Dat of anders Stadia of Xbox cloud, op een lokale pc gaat bij mij niet werken.Webgnome schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 06:02:
Ik hoop zo dat dit spel ook op geforce now beschikbaar gaat komen. Dan koop ik hem direct
Daar kun je ook Stadia op spelen hoor, doe ik ook. En met een Xbox controller werkt het ook.Webgnome schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 07:30:
@Exocet geen stadia aub.. ik heb net een shield
En nog een voordeel, je kunt het gratis activeren met een google account, er is geen verplicht abonnement (je hebt dan wel geen 4k).
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wat is dit?. Ziet er niet slecht uit alweer....
Kwaliteit van de trailer ziet er goed uit. Jammer dat het een PS exclusive is. Op PC weinig aan deze quest jammer genoeg. Begint er in ieder geval aardig af uit te zien in de laatste trailers. Met nog enkele maanden te gaan hoop ik dat het dit keer gewoon eens een smooth launch wordt, in plaats van nog een jaar aan post launch fixes voordat het in een beetje goed speelbare status gekomen is, zoals afgelopen jaren maar al te vaak geweest is bij launches.
Het is exclusive voor 1 jaar. Daarna kun je hem op de PC spelen.psychodude schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:06:
[...]
Kwaliteit van de trailer ziet er goed uit. Jammer dat het een PS exclusive is. Op PC weinig aan deze quest jammer genoeg. Begint er in ieder geval aardig af uit te zien in de laatste trailers. Met nog enkele maanden te gaan hoop ik dat het dit keer gewoon eens een smooth launch wordt, in plaats van nog een jaar aan post launch fixes voordat het in een beetje goed speelbare status gekomen is, zoals afgelopen jaren maar al te vaak geweest is bij launches.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
Je hebt het alleen over extra content neem ik aan? want de release is niet PS exclusive.Sir_Lion schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:10:
[...]
Het is exclusive voor 1 jaar. Daarna kun je hem op de PC spelen.
Jep specifiek over de questsRicmaniac schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 19:49:
[...]
Je hebt het alleen over extra content neem ik aan? want de release is niet PS exclusive.
Ik heb gelukkig een PS5 dus dat komt mooi uit. Voor andere platforms is het zuur.
Aan de andere kant.... ziet er ook naar uit dat DLC niet uitgesloten is als ze de verwachting hebben dat mensen dit na een jaar nog spelen?
Aan de andere kant.... ziet er ook naar uit dat DLC niet uitgesloten is als ze de verwachting hebben dat mensen dit na een jaar nog spelen?
Meeste is al genoemd maar een goeie recap voor wie toevallig op vakantie was de laatste dagen
"It's time to kick ass and chew bubblegum... and I'm all outta gum" - Duke Nukem | Check mijn advertensies hier
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
[ Voor 4% gewijzigd door gamerboy op 22-09-2022 08:10 ]
https://www.reddit.com/r/...ors_edition_for_pc_is_in/gamerboy schreef op donderdag 22 september 2022 @ 08:09:
[Link]https://www.reddit.com/r/HarryPotterGame/comments/xkkeer/hogwarts_legacy_collectors_edition_for_pc_is_in/?utm_medium=android_app&utm_source=share[/link]
Thanks, heb het even aangepast haha
Mag wel wat meer informatie bij dan een simpele link drop.
So, by now in the game the places that are confirmed are this:
Confirmed: Azkaban, Hogwarts(Obviously), Forbidden Forest, Hogsmeade, Surroundings of Hogwarts, Hogsmeade
Diagon alley could be in the game but not confirmed, what more places will be in the game?
Okay, voor volgende keer!Sir_Lion schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 14:36:
[...]
Mag wel wat meer informatie bij dan een simpele link drop.
[...]
Hadden mensen bij Bol toevallig nog de Collectors edition kunnen bemachtigen?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Had gekund, niet gedaanAlwaysNick schreef op donderdag 29 september 2022 @ 12:17:
Hadden mensen bij Bol toevallig nog de Collectors edition kunnen bemachtigen?
300€ ofzo?
