalk is verdwenen.
Wat betreft vorm een voorruitgang en de knoppen zijn wat meer verzonken maar je voelt nog steeds goed op welke knop je vinger zit en waar je naartoe kan zonder te kijken.
Tenslotte voelt die iets zwaarder waar ik geen moeite mee heb aangezien het verder lekker stabiel in de handen ligt en stevig aanvoelt.

[ Voor 8% gewijzigd door rvrbtcpt op 13-11-2020 11:59 ]

• pokle312
  • Niet online
Frijns.Net schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:57:
[...]

Toch wel iets fijner doordat de delen die in je handpalm vallen wat langer zijn en dus wat meer steun geven.
De knoppen en de thumbsticks voelen eigenlijk hetzelfde aan als op de controller van de PS4 Pro.
Die zijn ook evengroot. De beschermrubbers van de PS4 controller kan ik zo over de thumbsticks van de PS5 controller schuiven.
Verder is het midden van de controller wat dikker en de lichtbalk is verdwenen.
Wat betreft vorm een voorruitgang en de knoppen zijn wat meer verzonken maar je voelt nog steeds goed op welke knop je vinger zit en waar je naartoe kan zonder te kijken.
Klinkt erg goed! :D

• -Mike84-
jellesteeg schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:53:
[...]

Iemand op budgetgaming had het bericht 09:08 geplaatst en om 10:28 dat ze op zijn.
Finger cross dat dit ook gaat gebeuren met de PS5, maar ben bang dat deze stuk een sneller gaan.

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01-2025

spinnenman

Ik doe het morgen wel

pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 11:41:
[...]

Ik vind het gewoon jammer dat ik nog een week met die dualshock 4 moet spelen na ik die heerlijke dualsense heb vastgehouden.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:00:
[...]

Iemand op budgetgaming had het bericht 09:08 geplaatst en om 10:28 dat ze op zijn.
Finger cross dat dit ook gaat gebeuren met de PS5, maar ben bang dat deze stuk een sneller gaan.
Zullen ze vast volgende week gaan doen. Kan haast niet anders

• pokle312
  • Niet online
-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:00:
[...]

Vergeet niet, de xbox series X blijft minder gewild dan de ps5 he!
De ps5 zal bij elke kans zo'n beetje gelijk uitverkocht worden.

• -Mike84-
ryanator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:01:
[...]

Zullen ze vast volgende week gaan doen. Kan haast niet anders
Laten we het hopen. Finger Cross.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:58
-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:03:
[...]

Laten we het hopen. Finger Cross.
Het logische zou zijn een batch voor Sinterklaas en nog een batch mid-december voor Kerst. Dit was volgens mij met de PS4 toen ook het geval.

• -Mike84-
pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:02:
[...]

Vergeet niet, de xbox series X blijft minder gewild dan de ps5 he!
De ps5 zal bij elke kans zo'n beetje gelijk uitverkocht worden.
Inderdaad, dat is helemaal waar.
Al is het maar 10 a 15 minuten. Dan zijn denk ik veel Tweakers geholpen :)

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Rickpm1 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:05:
[...]

Het logische zou zijn een batch voor Sinterklaas en nog een batch mid-december voor Kerst. Dit was volgens mij met de PS4 toen ook het geval.
Voor Sinterklaas daar kan ik nog wel mee leven :P

• -Mike84-
[...]

Zo iets verwacht ik zelf ook.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Denk dat Bol al van te voren weet over de 2de levering. Om zo de pakket diensten te ontlopen en zo minder druk krijgen.

[ Voor 12% gewijzigd door Evertt op 13-11-2020 12:08 ]

• pokle312
  • Niet online
[...]

Ligt allemaal in de handen van de
Madrileense
aandeelhouder

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 20:48

ap3nr0ts

hoi

Bol heeft vandaag nog veel Xbox'jes de deur uit gedaan, lees ik? Nice. Ik kijk er stiekem steeds meer naar uit bij gebrek aan vakantie, verjaardagen fatsoenlijk kunnen vieren, en alle concerten/theatervoorstellingen die ik nog tegoed heb. :+

Maar ach. Ik vind het stiekem ook wel leuk om dit zo nu en dan bij te lezen als het thuiswerken even traag is, of ik in de avond alweer tv zit te kijken. Als meer mensen in die WhatsApp-groepen, en weet ik het wat er allemaal is, blijven zitten tot dit topic is doodgebloed, kunnen we elkaar allemaal zo snel mogelijk neersteken in Demon's Souls. Dat ga ik denk ik doen. Kan me niet voorstellen dat ik dan langer dan 2 dagen voor 500 in de min sta, haha.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06-2025
ap3nr0ts schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:14:
Bol heeft vandaag nog veel Xbox'jes de deur uit gedaan, lees ik? Nice. Ik kijk er stiekem steeds meer naar uit bij gebrek aan vakantie, verjaardagen fatsoenlijk kunnen vieren, en alle concerten/theatervoorstellingen die ik nog tegoed heb. :+

Maar ach. Ik vind het stiekem ook wel leuk om dit zo nu en dan bij te lezen als het thuiswerken even traag is, of ik in de avond alweer tv zit te kijken. Als meer mensen in die WhatsApp-groepen, en weet ik het wat er allemaal is, blijven zitten tot dit topic is doodgebloed, kunnen we elkaar allemaal zo snel mogelijk neersteken in Demon's Souls. Dat ga ik denk ik doen. Kan me niet voorstellen dat ik dan langer dan 2 dagen voor 500 in de min sta, haha.
Ja, met levering op 8 december

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

koenvd90 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:21:
[...]