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Ja, veel te duur voor wat je krijgt. En dan is het ook in zeer matige verpakking.
Vond dat boek wel vet!Sir_Lion schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:41:
[...]
Ja, veel te duur voor wat je krijgt. En dan is het ook in zeer matige verpakking.
Het is niet dat het niet vet is. Het is te duur. De prijs voor het goed wat je krijgt is buiten proporties.
Andere Collectors Editions zijn 1) goedkoper en 2) bevatten veel meer.
Dit boek met wand is geen 250€ waard.
CE is volgens mij overal uitverkocht. Kan hem nergens pre orderen.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Zeker waar.Sir_Lion schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:47:
[...]
Het is niet dat het niet vet is. Het is te duur. De prijs voor het goed wat je krijgt is buiten proporties.
Kwam deze video tegen over a day in the life as a student in HL.
Vond het wel grappig, uiteraard hoop speculatie maar het concept is wel grappig.
IMHO worth a watch (10 min.)
[YouTube: Hogwarts Legacy | day to day life as a student]
Vond het wel grappig, uiteraard hoop speculatie maar het concept is wel grappig.
IMHO worth a watch (10 min.)
[YouTube: Hogwarts Legacy | day to day life as a student]
Helemaal mee eens, toch zijn ze ermee weg gekomen, want alle CE's waren overal in no-time uitverkochtSir_Lion schreef op donderdag 29 september 2022 @ 13:47:
[...]
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
ANOTHER @HogwartsLegacy post on Instagram featuring NEW footage of PEEVES!!#HogwartsLegacy pic.twitter.com/GcQuYbVbek
— 👩🏻XpectoGO👨🏿🦱 (@XpectoGO) 29 september 2022
Hier even een recap van alle posts die laatste tijd op twitter en instagram worden gedropped door het officiele HL account
En dan zullen ze zeer waarschijnlijk ook nog eens voor een meervoud worden aangeboden en doorverkocht.Kalder schreef op donderdag 29 september 2022 @ 17:14:
[...]
Helemaal mee eens, toch zijn ze ermee weg gekomen, want alle CE's waren overal in no-time uitverkocht
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
It's time to bend the rules and learn some tips not included in your Field Guide - here's an (un)authorised guide to student life at Hogwarts. #HogwartsLegacy pic.twitter.com/DpnDtvHlCU
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 30 september 2022
Komt wel steeds dichterbij dus de hype word steeds groter
:fill(white):strip_exif()/f/image/BxHnWT9vXeSo3MWiS86XOfe7.png?f=user_large)
https://twitter.com/Hogwa...&t=yWy8ZPoGUWci3Gg399iArg
Het nieuwe character Natsai Onai
[ Voor 43% gewijzigd door gamerboy op 06-10-2022 15:14 ]
Klopt het dat de release voor de switch nog onbekend is? En ook nergens te preorderen is?
Ik heb trouwens een PS5, mijn vrouw een switch. Zij wil de game gaan spelen maar zit er evt meerwaarde aan om deze op de PS5 te spelen?
Ik heb trouwens een PS5, mijn vrouw een switch. Zij wil de game gaan spelen maar zit er evt meerwaarde aan om deze op de PS5 te spelen?
Er is nog niks bekend over de Switch release.crimby schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 08:34:
Klopt het dat de release voor de switch nog onbekend is? En ook nergens te preorderen is?
De mooiste versie zal de PS5 versie worden. De Switch heeft veel minder rekenkracht dus mocht er een Switch versie komen dan kan deze er niet hetzelfde uitzien als de PS5 versie zonder een 'cloud versie'.
[ Voor 10% gewijzigd door Ike. op 09-10-2022 13:05 ]
In principe zou een flinke PC de game nog mooier moeten kunnen weergevenIke. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:02:
[...]
Er is nog niks bekend over de Switch release.
De mooiste versie zal de PS5 versie worden. De Switch heeft veel minder rekenkracht dus mocht er een Switch versie komen dan kan deze er niet hetzelfde uitzien als de PS5 versie zonder een 'cloud versie
Edit: maar als de keuze PS5 of Switch is, heb je wel gelijk natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 09-10-2022 13:08 ]
En ik mis dan ook de PCKalder schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:07:
[...]
In principe zou een flinke PC de game nog mooier moeten kunnen weergevenMaar dan mis je waarschijnlijk wel de haptic feedback en adaptive triggers van de PS5 controller.
Edit: maar als de keuze PS5 of Switch is, heb je wel gelijk natuurlijk

Nou eens kijken dan of ik mijn ps5 wil uitlenen hahaIke. schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:02:
[...]
Er is nog niks bekend over de Switch release.
De mooiste versie zal de PS5 versie worden. De Switch heeft veel minder rekenkracht dus mocht er een Switch versie komen dan kan deze er niet hetzelfde uitzien als de PS5 versie zonder een 'cloud versie'.
Overigens dacht ik dat de Switch versie sowieso op een Cloud basis zal zijn. Kan me ook niet voorstellen dat de hardware van de Switch in staat is dit nog enigszins fatsoenlijk te draaien, zelfs met alle settings op het laagst.
Never say never. Het is ze ook gelukt met The Witcher 3. HL is een stuk moderner, draait op een betere engine, en is dus hopelijk beter schaalbaar.Kalder schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:21:
Overigens dacht ik dat de Switch versie sowieso op een Cloud basis zal zijn. Kan me ook niet voorstellen dat de hardware van de Switch in staat is dit nog enigszins fatsoenlijk te draaien, zelfs met alle settings op het laagst.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Ja theoretisch is het mogelijk, maar vraag me af hoe dat er dan uit zal zien, denk dat als ik een switch had ik toch liever wat mooiere graphics had met een cloud versie, maar we zullen wel zien wat het wordt, in ieder geval is er geloof ik nog niets officieel behalve dat hij later ook op switch komt.Jeroenneman schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:28:
[...]
Never say never. Het is ze ook gelukt met The Witcher 3. HL is een stuk moderner, draait op een betere engine, en is dus hopelijk beter schaalbaar.
Hopelijk krijgt deze legend echt een mooi eerbetoon
RIP, Hagrid. ❤️ https://t.co/2p48OesJ9j
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 14 oktober 2022
Aangezien de game ver voor Harry Potter plaatsvindt lijkt het me niet dat ze hier iets mee gaan doen.AlwaysNick schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:11:
Hopelijk krijgt deze legend echt een mooi eerbetoon [Embed]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
SadRobinNL schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 22:15:
[...]
Aangezien de game ver voor Harry Potter plaatsvindt lijkt het me niet dat ze hier iets mee gaan doen.
Dat is een standaard datum onbekende release datums.Ike. schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:45:
Release date voor de Switch een jaar later?
[ Voor 35% gewijzigd door Sir_Lion op 21-10-2022 11:02 ]
/edit
Dacht dat deze niet uitkwam voor de Switch. Blijkbaar wel! Word een zware jongen voor de SwitchIke. schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:45:
Release date voor de Switch een jaar later?
***members only***
[ Voor 196% gewijzigd door AlwaysNick op 21-10-2022 11:04 ]
Dat was vanaf vrijwel het begin al bekend, stond ook in de FAQ op de officiële websiteAlwaysNick schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:48:
/edit
[...]
Dacht dat deze niet uitkwam voor de Switch. Blijkbaar wel! Word een zware jongen voor de Switch
Ik ben ook benieuwd hoe de game op de Switch gaat draaien, en of deze versie (zwaar) wordt uitgekleed.Q: What platforms will Hogwarts Legacy be on?
A: Hogwarts Legacy will be available for PlayStation5, PlayStation4, PlayStation4 Pro, Xbox Series X|S, Xbox One consoles, Nintendo Switch and PC.
Q: When will Hogwarts Legacy be available?
A: Hogwarts Legacy will launch on February 10, 2023 for PlayStation, Xbox and PC. The Nintendo Switch launch date will be revealed soon.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Hogwarts castle holds many secrets, are you ready to uncover them? 🏰🤫 Get all the tips and tricks a budding witch or wizard could need in Hogwarts Legacy: The Official Game Guide, coming from Scholastic March 7, 2023! https://t.co/zcPcvQ04uw pic.twitter.com/qKIsL8bAT7
— Harry Potter (@harrypotter) 26 oktober 2022
Link in tweet: https://www.wizardingworl...cy-game-guide-coming-soon
/f/image/ALigbz0G62Wfn8aPPZUrcrlv.png?f=fotoalbum_large)
Met de vele patches/ updates en DLC zijn imo game guides tegenwoordig binnen een maand na release al incompleet en/ of incorrect.
Nieuwe contect gedropt op de instagram pagina van HL
https://www.instagram.com...J206/?igshid=MDJmNzVkMjY=
https://www.instagram.com...J206/?igshid=MDJmNzVkMjY=
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/cfSLHcfIqKPNFKNJFaTbPRLi.gif?f=user_large)
[ Voor 10% gewijzigd door gamerboy op 31-10-2022 18:59 ]
Your next adventure in the wizarding world is coming soon. On November 11th, experience a brand new look at #HogwartsLegacy during a gameplay showcase hosted on https://t.co/t4mVCPgVlo and https://t.co/LDoBiUGomX pic.twitter.com/beM2Bz68gZ
— Hogwarts Legacy (@HogwartsLegacy) 10 november 2022
YES! Ik ben best wel een HP nerd en vond het al iets te lang stil voor een spel dat binnen 3 maanden uitkomt.
Ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Meer beelden is altijd leuk, maar ik zou het zonde vinden als je veel al weet. Bij een game als Hogwarts Legacy lijkt het me juist leuk om er bijna blanco in te gaan om dan zelf alles te beleven.RobvG schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:40:
[...]
YES! Ik ben best wel een HP nerd en vond het al iets te lang stil voor een spel dat binnen 3 maanden uitkomt.
Hetzelfde met film trailers. Ik kijk ze eigenlijk altijd, maar daardoor weet je wel hoe de film ongeveer zal lopen. Het grote verschil is dat een film ongeveer 2 uur duurt en je hopelijk tig uur bezig bent met de game.
Maar vandaag ga ik zeker kijken!

Ik bedoelde niet per se dat ik meer wil zien, maar meer dat radiostilte naar mijn beleving een slecht teken kan zijn m.b.t. het halen van de releasedatum.RobinNL schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 10:38:
[...]Ik vind het zelf wel meevallen eigenlijk. Meer beelden is altijd leuk, maar ik zou het zonde vinden als je veel al weet. Bij een game als Hogwarts Legacy lijkt het me juist leuk om er bijna blanco in te gaan om dan zelf alles te beleven.
Youtube livestream die over 7 uur live gaat YouTube: Hogwarts Legacy - Gameplay Showcase
7PM CET (19:00u), dus over 8 uur voor onsgamerboy schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:02:
Youtube livestream die over 7 uur live gaat YouTube: Hogwarts Legacy - Gameplay Showcase
:fill(white):strip_exif()/f/image/c2qsc5WRsldWDD5dt68dJxB9.png?f=user_large)
Ik verwacht dat we wel meer gaan zien vanaf december of januari. Dat ze de marketing gaan opbouwen naar de releasedatum.RobvG schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:00:
[...]
Ik bedoelde niet per se dat ik meer wil zien, maar meer dat radiostilte naar mijn beleving een slecht teken kan zijn m.b.t. het halen van de releasedatum.
[ Voor 53% gewijzigd door RobinNL op 11-11-2022 11:08 ]
Deze kwam ik tegen op twitter (kan helaas de link niet meer vinden)
Een fan heeft een interpetatie van hoe het er mogelijk uit kan zien. Leuke opzet en leuk concept.men/f/image/okgrmCQ9ZDZqsnE36FNH2tGA.png?f=fotoalbum_large)
Een fan heeft een interpetatie van hoe het er mogelijk uit kan zien. Leuke opzet en leuk concept.men
/f/image/okgrmCQ9ZDZqsnE36FNH2tGA.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CEv1aOK28ornXFNSWPlC3XQN.png?f=fotoalbum_large)
Het was genieten. Dankzij de link hier was ik er optijd bij.
Ik durf niet gehyped te zijn , maar het zag er prachtig uit en combat is op het eerste gezicht ook heel interessant.
Ik kies bijna altijd voor ranged combat in games, dus daar ga ik hier veel plezier mee hebben.
Character creation is ook uitgebreid, hoeft van mij niet perse, maar ik denk dat veel mensen hier heel blij mee zijn.
Ik durf niet gehyped te zijn , maar het zag er prachtig uit en combat is op het eerste gezicht ook heel interessant.
Ik kies bijna altijd voor ranged combat in games, dus daar ga ik hier veel plezier mee hebben.
Character creation is ook uitgebreid, hoeft van mij niet perse, maar ik denk dat veel mensen hier heel blij mee zijn.
Het ziet er allemaal erg interessant en leuk uit!
Hogwarts ziet er alleen wel erg gelikt uit. Ik mis een beetje de oud kasteel vibe, welke ze in de films bijvoorbeeld beter hebben laten terugkomen.
Ook stoorde ik me een beetje aan de kasteeldeuren die bij de lichtste aanraking open vlogen. Heel realistisch hoeft natuurlijk niet, maar dit ging wel erg ver.
Hogwarts ziet er alleen wel erg gelikt uit. Ik mis een beetje de oud kasteel vibe, welke ze in de films bijvoorbeeld beter hebben laten terugkomen.
Ook stoorde ik me een beetje aan de kasteeldeuren die bij de lichtste aanraking open vlogen. Heel realistisch hoeft natuurlijk niet, maar dit ging wel erg ver.
[ Voor 28% gewijzigd door RobvG op 11-11-2022 22:30 ]
Het kasteel is hier ook nog wat jonger dan in de film natuurlijkRobvG schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:34:
Het ziet er allemaal erg interessant en leuk uit!
Wat ziet de game er toch echt geweldig uit!
Kan serieus niet wachten op de release..
Kan serieus niet wachten op de release..
Er is iets vlaks aan de belichting en kleuren inderdaad. Soms lijken objecten of muren niet echt gegrond in de ruimte. Misschien te beperkte global illumination of ambient occlusion. Tot nu toe heb ik meer het idee van een AA game dan een AAA game, maar ik ben voorzichtig positief over de game.rejer schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:34:
[Afbeelding]
Is het mij of lijkt het een aardig downgrade qua gfx?
De lichteffecten zijn er gewoon eigenlijk niet.
Het kasteel zou in de 10e eeuw gebouwd moeten zijn. Harry Potter speelde zich eind 20e eeuw af. Hogwarts Legacy eind 19e eeuw. Veel jonger is het kasteel dus niet.Ht87 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:08:
[...]
Het kasteel is hier ook nog wat jonger dan in de film natuurlijk
Het was ook een grapje van me natuurlijk, want ik ben t wel met je eens wat betreft t gelikte, misschien dat de finishing touches nog moeten.RobvG schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 08:00:
[...]
Het kasteel zou in de 10e eeuw gebouwd moeten zijn. Harry Potter speelde zich eind 20e eeuw af. Hogwarts Legacy eind 19e eeuw. Veel jonger is het kasteel dus niet.
Krijg er wel veel zin in om te spelen en onder te dompelen in de wereld!
Je bent niet de enige hoor . Mijn digital deluxe pre order staat al een tijdje te wachten hoor...
Heb uit mijn begindagen nog een aantal Brady guides liggen, bladeren is pure nostalgie. Dat geldt ook voor deze guide. Een ieder die het speelt en informatie over iets wil zal dat vermoedelijk op youtube eerst proberen voor filmpje erbij en dan de wiki die over het spel vaak wordt gemaakt.Ike. schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:53:
[...]
Met de vele patches/ updates en DLC zijn imo game guides tegenwoordig binnen een maand na release al incompleet en/ of incorrect.
Maar de nostalgie van even bladeren en terugdenken aan de tijd dat je het zelf speelde, onbetaalbaar
Ik heb eigenlijk best wel genoten van de beelden. Gisteravond even teruggekeken in 4k, scheelt toch wel iets vergeleken met de livestream. Het maken van een karakter ziet er goed uit en ook uitgebreid! Ik verwacht dat ik het kasteel helemaal ga ontdekken. De combat ziet er ook nice uit!
Gister een PS5 kunnen bemachtigen. Ik kan serieus niet wachten om deze game te spelen. Maar moet wel… eerste mn games op Stadia tot zo ver mogelijk uit spelen, dan God of War, dan Horizon Forbiden West en dan pas Hogwarts
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Geforce Now is toch te linken aan Steam, waardoor alles op Steam speelbaar is? Of zit ik er nu naast?Webgnome schreef op zondag 13 november 2022 @ 13:45:
Is er bekend of dat dit spel op Geforce Now beschikbaar zal komen? Ik hoop het ontzettend want het lijkt mij een erg gaaf spel om te spelen tbh
Zeker niet, het is een bepaalde selectie van uitgevers, veel staat er ook niet op.RobvG schreef op zondag 13 november 2022 @ 14:37:
[...]
Geforce Now is toch te linken aan Steam, waardoor alles op Steam speelbaar is? Of zit ik er nu naast?
In het verleden ook vaak dingen verwijderd die er wel op stonden, erg vervelend als je hiervoor een spel hebt aangeschaft.
Genoten van de beelden. Deze game gaat zeker een must have voor mij worden. En met een launch op 10 februari weet ik eindelijk iets voor mijn verjaardag te vragen wat ik écht wil
Coding in the cold; <brrrrr />
Mijn vrouw wil deze game graag gaan spelen, gezien de systeemvereisten een goede reden om mijn bijna 7 jaar oude systeem te upgraden, want betwijfel of het speelbaar is op i5 6500 + GTX 970.
Deluxe edition speelde 72 uur eerder hoor op ps. Weet niet of dit op pc of xbox ook zo isBelindo schreef op zondag 13 november 2022 @ 14:55:
Genoten van de beelden. Deze game gaat zeker een must have voor mij worden. En met een launch op 10 februari weet ik eindelijk iets voor mijn verjaardag te vragen wat ik écht wil
Ja, dat is ook op PC en Xbox.Wolverine9000 schreef op maandag 14 november 2022 @ 01:01:
[...]
Deluxe edition speelde 72 uur eerder hoor op ps. Weet niet of dit op pc of xbox ook zo is
Zojuist ook maar de knoop doorgehakt en de Digital DeLuxe gekocht op Steam.. Kan niet wachten op de release.
Twijfel hier. Koop ik hem voor e Ps5 of voor de PC ( net nieuw met een 6900XT erin ) .
Voor de extra content Ps5 , voor de looks denk ik steam ..
Dus ik wacht nog even met de aankoop
Ps4 versie pre ordered. Kon het niet laten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Vrouwlief werd knettergek zodra ze de live show zag. Ze wilt niet meer wachten hahaha. Ze had hem weet ik niet hoe lang geleden pre ordered Deluxe versie voor de Xbox Series X.
Dus vandaag heb ik toch maar ook pre ordered voor de PC. Hopelijk zit er HDR en RT erin verwerkt voor PC versie.
Dus vandaag heb ik toch maar ook pre ordered voor de PC. Hopelijk zit er HDR en RT erin verwerkt voor PC versie.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Dit is inderdaad wel een dingetje, maar ik ben voor de extra content gegaan. Speel op het moment sowieso liever op de PlayStation. En Hogwards lijkt mij net zoals God of War, die ik op het moment speel, een game waar ik flink de tijd voor ga nemen. Dus kies ik ook voor de bank.Mariekeb schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:00:
Twijfel hier. Koop ik hem voor e Ps5 of voor de PC ( net nieuw met een 6900XT erin ) .
LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
Let op:
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions
Alles over Harry Potter: Quidditch Champions: [Multi] Harry Potter: Quidditch Champions