Ja, met levering op 8 december
9 hihi

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 31-01 00:12
Net een mail gekregen van mijn 2e pre-order, een Deense webshop. Ze hopen de PS in het voorjaar van 2021 te kunnen leveren.

• -Mike84-
pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:07:
[...]

Ligt allemaal in de handen van de
[...]
aandeelhouder
Grappig is dat veel mensen denken dat dit dan 5 december is.
Ik zelf lees het anders en denk dat CB meer doelt op dat dit weekend de Covid-19 proof intocht van de goedheiligman is. Ofwel hij neemt meer PS5 voor CB mee.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16-01 01:56

Jasmijn22

& Ravenwood

Nog ergens een ps5 te regelen? Wil er een voor naast mijn XSX.

• koenvd90
DeVliegendeNLer schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:25:
Net een mail gekregen van mijn 2e pre-order, een Deense webshop. Ze hopen de PS in het voorjaar van 2021 te kunnen leveren.
Coolshop?

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
Jasmijn22 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:30:
Marktplaats, zag er een voor 5.000 euro.

• pokle312
  • Niet online
Jasmijn22 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:30:
Jahoor, zijn zo'n beetje overal beschikbaar!

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20:29
Is er nog een plek in de tweede whatsapp groep? Zoja heb ik er wel belang bij ☺️

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:28:
[...]

Ik zelf lees het anders en denk dat CB meer doelt op dat dit weekend de Covid-19 proof intocht van de goedheiligman is. Ofwel hij neemt meer PS5 voor CB mee.
Dus je denkt dat ze dit weekend meer krijgen? i doubt it

• cronixx

cronixx

krieuw

-Mike84- schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:28:
[...]

Zo las ik hem dus ook... er is wel meer dan ze nu doen voorkomen, maar dat is de verrassing na dit weekend.

• koenvd90
ryanator schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:34:
[...]

Dus je denkt dat ze dit weekend meer krijgen? i doubt it
Ik denk dat ze een batch open gooien voor levering 5 december

• pokle312
  • Niet online
cronixx schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:37:
[...]

Zo las ik hem dus ook... er is wel meer dan ze nu doen voorkomen, maar dat is de verrassing na dit weekend.
Misschien horen ze dit weekend/maandag dat ze misschien meer krijgen na aanvraag? :?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

koenvd90 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:37:
[...]

Zou ook kunnen

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:39:
[...]

Misschien horen ze dit weekend/maandag dat ze misschien meer krijgen na aanvraag? :?
heb tbh niet echt de hoop in CB. Ik betwijfel het nog allemaal erg tot ze zelf met info komen.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
koenvd90 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:37:
[...]

Daar zou ik ook heel blij mee zijn, als die me dan lukt! :D Dus duimen maar.

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:52
Smeldor schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:33:
Is er nog een plek in de tweede whatsapp groep? Zoja heb ik er wel belang bij ☺️
Is er al een tweede? Is de eerste niet goed genoeg?

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Celeone schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:40:
[...]

Daar zou ik ook heel blij mee zijn, als die me dan lukt! :D Dus duimen maar.
Alles voor einde 2020 is prima wat mij betreft.

• cronixx

cronixx

krieuw

pokle312 schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:39:
[...]

Ik denk dat het gewoon een (slecht?) grapje is.
Ze weten al dat ze meer krijgen, maar tillen het over 't weekend heen gekoppeld aan een Sinterklaas grapje.

Is ook maar een gokje van mij hoor, maar de Madrileense-grap zie ik ze niet zo snel maken als ze niet al e.e.a. concreet weten.

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-01 20:48

ap3nr0ts

hoi

Raikkonen_WC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:41:
[...]

Volgens mij had de eerste een cap. Nu is er volgens mij een groep zonder cap via een zakelijk account, waar ik zelf ook in zit. Maar ik weet niet of het de bedoeling is die zomaar te delen, want je mag er ook niet in chatten. :P

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Is er hier nou serieus een whatsapp groep waarin mensen een appje krijgen bij voorraad? _O-

Jullie zijn lekker bezig, dat wel d:)b

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:13
Raikkonen_WC schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:41:
[...]

De eerste WAG is voor de eerste Pre-orders en de 2e WAG groep is als er dan nog Pre-orders over zijn. _O-
Richh schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 12:42:
Is er hier nou serieus een whatsapp groep waarin mensen een appje krijgen bij voorraad? _O-

Jullie zijn lekker bezig, dat wel d:)b
Dat heeft bij een aantal al geholpen

[ Voor 33% gewijzigd door King Dingeling op 13-11-2020 12:44 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Pagina: 1 ... 102 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord